abonnement Unibet Coolblue
  maandag 27 februari 2012 @ 22:43:42 #51
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_108485517
Na de grote Oscar winst van The Artist leek het me wel passend om vanavond te kijken:

The Jazz Singer
De eerste commercieël succesvolle film waarin dialoog werd gebruikt (maar niet de eerste film met geluid), over een zanger die een carriere in het theater ambieert maar daarvoor breekt met zijn ouders omdat zijn vader wilt dat hij de familie traditie voortzet.
Het is,meer dan 80 jaar na dato, interessant om te zien hoe het geluid (en dan vooral de dialogen) pas slechts sporadisch gebruikt worden. Maar het uitstekende,maar wel redelijk technische, audio commentaar geeft daar een goede uitleg over.
Op de dag dat een film over het ontdekken van de talkies wint bij de Oscars was het mooi om de eerste echte (letterlijke) talkie nog eens te zien.
Een mijlpaal in de film geschiedenis maar als film opzich (qua verhaal en acteren) niet heel bijzonder.

IMDB Cijfer: 6,7/10
Mijn Cijfer: 7,3/10
pi_108487103
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 22:41 schreef Miam het volgende:
My week with Marilyn

Erg mooie film!
Geweldig geacteerd door Michelle Williams, ze zet de fragiele Monroe ontzettend
overtuigend neer! ik heb genoten!

ik geef de film zeker een
8.0
de trailer leek me erg tof, maarwat voor soort iflm is het? is het echt een praat film of romantiek??
pi_108487143


Gewoon een prachtige film _O_
pi_108491860
The Big Year (2011)


Twee vogelspotters sluiten vriendschap en proberen samen de huidige wereldkampioen vogelspotten te verslaan in de jaarlijkse competitie "The Big Year".

Met in de hoofdrollen Steve Martin, Jack Black en Owen Wilson, zou je denken dat dit een droge slapstick comedy is waar de setting gebruikt wordt om allerhande hilariteiten te vertonen.

Gelukkig is dit niet zo; dit is geen comedy zoals we gewend zijn van deze drie acteurs. Wat The Big Year wel is, is een integere film over drie mannen die een ander leven leiden en elkaar vinden in het vogelspotten (birding genoemd).

Ik vind The Big Year eerder te vergelijken met films als Sideways en Little Miss Sunshine. Een kleine film die, als je even door de oppervlakte prikt, de menselijke aard en de belangrijke dingen in het leven toont. The Big Year heeft mij dan ook positief verrast en ik heb de gehele 100 minuten genoten. Zoals ik al zei, geen film waarbij je snel zult schaterlachen maar wel een waar je met een glimlach naar kijkt. Jammer dat de film financieel gezien flopt, met name omdat er 0 promotie achter zat, waardoor bijna niemand wist dat deze film uitkwam, en helaas laat de poster en trailer denken dat het een flauwe comedy is, wat het dus net niet is.

Aanrader!

ik: 8
imdb: 6.1 (totaal 6000 ratings, wat aantoont hoe weinig mensen deze film gezien hebben)
<hr>
pi_108492196
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 22:25 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Lag op bed met buikgriep, dus eerst maar weer eens The King's Speech gekeken (destijds al in de bioscoop gezien). Blijft een fantastische film, misschien de tweede keer nog wel mooier. Geweldige dialogen, schitterende prestatie van Firth. Dikke 9 voor mij.
Serieus? Wat een slaapverwekkende film was dat zeg. Oscar ook nog, nee, helemaal niet mijn soort film.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 28 februari 2012 @ 08:45:59 #56
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_108493131
Had ik deze al in de review gegooid? Dikke vette aanrader:

As it is in Heaven (Så som i himmelen), 2004


Plot: Daniel Daréus is een succesvolle internationaal bekende dirigent die aan de top meedraait. Maar hij is ook eenzaam en is de uitputting nabij door het jachtige leven dat hij leidt. Na een inzinking besluit Daniel zijn carriere abrupt te onderbreken en keert terug naar het dorpje in het hoge noorden van Zweden waar hij zijn jeugd heeft doorgebracht. Het duurt niet lang voordat Daniel gevraagd wordt om wat adviezen te geven aan het kleine locale kerkkoor dat iedere donderdag repeteert. Daniel kan niet weigeren en met tegenzin besluit hij dan maar een helpende hand te bieden.

