pi_108375769
registreer om deze reclame te verbergen
Veel plezier in de sauna *O* *O* Heb ik ook wel zin in, het is hier zalig zacht weer.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_108375847
Je merkt het echt he, dat de lente weer in de lucht hangt *O*

God weet dat ik er aan toe ben :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room. / May your heart always be joyful. may your song always be sung. Stay forever young.
pi_108376702
Ik heb echt slecht geslapen. Er had een kater tegen mijn opengekiepte slaapkamerraam en hor aangesproeid :( Als ik al midden in de nacht mijn raam zou gaan zemen kon dat niet omdat mijn vriend al lag te slapen tegen de tijd dat ik naar bed ging. En onze kat vond het natuurlijk allemaal hyperinteressant en maakte een hoop stampij. Enige oplossing was het raam dicht doen waardoor het natuurlijk verschrikkelijk warm werd.
En toen ik net wakker werd was ik ineens snotverkouden. Zere keel, neus en hoofd. Ik heb daar verdomme helemaal geen tijd voor!

Ik krijg vanavond visite dus moet boodschappen doen, beneden schoonmaken en goddomme dat raam zemen! En ik heb al sinds begin december trek in sushi. Nou gaan we vanavond eindelijk, is er een kans dat ik het niet eens proef!!!

Ik haat smurfen!

/rant. Zo.
It's like déjà vu all over again
  zaterdag 25 februari 2012 @ 12:16:51 #29
268312 Sarabi
Before Sunrise
pi_108379023
Erg fijn al die loslopende katten.
Hopelijk kan je toch van de sushi genieten!

Ik ga morgen ook sushi maken O+ heb er nu al zin in.
Filmcentrum, een jonge en energieke filmsite met de nadruk op interactiviteit.
http://filmcentrum.nl/
Mijn Day Zero Project
  zaterdag 25 februari 2012 @ 12:23:53 #30
319308 Tink89
To live is to dance
pi_108379194
Pfft, mensen moeten hun huisdieren ook gewoon binnen houden...

Anyway: Niet te veel van aantrekken, gewoon lekker van je sushi gaan genieten :)

Ik ga zo eens een boterhammetje maken voor een immens romantische lunch tussen verhuisdozen...

Xx
Die van Peter Pan dus, niet de Teletubbie...
pi_108379439
Vandaag:
O. 2 boterhammen, 1 met jam en 1 met sandwichspread
L. 2 boterhammen met kaas
T. 2 appels
D. Couscous met broccoli, tomaten, geitenkaas en walnoten.
T. Zakje worteltjes.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_108380885
Voortaan toch een betere bodem leggen voordat ik ga drinken. Of gewoon minder drinken. Gelukkig niet echt ziek geworden, maar ik had wel moeite met in slaap vallen omdat alles in mijn hoofd draaide. Nu wel (net) wakker geworden zonder kater.

Ontbeten met 2 donkere boterhammen met ham en mosterd. Heb tegen mijn ouders al gezegd dat ik wel mee zou eten met tosti's dus dat doe ik dan ook maar. Ze hebben wel een lekkere salade voor me gehaald voor als hun lasagne gaan eten ergens deze week. O+ Lievvvvv
- Vote Myraela for president! - Tietietietietie Dora! Zwieber niet stelen! - Oh, I'm a Yummy, Chummy, Funny, Lucky Gummy Bear. -
pi_108382204
Zoek voor de grap eens op hoeveel calorieën er in alchol zitten ;)
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room. / May your heart always be joyful. may your song always be sung. Stay forever young.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 14:11:16 #34
319308 Tink89
To live is to dance
pi_108382280
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 14:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dan heb je meteen minder zin in je 5e pilske :)

Hier lekker geluncht en verder slepen met dozen en spullen op marktplaats zetten enzo. Blijf bezig, dus hoop dat de weegschaal dat ook laat zien.

Xx
pi_108382423
Net 7km gewandeld *O*

Nu een bak kwark met appel en banaan en honing *O*
pi_108382654
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 14:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Weet ik wel. Ik heb vaak genoeg dingen afgezegd omdat ik bang was voor die extra kcal. Maar nu als ik wegga wil ik het gewoon leuk hebben en niet bezig zijn met afvallen, ik zou geen kapsalon weg eten maar een paar drankjes kan geen kwaad. Ookal meng ik alles wel met cola light, dus een beetje rekening houd ik er wel mee.

Gelukkig weeg ik sowieso nog een week niet. Dus heffen de goede momentjes de slechte vast wel een beetje op en heb ik het nog leuk gehad ook. Winwin.
- Vote Myraela for president! - Tietietietietie Dora! Zwieber niet stelen! - Oh, I'm a Yummy, Chummy, Funny, Lucky Gummy Bear. -
  zaterdag 25 februari 2012 @ 17:45:06 #37
319308 Tink89
To live is to dance
pi_108388454
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 14:24 schreef Myraela het volgende:

[..]

Weet ik wel. Ik heb vaak genoeg dingen afgezegd omdat ik bang was voor die extra kcal. Maar nu als ik wegga wil ik het gewoon leuk hebben en niet bezig zijn met afvallen, ik zou geen kapsalon weg eten maar een paar drankjes kan geen kwaad. Ookal meng ik alles wel met cola light, dus een beetje rekening houd ik er wel mee.

