pi_108281241
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 21:30 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Ja sorry dat is natuurlijk geen geldig argument. Volgens die redenering zou je je auto ook gewoon maar helemaal op de stoep kunnen neerzetten. Je had je auto ook 3 blokken verderop kunnen zetten waar wel plek was.

Ik vind het overigens wel sneu dat ze hier een boete voor gaan uitdelen.
Laat ik het zo zeggen, meestal zijn alle parkeer plekken binnen een straal van 4-5 straten helemaal vol in de avond/nacht. Ja het is natuurlijk niet de bedoeling dat ik gewoon op de stoep parkeer, maar voor 20-30 cm op de stoep vind ik wel flauw. Maarja, boete is ook niet extreem hoog, als ze mijn bezwaar niet goedkeuren word dus gewoon dokken..
  woensdag 22 februari 2012 @ 21:52:49 #62
19440 Maanvis
Centuries in a Lifetime
pi_108281316
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2012 21:08 schreef Dubish het volgende:

[..]

Lees verdomme de vorige posts eerst. ik heb GEEN keuze, je moet hier in de buurt al blij zijn ALS je een parkeerplek vind.
Gebrek aan parkeerplekken is geen excuus om fout te parkeren.
zie dat m'n reactie verwijderd is, wat een onzin zeg
Mijn posts niet meer lezen? Klik hier en schaf een abo aan!
"If Tetris has taught me anything, it's that errors pile up and accomplishments disappear"
  woensdag 22 februari 2012 @ 21:57:06 #63
19440 Maanvis
Centuries in a Lifetime
pi_108281526
Bij de CROW helpdesk (http://www.crow.nl/Helpdesk) kun je overigens navragen of jouw parkeervak aan de voorwaarden voldoet. Zo ja, dan is de auto gewoon te lang voor het vak.

of je vraagt de complete brochure aan via:
http://www.crow.nl/nl/Onl(...)ngen_parkeervak.html
maar dat is een flink kostenplaatje ;).
"If Tetris has taught me anything, it's that errors pile up and accomplishments disappear"
  woensdag 22 februari 2012 @ 22:17:03 #64
354577 qazplm
knowledge is power
pi_108282778
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 21:51 schreef Dubish het volgende:

[..]

Laat ik het zo zeggen, meestal zijn alle parkeer plekken binnen een straal van 4-5 straten helemaal vol in de avond/nacht. Ja het is natuurlijk niet de bedoeling dat ik gewoon op de stoep parkeer, maar voor 20-30 cm op de stoep vind ik wel flauw. Maarja, boete is ook niet extreem hoog, als ze mijn bezwaar niet goedkeuren word dus gewoon dokken..
Je moet eerst dokken voordat je in bezwaar kan gaan. ;)
Bezwaar lijkt me kansloos. Je mag niet op de stoep staan. Punt. Alle excuses zijn niet relevant.

quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2012 21:08 schreef Dubish het volgende:

Lees verdomme de vorige posts eerst. ik heb GEEN keuze, je moet hier in de buurt al blij zijn ALS je een parkeerplek vind.
Dat vind ik een raar argument. Wat als ook die plaats bezet was? Dat betekent niet dat je ergens mag gaan staan waar je niet mag staan... Keuze heb je altijd.
pi_108285148
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 22:17 schreef qazplm het volgende:

[..]

Bezwaar lijkt me kansloos. Je mag niet op de stoep staan. Punt. Alle excuses zijn niet relevant.

[..]

Dat vind ik een raar argument. Wat als ook die plaats bezet was? Dat betekent niet dat je ergens mag gaan staan waar je niet mag staan... Keuze heb je altijd.
Keuze ja, of een hele avond rondjes rijden of je fiets achterin en naar industrieterrein rijden. Als jij dat een keuze vindt prima.
What we do in life, echoes in eternity!
pi_108285989
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2012 23:00 schreef danos het volgende:
Keuze ja, of een hele avond rondjes rijden of je fiets achterin en naar industrieterrein rijden. Als jij dat een keuze vindt prima.
Iedereen weet dat parkeerplaatsen schaars zijn in steden, en toch heeft TS de keuze gemaakt om een auto te kopen. Ja, dat is een keuze.
TS heeft de keuze gemaakt om fout te parkeren. Ja, ook dat is een keuze. Een keuze waar een boete voor gegeven kan worden, omdat het nu eenmaal verboden is.
De keuze was of TS het belangrijker vond om een niet helemaal legale parkeerplek te hebben dichtbij (met een mogelijke boete) of dat hij het belangrijker vond een legale parkeerplek ergens verder weg te krijgen. En TS heeft zijn keuze gemaakt.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Ter info: op DM's wordt niet gereageerd.
Where's that confounded bridge?
pi_108286562
Ik denk dat TS een goede kans maakt.
Trek je niks aan van de bureaucratie-slaafjes, jouw argumenten zijn valide en redelijk.
pi_108288790
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 22:17 schreef qazplm het volgende:

[..]

