abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 18 mei 2012 @ 21:15:19 #251
262 Re
Kiss & Swallow
pi_111720052
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 20:48 schreef new_moon het volgende:
je kan ook denken, de links die sommige mensen neer plaatsen gaan je wat te ver.
maar dan is het in de ogen van anderen weer meteen onbetrouwbaar en die hele persoon ook, en is iedereen ineens niet meer tot rede vatbaar.
zo jammer, want wat zou er gebeuren als de "conspiracy claims" nou eens goed onderzocht zouden worden door de officieele wetenschap? ofzo
nouuu ben benieuwd?
Vaak genoeg worden er dingen gedebunkt hoor, draai het ook eens om als onomstotelijk iets meerdere malen is bewezen waarom dan nog een conspiracy eromheen bouwen. Is dat een soort masochisme of zo?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 18 mei 2012 @ 22:30:04 #252
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_111723517
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 21:01 schreef ATuin-hek het volgende:
Je kan ook nadenken over waarom die mensen die indruk krijgen he. Lijkt me nuttiger. Dat er bijvoorbeeld wordt geroepen dat men kritischer moet zijn. Juist de wetenschappelijke wereld kan erg kritisch zijn.
Uit meerdere onderzoeken blijkt dat wetenschappers er maar een potje van maken. Half bakken publicaties maken. Of ze ghostwriten maar wat. Passen de cijfertjes aan of claimen mijlpalen bereikt te hebben maar ondertussen is 't niet reproduceerbaar. 4 op 5 onderzoeken is er wel een of andere manier geknoeid om wille snelle geld of drang om te publiceren.

quote:
Als je iets wil publiceren in een gerenomeerd blad gaat dat niet zomaar.
Het moet natuurlijk wel door een hoop censuurfilters en ondertekend door gerenommeerde ghostwrite-auteurs.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 22:34:08 #253
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_111723755
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 21:15 schreef Re het volgende:

[..]

Vaak genoeg worden er dingen gedebunkt hoor, draai het ook eens om als onomstotelijk iets meerdere malen is bewezen waarom dan nog een conspiracy eromheen bouwen. Is dat een soort masochisme of zo?
Met vaccins is het wel gebleken dat het niet zijn effectiviteit heeft bewezen ondanks goedpraten van menig onafhankelijke industrie-gelieerde gezondheidsraad-hotemetoot.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 22:36:52 #254
262 Re
Kiss & Swallow
pi_111723883
Ach ja alle miljarden artikelen worden geschreven door malafide ghostwriters met als enig doel mensen als lambiekje te misleiden. We kunnen beter onder een steen gaan leven, veel veiliger
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_111724883
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 22:34 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Met vaccins is het wel gebleken dat het niet zijn effectiviteit heeft bewezen ondanks goedpraten van menig onafhankelijke industrie-gelieerde gezondheidsraad-hotemetoot.
Dus Edward Jenner werd in 1800 al gecontroleerd door de niet bestaande geneesmiddel industrie toen hij een vaccin tegen de pokken ontdekte?
  vrijdag 18 mei 2012 @ 23:34:28 #256
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_111726376
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 22:30 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Uit meerdere onderzoeken blijkt dat wetenschappers er maar een potje van maken. Half bakken publicaties maken. Of ze ghostwriten maar wat. Passen de cijfertjes aan of claimen mijlpalen bereikt te hebben maar ondertussen is 't niet reproduceerbaar. 4 op 5 onderzoeken is er wel een of andere manier geknoeid om wille snelle geld of drang om te publiceren.

[..]

