abonnement Unibet Coolblue
pi_108766583
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 23:04 schreef hans1988 het volgende:

[..]

Bij mij loopt alles harstikke soepel :o, je hebt wel al je mods in goeie loadingorder staan toch neem ik aan?
Ik denk dat dat het probleem is. Maar hoe maak ik een goede volgorde van 90+ mods? Vooral zoeken naar mods die dezelfde dingen beïnvloeden in het spel?

[ Bericht 0% gewijzigd door Hooidraad op 05-03-2012 23:38:56 ]
Op zondag 12 augustus 2012 04:06 schreef Geo4kant het volgende:
kijg een zikete jonge kut negerinnte gezicht met je kut torll van kutpsv :'0 ophoerE
pi_108767161
Het zou zo mooi zijn als Skyrim zou worden verfilmd, zou me een beetje laten denken aan lotr :P

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2012 23:38:12 ]
pi_108767193
Of er boeken over werden geschreven :O ik zou ze sowieso kopen O+
pi_108767209
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2012 23:37 schreef Snowbells het volgende:
Het zou zo mooi zijn als Skyrim zou worden verfilmd, zou me een beetje laten denken aan lotr :P
Zou zeggen kijk Game Of Thrones, dat lijkt er echt super op.
  maandag 5 maart 2012 @ 23:40:25 #230
172693 hans1988
weet ik veel...zeg et ma
pi_108767253
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 23:22 schreef Hooidraad het volgende:

[..]

Nee, ik denk dat dat het probleem is. Maar hoe maak ik een goede volgorde van 90+ mods? Vooral zoeken naar mods die dezelfde dingen beïnvloeden in het spel?
1. Maak een account aan op Skyrimnexus.com (al neem ik al aan dat je dat al hebt als je zoveel mods had...tenzij je steam gebruikt ervoor)

2. Download De Nexus Mod Manager hier: http://skyrim.nexusmods.com/content/modmanager/

3. Download SKSE oftewel Skyrim Script Extender hier: http://skse.silverlock.org/
Hou er rekening mee dat SKSE normaal gesproken alleen op de nieuwste patch van Skyrim draait, als Skyrim update zijn de makers van SKSE normaal gesproken redelijk snel met een patch. De bestandjes drop je in je Skyrim-folder, en start het spel voortaan op via SKSE-loader.exe

4. (Belangrijk) Download BOSS hier: http://skyrim.nexusmods.com/downloads/file.php?id=6
Dit programmaatje houdt een zogenaamde Masterlist bij, hierin staat de de aanbevolen volgorde voor het grootste deel van alle mods, ik heb er nu 3 die het niet doen via boss, maar das niet zo heel erg.

5. Download mods van Skyrimnexus via het knopje Download with Mod Manager of iets dergelijks, dit staat bij de meeste mods erbij.

6. Eenmaal gedownload kan je je mod in de Nexus Mod Manager activeren, deactiveren, compleet verwijderen etc. Doe dit onder het tabje mods

7. Eenmaal klaar ga je naar het tabje Plugins en start je ondertussen je BOSS-programmaatje op, laat het even lopen en je zou een lijst moeten krijgen. Ga nu terug naar NMM (Mod manager) en pas de lijst in je plugins-tab aan aan de lijst die aangegeven staat bij BOSS.

Wat bij mij persoonlijk ook veel helpt is Game Booster 3, te downloaden via hier: http://www.iobit.com/gamebooster.html

Probleem is bij misschien wel dat je zodra je skyrim hebt opgestart dat je ff moet Alt-tabben om de game booster te activeren.

Zo doe ik het, en voor mij werkt het prima, natuurlijk wel even kijken naar wat makers van mods aangeven bij hun mods over hoe te installeren etc, maar normaal gesproken moet activeren via NMM voldoende zijn
  maandag 5 maart 2012 @ 23:43:44 #231
259414 AlchemistOfSorrows
Uh-huh, goodbye!
pi_108767364
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 23:40 schreef hans1988 het volgende:

7. Eenmaal klaar ga je naar het tabje Plugins en start je ondertussen je BOSS-programmaatje op, laat het even lopen en je zou een lijst moeten krijgen. Ga nu terug naar NMM (Mod manager) en pas de lijst in je plugins-tab aan aan de lijst die aangegeven staat bij BOSS.
BOSS zou automatisch de lijst zelf op goede volgorde moeten zetten, zorg er wel voor dat NMM niet open is.

