abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 16 maart 2012 @ 09:37:37 #101
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_109159660
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 19:24 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Daarbij zijn er tientallen miljoenen mensen die door de PVV met stilzwijgen van de Nederlandse regering in de sijk worden gezet.
Een rijger en een sandbak in 1. :)
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_109164310
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 12:00 schreef Dimens het volgende:

[..]

Niet meer doen dus. Als er iets zielig is en slecht voor het milieu, dan is het wel fastfood vlees. Vlees volgestouwd met hormonen en antibiotica waar je ook nog eens ziek van kan worden.

Ga eens op zoek naar een stukje biologisch of scharrelvlees, met als voorkeur biologisch. Daar zitten niet al die vieze stoffen in en de dieren worden een stuk beter behandeld dan het vlees waar kilo knallers van gemaakt worden.

En vis is goed. Daarvoor is een mooie viswijzer gemaakt welk vertelt wat goede en slechte vis is.

Download de viswijzer hier of voor Android en iOS hier.

Kijk op verpakkingen of vraag de visboer naar de afkomst van de vis en vergelijk deze met de viswijzer.
Een kannibaal dat hij dat zo goed weet?
wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
pi_109167078
quote:
Op vrijdag 16 maart 2012 09:15 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
TS, heeft volgens eigen zeggen:

- Tijdig richting aangegeven.
- En heeft op het midden van de weg gereden.

Voorsoorteren op een dergelijk brede weg, 5 m volgens ts, is niet gebruikelijk/mogelijk. Je kunt moeilijk uiterst links voor gaan soorteren op zo'n smalle weg zonder tegemoed komend verkeer te hinderen.

In elk geval bedankt voor de jurrispidentie :)
Zoals TS hier het verhaal schetst is hij niet schuldig.
Maar, zoals ik aan het begin al riep, en jij ook al terecht opmerkte, gelijk hebben is geen gelijk krijgen.

In dit geval erg zuur voor TS.

Een getuigen of een inhaalverbod zou TS overigs kunnen redden.
pi_109168174
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 12:19 schreef Gravedigger het volgende:

[..]

Een kannibaal dat hij dat zo goed weet?
Oh boehoe zeg. :')
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 16 maart 2012 @ 16:23:37 #105
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_109172420
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 20:14 schreef Captain_Ghost het volgende:
Nu kostte ps3 voor 222 euro.
Maar zodra ps4 op winkelplank staan kostte zeker 500 euro!.
Spelletjes wordt ook duurder!.

kans is groot dat je na 2 a 3 jaar, van 1e verkoop van ps4 goedkoper wordt. niet eerder dan dit.

bovendien ps3 kan nog 3 a 5 jaar mee.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  zaterdag 17 maart 2012 @ 10:22:17 #106
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_109197233
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 10:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Beetje hypocriet van iemand die feest viert als er weer wat PKK-ers de hoek omgelegd worden. :')
Ze smelten de kazen mixen de beeldspraken!
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_109242477
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 18:19 schreef Seaningo het volgende:
Ik wil als eerst zeggen dat ik weet dat een honkbalknuppel bij je hebben zonder legitieme reden verboden is. Toch zou ik wil weten, en dat is ook mijn vraag aan jullie; is het legaal om een hamer bij je te hebben (bijv. in je jaszak) en bijvoorbeeld een aardappelscheelmesje? Laat ik het zo zeggen als de politie je pakt en ze vinden die dingen, mogen ze er dan wel over beginnen? Als het niet legaal is, wat is dan wel legaal, waar zit net de drempel? PS: Vraag maar niet waarom ik ze bij me wil hebben, ik wil het gewoon weten, thanks!
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_109262700
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 18:49 schreef mrazura het volgende:
Dus ik ging uit (beetje kroegje want ik ben blank met als resultaat dat ik niet kan dansen dus is helaas disco geen optie voor me. Lekkere whiskey zonder ijs gekregen door een meisje achter de bar met lekkere tieten. Ze glimlachte naar me das altijd leuk. Ik glimlach terug en ze gooit er nog wat bij. Ze hield een pauze waarbij we elkaar later weer buiten treffen waar ik een sigaaretje aan het roken was. Ik ging naar binnen naar de wc waar het volgende gebeurde: 2 boys komen het wchokje aanlopen en doen hun broek dicht. Beginnen ze tegen me te glimlachen??!!

Ik ben naar huis gegaan, om zonder me broek uit te doen om in me bed gaan liggen en ik heb de hele nacht geen oog dicht gedaan. Ik voelde me hartslag kloppen in me rug, me handen zweten en alles om me heen draaien, omdat ik telkens die glimlach voor me zag.

Klacht lijkt me duidelijk.
Dan weet je dat het goed fout zit.
pi_109262705
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 19:41 schreef mecars het volgende:
hey mensen

Heb slecht nieuws die jongen is niet te vertrouwen.
Was vandaag bij hem in de buurt dus ging even lang denk je komt hij aanrijden met een ander en rijd snel weer weg.
Denk wacht even komt hij zo terug maar nee. ben ik aan het einde van de staat komt hij weer aanrijden ziet mij en maakt zich weer uit de voeten.
Baal hier echt van.
Een grensgeval.
pi_109262720
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 16:18 schreef Maggy123 het volgende:
Tja ik heb geen broer of zus hoor

maar ik las toevallig net op een forum dat vrij veel mensen dit wel hebben of hebben gehad
en tja laat ik even eerlijk zijn met intiem heb ik het niet over knuffelen of handje vasthouden...