Het moet natuurlijk wel door een hoop censuurfilters en ondertekend door gerenommeerde ghostwrite-auteurs.
Wauw, wel 4 op de 5 onderzoeken! Kan je dat ook onderbouwen, of roep je weer eens wat?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 18 mei 2012 @ 23:39:28 #257
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_111726566
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 23:34 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wauw, wel 4 op de 5 onderzoeken! Kan je dat ook onderbouwen, of roep je weer eens wat?
nee kan zo snel t bericht niet meer terug vinden maar de strekking was dat 80% op nattevingerwerk berust.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_111726693
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 23:39 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee kan zo snel t bericht niet meer terug vinden maar de strekking was dat 80% op nattevingerwerk berust.
Ik denk dat je de statistiek van je eigen uitspraken bedoelde.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 23:43:05 #259
262 Re
Kiss & Swallow
pi_111726698
Dat zijn heel veel miljoenen onderzoeken hoor. They're all out to get you
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 18 mei 2012 @ 23:46:54 #260
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_111726839
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 23:39 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee kan zo snel t bericht niet meer terug vinden maar de strekking was dat 80% op nattevingerwerk berust.
Dat 4 op 5 80% is kan ik zelf ook wel bedenken ja. Zonder verder bericht kunnen we niets anders doen dan aannemen dat je maar weer wat roept.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 18 mei 2012 @ 23:47:11 #261
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_111726847
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 23:42 schreef .SP. het volgende:

[..]

Ik denk dat je de statistiek van je eigen uitspraken bedoelde.
Dat is wel meer dan 80%.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 20 mei 2012 @ 19:57:29 #262
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_111796803
quote:
quote:
The parents of a 4-year-old girl are outraged after their daughter was placed under the care of Child Protective Services and then heavily medicated with psychotropic drugs.

Christina and David Harrison were heartbroken when Child Protective Services took away their daughter, Rachel, when she was only three. At the time, authorities suspended their parental rights after the child’s mother tested positive for cocaine, something she now says she heavily regrets. When she finally got to see her daughter again, however, she noticed some serious changes with Rachel.

The next time the Harrison’s saw their daughter, it was Rachel that was on drugs.

"She was never abused or neglected in any way except by CPS," Debbie Flores, Rachel's grandmother, tells a Fox News affiliate in Houston.

"They actually testified in the first hearing that Rachel was never neglected, never abused and she was a happy healthy child," Christina Harrison adds. When the CPS sent Rachel to a doctor, however, a physician wrote a prescription that would soon change all of that.

"There's paperwork saying she was screaming for mommy and daddy," says her mother.

"And the easiest way to handle her acting up was to medicate her," her father adds.

To Fox 26, Rachel’s parents say their daughter was drooling and appeared emaciated.

"Every time we would go visit her at visitation she was skinn[i]er and she'd just be lethargic not wanting to move not wanting to say hi just sit in the corner and keep to herself," her father claims.

"She was also writing prescriptions," her mother tells the network. "They might play doctor but she was writing prescriptions on paper, ‘Here take your medicine.’"

The Harrisons asked CPS if their daughter was put on drugs, to which the agency allegedly replied no.

Six months after continuously asking, though, it was finally revealed in a court hearing that their small daughter was being prescribed heavy medication that the US Food and Drug Administration says shouldn’t be given to a child under the age of 10.

"3-years-old, given psychotropic drugs, there's no reason for it none at all," David Harrison tells the network.

Rachel, at only three years old, was hooked on Risperdal, a drug used to treat Schizophrenia and Bi-Polar disorder. Sadly, she isn’t the only one either.

A report from ABC News published in November 2011 reveals that around one-fourth of foster children examined by the Government Accountability Office were prescribed at least one psychiatric drugs, with thousands of youngsters forced to take doses higher than what the FDA approves.

“And hundreds of foster children received five or more psychiatric drugs at the same time despite absolutely no evidence supporting the simultaneous use or safety of this number of psychiatric drugs taken together,” ABC adds in their report.

The network adds that in Texas, home of the Harrison Family, children are more likely to be prescribed psychotropic drugs than non-foster children in four other states examined — Florida, Massachusetts, Michigan and Oregon — and not just by a little.

“In Texas, foster children were 53 times more likely to be prescribed five or more psychiatric medications at the same time than non-foster children,” the ABC report reveals. Nationally speaking, children in foster care are nearly five times more likely to be prescribed psychotropic drugs than non-foster children.

