pi_108408210
registreer om deze reclame te verbergen
Goedemorgen. Pfff bah word opeens elk uur wakker vannacht. Super irritant!

Ik wil wel BV gaan proberen. Maar ik denk niet langer dan tot ik weer ga werken. Kolven op het werk is niet echt een geschikte ruimte voor.
pi_108408256
Je hebt recht op een geschikte ruimte op je werk he :) Op mijn werk moeten ze er ook nog iets voor verzinnen, maar dat is hun probleem hoor, zij moeten daarvoor zorgen!
  zondag 26 februari 2012 @ 11:03:05 #153
343850 Zoë23
Love & Faith
pi_108408269
:* voor wie t nodig heeft

Bv lijkt me zeker het proberen waard, proberen kan altijd toch :)
(droom er ook heel vaak over :@ ons kleine hummeltje aan de borst, wordt helemaal happy wakker dan)

Voel me n hormonster, niet fit, nieuwe med, movicol voor m'n darmen is echt super ranzig, moet nu 2x p.d.
Vind t haast sneu dat ik t op m'n werk altijd aan cliënten heb gegeven :9 nu begrijp ik wat ze bedoelen haha.

M'n O+ is boven,beneden aan t stofzuigen en de was aan t opvouwen :@

Douchen valt me echt zwaar, ben echt kapot :{ (+ leuke kleding aan willen wat niet lekker zit, haar doen, opmaken :{ ) en dus wat sagy omdat niks gaat zoals ik wil :@ gelukkig is O+ erg geduldig :@
(gister druk gehad, lief heeft n nieuwe auto gekocht enz)

M'n zus komt vanm :)
Heeft nogal rot nieuws gekregen afgelopen week, dus gaan we relaxen met maskertjes en vrouwenfilms O+
  zondag 26 februari 2012 @ 11:04:50 #154
343850 Zoë23
Love & Faith
pi_108408318
*O* wat fijn kersjes dat t beter gaat

En beterschap voor twinkle :*
pi_108408321
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 11:03 schreef Zoë23 het volgende:
:* voor wie t nodig heeft

Bv lijkt me zeker het proberen waard, proberen kan altijd toch :)
(droom er ook heel vaak over :@ ons kleine hummeltje aan de borst, wordt helemaal happy wakker dan)

O+ O+
Een kleine hummeltje aan de borst is inderdaad heerlijk! en je geeft ze het beste wat er is O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_108408375
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 11:02 schreef Marjolijntje het volgende:
Je hebt recht op een geschikte ruimte op je werk he :) Op mijn werk moeten ze er ook nog iets voor verzinnen, maar dat is hun probleem hoor, zij moeten daarvoor zorgen!
ja ik weet het. Maar op dit moment zitten we in een pand waar je als bedrijf gewoon een kantoor huurt. Alles is op dit moment verhuurd dus het is onmogelijk om daar voor mij een extra ruimte regelen... Maar ja wie weet waar we volgend jaar januari zitten en dan is het misschien wel mogelijk.
  zondag 26 februari 2012 @ 11:07:35 #157
343850 Zoë23
Love & Faith
pi_108408378
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 11:04 schreef bitterend het volgende:

[..]

O+ O+
Een kleine hummeltje aan de borst is inderdaad heerlijk! en je geeft ze het beste wat er is O+
:) lijkt me echt super mooi! Kan niet wachten
pi_108408409
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 09:32 schreef Twinkle20 het volgende:
Bij mijn vriendin trouwens .. haar baby dronk het flesje in het begin ook niet helemaal leeg. Iemand van et consultatiebureau zei dat dat misschien kwam omdat de baby te hard moest werken om het flesje leeg te kunnen zuigen. Toen hebben ze dat gaatje een stukje groter gemaakt en voila, baby drinkt ineens een stuk beter!

Erg apart, dat flesje leegdrinken moeten ze gewoon leren. Bij te grote gaatjes krijgen ze onwijze krampen.
Als je bv geeft kan je het gaatje ook niet harder maken toch.