Wat ook helpt is om Wrye Bash te downloaden, en dan in de BOSS log zie je wel eens Bash Patch suggesties staan, die moet je in Bash aangeven, en dan de bashed patch maken, die verhelpt ook conflicten.
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
  maandag 5 maart 2012 @ 23:45:10 #232
172693 hans1988
weet ik veel...zeg et ma
pi_108767417
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 23:43 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:

[..]

BOSS zou automatisch de lijst zelf op goede volgorde moeten zetten, zorg er wel voor dat NMM niet open is.

Wat ook helpt is om Wrye Bash te downloaden, en dan in de BOSS log zie je wel eens Bash Patch suggesties staan, die moet je in Bash aangeven, en dan de bashed patch maken, die verhelpt ook conflicten.
Hmmmm doet ie bij mij niet :<

En stom dat ik niet aan wrye Bash gedacht heb, nog nooit gebruikt eigenlijk :'), toch maar eens gaan doen :P
  maandag 5 maart 2012 @ 23:46:43 #233
259414 AlchemistOfSorrows
Uh-huh, goodbye!
pi_108767467
Bash heeft een BOSS knopje erin zitten, ik weet 100% zeker dat die de volgorde goed aanpast.
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_108767482
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 23:39 schreef FerryNL het volgende:

[..]

Zou zeggen kijk Game Of Thrones, dat lijkt er echt super op.
Zal ik eens doen! :) nu heb ik zin om m'n verstoffende lord of the rings boeken te pakken..
  maandag 5 maart 2012 @ 23:48:03 #235
172693 hans1988
weet ik veel...zeg et ma
pi_108767503
Ben Bash al aan het downloaden :P

Is toch zoiets als die Merged patches voor Fallout 3 niet?
pi_108767522
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2012 23:47 schreef Snowbells het volgende:

[..]

Zal ik eens doen! :) nu heb ik zin om m'n verstoffende lord of the rings boeken te pakken..
Lord of the Rings? Dat was toch dat ene fantasy gebeuren dat alleen nog relevant was voordat game of thrones verscheen? :P
Conscience do cost.
pi_108767526
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2012 23:47 schreef Snowbells het volgende:

[..]

Zal ik eens doen! :) nu heb ik zin om m'n verstoffende lord of the rings boeken te pakken..
Kan je je alvast voorbereiden op een episch 2e seizoen die op 1 april begint.
  maandag 5 maart 2012 @ 23:49:22 #238
259414 AlchemistOfSorrows
Uh-huh, goodbye!
pi_108767551
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 23:48 schreef hans1988 het volgende:
Ben Bash al aan het downloaden :P

Is toch zoiets als die Merged patches voor Fallout 3 niet?
Bash kijkt specifiek naar de mods die je hebt gedownload, en zal ervoor zorgen dat ze grotendeels samen zullen werken.
Daarnaast kan het ook items uit een loot list van mod a in de chests die mod b toevoegt stoppen, als ze dezelfde lootlists gebruiken.
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_108767659
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 23:48 schreef ems. het volgende:

[..]

Lord of the Rings? Dat was toch dat ene fantasy gebeuren dat alleen nog relevant was voordat game of thrones verscheen? :P
Ik had nog nooit van Games of Thrones gehoord voor dit topic :@
pi_108767676
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2012 23:52 schreef Snowbells het volgende:

[..]

Ik had nog nooit van Games of Thrones gehoord voor dit topic :@
FOEI ~O> ~O>
pi_108767755
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 23:52 schreef FerryNL het volgende:

[..]

FOEI ~O> ~O>
:@ :@ kwam het ooit op tv dan? Of zo'n typisch BBC programma?
pi_108767823
Yes! Vind skyrim weer leuk.

Heb gekozen om mij bij de Imperials te voegen.
pi_108767906
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2012 23:54 schreef Snowbells het volgende:

[..]

:@ :@ kwam het ooit op tv dan? Of zo'n typisch BBC programma?
Het wordt volgens mij nu in Nederland uitgezonden.
Ik weet alleen niet welke zender omdat ik het vorig jaar al heb gezien.
pi_108767954
Maar stel je voor he, er kwam een skyrim film. Welke plotjes denken jullie dan dat er in komen? Dark Brotherhood, Thieves Guild etc. Zou de intro van de game hetzelfde zijn als de film dan? O+
  dinsdag 6 maart 2012 @ 00:03:55 #245
259414 AlchemistOfSorrows
Uh-huh, goodbye!
pi_108768063
Lijkt me sterk dat dat gebeurt.
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
  Moderator dinsdag 6 maart 2012 @ 00:10:54 #246
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_108768258
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2012 23:54 schreef Snowbells het volgende:

[..]