Ik was best verbaast over de reacties die erop kwamen want er waren erg veel mensen die toegaven dat ze wellis een aantal dingen met hun broer of zus hadden hadden
gedaan en het varieerde tot elkaar zoenen tot seks

Veel mensen vonden het ziek en moesten er niet aan denken
maar er waren er ook die er geen of nauwelijks een probleem van vonden zolang je maar geen kindjes maakte .............

wat vinden jullie? en hebben jullie vroeger iets gedaan samen met je broer of zus? uit nieuwschierigheid?
of ken /ben je iemand/mensen die een relatie hebben broer met zus( op volwasse leeftijd)?
:D
pi_109262894
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 23:00 schreef yvonne het volgende:
Is er enig zicht wanneer je een woning hebt? Want dan zal er toch ook verf/behang en weetikveelwat nodig zijn?
Zet eerst eens wat dingen op papier, wat heb je nodig, wat kunnen we voor je betekenen O+

[..]

Echt hier draait m'n hart 60x van om.
En mijn maag.
  maandag 19 maart 2012 @ 12:10:04 #112
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_109268886
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_109274686
quote:
En in de OP een knarspend geluid *)
wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
  Moderator maandag 19 maart 2012 @ 15:34:08 #114
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_109275085
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 15:32 schreef moonobserver het volgende:

[..]

Of als ze langs fietsen gaan ze helemaal scheef fietsen als ze jou zie staan en denken dat dat een coole houding is, een mocro waar ik mee stond te kletsen zei toen; wat een debiel wijf moet je kijken hoe scheef ze fietst, hij wist niet dat ze zo indruk op mij wilde maken door een non chalante indruk te maken.

Maar ja, zulke debiellen heb je ook, dan ben je 24 doe je aan zumba werk je bij de kruidvat (op zich nog vrij normaal allemaal) en je gaat scheef quasi cool op de fiets zitten om indruk te maken. :')
non chalante debiellen
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 19 maart 2012 @ 17:15:07 #115
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_109279014
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 18:19 schreef Seaningo het volgende:
Ik wil als eerst zeggen dat ik weet dat een honkbalknuppel bij je hebben zonder legitieme reden verboden is. Toch zou ik wil weten, en dat is ook mijn vraag aan jullie; is het legaal om een hamer bij je te hebben (bijv. in je jaszak) en bijvoorbeeld een aardappelscheelmesje? Laat ik het zo zeggen als de politie je pakt en ze vinden die dingen, mogen ze er dan wel over beginnen? Als het niet legaal is, wat is dan wel legaal, waar zit net de drempel? PS: Vraag maar niet waarom ik ze bij me wil hebben, ik wil het gewoon weten, thanks!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_109281298
Aardappelscheelmesje kwam gisteren al voorbij, maar hij is erg leuk :D
pi_109314684
quote:
Op dinsdag 20 maart 2012 15:02 schreef koekwausss het volgende:
Ik bel niets na, als iemand zegt dat het 5 weken gaat duren, maar het zijn nu al 2 maanden moet diegene bellen. Van mij kunnen ze dan de fles op.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 15:20:37 #118
354577 qazplm
knowledge is power
pi_109315316
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 15:07 schreef tochweerhenk het volgende:
Stuur die mensen dan naar die landen waar 12 jarige kinderen moet werken tegen hun wil (meestal), en laat hun daar werken.
Die arme 12 kinderen. Zijn ze jarig, moeten ze nog gaan werken ook.
pi_109355115
Ik weet niet zeker of dit bedoeld is als grapje, hoor...

quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 15:58 schreef Inlognaam het volgende:
Dude, niet bijdehandt gaan doen. Er is beslag op een uitkering mogelijk. En de hoogte van een uitkering wisselt per gemeente.
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 16:02 schreef koekwausss het volgende:

[..]

Ik doe ook niet bijdehandt. Ik geef alleen aan hoe het zit, huurtoeslag en zorgtoeslag valt niet onder de beslagvrije voet.
pi_109376300
Ik weet niet zeker of dit bedoeld is als grapje, hoor...

quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2012 00:16 schreef smitjew het volgende:
Oke ik ga me stilletjes in een hoekje schaamen
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 22 maart 2012 @ 08:56:02 #121
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_109377035
Niet van FOK! maar uit een brief van een klant. Maar hij is zo mooi dat ik hem jullie niet wil onthouden O+

Hij schreef over electrichietijd :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_109385375
quote]0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:50 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Een auto met zonnepanelen schilt al een slok op de borrel.
[/quote]
Met hem hebben we nog een appeltje te schillen *)
wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
pi_109394267
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:25 schreef Gravedigger het volgende:
quote][ afbeelding ] Op donderdag 22 maart 2012 12:50 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Een auto met zonnepanelen schilt al een slok op de borrel.
Met hem hebben we nog een appeltje te schillen *)
[/quote]

Dat kan dan mooi met zo'n aardappelscheelmesje!! :D
  Moderator donderdag 22 maart 2012 @ 23:17:08 #124
42184 crew  DaMart
pi_109411515
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 23:01 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
De OV in Nederland is dramatisch slecht. :')
Best origineel dat hij onbedoeld oordeelt over zijn eigen taalfout!
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_109449409
quote:
Op vrijdag 23 maart 2012 18:31 schreef allesbeterweter het volgende:
Ze gaan er voornamelijk vele woorden uit-filteren als bijv(9mm plutonium,C4, semptex,) en andere schadelijke woorden die ongepast zijn. En terroristen makelijker op te sporen zijn, worden nu al uit de telefoongespreken gefiltert volgens complot denkers........... :Z
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')