abonnement Unibet Coolblue
pi_108206565
Dit is het officieuze Bruce Springsteen topic. Een introductie over wie hij is is uiteraard niet nodig. Wel een introductie over hoe fantastisch veelzijdig, hoe fantastisch hij live is en wat een Boss hij wel niet is. En dat omdat wij dan lekker filmpjes kunnen spuien:





De beste live perfomances van Bruce:

Met de beste meest intense gitaarsolo van Bruce ooit:

Het meest emotionele, boze, typische Bruce nummer ooit over Vietnam:

Met een nummer zo typisch Bruce, over hoop, met een fantastische Clarence en natuurlijk deel van het nieuwe album Wrecking Ball:

Gewoon vrolijke no-nonsense Bruce, mét een echte voetbal-slide langs het publiek:

Met de beste outro van een nummer ooit, period:

En misschien wel gewoon het mooiste nummer ooit:

En omdat ook de onlangs overleden _O_ Clarence Clemons _O_ nog een ode moet krijgen ook nog de beste sax-solo ooit, in een van de vele beste nummers ooit van Bruce:

Een mooi nummer voor de vrouwtjes:

Het meest zeldzame Bruce nummer ooit (sinds 1975 slechts 5 keer gespeeld). Check de reactie van het publiek als ze horen dat het inderdaad dit nummer is _O_:

De allerbeste B-side:

Het meest back to basic rockende nummer met super-sax:

Storyteller Bruce, emotioneel intro-verhaal:

De beste adaptatie van een nummer ooit, een zacht folk nummer in een feestvreugde versie gestoken:


En de laatste posts:

quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 21:58 schreef Felagund het volgende:
Ik heb Human Touch, Tunnel of Love en Lucky town nog nooit helemaal geluisterd, nooit aan durven beginnen. :@
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 21:59 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Terwijl Pony Boy toch echt een pareltje is! :D.
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 21:59 schreef Norrage het volgende:

[..]

Human Touch is best een leuk album, TOL kan ik nooit heel veel mee maar is een heerlijk album om een beetje op de achtergrond te hebben, maar Lucky Town is kut..Alhoewel het titelnummer heel fijn is, en Better Days :)
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 22:00 schreef Razer het volgende:

[..]

Thougher Than The Rest (L)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 43% gewijzigd door Norrage op 21-02-2012 14:09:09 ]
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108206614
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 22:03 schreef Norrage het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat ik ook paar keer te lui ben geweest haha ;)
Brilliant Disguise trouwens ook een prachtig nummer ja :)
  maandag 20 februari 2012 @ 22:04:56 #3
228665 Peter88Online
You may say I'm a dreamer
pi_108206645
Ik zit nu te luisteren naar Wrecking Ball (uiteraard koop ik het origineel volgende week wel ;) ). Bij de eerste keer luisteren valt het al meteen in de smaak. Redelijk wat folk invloeden die doen denken aan The Seeger Sessions zijn in sommige nieuwe tracks terug te horen. Iets wat ik erg goed kan hebben.
“Tomorrow there’ll be sunshine, And all this darkness past”
pi_108206656
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 22:03 schreef Norrage het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had ooit best een mooie gemaakt! :+. Maar dat is alweer heel wat topics terug...
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_108206667
Post even mooie clips en zo die in de OP mogen staan! Dan zorgen we samen even dat de beste artiest allertijden ook een OP heeft :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108206693
Pff jullie posten te snel, nu zitten hier weer 3 posts tussen :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108206721
Brilliant Disguise heb ik uiteraard al wel geluisterd. Maar ik ga mijn leven deze week verbeteren, ik ben benieuwd hoe het klinkt naar het concert "Live in Dublin". Misschien moet ik daarom maar tot morgen wachten, kan dan alleen maar tegenvallen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_108206760
Ben trouwens benieuwd hoe de twee bonus tracks gaan zijn! Kan toch niet wachten tot de Deluxe uitvoering van Wrecking Ball op de plank staat bij de rest van de collectie :D
pi_108206838
Ik verwacht weer voor de zoveelste keer een week waarin ik teveel Bruce ga luisteren :( Ik had een paar weken geleden nog een week waarbij ik 300+ plays had geloof ik :P Omdat ik Live At The Main Point of spotify had ontdekt.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108206863
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_108206893
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 22:08 schreef Norrage het volgende:
Ik verwacht weer voor de zoveelste keer een week waarin ik teveel Bruce ga luisteren :( Ik had een paar weken geleden nog een week waarbij ik 300+ plays had geloof ik :P Omdat ik Live At The Main Point of spotify had ontdekt.
Die wilde ik ook naar gaan luisteren. :D, The River heb ik trouwens ook veel te lang geleden geluisterd.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_108206996
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_108207029
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 22:09 schreef Felagund het volgende:

[..]

Die wilde ik ook naar gaan luisteren. :D, The River heb ik trouwens ook veel te lang geleden geluisterd.
The River staat teveel filler op :X Luister ik nooit eigenlijk. Alleen maar Hungry Heart, Point Blank, Independence Day, Drive All Night, Wreck on the Highway, Cadillac Ranch...oh laat, maar. Dat album is ook top _O_

En ik heb al een lijstje legendarische optredens in de OP.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108207364
Drive all night. O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_108207494
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 22:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Drive all night. O+.
Die sax-solo _O_
Een van de meest onderschatte nummers van Bruce denk ik wel:

"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108207555
Moeten er nog must-have youtube filmpjes in de OP? Op de manier dat ik ze heb toegevoegd, dat ze allen iets unieks in zich hebben? (ik heb juist een serie karakteristieke nummers geplaatst, maar ik sla er altijd een paar over natuurlijk)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108207638
Ohja, nog even hulde voor Tom Morello die op Wrecking Ball ook de sterren van de hemel speelt. Hier begon het allemaal (tenminste, ik geloof dat dit de eerste keer was dat hij echt koning was samen met Bruce _O_)

"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108208466
Tunnel of Love klinkt niet slecht. Begrijp niet dat ik daar niet doorheen ben gekomen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_108208690
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 22:41 schreef Felagund het volgende:
Tunnel of Love klinkt niet slecht. Begrijp niet dat ik daar niet doorheen ben gekomen.
Het duurde bij mij ook even hoor :) Maar goed, bij mij was tot een paar jaar terug BTR ( het album) nog niet eens in mijn Bruce top 5 te vinden...Mijn Bruce fanboyism heeft zich in de jaren sterk ontwikkeld :)

Ben ondertussen door Magic heen trouwens, en vind het toch maar een beetje een saai...erg eentonig album...Working on a dream was zelfs afwisselender, maar goed, dat was gewoon kwalitatief bout :P

Wrecking Ball wint het heel hard bij mij, nu al. En LOHAD _O_
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108208842
Johnny 99 is ook zo'n onderschat toppertje..
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_108208881
Wrecking Ball begint te dagen hier ;-)
Ik mis een mooie Badlands in de OP uit 1978 :)
Als kleine suggestie haha
pi_108208921
quote:
17s.gif Op maandag 20 februari 2012 22:48 schreef TJV het volgende:
Johnny 99 is ook zo'n onderschat toppertje..
+1 zelfde geldt voor Seeds
pi_108208968
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 22:49 schreef Razer het volgende:
Wrecking Ball begint te dagen hier ;-)
Ik mis een mooie Badlands in de OP uit 1978 :)
Als kleine suggestie haha
Haha, ik heb Badlands er niet in gezet omdat ik dat dus een kutnummer vind :@ Echt...ik ben echt de enige Bruce fan die dat vind geloof ik _O- (en het bevestigt ons meningsverschil maar weer...gelukkig zijn we nog steeds beiden fan :P)
quote:
17s.gif Op maandag 20 februari 2012 22:48 schreef TJV het volgende:
Johnny 99 is ook zo'n onderschat toppertje..
Zeker :Y Nebraska O+
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108209011
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 22:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Drive all night. O+.
verschrikkelijk
pi_108209047
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 22:51 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

verschrikkelijk
Wel een beetje een vrouwennummer he? ;)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108209051
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 22:24 schreef Norrage het volgende:
Ohja, nog even hulde voor Tom Morello die op Wrecking Ball ook de sterren van de hemel speelt. Hier begon het allemaal (tenminste, ik geloof dat dit de eerste keer was dat hij echt koning was samen met Bruce _O_)

deze uitvoering _O_
staat op #1 in mn playlist :D
pi_108209053
Atlantic City(NY 2001) was ook echt niet te geloven goed.. net seks. Opbouwen opbouwen opbouwen en dan BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM. :')
Factory is zo ontzettend realistisch dat het eng is, Incident on 57th Street is echt zeldzaam in liveshows en My Hometown blijft ook altijd mooi.

Waarom maakt die vent zoveel mooie nummers? Ik kan niet kiezen.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_108209146
O en ik vergeet This Hard Land en een mooie akoestische Born to Run:

It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_108209169
quote:
6s.gif Op maandag 20 februari 2012 22:52 schreef TJV het volgende:
Atlantic City(NY 2001) was ook echt niet te geloven goed.. net seks. Opbouwen opbouwen opbouwen en dan BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM. :')
Factory is zo ontzettend realistisch dat het eng is, Incident on 57th Street is echt zeldzaam in liveshows en My Hometown blijft ook altijd mooi.

Waarom maakt die vent zoveel mooie nummers? Ik kan niet kiezen.
Ja, die Atlantic City is inderdaad fantastisch. Die van Live in Dublin trouwens ook, in folkversie :)

En Incident is fantastisch en zeldzaam, maar New York City Serenade is dan toch wel de baas boven baas. En bij verre mijn meest favcoriete nummer van Bruce (en de #1 in mijn top 100 singles):

Check gewoon ff de reactie van het publiek als ze erachter komen dat ie Serenade inzet. Elke...keer...kippenvel _O_ _O_ _O_:
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108209195
Dan ga ik voor Ramrod of Light of Day in de OP :P
pi_108209216
Fuck it, we stoppen gewoon die hele op vol. Boeien dat je dan veel moet scrollen, het is het waard.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_108209218
quote:
17s.gif Op maandag 20 februari 2012 22:54 schreef TJV het volgende:
O en ik vergeet This Hard Land en een mooie akoestische Born to Run:

This Hard Land _O_ het beste niet op een album staande nummer van Bruce _O_
Samen met Thundercrack _O_

Man...kuttopic, ik wil naar bed :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108209273
Thundercrack is mijn wekkertune. _O_
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_108209310
Die van mij is Thunder Road, als ik tenminste mijn mobiel gebruik.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_108209344
Moet er ook in geen discografie o.i.d. in de op?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_108209358
quote:
17s.gif Op maandag 20 februari 2012 22:56 schreef TJV het volgende:
Thundercrack is mijn wekkertune. _O_
HEERLIJK nummer. vooral die als bonus op de hammersmith DVD staat
pi_108209420
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 22:57 schreef Felagund het volgende:
Moet er ook in geen discografie o.i.d. in de op?
Ik dacht, dat weet iedereen toch? Gewoon lekker meteen aan de filmpjes _O_

quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 22:58 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

