pi_108436251
registreer om deze reclame te verbergen
Ik dacht ook dat ik het wel zou redden met wat sodabadjes spekkie, maar helaas... Het voelt inderdaad best belachelijk, zo'n klein wondje. De antibiotica en de antibacteriële zalf slaan wel aan gelukkig :)

Vandaag zondig in plaats van zondag, vrienden over de vloer voor diner. Net afgesloten met twee zelfgebakken chocolate chip cookies bij de koffie. Morgen weer gewoon werken en normaal schema...
You can't start a fire without a spark...
Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
In the game of seduction there's only one rule, never fall in love.
  zondag 26 februari 2012 @ 21:14:12 #77
348650 Roze_spekkie
Genoeg = Genoeg!
pi_108436347
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2012 20:34 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kwam een mooi inspiratie-filmpje tegen voor mensen die zeggen 'ik ben te dik, rennen is niks voor mij': http://www.runsforcookies.com/p/progress-photos.html

_O_
Ik zou graag eens zien hoe zij er zonder kleren uitziet, en zou ze geopereerd zijn? Ik heb alleen foto's bekeken trouwens, misschien schrijft ze er wel iets over. Het is wel super motiverend om te zien, een heel ander mens is het!

Een vriendin van me is nu 30 kilo afgevallen, en die zegt met kleren aan heel happy te zijn, maar ze gaat voor geen geld zwemmen met haar kinderen.
De Maat is nu wel erg Vol
  zondag 26 februari 2012 @ 21:15:33 #78
217702 Lonaa
Turn me on.
pi_108436457
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 21:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Lonaa, goed voor jezelf zorgen is sowieso de beste manier om met andere dingen om te gaan.
Helaas werkt het vaak niet zo en dan wordt het een gevecht.
Heb je hulp? Zo te lezen zit het vrij diep en kom je zelf er niet uit.
Andere problemen en eten (of niet eten) gaan hand in hand, goed eten voor meerdere jaren dat gaat echt niet binnen een week.

Denk dat je pas na een jaar of 2 met een goed eetpatroon kan zeggen dat je leefstijl hebt aangepast
Ik heb jaren lang hulp gehad, heb zelfs nog 8 maanden klinisch opgenomen gezeten.
Inmiddels ben ik al een jaar of 3 zover dat ik "zonder hulp" mijn leven op de rit hou.

Er zijn veel dingen waar ik (godzijdank!!) mee gestopt/afgekickt enz. ben.

Eten is en blijft lastig. Ik verwacht ook niet dat het binnen een week beter gaat. Iedere gezonde maaltijd die ik in mijn mik stop is een overwinning. Ben er iedere keer blij mee. Deze strijd voer ik al jaren, en er zijn periodes dat het makkelijker gaat, en periodes dat het moeilijker gaat, maar ik kom hier wel uit.

Ik ben iig heel blij dat ik hier mijn verhaal kwijt kan, en feedback krijgen kan over wat ik eet. Dat helpt. :)

@Isabeau, dankjewel. :*
pi_108437236
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 21:14 schreef Roze_spekkie het volgende:

[..]

Ik zou graag eens zien hoe zij er zonder kleren uitziet, en zou ze geopereerd zijn? Ik heb alleen foto's bekeken trouwens, misschien schrijft ze er wel iets over. Het is wel super motiverend om te zien, een heel ander mens is het!

Een vriendin van me is nu 30 kilo afgevallen, en die zegt met kleren aan heel happy te zijn, maar ze gaat voor geen geld zwemmen met haar kinderen.
Is ze snel afgevallen? Ik ben zes jaar geleden ruim 27 kilo afgevallen (zit nu op -21,5) en ik heb nergens teveel vel, naar mijn zin.
You can't start a fire without a spark...
Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
In the game of seduction there's only one rule, never fall in love.
pi_108437338
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2012 21:24 schreef Sjeen het volgende:

Is ze snel afgevallen? Ik ben zes jaar geleden ruim 27 kilo afgevallen (zit nu op -21,5) en ik heb nergens teveel vel, naar mijn zin.
Na 35 kilo had ik alleen wat los vel tussen mijn bovenbenen. Zoooo lelijk :{ Buik was niks mis mee.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_108437356
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 21:14 schreef Roze_spekkie het volgende:

[..]

