abonnement Unibet Coolblue
pi_108193896
Wat is Postcrossing?

Het idee is dat je een kaartje stuurt (een echte) naar het adres dat je uit de database hebt gekregen en dat je vervolgens ook kaartjes terug gaat ontvangen uit de hele wereld. En het werkt echt, een klein groepje FOK!ers is ondertussen verslaafd geraakt.

Schrijf je in, doe mee en deel je verhalen en ervaringen! ^O^




De site van Postcrossing!

Maar hoe werkt het dan :?
Het doel van dit project is om mensen kaarten te laten versturen naar en ontvangen uit de hele wereld. De belangrijkste stelregel is: als je een kaart verzendt, krijg je er ten minste een terug van een willekeurige Postcrosser ergens op deze wereld!

Is dat niet erg veel werk? :?
Valt reuze mee!
Het werkt, in het kort, als volgt:

1. Je vraagt een adres aan via de website
2. Je stuurt de postkaart naar dat adres
3. Je wacht totdat je zelf een kaart ontvangt
4. Je registreert de ontvangen kaart via de website

De eerste stap is om iemands adres aan te vragen. Naar dit adres stuur je een postkaart. Je ontvangt dit adres per e-mail, tezamen met een 'postcard ID', bijvoorbeeld NL-12345 waardoor die postkaart een uniek registratienummer krijgt. Je stuurt de kaart op, en wanneer de geadresseerde deze ontvangt wordt het unieke ID-nummer door hem/haar geregistreerd op de website van Postcrossing. Daarmee wordt vervolgens jouw adres naar de eerstvolgende (buitenlandse) Postcrosser gestuurd die op zijn beurt weer een nieuw adres uit het systeem aanvraagt!

Op deze manier werkt het als een soort ketting, je krijgt na het sturen van een kaart, er ook een terug van een willekeurige Postcrosser, en wie weet stuurt de geadresseerde er zelf ook wel een terug als je je adres erop zet!

Er is wel een limiet: je kunt maar een beperkt aantal kaarten 'onderweg' hebben. Elke keer als een door jou verzonden kaart aankomt, kun je vervolgens een nieuw adres aanvragen. Hoe meer kaarten je verstuurd hebt, hoe meer kaarten je onderweg mag hebben!

Wat voor postzegels moet ik gebruiken :?
Voor kaarten binnen Europa plak je een zegel 'Europa 1' en voor kaarten buiten Europa een zegel 'Wereld 1'.

Tariefoverzicht vanaf juli 2010 :
100817_112545_tarieven.gif

Binnen het Europa-tarief vallen de volgende landen:

Albanië, Andorra, België, Bosnië-Herzegovina, Bulgarije, Canarische Eilanden, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Faeröer Eilanden, Finland, Frankrijk (incl. Monaco), Gibraltar, Groenland, IJsland, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië, Kanaaleilanden, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Macedonië, Malta, Moldavië, Oekraïne, Oostenrijk, Polen, Portugal (incl. Azoren en Madeira), Roemenië, Rusland (incl. Aziatisch deel), San Marino, Servië en Montenegro, Slovenië, Spanje, Tsjechië, Turkije (incl. Aziatisch deel), Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Wit-Rusland, Zwitserland en Zweden.

Alle overige landen vallen buiten het Europa-tarief.

Ik lees vanalles over 'taggen' of 'onofficiële kaarten', WTF :?

'Taggen' is ook een bezigheid die voorkomt uit het Postcrossen. Het werkt als volgt:

1. Je gaat naar het Postcrossing forum en zoekt een leuk tag-thema op (bijvoorbeeld theezakjes, giraffekaartjes, chocola, noem maar op...)
2. In dat topic 'tag' (tik, als in tikkertje) je degene boven je (de laatste poster in het topic) door een berichtje te posten en hem/haar een U2U (private message) te sturen met de vraag of hij/zij zijn/haar adres even naar je U2U't
3. Als je het adres terugkrijgt, stuur je datgene op waar het tag-topic over gaat (theezakje, giraffekaart, chocoladereep etc.)
4. Binnen de kortste keren word jij ook getagged, stuur je je adres door en krijg jij jouw theezakje, giraffekaart of chocoladereep!

In sommige tagtopics staat er een lijstje van wat degene wil (verlanglijstje). Je stuurt dan iets wat hij/zij wil en post op jouw beurt a) wie je getagd hebt en b) wat jij wil ontvangen. Dan wordt jij getagged door iemand die aan je 'verzoek' kan voldoen en krijg jij dus wat je vroeg!

Waar kan ik kaarten kopen?

Kaarten kopen kan op de meest uiteenlopende plaatsen:

• Bruna
• Musea
• HEMA
• V&D
• Bijenkorf
• Boekhandels
• Cadeauwinkels
• Souvenirwinkels

Ook kun je kaarten via Internet bestellen. Dit kan onder andere op de volgende sites:


www.tinstarcompany.com
www.postzegelsmetkorting.nl (postzegels)
www.pp-junkie.com
www.idrukker.nl (1x per maand 20 gratis ansichtkaarten bestellen)
www.artunlimited.com
www.thepostcardstore.co.uk
www.postpapierenzo.nl
www.funnycard.nl
www.cardcetera-webshop.nl/
www.eigenwijsz-shop.nl
www.tikjeanders.n
www.hipenstipkaarten.nl
www.viafinlandia.com
www.juffrouwzonderzorgen.nl
www.alegrewebshop.nl/
www.mullerwenskaarten.nl/
www.van-bregt.com/webshop/
www.artunlimited.com
www.Aurora-productions.com (new age achtig)
www.Bykris.nl
www.cards4friends.nl
www.Dutchshop.nl set van 2x9 kaarten, voor 8 euro.
www.e-mages.eu (franstalig)
www.hipenstipkaarten.nl/
www.hollandsouvenirshop.nl (best prijzig)
www.Kaartjevantoen.nl (zelf kaarten maken)
www.laceleste.nl
www.leukpostpapier.nl
www.Lizzy.be
www.poster.nl/postkaarten
www.postpapierenzo.nl
www.fairmail.info
www.PSIkhouvanjou.nl
www.Savannahbay.nl
www.SimoneGerard.nl
www.souvenirs-shop.nl/Ansichtkaarten/c/18
www.tinstarcompany.com
www.tushita.de (duitstalig)
www.uniekepostkaarten.nl/
www.vanallesvan.nl (Barbapapakaarten)
www.viafinlandia.com/
www.wenskaarten.nu
www.wenskaartenvoordeel.nl/


Welke Fok!kers zijn ook Postcrossers :?
inkie1010
Muck
QTPi
Smittend
Sonja27
Vava
Vonkenboer
Wendytje
Loqi
iFries
daantje1044
charmed_angel
Guppyfriend
lyron
Luthien87
Lienzz
tdrone
Serinde
pgrferrari
soapie
snoekiesnoeksnoek
Dandilion
Bos81
Stephanie1990
RiesAmaris
Finland
Janeway
DeLuna
Poesopstokje
Jum
Kaasmuisje
zoeperzazke

Waar zijn de vorige deeltjes gebleven :?

