abonnement Unibet Coolblue
pi_108670684
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 17:59 schreef Starlie het volgende:

[..]

Vind haar er voor een Kardashian wel vrij normaal uitzien... Beetje tuttig zelfs zo met dat blousje!
Nou ja dat laatste dus, die blouse (met dichte knopen), die trui, die veel te grote tas (voor haar lengte), dat geknoopte haar... en dan als topper die laarzen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 18:04:14 #127
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_108670780
ze ziet er altijd beetje tuttig uit :P

deze vind ik wel mooi <3 Kourtney & die ander waar ik even de naam van kwijt ben.

  zaterdag 3 maart 2012 @ 18:05:06 #128
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_108670805
Ik vind de vormen van Jessica S. zo herkenbaar, ik was ook zo huge de hele zwangerschap. :D
pi_108670822
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 18:04 schreef SacreCoeur het volgende:
ze ziet er altijd beetje tuttig uit :P

deze vind ik wel mooi <3 Kourtney & die ander waar ik even de naam van kwijt ben.

[ afbeelding ]
Alessandra Ambrosio :) En deze jurk is het voor mij ook weer niet :o Vormloos ding en zilver... Die van Alessandra loopt wel mooi om het lijf.

Maar ik was denk ik idd vergeten dat ze er wel vaker tuttig uitziet ;)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_108672025
De geruchten gaan dat de ex van Jessica vader gaat worden

quote:
Is Vanessa Lachey Pregnant?

Is there a baby on the way for Nick and Vanessa Lachey?

The couple, who tied the knot last July, have said in the past that they're working on starting a family - according to speculation out of Hollywood today, the 31-year-old Wipeout host is indeed pregnant!

Rumors have been largely fueled by the pair's recent trip to Mexico for a friend's wedding. Vanessa was spotted sporting several loose-fitting outfits and according to onlookers didn't have any alcohol at all during the weekend getaway.

In a December interview Vanessa talked about their family plans, saying, "Babies are the next natural step. But, God willing, it will happen. It's not a pressure situation. The great thing is we have been together for almost six years - five before we got married - and now it's just enjoying being a newlywed and you never know. It's what we like to call in the newlywed world 'fun time.' So if that is family planning, so be it."

As for Nick, he's got his hopes set on a big brood: "I think I'm probably a three [kid] guy," he's said. "Three to four."

So far there's been no comment from the couple... stay tuned!
pi_108719958
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 18:04 schreef SacreCoeur het volgende:
ze ziet er altijd beetje tuttig uit :P

deze vind ik wel mooi <3 Kourtney & die ander waar ik even de naam van kwijt ben.

[ afbeelding ]
Ik vind de jurk ook niks, zo lijkt ze flinker dan dat ze volgens mij is, ik vind hara wel overigens de leukste Kardashian O+
  maandag 5 maart 2012 @ 15:30:40 #132
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_108743378
Nick Lachey en vrouw Vanessa Minnilo Lachey krijgen een beeb.

quote:
Vanessa Lachey Is Pregnant!
BY RENNIE DYBALL

Monday March 05, 2012 09:15 AM EST

Vanessa and Nick Lachey
Empacto/Visual Press
FacebookTweetThere's a little Lachey on the way!

Vanessa Lachey (formerly Minnillo) and her husband Nick Lachey are expecting a baby, Nick confirmed on Live! With Kelly, which he co-hosted Monday. Vanessa is due late summer or early fall.

After Vanessa appeared on the show in early January, "she started to feel a little different, not herself," Nick, 38, explained. "So she went to the store, got a pregnancy test, and it came back positive. So we are having a baby!"

The giddy dad-to-be added: "I've had a chance to do a lot of great things in my career and my life but this is the one thing that, more than any other, I look forward to. The fact that it's actually here, it's overwhelming."

And while the couple doesn't yet know the sex of the baby, they will – if Nick has anything to do with it.

"We definitely want to know," Lachey told Ripa. "I can't take the knowledge that someone out there knows, but I don't know. It's like watching a sports game on TiVo."

Vanessa, 31, has yet to comment, but she's previously discussed her excitement to have a baby – and how a new addition will fit into her life.

"I would love to have children and work," the Wipeout commentator told PEOPLE in early 2011. "I definitely don't want it to slow me down. I'm always going to be, 'Go, go, go.' And I'm going to be pregnant, fat and happy through it all."

This will be the first child for Nick and Vanessa, who were married in July, 2011.
pi_108748815
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 15:30 schreef Spees_Eend het volgende:
Nick Lachey en vrouw Vanessa Minnilo Lachey krijgen een beeb.

[..]

psssstttt....2 berichtjes boven je ;)

De bijbehorende foto
  maandag 5 maart 2012 @ 18:08:51 #134
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_108749165
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 17:59 schreef kvd het volgende:

[..]

psssstttt....2 berichtjes boven je ;)

De bijbehorende foto
[ afbeelding ]
Toen was het nog niet bevestigd.

Dat wordt vast een herfstkindje. O+
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_108752493
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 17:59 schreef kvd het volgende:

[..]

psssstttt....2 berichtjes boven je ;)

De bijbehorende foto
[ afbeelding ]
vind ik echt leuk voor ze, ik vond hem altijd altijd zo zielig in de tijd van Newly Weds met Jessica...ben blij dat hij het geluk heeft gevonden met haar en dat ze nu een gezinnetje worden O+
pi_108774082
quote:
Weer een zoon voor Touriya Haoud
Laatste update: 6 maart 2012 09:51 info
LOS ANGELES - Touriya Haoud is bevallen van een zoon. De actrice en haar man Greg Vaughan zijn dolgelukkig met de geboorte van Landan Reid.

