Probleem is gewoon dat body type 2 de enige normale vorm is. Vaak ziet het hoofd er wat vreemd uit met een klein lichaam, type 3 is te overdreven en type 4 is compleet overbodig. Voor mannen in ieder geval.
En helaas is Bioware gruwelijk lui geweest met rassen.. ik zou graag iets anders dan mens spelen, maar de meeste aliens zien er vreselijk uit. Twi'lek mannen lijken helemaal niet op hoe ze er uit zien in de films, of zelfs in de KOTOR spellen. Twi'lek vrouwen zien er best uit, mijn sage is er een.
Mirialans, cyborgs, miralukas en Rattaki lijken mij vrij overbodig, ik had liever rassen zoals Trandoshans, Rhodians en Kel Dor gehad. Die zijn ook veel bekender.
Persoonlijk heb ik twee blanke mannen met bodytype 2, maar ze hebben geen baard. De een is een blonde Sith juggernaut die er niet erg gevaarlijk uitziet en de ander is een zwartharige trooper.
Daarnaast heb ik ook nog een vrouwelijke chiss sniper, een vrouwmens jedi guardian, en mijn Sith Sorcerer is een klein oud vrouwtje.
Ik wil nog wel meer classen spelen, maar ik wil eerst meer rassen. Bounty hunter speel ik niet voordat er fatsoenlijke ras keuzes voor zijn.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.