Er is een kopje op haar blog over plastische chirurgie.
pi_108437401
Ik heb ook geen los vel trouwens..
pi_108438781
Ik heb wel teveel vel. Er zit alleen ook nog vet in :7
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room. / May your heart always be joyful. may your song always be sung. Stay forever young.
pi_108452044
Zo afgelopen weekend , weekendje bij familie in drenthe.

Ze vonden me maar saai ,dat ik water dronk , fruit at ipv chips , etc. :D

Maar goed , gewoon volgehouden dus.
Alleen wie het aandurft om te falen, krijgt de kans om te slagen.
pi_108452081
Netjes Joene ^O^

Volgens mij ben ik weer door de eerste moeilijke dagen heen, waarbij je alleen maar bezig bent met NIET ETEN*. Gisteren een moeilijke dag waarop ik vond dat ik eigenlijk van alles lekkers verdiende :') En mijn hersens die heel goed konden beredeneren waarom mijn maag gelijk had en ergens in mij een heuele kleine voice of reason die het toch wist te winnen. Vandaag nog even belachelijk streng, morgenavond eten met vrienden, een mooi moment denk ik om weer terug om te bouwen naar een patroon dat verstandig en slank is. Dus 3 verstandige maaltijden, met 2 verstandige tussendoortjes die samen ergens tussen de 17 en 1800 uitkomen.

*En neeeeeeeeeeeee, met NIET ETEN bedoel ik niet NIET eten, maar de hele dag vechten tegen alle extraatjes die je in je mik wilt proppen, toeleven naar het moment dat je dan eindelijk IETS mag eten en als je dat zit te eten, wensen dat het een kapsalon was :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room. / May your heart always be joyful. may your song always be sung. Stay forever young.
  maandag 27 februari 2012 @ 08:03:04 #86
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_108452146
Mijn buik is nogal erm... blubberig zeg maar. Maar komt misschien ook door de zwangerschappen. Verder zit alles nog relatief strak. :+

Zo deze week een goede start, vorige week was beetje meh, dus deze week weer beter!

O: Havermout met kaneel + thee
T: 1 Banaan + koffie
L: 2 Boterhammen met ham + glas melk
T: Weet ik niet zeker. Denk een cracker met sandwhichspread
D: Spaghetti denk ik
T: Koffie

Vandaag wel irritante dag. Werk je op de BSO, krijg je buiten de vakanties nog 8 uur. Van 1 tot 3 een vergadering en vanavond EHBK. *zucht* Morgen een uur eerder ivm kindevaluatie. En al die uren moet ik magisch compenseren -.- Ik werk soms meer aan overuren dan normale. :')
  maandag 27 februari 2012 @ 08:25:07 #87
291810 J0ycie88
Vandaag is morgen gisteren..
pi_108452340
Werken op een BSO is niet het meest ideale wanneer het gaat op uren compenseren. Werk zelf ook op een BSO, en door de bezuinigingen moeten wij minder werken.. Maar die uren die wij in de min staan moeten we proberen te plussen. En dat lukt mij dan dus weer niet! Erg balen is dat!

Na de 1,4 kilo die er de eerste week af is. Ga ik met goede moet door. Wat een opsteker was dat zeg!

Vanmorgen eet ik lekker yogurt met fruit.
Tussendoor een eierkoek.
Vanmiddag 3 boterhammen 2 met 30 plus kaas en 1 met spread.
Smiddags een opkikkertje en een koekje en een stuk fruit op het werk.
Savonds, een lekkere maggi dagschotel met kipfilet en boontjes. En wat rijst erbij.