001 | 002 | 003 | 004 | 005 | 006 | 007 | 008 | 009 | 010 | 011 | 012 | 013 | 014 | 015 | 016 | 017 | 018 | 019 | 020 |
021 | 022 | 023 | 024 | 025 | 025 | 027 | 028 | 029 | 030 | 031 | 032 | 033 | 034 | 035 | 036 | 037 | 038 | 039 | 040 |
041 | 042 | 043 | 044 | 045 | 046 | 047| 048 | 049 | 050| 051 | 052 | 053| 054 | 055 | 056| 057 | 058 | 059| 060 |
061| 062 | 063 | 064| 065 | 066



Heb je de laatste post? Open dan even een nieuw topic. De OP vind je hier!

[ Bericht 0% gewijzigd door zoeperzazke op 20-02-2012 17:56:23 ]
I had a signature once. It was awful.
pi_108193961
Althans, dat leek me een leuk onderwerp. Show je favoriete ontvangen kaartje(s) hier! Ga de mijne zo opzoeken! :D
I had a signature once. It was awful.
pi_108194052


Ik trap af met dit poesje uit Duitsland!

http://www.postcrossing.com/postcards/DE-1190657
  Moderator maandag 20 februari 2012 @ 17:45:46 #4
155227 crew  Guppy
dus
pi_108194211


Ik vond deze erg leuk. Ook omdat de verstuurster erop had geschreven: "This train is smile to you" en dan had ze dat gezichtje van die trein erbij getekend: ºvº O+

http://www.postcrossing.com/postcards/TW-322740
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_108194376
Ik heb zelf tot op heden nog niet zoveel hele gekke kaartjes ontvangen. De leukste tot nu toe is toch wel deze Moomin, ik vind 'm lief en hoop er nog meer te mogen ontvangen!



@ Poesopstokje: Poes! O+
I had a signature once. It was awful.
pi_108194414
Zaske lukt het jou om de OP uit de wiki te plaatsen op de positie van de huidige OP?
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_108194598
Gedaan, maar het lukt me niet om de Wiki aan te passen zelf.
Bij de link van aurora-productions staat trouwens een foutje in de wiki zie ik nu gelijk, daar is een /-teken vergeten in de url-tag.(en ik heb handmatig mijn eigen profiel en nr 66 toegevoegd)
I had a signature once. It was awful.
  Redactie Sport maandag 20 februari 2012 @ 17:58:21 #8
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_108194687
Mijn evenwicht wat betreft de ontvangen en verzonden kaartjes is echt ver te zoeken op dit moment. Ik verwacht deze week eigenlijk een storm aan kaartjes. :D Tenzij ze allemaal uit China of Amerika moeten komen. _O-

Sent: 20
Received: 12.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Moderator maandag 20 februari 2012 @ 17:58:25 #9
155227 crew  Guppy
dus
pi_108194690
Zou mijn kleinschalige marktplaats-winkeltje met kaartjes ook in de OP mogen? :@ Die is hier te vinden
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_108194700
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 17:55 schreef zoeperzazke het volgende:
Gedaan, maar het lukt me niet om de Wiki aan te passen zelf.
Bij de link van aurora-productions staat trouwens een foutje in de wiki zie ik nu gelijk, daar is een /-teken vergeten in de url-tag.(en ik heb handmatig mijn eigen profiel en nr 66 toegevoegd)
Die kan ik wel zometeen aanpasen. IIG bedankt ^O^
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_108194739
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 17:58 schreef Guppyfriend het volgende:
Zou mijn kleinschalige marktplaats-winkeltje met kaartjes ook in de OP mogen? :@ Die is hier te vinden
Ik zal hem ook zo in de wiki zetten..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_108195034
Vooralsnog zelf geen kaartjes ontvangen, maar vandaag ging mijn achtste ansicht alweer op de bus! Naar een dame in noord-Italië dit keer. Wilde per se 'viewcards' en géén dieren, géén mensen, enzovoorts - echt alleen maar uitzichtjes. Nou, daar heb ik er - met de molens van Kinderdijk in mijn achtertuin - genoeg van. :)

Gestuurd, met verhaaltje over 'mijn' molens erop:
Let me see you stripped down to the bone
pi_108205617
heej minilot, dat is grappig wij zijn dan ongeveer tegelijk begonnen. Mijn zevende kaartje is vandaag weggegaan, heb er ook nog geen binnen..

is er ergens een lijst te vinden van hoe lang kaarten gemiddeld onderweg zijn naar het buitenland?
pi_108215203
Nee, maar je kunt wel de naam van de user aanklikken voor zijn of haar stats. Als de user al wat meer kaartjes heeft gehad zie je precies hoelang Nederlandse kaartjes naar deze user onderweg zijn geweest gemiddeld. Daar kun je dan ongeveer rekening mee houden!

Mijn zeewolde-kaartje is gelijk 8 keer gefavourite vannacht :o
I had a signature once. It was awful.
pi_108216126
Correctie ZZ, 9x gefaved ;)
pi_108216232
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 09:29 schreef Poesopstokje het volgende:
Correctie ZZ, 9x gefaved ;)
10..

Ik heb overigens van deze user een kaart ontvangen :D
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_108216242
Kan iemand mij uitlegen waarom heeeul veel mensen Inge Löök en die Kaj Stenvall's zo graag willen hebben? Ik vind ze eerlijk gezegt 10x niks :o
pi_108216313
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 09:35 schreef Poesopstokje het volgende:
Kan iemand mij uitlegen waarom heeeul veel mensen Inge Löök en die Kaj Stenvall's zo graag willen hebben? Ik vind ze eerlijk gezegt 10x niks :o
ik ken ze niet eens..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_108216873
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 08:23 schreef zoeperzazke het volgende:
Nee, maar je kunt wel de naam van de user aanklikken voor zijn of haar stats. Als de user al wat meer kaartjes heeft gehad zie je precies hoelang Nederlandse kaartjes naar deze user onderweg zijn geweest gemiddeld. Daar kun je dan ongeveer rekening mee houden!

Mijn zeewolde-kaartje is gelijk 8 keer gefavourite vannacht :o
Mijn simpele, clichématige koeienkaart is vannacht ook door meerdere mensen gefavd!
Was ik wel verbaasd over.

