abonnement Unibet Coolblue
pi_108664833

Nieuw overkill nummer
pi_108664964
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 15:12 schreef VaderVanJezus het volgende:

Nieuw overkill nummer
Klinkt niet erg nieuw.

Sorry, flauw...
  zaterdag 3 maart 2012 @ 15:23:29 #178
326689 MixedEmotions
Ne oblivicaris...
pi_108665246
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 15:09 schreef Tokus het volgende:
Black Dahlia Murer bij Iced Earth? Lijkt me vrij onwaarschijnlijk. Je bent in de war met Amon Amarth.
Kan ook nog... Iig wel live gezien. (beetje vergeetachtig hehe)
"... Cold silence has a tendency to atrophy any sense of compassion ..."
~ Tool ~
pi_108665497
Maar over ouwe zooi gesproken: dit vond ik vroeger echt heel erg tof:


Ontdekt via een of ander verzamelalbum. Later kreeg ik eindelijk een cassettebandje met daarop een kopie van een kopie van covers van Metallica. Die deden 'm ook. Nog beter ook, vond ik toen...
  zaterdag 3 maart 2012 @ 18:15:59 #180
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_108671113
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 19:02 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik ken er wel een paar die naar thrash / death / black luisteren. Met uitzondering van een collegaatje is de vrouwelijkheid over het algemeen slechts middels een DNA test te achterhalen.
Wel die naar lompe zooi luisteren vaak. De leukste dames luisteren echter naar prog en power metal 8-).
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 19:59:19 #181
326689 MixedEmotions
Ne oblivicaris...
pi_108674172
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 19:02 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik ken er wel een paar die naar thrash / death / black luisteren. Met uitzondering van een collegaatje is de vrouwelijkheid over het algemeen slechts middels een DNA test te achterhalen.
Ik denk dat dat reuze meevalt. Ik luister zelf echt alle metal die ik vind, afhankelijk van waar ik op dat moment zin on heb. Heb ook zat vrouwen gezien bij de metal concerten waar ik geweest ben, o.a. Shining, Enslaved, Krisiun, Iced Earth, Amon Amarth en ga zo maar door.
Jullie kijken gewoon niet goed denk ik...
:+
"... Cold silence has a tendency to atrophy any sense of compassion ..."
~ Tool ~
pi_108675628
Ach, vrouwlief heeft op d'r mp3-speler behalve Depeche Mode ook Watain en Deathspell Omega staan. Dat doet ze echt niet alleen maar voor de aandacht.

Die combinatie maakt 'r trouwens wel übersuperieur.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 21:02:18 #183
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_108676405
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 19:59 schreef MixedEmotions het volgende:

[..]

Ik denk dat dat reuze meevalt. Ik luister zelf echt alle metal die ik vind, afhankelijk van waar ik op dat moment zin on heb. Heb ook zat vrouwen gezien bij de metal concerten waar ik geweest ben, o.a. Shining, Enslaved, Krisiun, Iced Earth, Amon Amarth en ga zo maar door.
Jullie kijken gewoon niet goed denk ik...
:+
Wat ik merk bij metalheads is dat ze of een meid te lomp vinden of niet metal genoeg. Een vriendin van me wordt ook niet metal genoeg gevonden, want ze draagt zelden bandshirtjes, maar 'mainstream' kleding, is niet alleen in het zwart opgemaakt en drinkt weleens cocktails. Ze luistert echter wel naar alles van Hammerfall tot Annihilator.

Tja, wat wil je dan? Rare verwachtingspatronen :P.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_108676582
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 21:02 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Wat ik merk bij metalheads is dat ze of een meid te lomp vinden of niet metal genoeg. Een vriendin van me wordt ook niet metal genoeg gevonden, want ze draagt zelden bandshirtjes, maar 'mainstream' kleding, is niet alleen in het zwart opgemaakt en drinkt weleens cocktails. Ze luistert echter wel naar alles van Hammerfall tot Annihilator.

Tja, wat wil je dan? Rare verwachtingspatronen :P.
Iedereen doet maar wat hij of zij wil. Als je per se in een roze berenpak wil rondlopen en naar Deïcide wil luisteren: best. Ga je gang. Alsof dat mijn probleem is. Sterker nog: die mainstream uitziende mensen die ondertussen naar de allerbruutste metal ooit luisteren vind ik over het algemeen juist wel cool. Niets attitude. Gewoon luisteren wat je tof vindt zonder je iets aan te trekken van wat anderen daarvan vinden.
pi_108680037
Jezus, wat is dit toch een vet nummer...

pi_108680941
They can't stop us let em try, for heavy metal we would die!
pi_108681068
quote:
O ja, Disturbed. Ik dacht altijd dat dat extreem brute death was, tot ik het een keer bij iemand hoorde. Bleek het toch ineens andere koek.
  zondag 4 maart 2012 @ 00:15:42 #188
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_108683824
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 21:06 schreef Jigzoz het volgende:
Iedereen doet maar wat hij of zij wil. Als je per se in een roze berenpak wil rondlopen en naar Deïcide wil luisteren: best. Ga je gang. Alsof dat mijn probleem is. Sterker nog: die mainstream uitziende mensen die ondertussen naar de allerbruutste metal ooit luisteren vind ik over het algemeen juist wel cool. Niets attitude. Gewoon luisteren wat je tof vindt zonder je iets aan te trekken van wat anderen daarvan vinden.
Vriend van me is ooit in driedelig pak naar Monsters Of Rock gegaan :)
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_108683953
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 00:15 schreef Mark het volgende:

[..]

