pi_108456055
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 21:14 schreef Roze_spekkie het volgende:

[..]

Ik zou graag eens zien hoe zij er zonder kleren uitziet, en zou ze geopereerd zijn? Ik heb alleen foto's bekeken trouwens, misschien schrijft ze er wel iets over. Het is wel super motiverend om te zien, een heel ander mens is het!

Een vriendin van me is nu 30 kilo afgevallen, en die zegt met kleren aan heel happy te zijn, maar ze gaat voor geen geld zwemmen met haar kinderen.
Ik las in haar FAQ dat ze die vraag over los vel haat! :D Dat ze haar hele leven al niet blij is met haar lijf en dat ze zich nu super voelt nu ze slank is en dan nog proberen mensen de aandacht te vestigen op 'heb je loshangend vel'. Ja... duh! Maar ik ben wel slank. ;-)

En ja, ik heb me dat ook wel eens afgevraagd, en als hij mij gaat lukken nog weer 20 kg kwijt te raken (dan ben zou ik 50kg lichter zijn dan op de dag voor ik van mijn eerste beviel) dan zal mijn buik ook geen plaatje zijn, maar goed, met kleren aan zie je er dan mooi wel fantastisch uit... En de meeste tijd heb je toch kleren aan. :Y
Sasha ♥ Oscar
Op woensdag 3 april 2013 14:13 schreef miss_sly het volgende:
Je kunt niet schuldig zijn aan het hebben van een mening, hooguit aan het ventileren van een mening op een plaats, moment en toon die niet correct zijn.
pi_108456114
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 11:09 schreef Tink89 het volgende:
1,5 jaar en ben er nu zo'n 29,6 kwijt... Wel al een paar maandjes redelijk stabiel, maar voor de eerste streef moet er nu nog zo'n 8 tot 9 kilo af.

Dan stabiliseren. En dan een jaartje en een borstverkleining later kijk ik naar een nieuwe streef. Als ik het ideale bmi aanhoud van 22, dan kom ik uit op een uiteindelijk streef van 66, maar dat is niet meer echt reëel denk ik. Uiteindelijk wil ik gewoon onder de 80 blijven. Dan is m'n bmi maximaal 27 en daar kan ik mee leven.

Xx
Netjes! Hou je je gewicht op dit moment bewust stabiel dan? Of gaat het afvallen nu niet zo makkelijk meer? En doe je het door alleen je voeding aan te passen of ook sporten e.d.?
pi_108456165
Volgen jullie trouwens ook een speciaal dieet ofzo? Of gewoon gezonder eten, en een beetje letten op het niet meer snoepen e.d?
Ik ga het eerst proberen zonder dieetiste, even kijken hoe dat gaat. Maar aangezien ik toch wel behoorlijk veel af wil vallen.... Tja even afwachten hoeveel ik er zonder 'hulp' af kan krijgen.
pi_108456169
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 11:18 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik las in haar FAQ dat ze die vraag over los vel haat! :D Dat ze haar hele leven al niet blij is met haar lijf en dat ze zich nu super voelt nu ze slank is en dan nog proberen mensen de aandacht te vestigen op 'heb je loshangend vel'. Ja... duh! Maar ik ben wel slank. ;-)

En ja, ik heb me dat ook wel eens afgevraagd, en als hij mij gaat lukken nog weer 20 kg kwijt te raken (dan ben zou ik 50kg lichter zijn dan op de dag voor ik van mijn eerste beviel) dan zal mijn buik ook geen plaatje zijn, maar goed, met kleren aan zie je er dan mooi wel fantastisch uit... En de meeste tijd heb je toch kleren aan. :Y
Die vellen komen toch wel als je twee kinderen hebt gebaard denk ik.
Alles positief zien: ik hoef me niet druk te maken om buikstriae als ik ooit kinderen krijg, want ik heb het al van het dik-zijn. :')
Waar mensen die goeden matigen bier tetten nagellak pellet revieuw hurr derp masja GENIET!! einz aids hallon ballon HOE muilen falen nierken lijken wassen stacaravan nazibloem SORRY MEVROUW buy now dit dat alles.
I have serious issues
pi_108456199
quote:
99s.gif Op maandag 27 februari 2012 11:22 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Alles positief zien: ik hoef me niet druk te maken om buikstriae als ik ooit kinderen krijg, want ik heb het al van het dik-zijn. :')
Ik heb het juist op mijn buik niet. Wel op mijn bovenbenen, borsten en zwembandjes. :')
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Mijn blog
  maandag 27 februari 2012 @ 11:24:16 #156
217702 Lonaa
Turn me on.
pi_108456228
Ik zit nog mijlen van mijn streefgewicht. :')