HEERLIJK nummer. vooral die als bonus op de hammersmith DVD staat
Hammersmith......*zwijmel*

De Kitty's Back van die dvd O+ _O_ _O_ O+
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108209438
quote:
14s.gif Op maandag 20 februari 2012 22:55 schreef TJV het volgende:
Fuck it, we stoppen gewoon die hele op vol. Boeien dat je dan veel moet scrollen, het is het waard.
Heb er weer een paar bijgegooid :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108209445
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_108209447
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 22:57 schreef Felagund het volgende:
Moet er ook in geen discografie o.i.d. in de op?
Dat wordt ook een hoop scrollen met al die geweldige albums.
pi_108209450
Over Hammersmith gesproken, deze week ook maar eens de Wings for Wheels docu gaan afkijken.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_108209486
Wel klote dat Bruce geen contactpagina heeft, heb nu helemaal een of ander bedrijf gemaild voor een goede versie van een foto. Ben benieuwd.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_108209621
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_108209824
Dit vind ik toch ook wel een van de beste perfomances ooit van bruce, die vreugde _O_, dat hij dit kan _O_:

"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108209976
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 23:06 schreef Norrage het volgende:
Dit vind ik toch ook wel een van de beste perfomances ooit van bruce, die vreugde _O_, dat hij dit kan _O_:

Samen met Highway Patrolman geweldigste nummers van de Dublin DVD.
pi_108210190
Nominatie voor mooiste cover, wat eigenlijk een Springsteen geschreven nummer hoorde te zijn, Trapped. Jammer dat deze laatste tijd zo vaak gespeeld is. Maar blijft ook een geweldig nummer.
pi_108210290
Dit nummer moet er ook nog bij _O_

Een soort halve cover, want Bruce heeft het geschreven, maar Southside Johnny voerde het altijd uit. En hier doen ze het samen _O_


(eigenlijk moeten we het weer eens over Wrecking Ball gaan hebben :P)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108210443
We maken dit topic gewoon vol voordat Wrecking Ball uitkomt. Officieel is hij nog niet uit. :P

Staat er al iets van Hammersmith in de OP? Dat moet eigenlijk wel, ook een legendarisch concert.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_108210463
Wrecking Ball bevalt me steeds beter haha, denk dat het me toch nog kan gaan bevallen :-P
Nu tijd om mijn eigen Land of Hope and Dreams eens te gaan opzoeken ;)
pi_108210640
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 23:20 schreef Felagund het volgende:
We maken dit topic gewoon vol voordat Wrecking Ball uitkomt. Officieel is hij nog niet uit. :P

Staat er al iets van Hammersmith in de OP? Dat moet eigenlijk wel, ook een legendarisch concert.
Lost in the Flood van Hammersmith heb ik erin gezet. Ik wilde Kitty's Back erin zetten, maar die is te lang :(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108210873
Er is maar een ding wat te lang is en dat zit in mijn broek. :')
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_108210886
Die wilde ik altijd al eens gebruiken. :D
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_108210987
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 23:28 schreef TJV het volgende:
Er is maar een ding wat te lang is en dat zit in mijn broek. :')
Ja maar die bestaat niet als part 1 en part 2 mag ik hopen :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108213374
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2012 23:32 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ja maar die bestaat niet als part 1 en part 2 mag ik hopen :P
_O- _O-

Iedereen loopt hier te zeiken op WOAD, vinden jullie niets goed aan dat album? Want ik moet zeggen dat ik the Wrestler juist een van de mooiste nummers vind (tot nu toe.)
pi_108215428
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 00:54 schreef Operc het volgende:

[..]

_O- _O-

Iedereen loopt hier te zeiken op WOAD, vinden jullie niets goed aan dat album? Want ik moet zeggen dat ik the Wrestler juist een van de mooiste nummers vind (tot nu toe.)
Met Outlaw Pete samen ook beste nummer van WOAD ;)
pi_108215475
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 00:54 schreef Operc het volgende:

[..]

_O- _O-

Iedereen loopt hier te zeiken op WOAD, vinden jullie niets goed aan dat album? Want ik moet zeggen dat ik the Wrestler juist een van de mooiste nummers vind (tot nu toe.)
Ja, maar dat was natuurlijk geen nummer van het album wat mij betreft. Was een bonustrack. Was een soundtrack van een film, past ook totaal niet bij de rest van het album. Fantastisch nummer, een van de beste Bruce nummers ooit, maar eigenlijk past ie helemaal niet in het album en maakt ie het album daardoor wellicht nog slechter ook (maar het is dus een bonustrack). Beetje hetzelfde als met Terry's Song op Magic. Ook misschien wel het mooiste nummer van het album, maar het hoort er niet bij. Het is er later aan toegevoegd zo van "oh, leuk, misschien moeten we het maar op een album zetten".

En ook Outlaw Pete is geweldig, maar die KISS sample is wel echt :') :') en ik kan er niet meer niet aan denken als ik het nummer hoor. En de rest van het album is gewoon troep.

[ Bericht 4% gewijzigd door Norrage op 21-02-2012 16:45:58 ]
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108215630
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2012 23:32 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ja maar die bestaat niet als part 1 en part 2 mag ik hopen :P
:D
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_108215786
Mag ik Incident on 57th Street uit Dusseldorf nog even noemen?

Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_108217427
In elk geval prachtig op de Barcelona '02 dvd :)
pi_108220717
Eerste indruk van Wrecking Ball is voor mij gemengd. Ik vind het beter dan WOAD (surprise, surprise.. - pun intended trouwens), maar absoluut minder dan Magic. Zal het even een paar keer moeten luisteren voordat ik echt een oordeel vel. Moet zeggen dat ik me wel meteen wat erger aan de goedkope popbeats op een paar nummers, terwijl ik vond dat de productie van het an sich vrij simpele en repetitieve We Take Care Of Our Own het juist tot een erg lekker nummer maakte.
pi_108222082
Waarom vinden (de mensen die Magic beter vinden) Magic beter? Ik kan me buiten het feit dat het een album is dat voornamelijk live tot zijn recht komt, weinig redenen bedenken waarom het beter is...Het is vrij eentonig, hij neemt in geen enkel nummer een originele approach en hij recyclet allemaal elementen uit vorige albums..

Ik vind/vond het zelf een lekker album hoor, maar na het gister voor het eerst in 3 jaar weer geluisterd te hebben vond ik het vooral eenheidsworst.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108225263
Ik vind het, als ik nu the Rising luister, wel wat weg hebben van the Rising, dat Wrecking Ball. Daar zitten ook wat mooie muzikale dingetjes in en wat andere arrangementen en koortjes en vooral veel afwisseling. Ook het thema is redelijk vergelijkbaar. En dat album is eigenlijk vele jaren mijn favoriete Bruce album geweest (totdat ik me verdiepte in zijn albums voor Born in the USA :P)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108231914
ben ook benieuwd naar de deluxe editie met de 2 bonusnummers
pi_108231961
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 18:06 schreef Ranja_Ranja het volgende:
ben ook benieuwd naar de deluxe editie met de 2 bonusnummers
Tsja, dat andere nummer ken ik geloof ik niet, maar American Land heb ik ondertussen al 100x gehoord. Toch niet heel veel zin in (of is de verwachting dat het volstrekt anders gaat zijn?)

Nog even een _O_ voor LOHAD _O_
Wat vinden jullie beter, de liveversies, of deze? Ik twijfel nog.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108232566
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 18:07 schreef Norrage het volgende:

[..]

Tsja, dat andere nummer ken ik geloof ik niet, maar American Land heb ik ondertussen al 100x gehoord. Toch niet heel veel zin in (of is de verwachting dat het volstrekt anders gaat zijn?)

Nog even een _O_ voor LOHAD _O_
Wat vinden jullie beter, de liveversies, of deze? Ik twijfel nog.
de live versie LOHAD heeft me ook compleet verrast dus ben benieuwd naar AL. en het andere nummer zou een clarence tritube zijn..
pi_108232712
De live versie van LOHAD is geweldig maar deze versie is de overtreffende trap.
Eerst die rustige opbouw en dan BAM de E Street Band Wall Of Sound! Met name dat Hammond orgel schitterend!
pi_108234206
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 18:30 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
De live versie van LOHAD is geweldig maar deze versie is de overtreffende trap.
Eerst die rustige opbouw en dan BAM de E Street Band Wall Of Sound! Met name dat Hammond orgel schitterend!
Ja, vooral die opbouw en ook wel die afbouw doen het hem. En het besef dat dit de laatste sax-solo was van Clarence. Er zit echt een soort epische emotie in die sax, zeker omdat het de enige sax is op het hele album. Maakt het des te specialer _O_
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 22 februari 2012 @ 00:23:37 #69
228665 Peter88Online
You may say I'm a dreamer
pi_108248614
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 08:46 schreef Norrage het volgende:En ook Outlaw Pete is geweldig, maar die KISS sample is wel echt :') :') en ik kan er niet meer niet aan denken als ik het nummer hoor. En de rest van het album is gewoon troep.
De rest van WOAD troep? Zo zou ik nummers als Life Itself en What Love Can Do toch niet willen noemen.
“Tomorrow there’ll be sunshine, And all this darkness past”
pi_108251720
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 00:23 schreef Peter88Online het volgende:

[..]

De rest van WOAD troep? Zo zou ik nummers als Life Itself en What Love Can Do toch niet willen noemen.
Life Itself is wel aardig ja, en het enige originele nummer (samen met Outlaw Pete ofzo) op het album, maar What Love Can Do een goed nummer noemen??? :?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 22 februari 2012 @ 12:26:59 #71
228665 Peter88Online
You may say I'm a dreamer
pi_108258086
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 08:52 schreef Norrage het volgende:

Life Itself is wel aardig ja, en het enige originele nummer (samen met Outlaw Pete ofzo) op het album, maar What Love Can Do een goed nummer noemen??? :?
tja, smaken verschillen ;). Persoonlijk vind ik WOAD een fris album. Het behoort ook niet tot mijn top 5 van favoriete Springsteen albums, maar ik vind het zeker geen slecht album.
“Tomorrow there’ll be sunshine, And all this darkness past”
pi_108291625
Ik heb net even de Bruce Springsteen Trivia quiz gedaan op de site van Rolling Stone, en met met mijn 7/10 goed, zeggen ze:

quote:
You ain't an expert, but hey, you're all right.
_O-

Die quiz is leuk, maar zoals ze terecht zeggen, nog best lastig hier en daar. Oh ja, ik heb hem zónder google etc te gebruiken gedaan. ;)
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_108291669
quote:
11s.gif Op donderdag 23 februari 2012 08:56 schreef fruityloop het volgende:
Ik heb net even de Bruce Springsteen Trivia quiz gedaan op de site van Rolling Stone, en met met mijn 7/10 goed, zeggen ze:

[..]

