pi_108442367
registreer om deze reclame te verbergen
Dom zijn en verliefd zijn..daar zit niet veel verschil tussen! Ik heb trouwens best veel concurrentie maar ze lijkt niet te merken wanneer iemand haar leuk vind. Het is alsof ze daar blind voor is..
pi_108443223
:')
Run rabbit, run.
  maandag 27 februari 2012 @ 00:11:39 #78
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_108447347
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2012 22:27 schreef jojojoons het volgende:
Dom zijn en verliefd zijn..daar zit niet veel verschil tussen!
Ehm, best wel.
No snowflake in an avalanche ever feels responsible
pi_108522474
Ze begon net over mijn poesjes en hoe ze er zelf ook eentje wou maar dat het niet mocht. Ik heb zegmaar duidelijk proberen te maken dat ik haar zie zitten maar ze snapt het niet. :@
pi_108522637
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:35 schreef jojojoons het volgende:
Ze begon net over mijn poesjes en hoe ze er zelf ook eentje wou maar dat het niet mocht. Ik heb zegmaar duidelijk proberen te maken dat ik haar zie zitten maar ze snapt het niet. :@
Probeerde je dit keer je poesjes aan haar te koppelen?
"Michael Jordan, Al Capone, Woody Woodpecker, Fred Flintstone"
pi_108522990
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:35 schreef jojojoons het volgende:
Kan je haar dat niet gewoon zegguh? : ik vind je leuk. Klaar, heb je misschien wel wat lef voor nodig..... Maar ze vind je vast leuk andurs zou ze niet met jou pratuh ;) en zoals mn vriend altijd zegt: dit is zon situatie dat degene met de.meeste kloten iets gaan doen, en aangezien jij de enigste met kloten bent (hoop k) moet jij iets doen! K.wens TS suc6
pi_108523414
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:44 schreef Boerenyoghurt het volgende:

[..]

Kan je haar dat niet gewoon zegguh? : ik vind je leuk. Klaar, heb je misschien wel wat lef voor nodig..... Maar ze vind je vast leuk andurs zou ze niet met jou pratuh ;) en zoals mn vriend altijd zegt: dit is zon situatie dat degene met de.meeste kloten iets gaan doen, en aangezien jij de enigste met kloten bent (hoop k) moet jij iets doen! K.wens TS suc6
Ik heb het heel duidelijk gemaakt maar niet dat ik echt zeg 'ik vind je leuk.' Ik bedoel van is ze dom, achterlijk of wil ze het niet snappen? Echt vreselijk irritant.
pi_108523460
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:38 schreef Arriviste het volgende:

[..]

Probeerde je dit keer je poesjes aan haar te koppelen?
Nee, ik koppelde niemand. :)
pi_108523797
Hoe maak jw dit dan duidelijk? En hoe reageert ze hierop?....... Maar misschien snapt ze het wel, maar durft ze je niet te vraguh. Wat wil je bereiken dan: dat zij jou vraagt?
pi_108536874
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:44 schreef Boerenyoghurt het volgende:
zegguh
:)
quote:
andurs
:{
quote:
pratuh
:|W
quote:
enigste
;(
quote:
vraguh
:'(

Doe je dit expres ofzo :'( ????
pi_108549912
Zelfde probleem, maar heb zelfvertrouwen van een peuter :( Ik kan dr niet eens 2 seconden aankijken. Jammer man. Hoe kan je meer zelfvertrouwen krijgen? Waar denken jullie aan als je een conversatie voert met een meisje? THNX!
pi_108550179
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:06 schreef k1234e12345 het volgende:
Zelfde probleem, maar heb zelfvertrouwen van een peuter :( Ik kan dr niet eens 2 seconden aankijken. Jammer man. Hoe kan je meer zelfvertrouwen krijgen? Waar denken jullie aan als je een conversatie voert met een meisje? THNX!
Zelfvertrouwen krijgen? Praat vaker met andere meiden uit je klas.... En het is ook altijd goed om eerst op MSN ofzow met haar te pratuh, of heb je haar msn niet?en als ze jou leuk vind: Blijf Jezelf! Ze vindt jou leuk hoe je bent.geeft misschien.ook wat vertrouwein jezelf (:
pi_108550510
quote:
1s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:14 schreef Boerenyoghurt het volgende:

[..]