In the case of little Rachel Harrison, her parents say a CPS-appointed physician filled out a Risperdal prescription for their daughter, but only after he met with the girl for 16 minutes. Dr. Osagie ignored attempts from Fox to comment on the issue, the station reports, which very well be because he is very busy — they network adds that he has so far treated 755 children in CPS foster care.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_111797546
quote:
7s.gif Op zondag 20 mei 2012 19:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

[..]

Belachelijk! Wat een mafkezen, om dat soort medicatie voor te schrijven aan een 3-jarig kind dat haar ouders mist. :(
pi_111803126
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 22:30 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Uit meerdere onderzoeken blijkt dat wetenschappers er maar een potje van maken. Half bakken publicaties maken. Of ze ghostwriten maar wat. Passen de cijfertjes aan of claimen mijlpalen bereikt te hebben maar ondertussen is 't niet reproduceerbaar. 4 op 5 onderzoeken is er wel een of andere manier geknoeid om wille snelle geld of drang om te publiceren.

[..]

Het moet natuurlijk wel door een hoop censuurfilters en ondertekend door gerenommeerde ghostwrite-auteurs.
Dr was hier in nederland toch ook zo'n vent die alles vervalst had.
http://www.advalvas.vu.nl(...)trapt-op-fraude.html

http://nl.wikipedia.org/wiki/Diederik_Stapel

----------------------------

@ Gray zowiezo kindern antipsychotica geven vind ik absurd en risperdal is echt en zwaar middel.
  zondag 20 mei 2012 @ 22:08:29 #265
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_111806415
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 21:22 schreef mousy31 het volgende:

[..]

Dr was hier in nederland toch ook zo'n vent die alles vervalst had.
http://www.advalvas.vu.nl(...)trapt-op-fraude.html

http://nl.wikipedia.org/wiki/Diederik_Stapel

----------------------------

@ Gray zowiezo kindern antipsychotica geven vind ik absurd en risperdal is echt en zwaar middel.
1 zwaluw maakt geen zomer he ;) Maar inderdaad, Diederik Stapel is niet lang geleden gepakt op fraude. En niet zomaar een beetje... het komt er ipc op neer dat het merendeel van alles wat hij in zijn loopbaan heeft gepubliceerd verzonnen is. Erg triest, maar ook een voorbeeld van het corrigerende vermogen van de wetenschappelijke wereld.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_111806613
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 22:08 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

1 zwaluw maakt geen zomer he ;) Maar inderdaad, Diederik Stapel is niet lang geleden gepakt op fraude. En niet zomaar een beetje... het komt er ipc op neer dat het merendeel van alles wat hij in zijn loopbaan heeft gepubliceerd verzonnen is. Erg triest, maar ook een voorbeeld van het corrigerende vermogen van de wetenschappelijke wereld.
Nee maar toont wel aan dat er geflest word en hij zal vast niet de enige zijn.
  zondag 20 mei 2012 @ 22:17:52 #267
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_111807145
Dat klopt. Zijn net mensen he, die wetenschappers ;)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_111807981
Ja overal worden fouten gemaakt.

Maar zoals in amerika dat ze een kind van 3 op risperdal zetten gaan mn haren van overeind staan das geen fout, das een misdaad.
Hersenen veranderen door antipsychotica (kan blijvend zijn) en dat kan zo ver gaan dat het kind er nooit meer zonder kan en je kan er zelfs chrionisch ziek van worden, juist kans op psychoses en angststoornissen.
  zondag 20 mei 2012 @ 22:43:45 #269
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_111809022
Het is wel fox he... Ik neem dat altijd met een emmer zout.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_111809398
Nou ik ben dus ff gaan googelen en kwam op het viva forum uit (http://forum.viva.nl/foru(...)content=Viva_custom_ ) en daar zijn dus ouders die hun kinderen t ook geven en die waren 5 en 7 jaar oud. Dus t klopt wel dat ze het ook aan kinderen onder de 10 geven. Ze zijn echt gestoord om kinderen antipsychotica te geven....ik ben dr in ieder geval van geschrokken.
  zondag 20 mei 2012 @ 22:57:57 #271
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_111809930
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 22:49 schreef mousy31 het volgende:
Nou ik ben dus ff gaan googelen en kwam op het viva forum uit (http://forum.viva.nl/foru(...)content=Viva_custom_ ) en daar zijn dus ouders die hun kinderen t ook geven en die waren 5 en 7 jaar oud. Dus t klopt wel dat ze het ook aan kinderen onder de 10 geven. Ze zijn echt gestoord om kinderen antipsychotica te geven....ik ben dr in ieder geval van geschrokken.