_O-

Die quiz is leuk, maar zoals ze terecht zeggen, nog best lastig hier en daar. Oh ja, ik heb hem zónder google etc te gebruiken gedaan. ;)
Straks even proberen :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108293749
quote:
11s.gif Op donderdag 23 februari 2012 08:56 schreef fruityloop het volgende:
Ik heb net even de Bruce Springsteen Trivia quiz gedaan op de site van Rolling Stone, en met met mijn 7/10 goed, zeggen ze:

[..]

_O-

Die quiz is leuk, maar zoals ze terecht zeggen, nog best lastig hier en daar. Oh ja, ik heb hem zónder google etc te gebruiken gedaan. ;)
Ik had ook 7 out of 10. ;(.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_108293782
8 van de 10.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_108293827
Haha, als je alles goed hebt krijg je:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En met niks goed:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_108293961
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 10:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Haha, als je alles goed hebt krijg je:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En met niks goed:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar ging een kop koffie over mijn toetsenbord. _O- :D
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_108296859
Ik had er maar 4 goed :@
Maar ik had wel een paar domme antwoorden..Zo begreep ik die vraag waar Nebraska het antwoord was niet...die was natuurlijk overduidelijk. Ik denk dat ik er in optima-forma wel 6 goed had kunnen hebben O-)
Maar ik was nog steeds "allright" O+
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108347180
Hey mensen hup, het album is net gelekt! Meer meningen en Bruce discussie in dit topic graag :D Het ging zo lekker ^O^
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108347339
Nog maar 4 maanden en 1 dag . :P

Ik bedoel 3 maanden, het is al bijna maart.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_108347413
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 14:54 schreef Norrage het volgende:
Hey mensen hup, het album is net gelekt! Meer meningen en Bruce discussie in dit topic graag :D Het ging zo lekker ^O^
Ik ben een van de weinige die Working On A Dream een beter album vond.

Maar verder is het geen slecht album:
pi_108347671
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 14:54 schreef Norrage het volgende:
Hey mensen hup, het album is net gelekt! Meer meningen en Bruce discussie in dit topic graag :D Het ging zo lekker ^O^
Net? Dagen geleden al :').
pi_108347783
Ik vind vooral het einde van het album echt IJZERsterk. Vanaf Wrecking Ball is het echt een volwaardig Bruce album. Daarvoor zitten wat cheesy liedjes met wat hele erge simpele commerciele effectjes, maar ook dan is het nog best aardig.

Ik heb het album nu al meer geluisterd dan Magic en WOAD bij elkaar in 4 jaar tijd (volgens mijn itunes afspeellijst :P).
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108347806
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 14:54 schreef Norrage het volgende:
Hey mensen hup, het album is net gelekt! Meer meningen en Bruce discussie in dit topic graag :D Het ging zo lekker ^O^
Moet jij niet met je pick-up arm spelen? ;)
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_108347831
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 15:09 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Moet jij niet met je pick-up arm spelen? ;)
Ga daar nog eens reageren, waarom zegt die ene website dat ik een phono ingang zou moeten hebben? :'(
Mijn moeder had trouwens Born in the USA op plaat, dus die kan ik draaien *O* (jammer genoeg geen andere Bruce LPs :( )
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108347854
We kunnen weer een top 10 album/songs lijstje gaan maken.

Dat moet ik altijd nog doen, de vorige keer ben ik het ook vergeten.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_108347925
Ik wil ook misschien een platenspeler, maar geen idee waar ik die kwijt kan. en dan moet je weer LP's gaan kopen. En die zijn meestal een stuk duurder en lastiger te krijgen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_108348125
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 15:09 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ga daar nog eens reageren, waarom zegt die ene website dat ik een phono ingang zou moeten hebben? :'(
Mijn moeder had trouwens Born in the USA op plaat, dus die kan ik draaien *O* (jammer genoeg geen andere Bruce LPs :( )
Die website zegt maar wat, als jij geen phono-ingang hebt aan de achterkant, deugt die site gewoon niet.

Ik koop ze meestal wel voor de verzameling, maar vervolgens moet ik ze stallen bij mijn moeder, ook een groot bruce-fan, aangezien die wél een platenspeler heeft, en ik niet. :'(
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_108348164
Het is ook mooie wandversiering vind ik.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_108348453
Rocky Ground.... O+ O+ O+ O+ O+
pi_108350013
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 15:11 schreef Felagund het volgende:
Ik wil ook misschien een platenspeler, maar geen idee waar ik die kwijt kan. en dan moet je weer LP's gaan kopen. En die zijn meestal een stuk duurder en lastiger te krijgen.
Ik heb een doos met circa 75 platen gekregen van mijn moeder, en binnenkort kan ik denk ik voor een prikkie ook een doos met zo'n 200 platen overnemen van mijn buren :P Dan hoef ik zelf bijna niks meer aan te schaffen, kan daar wel eventjes mee door :D

En platenzaken hebben altijd wel van die mooie LP-bakken staan waar je voor 2 euro per stuk platen uit kunt graaien dus...keuze te over! Maar goed, ik vind het van mezelf al heel wat dat ik uberhaupt nog fysiek werk koop...dus ik laat het maar vooral bij cds :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108350164
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 15:22 schreef tntster het volgende:
Rocky Ground.... O+ O+ O+ O+ O+
pi_108350240
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 15:58 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ik heb een doos met circa 75 platen gekregen van mijn moeder, en binnenkort kan ik denk ik voor een prikkie ook een doos met zo'n 200 platen overnemen van mijn buren :P Dan hoef ik zelf bijna niks meer aan te schaffen, kan daar wel eventjes mee door :D

En platenzaken hebben altijd wel van die mooie LP-bakken staan waar je voor 2 euro per stuk platen uit kunt graaien dus...keuze te over! Maar goed, ik vind het van mezelf al heel wat dat ik uberhaupt nog fysiek werk koop...dus ik laat het maar vooral bij cds :P
De lokale platenboer hier verkoopt alleen nieuwe LPs volgens mij, en dan betaal je er gauw iets van 20 euro voor per plaat. Dat is mij iets teveel van het goede. Helaas hebben mijn ouders volgens mij geen oude LPs meer, ik moet ze nog eens vragen of ze nog wel een platenspeler hebben. Ik kan mij vaag iets herinner dat we die wel hadden.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_108353791
Stel je eens voor. Alle blazers in het hele album vervangen door Clarence.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_108355107
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 17:51 schreef TJV het volgende:
Stel je eens voor. Alle blazers in het hele album vervangen door Clarence.
Dan zou LOHAD minder mooi zijn, dus liever niet O-)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108355162
Summer of '69, wohooooo! :D
pi_108355183
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 18:34 schreef Taks999 het volgende:
Summer of '69, wohooooo! :D
Pardon?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108355210
quote:
16s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 18:32 schreef Norrage het volgende:

[..]

Dan zou LOHAD minder mooi zijn, dus liever niet O-)
:{w
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_108355313
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 18:34 schreef Norrage het volgende:

[..]

Pardon?
Ik haalde effe in een bui wat door elkaar, sorry! :')
pi_108355343
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 18:35 schreef TJV het volgende:

[..]

:{w
:D Serieus, het album (en LOHAD) zal er minder speciaal door worden...En ik kan me er niet zoveel bij voorstellen, want er zit niet heel erg veel sax op het album. Wel wat trompet en zo.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108356424
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 18:40 schreef Norrage het volgende:

[..]

:D Serieus, het album (en LOHAD) zal er minder speciaal door worden...En ik kan me er niet zoveel bij voorstellen, want er zit niet heel erg veel sax op het album. Wel wat trompet en zo.
Ome Clarence > trompet.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_108356715
Ja maar sax op plaatsen waar trompet meer op zijn plaats is, nee graag :p
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108356787
Vroeger hadden we ook geen trompet. O+
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_108356879
Wat is nou je punt? Wil je meer Clarence? :?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108358169
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 14:54 schreef Norrage het volgende:
Hey mensen hup, het album is net gelekt! Meer meningen en Bruce discussie in dit topic graag :D Het ging zo lekker ^O^
Ben ook benieuwd naar meer meningen hier! Het lijkt alsof dit album bijzonder polariserend werkt. Heb op Backstreets al mensen zien zeggen dat ze het zijn beste werk sinds Tunnel of Love vinden, terwijl anderen het uitkotsen.

Ik heb het nu een paar keer geluisterd en heb er gemengde gevoelens over. Zoals ik eerder ook al zei haalt het het wat mij betreft niet bij Magic, maar ik vind het denk ik wel beter dan WOAD. Ik merk wel dat ik bepaalde nummers meer ga waarderen naarmate ik ze vaker draai, dus wellicht zal hier nog wat aan veranderen.

Ik hou van Keltische invloeden in muziek, ben dol op gospel en kan goede country ook waarderen, maar vind dat Bruce toch op zijn sterkst is wanneer hij meer richting rock gaat. Dat was ook mijn verwachting na WTCOOO, dus de rest van het album kwam wel een beetje als een verrassing. Ik had zelf liever een echt E Street album gehad, maar desalniettemin kan ik er hier en daar toch wel van genieten.

Mijn track-by-track review op dit moment:

1. We Take Care Of Our Own 8.5/10
Vond ik toen ik het de eerste keer hoorde niet bijzonder, maar ben het intussen behoorlijk gaan waarderen. Het nummer is simpel en zeker niet vernieuwend, maar klinkt gewoon erg lekker. Zoals ik hier eerder al schreef vind ik het erg goed geproduceerd. Vind de backing vocals tegen het einde van het nummer (ik doel op Bruce die "ooooown" uitschreeuwt, niet het "lalala" koortje) en tijdens de fade-out mooi. Lijkt me een uitstekende opener voor de nieuwe tour.

2. Easy Money 6.5/10
Wel catchy, maar ook behoorlijk melig. En wel erg simpel.

3. Shackled and Drawn 6/10
Min of meer hetzelfde, met name het refrein is me te flauw. De gospel finale komt m.i. niet goed uit de verf (incl. Bruce zijn zang).

4. Jack of All Trades 5.5/10
Wederom een nummer dat ik niet veel aan vind. Het nummer is gewoon te traag en heeft verder weinig te bieden.

5. Death to My Hometown 8/10
Dit nummer kan ik daarentegen wel waarderen. De Keltische sound komt hier goed tot zijn recht. Zal live ook vast goed klinken!

6. This Depression 6/10
Vind Bruce vaak op zijn best wanneer hij melancholisch is, maar dit nummer weet me niet echt te pakken.

7. Wrecking Ball 8/10
Dit was een verrassing voor me! Ik vond de live uitvoering van Wrecking Ball nooit zo geweldig, maar ik vind deze vlottere studio versie verbazend goed klinken. Is een leuk nummer zo!