Ik kom bij lange na niet aan mijn punten van vandaag. Maar als ik dit vergelijk met wat de meeste hier eten. Dan eet ik naar mijn idee wel wat meer..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_108452368
En dat was week 1. De weegschaal was wat minder lief voor me dan ik gehoopt had, maar dat hou ik op schommelingen en hey, spieren zijn zwaarder als vet, right? ;). Anyway we gaan dapper verder.

Zaterdag de hele dag in de sauna gehangen, heerlijk, incl. sportmassage ( :D ), helemaal relaxed en zen. Qua eten gewoon met de flow meegegaan maar in ons verrassingsmenu dat bij het arrangement hoorde kreeg ik eendenborst geserveerd. Argh. Lekker mager ook. :+. Maar wel goddelijk. Het moet geen strafkamp zijn vond en vind ik nog steeds.

Zondagochtend de sportschool bezocht, puntjes voor deze week gehaald (mijn sportschool werkt met een puntensysteem waarbij ze bepaalde voortgang garanderen bij een minimaal behaald aantal punten per week). Beetje rommelige week wat dat betreft gehad, vanaf deze week wil ik m'n sportdagen op maandag, woensdag en vrijdag houden, met een reservemogelijkheid in het weekend. Beetje structuur erin kan geen kwaad denk ik.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_108452420
Ik meld me hier ook maar aan.

Toen ik vwoensdag mijn spijkerbroek nog amper dicht kreeg, heb ik besloten dat het nu echt genoeg is. Ik ga afvallen. En ik ga behoorlijk wat afvallen ook. Elk jaar kwamen er weer een paar kilootjes bij, maar nu ben ik er behoorlijk klaar mee, met dat dik zijn. Ik weeg toen ik van de week begon *slik* 116.4 kilo... en ik wil toch wel heel graag van een maat 46 naar een maat 42. En de laatste keer dat ik een maat 42 droeg ik toch al wel een jaar of 5/6 geleden. Van wat ik mij herinner was ik toen rond de 80 kilo, dus dat wordt ook mijn streefgewicht.

Ik heb besloten dit te gaan doen door weer gezond te gaan eten. Gewoon 3 normale maaltijden, maar de tussendoortjes vervangen voor gezonde tussendoortjes (denk fruit en groente e.d.), niet meer snaaien (behalve dan gematigd 1 dag in het weekend) en verder ga ik er niet extra bij sporten. Ik fiets namelijk ma-vr al ruim 1 uur per dag naar m'n werk, en verder heb ik 1x in het weekend ook een fysiek actieve dag, dus qua lichaamsbeweging zit ik naar mijn idee niet heel verkeerd. Daarbij heb ik ook niet echt het geld op het moment voor een sportschool abonnement of iets dergelijks. Dus hopen dat het genoeg is.

Vandaag op de weegschaal gestaan en ik ben al 2.2 kilo kwijt sinds woensdag, dus de eerste week begint goed!

Zouden een van de mods mijn ticker toe willen voegen aan de OP?
http://swlf.lilyslim.com/KiQUp1.png
  maandag 27 februari 2012 @ 08:33:39 #90
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_108452432
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 08:25 schreef J0ycie88 het volgende:
Werken op een BSO is niet het meest ideale wanneer het gaat op uren compenseren. Werk zelf ook op een BSO, en door de bezuinigingen moeten wij minder werken.. Maar die uren die wij in de min staan moeten we proberen te plussen. En dat lukt mij dan dus weer niet! Erg balen is dat!

Na de 1,4 kilo die er de eerste week af is. Ga ik met goede moet door. Wat een opsteker was dat zeg!

Vanmorgen eet ik lekker yogurt met fruit.
Tussendoor een eierkoek.
Vanmiddag 3 boterhammen 2 met 30 plus kaas en 1 met spread.
Smiddags een opkikkertje en een koekje en een stuk fruit op het werk.
Savonds, een lekkere maggi dagschotel met kipfilet en boontjes. En wat rijst erbij.