Het gaat bij dit voorbeeld al om iemand met een ernstige vorm van autisme he...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_111810722
Ja maar toch als je de bijwerkingen kent en je kind zo duf is dat hij/zij niet eens puf heeft om te spelen is niet erg fijn voor ouders om te zien. En voor t kind ook niet fijn.

Soms wegen de voordelen niet op tegen de nadelen...en k weet t duf word je, een arts heeft mij in 1999 (had wat in mn drinken gehad waarschijnlijk LSD en ik hallucineerde) risdperdal gegeven en t is echt zwaar en k bleek ook nog eens heel erg allergisch, dikke hals en heel mn lichaam alsof het in de fik stond en overal uitslag en dat duurde 3 dagen.
Terwijl de dosis direct gestopt is toen, ik kreeg toen zyprexa.
Daar kwam ik kilo's van aan en heb ik nog de na -ween van ben nooit meer 65kg geworden op mn zwaarst was ik 110kg. Gelukkig werd ik wel beter en stopte de chaos in mn hoofd.
Maar 1 van de lastige bijwerking is, Je hersenen krijgen geen seintje meer dat je genoeg hebt gegeten en vol zit , dus je blijft eten.
Dat gebeurt er dus ook bij kinderen en je kan er zelfs suikerziekte van krijgen.... Antipscyhotica is troep.
Maar ik ga afsluiten voor vandaag tuinhek trusten...
  zondag 20 mei 2012 @ 23:40:47 #273
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_111812601
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 22:43 schreef ATuin-hek het volgende:
Het is wel fox he... Ik neem dat altijd met een emmer zout.
Nope, het is RT. Best goede zender zolang het niet over Rusland gaat.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  maandag 21 mei 2012 @ 10:25:10 #274
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_111821567
quote:
7s.gif Op zondag 20 mei 2012 23:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Nope, het is RT. Best goede zender zolang het niet over Rusland gaat.
Oh?
"To Fox 26, Rachel’s parents say their daughter was drooling and appeared emaciated. "
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_111823109
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 22:08 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

1 zwaluw maakt geen zomer he ;) Maar inderdaad, Diederik Stapel is niet lang geleden gepakt op fraude. En niet zomaar een beetje... het komt er ipc op neer dat het merendeel van alles wat hij in zijn loopbaan heeft gepubliceerd verzonnen is. Erg triest, maar ook een voorbeeld van het corrigerende vermogen van de wetenschappelijke wereld.
Is er eigenlijk bekend wanneer hij voor het eerst dat begon te verzinnen ?
De commissie onderzoekt naar mijn weten niet verder terug dan 2007. Vind dat toch 'n aardig lange periode tussen publicatie en de ontdekking van fraude.
En hoe corrigeert men dit ? Krijgt de man 'n boete ?

quote:
Met de frauduleuze onderzoeken waren meerdere miljoenen in onderzoeksgeld gemoeid
http://nl.wikipedia.org/wiki/Diederik_Stapel
Het corrigerend vermogen lijkt mij eerder 'n toevalstreffer of deze man moet poep praten:
quote:
Volgens Siero waren promovendi en collega’s blind voor de fraude.
http://uk.webhosting.rug.(...)-gronings-onderzoek/
Het corrigerend vermogen van de (wetenschappelijke) media... proest...

