quote:
Op donderdag 23 februari 2012 00:54 schreef Diepvriez het volgende:[..]
Of de parkeervakken te kort, of te smal. Zoals ze 40 jaar geleden nog gemaakt werden. Volgens mij houden ze bij het ontwerp van een parkeervak helemaal geen rekening met de auto's van tegenwoordig en dat bijvoorbeeld de deur op een normaal manier geopend moet kunnen worden zodat je ook uit kunt stappen.

Het is omgekeerd, de auto-importeurs moeten auto's maken die ook in zo'n parkeervak passen als ze willen dat hun bestuurders hun auto fatsoenlijk kwijt kunnen.
Bovendien zie je ook steeds meer kleine auto's, dat begon bij de suzuki alto een hele tijd terug, en gaat nu door met de aygo etc.
Maargoed, TS heeft zo'n dure auto dat Audi verwacht dat die bij een dik huis op een oprit of in de garage komt te staan, en niet op zo'n lullig parkeerplaatsje. Kort gezegd heeft ie gewoon de verkeerde auto voor z'n straat gekocht. Maar als die parkeerplaats niet volgens voorschriften is dan kan ie wel wat meer kans maken met z'n bezwaarschrift

.
Mijn posts niet meer lezen?
Klik hier en schaf een abo aan!"If Tetris has taught me anything, it's that errors pile up and accomplishments disappear"