:@ :@ kwam het ooit op tv dan? Of zo'n typisch BBC programma?
HBO-serie, is ook gewoon te downloaden :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_108768529
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 23:40 schreef hans1988 het volgende:

[..]

1. Maak een account aan op Skyrimnexus.com (al neem ik al aan dat je dat al hebt als je zoveel mods had...tenzij je steam gebruikt ervoor)

2. Download De Nexus Mod Manager hier: http://skyrim.nexusmods.com/content/modmanager/

3. Download SKSE oftewel Skyrim Script Extender hier: http://skse.silverlock.org/
Hou er rekening mee dat SKSE normaal gesproken alleen op de nieuwste patch van Skyrim draait, als Skyrim update zijn de makers van SKSE normaal gesproken redelijk snel met een patch. De bestandjes drop je in je Skyrim-folder, en start het spel voortaan op via SKSE-loader.exe

4. (Belangrijk) Download BOSS hier: http://skyrim.nexusmods.com/downloads/file.php?id=6
Dit programmaatje houdt een zogenaamde Masterlist bij, hierin staat de de aanbevolen volgorde voor het grootste deel van alle mods, ik heb er nu 3 die het niet doen via boss, maar das niet zo heel erg.

5. Download mods van Skyrimnexus via het knopje Download with Mod Manager of iets dergelijks, dit staat bij de meeste mods erbij.

6. Eenmaal gedownload kan je je mod in de Nexus Mod Manager activeren, deactiveren, compleet verwijderen etc. Doe dit onder het tabje mods

7. Eenmaal klaar ga je naar het tabje Plugins en start je ondertussen je BOSS-programmaatje op, laat het even lopen en je zou een lijst moeten krijgen. Ga nu terug naar NMM (Mod manager) en pas de lijst in je plugins-tab aan aan de lijst die aangegeven staat bij BOSS.

Wat bij mij persoonlijk ook veel helpt is Game Booster 3, te downloaden via hier: http://www.iobit.com/gamebooster.html

Probleem is bij misschien wel dat je zodra je skyrim hebt opgestart dat je ff moet Alt-tabben om de game booster te activeren.

Zo doe ik het, en voor mij werkt het prima, natuurlijk wel even kijken naar wat makers van mods aangeven bij hun mods over hoe te installeren etc, maar normaal gesproken moet activeren via NMM voldoende zijn
Bedankt voor je uitgebreide uitleg :D

Ik ga er komend weekend even mee aan de slag.
Op zondag 12 augustus 2012 04:06 schreef Geo4kant het volgende:
kijg een zikete jonge kut negerinnte gezicht met je kut torll van kutpsv :'0 ophoerE
pi_108768549
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_108768708
Zo de eerste 2 afleveringen zitten er alweer op :@

Winter is coming! :)
  dinsdag 6 maart 2012 @ 00:35:41 #250
172693 hans1988
weet ik veel...zeg et ma
pi_108768844
Ik heb een paar screens gemaakt in Whiterun in mijn gemodde versie van skyrim :)

Ik denk dat iedereen wel een beetje weet hoe Whiterun er normaal uitziet :P

Ik zal de screens maar achter een spoilertje doen voor de mensen die traag internet of iets dergelijks hebben ;)

Daglicht: Zonnetje scheen niet echt geweldig :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Blacksmith en mijn pas gemaakte Breton Warrior die ff poseert :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Breezehome O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huis tegenover Breezehome, samen met uber-baas Jango die ook op de foto wou :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Marktplaatsje...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanaf de trappen van Dragonreach naar beneden

Nacht: Was niet echt een zeer donkere nacht, dit viel reuze mee :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wederom de blacksmith met Breezehome op de achtergrond

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huis tegenover Breezehome

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De markt bij nacht <3

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de laatste, u raad het al, van de trap naar beneden bij nacht :D

Ik hou van natuur O+ Vond orginele Whiterun maar saai ;(

Wat vinden jullie ervan? :o
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')