Let me see you stripped down to the bone
pi_108217259
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 09:40 schreef Bos81 het volgende:

[..]

ik ken ze niet eens..
Inge Löök heeft kaartjes met oude omaatjes die kinderlijke dingen doen


Kaj Stenvall heeft schilderachtige kaartjes met enge Donald Duck poppetjes
pi_108229028
Wat toevallig toch even in de stad, dus mijn voorraad te versturen kaarten meteen maar wat aangevuld:



:+
Let me see you stripped down to the bone
pi_108231437
Oooh Minilot O+ O+ O+
pi_108231668
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 10:19 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Inge Löök heeft kaartjes met oude omaatjes die kinderlijke dingen doen
[ afbeelding ]

Kaj Stenvall heeft schilderachtige kaartjes met enge Donald Duck poppetjes
[ afbeelding ]
Oh okee,

ook niet echt mijn ding
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 21 februari 2012 @ 18:24:23 #24
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_108232509
k moest er nu 2 naar NL sturen :D
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_108234323
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 16:35 schreef minilot het volgende:
Wat toevallig toch even in de stad, dus mijn voorraad te versturen kaarten meteen maar wat aangevuld:

[ afbeelding ]

:+
Kikker en molletje!!!! O+ O+
Waar heb je die gevonden?????
  Moderator woensdag 22 februari 2012 @ 14:10:46 #26
155227 crew  Guppy
dus
pi_108262120
Ik ben ineens aardig gelijk getrokken wat betreft stats :)

» Sent: 258 postcards
» Received: 257 postcards
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_108264471
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 16:35 schreef minilot het volgende:
Wat toevallig toch even in de stad, dus mijn voorraad te versturen kaarten meteen maar wat aangevuld:

[ afbeelding ]

:+
Dat meisje met dat konijntje (linksmidden) heb ik ook :). Misschien al verstuurd, maar volgens mij nog niet. Die vind ik geschikt voor een meisje van rond de 10 :)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_108270043
Ik kreeg vandaag twee kaartjes, waarvan er 1 in een envelop zat. Maar die was echt supertof, die persoon had 'm zelf gemaakt. O+

» Sent: 40 postcards
» Received: 37 postcards
» Traveling: 5 postcards out of 9
pi_108270420
In twee maanden:

» Sent: 26 postcards
» Received: 20 postcards
» Traveling: 7 postcards out of 8

Niet gek! Ik mag nog 1 kaartje sturen, maar wacht even... zondag ga ik naar mijn ouders en mijn moeder wilde wel eens meer weten over dat postcrossen, dus ik ga zondag laten zien hoe je een kaartje naar iemand gaat schrijven ;)
I had a signature once. It was awful.
pi_108273692
Mijn Stats.

» Sent: 79 postcards

» Received: 78 postcards

» Traveling: 10 postcards out of 10 (1 kaart ligt nog hier, vandaag aangevraagd)

3 Expired

Ben in September begonnen, maar toen waren de regels van het aantal keer per keer nog anders...(opeens ging ik van 7 naar 9 per keer, zonder dat er iets binnen was gekomen.)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_108273860
O ja mijn favoriet is behalve al die leuke hondenkaarten, toch wel die vouwkaart uit Taiwan. Dat heeft toch wel iets



http://www.postcrossing.com/postcards/TW-378494

Let niet op de troep op mijn computertafel :@ en links ligt er een blaadje op de kaart, omdat eronder op de kaart mijn adres staat ;)

[ Bericht 9% gewijzigd door Bomenverzameling op 22-02-2012 19:27:55 ]
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Redactie Sport woensdag 22 februari 2012 @ 20:56:42 #32
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_108278457
Dit is tot nu toe mijn favoriet:



Stats:

Postcards Sent: 21
Postcards Received: 15
Travelling: 6 postcards out of 7.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_108280517
Vandaag bij de Huishoudbeurs geweest, en héle leuke Amsterdam kaartjes gekocht.
8 voor ¤5,- dus niet gek.

Bij deze, wie nog heen gaat deze week; meenemen! :D
pi_108281937
Zohee! Mijn kaart naar Italië is maar twee dagen travelling geweest voordat -ie aankwam vandaag! :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_108285794
» Sent: 15 postcards
» Received: 13 postcards
» Traveling: 7 postcards out of 7

En mijn favoriet is nog steeds deze O+

pi_108285891
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2012 22:03 schreef minilot het volgende:
Zohee! Mijn kaart naar Italië is maar twee dagen travelling geweest voordat -ie aankwam vandaag! :)
Oh, da's lekker snel ja! :D

Ik heb nu al 2 keer iemand gehad die ruim een maand op vakantie was, terwijl mijn kaartje daar vermoedelijk wékenlang op de mat lag. :+
pi_108291192
Ik moet nog steeds postzegels halen.. er liggen al 6 kaarten 4 dagen te wachten. Maar het is zo leuk om te kijken waar je volgende kaart naar toe mag....
pi_108302068
Dit is wel heel erg toeval!

Gisteren deed ik een kaartje op de bus (naar Portugal) met daarop een hond met bloem en Groetjes erboven..

Kom ik net thuis zie ik diezelfde kaart op de mat liggen met de foto van de hond naar boven, dus ik ehh Heb ik iets fouts gedaan en hoe hebben ze zo snel mijn adres kunnen achterhalen: :? :? Dus ik raap die kaart op: Is het gewoon een naar mij toegestuurde kaart :D _O-

Natuurlijk kan het gebeuren dat wanneer je ook kaarten ut Nederland wilt versturen en ontvangen je weleens een kaartje krijgt die jezelf ook verstuurd hebt of nog in je bezit. Maar toch niet de dag nadat je eenzelfde kaart op de bus hebt gedaan _O-

Dat was dus wel even een schrikmomentje.. :D
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_108302229
quote:
10s.gif Op donderdag 23 februari 2012 14:22 schreef Bos81 het volgende:
Dit is wel heel erg toeval!

Gisteren deed ik een kaartje op de bus (naar Portugal) met daarop een hond met bloem en Groetjes erboven..

Kom ik net thuis zie ik diezelfde kaart op de mat liggen met de foto van de hond naar boven, dus ik ehh Heb ik iets fouts gedaan en hoe hebben ze zo snel mijn adres kunnen achterhalen: :? :? Dus ik raap die kaart op: Is het gewoon een naar mij toegestuurde kaart :D _O-

Natuurlijk kan het gebeuren dat wanneer je ook kaarten ut Nederland wilt versturen en ontvangen je weleens een kaartje krijgt die jezelf ook verstuurd hebt of nog in je bezit. Maar toch niet de dag nadat je eenzelfde kaart op de bus hebt gedaan _O-

Dat was dus wel even een schrikmomentje.. :D
Absurd :o Wel erg grappig!
pi_108303433
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 17:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[ afbeelding ]

Ik vond deze erg leuk. Ook omdat de verstuurster erop had geschreven: "This train is smile to you" en dan had ze dat gezichtje van die trein erbij getekend: ºvº O+

http://www.postcrossing.com/postcards/TW-322740
Deze kaart heb ik geruime tijd geleden al weer ook gekregen. Ik vind het een heel mooie kaart! :D
pi_108304972
verkeerd
mooie kaarten allemaal
pi_108308059
Mijn stats zijn vooralsnog een tikje sneu.