Gelukkig weeg ik sowieso nog een week niet. Dus heffen de goede momentjes de slechte vast wel een beetje op en heb ik het nog leuk gehad ook. Winwin.

Want zonder alcohol is het niet leuk?
Prima hoor :) Als je er bewust voor kiest, is het jouw manier om het vol te houden. Iedereen heeft wel iets dattie niet wilt laten en bij jou is dat alcohol. Bij mij is het eens in de +- 2 weken een bordje frietjes.

Zo avondeten. Minikrieltjes met schil en een heleboel kruiden en een puntpaprika uit de oven en een magere runderhamburger a la minute :Y)

Xx
pi_108388507
OMG Tink, you did NOT just say that... :D
pi_108389177
Zonder alcohol is mijn leven inderdaad een stuk minder leuk... ik drink daarnaast alleen koffie, thee, water en verse jus, niet echt ideaal op stap.
You can't start a fire without a spark...
Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
In the game of seduction there's only one rule, never fall in love.
pi_108389270
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 18:07 schreef Sjeen het volgende:
Zonder alcohol is mijn leven inderdaad een stuk minder leuk... ik drink daarnaast alleen koffie, thee, water en verse jus, niet echt ideaal op stap.
"5 bier en 1 water!" *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_108389535
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 18:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

"5 bier en 1 water!" *)
ja, mij niet gezien...
You can't start a fire without a spark...
Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
In the game of seduction there's only one rule, never fall in love.
pi_108389708
Ik drink dan meestal gewoon wijn en hou mezelf voor dat rode wijn reuze gezond is :Y)
pi_108389806
Ik hou van dronken worden. Ik kan er niets aan doen :')

Ik vind uitgaan niet hetzelfde als ik niet dronken ben geworden. Ik hou mezelf dan voor dat het feit dat ik heel de nacht enthousiast dans het weer opheft. :')
pi_108389833
Ik hou ook van tipsy zijn :')

Ik rij tegenwoordig maar overal naar toe, zodat ik iig niet kan drinken.

Als ik niet zou drinken had ik alleen een lollyfiguurtje.
pi_108390511
Zonder alcohol is het inderdaad niet leuk. 14.gif

Ik drink niet veel en bij de wijntjes bij de film of het eten ben ik eigenlijk wel gestopt, maar bij het uitgaan of soms een avondje ergens bij iemand thuis hoort het er gewoon echt bij.
  zondag 26 februari 2012 @ 09:21:05 #46
319308 Tink89
To live is to dance
pi_108406694
Ik ben degene die die water bestelt...

Niet dat ik nooit drink, maar ik dans ook tot 5 uur zonder wijn hoor :)

Anyway, ieder z'n ding dus, zoals ik al zei. Ik ga lekker ontbijten! :Y)
pi_108407026
Ik heb me gisteren redelijk keurig aan mijn eigen 'dieetplan' gehouden en moest er tegen eten om het allemaal op te krijgen, maar was vanmorgen prompt weer 2 kilo lichter op de weegschaal. De 2 kilo's die er woensdag (niet geheel onverwacht) zomaar stonden zijn gewoon weer gevlogen O+ (iets met zout en water denk ik :D )
pi_108407351
zo..
hier is afgelopen week gewoon een drama geweest en ik heb me er bij neergelegd..
vooralsnog zegt de weegschaal dat er niks af , maar ook niks bij is gekomen.. daar ben ik dan gewoon tevreden mee .:)
vandaag ipv sporten vanmorgen , vanmiddag de vloerbedekking bij een vriendinnetje er uit gaan trekken :D dat zal me morgen ook wel spierpijn op gaan leveren ...

zo maar eens ontbijten, vanmiddag lunch verzorgd door vriendinnetje en vanavond zelfgemaakte groenten soep met brood :D

ohh en alcohol.. ik kan er zonder :{w .. al moet je zo rond 2/3 wel door een moment van " wtf doen al de mensen debiel" heen.. daarna kan je weer lachen om al die dronken gladiolen :P

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_108407405
Iedereen kan er zonder, dat is het niet. Ik vind het gewoon vele malen leuker met *O* Niet eens door het debiel doen, maar het danst zo lekker als je denkt dat je Beyonce zelf bent :').
pi_108407482
Ik zit trouwens even op een ongezond streng regime.

Ik heb gemerkt dat ik niet om kan gaan met gematigdheid, dan glipt er steeds van alles bij en zit ik rustig weer op 2200/2500 calorieën per dag, terwijl ik dan voor mijn gevoel nog "op mijn eten heb gelet".

Ik weet van mezelf dat ik een bepaalde modus moet bereiken waarin heel duidelijk afgebakend is wat ik wel en wat ik niet eet. En dat een korte periode (1 a 2 weken) zo streng me helpt om lichamelijk die knop om te gooien. Dan gaat die constante vraag om snaaijerij van mijn lichaam uit.

Niet de beste methode, maar goed, als het werkt... :')

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')