Ik heb echt een brakke nacht gehad, maar kan toch niet meer slapen.
pi_108408412
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 09:33 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk wel geinteresseerd!
Sorry, Marjolijntje was net eerder. Hoop dat je het nog ergens anders op de kop kan tikken! ;)
pi_108408436
quote:
Mja de ruimte.moet er wel voor zijn. Bij mij op t werk heb ik dus alleen vergaderruimte en serverruimte.
K kan wel op m kop gaan staan dat ik recht heb op een geschikte ruimte, mja als.die er.niet is. Kan moeilijk verwachten dat ze de serverruimte gaan verplaatsen of geen klanten ontvangen omdat ik moet.kolven.

Trouwens ik heb bv nooit als.zoiets romantisch gezien als.de.meeste, volgens mij ben ik te.nuchter ervoor :D t was gewoon een manier.om mn kind te voeden :) tuurlijk is t fijn dat t kan, maar tis voor.mij niet de enige manier. Fles geven vond.ik net zo gezellig :)
  zondag 26 februari 2012 @ 11:33:40 #161
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108408998
Op mijn werk is er ook geen aparte kolfruimte (en ik werk ook nog eens op verschillende locaties).
Ik confisceer gewoon een kantoor voor dat half uurtje...

MIsschien iemand hier?
Ik heb een kraambezoekboek gekregen van mijn verzekeraar:
1001004006442216.jpg

Wie kan ik ermee verblijden voor een klein prijsje of iets leuks voor Harry?
pi_108409038
Ik wil ook borstvoeding gaan geven, mits het wil natuurlijk. Mijn man vond dat ik maar een jaartje vrij moest nemen voor de baby, dus ik hoef niet te kolven. Eigenlijk wou ik weer beginnen te werken ergens in de zomer, maar een jaartje er tussen uit kunnen voor de kleine staat me wel aan. Ook omdat we nu druk zijn met verhuizen (huis gekocht) en als de kleine er is zullen er vast nog wel dingen moeten gebeuren (de tuin etc), heb ik dan ook mooi de tijd voor. En financieel gezien kan het ook gemakkelijk.

Voor de rest was ik gisteren alweer 32 weken zwanger, en nog steeds gaat alles goed :) Soms last van een harde buik maar dat was het ook. Als ik dat soms lees hier waar je allemaal wel geen last van kan hebben, ben ik een echte mazzelkont, fiets overal doorheen tot nu toe. Hoop wel dat we de babykamer deze week klaar hebben. Vandaag behangen, dan 2-3 dagen de muren sauzen en dan de vloer erin. We zullen zien :)
pi_108409891
kersjes wat fijn dat je beter voelt, hoe gaat het nu? Het lijkt mij zo vreselijk wat jij hebt! Kan je nog wel genieten van je zwangerschap of heb je meer zoiets dat het een noodzakelijk kwaad is om je kindje te krijgen :? Ik zou het mij goed kunnen voorstellen, maar hoop dat je er wel nog een beetje van kan gaan genieten :)

Wat betreft bv/kv geven; ik kan mensen heel goed begrijpen die er onzeker van worden en er daarom niet aan beginnen. Als tip heb ik de vorige keer gekregen, toen ik nog niet meteen mocht beginnen met bv vanwege medicijnen, dat het dan goed is om je kindje regelmatig bloot tegen je aan te leggen (voor het huid op huid contact). Ik heb de vorige keer eerst gekolfd (vanwege medicijnen) en toen het mocht ben ik begonnen met borstvoeding. Mijn borstvoeding kwam ook totaal niet op gang en daar werd ik erg onzeker (lees gefrustreerd) van en na 2,5 week met dikke tranen besloten te stoppen. Flesvoeding was ook vaak een drama, omdat ze de fles vaak weigerde. Voor de tweede wil ik wel weer proberen om borstvoeding te geven, maar als het weer problemen oplevert ga ik over op flesvoeding.

Ik heb met mijn werk afgesproken dat ik dit weekend na ga denken over hoe ik het rustiger aan wil gaan doen, dus daar ga ik mij straks maar eens over buigen.
pi_108410733
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 11:08 schreef Troeta het volgende:

[..]

Erg apart, dat flesje leegdrinken moeten ze gewoon leren. Bij te grote gaatjes krijgen ze onwijze krampen.
Als je bv geeft kan je het gaatje ook niet harder maken toch.