Een kilo of 20. Aan de andere kant, dat was een kg of 30, 3 jaar geleden. :P

Ik zou graag (weer) naar de 80 willen.
pi_108456273
Ik heb ook buikstriae, en op mn borsten en heupen :(
  maandag 27 februari 2012 @ 11:27:07 #158
217702 Lonaa
Turn me on.
pi_108456316
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 11:25 schreef deerntie het volgende:
Ik heb ook buikstriae, en op mn borsten en heupen :(
+ 1.
En op mijn buik, benen en bovenarmen.

Dat krijg je als je overal in proportie bent, en ook zo uitdijt. (is dat goed Nederlands? Nee he?)
pi_108456334
quote:

[..]

Dat is iets dat ik eigenlijk wel heel erg jammer vind voor mezelf. Ik had altijd een hele platte buik. Die werd ook pas als allerlaatste dik. Het zit bij mij vooral op mijn benen en bovenarmen. Tieten zijn niet noemenswaardig. Ja, die vind ik nu ok, maar als ik afval blijft daar weinig van over.

Wat ik ook graag zou willen is kleinere voeten. Mijn voeten zijn na mijn zwangerschappen 1 maat groter dan ik altijd had en ik ben benieuwd of die nog kleiner gaan worden als het me lukt om 20kg af te gaan vallen. Ik heb nu 42 en dat is gewoon echt klote qua shoppen. Nooit een gewone schoenwinkel in... :{

Op dit moment probeer ik heel, heel erg hard mijn knop weer te vinden. :')
2 jaar geleden ben ik 20kg afgevallen en daarvan zijn er nu weer 10-12 van bij helaas. :{ *vreebuien for the win zeg maar...

Nu dus maar proberen weer een ritme te vinden en zsm weer met hardlopen beginnen en volhouden. Ik heb als nadeel dat ik nog wel eens op reis moet voor mijn werk en dat gooit zowel mijn eet als sportritme altijd flink door de war. Gelukkig nu de komende drie weken 2 5-daagse tripjes (Istanbul en Lyon) zonder groot tijdsverschil, dat scheelt al een berg met hoe mijn lichaam erop reageert. Enige jammere is dat dit precies de tripjes zijn waar je flink gefêteerd wordt met diners en lunches, dat gaat nog een lastige worden. Maar proberen zo veel mogelijk vis etc. te eten. :)

Oh en mijn streef... het liefst 20 kg van nu, maar met 15 zou ik ook al heel gelukkig zijn. Ik ga idd maar gewoon per 5, da's wel te overzien. :Y
Sasha ♥ Oscar
Op woensdag 3 april 2013 14:13 schreef miss_sly het volgende:
Je kunt niet schuldig zijn aan het hebben van een mening, hooguit aan het ventileren van een mening op een plaats, moment en toon die niet correct zijn.
  maandag 27 februari 2012 @ 11:28:02 #160
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_108456353
Ja dat dus, na 2 zwangerschappen wordt die buik zonder plastische chirurgie echt NIET meer plat.
  maandag 27 februari 2012 @ 11:28:23 #161
319308 Tink89
To live is to dance
pi_108456368
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 11:20 schreef deerntie het volgende:

[..]

Netjes! Hou je je gewicht op dit moment bewust stabiel dan? Of gaat het afvallen nu niet zo makkelijk meer? En doe je het door alleen je voeding aan te passen of ook sporten e.d.?
Nee, ik ben niet bewust stabiel. Het was kerst, oud en nieuw, mijn verjaardag, de verjaardag van m'n vriend, valentijn...enz. Geen vreet-excusen, ik val wel af, maar het gaat gewoon niet meer zo snel.