Ik kom bij lange na niet aan mijn punten van vandaag. Maar als ik dit vergelijk met wat de meeste hier eten. Dan eet ik naar mijn idee wel wat meer..
Ja mij ook niet. Ik zit nu in 2 weken tijd op +14 uur. Ik werk er 9 per week, tenzij vakantie. Dat betekent dat ik 2 dagen vrij moet nemen in de vakantie, maar dat kan niet, want dan moet iemand invallen en niemand heeft - uren. Zo suf.

1.4 kilo *O* Eerste weken gaan vaak wel lekker snel. ;) Bij mij gaat het zo rap niet meer. :+
  maandag 27 februari 2012 @ 08:35:26 #91
291810 J0ycie88
Vandaag is morgen gisteren..
pi_108452456
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 08:33 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Ja mij ook niet. Ik zit nu in 2 weken tijd op +14 uur. Ik werk er 9 per week, tenzij vakantie. Dat betekent dat ik 2 dagen vrij moet nemen in de vakantie, maar dat kan niet, want dan moet iemand invallen en niemand heeft - uren. Zo suf.

1.4 kilo *O* Eerste weken gaan vaak wel lekker snel. ;) Bij mij gaat het zo rap niet meer. :+
Nee straks zal het niet meer zo snel gaan, maar dat is mijn doel dit keer ook niet heb liever dat het langzaam gaan dit keer en de kilootjes eraf blijven! Met elke week een halve kilo ben ik heel blij!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_108452851
hai deerntie! Hoe lang ben jij dan wel niet? Ik kreeg mezelf met 100 kilo krap in een maat 48 geperst :')

hier was de weegschaal ook niet zo content door mijn sushi en biertjes van zaterdag (ik zag veel sushi voorbij komen hier :D) vandaag dus maar even ontbeten met yoghurt met kiwi, om de stoelgang weer even wakker te schudden :9
Waar mensen die goeden matigen bier tetten nagellak pellet revieuw hurr derp masja GENIET!! einz aids hallon ballon HOE muilen falen nierken lijken wassen stacaravan nazibloem SORRY MEVROUW buy now dit dat alles.
I have serious issues
pi_108452874
Yeah!
Donderdag had ik me gewogen: 83.5 kilo.
Vandaag weer eens op de weegschaal: 82.5!
Dat is al 4 kilo in 2 weken! *O*

En vandaag ben ik de dag begonnen met een snee brood met halvajam, en een glas zelfgemaakte smoothy. (1 mango, 1 banaan, 1 appel, scheut melk, scheut sinaasappelsap)
Twiddel
pi_108452921
Sushi is niet zo heel ernstig toch?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_108452987
quote:
5s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:11 schreef Jarno het volgende:
Sushi is niet zo heel ernstig toch?
nee, maar door de rijst ga je wat sneller obstiperen en door de zoute saus hou je meer vocht vast.
En het issue ligt vnl bij de biertjes :@ :')
Waar mensen die goeden matigen bier tetten nagellak pellet revieuw hurr derp masja GENIET!! einz aids hallon ballon HOE muilen falen nierken lijken wassen stacaravan nazibloem SORRY MEVROUW buy now dit dat alles.
I have serious issues
pi_108453011
good busy trouwens, iedereen *O*
ik wil onderhand wel weer onder de 90 gaan. Patienz, I haz none :P
I have serious issues
pi_108453019
Nu wil ik ook weer sushi maken, want goed. Dit weekend maar eens doen ofzo.
pi_108453123
Wat is iedereen plots aan de sushi zeg :D Wel echt heerlijk voedsel hoor :9

Welkom deerntie, klinkt als een prima plan en gaat vast lukken! ^O^
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_108453249
Ondertussen komt het fenomeen 'volkoren boterham' me al weer redelijk de strot uit... :').
pi_108453295
quote:
15s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:34 schreef Jarno het volgende:
Ondertussen komt het fenomeen 'volkoren boterham' me al weer redelijk de strot uit... :').
Dan neem je iets wat je niet de strot uitkomt.

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')