Postcards Sent: 4
Postcards Received: 0


:')

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 19:12 schreef soapie het volgende:

[..]

Kikker en molletje!!!! O+ O+
Waar heb je die gevonden?????
Kinderboekhandeltje in de buurt van Blaak in Rotterdam, naam helaas vergeten..
Let me see you stripped down to the bone
pi_108311164
Kaartje uit Turkije vandaag. De tekst die er op stond was "life is not measured by the number of breaths we take, but by the moments that take our breath away."

O+
pi_108313615
Ik moest deze week nog een kaartje sturen naar een meisje uit Finland dat koeienkaarten spaart. Uitgebreid op haar wall uitgeplozen wat ze zoal al had gekregen: dat waren flink wat kaarten uit Nederland met heel veel closeups van lollige koeien erop! :)

Ik dacht, ik doe iets anders en ik vond deze toffe ansicht met een foto uit Zeeland van de beroemde Nederlandse landschapsfotograaf Martin Kers. Ik hoop dat ze 'm fraai vindt - ik in elk geval wel! :Y



[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 23-02-2012 19:51:48 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_108313806
Whooooo, mooi!!!
pi_108314787
Ik heb mijn allerallereerste kaartje ontvangen!



Ik schrijf op mijn profiel dat ik nogal een sprookjes-geek ben en mijn eerste kaartje komt gewoon potdorie uit Bremen! (als in: de Stadsmuzikanten van..!) Gaaf hoor!
Vaag kaartje met merkwaardige tekeningen erop en in de geschreven tekst staat dat ik er zelf mijn eigen fairytales bij kan verzinnen. Verder staat in mijn profiel dat ik nogal een foodie ben en ze schreef er meteen maar even een recept bij voor groene peterseliesoep!
Hihi, echt perfect - ik heb er dan ook 'n zeer enthousiaste hurray aan gewijd. Mét een heel nerdy foto van mezelf bij het Stadsmuzikanten-standbeeld in Bremen. (Ik hou écht, écht heel veel van sprookjes :') :) )

En check ook deze zeer koddige postzegel die erop zat! :)



[ Bericht 2% gewijzigd door minilot op 23-02-2012 20:08:06 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_108318708
Leuke kaartjes allemaal! :D

What are the odds.. zonet 3 adressen aangevraagd, alle drie mannen die elk 1 sent en 0 received hebben :o Daar ga ik even extra m'n best voor doen ;)

Vanmiddag kaartje uit Oekraïne gekregen. Meisje had alleen ''Ik hoop dat je het kaartje leuk vind, happy postcrossing, groetjes'' er op gezet. Kijk ik op haar profiel, heeft ze er op staan dat ze graag wil dat iedereen een heel verhaal er op zet 8)7 Tjonge jonge..
  vrijdag 24 februari 2012 @ 10:00:21 #48
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_108336541
Net even een kaartje naar China geschreven! Kaartje van Ome Loeks, dus ik hoop dat hij m'n verhaal begrijpt ;P.

Gisteren en eergisteren wel VIJF nieuwe kaarten gekregen, met daarvan drie nieuwe landen! Polen, Singapore, Italië en verder nog Rusland en Duitsland. Helaas was Singapore een goedkope adcard, maar er zaten hele mooie postzegels op. En Rusland was ook een schot in de roos, ik kreeg een kaartje van een plek waar ik zelf ben geweest.

Hopelijk komen mijn andere drie kaarten ook een dezer dagen aan! Qua stats ben ik redelijk gelijk nu (s: 20 r:21), dus als er weer een paar aankomen mag ik er weer een paar ontvangen :) :) :).
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
pi_108347715
nou vandaag is het kaartje waar ik al eerder over schreef binnen nederland 8 dagen onderweg *kwijt dus*. Zij is echt elke dag online, en zet dan de kaarten die ze ontvangen heeft er op.

Nu dus jullie raad, zal ik een nieuwe kaart sturen, in de hoop dat ze hem nu wel ontvangt?
Beetje zonde toch nu staat het bij mij gewoon helemaal stil.
  Moderator vrijdag 24 februari 2012 @ 15:09:22 #50
155227 crew  Guppy
dus
pi_108347823
Heb je niet meer kaartjes onderweg? Of hangt het echt op die ene? Want anders zou ik gewoon een ander adres opvragen, en deze nog even laten voor wat het is.

Nu ben ik er misschien wat relaxter onder, omdat ik er al meer verstuurd heb. Maar ook in NL komen de kaartjes meestal wel boven water.

Je zou er nog eentje kunnen sturen, en goed kans dat die er dan morgen is. Maar ik heb met mezelf afgesproken dat ik dat niet ga doen. Kaartjes die kwijt zijn, zijn voor mij 'part of the deal'.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_108347972
nee alles is onderweg, duitsland staat nu op 5 dagen onderweg, dus ik hoop dat die vandaag of morgen binnen is.

taiwan, china en australie allemaal 10 dagen onderweg

en dan nederland 8 dagen, dus ik dacht als ik daar nu nog een kaartje naar toe doe, is die er hopelijk wel, dan is dat *gat* weer opgevuld.

ik kan nu dus geen nieuwe aanvragen. aha, nou t komt misschien omdat ik er mee begonnen ben vlak voor ik werd geopereerd, dus ik zit hier op de bank te wachen ;) tot ik weer mag versturen lees: mijn man naar de brievenbus stuur
  Moderator vrijdag 24 februari 2012 @ 15:14:35 #52
155227 crew  Guppy
dus
pi_108348051
Hahaha, ik snap je wel hoor. Ik heb 14 kaartjes onderweg, en allemaal langer dan 14 dagen :') Er mag zo onderhand wel weer eens wat geregistreerd worden
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_108348290
nou ja je heb gelijk ook, ik heb em gewoon verstuurd, ik wacht wel tot ie boven water komt. geduld is een schone zaak. 14 kaartjes en allemaal langer dan 14 dagen!! pfff

soms sta ik wel eens versteld mijn kaartje naar amerika was er binnen 5 dagen, voor mijn gevoel ligt amerika zoooo ver weg. En duitsland is ie met 5 dagen nog niet. Soms zou je dr wel een cameraatje op willen doen ofzo als ze die nou in stickervorm hadden, kan je hem precies volgen, ben wel benieuwd hoe dat in sommige landen gaat ;)
pi_108348367
trouwens, ik weet niet of jullie dat wel eens doen maar op http://www.kalender-365.nl/wereldklok.html kun je precies zien hoe laat het is. Heel makkelijk je scrolt naar het land en je weet hoe laat het is.
  Moderator vrijdag 24 februari 2012 @ 15:21:24 #55
155227 crew  Guppy
dus
pi_108348395
Of een soort GPS-chipje, dat je kan zien waar ie uithangt :D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Redactie Sport vrijdag 24 februari 2012 @ 19:52:57 #56
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_108358062
Vandaag een kaartje uit Duitsland gekregen in het Duits! Nu kan ik wel aardig Duits lezen, maar het handschrift is nogal onleesbaar. Ik heb er een half uur over gedaan om de rode draad te vinden. :P
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_108358940
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 15:12 schreef vlissingen het volgende:
nee alles is onderweg, duitsland staat nu op 5 dagen onderweg, dus ik hoop dat die vandaag of morgen binnen is.