8. You've Got It 5.5/10
Heeft het niet voor deze luisteraar.

9. Rocky Ground 5/10
Over dit nummer lijken de meeste meningsverschillen te bestaan. Ik hoor bij de club die het een erg matig nummer vindt. De stem van de zangeres die het refrein doet stoort me al sinds de eerste keer dat ik het hoorde. Het zwaar gefilterde “I’m a soooldier” klinkt misplaatst en de rap voegt ook niks toe (het haalt het eerder omlaag).

10. Land of Hope and Dreams 7.5/10
Blijft een mooi nummer, maar ik vind de live versie beter klinken.

11. We Are Alive 6.5/10
Niet onaardig, maar ook niet echt interessant. Luister liever gewoon Johnny Cash.

Al met al heeft het dus vier nummers die ik echt leuk vind. De rest van het album vind ik niet dramatisch, maar doet me ook niet heel veel. Nog steeds stoor ik me aan de in mijn optiek lelijke elektronische drums en samples...

Ben benieuwd hoeveel van het nieuwe album tijdens de tour gespeeld gaat worden. Ik kijk er hoe dan ook naar uit!
pi_108358411
Aah ik straks ook zon track by track review doen ^O^
Ik ben trouwens in mijn mening over rocky ground veranderd, wel erg cheesy en die rap stoort wel ja.

[ Bericht 26% gewijzigd door Norrage op 24-02-2012 20:05:24 ]
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108359536
ik vind die rap helemaal niet geforceerd en past er prima in
pi_108378102
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 19:55 schreef Hitchslap het volgende:

[..]
Ik heb het nu een paar keer geluisterd en heb er gemengde gevoelens over. Zoals ik eerder ook al zei haalt het het wat mij betreft niet bij Magic, maar ik vind het denk ik wel beter dan WOAD. Ik merk wel dat ik bepaalde nummers meer ga waarderen naarmate ik ze vaker draai, dus wellicht zal hier nog wat aan veranderen.

Ik hou van Keltische invloeden in muziek, ben dol op gospel en kan goede country ook waarderen, maar vind dat Bruce toch op zijn sterkst is wanneer hij meer richting rock gaat. Dat was ook mijn verwachting na WTCOOO, dus de rest van het album kwam wel een beetje als een verrassing. Ik had zelf liever een echt E Street album gehad, maar desalniettemin kan ik er hier en daar toch wel van genieten.

Ben benieuwd hoeveel van het nieuwe album tijdens de tour gespeeld gaat worden. Ik kijk er hoe dan ook naar uit!
Je haalt me de woorden uit me mond, zo denk ik er ook precies over :)
pi_108471992
Ben nu de special edition aan het downloaden icm de twee bonussongs :)
pi_108472709
Ook even special edition binnen gehaald, American Land verschilt niet zoveel van reeds bestaande versie =)

Andere nummer zeer rustige en mooie tribute voor Clarence.
pi_108494148
Wrecking Ball van gister avond bij Jimmy Fallon:

http://www.latenightwithj(...)rform-wrecking-ball/
pi_108494415
En een heel groot artikel met Bruce in de VK.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108494742
Jammer, ik heb geen abonnement op de VK.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_108495143
quote:
9s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 10:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jammer, ik heb geen abonnement op de VK.
Misschien heb je hier wat aan dan ;)

http://www.volkskrant.nl/(...)rt-altijd-hoop.dhtml
pi_108496166
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 10:42 schreef Razer het volgende:

[..]

Misschien heb je hier wat aan dan ;)

http://www.volkskrant.nl/(...)rt-altijd-hoop.dhtml
Dat is niet het volledige artikel, helaas.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_108496298
Uuh, ik geloof het wel hoor. Alleen andere plaatjes :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108496397
Waarom staat er dan onderaan dat je moet inloggen om het volledige artikel te lezen? En het lijkt me anders ook een nogal raar einde.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_108496398
En.... We Take Care of Our Own van gisteren avond:

http://www.latenightwithj(...)-own-2-27-12/1387734
pi_108496581
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 11:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waarom staat er dan onderaan dat je moet inloggen om het volledige artikel te lezen? En het lijkt me anders ook een nogal raar einde.
Hmm, ik kan me even niet herinneren, maar kennelijk zit er nog een alinea achter ja. Ik vond het trouwens niet een uitermate boeiend artikel, politieke geneuzel :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108496634
Als het nog om één alinea gaat, ga ik ook geen moeite doen.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_108496679
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 09:50 schreef Razer het volgende:
Wrecking Ball van gister avond bij Jimmy Fallon:

http://www.latenightwithj(...)rform-wrecking-ball/
Trouwens _O_ _O_
Wat een nummer eigenlijk, fantastisch
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108497902
Vond je het eerst niet een suf nummer? :D

Ik heb het album gisteren gevonden op youtube, vanavond maar eens luisteren. De versie van Land of hope and dreams beloofde veel goeds.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_108499619
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 12:18 schreef Felagund het volgende:
Vond je het eerst niet een suf nummer? :D

Ik heb het album gisteren gevonden op youtube, vanavond maar eens luisteren. De versie van Land of hope and dreams beloofde veel goeds.
Wrecking Ball? Nee, ook nooit gevonden. We Take Care Of Our Own vind ik een saai nummer.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108500936
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 13:09 schreef Norrage het volgende:

[..]

Wrecking Ball? Nee, ook nooit gevonden. We Take Care Of Our Own vind ik een saai nummer.
Ah, klopt, ik was even in de war.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_108548127
Vanavond bij De Wereld Draait Door:
Jan Donkers en Jan Smeets zijn te gast om te vertellen over Bruce Springsteen. Hij heeft een nieuwe plaat uit en komt deze editie op het Pinkpop festival.
pi_108548436
_O_
Eindelijk weer een goede DWDD, al bij voorbaat. (alhoewel, we hadden vorige week wel wat geniale DWDDs :P )
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108548681
*O*

Wie is die Jan Donkers overigens?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_108548775
Volgens mij een muziekjournalist.
In iedergeval fan Bruce Springsteen!
pi_108550528
Thanks voor DWDD tip, vanavond maar eens opnemen.
  woensdag 29 februari 2012 @ 19:56:21 #130
67174 Dos37
Come on Twente
pi_108556774
Springsteen _O_
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_108556919
wat een slecht stuk bij DWDD
pi_108557653
Het was inderdaad matig, weer wat mensen over Bruce laten praten die er geen verstand van hebben ;)
pi_108557733
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 19:59 schreef linebear het volgende:
wat een slecht stuk bij DWDD
Ik vond het wel meevallen :) wel vermakelijk.
De column van Nico daarentegen, die was pas geniaal :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108558065
Nou ja als je over Bruce gaat praten vooral je feiten goed kennen...
pi_108558085
Column van Nico was goed, maar een beetje flauw
pi_108558113
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 20:21 schreef linebear het volgende:
Nou ja als je over Bruce gaat praten vooral je feiten goed kennen...
Wat zeiden ze verkeerd dan?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108558174
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 20:21 schreef linebear het volgende:
Column van Nico was goed, maar een beetje flauw
Ik vond hem vooral mooi, met thunder road en zo :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108558295
quote:
1s.gif Op woensdag 29 februari 2012 20:22 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ik vond hem vooral mooi, met thunder road en zo :)
Zou beetje raar zijn als Bruce na 36 jaar nog dezelfde soort thematiek gebruikt op zijn platen...
pi_108558588
Ach, zover scheelt het ook niet van elkaar.

Hoe zei Bruce dat laatst?

quote:
Eigenlijk is er niet eens zo veel veranderd, vertelt hij. 'Mijn werk heeft altijd de afstand tussen de Amerikaanse droom en de werkelijkheid als uitgangspunt gehad. Ook in de jaren zeventig probeerde ik die afstand in mijn liedjes te meten. Hoever zijn we van ons ideaal verwijderd, dat is bij elke plaat de vraag die ik stel, en daar ga ik vervolgens mee aan de slag.'
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_108558721
quote:
1s.gif Op woensdag 29 februari 2012 20:21 schreef Norrage het volgende:

[..]

Wat zeiden ze verkeerd dan?
Zoon van Clarence moet neef zijn....
pi_108558796
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 20:31 schreef Razer het volgende:

[..]

Zoon van Clarence moet neef zijn....
Ze toonden toch wel degelijk aan dat ze het niet zeker wisten...maar ok
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108558953
Eerste optreden in deze setting tijdens Gramy Awards.... moet zijn Super Bowl.
pi_108558979
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 20:34 schreef linebear het volgende:
Eerste optreden in deze setting tijdens Gramy Awards.... moet zijn Super Bowl.
Toen was Clarence er nog bij ;)
pi_108559286
Dat kan niet, aangezien Clarence vorig jaar juni overleden is. En Super Bowl was begin februari volgens mij
pi_108559572
quote:
The touring lineup will make their debut at the Grammy Awards on February 12, 2012.
Volgens wikipedia klopt het wat ze bij DWDD zeiden.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_108559618
Ok, niks gezegd...
pi_108559754
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 20:41 schreef linebear het volgende:
Dat kan niet, aangezien Clarence vorig jaar juni overleden is. En Super Bowl was begin februari volgens mij
Ja, maar wat heeft de Super Bowl ermee te maken? Bruce trad daar toch niet op? Of heb ik iets fundamenteels gemist? :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108559806
Maar linebear? Je zit alleen een beetje te zeuren over DWDD, maar ik heb je nog helemaal niet je mening over het nieuwe album zien posten in dit topic. Wat vind je? :D

(zie dat je in het vorige topic wel iets had gepost, maar mag best opnieuw :P)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108559837
doh, ik zit te kutten.... excuses ;) die dagen meer naar Bruce zitten kijken dan naar Madonna :)
pi_108559976
Ik vind het een lekker album.... van alles wat, rock en rustige nummers. Veel folkinvloeden.
Ben zeer benieuwd hoe de nummers live gaan klinken straks :)
pi_108560079
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 20:53 schreef linebear het volgende:
Ik vind het een lekker album.... van alles wat, rock en rustige nummers. Veel folkinvloeden.
Ben zeer benieuwd hoe de nummers live gaan klinken straks :)
Als die net zo veel van deze nummer live gaat spelen als WOAD kan het nog een leuke tour worden ;)
pi_108560174
Ik hoop ook op veel oude nummers in Keulen, daar ben ik toch meer fan van.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_108560206
Ach de tour wordt toch wel leuk....
pi_108560326
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 20:57 schreef Felagund het volgende:
Ik hoop ook op veel oude nummers in Keulen, daar ben ik toch meer fan van.
Precies, open maar met We Take Care of Our Own, gooi ergens Wrecking Ball en Land of Hope and Dreams er nog tussen, en daarna goede mix van vorige albums en ik ben tevreden :P

Oh ja en het wordt tijd dat American Land verdwijnt uit de setlisten.
pi_108561943
Jullie hadden nog een track by track review van mij tegoed :Y :

Mijn track-by-track review op dit moment:

1. We Take Care Of Our Own - 6
Ok toch nog een voldoende van mij (eerst vond ik het echt kut, nu begint het te groeien). Ik blijf dit een erg eentonig nummer vinden met cheesy violen en met een wat geforceerde tekst, maar het krijgt een voldoende omdat het wel een goede album-opener is. Verder kan ik hier niet zoveel mee, elke artiest had dit nummer kunnen maken.