Ik heb echt een brakke nacht gehad, maar kan toch niet meer slapen.
Kindje was 57 cm en woog ruim 10 pond toen het geboren werd, dus het was niet zeg maar een doorsnee kind. Dus ik weet niet of dat van invloed kan zijn? Vandaag overigens 3 weekjes oud :)

Weet het verder ook niet hoor.. Dat is wat ze me gisteren vertelde aan de telefoon.
  zondag 26 februari 2012 @ 12:36:49 #165
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_108410750
quote:
Bij ons ook geen geschikte ruimte, en ook op kantoor geen geschikte ruimte, want om nou op een invalide toilet te gaan zitten... nee bedankt. Dat is wel het nadeel van een one-room-office veel 'regels/plichten/rechten' kunnen simpelweg niet. Wel de mogelijkheid om 1/8e deel extra pauze te krijgen, maar die ben ik dan al kwijt aan reistijd naar huis en dan dus nog geen voeding/kolfsessie.
Onze bedoeling is dan ook om thuis te gaan kolven, tussen de middag verlengde pauze op te nemen voor een live-voeding etc..
Eerst maar eens kijken of ik aan het eind van mijn verlof uberhaupt nog voed... 2x misgegaan met kloven, borstontstekingen, spruw, verzwakt toeschitreflex, borstontsteking, hard-nekkige spruw waardoor zelfs de lactatie-deskundige uiteindelijk me zo ongv gesmeekt heeft om te stoppen ivm de on-oplosbare problemen... Zelfs nu heeft ze me al gevraagd er serieus over na te denken en desnoods een mix te doen omdat ze gezien het verleden toch weer problemen voorziet (zij is aangesloten bij het kraambureau wat hier de kraamzorg gaat doen en neemt vaak na de aanmelding contact op als mensen aangegeven hebben BV te willen geven om ze uit te nodigen voor een informatie-avond) Heb aangegeven toch te willen proberen 100% te voeden, omschakelen kan altijd nog als het wel fout gaat/ niet lukt.
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_108410940
Klinkt goed Nanadu (niet dat je moet minderen, maar wel dat je het vorm gaat geven met je werk.. jij en je kindje zijn belangrijk!! :* )

Ik dacht even de ramen te lappen :P (grote schuifpui over de hele breedte van het huis) en ik krijg me toch een commentaar van binnenuit :') :D ik dacht laatst nog dit kindje is rustiger dan muppet O+ maar niets is minder waar :D
pi_108410976
Oh en ik ben nu zo'n 2 kilo aangekomen inmiddels, was er vanmorgen weer 500 gram af :?

Ben nu dus maar aan het bij-eten O-) met m&m's _O-
pi_108412819
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 12:36 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Kindje was 57 cm en woog ruim 10 pond toen het geboren werd, dus het was niet zeg maar een doorsnee kind. Dus ik weet niet of dat van invloed kan zijn? Vandaag overigens 3 weekjes oud :)

Weet het verder ook niet hoor.. Dat is wat ze me gisteren vertelde aan de telefoon.
Nee, vind ik niet, maar ja. Alle baby's hebben kleine maagjes.
Volgens mij is het heel normaal dat een kindje van 3 weken nog in slaap valt tijdens de fles.
Mijn schoonzusje heeft het ook net gedaan bij de tweeling en nu dus ontzettende buikpijn.
Mex heeft tot 6 maanden met het kleinste gaatje gedronken.

op mijn werk is wel een kolfkamer zag ik, met een mooi bordje op de deur. Goed geregeld dus, maar het is een heel groot pand,dus kan makkelijk.

Kreeg je dat van FBTO Asy?
pi_108412931
Ik las in dat boek dat ik gisteren gekocht had, dat aankomen tussen de 14 en 20 kg heul normaal was }:| :X

Even voor jullie beeldvorming .. ben zelf 1.76 en heb altijd zo rond de 63 gewogen.
En als ex-anorexiapatient schrik je daar wel een bietje van ja. Ben daar al 8 jaar vanaf hoor .. Maar het zal altijd tussen je oren blijven zitten dat je je ooit een bietje te dik voelt.