taiwan, china en australie allemaal 10 dagen onderweg

en dan nederland 8 dagen, dus ik dacht als ik daar nu nog een kaartje naar toe doe, is die er hopelijk wel, dan is dat *gat* weer opgevuld.

ik kan nu dus geen nieuwe aanvragen. aha, nou t komt misschien omdat ik er mee begonnen ben vlak voor ik werd geopereerd, dus ik zit hier op de bank te wachen ;) tot ik weer mag versturen lees: mijn man naar de brievenbus stuur
Grote kans dat diegene op Wintersport is natuurlijk..Of is die persoon in de tussentijd online geweest?, wat niet wil zeggen dat hij/zij ook thuis is geweest?
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_108358984
Kaartje naar deze user al 30 dagen onderweg... zucht.... http://www.postcrossing.com/user/Ahai67
I had a signature once. It was awful.
pi_108362012
Last seen, 27 days ago :o

Ik kijk 10x per dag op PC.com :@
pi_108368300
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 20:09 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Grote kans dat diegene op Wintersport is natuurlijk..Of is die persoon in de tussentijd online geweest?, wat niet wil zeggen dat hij/zij ook thuis is geweest?
bedoel je die nederlander? Nee die komt elke dag online, en elke dag worden er kaartjes opgezet
pi_108368332
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 20:10 schreef zoeperzazke het volgende:
Kaartje naar deze user al 30 dagen onderweg... zucht.... http://www.postcrossing.com/user/Ahai67
oh die is ook echt al lang niet online geweest ook! balen
pi_108376606
Nog drie kaartjes te gaan - helaas zijn ze alle drie al meer dan 20 dagen niet meer online geweest. Heb ik weer. :') Vrees dat 't nog een tijdje gaat duren zo.
pi_108398565
Vandaag 3 kaartjes ontvangen *O* Mocht ook wel, want ik stond op 28 verzonden en 20 ontvangen ;)

1 kaartje kwam uit Rusland, St Petersburg en had er 32 dagen over gedaan. Dat kaartje had wat meegemaakt! Hij kwam erg gekreukt binnen en het folie aan de voorzijde, waar de print opstond, was als een laagje aan het loslaten. Gelukkig is hij aangekomen, maar hij is aardig gemarteld onderweg!

Ook nog een kunstwerk van Kandinsky van een meisje die schreef dat ze een tijd lang te lui was geweest om kaarten op de bus te doen maar dat ze er nu maar weer eens mee aan de slag ging, staat dus op 56 dagen travelling vanuit Zwitserland maar was daadwerkelijk een dag of 3-4,
En nog het Zweedse kroonpaar op de foto, die deze week ouders zijn geworden, lief kaartje uit Zweden. Leuk weer! :D
I had a signature once. It was awful.
pi_108413032
kijk daar doe je het dan ook weer voor he, als je dan van die leuke kaartjes krijgt! en leuk dat er weer iemand actief is geworden!

mijn kaartje jawel! in china en duitsland zijn aangekomen!

maandag gaan er dus weer twee weg naar polen en 1 naar rusland.

Het is toch zo dat als ik er 5 heb vestuurd (dus dat er 5 geregistreerd ontvangen dus), dat ik dan pas een kaartje krijg?
pi_108413328
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 13:33 schreef vlissingen het volgende:
kijk daar doe je het dan ook weer voor he, als je dan van die leuke kaartjes krijgt! en leuk dat er weer iemand actief is geworden!

mijn kaartje jawel! in china en duitsland zijn aangekomen!

maandag gaan er dus weer twee weg naar polen en 1 naar rusland.

Het is toch zo dat als ik er 5 heb vestuurd (dus dat er 5 geregistreerd ontvangen dus), dat ik dan pas een kaartje krijg?
Nee hoor als er 1 geregistreerd wordt krijg je er 1 terug.
pi_108413355
Gister deze uit zwitserland, vind m zoooo gaaf!!!

pi_108414109
die is zeker heel erg leuk!

okee dat wist ik niet, leuk! ben benieuwd waarvandaan en wanneer mn eerste kaartje binnenkomt!
  zondag 26 februari 2012 @ 20:33:30 #68
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_108432539
Ik mocht weer een kaartje aanvragen! Dus ik denken, dat doe ik even, voordat de grote landen op de mat vallen en ik weer eens naar Duitsland of Amerika mag gaan versturen. Krijg ik Finland hahahaha.

Het is een man die niet heel erg goed Engels spreekt (hij had alles vertaald met Google Translate). Hij wil graag een kaartje met een kat oid en als ik het helemaal goed begrijp is hij ook helemaal gek op Fins ijshockey en Finse sporters. Daar kan ik wel wat mee, morgen maar eens even op zoek naar een kaartje :).

Ik kreeg laatst ook helemaal een superhappy hurray :D. Had een kaartje van hema gestuurd met een konijn met een zonnebril (groeten uit Groningen!), ze was er helemaal wijs mee! Dat ik er ook nog helemaal een lang verhaal over de elfstedentocht had geschreven was al helemaal de klapper!

Volgens mij vallen de kaartjes van de HEMA sowieso goed in de smaak! Ik merk al dat ze meerdere keren gefavd worden! Morgen daar maar weer eens even een paar kaarten halen :D.
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
  zondag 26 februari 2012 @ 20:36:40 #69
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_108432803
En nu ik toch op de site van de HEMA zit krijg ik meteen een superbriljant idee! Ik ga gewoon mijn gekregen kaarten fatsoenlijk inscannen en daarvan mijn schoolagenda mee samenstellen :D!
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
pi_108436966
Vandaag mijn moeder postcrossing uitgelegd. Ze vond het leuk maar toch vooral om met mij mee te kijken. Toen ik even later terugkwam van mijn opa en oma had ze toch ook een account aangemaakt en of ik dan wilde uitleggen hoe het moest ;) samen drie kaartjes geschreven! Erg grappig :)
I had a signature once. It was awful.
  zondag 26 februari 2012 @ 21:59:19 #71
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_108440412
Ik laatst ook met mijn moeder, toen heb ik het ook laten zien! Ze werd helemaal enthousiast en kreeg allemaal kaarten die ze toch niet meer ging versturen. En bij het adres dat ik met haar had aangevraagd kreeg ik van m'n moeder nog postzegels! Ze vraagt nu wel eens of ik nog interessante kaartjes ontvang :D
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
pi_108471208
Mijn moeder zou het wellicht ook wel leuk hebben gevonden. maar helaas leeft ze niet meer. Bij mijn vader hoef ik er niet mee aan te komen. A die snapt te weinig van internet en het is ook niks voor hem om aan widvreemden te schrijven..