Een wonderschone film, een voor mij onontdekte parel. Een heerlijke feel-good film over het openen van je hart om te doen wat je leuk vindt. Is niet voor niets genomineerd voor een oscar in het verleden. Michael Nyqvist (ja, ook van the Girl with the Dragon Tattoo, zweedse versie) en Ghost Protocol speelt in de hoofdrol en hij doet dat uitstekend.

De muziek, de interactie tussen hoofdpersonen. Hoe ze elkaar de waarheid durven zeggen en de emoties die daarbij komen kijken. Dit is echt een topper. Een vrouwenfilm? Nee, zeker niet. Gewoon een mooie film waar je blij van kan worden. Voor mij de aanrader totnogtoe van dit jaar.

Oh en Frida Hallgren mag er zeer zeker ook wezen!Q

Een 8,4
pi_108496624
Into the Wild



Had hem al een tijdje op mijn laptop staan en dan nu toch maar eindelijk gekeken. Wat een geweldige film _O_ .

Het gaat over een jonge man, net afgestudeerd, die zich afstoot van de consumptiemaatschappij en op zoek gaat naar waar geluk, door van huis weg te lopen met alleen dat wat nodig is om te overleven. Uiteindelijk komt hij in Alaska terecht, en de film wisselt telkens van een scene in Alaska naar een scene van zijn reis naar Alaska enz. Prachtig gedaan, goed acteerwerk van de hoofdrolspeler (Emile Hirsch) en een extreem goede bijrol van Hal Holbrook (waarvoor hij terecht een oscar nominatie voor heeft mogen ontvangen) erg laat in de film.

9/10, zeker in het lijstje van mijn favoriete films.
pi_108497022
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 08:45 schreef SnuggLe het volgende:
Had ik deze al in de review gegooid? Dikke vette aanrader:

As it is in Heaven (Så som i himmelen), 2004
[ afbeelding ]

Plot: Daniel Daréus is een succesvolle internationaal bekende dirigent die aan de top meedraait. Maar hij is ook eenzaam en is de uitputting nabij door het jachtige leven dat hij leidt. Na een inzinking besluit Daniel zijn carriere abrupt te onderbreken en keert terug naar het dorpje in het hoge noorden van Zweden waar hij zijn jeugd heeft doorgebracht. Het duurt niet lang voordat Daniel gevraagd wordt om wat adviezen te geven aan het kleine locale kerkkoor dat iedere donderdag repeteert. Daniel kan niet weigeren en met tegenzin besluit hij dan maar een helpende hand te bieden.

Een wonderschone film, een voor mij onontdekte parel. Een heerlijke feel-good film over het openen van je hart om te doen wat je leuk vindt. Is niet voor niets genomineerd voor een oscar in het verleden. Michael Nyqvist (ja, ook van the Girl with the Dragon Tattoo, zweedse versie) en Ghost Protocol speelt in de hoofdrol en hij doet dat uitstekend.

De muziek, de interactie tussen hoofdpersonen. Hoe ze elkaar de waarheid durven zeggen en de emoties die daarbij komen kijken. Dit is echt een topper. Een vrouwenfilm? Nee, zeker niet. Gewoon een mooie film waar je blij van kan worden. Voor mij de aanrader totnogtoe van dit jaar.

Oh en Frida Hallgren mag er zeer zeker ook wezen!Q

Een 8,4
Erg goede film inderdaad.
Jammer dat dit soort filmhuis films nooit de aandacht krijgen die ze verdienen ;(
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_108497715
Woman in black.