Zelfvertrouwen krijgen? Praat vaker met andere meiden uit je klas.... En het is ook altijd goed om eerst op MSN ofzow met haar te pratuh, of heb je haar msn niet?en als ze jou leuk vind: Blijf Jezelf! Ze vindt jou leuk hoe je bent.geeft misschien.ook wat vertrouwein jezelf (:
Hoe kan ik ervoor zorgen dat zij mij leuk vind. Ik help haar, laat haar lachen en ik kom altijd voor haar op. En nog ziet ze me niet zitten, zij is ook een type dat niet merkt dat je haar leuk vind. Hoe val ik bij haar op
pi_108550939
Ben je ook bevriend met haar vriendinnen? (Dit kan heel belangrijk zijn!) Zo te horen doe je er al best wel veel aan.om.op te vallen.... Reageert ze helemaal niet op jouw signalen dat je haar leuk.vind?
pi_108554086
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:37 schreef Boerenyoghurt het volgende:
Ben je ook bevriend met haar vriendinnen? (Dit kan heel belangrijk zijn!) Zo te horen doe je er al best wel veel aan.om.op te vallen.... Reageert ze helemaal niet op jouw signalen dat je haar leuk.vind?
De laatste tijd niet nee, in de carnavalsvakantie hebben we de 1e dag een top dagje gehad, leuk elkaar gesproken enzo. Maar na de 1e dag vakantie heeft ze niks meer gezegd, en nu doet ze op school ook ineens raar. Maar ik heb er niet aan gedacht om haar vriendinnen ook eens te spreken en bevriend te raken, danku! Maar nu nog die ballen die nodig zijn om haar te vertellen dat ik dr leuk vind. Hoe krijg ik die zelfvertrouwen(of meer zelfvertrouwen)
Bedankt.
pi_108563100
je moet gewoon jezelf blijven! Zelfvertrouwen krijg je niet 1,2,3 ;) zal je maar een beetje.moeten opbouwen.im de buurt van.meiden.... No thx en.k ben.een.jij. Hoe oud ben.je eigenlijk? En heb je ooit een.vriendin gehad?
pi_108572112
haha, dude, je moet gewoon ff wat duidelijker zijn! Ik heb een keer een meisje in de klas (zelfde type als die van jou wellicht, wel knap maar heeft 't niet zo door, best verlegen/onzeker etc) iets van vier keer uitgevraagd op 'n soort van indirecte manier ("Hee zijn je vriendinnetjes al weg? ooooh zielig. Ik ga wel iets met je doen anders hoor ;) " zo'n soort verhaal).... Ze zei altijd nee of geen tijd etc. Toen uiteindelijk maar gewoon gezegd dat ik d'r leuk vind en ze was echt totaal verbaasd en het 't totaal niet verwacht (en toen begon ze zelf ineens een beetje moeite te doen ook nog!).

Dus ja. Some bitches are just that oblivious.

(Edit: Vooral als jij knap bent en zij dat niet van zichzelf vinden dan kunnen ze zich daar nog extra onzeker onder voelen overigens. Veel jongens die zichzelf niet knap vinden hebben 't ook niet door als 't heetste wijf hints geeft hen te willen omdat ze 't gewoon niet kunnen geloven)