Moet dit echt? Want ik zie het niet op het papiertje staan :)

quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 23:31 schreef JellieVrolijk het volgende:
Ik denk dat TS een goede kans maakt.
Trek je niks aan van de bureaucratie-slaafjes, jouw argumenten zijn valide en redelijk.
Bedankt, ik ga het in ieder geval proberen. Morgen gaat de brief op de post.
Zal het hier wel melden als het is gelukt..
  donderdag 23 februari 2012 @ 00:54:22 #69
7306 Diepvriez
..word maar wat rustiger
pi_108289150
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 21:57 schreef Maanvis het volgende:
Bij de CROW helpdesk (http://www.crow.nl/Helpdesk) kun je overigens navragen of jouw parkeervak aan de voorwaarden voldoet. Zo ja, dan is de auto gewoon te lang voor het vak.

of je vraagt de complete brochure aan via:
http://www.crow.nl/nl/Onl(...)ngen_parkeervak.html
maar dat is een flink kostenplaatje ;).
Of de parkeervakken te kort, of te smal. Zoals ze 40 jaar geleden nog gemaakt werden. Volgens mij houden ze bij het ontwerp van een parkeervak helemaal geen rekening met de auto's van tegenwoordig en dat bijvoorbeeld de deur op een normaal manier geopend moet kunnen worden zodat je ook uit kunt stappen.

:')
zo goed..?
-link naar je site weggehaald, die deed virusscanners afgaan-
  donderdag 23 februari 2012 @ 00:58:44 #70
337465 Bram_van_Loon
Wegens boete voor een ander
pi_108289239
In het algemeen vind ik het een terechte boete. Je kan de doorgang belemmeren en hiermee gevaar veroorzaken (mensen die uitwijken naar de weg, zeker in het geval van kinderen kan dat gevaarlijk zijn). Bedenk dat ook mensen met een rolstoel er nog door moeten kunnen.
In dit geval is het minder problematisch maar wat belemmert je om goed te parkeren?
Vervoegen van werkwoorden: http://www.dr-lex.be/info-stuff/werkwoorden.html
Samenstellingen: www.spatiegebruik.nl/
pi_108289303
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 00:38 schreef Dubish het volgende:

[..]

Moet dit echt? Want ik zie het niet op het papiertje staan :)

[..]

Bedankt, ik ga het in ieder geval proberen. Morgen gaat de brief op de post.
Zal het hier wel melden als het is gelukt..
eerste bezwaar niet. brief sturen, vervolges krijg je een briwf terug van de OvJ dat het in behandeling is en binnen x-weken antwoord volgt. tevens staat er in de brief dat de betaling wordt uitgesteld tot na het antwoord. indien je geen gelijk krijgt zit er een nieuwe acceptgiro bij. die moet je wel betalen en kan je altijd nog in beroep. win je dan krijg je het geld terug. Zo was het iig bij mij voor iets soortgelijks 2jaar terug
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_108289316
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 00:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:
In het algemeen vind ik het een terechte boete. Je kan de doorgang belemmeren en hiermee gevaar veroorzaken (mensen die uitwijken naar de weg, zeker in het geval van kinderen kan dat gevaarlijk zijn). Bedenk dat ook mensen met een rolstoel er nog door moeten kunnen.
In dit geval is het minder problematisch maar wat belemmert je om goed te parkeren?
Dat was allemaal al aan bod gekomen, geloof ik :P
Op zaterdag 27 april 2013 02:35 schreef naatje_1 het volgende:
O MIJN HEMEL EN AARDE BIERTJE OP DE FREQUENTIE VAN RADIOHEAD, TCHOCK _O_
pi_108289751
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 00:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Lees a.u.b eerst de topic. Op dat stukje tegels, is denk ik max 30-40cm breed, daar pas je niet met een fiets/rolstoel. Enige die daar tussen al die auto's kunnen lopen zijn voetgangers meer niet. En die kan er NU ook gewoon langs. En wat belemmert mij goed te parkeren? Heb je wel de OP gelezen?

quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2012 01:01 schreef kalinhos het volgende:

[..]

eerste bezwaar niet. brief sturen, vervolges krijg je een briwf terug van de OvJ dat het in behandeling is en binnen x-weken antwoord volgt. tevens staat er in de brief dat de betaling wordt uitgesteld tot na het antwoord. indien je geen gelijk krijgt zit er een nieuwe acceptgiro bij. die moet je wel betalen en kan je altijd nog in beroep. win je dan krijg je het geld terug. Zo was het iig bij mij voor iets soortgelijks 2jaar terug
Bedankt!
  donderdag 23 februari 2012 @ 02:10:52 #74
19440 Maanvis
Centuries in a Lifetime
pi_108289986
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 00:54 schreef Diepvriez het volgende:

[..]