Maja, alles voor het goeie doel :D
En ik heb gelukkig een hele fijne man die regelmatig met me relativeert :') ;) .. Dus dan komt alles weer op zijn pootjes terecht. :Y
  zondag 26 februari 2012 @ 13:42:37 #170
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_108413443
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 13:30 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik las in dat boek dat ik gisteren gekocht had, dat aankomen tussen de 14 en 20 kg heul normaal was }:| :X

Even voor jullie beeldvorming .. ben zelf 1.76 en heb altijd zo rond de 63 gewogen.
En als ex-anorexiapatient schrik je daar wel een bietje van ja. Ben daar al 8 jaar vanaf hoor .. Maar het zal altijd tussen je oren blijven zitten dat je je ooit een bietje te dik voelt.

Maja, alles voor het goeie doel :D
En ik heb gelukkig een hele fijne man die regelmatig met me relativeert :') ;) .. Dus dan komt alles weer op zijn pootjes terecht. :Y
Het is 'maar' een gemiddelde Twinkle, de een komt veel meer aan, de ander veel minder.
(ter vergelijking, ik kom 'slechts' 4 a 5kg aan tijdens volledige zwangerschap en eindig tot nu toe met minder kg's op de weegschaal dan ik gestart ben _O- )... moet er wel eerlijkheidshalve bij zeggen dat ik ook lichtgewichtjes op de wereld zet, 5ponders... en elk bezoek bij de VK gewogen wordt ivm eetproblemen gedurende mijn hele leven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_108413667
Wat betreft onzekerheden of je baby genoeg krijgt: mijn kind groeit gemiddeld 300 gram per week...daar hoef ik echt niet het aantal cc dat ze drinkt voor te weten ;)
(ik bedoel hiermee gewoon te zeggen dat je ook gewoon aan de groei van je kind kan zien of ze genoeg binnen krijgen, en aan hun poep en plas luiers...)
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_108414535
Twinkle al die extra kilo's zijn niet alleen vet en baby hè

3500 gram baby
600 gram placenta
1000 gram vruchtwater
1500 gram extra bloed
500 gram extra borsten
1500 gram vocht wat je vasthoud

Dus dan zit je al ruim over de 8.5 kilo wat je zwaarder wordt zonder vet.
Gemiddeld legt je lichaam ook zo'n 3,5 kilo aan vetreserves aan voor de borstvoeding en daardoor zou je zo'n 12 kilo aankomen.

Dit is natuurlijk een gemiddelde de één heeft minder vruchtwater de ander een grotere placenta.
En als je al slank bent kan het zijn dat je wat meer vetreserves krijgt.

Als je normaal eet en wat blijft bewegen dan zou het niet al te veel moeite kosten om de kilo's kwijt te raken.

En tsjah waarom dat extra vetlaagje zich bij mij bij de bovenbenen verzamelt weet ik ook niet precies, maar dat zie ik later wel. :7
pi_108414618
Zo gaat hard hier! Volgende week weer werken, dan zal ik het wel niet zo goed meer kunnen volgen :(
Clauwheee je rug! Aah! Warmwaterzwemmen klinkt zaaaaaalig!

Kersjes, eten kiezen op 'overgeefbaarheid' doe ik ook :') Kan ontbijtkoek aanraden, smaakt niet slecht op de terugweg. 8)7 Voel me vandaag gelukkig een stuk beter, vanavond lekker friet halen!

Twinkle fijn dat je je nu beter gaat voelen. Leuke kadootjes heb je gehad! Ik overweeg ook de HEMNES, met zo'n commode opzet stuk toch?

Sorbootje bah! Dat was wel even schrikken zeker, die lasagna...

Enfermera, nare droom :( Ik ben nog steeds bij ieder toiletbezoek aan het broekloeren... En zelfs na 12 weken zal het spannend blijven stel ik me zo voor. Klopt het hartje nog, beweegt het nog...
En dan na de geboorte kijken of het nog ademt pff... Ik word vast een stressmama!!