Ik heb van augustus tot en met december 5 keer in de week 2 x 20 minuten gefietst. Nu heb ik geen les meer en zit ik veel thuis. Ik rijd wel paard, zo vaak mogelijk *erg duur* en speel al een tijdje met het idee om te gaan hardlopen.
Die van Peter Pan dus, niet de Teletubbie...
pi_108456384
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 11:22 schreef deerntie het volgende:
Volgen jullie trouwens ook een speciaal dieet ofzo? Of gewoon gezonder eten, en een beetje letten op het niet meer snoepen e.d?
Ikzelf doe niet meer aan dieten en sportscholen. Ik vind het stom en ik hou het niet vol. Wat ik wel doe is zeer, zeer bewust eten. Niet gewoon eten wat er voor me ligt maar elke dag bewuste keuzes maken: wat heeft mijn lichaam nodig? Ik hou me redelijk aan de schijf van vijf.
Een typische dag ziet er zo uit:
Ontbijt: Yoghurt met fruit of muesli
Lunch: Dubbele waldkornboterham met kaas of smeerkaas
Avondeten: 100 gram vlees/vis, 100-150 gram aardappelen/pasta/rijst, 250-350 gram groenten.
Tussendoor twee keer fruit en 1 keer groente, ik drink sowieso altijd alleen koffie en water, en drie keer per week lopen we samen een kilometer of tien. Oh en ik fiets naar het werk (maar dat deed ik al)
1 dag in de veertien dagen is het zondigdag. Dan mag alles. Bier, friet, chocolade, frisdrank etc.

Verder wordt er dus niet gesnoept of van het patroon afgeweken, dus geen dropje, geen koekje en geen blokje kaas.

Het werkt als een tierelier, ben nu 50 dagen op weg en heb er 9 kilo af, zonder honger, veel meer energie, mijn kleren groeien gestaag en onze relatie versterkt door het lopen samen (we praten weer :') )
Waar mensen die goeden matigen bier tetten nagellak pellet revieuw hurr derp masja GENIET!! einz aids hallon ballon HOE muilen falen nierken lijken wassen stacaravan nazibloem SORRY MEVROUW buy now dit dat alles.
I have serious issues
  maandag 27 februari 2012 @ 11:31:05 #163
217702 Lonaa
Turn me on.
pi_108456474
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 11:22 schreef deerntie het volgende:

Niet echt. Ik probeer mijn koolhydraten te minderen (of iig de snelle) en dat betekend automatisch ook minder ongezonde dingen eten.

Kijk op verpakkingen, wat er ergens in zit (en wat niet)
Ben nog wel een beetje zoekende, zeker omdat het zo hectisch is (en was), maar dat komt wel goed.
pi_108456630
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 11:28 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Nee, ik ben niet bewust stabiel. Het was kerst, oud en nieuw, mijn verjaardag, de verjaardag van m'n vriend, valentijn...enz. Geen vreet-excusen, ik val wel af, maar het gaat gewoon niet meer zo snel.

Ik heb van augustus tot en met december 5 keer in de week 2 x 20 minuten gefietst. Nu heb ik geen les meer en zit ik veel thuis. Ik rijd wel paard, zo vaak mogelijk *erg duur* en speel al een tijdje met het idee om te gaan hardlopen.
Tja die feestdagen... ik ken het, ben de laatste paar maand ook weer een aantal kilootjes aangekomen hierdoor. En wat t hardlopen betreft, gewoon doen! Je hebt alle tijd als ik het zo hoor, en hardlopen kan altijd en overal.
pi_108456702
quote:
99s.gif Op maandag 27 februari 2012 11:28 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ikzelf doe niet meer aan dieten en sportscholen. Ik vind het stom en ik hou het niet vol. Wat ik wel doe is zeer, zeer bewust eten. Niet gewoon eten wat er voor me ligt maar elke dag bewuste keuzes maken: wat heeft mijn lichaam nodig? Ik hou me redelijk aan de schijf van vijf.
Een typische dag ziet er zo uit:
Ontbijt: Yoghurt met fruit of muesli
Lunch: Dubbele waldkornboterham met kaas of smeerkaas
Avondeten: 100 gram vlees/vis, 100-150 gram aardappelen/pasta/rijst, 250-350 gram groenten.
Tussendoor twee keer fruit en 1 keer groente, ik drink sowieso altijd alleen koffie en water, en drie keer per week lopen we samen een kilometer of tien. Oh en ik fiets naar het werk (maar dat deed ik al)
1 dag in de veertien dagen is het zondigdag. Dan mag alles. Bier, friet, chocolade, frisdrank etc.