quote:
“Diederik Stapel is een zeer succesvol wetenschapper. Hij promoveerde cum laude en kreeg diverse beurzen van NWO en de KNAW. Hij doet onderzoek naar hoe bij mensen hun zelfbeeld en het beeld van anderen ontstaat. Eerder dit jaar kwam hij overal in het nieuws, ook bij NRC, met zijn onderzoek waaruit bleek dat mensen die in een rommelige omgeving leven, eerder een hekel hebben aan buitenlanders. Dat onderzoek is gepubliceerd in Science, de absolute top van de wetenschappelijke tijdschriften.” – Bart Funnekotter
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-vervalst-onderzoek/
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_111823379
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 11:14 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Is er eigenlijk bekend wanneer hij voor het eerst dat begon te verzinnen ?
De commissie onderzoekt naar mijn weten niet verder terug dan 2007. Vind dat toch 'n aardig lange periode tussen publicatie en de ontdekking van fraude.
En hoe corrigeert men dit ? Krijgt de man 'n boete ?

[..]

Het corrigerend vermogen lijkt mij eerder 'n toevalstreffer of deze man moet poep praten:

[..]

Het corrigerend vermogen van de (wetenschappelijke) media... proest...

[..]

Mag ik vragen wat jouw directe ervaring in de wetenschap is, doe je zelf wetenschappelijk onderzoek en weet je wat er allemaal nodig is voor het publiceren van onderzoeksresultaten?
  maandag 21 mei 2012 @ 11:42:38 #277
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_111824112
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 11:14 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Is er eigenlijk bekend wanneer hij voor het eerst dat begon te verzinnen ?
De commissie onderzoekt naar mijn weten niet verder terug dan 2007. Vind dat toch 'n aardig lange periode tussen publicatie en de ontdekking van fraude.
En hoe corrigeert men dit ? Krijgt de man 'n boete ?

[..]

Het corrigerend vermogen lijkt mij eerder 'n toevalstreffer of deze man moet poep praten:

[..]

Het corrigerend vermogen van de (wetenschappelijke) media... proest...

[..]

Voor zover ik weet al tijdens zijn phd. Je doet nu wel wat lacherig er over, maar bedenk ook dat zijn manier 1 van de lastigste was om te vinden. Over het geheel riep hij geen onzin. Gepubliceerde 'resultaten' en conclusies vielen binnen de verwachtingen, en een aantal zijn ook gewoon gerepliceerd (hoewel dat dan eigenlijk niet meer het juiste woord is). Ondanks dat alles is hij toch gepakt.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 21 mei 2012 @ 12:46:13 #278
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_111826311

Een docu over het kankerbedrog!
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_111831430
HPV vaccin verlaagd gevallen van kanker in Australie!

http://www.guardian.co.uk(...)ccine-success-lancet
  maandag 21 mei 2012 @ 14:51:26 #281
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_111831460
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_111831747
quote:
Dan moet je beter lezen, het gaat over een andere ziekte (de naam ook: NON-POLIO acute flaccid paralysis...) met gelijkaardige symptomen. Over een causaal verband wordt vanzelfsprekend niet gerept, slechts vage suggesties.

En dan de bronvermelding: de eigen website. Hoezo wij van WC-eend.....
pi_111831832
Meningitis gereduceerd in Afrika door vaccinatie!

http://www.earthtimes.org(...)nst-meningitis/1004/
pi_111831937
Duizenden levens gered in het VK door vaccinaties!

http://www.meningitisuk.o(...)-vaccine-success.htm
pi_111832134
Vaccinaties redden elk jaar 3 miljoen levens!

http://www.ecbt.org/advocates/immunizationsuccess.cfm
  maandag 21 mei 2012 @ 15:47:32 #286
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_111833707
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 15:07 schreef .SP. het volgende:
Vaccinaties redden elk jaar 3 miljoen levens!

http://www.ecbt.org/advocates/immunizationsuccess.cfm
" World Health Organization, UNICEF and the World Bank found that three million lives are saved worldwide each year through childhood immunizations "