Aardige film, veel schrikmomenten, lekker eng sfeertje door de sombere Engelse landschappen, en redelijk sterk acteren. Hoewel ik altijd Harry Potter zal blijven zien.

Cijfer: 7
I feel kinda Locrian today
pi_108497946
Zondag gezien:

Hugo


Jochie verliest zijn vader en wordt door zijn zuiplap oom meegenomen om te werken aan de klokken in Gare Du Nord. Daar steelt hij wat spulletjes voor zijn project van een speelgoedwinkel eigenaar die een geheim heeft, dat hij gaandeweg met de dochter van de speelgoed winkel eigenaar ontrafelt om zo zijn eigen vragen te beantwoorden.

Verrassende film omdat het neer werd gezet als een avonturen/familie film, maar eigenlijk in essentie een film is die draait om de liefde voor film zonder dat ie pretentieus wordt. Lekker om Kingsley weer eens in een goede rol te zien, geen irritante kindacteurs, en prachtige beelden. Scorsese kan ook goed films maken zonder dat er bosjes mensen doodgaan, fijne film.

imdb: 8
ik: 8.5

The Artist


George Valentin is de baas van de stomme films, de ster van Hollywood. Echter is hij een te groot ego om in te zien dat films met geluid de toekomst zijn en doet het af als een hype. Langzaam verdwijnt hij in vergetenheid terwijl zijn crush van beginnende actrice naar volwaardige superster transformeert in het nieuwe Hollywood. Hij blijft een koppige zeurende bitch ook al blijft de verse superster als een hondje achter hem aan banjeren.

Tja, goed acteerwerk, mooie sfeer en catchy muziek kan een film blijkbaar niet helemaal dragen. Het slappe verhaal en de eendimensionale karakters zorgen ervoor dat de film (ondanks zijn stijl) de gimmick niet ontstijgt. Ik snap hoe sentimentele nostalgische filmkijkers dit een top film kunnen vinden, maar voor mij was het een jammer, maar net niet film. Zonde dat deze beloond is met de oscar der oscars.

imdb: 8.4
ik: 6.5

The Descendants


George Clooney is een advocaat en erfgenaam van een gigantische mep grond op een van de eilanden van Hawaii, zijn vrouw ligt in coma door een ongeluk. Nu moet hij uitvogelen wat hij met het land, zijn dochters en zijn leven gaat doen binnen een redelijk korte tijd.

Clooney doet wat ie doet goed. De humor is prima, maar het doet nergens afbreuk op de impact van de film. Sterk verhaal met toffe karakters, sfeervolle muziek en prachtige beelden. Wat mij betreft een topfilm.

imdb: 7.6
ik: 8.7

War Horse


Boeren gezin heeft een paard nodig, pa koopt een te duur paard. Jochie voedt t paard op, de pleuris (WO I) breekt uit en het paard wordt verkocht aan het leger.

Ik hou niet van paarden en van clichés. Warhorse is een lopende band voor clichés en paarden. Als iemand twee seconden zich niet aan het aftrekken was over hoe awesome dat paard was ging het over elk heldhaftige oorlogs cliché die Michael Bay puntsgewijs afloop voor al zijn films. De film keek alsof een paardemeisje naar tvtropes.org was geweest en daar de meest populaire tropes had uitgedraaid om ze aan Spielberg te geven als script. Echter als je door deze brij heen kon kijken zaten er wel mooie scènes in, goede muziek (Williams weet wat ie doet) en prachtige plaatjes. Jammer dat het aanvoelde alsof Spielberg de autopiloot aan had gezet.

imdb: 7.2
ik: 6

Moneyball


Honkbal is een sport waar de beste spelers gekocht worden door de teams met het meeste geld waardoor de sport niets meer te maken heeft met tactiek of kunde, maar om dikke portemonnaies. Billy Beane heeft van de team eigenaar een beperkt budget om zijn beste spelers (die opgekocht zijn door de Jankees) te vervangen maar gooit het over een totaal andere boeg.