[ Bericht 10% gewijzigd door Hijsbakkie op 01-03-2012 00:45:42 ]
pi_108594405
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 21:44 schreef Boerenyoghurt het volgende:
je moet gewoon jezelf blijven! Zelfvertrouwen krijg je niet 1,2,3 ;) zal je maar een beetje.moeten opbouwen.im de buurt van.meiden.... No thx en.k ben.een.jij. Hoe oud ben.je eigenlijk? En heb je ooit een.vriendin gehad?
Oke, maar ik ben 14, heb veel vriendinnen gehad, maar die waren niet zo'n geval en toen was ik jonger en durfde ik ook veel meer. In de loop van tijd is het zelfvertrouwen minder geworden.
pi_108594423
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 00:23 schreef Hijsbakkie het volgende:
haha, dude, je moet gewoon ff wat duidelijker zijn! Ik heb een keer een meisje in de klas (zelfde type als die van jou wellicht, wel knap maar heeft 't niet zo door, best verlegen/onzeker etc) iets van vier keer uitgevraagd op 'n soort van indirecte manier ("Hee zijn je vriendinnetjes al weg? ooooh zielig. Ik ga wel iets met je doen anders hoor ;) " zo'n soort verhaal).... Ze zei altijd nee of geen tijd etc. Toen uiteindelijk maar gewoon gezegd dat ik d'r leuk vind en ze was echt totaal verbaasd en het 't totaal niet verwacht (en toen begon ze zelf ineens een beetje moeite te doen ook nog!).

Dus ja. Some bitches are just that oblivious.

(Edit: Vooral als jij knap bent en zij dat niet van zichzelf vinden dan kunnen ze zich daar nog extra onzeker onder voelen overigens. Veel jongens die zichzelf niet knap vinden hebben 't ook niet door als 't heetste wijf hints geeft hen te willen omdat ze 't gewoon niet kunnen geloven)
Oke, bedankt ik zal er gewoon voor gaan morgen of volgende week. Ohja, over dat gedoe van jongens die zichzelf niet knap vinden ofzo: Ik wil niet kut zijn maar veel knappere jongens dan ik zitten er echt niet in mijn klas of concureren me, ik doe ook aan fitness heb ook wel een goed lijfje dus ik denk niet echt dat ze me niet ziet zitten. Ze geeft me geen hints. Ze is een type dat wilt dat jongens haar hints geven. Ik doe ook altijd mijn best om grappiger en wat meer stoer over te komen, geen goed idee?
pi_108594839
Mijn beste vriendin is bevriend met haar maar ik kan haar niet vertellen wat ik voor haar voel omdat dat hun vriendschap beinvloed. Ze is heel knap maar ze is ook heel verlegen en onzeker. Ze zei wel dat ik knap ben maar ze is nogal sarcastisch dus misschien meende ze het niet.

En oja, ze vind rood haar mooi bij jongens. :')
pi_108594891
quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2012 18:46 schreef jojojoons het volgende:
Mijn beste vriendin is bevriend met haar maar ik kan haar niet vertellen wat ik voor haar voel omdat dat hun vriendschap beinvloed. Ze is heel knap maar ze is ook heel verlegen en onzeker. Ze zei wel dat ik knap ben maar ze is nogal sarcastisch dus misschien meende ze het niet.

En oja, ze vind rood haar mooi bij jongens. :')
Ginger lover?
pi_108595156
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 18:48 schreef k1234e12345 het volgende:

[..]

Ginger lover?
Ze zegt dat ze niet perse op die haarkleur valt maar dat ze het wel mooi vind. Nog nooit gehoord.
pi_108600053
quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2012 18:54 schreef jojojoons het volgende:

[..]

Ze zegt dat ze niet perse op die haarkleur valt maar dat ze het wel mooi vind. Nog nooit gehoord.
Bij mij werken stekels gebogen naar achteren met zwarte haren echt goed :P Dat vinden de meeste mensen leuk. Ik weet niet of je ook lang bent? Die dingen helpen qua kapsel, deze kapsel staat bij lange, dunne en wat gespierde mensen ;p
  donderdag 1 maart 2012 @ 21:13:23 #99
301294 pallmallroker
Bier, tieten en shag
pi_108602085
hopeloos topic , TS laat je gewoon door die beste vriendin van achter nemen met een voorbind dildo.
Daar word ik vrolijk van ^_^
pi_108603727
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 21:13 schreef pallmallroker het volgende:
hopeloos topic , TS laat je gewoon door die beste vriendin van achter nemen met een voorbind dildo.
Wat betekent TS eigenlijk?

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')