2. Easy Money - 6
Ook niet echt een sterk nummer (zelfde kritiek als hierboven). Zijn stem staat me hier niet zo heel erg aan, en hoe hij "easy money" uitspreekt aan het eind van de zin vind ik echt zo'n niveautje Nick & Simon. Verder zijn de instrumentale gedeeltes zeker leuk en daarom een voldoende.

3. Shackled and Drawn - 6.5
Tsja, beetje alles of niets nummer. Ik vind het leuk in de sfeer van de seeger sessions. Eerste nummer van het album dat mij echt een beetje laat meeswingen. Verder niet heel boeiend, maar het album is stijgende in niveau.

4. Jack of All Trades - 6.5
Mjah...Past mooi op het album, het enige echt mooie rustiger nummer, en mooi een beetje in het midden. Maar eigenlijk vind ik het heel erg saai. Gelukkig komt er een mooie trompet in voor, en is de tekst misschien wel de mooiste van het album. Maar waar ik eerst de outtro van het nummer met Tom Morello heel erg vet vond blijkt dat ondertussen vooral te zijn geweest omdat het een verrassingseffect had. Nu vind ik dat einde echt heeeel erg cheesy, en echt zo'n standaard gitaarexplosie die eigenlijk totaal niet bij het nummer en totaal niet bij Bruce past. Verder vind ik gitaargeluid echt onwijs nep klinken, alsof ze het echt nog enorm hebben lopen na-editen...

5. Death to My Hometown - 6.5
Een tweede Seeger Sessions sfeer opwekkend nummer. Ik heb er eigenlijk dezelfde kritieken op als de vorige nummers, maar de muziekvreugde spat hier net als bij Shackled en Drawn gewoon af, en het is gewoon vrolijk en je beweegt er op mee :)

6. This Depression - 7
Fijne spanning in dit nummer, en nu een wat betere en wat genuanceerdere bijdrage van Morello. Nu begint het echt goede deel van het album ^O^

7. Wrecking Ball - 9
Fantastisch nummer _O_ De opbouw is echt fantastisch, de tekst raakt me ook (het gaat echt over het Giants Stadion en het is bovendien gerelateerd aan de rest van het album). Echt typisch heerlijk E-Street album. Bijna alles klopt aan dit nummer :)

8. You've Got It - 8.5
Ik hoor er eigenlijk weinig mensen positief over zijn, maar ik vind dit het beste "nieuwe" nummer van Bruce ^O^ Heerlijke blazers, heerlijke drum, heerlijke beat, heerlijke groove. En op het moment dat die piano invalt, heerlijk :) En dan de opbouw. Pareltje ^O^

9. Rocky Ground - 7.5
Pffff...wat een ontzettend vaag nummer.. Het begint heel erg goed, het is een erg origineel nummer, maar ergens is dit toch echt te weinig Bruce. Maar een 7.5 voor de moeite :) Toch een erg pakkend nummer. Die rap had van mij niet gehoeven.

10. Land of Hope and Dreams - 9.5
Geen 10, want dat is enkel besteed aan nummers als the River, Thunder Road, Racing etc, maar verder vind ik dit een van de beste nummer van Bruce ooit. En zeker deze versie. In de liveversie zit misschien wat meer energie, maar hier zit een echt verhaal in met een schitterende opbouw, een fantastisch vol geluid en.....Clarence.

11. We Are Alive - 7
Mooie afsluiter. Past niet perfect bij de rest van het album, maar om een maatschappij kritisch album als deze af te sluiten met een nummer dat zo heet als dit nummer...vind ik mooi :) En het is gewoon lekker pakkend :)

Ok, bij deze mijn soort van review.
Ik vind het een middelmatig album, en de echte kracht komt toch echt van de nummers die hij al eerder had geschreven, maar als je dat even vergeet is dit gewoon een erg goed album. Of hij de top 10 in mijn eindejaarslijstje haalt durf ik echter te betwijfelen......

Het hele album Wrecking Ball: een 7+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door Norrage op 29-02-2012 21:33:59 ]
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108575658
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 20:57 schreef Felagund het volgende:
Ik hoop ook op veel oude nummers in Keulen, daar ben ik toch meer fan van.
Als je maar niet met je verzoekbord/spandoek voor me gaat staan. }:|
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_108578300
Voor de mensen die naar Pinkpop willen gaan, dit is het programma voor de maandag:

Serena Pryne & The Mandevilles, Chef Special, Paul Kalkbrenner, Blood Red Shoes, Herbert Grönemeyer, The Hives, James Morrison, Gers Pardoel, Seasick Steve, The Specials, Mumford and Sons en Bruce Springsteen
pi_108578337
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 10:57 schreef Luni het volgende:
Voor de mensen die naar Pinkpop willen gaan, dit is het programma voor de maandag:

Serena Pryne & The Mandevilles, Chef Special, Paul Kalkbrenner, Blood Red Shoes, Herbert Grönemeyer, The Hives, James Morrison, Gers Pardoel, Seasick Steve, The Specials, Mumford and Sons en Bruce Springsteen
Kut Line-up (voor mij), nu ga ik zeker niet naar Pinkpop....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108578573
Pinkpop lineup valt inderdaad tegen, waarschijnlijk ook nog korter Bruce concert (gok tussen 2 en 2,5 uur). Had liever gewoon een concert in Nederland of België gehad. Het is dat ik uit Landgraaf kom en dan toch wel Bruce in eigen woonplaats moet mee pikken ;)
pi_108578723
De zaterdag van pinkpop is wel aardig (o.a. the Afghan whigs en The Cure), maar dan komt Bruce niet .

quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 08:44 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Als je maar niet met je verzoekbord/spandoek voor me gaat staan. }:|
Nee, dat lijkt mij zelf ook irritant, je kan al zo weinig zien.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_108579842
Voor mij wel een goeie line up met The Hives, The Specials (Op Lowlands 2 jaar geleden waren die zeer goed!) en Mumford & Sons
pi_108579995
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 11:47 schreef Luni het volgende:
Voor mij wel een goeie line up met The Hives, The Specials (Op Lowlands 2 jaar geleden waren die zeer goed!) en Mumford & Sons
Mijn probleem is vooral Mumford & Sons, wat ik een kutband vind. :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108581450
Er zijn 3 podia toch? Je bent niet verplicht om naar Mumford & Sons te gaan.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_108582583
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 12:36 schreef Felagund het volgende:
Er zijn 3 podia toch? Je bent niet verplicht om naar Mumford & Sons te gaan.
Nee natuurlijk, maar ik wil toch dat van de headliners er meer zijn dan alleen Bruce die me pakken, wil ik gaan :P En geen van deze bands doet dat, en dan M&S nog het minst.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108592374
Deze persoon gaat voor het eerst naar een concert zo te zien, en heeft zoals alle newbies wat gedoe met de kaartjes.. :P

Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_108592418
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 17:40 schreef fruityloop het volgende:
Deze persoon gaat voor het eerst naar een concert zo te zien, en heeft zoals alle newbies wat gedoe met de kaartjes.. :P

_O-
Deze is heel mooi ja :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108593123
Het is Springsteen week bij Jimmy Fallon *O*

John Legend die Dancing in the Dark doet:

http://www.latenightwithj(...)or-springsteen-week/

Kenny Chesny doet I'm on Fire:

http://www.latenightwithj(...)ngsteens-im-on-fire/

En natuurlijk The Boss die Wrecking Ball en We Take Care of Our Own:

http://www.latenightwithj(...)ball-2-27-12/1387743
The dead ball specialist!
pi_108609243
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_108609269
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 17:40 schreef fruityloop het volgende:
Deze persoon gaat voor het eerst naar een concert zo te zien, en heeft zoals alle newbies wat gedoe met de kaartjes.. :P

:D, vond hem wel lastig te volgen omdat ik steeds naar het Duits ging luisteren.

[ Bericht 0% gewijzigd door Felagund op 01-03-2012 23:43:38 ]
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_108609484
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 23:27 schreef Felagund het volgende:

[..]

:D, vond hem wel lastig te volgend omdat ik steeds naar het Duits ging luisteren.
Welk Duits? :D
edit: ik heb me nooit gerealiseerd dat het ook echt Duits was, dacht dat ze het een beetje vervormd hadden ofzo...maar nu probeer ik ineens ook te luisteren...lijdt af :(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108610254
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 23:32 schreef Norrage het volgende:

[..]

Welk Duits? :D
edit: ik heb me nooit gerealiseerd dat het ook echt Duits was, dacht dat ze het een beetje vervormd hadden ofzo...maar nu probeer ik ineens ook te luisteren...lijdt af :(
Het is Duits met een Oostenrijks accent, althans dat van Hitler (die kwam oorspronkelijk uit Oostenrijk).
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_108615417
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 23:32 schreef Norrage het volgende:

[..]

Welk Duits? :D
edit: ik heb me nooit gerealiseerd dat het ook echt Duits was, dacht dat ze het een beetje vervormd hadden ofzo...maar nu probeer ik ineens ook te luisteren...lijdt af :(
Het is een shot uit der Untergang, een (zeer goede) film over de laatste dagen van Hitler. Die scene is veel mis/gebruikt op youtube voor van alles en nogwat..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_108615448
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 08:33 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Het is een shot uit der Untergang, een (zeer goede) film over de laatste dagen van Hitler. Die scene is veel mis/gebruikt op youtube voor van alles en nogwat..
Ik heb dat filmpje al 100duizend keer gezien (en de film ook) en dit specifieke filmpje inderdaad ook, maar ik ben er altijd van uit gegaan dat in de youtube filmpjes het geen echt Duits was zodat ze er makkelijk een tekst onder konden zetten _O- Maar kennelijk is het wel Duits :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108616978
morgen tickets halen toch??
pi_108617035
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 10:12 schreef Ranja_Ranja het volgende:
morgen tickets halen toch??
Als je Pinkpop bedoelt wel ja ;)
Als je alleen de maandag wilt aan zou ik er wel beetje snel bij zijn, kan me in 2009 herinneren dat de zaterdag (de dag dat Bruce speelde) de snelst verkopende Pinkpop dag ooit was, volgens mij waren de kaartjes toen in 3,5e minuut uitverkocht.
pi_108617051
Ik heb gister al tactisch overleg gehad met m'n broer, komt helemaal goed. 8-) .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_108617062
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 10:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb gister al tactisch overleg gehad met m'n broer, komt helemaal goed. 8-) .
Haha vertel :P
Wat gaat de truc worden? :D
pi_108617088
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 10:16 schreef Razer het volgende:

[..]

