quote:
Op maandag 27 februari 2012 11:22 schreef deerntie het volgende:Volgen jullie trouwens ook een speciaal dieet ofzo? Of gewoon gezonder eten, en een beetje letten op het niet meer snoepen e.d?
Ikzelf doe niet meer aan dieten en sportscholen. Ik vind het stom en ik hou het niet vol. Wat ik wel doe is zeer, zeer bewust eten. Niet gewoon eten wat er voor me ligt maar elke dag bewuste keuzes maken: wat heeft mijn lichaam
nodig? Ik hou me redelijk aan de schijf van vijf.
Een typische dag ziet er zo uit:
Ontbijt: Yoghurt met fruit of muesli
Lunch: Dubbele waldkornboterham met kaas of smeerkaas
Avondeten: 100 gram vlees/vis, 100-150 gram aardappelen/pasta/rijst, 250-350 gram groenten.
Tussendoor twee keer fruit en 1 keer groente, ik drink sowieso altijd alleen koffie en water, en drie keer per week lopen we samen een kilometer of tien. Oh en ik fiets naar het werk (maar dat deed ik al)
1 dag in de veertien dagen is het zondigdag. Dan mag alles. Bier, friet, chocolade, frisdrank etc.
Verder wordt er dus niet gesnoept of van het patroon afgeweken, dus geen dropje, geen koekje en geen blokje kaas.
Het werkt als een tierelier, ben nu 50 dagen op weg en heb er 9 kilo af, zonder honger, veel meer energie, mijn kleren groeien gestaag en onze relatie versterkt door het lopen samen (we praten weer

)