Vriend van me is ooit in driedelig pak naar Monsters Of Rock gegaan :)
Stijlvol. Doet me denken aan Napalm Death:

  zondag 4 maart 2012 @ 02:07:10 #190
326689 MixedEmotions
Ne oblivicaris...
pi_108686602
quote:
Ja inderdaad :) Deze heb ik lang niet meer gehoord :)
"... Cold silence has a tendency to atrophy any sense of compassion ..."
~ Tool ~
  zondag 4 maart 2012 @ 10:33:37 #191
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_108689540
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 21:06 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Iedereen doet maar wat hij of zij wil. Als je per se in een roze berenpak wil rondlopen en naar Deïcide wil luisteren: best. Ga je gang. Alsof dat mijn probleem is. Sterker nog: die mainstream uitziende mensen die ondertussen naar de allerbruutste metal ooit luisteren vind ik over het algemeen juist wel cool. Niets attitude. Gewoon luisteren wat je tof vindt zonder je iets aan te trekken van wat anderen daarvan vinden.
Yep, maar je hebt drommen mensen die zich er wel druk om maken. Ik denk ook dat je je tijd beter kunt spenderen ;).
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  zondag 4 maart 2012 @ 12:53:29 #192
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_108692573
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 18:15 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Wel die naar lompe zooi luisteren vaak. De leukste dames luisteren echter naar prog en power metal 8-).
Wat voor bewijs heb je om deze hypothese te onderbouwen. Oftewel pics or it did not happen
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_108731141
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 12:53 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Wat voor bewijs heb je om deze hypothese te onderbouwen. Oftewel pics or it did not happen
Google maar even, zou ik zeggen. Volgens mij zijn de gothics het mooist. (Helaas ben ik er nog nooit een tegengekomen die geen emotionele stoornissen had, maar dat zal wel aan mij liggen).
  maandag 5 maart 2012 @ 08:36:35 #194
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_108731695
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 07:16 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Google maar even, zou ik zeggen.
Ja, alsof ik hem foto's van vriendinnen van me ga laten zien :P.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  maandag 5 maart 2012 @ 11:41:40 #195
195648 Inkomen
Typhoid leader.
pi_108735896
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 00:15 schreef Mark het volgende:

[..]

Vriend van me is ooit in driedelig pak naar Monsters Of Rock gegaan :)
In pak naar een metalconcert staat ook nog altijd op mijn planning ^O^

Vriend van me zit bij het corps, die gaat ook gewoon in nettere kleding naar grindcoreconcerten. Bij Karma to Burn trouwens opvallend veel goedgeklede dames, dat was ook niet verkeerd _O_
  Moderator maandag 5 maart 2012 @ 11:45:09 #196
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_108736019
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2012 11:41 schreef Inkomen het volgende:

[..]

In pak naar een metalconcert staat ook nog altijd op mijn planning ^O^

Vriend van me zit bij het corps, die gaat ook gewoon in nettere kleding naar grindcoreconcerten. Bij Karma to Burn trouwens opvallend veel goedgeklede dames, dat was ook niet verkeerd _O_
:@ ik heb maar 1 pak maar no way dat ik daarmee naar een concert ga, daarvoor was dat pak te duur. Ik heb wel eens blij staan dansen bij nile met een hawaii bloes aan, werd me niet in dank afgenomen :? :N nukkige nile fans :N
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 5 maart 2012 @ 11:47:53 #197
195648 Inkomen
Typhoid leader.
pi_108736098
quote:
2s.gif Op maandag 5 maart 2012 11:45 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

:@ ik heb maar 1 pak maar no way dat ik daarmee naar een concert ga, daarvoor was dat pak te duur. Ik heb wel eens blij staan dansen bij nile met een hawaii bloes aan, werd me niet in dank afgenomen :? :N nukkige nile fans :N
:D Dat is ook wel een goede.
  maandag 5 maart 2012 @ 11:50:58 #198
195648 Inkomen
Typhoid leader.
pi_108736193
Met dank aan Gewas trouwens deze geweldige plaat ontdekt:

pi_108736232
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 07:16 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Google maar even, zou ik zeggen. Volgens mij zijn de gothics het mooist. (Helaas ben ik er nog nooit een tegengekomen die geen emotionele stoornissen had, maar dat zal wel aan mij liggen).
Nope, ik heb een aantal gothics als vriendin gehad en die waren stuk voor stuk emotioneel niet al te stabiel…
Ik vind de nieuwe napalm death trouwens erg fijn.
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
  Moderator maandag 5 maart 2012 @ 11:53:33 #200
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_108736267
Op roadburn lopen ook wel leuk exemplaren rond :Y Maar die horen vaak bij de bandjes :P
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')