Asyniur, verlof!! *O* Heeeeerlijk
pi_108414780
12 kilo had ik ook gehoord ja! Ben nu nog maar 6 weken en al 6 kilo erbij :o Uhm.. HELP!!
Terwijl ik helemaal niet superveel eet... maar wel de hele dag door kleine beetjes. Daar kom je misschien ook sneller van aan dan 3 grote maaltijden?
Mijn moeder was 20 kilo aangekomen dus daar ga ik ook maar van uit dan ;(
pi_108415274
Asy nu officieel verlof O+ doe ik toch mooi een jompeltje voor hoor! Dat betekend dus nog maar 6 weken te gaan!! *O*

Zoë veel plezier vandaag met je zus, lekker bijkletsen over de zwangerschappen ^O^

Gerberaatje mag ik van jou wat m&m's in ruil voor een handje maltesers? :9~
  zondag 26 februari 2012 @ 14:30:11 #176
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108415748
Troeta, van FBTO ja :Y

Fieder, ik zit al volledig thuis vanaf 10 weken zwangerschap ;)
Maar nu dus officieel verlof en niet meer ziek ;)

covie, ja! Soms schrik ik er gewoon van! Zeker als ik me realiseer dat ik over 3 weken al mag gaan bevallen!
pi_108415797
Ohh dat wist ik niet! Haha officieel verlof dan *O*
pi_108415875
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 14:10 schreef Fieder het volgende:
12 kilo had ik ook gehoord ja! Ben nu nog maar 6 weken en al 6 kilo erbij :o Uhm.. HELP!!
Terwijl ik helemaal niet superveel eet... maar wel de hele dag door kleine beetjes. Daar kom je misschien ook sneller van aan dan 3 grote maaltijden?
Mijn moeder was 20 kilo aangekomen dus daar ga ik ook maar van uit dan ;(
Wow help ik zit nu op 5 weken .. maar ben nog geen gram aangekomen *afkloppen haha*
Ach dat gaat allemaal nog wel komen ;) .. Laat het maar gewoon op me af komen
pi_108415909
quote:
2s.gif Op zondag 26 februari 2012 14:06 schreef covie het volgende:
Twinkle al die extra kilo's zijn niet alleen vet en baby hè

3500 gram baby
600 gram placenta
1000 gram vruchtwater
1500 gram extra bloed
500 gram extra borsten
1500 gram vocht wat je vasthoud

Dus dan zit je al ruim over de 8.5 kilo wat je zwaarder wordt zonder vet.
Gemiddeld legt je lichaam ook zo'n 3,5 kilo aan vetreserves aan voor de borstvoeding en daardoor zou je zo'n 12 kilo aankomen.

Dit is natuurlijk een gemiddelde de één heeft minder vruchtwater de ander een grotere placenta.
En als je al slank bent kan het zijn dat je wat meer vetreserves krijgt.

Als je normaal eet en wat blijft bewegen dan zou het niet al te veel moeite kosten om de kilo's kwijt te raken.

En tsjah waarom dat extra vetlaagje zich bij mij bij de bovenbenen verzamelt weet ik ook niet precies, maar dat zie ik later wel. :7
Dan tikt het wel aan ja! Ja da's waar ook .. Tis niet alleen je kindje .. tis ook al die heisa in je lichaam er omheen! Kijk, zo stond het dan weer niet in het boek he :+
pi_108415982
En over dat commode opzetstukje .. dat hebben wij dan weer niet. Maar dat zou misschien wel een optie zijn om die er los bij te gaan kopen dan. Strak even loeren o pde site van IKEA.

Die commode hebben we een paar jaar geledne gekocht toen we in ons nieuwe huis kwamen. Niet met het idee dat daar ooit een baby op zou komen te liggen maar toen ik een beetje praktisch zat te denken dacht ik: Ja waarom zouden we eigenlijk een hele nieuwe commode kopen als we zo'n ding hebben staan. Sinds we een nieuwe klerenkast hebben gekocht vorig jaar zit er in die commode praktisch niks meer. En wat er in zit, dat kunnen we wel verhuizen naar een ander plaatsje.
pi_108416242
Ik heb nu nog 10 kilo plakken van muppet hè? Weer 25+ kilo aankomen zou in mijn geval ook weer niet helemaal de bedoeling zijn :+
pi_108416293
Overigens vind ik uit dat lijstje 500 gram op de borsten heel positief! (in mijn geval dan :D :'))
  zondag 26 februari 2012 @ 14:44:54 #183
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_108416371
Ik ben in de zwangerschap ook 25+ aangekomen, dat klinkt minder erg dan 30 :X :D Ben nog niet actief bezig geweest om de 15 kg die er nu nog teveel aan zit eraf te krijgen trouwens...
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_108416517
Maar hebben jullie nou het idee zeer veel of zeer slecht gegeten te hebben? Ik niet namelijk...
Oftewel: kan je er altijd wel wat aan doen? ;)
  zondag 26 februari 2012 @ 14:51:20 #185
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_108416616
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 14:48 schreef Fieder het volgende:
Maar hebben jullie nou het idee zeer veel of zeer slecht gegeten te hebben? Ik niet namelijk...
Oftewel: kan je er altijd wel wat aan doen? ;)
Ik geloof niet dat je er altijd wat aan kan doen, maar in mijn geval had ik ook echt wel wat minder kunnen vreten, dat had wellicht 10 kg gescheelt! :X Ik hield overigens ook veel vocht vast en daarnaast was ik enorm cola verslaafd.... Kreeg ik tenminste geen zuur van.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  zondag 26 februari 2012 @ 14:51:59 #186
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108416644
Ik ben bij Harry 24 kg aangekomen en voordat ik zwanger werd van Huubke was ik 25 kg lichter.
Nu zit ik denk ik op 22/23 kg aangekomen, maar ik moet nog eventjes en de vorige keer hield ik op het einde veel vocht vast dus ik reken op nog wel een aantal kilo's.
Maarrrr ik kan fysiek ook bijna niks meer, dus ik verbrand ook nauwelijks wat. Tel daarbij op dat ik altijd honger heb (en me daar tegen probeer te verzetten maar dat lukt gewoon niet altijd) en dan telt het lekker op ;)

Maar na de bevalling ga ik er weer tegenaan en ga ik ervoor zorgen dat ik binnen 2 jaar op zijn minst de extra kilo's kwijt ben en liefst nog een klein beetje meer...

En nee Fieder, je kan er niet altijd wat aan doen. Bij Harry heb ik in het begin (vanwege misselijkheid) echt alles gegeten wat los en vast zat (en bijna elke avond ziten snacken) en juist in die eerste weken ben ik niks aangekomen. Dat kwam later pas...
pi_108416716
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 14:33 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Dan tikt het wel aan ja! Ja da's waar ook .. Tis niet alleen je kindje .. tis ook al die heisa in je lichaam er omheen! Kijk, zo stond het dan weer niet in het boek he :+
Ik hoop maar gewoon dat het je helpt, en dat je daar aan denkt als de weegschaal een pondje extra aangeeft. :Y

Fieder kan denk ik overal aan liggen je darmen kunnen soms ook langzamer werken, de een kotst er eerst wat kilo's af in de eerste 12 weken de ander niet. De één krijgt een verslaving in komkommer de ander aan chocolade.

tsjah, en zo;n verslaving is niet altijd makkelijk in de hand te houden :+
  zondag 26 februari 2012 @ 14:56:20 #188
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108416821
Ow en bij mij vrat de bv echt de kilo's weg in de eerste maanden :Y
  zondag 26 februari 2012 @ 15:01:40 #189
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108417005
Fieder: Ja behoorlijk. whaha oh echt? Nouja, als je daarvan bloedverlies hebt dan merk je het wel volgens mij, dat is echt geen 1 drupje. Ja, zeker, na 12 weken is het ook nog spannend. Ik denk dat ik pas rond de 25 weken gerustgesteld zal zijn (levensvatbaarheid), en écht gerust met 30 weken :) Magoed. Daarvoor weet ik helaas te veel van hoe het fout kan gaan.
WHahaha XD Joh komt echt goed. Weet je hoe vaak het wel niet goed gaat ook?? ;)

