quote:
Op zondag 26 februari 2012 16:49 schreef Nerys het volgende:Gaat deze discussie nu in elk topic gevoerd worden waar een interessant item aangeboden wordt? Misschien eerst even de FAQ lezen, daar staat duidelijk in voor wie en wat dit forum is bedoeld. En als je niet wilt dat er in je post geschiedenis gezocht wordt, is er een oplossing: niet posten.
Nee dus. Ik heb eea opgeschoond.
FHF heeft als uitgangspunt dat het Fok!kers met minder te besteden een handje wil helpen.
Dat is nooit 100% te controleren en uiteindelijk is TS degene die bepaalt aan wie hij of zij een item geeft. Of een TS dan de behoefte voelt om de posthistory van de betreffende user door te nemen is aan hem. Zelf denk ik dat je bij twijfels in een PM ook veel duidelijkheid kunt krijgen, en daarnaast vertrouw ik op de moraal van de users die reageren op een aanbod.
Wat we hier niet gaan doen is de politie-agent uithangen. Wij als mods niet en jullie als users ook niet. Want iemands pohi kan nooit de hele situatie weergeven, en daar kun je dus niet op oordelen.
Verdere discussie kan in FB, zonde als het aanbod van TS hierdoor ondergesneeuwd wordt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit