Van die types die het enorm stoer vinden om op alles te haten wat in is en naar kansloze muziek luisteren zoals The Hives.
Een paar weken geleden bij geschiedenis lag ik half te slapen, want de les opzich boeit me geen reet. De leraar had het over de VN en Naties, dus nog half dronken van de vorige avond vraag ik wat de leraar met het verschil bedoelde, begint er zo'n kansloos type te zuchten en te steunen, die vond de les blijkbaar wel boeiend. Je weet wel, pluizig haar, pukkels en dikke bril...
De les erna ging het over wikileaks, maar ik surf eigenlijk alleen op hyves en facebook, dus dat hele wikileaks is me even ontschoten.. Uiteraard begon deze zelfde knul weer te zuchten en te steunen. Blijkbaar maakt het horen van mijn stem de jongen in dusdanige toestand dat de vlekken in zn broek zitten.
Ik bedoel waarom denken deze kanslozen überhaupt dat ze alles weten, likken ze zich bij elke leraar in door irritant te storen als je een keer een terechte vraag stelt... En waarom worden juist dat soort types opgewonden van mijn stem?
/dagboek