Pff. Ik voel me echt hopeloos vandaag. Had gister nog de intentie om te gaan sporten, dat kan ik dan maar beter gelijk gaan doen want elke dag voel ik me weer anders! Daar moet ik wel aan wennen...
Heb lekker mn positiebroek aan, hij zit HEERLIJK. Shirtje eroverheen die lang genoeg is. Merk echt dat ik meer misselijk aant worden ben, hallo 6 weken en stijging van het HCG.... ;( Mja. Ook weer goed of course. Ik ga de uitdaging aan om niet boven de pot te hangen 's ochtends! :7

En wat betreft dat lijstje van wat je aankomt; ik denk dat er inmiddels 100gram aan mijn linkerborst zit, en rechts 50 :') _O- Te grappig. Ze waren al ongelijk maar nu zie je het nog ietsje meer :+ Ach. Zoals mijn man zei; boeiend. :+ XD

Idd Asy, van bv val je heel goed weer af en je baarmoeder plooit ook lekker snel weer terug :Y :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
M
pi_108417383
Pff die misselijkheid is balen hoor Enfermera. Zorg dat je crackertjes en bananen en ontbijtkoek in huis hebt! Dat knabbelt lekker weg vind ik. Ik heb nu 2 dagen gespuugd en voel me vandaag weer een stuk beter. Heel gek. Had van de week ook een dag geen last en volgende dag 2 keer zo erg :')

Overgeven, hoe naar ook, lucht bij mij wel enorm op trouwens! Zou proberen het niet al te veel tegen te werken, volgens mij voel je je dan alleen maar rotter

Dames, bedankt voor de info! Ik zie wel hoeveel ik aankom. Probeer gezond te eten, maar als ik bijv alleen patat wil, dan ga ik dat gewoon eten. Als ik maar wat binnen hou.
Collega's van me krijgen alleen een buik die na de bevalling meteen weg is. :? Je zag van achter niet eens dat ze zwanger waren! Echt om jaloers te worden...
pi_108418180
Mijn dochter heeft ondanks couveuse maar 2 dagen bv gekregen.
Het was een ramp en al voel ik mij wel schuldig ik kon het op dat moment niet meer.
Ik heb geen krampjesbaby of flesweigeraarster gehad. Alleen toen ze uit het z-huis thuis kwam wilde ze 2 dagen minder drinken en was ik natuurlijk meteen in de stress want ze mocht echt niet afvallen. Daarna ging het goed en heb ik mij geen zorgen meer gemaakt.
bv of fv daar waar de moeder zich het beste bij voelt is het belangrijkste denk ik.
pi_108421894
Oh ja ik kon er zeker zelf wat aan doen! Bij mij was elke kilo eraan gevreten...

Dit keer een heel andere eetlust! Ik hoop op max 10 kilo.

Maar als je gewoon gezond eet en dan aankomt zou ik me geen zorgen maken... Komt echt goed!
pi_108421940
En hier geen gram eraf door de bv :P dat kan dus ook nog!
  zondag 26 februari 2012 @ 16:46:55 #194
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108422203
Bij Willem kwam ik ook rond de 25/30 kilo aan, nu zit ik op 13 kilo dus dat is te doen... Is dus helemaal niets van te zeggen...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
Willem
Piet(er)
pi_108422208
quote:
15s.gif Op zondag 26 februari 2012 15:01 schreef Enfermera het volgende:
Fieder: Ja behoorlijk. whaha oh echt? Nouja, als je daarvan bloedverlies hebt dan merk je het wel volgens mij, dat is echt geen 1 drupje. Ja, zeker, na 12 weken is het ook nog spannend. Ik denk dat ik pas rond de 25 weken gerustgesteld zal zijn (levensvatbaarheid), en écht gerust met 30 weken :) Magoed. Daarvoor weet ik helaas te veel van hoe het fout kan gaan.
WHahaha XD Joh komt echt goed. Weet je hoe vaak het wel niet goed gaat ook?? ;)