en ik mag nu een kaart naar Singapore sturen. Land kwam nog niet voor in mijn stats O+ O+
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_108480063
Kreeg vandaag een kaartje uit China, bleek tie 195 dagen onderweg te zijn geweest!!!! CN-430628
pi_108480239
Dat is wel erg lang Jum :o
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_108556130
nou hier gaat het opeens goed! polen is al aangekomen!
en ik heb mijn eerste kaartje binnen!

dus nu weer twee weg naar duitsland en finland!


wie doet er aan swaps dat is die derde optie in je profiel, wat zijn jullie ervaringen daarmee?

en die eerste optie Check if you prefer to send to repeated countries (does not affect the postcards you receive). This option is experimental ik volg niet helemaal goed wat daarmee bedoeld wordt! Doet iemand dat?

[ Bericht 52% gewijzigd door vlissingen op 29-02-2012 21:57:49 ]
pi_108566118
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 19:44 schreef vlissingen het volgende:
nou hier gaat het opeens goed! polen is al aangekomen!
en ik heb mijn eerste kaartje binnen!

dus nu weer twee weg naar duitsland en finland!

wie doet er aan swaps dat is die derde optie in je profiel, wat zijn jullie ervaringen daarmee?

en die eerste optie Check if you prefer to send to repeated countries (does not affect the postcards you receive). This option is experimental ik volg niet helemaal goed wat daarmee bedoeld wordt! Doet iemand dat?

Ik heb twee keer een private swap gedaan. Beide keren lag het initiatief bij de ander. Een keer gewoon netjes een kaart gekregen en verstuurd. Van die ander heb ik niks meer vernomen. Ik heb nu ook die optie op no staan en al een paar keer wat afgewezen. Misschien over een tijdje wel weer.

Eerst wil ik op 100 sent komen en dus naar 11 traveling at the same time. Zit nu op 82 en 10 onderweg. Daarna ga ik het echt en echt rustiger aan doen, maar misschien wel met private swap optie, maar eigenlijk liever via de officiele post-ID wijze..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_108566419
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 19:44 schreef vlissingen het volgende:
nou hier gaat het opeens goed! polen is al aangekomen!
en ik heb mijn eerste kaartje binnen!

dus nu weer twee weg naar duitsland en finland!

wie doet er aan swaps dat is die derde optie in je profiel, wat zijn jullie ervaringen daarmee?

en die eerste optie Check if you prefer to send to repeated countries (does not affect the postcards you receive). This option is experimental ik volg niet helemaal goed wat daarmee bedoeld wordt! Doet iemand dat?

Dat betekend dat je veel kaarten naar de grote landen mag sturen; Duitsland, Finland, USA etc
Hier komen veel kaartjes vandaan, dus moeten er ook weer veel heen.

Als je die optie uit hebt staan heb je maximaal 1 travelling naar zo'n land.

Aan; Travelling Duitsland, Duitsland, Finland, Finland, Polen
Uit; Travelling Duitsland, Finland, Polen, China, USA
pi_108570828
dus dat swappen is niet zo leuk, of hebben anderen er wel positieve ervaringen mee?

en poesopstokje, waarom zou je dat willen dan meer naar grotere landen?

ik trek nu een leeg profiel, van iemand die 1 kaart heeft verstuurd. en al een maand niet onderweg is, ben benieuwd of de persoon de moeite neemt de kaart te registreren als tie aankomt, ik zal es een hint geven in mn tekst denk ik ;)
pi_108570944
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:51 schreef vlissingen het volgende:
dus dat swappen is niet zo leuk, of hebben anderen er wel positieve ervaringen mee?

en poesopstokje, waarom zou je dat willen dan meer naar grotere landen?

ik trek nu een leeg profiel, van iemand die 1 kaart heeft verstuurd. en al een maand niet onderweg is, ben benieuwd of de persoon de moeite neemt de kaart te registreren als tie aankomt, ik zal es een hint geven in mn tekst denk ik ;)
Ik zeg niet dat het niet leuk is. Ik denk juist wel dat het voor sommigen juist leuk is. misschien ontstaat er zo wel een penvriendschap.

Maar momenteel zoek ik dat even niet, vooral gezien mijn financiele situatie. Mocht ik weer betaald werk hebben is de kans best aanwezig dat ik ga private swappen..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_108571916
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:54 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het niet leuk is. Ik denk juist wel dat het voor sommigen juist leuk is. misschien ontstaat er zo wel een penvriendschap.

Maar momenteel zoek ik dat even niet, vooral gezien mijn financiele situatie. Mocht ik weer betaald werk hebben is de kans best aanwezig dat ik ga private swappen..
ah oh nee dan had ik het verkeerd begrepen. Krijg je veel aanbod dan? En hoe kom je erachter dat iemand wil swappen door het profiel te lezen, of is er ergens een lijst dan?
pi_108575107
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 00:17 schreef vlissingen het volgende:

[..]

ah oh nee dan had ik het verkeerd begrepen. Krijg je veel aanbod dan? En hoe kom je erachter dat iemand wil swappen door het profiel te lezen, of is er ergens een lijst dan?
Bij mij valt het wel mee, maar dat komt natuurlijk ook door dat ik die optie op No heb staan.
Dat zie je dan staan onderaan de profielgegevens.

Ik heb een paar keer een aanbod gehad. 1tje die dat op haar kaart vroeg of ik misschien haar iets wilde sturen als ik wilde (met haar adres uiteraard) en ook een keer in een hurray. En dan nog 2 maal in een private message.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_108575242
Ik kreeg er gisteren een uit China. Verder heb ik zelf al drie weken niets verstuurd en ik ben er trots op. :')
  Moderator donderdag 1 maart 2012 @ 08:01:50 #83
155227 crew  Guppy
dus
pi_108575316
Ik lig ook aardig stil, wat versturen betreft. In twee weken tijd is er slechts 1 kaartje aangekomen, van de 14 die ik onderweg heb :') nou ja, trekt vanzelf weer aan, zullen we maar zeggen.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  donderdag 1 maart 2012 @ 13:26:22 #84
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_108583598
Ik heb gisteren echt een prachtige kaart gekregen, die wilde ik jullie niet onthouden!



http://www.postcrossing.com/postcards/FI-1349938

Overigens. Ik ga geen kaarten meer aanvragen totdat alles is aangekomen. Ik word een beetje te enthousiast met dit project :'). En er liggen nog 4 klaar om op de post te doen, dus dat duurt nog wel even. Ik ben gisteren wel even geheel enthousiast geworden in de boekhandel, TIEN nieuwe kaarten gekocht. En ze zijn zoooo mooi :D.
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
pi_108584097
Aaaahw O+ Gefaved!