Ik heb het niet zo op sportfilms, maar deze beviel me wel. Het verhaal was helder, Brad Pitt doet waar hij goed in is en er zit een lekkere vaart in. Ergens voelde het aan alsof er meer te halen viel en alsof de film nog niet helemaal af was. Niet geweldig maar zeker niet slecht.

imdb: 7.7
ik: 7

Vorige week gezien:

The Tree of Life


Jochie groeit op met twee broertjes, strenge maar liefdevolle vader en liberale moeder. Vanuit zijn oogpunt wordt het verhaal verteld, parallel aan het ontstaan van ons zonnestelsel tot het einde van zijn leven en onze planeet.

Pretentieus, maar belachelijk mooi. De muziek en de beelden zijn echt prachtig, een bewegend schilderij dat geen moeite heeft met het vernietigen van conventies die bij film maken horen. Je moet er van houden. En ik hou er van.

imdb: 7
ik: 8.5

Midnight in Paris


Luke Wilson gaat trouwen met zijn meid en zijn voor zijn werk in Parijs. Hij is een hopeloze romanticus wat het aangaat tot Parijs in de jaren 20.

Luchtige film (zoals vaak bij Allen) met veel humor en absurde dialogen. De sfeer vond ik misschien wel het mooiste, maar ik denk dat daar ook echt de meeste aandacht naartoe is gegaan omdat dat het hoofdthema was. Muziek zat ook helemaal snor. Een film die me met een glimlach achter laat.

imdb: 7.8
ik: 8.2

[ Bericht 0% gewijzigd door HostiMeister op 28-02-2012 13:53:50 ]
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 28 februari 2012 @ 13:46:15 #61
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_108500875
Ik wilde je reviews bijna serieus nemen, maar door het schelden met de k-ziekte is al die credit meteen weggewaaid. Kansloos, ga je mond spoelen. ):O
pi_108501196
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 13:46 schreef SnuggLe het volgende:
Ik wilde je reviews bijna serieus nemen, maar door het schelden met de k-ziekte is al die credit meteen weggewaaid. Kansloos, ga je mond spoelen. ):O
Alleen omdat ik perongeluk kanker gebruikte? Sorry, niet netjes misschien maar overdrijven is ook een kunst. :{w
Is al aangepast voor de tere jank zieltjes ^O^
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 28 februari 2012 @ 14:26:26 #63
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_108502261
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 05:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Serieus? Wat een slaapverwekkende film was dat zeg. Oscar ook nog, nee, helemaal niet mijn soort film.
Grappig hoe smaken weer kunnen verschillen. :)
Smell the flowers while you can....
  dinsdag 28 februari 2012 @ 14:39:08 #64
286575 Roces18
Chef de party
pi_108502769
Hostimeister, wou je beweren dat je al die films in een zondag hebt afgekeken?
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_108502932
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 14:39 schreef Roces18 het volgende:
Hostimeister, wou je beweren dat je al die films in een zondag hebt afgekeken?
De eerste 5, die andere 2 de vorige week. Oscar dagje van gemaakt, aansluitend de awards live gekeken.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_108504595
The Last Castle (2001)

Het is al een tijd geleden dat ik deze film gezien heb, maar het viel me op wat een slechte reviews het had. Terwijl ik het een prachtige film vond.


De meervoudig onderscheiden militaire technicus Generaal Irwin is veroordeeld tot een verblijf in een militaire gevangenis. De gevangenis, met de hoogste beveiliging, wordt met ijzeren vuist geleid door de cipier Colonel Winter. Winter kan niets anders dan de legendarische generaal te waarderen, maar deze waardering slaat om wanneer Irwin hem maar blijft aanspreken op zijn methoden. De confrontatie tussen de twee escaleert wanneer de generaal de andere gevangenen weet over te halen om de gevangenis over te nemen.