Of de parkeervakken te kort, of te smal. Zoals ze 40 jaar geleden nog gemaakt werden. Volgens mij houden ze bij het ontwerp van een parkeervak helemaal geen rekening met de auto's van tegenwoordig en dat bijvoorbeeld de deur op een normaal manier geopend moet kunnen worden zodat je ook uit kunt stappen.

:')
Het is omgekeerd, de auto-importeurs moeten auto's maken die ook in zo'n parkeervak passen als ze willen dat hun bestuurders hun auto fatsoenlijk kwijt kunnen.
Bovendien zie je ook steeds meer kleine auto's, dat begon bij de suzuki alto een hele tijd terug, en gaat nu door met de aygo etc.
Maargoed, TS heeft zo'n dure auto dat Audi verwacht dat die bij een dik huis op een oprit of in de garage komt te staan, en niet op zo'n lullig parkeerplaatsje. Kort gezegd heeft ie gewoon de verkeerde auto voor z'n straat gekocht. Maar als die parkeerplaats niet volgens voorschriften is dan kan ie wel wat meer kans maken met z'n bezwaarschrift :).
  donderdag 23 februari 2012 @ 02:37:28 #75
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_108290113
Optyfen van de stoep met die kutauto.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_108290304
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 18:32 schreef Dubish het volgende:

[..]

A gossie ben je jaloers? pff..
Rij zelf een Vectra OPC die de O's van jouw grill rijd, maar mijn gevoel omtrent dit soort audi's kan je best dicht bj jaloezie leggen :D
Blijven fantastische auto's die in comfort eigenlijk geen tegenstander kennen.
Op dinsdag 23 april 2013 12:01 schreef DevilsWhore het volgende:
Dany _O_
Als ik een penis had, had ik in mijn pants gejizzd.
pi_108290334
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 02:10 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Het is omgekeerd, de auto-importeurs moeten auto's maken die ook in zo'n parkeervak passen als ze willen dat hun bestuurders hun auto fatsoenlijk kwijt kunnen.
Bovendien zie je ook steeds meer kleine auto's, dat begon bij de suzuki alto een hele tijd terug, en gaat nu door met de aygo etc.
Maargoed, TS heeft zo'n dure auto dat Audi verwacht dat die bij een dik huis op een oprit of in de garage komt te staan, en niet op zo'n lullig parkeerplaatsje. Kort gezegd heeft ie gewoon de verkeerde auto voor z'n straat gekocht. Maar als die parkeerplaats niet volgens voorschriften is dan kan ie wel wat meer kans maken met z'n bezwaarschrift :).
Erm niet helemaal. Een voertuig moet aan bepaalde eisen voldoen voordat het in NL de weg op mag.
Wanneer je als voertuig gebruik mag maken van de openbare weg mag je ook gebruik maken van de desbetreffende parkeervakken.
Het is dus aan de overheid om te voldoen aan parkeervakken waar voertuigen gekeurd voor de openbare weg in passen.
Dany _O_
  donderdag 23 februari 2012 @ 03:20:47 #78
19440 Maanvis
Centuries in a Lifetime
pi_108290341
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 03:19 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Erm niet helemaal. Een voertuig moet aan bepaalde eisen voldoen voordat het in NL de weg op mag.
Wanneer je als voertuig gebruik mag maken van de openbare weg mag je ook gebruik maken van de desbetreffende parkeervakken.
Het is dus aan de overheid om te voldoen aan parkeervakken waar voertuigen gekeurd voor de openbare weg in passen.
da's dus onmogelijk he anders moesten overal parkeervakken gemaakt worden waar je met een hummer of pickup of busje kunt parkeren. of nog grotere wagens. of die wagens zouden helemaal niet meer de weg op mogen.
pi_108290371
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 03:20 schreef Maanvis het volgende:

[..]

da's dus onmogelijk he anders moesten overal parkeervakken gemaakt worden waar je met een hummer of pickup of busje kunt parkeren. of nog grotere wagens. of die wagens zouden helemaal niet meer de weg op mogen.
Als een voertuig gebruik mag maken van betreffend parkeervak, en je steekt dan uit mag je er niet eens een bekeuring voor krijgen.
Heb wel eens met een 72chevy een complete inrit geblokkeerd (kont steekt nogal uit). Politie erbij, maar konden niets doen. Ik voldeed aan de eisen.

In het geval van TS is het kiezen tussen 2 kwaden. Óf de bocht blokkeren, óf op een stuk stoep staan dat geen dienst doet.
Makkelijk lullen voor optie 1, probeer maar eens schade vergoed te krijgen als de veroorzaker zich niet bekend maakt..
Dany _O_
pi_108290420
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 18:31 schreef Dubish het volgende:
Even ter verheldering, voetgangers hebben daar niets zoeken, wat willen ze daar doen?
Ehm ... lopen?

