Hoi Vik, daar zijn we ook wel eens geweest ja (Chouffe èn vlammetjes op de kaart!), waar niet

. In het kader van de bezuinigingen en het weekje Madrid straks gaan we wel wat minder uit eten de laatste tijd, al zitten we morgen weer in een restaurant, bedenk ik me. Is het nog steeds voor 18.30 bestellen, halve prijs voor 2 menu's?
En sigme, beide sportscholen klinken eigenlijk best duur/tijdrovend. Kan je niet thuis iets kopen/installeren? Uniek heeft geloof ik een hometrainer (of was het een roeiding?), ik een crosstrainer, je zit 3/4 uur op dat ding met een dom programma op (of in jouw geval intelligent gemaakte documentaire), en je hebt je halve jaar contributie zo terugverdiend. Plus dat het reistijd, omkleedgedoe en ergerlijke medesportscholers scheelt! Nouja, dat is dan de tip van mijn mensenschuwe kant.
Lijstje:
O: mandarijn, grapefruitsap, yoghurt met appel en peer
T: 2 cappuccino
L: yoghurt met cruesli
T: tosti
D: courgette-paprikasoep, bara
T: kwark met vanilleyoghurt
S: niet, wel ontzettend lang uitgeslapen en toen 2 films gekeken waarvan 1 met veel schrikmomenten, dus vast ook nog wat kcals verbrand. En gekeken naar de sportende mini (schaatsles

), dus denkbeeldig ook nog gezwierd.