Pff. Ik voel me echt hopeloos vandaag. Had gister nog de intentie om te gaan sporten, dat kan ik dan maar beter gelijk gaan doen want elke dag voel ik me weer anders! Daar moet ik wel aan wennen...
Heb lekker mn positiebroek aan, hij zit HEERLIJK. Shirtje eroverheen die lang genoeg is. Merk echt dat ik meer misselijk aant worden ben, hallo 6 weken en stijging van het HCG.... ;( Mja. Ook weer goed of course. Ik ga de uitdaging aan om niet boven de pot te hangen 's ochtends! :7

En wat betreft dat lijstje van wat je aankomt; ik denk dat er inmiddels 100gram aan mijn linkerborst zit, en rechts 50 :') _O- Te grappig. Ze waren al ongelijk maar nu zie je het nog ietsje meer :+ Ach. Zoals mijn man zei; boeiend. :+ XD

Idd Asy, van bv val je heel goed weer af en je baarmoeder plooit ook lekker snel weer terug :Y :D
Zitten wij zo dicht bij elkaar ja? Dinsdag begint mijn 6e week al :o
O boy .. als jij dan al begint te :r ....
Ik mag afkloppen.. Voel tot op heden helemaal NIETS. Als ik die test niet positief had gepiest had ik niet geweten dat ik zwanger was.

Ja ben de afgelopen dagen goed ziek geweest vanwege die keelontsteking. Maar heb nu 3 capsules van de 20 op en ik merk het verschil. Voel me kiplekker! Tis bijna helemaal weg :)
  zondag 26 februari 2012 @ 16:50:15 #196
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108422354
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 15:10 schreef Fieder het volgende:
Pff die misselijkheid is balen hoor Enfermera. Zorg dat je crackertjes en bananen en ontbijtkoek in huis hebt! Dat knabbelt lekker weg vind ik. Ik heb nu 2 dagen gespuugd en voel me vandaag weer een stuk beter. Heel gek. Had van de week ook een dag geen last en volgende dag 2 keer zo erg :')

Overgeven, hoe naar ook, lucht bij mij wel enorm op trouwens! Zou proberen het niet al te veel tegen te werken, volgens mij voel je je dan alleen maar rotter

Dames, bedankt voor de info! Ik zie wel hoeveel ik aankom. Probeer gezond te eten, maar als ik bijv alleen patat wil, dan ga ik dat gewoon eten. Als ik maar wat binnen hou.
Collega's van me krijgen alleen een buik die na de bevalling meteen weg is. :? Je zag van achter niet eens dat ze zwanger waren! Echt om jaloers te worden...
Ja idd, verschilt zo per dag he! Hihi ja heb idd genoeg crackers enzo in huis gelukkig :) nee, ik zal t ook niet tegenhouden maar gewoon gelijk eten als ik wakker word :) we zijn nu gezellig bij mn ouders, zo n heerlijk biokipje uit de oven eten! :D :9
I never look back, darling. It distracts from the now.
M
pi_108422576
Misselijkheid zegt ook niks. De 1 wordt.misselijk de ander niet. mn moeder heeft.2x nergens last van gehad. Mn zus de eerste keer niet en 2e keer wel. Ik de eerste keer wat erger dan nu. Ten opzichte van vorige keer is t niks.
Zat me.laatst te bedenken dat mn moeder 2 meiden had, mn zus de eerste keer een meid en ik dus nu.
Volgens.mij maken jongens ons misselijker :P

Kwa aankomen, k zit nu op +6 ofzo. Vind t wel prima. Hoop,dat k niet meer dan die 12 kilo aankom, dan zit ik rond mn startgewicht.
pi_108422911
Twinkle ik begon in mn zesde week ook misselijk te worden. Zit er nu middenin. Donderdag start week 7. Maar het hoeft inderdaad niet. Mijn moeder heeft 2 meiden en nooit misselijk geweest dus die zei ook al dat het vast een jongetje is!
Ook iemand die misselijk was van een meisje?

Oktober wordt een drukke maand, er was de afgelopen tijd echt een streepjesregen! Die nog steeds een beetje nadrupt, weer nieuwe zwangeren erbij in streepjestopic! Gezellie!!
pi_108423079
Ik ben ook amper misselijk geweest hoor (hier een jongetje trouwens dus ook dat zegt niks).
pi_108423421
Hier tot 2 keer toe gen seconde misselijk geweest :)

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')