Haha vertel :P
Wat gaat de truc worden? :D
Oh, het klinkt meer dan het is hoor. :P. Hij gaat het in principe als eerste proberen, maar ik zit standby.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_108617119
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 10:18 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oh, het klinkt meer dan het is hoor. :P. Hij gaat het in principe als eerste proberen, maar ik zit standby.
Succes, verwacht dat het dit jaar niet zo snel gaat uitverkopen, veel van de fans gaan al naar Keulen of zijn in 2009 al naar Pinkpop geweest. Het is minder bijzonder dan in 2009, daarnaast is het programma van de maandag voor de rest ook niet heel leuk.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_108617120
kunnen tickes voor pinkpop alleen online gehaald worden?? de vorige keer had ik ze nog bij het postkantoor gehaald :)
pi_108617132
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 10:18 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oh, het klinkt meer dan het is hoor. :P. Hij gaat het in principe als eerste proberen, maar ik zit standby.
Ik zou iemand achter PC zetten en iemand bij een fysiek verkoop adres :) Ik kom zelf uit Landgraaf, verkoop adressen hier rondom zijn altijd vrij druk, weet niet hoe het bij overige verkoop adressen is. Heb ook niet echt een idee hoe dit concert leeft onder de Bruce fans in de Benelux.
pi_108617143
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 10:19 schreef Ranja_Ranja het volgende:
kunnen tickes voor pinkpop alleen online gehaald worden?? de vorige keer had ik ze nog bij het postkantoor gehaald :)
Ook bij Free record shop dacht ik?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_108617186
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 10:20 schreef Felagund het volgende:

[..]

Ook bij Free record shop dacht ik?
Hier hele lijst ;)
http://www.pinkpop.nl/2012/festival-informatie/tickets/
pi_108617259
Wanneer is trouwens de officiele releasedatum van Wrecking Ball? 5 of 6 maart? Ik zit te twijfelen of ik hem via internet haal of hier lokaal bij een platenboer.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_108617309
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 10:19 schreef Ranja_Ranja het volgende:
kunnen tickes voor pinkpop alleen online gehaald worden?? de vorige keer had ik ze nog bij het postkantoor gehaald :)
Op pinkpop.nl staat een lijst van verkoopadressen.

Edit: Wat Razer zegt dus. :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_108617321
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 10:20 schreef Razer het volgende:

[..]

Ik zou iemand achter PC zetten en iemand bij een fysiek verkoop adres :) Ik kom zelf uit Landgraaf, verkoop adressen hier rondom zijn altijd vrij druk, weet niet hoe het bij overige verkoop adressen is. Heb ook niet echt een idee hoe dit concert leeft onder de Bruce fans in de Benelux.
Ik verwacht dat het hier in Groningen wel mee gaat vallen.

M'n broer is al 57489 keer naar Pinkpop geweest, die maakt zich niet zo druk. Ik wel. :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_108617368
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 10:26 schreef Felagund het volgende:
Wanneer is trouwens de officiele releasedatum van Wrecking Ball? 5 of 6 maart? Ik zit te twijfelen of ik hem via internet haal of hier lokaal bij een platenboer.
Via CD-wow istie volgens mij online wel wat goedkoper, dan kan je de luxe variant kopen voor de FRS prijs van de basic variant. ^O^
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_108617370
thanks!! om 10 uur morgen knallen dan maar :D
pi_108617388
Volgens mij wordt het nieuwe album hier al vanaf vandaag verkocht. :o Vanavond maar eens langs de winkel gaan na mijn werk.

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 10:31 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Via CD-wow istie volgens mij online wel wat goedkoper, dan kan je de luxe variant kopen voor de FRS prijs van de basic variant. ^O^
Ja, hier wordt hij voor 15 euro verkocht, maar dat zal de normale variant wel zijn.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_108617410
Ja, het album komt officieel (of niet zo officieel) vandaag uit, hier ligt het ook al in de winkel.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108617459
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 10:31 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Via CD-wow istie volgens mij online wel wat goedkoper, dan kan je de luxe variant kopen voor de FRS prijs van de basic variant. ^O^
Ik zie bij CD-wow een pre-order voor ¤8,99. :o. Releasedatum 5 maart.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_108617487
Officieel is het 6 maart.

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 10:35 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik zie bij CD-wow een pre-order voor ¤8,99. :o. Releasedatum 5 maart.
Dat is wel de normale, ik weet nog niet welke ik hebben wil. De special edition is 12,59 euro.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_108617505
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 10:36 schreef Felagund het volgende:
Officieel is het 6 maart.

[..]

Dat is wel de normale, ik weet nog niet welke ik hebben wil. De special edition is 12,59 euro.
Dat is nog steeds niets. Die ga ik denk ik maar even bestellen.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_108620103
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 10:37 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Dat is nog steeds niets. Die ga ik denk ik maar even bestellen.
Ik koop er al een paar jaar al mijn fysieke CD's, ze leveren trouwens meestal binnen een week.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_108620149
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 10:36 schreef Felagund het volgende:
Officieel is het 6 maart.

[..]

Dat is wel de normale, ik weet nog niet welke ik hebben wil. De special edition is 12,59 euro.
Dan istie nog goedkoper geworden ook, ik bestelde hem op 17-02 voor 13.99. :'(
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_108620172
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 12:14 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Ik koop er al een paar jaar al mijn fysieke CD's, ze leveren trouwens meestal binnen een week.
Ja, ik ben ook altijd wel tevreden over cd-wow. De bestelling is al geplaatst.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_108620198
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 12:15 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Dan istie nog goedkoper geworden ook, ik bestelde hem op 17-02 voor 13.99. :'(
Er is alleen vandaag 10% korting op alles. Of zoals ze zelf zeggen: alleen vadndaag.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_108620356
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 12:16 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Er is alleen vandaag 10% korting op alles. Of zoals ze zelf zeggen: alleen vadndaag.
Dat zeggen ze minstens twee keer per week. _O-

Het is daar ook altijd 20 kerstdagen, met elke dag andere kortingen. :P
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_108620416
Maar dat verklaart je prijsverschil, bedoel ik.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_108620531
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 12:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar dat verklaart je prijsverschil, bedoel ik.
Yep.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_108620591
Oh ja, Felagund en fruityloop zijn twee verschillende users.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 2 maart 2012 @ 22:09:59 #202
193759 BartUlft
Working on a dream
pi_108644196
Heb het album vandaag ontvangen, vorige week besteld als pre-order via Cosmox. Prachtig om in bezit te hebben. :)
pi_108657366
2 kaartjes voor b.springsteen :D
pi_108657412
Ik heb ze ook. *O*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_108657558
Gaaaaaf Devil!! Hier nog al;tijd geen succes :(
pi_108657579
Snel, naar een fysiek verkooppunt! Ik heb er een uur voor in de rij gestaan bij Plato, maar ik had ze dan wel al om 2 over 10!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_108657650
quote:
3s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 12:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh ja, Felagund en fruityloop zijn twee verschillende users.
Volgens mij wel ja.. :D
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_108657786
Potver, die ene keer dat ik op internet gok... Nou ja, eens even kijken of ik hier zo weg kan.
pi_108657903
Zal ik weer even naar de stad fietsen, Fargo?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_108657964
Toch drukker dan ik dacht, maar de meesten zullen voor een totaalkaartje gaan. Hoe zit dat eigenlijk, hebben ze een bepaald aantal gereserveerd voor dagkaarten? Of moet je gewoon geluk hebben?

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 10:48 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Volgens mij wel ja.. :D
Ik kan het bevestigen. :P
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_108658190
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 11:02 schreef Felagund het volgende:
Toch drukker dan ik dacht, maar de meesten zullen voor een totaalkaartje gaan. Hoe zit dat eigenlijk, hebben ze een bepaald aantal gereserveerd voor dagkaarten? Of moet je gewoon geluk hebben?

[..]

Ik kan het bevestigen. :P
In de rij waar ik in stond wilde vrijwel iedereen een maandagkaartje, bijna niemand alleen een zaterdag- of zondagkaartje, en slechts een aantal mensen een weekendkaartje. Er was niemand voor de voorverkoop van Gers Pardoel, die ook vandaag begon. :+.

En sorry, heren. :@.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_108658201
Lieve Devil, super bedankt! Maar ben er net door gekomen. Twee kaarten zijn binnen :-)
pi_108658213
Mooi, geweldig! Ga je alleen de maandag, of het hele weekend?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_108658274
De maandag aanwezig yes word eindelijke de eerste keer springsteen voor mij
Not alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
pi_108658604
Toch maar een kaartje gehaald. Keulen, Pinkpop en Parijs. Zin an. :D
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_108659563
Net maar even een vakantie geboekt voor de week ná Keulen, na een dagje rust gaan we daarna door naar Essaouira in Marokko. *O*
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 12:34:55 #217
193759 BartUlft
Working on a dream
pi_108660049
En de Pinkpopmaandag is uitverkocht. Wie is hier nou The Boss?!!
Gelukkig was ik er op tijd bij. 25 mei Frankfurt en 28 mei Landgraaf. Joe!
pi_108660088
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 12:34 schreef BartUlft het volgende:
En de Pinkpopmaandag is uitverkocht. Wie is hier nou The Boss?!!
Gelukkig was ik er op tijd bij. 25 mei Frankfurt en 28 mei Landgraaf. Joe!
Bruce _O_
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108660203
Het komt zeker niet op tv? Vorige keer was er maar één nummer dacht ik die werd uitgezonden.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_108660441
In mijn herinnering werd er best veel nog uitgezonden toen!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 12:50:06 #221
228665 Peter88Online
You may say I'm a dreamer
pi_108660498
Maandagkaarten voor Pinkpop in de pocket. Ga ik Bruce voor de 2de keer weer zien *O*
“Tomorrow there’ll be sunshine, And all this darkness past”
pi_108660545
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 10:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb ze ook. *O*.
:D
pi_108660621
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 12:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
In mijn herinnering werd er best veel nog uitgezonden toen!
badlands, working on a dream en born to run werd uitgezonden op ned3. iam on fire was te zien op de site van bruce
pi_108660697
Weekendticket voor Pinkpop binnen en dan ga ik voor het eerst Bruce live zien :D.
Feyenoord Rotterdam
  zaterdag 3 maart 2012 @ 12:56:32 #225
67174 Dos37
Come on Twente
pi_108660704
Ik bedacht me net dat ik toch wel graag Bruce wil zien op maandag. Maar het was al uitverkocht :D

Dan alleen maar in Praag.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_108661244
Hier eerst geprobeerd via internet, daarna nog gelukkig rond 11 bij een fysiek verkooppunt ook kaartje kunnen scoren. Hier ook drie keer Bruce, Fankurt, Keulen en Pinkpop :D
pi_108661358
Hier 0 keer Bruce...als ik het Pinksterweekend beschikbaar was geweest had ik het wel overwogen :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108661553
Ik ga alleen naar Keulen, wordt voor mij de eerste keer. 1 keer vind ik ook wel genoeg.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_108661676
Jack of All Trades van gisteravond:
http://www.latenightwithj(...)l-trades3212/1388791