De film begint wat traag, maar hoe verder het bij het eind kwam, hoe spannender ik het vond worden. En het eind was gewoon echt mooi naar mijn mening. :)


imdb: 6.6
ik: 9.0



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 16:48:01 #67
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_108507366
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 15:28 schreef planethugo het volgende:
The Adventures of TinTin
[ afbeelding ]
Vooraf was ik wat sceptisch maar WOW wat een geweldige film. De mooiste animatiefilm ooit. Maar Kuifje is meer dan dat. Hij is origineel, volgepakt met actie, leuke humor, een lekker vlot maar interessant verhaal en stuk voor stuk perfecte stemacteurs bij de al bekende figuren. Ik was eigenlijk vergeten dat ik vroeger veel kuifje keek en las maar dat kwam nu allemaal terug door met name de klunzen Jansen & Janssen. Werkelijk van begin tot eind genoten van dit spektakel dat wat mij betreft zijn weerga niet kent. Spielberg heeft zich duidelijk uit kunnen leven met zijn eerste film waar de mogelijkheden onbegrenst zijn.

Laat die vervolgen maar komen _O_
Benieuwd wat Peter Jackson van het vervolg maakt...

9.2
Vanmiddag gekeken, prima film en dat begint al met de schitterende aantiteling, heeft Spielberg trouwens wel ervaring mee.

Alleen jammer dat ze eigenlijk 2 boeken tegelijk hebben verfilmd, waardoor sommige stukken uit het boek niet in de film zijn terechtgekomen.

Wil nu alle boeken van Kuifje weer eens lezen en hoop dat mijn favoriet, De Zonnetempel, snel wordt verfilmd.

Zeker een 9 waard.
pi_108510319
The Artist
Door het ontbreken van Drive, voor mij de terechte winnaar van de oscar voor beste film. Misschien een simpel verhaal, maar een film hoeft niet perse een moeilijk verhaal te hebben. Het acteerwerk, de muziek, cameravoering, humor, tempo, sfeer, etc. De film is uiteraard een ode aan de stomme film; ik hoop wel dat hij enig in zijn soort blijft.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik: 8,5

The Tree of Life
Dee mij denken aan The Fountain en 2001: A Space odyssey, maar als geheel absoluut uniek. Een klein verhaal gebracht in een grote context; een kunstwerk over leven en dood, op kleine en grote schaal. Een film die je aan het nadenken zet.

ik: 8,0

The Girl with the Dragon Tattoo
En opnieuw een meesterwerk van Fincher. Had wat mij betreft wel een Oscarnominatie voor beste film mogen hebben. Briljant acteerwerk van Rooney Mara en ook Daniel Craig bleef voor mij overeind.
Ben overigens niet van plan om Zweedse versie te kijken.

ik 8,0

Midnight in Paris
Geen liefhebber van Allen, maar ben toch positief verrast door de film. Een ode aan Parijs en dan m.n. Parijs en haar kunstenaars van 1890 - 1920. Ook leuke humor.

ik 8.0

Tinker Taylor Soldier Spy
Had hoge verwachtingen; hou van intelligente mysterie / psychologische thrillers en had gehoopt op een film in de stijl van Hitchcock.
Heeft helaas deze hoge verwachtingen niet waargemaakt. De sfeer was prima, maar de suspense deed het voor mij niet.

ik: 6,0

Hugo
Wel liefhebber van Scorsese, maar kon weinig me deze film.
Te traag, altijd moeite met kinderen in de hoofdrol, een tenenkrommende rol van Cohen.
Liever dan een Biopic over Melies, i.p.v. halve familiefilm.

ik: 5,0
pi_108518794
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 00:26 schreef casper019 het volgende:
ik vond de film ook vet, alleen begreep het einde niet? (heb het tegen de mesnen die the woman in black gezien hadden)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_108518902
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 18:18 schreef rjp82 het volgende:

The Girl with the Dragon Tattoo
En opnieuw een meesterwerk van Fincher. Had wat mij betreft wel een Oscarnominatie voor beste film mogen hebben. Briljant acteerwerk van Rooney Mara en ook Daniel Craig bleef voor mij overeind.
Ben overigens niet van plan om Zweedse versie te kijken.

ik 8,0
Ik kan er zo slecht tegen, mensen die de US versie briljant vinden maar de Zweedse versie niet willen kijken....Oke, de US versie is absoluut een goede film, maar de karakters, waardoor de Zweedse film zo goed is, komen in de US versie helemaal te vervallen wat mij betreft.
Echt kijken hoor, die Zweedse versie! Doen! ;)
pi_108519455
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 21:29 schreef musicfreakyme het volgende:

[..]

