quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 07:44 schreef Pheno het volgende:[..]
Ding heeft het gewoon nodig. Niet netjes van Sony imho om er geen standaard bij te leveren, als de Vita toch niet zonder kan, maar goed, dat is nu eenmaal Sony. PSP was idem dito.
Volgens mij kreeg ik bij mijn PSP een 32mb kaartje, maar ik kan me vergist hebben.
Heb het eerste model gehad en de PSP-3000. Bij één van de twee moet het volgens mij wel geleverd zijn.
Gisteravond even voor het eerst Fifa er in gedaan en een paar minuten gespeeld.
Ik ben niet echt van het voetballen en de hele hype er omheen, I couldn't care less, maar vroeger wel met veel plezier Italia '90 (of Italy '90), Sensible Soccer (1992) en Kick Off! gespeeld op de Amiga.
Ja, hier zit een fossiel te spelen!

Tussentijds nooit meer naar voetbalspellen gekeken en dan zie ik nu Fifa... met een grote glimlach was ik dus aan het spelen, wat is dat professioneel geworden zeg... en heel erg gaaf dat het commentaar echt met je speelwijze te maken heeft en niet gewoon een soundtrack is die ze afspelen.

Al waren bovengenoemde games van +/- 20-22 jaar geleden ook erg leuk om te doen, ik zal vanavond eens een potje uitspelen, nu stopte ik na een minuut of 5.