Dat zijn 3 meest grove childmolestors. Die bron is flawed.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 21 mei 2012 @ 15:50:10 #287
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_111833831
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 15:47 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

" World Health Organization, UNICEF and the World Bank found that three million lives are saved worldwide each year through childhood immunizations "

Dat zijn 3 meest grove childmolestors. Die bron is flawed.
Zegt iemand die regelmatig met Naturalnews aan komt zetten...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 21 mei 2012 @ 15:50:15 #288
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_111833835
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 15:01 schreef .SP. het volgende:
Duizenden levens gered in het VK door vaccinaties!

http://www.meningitisuk.o(...)-vaccine-success.htm
http://www.healthy.net/He(...)_A_GUINEA_PIG/3073/1

Kortom er wordt helemaal niets gered.

[ Bericht 2% gewijzigd door Lambiekje op 21-05-2012 15:56:18 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 21 mei 2012 @ 15:56:06 #289
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_111834074
quote:
En nog een site met een flink belang bij het afkraken van reguliere medicatie ;)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 21 mei 2012 @ 15:57:20 #290
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_111834119
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 15:56 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En nog een site met een flink belang bij het afkraken van reguliere medicatie ;)
Dat is heel heel heel hard nodig dat dat gebeurt. De smerige misdadigers mogen wel eens ontmasktert worden.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_111834123
Dit is gewoon informatie oorlog heren. Zal Tuinhek terugslaan met een nóg stevigere bron? Ik ben heel benieuwd hoor, wat een spannend moment.

quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 15:56 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En nog een site met een flink belang bij het afkraken van reguliere medicatie ;)
Hoppa en zo is er weer een bron keihard uitgeschakeld.

Snel, combineer jouw bronnen en schakel hem voor eens en altijd uit!!
  Moderator maandag 21 mei 2012 @ 15:59:46 #292
249559 crew  Lavenderr
pi_111834220
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 15:50 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

http://www.healthy.net/He(...)_A_GUINEA_PIG/3073/1

Kortom er wordt helemaal niets gered.
Jezus Lambiekje toch :o
  maandag 21 mei 2012 @ 16:01:39 #293
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_111834294
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 15:57 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat is heel heel heel hard nodig dat dat gebeurt. De smerige misdadigers mogen wel eens ontmasktert worden.
Je snapt toch zelf hopelijk ook wel dat dat een flinke kleuring aan het bericht geeft? Je zeurt vaak over financiele belangen bij wetenschappelijk onderzoek. De dingen waar jij zelf mee aan komt zeggen kan je exact hetzelfde over zeggen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_111835486
Ik heb net een stuk geschreven ( in een tru topic over dieren en spiritualiteit) over mn hondje die ik heb moeten laten inslapen ( hij was nog maar 5 jaar oud) omdat hij een allergie ontwikkelde door de chemische troep die in t eten zat (ik wist toen nog niet wat ik nu wel weet)
http://www.lifetimepetfood.nl/Chemische.htm
Het gaat over BHT / BHA en ethoxyquine op de zakken voer staat het niet aangegeven er staat allen : door de EU toegstane hulpstoffen....
Het is dus verborgen dat er zulke troep in t voer zit.

Ik vermoed dus ook dat ze dit ook met mensen eten doen. Niet alles wat erin zit staat op de verpakking terwijl dit wel zou moeten, of ze vernoemen het onder een andere naam een naam die onschuldig lijkt wat zovaak met E621 gebeurt dan word het vermeld als gistextract.... En natrium monoglutamaat is erg slecht , het zit vaak in chips en doordat stofje krijg je meer trek en daarom eten mensen vaak de hele zak in 1x leeg. Wat dus kan lijden tot overgewicht.
En ook met medicatie er is een dikke rel geweest over seroquel er stond niet in de bijsluiter dat je er diabetis van kan krijgen... Veel word verborgen en gewoon verzwegen.
Dus denk ik dat ze het ook niet zo nauw nemen met vaccinaties.
pi_111837385
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 16:31 schreef mousy31 het volgende:
Ik heb net een stuk geschreven ( in een tru topic over dieren en spiritualiteit) over mn hondje die ik heb moeten laten inslapen ( hij was nog maar 5 jaar oud) omdat hij een allergie ontwikkelde door de chemische troep die in t eten zat (ik wist toen nog niet wat ik nu wel weet)
http://www.lifetimepetfood.nl/Chemische.htm
Het gaat over BHT / BHA en ethoxyquine op de zakken voer staat het niet aangegeven er staat allen : door de EU toegstane hulpstoffen....
Het is dus verborgen dat er zulke troep in t voer zit.