Verder wordt er dus niet gesnoept of van het patroon afgeweken, dus geen dropje, geen koekje en geen blokje kaas.

Het werkt als een tierelier, ben nu 50 dagen op weg en heb er 9 kilo af, zonder honger, veel meer energie, mijn kleren groeien gestaag en onze relatie versterkt door het lopen samen (we praten weer :') )
Netjes, die 9 kilo in zo'n korte tijd! En die zondig dag, je zegt dat alles mag, maar hou je dan ook rekening met de hoeveelheid die je dan consumeert of maakt dat op die dag ook niet uit?
pi_108456797
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 11:38 schreef deerntie het volgende:

[..]

Netjes, die 9 kilo in zo'n korte tijd! En die zondig dag, je zegt dat alles mag, maar hou je dan ook rekening met de hoeveelheid die je dan consumeert of maakt dat op die dag ook niet uit?
neuh, dan gaan alle remmen los... Maar goed, echt veel eten gaat toch niet meer na 2 maanden lijnen, je maag krimpt gewoon :D
Bier is eigenlijk onze grootste zwakte, daar kunnen we allebei behoorlijk wat van consumeren :@ :')
I have serious issues
pi_108457188
Haha tja en bier is juist niet zo heel goed als je daar veel van opzuipt :P

Ik denk dat ik voorlopig tenminste van de alcohol af blijf.. ik mis het niet, drink het sowieso niet heel vaak dus dat moet niet zo'n probleem zijn.
pi_108457582
dat scheelt al, als je er toch weinig om geeft. En ach, uiteindelijk is er niet 1 heilige graal, je moet gewoon een manier vinden die voor jou werkt en dat is voor iedereen anders :Y
I have serious issues
pi_108457664
quote:

[..]

Bij mij is er ook helemaal geen nieuwe striae bijgekomen, misschien toch omdat mijn vel al eens opgerekt was?
pi_108457728
En deerntie, ik hou een schema aan wat ik ooit van een dietiste gekregen heb, en ben er sinds januari bij gaan sporten...
pi_108457740
de een is gewoon wat elastischer dan de ander denk ik :D
I have serious issues
pi_108457755
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
dat scheelt al, als je er toch weinig om geeft. En ach, uiteindelijk is er niet 1 heilige graal, je moet gewoon een manier vinden die voor jou werkt en dat is voor iedereen anders :Y
Klopt absoluut. Ik hoop dat het zo op deze manier gaat lukken, zit niet echt te wachten op van die typische dieeten... En hopen dat ik de verleidingen kan blijven weerstaan. Ik ben namelijk wel gek op een chocolaatje hier en een snoepje daar.
  maandag 27 februari 2012 @ 12:08:52 #173
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_108457781
Gezonder/minder eten, veeeeel meer sporten. Zes kleine maaltijden werkt voor mij erg goed.
pi_108457782
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 12:07 schreef laiveneertiekje het volgende:
En deerntie, ik hou een schema aan wat ik ooit van een dietiste gekregen heb, en ben er sinds januari bij gaan sporten...
En wat eet je dan zoal op een dag?
pi_108457867
O: 2 boterhammen
T: stuk fruit
L: 3 boterhammen
T: stuk fruit(eventueel nog een boterham als ik echt trek heb)
D: meestal AVG, soms andere recepten, probeer dat niet te vet te maken, yoghurt toe

En dan verder water, thee, 1 kop koffie gemiddeld, en soms nog melk

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')