Speelde ook nog Death to My Hometown, en E-Street Shuffle. Verder nog wat grappige clips van gisteravond online van Bruce bij Jimmy Fallon, kijk maar even op de Fallon site ;) Bruce wardrobe foutje enzo ;)
pi_108661722
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 13:29 schreef Razer het volgende:
Jack of All Trades van gisteravond:
http://www.latenightwithj(...)l-trades3212/1388791

Speelde ook nog Death to My Hometown, en E-Street Shuffle. Verder nog wat grappige clips van gisteravond online van Bruce bij Jimmy Fallon, kijk maar even op de Fallon site ;) Bruce wardrobe foutje enzo ;)
oooooooeh E-Street Shuffle...kijken kijken kijken O+

Hier dus, voor diegenen die die link niet vinden (hierboven staat alleen JOAT):
http://www.latenightwithj(...)ms-e-street-shuffle/

Met The Roots :o _O_ :o _O_
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108661878
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 13:30 schreef Norrage het volgende:

[..]

oooooooeh E-Street Shuffle...kijken kijken kijken O+

Hier dus, voor diegenen die die link niet vinden (hierboven staat alleen JOAT):
http://www.latenightwithj(...)ms-e-street-shuffle/

Met The Roots :o _O_ :o _O_
1 groot kippenvel moment dit, godverdomme _O_
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108662426
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 13:30 schreef Norrage het volgende:

[..]

oooooooeh E-Street Shuffle...kijken kijken kijken O+

Hier dus, voor diegenen die die link niet vinden (hierboven staat alleen JOAT):
http://www.latenightwithj(...)ms-e-street-shuffle/

Met The Roots :o _O_ :o _O_
Tof!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_108662502
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 12:15 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja, ik ben ook altijd wel tevreden over cd-wow. De bestelling is al geplaatst.
Ik heb het album ook maar bestelt via cd-wow. De gewone editie, de speciale was 3,5 euro meer en dat vond ik het niet waard voor twee nummers die ik niet heel bijzonder vind.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_108662536
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 13:30 schreef Norrage het volgende:

[..]

oooooooeh E-Street Shuffle...kijken kijken kijken O+

Hier dus, voor diegenen die die link niet vinden (hierboven staat alleen JOAT):
http://www.latenightwithj(...)ms-e-street-shuffle/

Met The Roots :o _O_ :o _O_
Death to my hometown is ook super.

Was Springsteen de hele week te gast bij Jimmy Fallon?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_108662552
Misschien loop ik straks nog even bij de Plato binnen voor de cd...maar dat loopt altijd slecht af :(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108662609
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 13:55 schreef Felagund het volgende:

[..]

Death to my hometown is ook super.

Was Springsteen de hele week te gast bij Jimmy Fallon?
volgens mij wel, the e street shuffle is echt _O_
pi_108662666
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 13:57 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

volgens mij wel, the e street shuffle is echt _O_
Ja was Springsteen week bij Fallon _O_

En dit was echt fantastisch. Mag ie vaker doen met The Roots :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108662720
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 13:55 schreef Norrage het volgende:
Misschien loop ik straks nog even bij de Plato binnen voor de cd...maar dat loopt altijd slecht af :(
Voor jou of voor de portemonnee? :D

Ik heb ook twee andere cd's gekocht, maar die staan nu op "backorder". Dus ik hoop dat ik die nog krijg.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_108662777
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 13:55 schreef Felagund het volgende:

[..]

Death to my hometown is ook super.

Was Springsteen de hele week te gast bij Jimmy Fallon?
Ook heel fijn ja :D Die grote blazerssecties bij Bruce nummers maken het altijd _O_ _O_
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108662814
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 14:01 schreef Felagund het volgende:

[..]

Voor jou of voor de portemonnee? :D

Ik heb ook twee andere cd's gekocht, maar die staan nu op "backorder". Dus ik hoop dat ik die nog krijg.
Voor mijn portemonnee...anderhalve week terug ging ik nog weg met 70 euro minder ofzo :(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108662866
Ben ik de enige die vind dat ie Patti wel eens kan thuislaten?? Zij maakt van een rockband al snel een soort van huisvrouwenband :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108662920
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 14:06 schreef Norrage het volgende:
Ben ik de enige die vind dat ie Patti wel eens kan thuislaten?? Zij maakt van een rockband al snel een soort van huisvrouwenband :P
Dat is die vrouw met het rode haar toch? Ik vond haar bij The seeger sessions er wel goed bijpassen, maar voor de rest hoeft ze er voor mij ook niet bij te zijn. Maar het is niet zo dat ik mij aan haar.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_108662945
Ik ben er ook bij! Mijn eerste keer Bruce !
pi_108663064
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 14:07 schreef Felagund het volgende:

[..]

Dat is die vrouw met het rode haar toch? Ik vond haar bij The seeger sessions er wel goed bijpassen, maar voor de rest hoeft ze er voor mij ook niet bij te zijn. Maar het is niet zo dat ik mij aan haar.
Ja, Bruce zijn vrouw (dat lijkt me ook de enige reden dat ze erbij zit :P)

Bij de Seeger Sessions was dit inderdaad heel cool (vanaf toen kwam ze er ook steeds vaker bij, net als Suzie), mag ook wel met Folkse muziek als dat, maar hier? Pff..Suzie doet ook altijd mee, en die is wel heel goed vind ik. Maar die staat dan ook meer op de achtergrond. Patti staat echt, volgens mij omdat ze de vrouw is, ook altijd vooraan...een beetje zonder uitstraling een beetje mee te schreeuwen en haar gitaar te aaien :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108663180
Ze komt ook niet zo vaak mee naar Europa, toch? :).
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_108663189
Patti heeft zowat hele Magic en WOAD tour niet mee gedaan, dus niet klagen ;)
pi_108663376
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 14:16 schreef Razer het volgende:
Patti heeft zowat hele Magic en WOAD tour niet mee gedaan, dus niet klagen ;)
Ja das waar inderdaad :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108663706
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 14:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ze komt ook niet zo vaak mee naar Europa, toch? :).
klopt, van mij hoeft ze echt niet mee te doen. ze voegt helemaal niets toe en zingt vals
pi_108663784


Staat toch wel weer leuk in de collectie :)
pi_108663879
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 14:36 schreef Razer het volgende:
[ afbeelding ]

Staat toch wel weer leuk in de collectie :)
_O_
Lijkt op mijn plankje :D (maar ik heb nog wel ontbrekende albums spijtig genoeg...misschien toch eens compleet maken (Ik mis alles tussen BITUSA en Wrecking Ball :P)

Ik vind Wrecking Ball trouwens een erg fijne cover hebben, zeker voor Bruce standaarden :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108665580
_O-
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 15:34:13 #253
186614 Earl_J_Hickey
My name is...
pi_108665602
Ook hier kaarten binnen, ticketmaster was geen doorkomen aan dus maar via onze nachbarn en toen was het in 5 minuten gepiept.
pi_108665642
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108665694
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_108665761
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 15:36 schreef Felagund het volgende:

[..]

_O-
Ook de eerste keer dat ik de lyrics ook goed hoor, omfg _O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108665832
quote:
hij heeft ook een versie van whip my hair :D die is nog leuker
pi_108665865
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 15:40 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

hij heeft ook een versie van whip my hair :D die is nog leuker
Ze deden dit 2 jaar geleden ook inderdaad, geniaal
http://www.latenightwithj(...)gsteen-whip-my-hair/

Maar deze vind ik beter, want dit nummer ken ik oom echt. Whip my Hair had ik geen idee bij :X
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108665950
quote:
Toch fantastisch om 2 van de grootste songwriters ooit dit samen te zien doen _O_ _O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108665978
Het is toch Jimmy Fallon zelf die Neil Young speelt? Doet hij wel goed.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_108666021
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 15:44 schreef Felagund het volgende:
Het is toch Jimmy Fallon zelf die Neil Young speelt? Doet hij wel goed.
Oh dat had ik niet eens door, ik vond het zo goed lijken :o
maar nu je het zegt...oeps -O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108666022
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 15:43 schreef Norrage het volgende:

[..]

Toch fantastisch om 2 van de grootste songwriters ooit dit samen te zien doen _O_ _O-
het is jimmy die neil immiteert
pi_108666042
jimmy doet ook de tune van fresh price of bell air :D
pi_108666063
Dit lijkt ook niet inderdaad _O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108666071
http://www.dailymotion.co(...)-baby-bruce-sp_music

dit is ook een geweldige versie van kitty's back uit 2002 bij conan
pi_108666092
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 15:46 schreef Norrage het volgende:
Dit lijkt ook niet inderdaad _O-
[ afbeelding ]
De stem lijkt wel heel goed. :P
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_108666094
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 15:46 schreef Ranja_Ranja het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)-baby-bruce-sp_music

dit is ook een geweldige versie van kitty's back uit 2002 bij conan
Ja, die heb ik al jarenlang in mijn favorieten staan _O_
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108666098
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 15:46 schreef Norrage het volgende:
Dit lijkt ook niet inderdaad _O-
[ afbeelding ]
maar hij lijkt wel 100% op neil young uit de jaren 70 wat mij betreft
pi_108666119
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 15:46 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

maar hij lijkt wel 100% op neil young uit de jaren 70 wat mij betreft
Zeker :D En die stem ook zeker...knap hoor :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108666228
de volgende keer zal bruce zich wel als bruce uit de jaren 90 verkleden :D
de jaren 70 en 80 hebben we nu gehad
pi_108666291
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 15:50 schreef Ranja_Ranja het volgende:
de volgende keer zal bruce zich wel als bruce uit de jaren 90 verkleden :D
de jaren 70 en 80 hebben we nu gehad

Ik denk het wel, hier zie je dat ze zijn baard verwijderen. :D
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_108666292
En dan moet ie Poker Face doen ofzo, of een of ander slecht nummer uit deze tijd :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zaterdag 3 maart 2012 @ 15:57:48 #274
186614 Earl_J_Hickey
My name is...
pi_108666496
Die E Street Shuffle bij Fallon is BRILJANT!
pi_108666536
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 15:57 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Die E Street Shuffle bij Fallon is BRILJANT!
jammer dat het maar een korte versie is ;(
  zaterdag 3 maart 2012 @ 16:02:18 #276
186614 Earl_J_Hickey
My name is...
pi_108666654
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 15:58 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

jammer dat het maar een korte versie is ;(
Dat is TV, hopelijk gaat Springsteen hem live ook veel spelen. Misschien wel in samenwerking met de band intro's.
pi_108666694
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:02 schreef Earl_J_Hickey het volgende:

[..]

Dat is TV, hopelijk gaat Springsteen hem live ook veel spelen. Misschien wel in samenwerking met de band intro's.
En dan Kitty's Back erachter aan _O_
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108666910
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 13:24 schreef Felagund het volgende:
Ik ga alleen naar Keulen, wordt voor mij de eerste keer. 1 keer vind ik ook wel genoeg.
Daar denk je wel anders over, als je hem in Keulen beleefd hebt ;)
pi_108667024
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 14:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ze komt ook niet zo vaak mee naar Europa, toch? :).
Ze blijft redelijk vaak, als manlief overzees is, bij de kinderen. In elk geval wel de laatste tournees.