Ik kan er zo slecht tegen, mensen die de US versie briljant vinden maar de Zweedse versie niet willen kijken....Oke, de US versie is absoluut een goede film, maar de karakters, waardoor de Zweedse film zo goed is, komen in de US versie helemaal te vervallen wat mij betreft.
Echt kijken hoor, die Zweedse versie! Doen! ;)
Beide gezien, en ik vind de Amerikaanse versie beter dan de Zweedse :)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_108519617
Gigantisch eens met de recensies van HostiMeister

Tevens Nick Cave _O_
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_108519673
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 21:29 schreef musicfreakyme het volgende:

[..]

Ik kan er zo slecht tegen, mensen die de US versie briljant vinden maar de Zweedse versie niet willen kijken....Oke, de US versie is absoluut een goede film, maar de karakters, waardoor de Zweedse film zo goed is, komen in de US versie helemaal te vervallen wat mij betreft.
Echt kijken hoor, die Zweedse versie! Doen! ;)
De Zweedse versie _O_
Op vrijdag 24 februari 2012 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sooph is echt zo'n meisje die je wilt knuffelen. Niet schenken, geven of raken.
http://magnificenttttt.tumblr.com
  dinsdag 28 februari 2012 @ 22:24:02 #74
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_108521759
Alien (1979)

Heb niet zo'n zin in een lange review schrijven op dit moment dus maar even kort :) De film ziet er nog heel goed uit voor een film uit 1979 (met uitzondering van 1 scene, die van Ash inderdaad). Maar het is een geweldig spannende film, met zeer goede cinematografie. Het verhaal is goed in elkaar gezet en de film word nergens saai, en het acteerwerk is prima. Een film die terecht als een klassieker wordt gezien met een paar dramatische plotwendingen, waarvan er een paar helaas wel voorspelbaar waren.

Ook is het is nergens echt origineel en alles is best subtiel vergeleken met 2001: A Space Odyssey.

Naar mijn mening niet de beste SF film ooit gemaakt (dat blijft voor mij 2001), maar desondanks een paar minpunten is het terecht een klassieker.

9/10

[ Bericht 3% gewijzigd door Quisho op 28-02-2012 22:34:52 ]
pi_108524945
Chronicle



Verenigd Koninkrijk / Verenigde Staten
Actie / Drama

84 minuten

geregisseerd door Josh Trank
met Michael B. Jordan, Michael Kelly en Dane DeHaan

Drie doodnormale middelbare scholieren doen een ongelooflijke ontdekking. Ze vinden in het bos een mysterieuze substantie waar ze aan bloot gesteld worden en waardoor ze superkrachten ontwikkelen. Als ze leren om de superkrachten onder controle te houden en ze te gebruiken in hun voordeel, beginnen hun levens uit de hand te lopen en hun duistere kanten naar boven te komen.

na veel positieve recensies gelezen te hebben (uit amerika) deze film gaan kijken, maar vond em een beetej tegenvallen.
Ik hou normalitair niet zo van films die vanuit een camera ''gefilmd'' zijn (ala blair withc dus) maar vond dat bij deze film niet ergelijk (wel ff wennen maar niet ergelijk). het verhaal vond ik op zich heel leuk bedacht - maar vond de uitwerking tegenvallen.. vond het allemaa een beetje goedkoop vermaak en echte actie zat er niet in...
dus een kleine tegenvalen
een 5
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')