Hier is het ook rusitg. Maandag laatste kaart gehad. Heb nu 8/9 travelling, allemaal buiten Europa. Dus ik heb weer even pauze.

Ik moet er trouwens nog 6 krijgen, zullen ook wel van ver moeten komen!

Oh oh oh, ik heb dat Where's Wally postkaartenboek besteld, die mag ik vanavond ophalen O+ O+ O+ Ik weet niet meer wie, maar bedankt voor de tip! :*
pi_108595617
Ik heb dit ook een tijdje gedaan, misschien ga ik het weer oppakken.

Ik vond het alleen teveel moeite om aan de wensen te voldoen van de ontvanger. Bv als iemand alleen bergen wil hebben, dat ik dan een bergkaart moet zoeken. Ik weet nooit waar ik zulke kaarten moet vinden :P

En t kost wel wat geld. Een beetje kaart kost minstens 1 euro.

En dan willen sommigen ook nog dat je hele verhalen schrijft, ik wist nooit wat ik op moest schrijven :')
Children of the night. What music they make.
pi_108600759
Zo, heb een account gemaakt en een leuk tekstje in mijn profiel gezet. Zaterdag ga ik kijken voor kaarten :P
Children of the night. What music they make.
pi_108601435
Wat is het verhaal achter die postcrossing zegels? Zijn ze alleen hier in NL verkrijgbaar?
Children of the night. What music they make.
pi_108605729
Heeuy welkom DeHovenier :W

Ik kon de postcrossing postzegels gisteren niet meer krijgen bij de Bruna. Niet meer leverbaar.
Weet iemand of ze nog te bestellen zijn via PostNL.nl, of zijn ze echt helemaal foetsie?

Oh, nog een leuke tip; kijk eens op BOL.com voor ''postkaart boek''. Zij hebben veel verschillende bundels met ansichtkaarten. Die van ''Where's Wally'' kost ¤8,95 en er zitten 30 kaarten in. Dat kan wel uit :7
pi_108606552
Probeer het hier eens Poesopstokje

http://collectclub.postnl(...)21010000000080.aspx/
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_108612387
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 07:27 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Bij mij valt het wel mee, maar dat komt natuurlijk ook door dat ik die optie op No heb staan.
Dat zie je dan staan onderaan de profielgegevens.

Ik heb een paar keer een aanbod gehad. 1tje die dat op haar kaart vroeg of ik misschien haar iets wilde sturen als ik wilde (met haar adres uiteraard) en ook een keer in een hurray. En dan nog 2 maal in een private message.
ah okee nee ik snap em nu thanks!
dat is zeker een leuk kaartje zeg finland!
hovenier welkom hier, leuk dat je meedoet

vandaag een kaart uit amerika en china ontvangen

en er was er weer 1 aangekomen, dus mag nu naar maleisie sturen, die had ik nog niet
  Redactie Sport vrijdag 2 maart 2012 @ 07:49:47 #92
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_108615056
Vandaag is mijn 24e kaart aangekomen en daarmee zit ik nu over de 100.000km verzonden kaarten! :D
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Moderator vrijdag 2 maart 2012 @ 08:01:05 #93
155227 crew  Guppy
dus
pi_108615121
Als het zo doorgaat mag ik morgen, op m'n vaste kaartverstuurdag, maar 1 kaart versturen :') terwijl ik er nog 13 onderweg heb. De treurnis
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_108615144
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 07:49 schreef DeLuna het volgende:
Vandaag is mijn 24e kaart aangekomen en daarmee zit ik nu over de 100.000km verzonden kaarten! :D
Dan heb je al vaak ver moeten versturen, ik sta na 83 kaarten op "slechts" : 285,979 km
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 2 maart 2012 @ 08:06:05 #95
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_108615160
gister mn tweede kaartje ontvangen, eentje uit NL
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Redactie Sport vrijdag 2 maart 2012 @ 12:08:52 #96
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_108619924
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 08:04 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Dan heb je al vaak ver moeten versturen, ik sta na 83 kaarten op "slechts" : 285,979 km
Ja, ik krijg steeds landen als Amerika, China en Taiwan enzo. Terwijl mijn ontvangen kaarten (23) maar op 78.000km staan. :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 2 maart 2012 @ 12:19:00 #97
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_108620281
» Sent: 5 postcards
» Received: 2 postcards
» Traveling: 1 postcard out of 6
» Sent distance: 16,237 km (10,089 miles)
» Received distance: 1,595 km (991 miles)
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Moderator vrijdag 2 maart 2012 @ 12:37:06 #98
155227 crew  Guppy
dus
pi_108620806
Nou, zit ik net nog te klagen, worden er deze morgen 2 van m'n kaarten geregistreerd :D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Redactie Sport vrijdag 2 maart 2012 @ 12:56:01 #99
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_108621347
» Sent: 24 postcards
» Received: 23 postcards
» Traveling: 7 postcards out of 7
» Sent distance: 100,444 km (62,413 miles)
» Received distance: 78,792 km (48,959 miles)
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_108621550
Heb mij vandaag geregistreerd en mijn eerste twee adressen aangevraagd. Vanmiddag maar eens 2 kaartjes op de bus doen, 1 naar de USA en de andere naar Finland. Hoe zit het nu precies, wanneer kan ik mijn eerste kaartje verwachten?
pi_108621717
Oeh DeLuna, jij mag dus bijna naar 8 kaarten! :D