Dat plegen voetgangers wel vaker te doen. Of ze daar wel of niet wat te zoeken hebben, is niet aan jou. Ik kan me voorstellen dat het bedoeld is om van en naar geparkeerde auto's te lopen, al dan niet met kinderwagen/rollator/whatever.

De gemeente heeft die stoeptegels er vast niet neergelegd omdat dat grijs er zo mooi stemmig staat in het straatbeeld.

Bottomline: je had gewoon met de kont iets op de straat moeten parkeren, zoveel steekt je A6 nou ook weer niet uit dat je de halve wijk blokkeert. En als ik goed kijk, meen ik verderop in de straat nog een auto (Mercedes?) met hetzelfde euvel te herkennen.
Kom vrouw wie goat noar berre, waant de leu wilt noar hoes
Er is moar een n wegge en das de krentnwegge :D
Op donderdag 1 oktober 2009 01:17 schreef Isdatzo het volgende:
O+ r_one, altijd +1.
pi_108290422
vette bak jo
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
  donderdag 23 februari 2012 @ 09:26:11 #82
39474 FF
.o0O(ik typo dus ik ...)
pi_108292029
Dat stukje tegels is geen voetpad.
Een voetpad bestaat sowieso uit minimaal 3 tegels van 30x30 cm naast elkaar.

Maar, in dit geval zijn de tegels neergelegd als 'overhang' voor de geparkeerde auto's die met hun wielen tegen de stoeprand aan parkeren. Dit is meer om het hekje rond het plantsoen te beschermen.

Sommige gemeenten leggen hier een stootrandje neer en laten het vak gewoon doorlopen.
pi_108296520
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 03:14 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Rij zelf een Vectra OPC die de O's van jouw grill rijd, maar mijn gevoel omtrent dit soort audi's kan je best dicht bj jaloezie leggen :D
Blijven fantastische auto's die in comfort eigenlijk geen tegenstander kennen.
Ook mooie wagens die Vectra..

quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 09:26 schreef FF het volgende:
Dat stukje tegels is geen voetpad.
Een voetpad bestaat sowieso uit minimaal 3 tegels van 30x30 cm naast elkaar.

Maar, in dit geval zijn de tegels neergelegd als 'overhang' voor de geparkeerde auto's die met hun wielen tegen de stoeprand aan parkeren. Dit is meer om het hekje rond het plantsoen te beschermen.

Sommige gemeenten leggen hier een stootrandje neer en laten het vak gewoon doorlopen.
Precies! Dit probeer ik nou uit te leggen, wanneer er daar een auto geparkeerd is heb je maar volgens mij een stukje van 20cm tegels, waar een dikke persoon niet/bijna tussen zou passen :) .

En brief is inmiddels verstuurd.
  donderdag 23 februari 2012 @ 11:58:05 #84
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_108296718
Bezwaarschrift, altijd proberen!

De boete is terecht, maar anderszijds zou ik mijn auto ook niet uit laten steken, genoeg blinde vinken met slecht inschattingsvermogen, en dan kan je zelf de schade dokken, want tegenwoordig rijd bijna iedereen door.
Excuse me... have you seen my sanity...I think I lost it.
pi_108297040
Niet geheel on topic maar een TDI heeft toch geen 4 uitlaten en zilveren 's' spiegels?
pi_108297371
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2012 12:07 schreef Blue_note het volgende:
Niet geheel on topic maar een TDI heeft toch geen 4 uitlaten en zilveren 's' spiegels?
Nop dat heeft een S6, maar ik vond het zo mooier..
pi_108297447
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 12:16 schreef Dubish het volgende:

[..]

Nop dat heeft een S6, maar ik vond het zo mooier..
Mooie wagen, maar dat was het punt ook niet!
  donderdag 23 februari 2012 @ 12:20:45 #88
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_108297533
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 19:06 schreef Joe-Momma het volgende:
Of je gelijk gaat krijgen is 1 ding. Maar ik vind wel dat je daar een punt hebt.

Zo het zeker aanvechten en wens je veel succes.

Offtopic. Dikke bak ouwe!! :D
Helemaal mee eens. Zowel met het aanvechten als met de dikke bak :)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_108297576
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2012 12:18 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Mooie wagen, maar dat was het punt ook niet!
Bedankt!

quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 12:20 schreef Catbert het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Zowel met het aanvechten als met de dikke bak :)
En ook bedankt! O-)
  donderdag 23 februari 2012 @ 12:31:54 #90
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_108297932
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 12:21 schreef Dubish het volgende:
En ook bedankt! O-)
En gewoon niet reageren op die zeiksnorren hier, die zie je in elk topic terug met hun BEFEHL IST BEFEHL!!!11
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')