Ik vermoed dus ook dat ze dit ook met mensen eten doen. Niet alles wat erin zit staat op de verpakking terwijl dit wel zou moeten, of ze vernoemen het onder een andere naam een naam die onschuldig lijkt wat zovaak met E621 gebeurt dan word het vermeld als gistextract.... En natrium monoglutamaat is erg slecht , het zit vaak in chips en doordat stofje krijg je meer trek en daarom eten mensen vaak de hele zak in 1x leeg. Wat dus kan lijden tot overgewicht.
En ook met medicatie er is een dikke rel geweest over seroquel er stond niet in de bijsluiter dat je er diabetis van kan krijgen... Veel word verborgen en gewoon verzwegen.
Dus denk ik dat ze het ook niet zo nauw nemen met vaccinaties.
Belachelijke conclusies die je trekt, hier een mooie link om te laten zien wat velen hier fout doen: http://en.wikipedia.org/wiki/Association_fallacy
Wil 'm ook nog wel voor je vertalen als het moet.
pi_111837604
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 15:47 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

" World Health Organization, UNICEF and the World Bank found that three million lives are saved worldwide each year through childhood immunizations "

Dat zijn 3 meest grove childmolestors. Die bron is flawed.
Hoezo, kan je dat onderbouwen met gegevens?
pi_111838700
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 17:19 schreef .SP. het volgende:

[..]

Belachelijke conclusies die je trekt, hier een mooie link om te laten zien wat velen hier fout doen: http://en.wikipedia.org/wiki/Association_fallacy
Wil 'm ook nog wel voor je vertalen als het moet.
Kan jij belachelijk vinden maar wat ik schrijf over voedsel is wel waar en over hondenvoeding ook.
En verder zeg ik gewoon mn mening en beschrijf mijn gevoel wat ik over sommige zaken heb, wat jij er verder van denkt zal me een worst zijn.
pi_111839169
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 17:47 schreef mousy31 het volgende:

[..]

Kan jij belachelijk vinden maar wat ik schrijf over voedsel is wel waar en over hondenvoeding ook.
En verder zeg ik gewoon mn mening en beschrijf mijn gevoel wat ik over sommige zaken heb, wat jij er verder van denkt zal me een worst zijn.
Zie je niet dat je redenatie verkeerd is; Omdat er in hondebrokken stofjes zitten die bij sommige honden problemen opleveren moeten de vaccins die aan mensen gegeven worden ook wel fout zijn.
Hoe kan je die link nu leggen? Die bestaat helemaal niet, je laat je leiden door onderbuikgevoels die nergens door onderbouwd worden.
pi_111839241
Voor jouw bestaat die link niet voor mij wel, ze knoeien overal mee, voedsel, medicijnen etc etc
Als je mn eerdere stukje goed had gelezen had je me begrepen. maar nee jij moet ff pikken als een kip omdat je de waarheid niet weten wil. Welterusten meneer de president.
pi_111839400
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 18:01 schreef mousy31 het volgende:
Voor jouw bestaat die link niet voor mij wel, ze knoeien overal mee, voedsel, medicijnen etc etc
Als je mn eerdere stukje goed had gelezen had je me begrepen. maar nee jij moet ff pikken als een kip omdat je de waarheid niet weten wil. Welterusten meneer de president.
Ach een andere extremist, niet openstaand voor rationeel denken.
Succes ermee!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')