Dat laat Vaughan via Twitter weten.
De twee kregen voor derde keer een jongetje. Cavan Thomas (2) Jathan James (4) gingen Landan voor.

De Nederlandse Touriya speelde onder meer in Costa! en Shouf Shouf Habibi. In 2006 trouwde ze met de Amerikaanse acteur Greg Vaughan, die te zien was in General Hospital, Beverly Hills 90210 en Charmed. Het koppel woont in Los Angeles.
http://www.nu.nl/achterklap/2756661/weer-zoon-touriya-haoud.html
Tap tap tap
pi_108774205
quote:
Potverdillekes, ik ben m'n post aan het zoeken waar ik de klank zat te voorstellen. Ze is écht voor de Kwik, Kwek en Kwak gegaan, zoals ik al dacht _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 11:03:39 #138
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_108774879
Terwijl ze qua uitspraak toch alledrie wel wat anders zijn. Ik vind de combinatie misschien ook een beetje té, maar afzonderlijk vind ik het drie heel mooie namen*

*mits woonachtig in Amerika, niet in Woensel-West
pi_108776002
Eerste 2 zijn nagenoeg hetzelfde toch? :) En 3e iets anders maar nog steeds 'an' en 2 lettergrepen.

*alvast gaat denken voor het lang gewilde meisje als nummertje 4*
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † dinsdag 6 maart 2012 @ 11:50:43 #140
43556 miss_dynastie
pi_108776218
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 11:43 schreef Pisces29 het volgende:
Eerste 2 zijn nagenoeg hetzelfde toch? :) En 3e iets anders maar nog steeds 'an' en 2 lettergrepen.

*alvast gaat denken voor het lang gewilde meisje als nummertje 4*
Dat zal wel zoiets worden als Logan :P
pi_108776411
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 11:50 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat zal wel zoiets worden als Logan :P
Ah! ^O^ Of gewoon heel dwars omdat het een meisje is een volledig andere boeg. Rose. :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 12:18:13 #142
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_108777120
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 11:43 schreef Pisces29 het volgende:
Eerste 2 zijn nagenoeg hetzelfde toch? :) En 3e iets anders maar nog steeds 'an' en 2 lettergrepen.

*alvast gaat denken voor het lang gewilde meisje als nummertje 4*
Nou, volgens mij spreek je Cavan uit als Kevvun en Jathan als Djeethun, dus qua klank niet hetzelfde. Maar whatever, wat maakt het ook uit ;)
pi_108777492
quote:
Elizabeth Berkley is with child ... this according to Elizabeth Berkley.

The former "Saved by the Bell" actress -- married to artist Greg Lauren -- debuted her baby bump in L.A. today. It's the couple's first child.

Obviously, the 39-year-old is super fired up about the situation ... telling TMZ, "In life there are moments you cherish forever and this is one of them."

She adds, "We are so excited to share this moment and special news! The baby is due this summer"

Mazel tov!
http://www.tmz.com/

Of was dit al bekend?
Tap tap tap
pi_108778885
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 12:28 schreef CherryLips het volgende:

[..]

http://www.tmz.com/

Of was dit al bekend?
Die is van Showgirls ook toch? Leuk voor haar:Y
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_108779027
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 12:18 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Nou, volgens mij spreek je Cavan uit als Kevvun en Jathan als Djeethun, dus qua klank niet hetzelfde. Maar whatever, wat maakt het ook uit ;)
Oh dan had ik een andere uitspraak in m'n hoofd ja! :) Maar dan zijn het alsnog 2x 'un' ;) En de nieuwste lijkt dan ook weer aardig.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_108779396
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 12:28 schreef CherryLips het volgende:

[..]

http://www.tmz.com/

Of was dit al bekend?
jeetje die was ik ookal vergeten, is ze nog wel werkzaam in de filmindustrie??
even googlen ***
pi_108779491
Ben al snel uit ''gegoogled'' ze heeft bijna niets meer gedaan maar voor de centen hoeft ze zich geen zorgen te maken, ik zie dat manlief een neef is van Ralph Lauren :7
pi_108823231
quote:
Jessica Simpson krijgt een meisje

LOS ANGELES - Jessica Simpson en haar verloofde Eric Johnson krijgen een dochtertje, vertelt de zangeres aan Elle. Ze poseerde naakt voor het aprilnummer van het tijdschrift.
47 Foto: AFP

De 31-jarige blondine, die een eigen kledinglijn heeft, hoopt dat de kleine meid ook een neus krijgt voor mode. Ze moet er niet aan denken dat haar dochter om Nikes vraagt in plaats van Christian Louboutins.

Jessica houdt er echter rekening mee dat het meisje een sportfanaat wordt. ''Eric is zo atletisch. We krijgen een atletisch meisje en ik kan haar niet eens meenemen om te shoppen, want ze wil alleen maar sportbh's en Nikes!''

In oktober doken al geruchten op dat Jessica in verwachting zou zijn van een meisje. Maar toen hadden de zangeres en de voormalig American Football-speler nog niet eens toegegeven dat er een kindje op komst was.
Waarom moet iedere zwangere vrouw naakt poseren?
pi_108826633
Zijn die handjes nou zou klein? :+

pi_108826719
Dat klopt echt niet met de gewone straatfoto's van d'r :')
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')