Wat een slecht artikel zeg...

Beetje die tamme Matschiner opvoeren die dan wel Boogerd specifiek noemt, maar moeilijk doet over een andere Nederlandse naam (maakt het echt geloofwaardiger...). Maar nergens zegt dat er 10 jaar lang structureel werd gebruikt of zo...
En vervolgens De Rooij die zijdelings zegt dat hij vaker renners 'tot de orde riep' als ze te ver gingen met medische begeleiding, die ze zelf regelden buiten de ploeg. Maar ja, wat is te ver en hij wist blijkbaar wel zelf dat ze transfusies of kuurtjes deden, als ze het maar niet deden als ze bij de ploeg waren of zo...
Tsja, die Weense zaak is al langer bekend en dat pre-2007 de Rabo ook oogluikend wat toestond is nou niet zo schokkend... Het zijn geen team-georganiseerde-Gewiss-praktijken... Dat een Boogerd, Rasmussen en Dekker begeleiding zochten geloof ik wel, met EPO bij Rasmussen en Dekker als bewijs. Dat Boogerd zich perfect 'prepareerde' denk ik ook wel, maar denk eerder met transfusies etc. ('optimale medische begeleiding'), dan directe verboden stoffen. Dat klinkt ook altijd door in z'n 'in mijn ogen heb ik nooit doping...'-verhaal...