Devil, nogmaals bedankt voor je lieve aanbod. Gelukkig kwam ik er iets na elf uur doorheen. Achteraf gezien gewoon een beetje geluk gehad dus, want het had ook zomaar mis kunnen gaan. Voortaan toch maar op tijd richting een voorverkoopadres ;)

Ik ga trouwens alleen maandag. Pinkpop is voor mij ideaal. Lekker lopend heen en een half uur na afloop gewoon weer in mijn eigen bedje :)

En jij? Kom je met de trein?
pi_108667261
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:09 schreef Fargo het volgende:

[..]

Daar denk je wel anders over, als je hem in Keulen beleefd hebt ;)
Tja, het is ook niet dat ik de best betaalde baan ter wereld heb. :P Maar ik hoop het ook, dat betekent dat het concert goed is geweest.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_108667356
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:09 schreef Fargo het volgende:

[..]

Daar denk je wel anders over, als je hem in Keulen beleefd hebt ;)
Ik dacht voordat ik mijn ene keer Bruce had meegemaakt hetzelfde, maar het was het tegendeel: "nooit meer"...

Maar...ik heb het dit jaar bijna overwogen, maar ik kon niet met Pinkpop :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108667484
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:22 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ik dacht voordat ik mijn ene keer Bruce had meegemaakt hetzelfde, maar het was het tegendeel: "nooit meer"...

Maar...ik heb het dit jaar bijna overwogen, maar ik kon niet met Pinkpop :P
Was het een slecht concert? :o
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_108667591
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:25 schreef Felagund het volgende:

[..]

Was het een slecht concert? :o
Kan me geen slecht Bruce concert voorstellen, volgens mij geeft die die niet. Maar ik was ook na 1x Bruce verkocht en nu grijp ik laatste jaren elke kans aan die ik kan krijgen om te gaan :P Dus ben benieuwd waar Norrage's opmerking vandaan komt :P
pi_108667597
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:25 schreef Felagund het volgende:

[..]

Was het een slecht concert? :o
Ja het was een slecht concert, maar dat was gewoon pech voor Bruce. (Het concert was verplaatst omdat ie ziek was,maar maar 1 dag, waardoor hij nog steeds erg slecht bij stem was)...En de setlist vond ik niet leuk, en het duurde maar anderhalf uur + toegift (Bij Bruce :()...Maar de voornaamste reden van "nooit meer" komt omdat ik een stadionconcert gewoon kut vind, qua sfeer, muziekkwaliteit en prijs. HMH of Ahoy is het maximale voor mij, en dat al liever niet....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zaterdag 3 maart 2012 @ 16:32:16 #285
186614 Earl_J_Hickey
My name is...
pi_108667688
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:29 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ja het was een slecht concert, maar dat was gewoon pech voor Bruce. (Het concert was verplaatst omdat ie ziek was,maar maar 1 dag, waardoor hij nog steeds erg slecht bij stem was)...En de setlist vond ik niet leuk, en het duurde maar anderhalf uur + toegift (Bij Bruce :()...Maar de voornaamste reden van "nooit meer" komt omdat ik een stadionconcert gewoon kut vind, qua sfeer, muziekkwaliteit en prijs. HMH of Ahoy is het maximale voor mij, en dat al liever niet....
De concerten in 2007 duurde ook maar max anderhalf uur, in 2008 en 2009 werd dat langer. :P
pi_108667759
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:32 schreef Earl_J_Hickey het volgende:

[..]

De concerten in 2007 duurde ook maar max anderhalf uur, in 2008 en 2009 werd dat langer. :P
Ja precies, die tour was gewoon een beetje jammer :( En precies de tour die ik koos om dan toch die ene keer in mijn leven Bruce te willen meemaken :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108667800
Max anderhalf uur? Dat kan ik me niet herinneren. Ga ik eens nazoeken...
pi_108667813
setlists van 20 nummers :(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108667820
Je kan altijd nog een keer gaan, het kan alleen maar beter worden.

Daarnaast betaal je voor een concert van Tom Waits nog veel meer, ruim 100 euro, en die treed volgens mij alleen in zalen op als Paradiso/HMH.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_108667829
Het is toch positief dat een concert van 1,5 uur als kort wordt gezien. :P
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_108667841
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:36 schreef Felagund het volgende:
Je kan altijd nog een keer gaan, het kan alleen maar beter worden.

Daarnaast betaal je voor een concert van Tom Waits nog veel meer, ruim 100 euro, en die treed volgens mij alleen in zalen op als Paradiso/HMH.
Dat zou ik dan bij Tom eerder betalen dan bij Bruce in een groot stadion. Maar goed, Tom vind ik dan niet zo'n live held als Bruce :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108667888
Gelredome 2007

Radio Nowhere
No Surrender
Lonesome Day
Gypsy Biker
Magic
Reason to Believe
Candy's Room
She's the One
Livin' in the Future
The Promised Land
Darlington County
Tunnel of Love
Night
Devil's Arcade
The Rising
Last to Die
Long Walk Home
Badlands
Encore:
Girls In Their Summer Clothes
Santa Claus Is Coming to Town
(J. Fred Coots & Haven Gillespie cover)
Born to Run
Dancing in the Dark
American Land

Met deze setlist kon ik echt heeelemaal niks :( Enige nummer dat ik echt goed vind van Bruce was Promised Land...Geen enkele persoonlijke favoriet. Ik vond het echt een jammer concert.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zaterdag 3 maart 2012 @ 16:40:53 #293
186614 Earl_J_Hickey
My name is...
pi_108667964
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:35 schreef Fargo het volgende:
Max anderhalf uur? Dat kan ik me niet herinneren. Ga ik eens nazoeken...
Even gekeken naar mijn bootleg van die avond en die duurt 2 uur, 9 minuten en 42 seconden.
Tel daarbij de tour premiere van Santa Claus en je hebt een zeer goed concert.
De Arena daarentegen van die tour was briljant. De Arena was een bar geworden aan de Jersey Shore.
Verzoekje, fan favorieten en hits.
pi_108668002
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:40 schreef Earl_J_Hickey het volgende:

[..]

Even gekeken naar mijn bootleg van die avond en die duurt 2 uur, 9 minuten en 42 seconden.
Tel daarbij de tour premiere van Santa Claus en je hebt een zeer goed concert.
De Arena daarentegen van die tour was briljant. De Arena was een bar geworden aan de Jersey Shore.
Verzoekje, fan favorieten en hits.
Die Arena was een seizoen later toch? Ja dat was een goede, gezien de filmpjes die ik ervan gezien heb. En het was geen zeer goed concert, ik weet niet hoor. Hij was ziek. Minder intens op het podium, zijn stem was slecht, en hij speelde dus geen enkele echte klassieker wat mij betreft...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108668067
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:42 schreef Norrage het volgende:

[..]

Die Arena was een seizoen later toch? Ja dat was een goede, gezien de filmpjes die ik ervan gezien heb. En het was geen zeer goed concert, ik weet niet hoor. Hij was ziek. Minder intens op het podium, zijn stem was slecht, en hij speelde dus geen enkele echte klassieker wat mij betreft...
Dan zou ik zeker nog een keer gaan, bij zo'n tegenvallend concert, zeker als hij ziek was die avond. Dan wordt een volgend concert alleen maar beter. En je weet nooit hoe lang hij nog blijft optreden.

Eigenlijk mag ik niet zeuren, het wordt voor mij in Keulen ook pas de eerste keer. :P
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  zaterdag 3 maart 2012 @ 16:44:29 #296
186614 Earl_J_Hickey
My name is...
pi_108668074
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:42 schreef Norrage het volgende:

[..]

Die Arena was een seizoen later toch? Ja dat was een goede, gezien de filmpjes die ik ervan gezien heb. En het was geen zeer goed concert, ik weet niet hoor. Hij was ziek. Minder intens op het podium, zijn stem was slecht, en hij speelde dus geen enkele echte klassieker wat mij betreft...
Born To Run & Badlands zijn naar mijn mening toch wel echte klassiekers!
Wat zijn jouw klassiekers dan??
pi_108668096
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:44 schreef Felagund het volgende:

[..]

Dan zou ik zeker nog een keer gaan, bij zo'n tegenvallend concert, zeker als hij ziek was die avond. Dan wordt een volgend concert alleen maar beter. En je weet nooit hoe lang hij nog blijft optreden.

Eigenlijk mag ik niet zeuren, het wordt voor mij in Keulen ook pas de eerste keer. :P
Nou, als ie gewoon in een stadion had gestaan dit jaar was ik wel gegaan denk ik. Maar Pinkpop vind ik gewoon net niet (en ik kon dus niet). Naar de Arena in 2008 kon ik niet..en 2009 was ook Pinkpop :(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108668122
Bruce heeft nog nooit die tour 1,5 uur gespeeld, Arnhem was korste van hele tour, en dat was nog dik 2 uur en alleen omdat hij ziek was. Aan het begin van de tour in 2007 zat hij altijd al rond de 2,5 uur, daarna naar 2008 toe was elk concert gewoon bijna 3 uur.
pi_108668156
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:44 schreef Earl_J_Hickey het volgende:

[..]

Born To Run & Badlands zijn naar mijn mening toch wel echte klassiekers!
Wat zijn jouw klassiekers dan??
Ik vind BTR en Badlands allebei de allerslechtste klassiekers die er zijn. Eigenlijk de 2 enige klassiekers waar ik totaal maar dan ook totaal niks mee heb. (net als Dancing in the Dark dat cocnert trouwens).
Mijn klassiekers zijn alles van EStreet Shuffle, the River, Sunny Day, Darkness, Racing, Promised Land, Jungleland, Thunder Road, Backstreets...etc etc...Net precies die nummers die hij toen niet speelde :(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108668184
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:45 schreef Razer het volgende:
Bruce heeft nog nooit die tour 1,5 uur gespeeld, Arnhem was korste van hele tour, en dat was nog dik 2 uur en alleen omdat hij ziek was. Aan het begin van de tour in 2007 zat hij altijd al rond de 2,5 uur, daarna naar 2008 toe was elk concert gewoon bijna 3 uur.
Ik had het ook over de reguliere set. Omdat encores nog wel eens verschillen.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_108668215
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:45 schreef Norrage het volgende:

[..]

Nou, als ie gewoon in een stadion had gestaan dit jaar was ik wel gegaan denk ik. Maar Pinkpop vind ik gewoon net niet (en ik kon dus niet). Naar de Arena in 2008 kon ik niet..en 2009 was ook Pinkpop :(
Pinkpop zou ik ook niet snel naar toe gaan speciaal voor Bruce, dan kom je tussen mensen die niet echt fan zijn, dat is bij een normaal concert minder. En een normaal concert duurt langer.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')