Welkom aan de nieuwe Postcrossers! :)
Zodra er een door jou verzonden kaart geregistreerd is kan iemand jou ook een kaart gaan sturen, vollebollegijs. Nog eventjes geduld dus. ;)
pi_108621765
Ah check, dus pas als er 1 ontvangen is gaat mijn adres in de pool voor 'te versturen'? Het doel is een 1:1 in sent-received te krijgen voor postcrossing? Stel, ik heb er 4 verzonden en 4 ontvangen, zal mijn adres dan niet meer bij anderen verschijnen tot iemand anders weer een kaart van mij heeft ontvangen?
pi_108621868
Ja, zo zit het idd. :Y
Wanneer iemand jouw kaart registreert, dan krijg jij een berichtje (een 'Hurray' ;) ). Met daarin o.a. deze regel Now you will receive a postcard from another random user. Stand-by! :)
pi_108622692
Mijn allereerste verstuurde kaart is overigens helemaal nooit aangekomen. ;(
Zodra ik zag dat 'ie expired was heb ik die user een berichtje gestuurd. Zij vroeg toen om het ID, zodat ze 'm toch kon registreren. Maar dat wilde ik niet, ik heb er gewoon een tweede kaart naar toe gestuurd. Ik begon inmiddels te vrezen dat ook die nooit zou aankomen (23 januari verstuurd), maar gister dan ein-de-lijk toch een Hurray voor m'n allereerste kaartjes-ID! w/
En ze is er zo blij mee dat ze me nu een kaartje terug wil sturen. :D
  Redactie Sport vrijdag 2 maart 2012 @ 14:19:18 #105
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_108624016
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 13:09 schreef vollebollegijs het volgende:
Ah check, dus pas als er 1 ontvangen is gaat mijn adres in de pool voor 'te versturen'? Het doel is een 1:1 in sent-received te krijgen voor postcrossing? Stel, ik heb er 4 verzonden en 4 ontvangen, zal mijn adres dan niet meer bij anderen verschijnen tot iemand anders weer een kaart van mij heeft ontvangen?
Nah, het wil wel eens voorkomen dan je op 4 sent en 5 received zit. Hoe dat kan, geen idee. :P
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  vrijdag 2 maart 2012 @ 15:34:44 #106
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_108626758
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 14:19 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Nah, het wil wel eens voorkomen dan je op 4 sent en 5 received zit. Hoe dat kan, geen idee. :P
Staat in de FAQ. Soms als je al wat meer kaarten verstuurd hebt kunnen je received kaarten voor staan, maar in den regel is dit meestal gelijk. Echter weet ik niet of ze ook kijken naar de expired kaartjes
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_108627984
» Sent: 36 postcards
» Received: 30 postcards
» Traveling: 9 postcards out of 9
» Sent distance: 99,506 km (61,830 miles)
» Received distance: 114,654 km (71,243 miles)

Maandag m'n laatste kaartje gekregen/verstuurd.
Ik ben ongeduldig -O-

Mijn travelings zijn; België, Japan, Lithouwen, Rusland, Brazilié, Wit-Rusland, Taiwan en China.

Dus ik moet het nu van België hebben :+
pi_108628030
Grappig. Ik heb hier een hele lange tijd (lees: Jaren) geleden aan meegedaan en gisteren werd ineens een kaartje als favoriet bestempeld :P. Kreeg bijna weer zin om mee te doen en ben nog steeds aan het twijfelen (al zou ik niet meer zo fanatiek meedoen, als ik toen deed).
  Redactie Sport vrijdag 2 maart 2012 @ 16:24:23 #109
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_108628892
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 16:04 schreef Anne het volgende:
Grappig. Ik heb hier een hele lange tijd (lees: Jaren) geleden aan meegedaan en gisteren werd ineens een kaartje als favoriet bestempeld :P. Kreeg bijna weer zin om mee te doen en ben nog steeds aan het twijfelen (al zou ik niet meer zo fanatiek meedoen, als ik toen deed).
Gewoon af en toe weer een kaartje versturen. Je hoeft er niet persé 50 in een maand te versturen toch? :P
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  vrijdag 2 maart 2012 @ 16:34:22 #110
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_108629319
» Sent: 83 postcards

» Received: 81 postcards

» Traveling: 10 postcards out of 10

Tip: Increase your sent postcards to 100 to be able to have 11 postcards traveling at the same time. Learn why.

» Sent distance: 285,979 km (177,699 miles)

» Received distance: 279,902 km (173,923 miles)

Traveling naar:

• China (50 dgn ;( )
• Wit-Rusland
• Rusland
• Hong Kong
• Japan
• Taiwan
• Polen
• Finland
• Singapore
• Duitsland
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_108629575
» Sent: 42 postcards
» Received: 41 postcards
» Traveling: 3 postcards out of 9
» Sent distance: 199,349 km (123,870 miles)
» Received distance: 163,919 km (101,855 miles)

Traveling Oekraine (21 dagen, user al een maand niet meer online geweest), China (48 dagen, user ook al een maand niet meer online geweest) en Belarus (37 dagen, zelfde verhaal). Ik vrees ervoor. :') Vandaag wel een kaartje uit Japan gehad.
  vrijdag 2 maart 2012 @ 18:56:08 #112
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_108634781
Net is er een kaart van mij geregistreerd (lege Hurray, maar dat terzijde) Meteen een nieuwe aangevraagd en die mag naar Chili O+ *O*

Mijn eerste kaart naar Zuid-Amerika (heb al wel een keer een kaart uit Brazilie gekregen, wat volgens mij de eerste kaart was waarvoor mijn adres is getrokken, (maar niet als eerste is aangekomen)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_108634896
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 16:24 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Gewoon af en toe weer een kaartje versturen. Je hoeft er niet persé 50 in een maand te versturen toch? :P
Ik heb net een nieuw adres opgevraagd :@.

Hij mag naar Rusland :) !
pi_108638667
Ik zit al een paar dagen te wachten. Had de kaarten aan mijn moeder meegegeven om te posten toen ze met mijn neefje en nichtje langskwam. Toch even tjekken of ze toch wel echt op de post zijn gegaan. Ik heb namelijk een keer gehad dat ik een kaart na 2 weken vond onder de autostoel...uit mijn tas gevallen.
pi_108645557
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 20:21 schreef Jum het volgende:
Ik zit al een paar dagen te wachten. Had de kaarten aan mijn moeder meegegeven om te posten toen ze met mijn neefje en nichtje langskwam. Toch even tjekken of ze toch wel echt op de post zijn gegaan. Ik heb namelijk een keer gehad dat ik een kaart na 2 weken vond onder de autostoel...uit mijn tas gevallen.
das bale zit je steeds te wachten ligt ie gewoon in je auto

hier zijn er 6 onderweg, waarvan nog steeds een nederlandse kaart 15 dagen!!
pi_108646053
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 22:39 schreef vlissingen het volgende:

[..]

das bale zit je steeds te wachten ligt ie gewoon in je auto

hier zijn er 6 onderweg, waarvan nog steeds een nederlandse kaart 15 dagen!!
Jij had toch een tweede kaart gestuurd? :o Is die ook nog niet aangekomen?
  Moderator zaterdag 3 maart 2012 @ 09:20:06 #117
155227 crew  Guppy
dus
pi_108656540
Nou, vanmorgen toch nog 4 kaartjes geschreven :) De nieuwe kaartjes gaan naar
• Australië,
• Japan,
• China en
• Ukraine.

Onderweg heb ik dan nog
• USA (5 dagen)
• Rusland (12 dagen)
• Wit Rusland (18 dagen)
• Litouwen (19 dagen)
• Polen (19 dagen)
• Oosterijk (19 dagen)
• Finland (19 dagen)
• Taiwan (19 dagen)
• Engeland (41 dagen)
• Duitsland (56 dagen)

Overigens ben ik bijna bij de miljoen km's!
» Sent distance: 938,784 km (583,333 miles)
» Received distance: 983,076 km (610,855 miles)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Redactie Sport zaterdag 3 maart 2012 @ 11:20:53 #118
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_108658313
Australië :o Die wil ik ook een keer, nog nooit gehad. :P
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Moderator zaterdag 3 maart 2012 @ 11:22:02 #119
155227 crew  Guppy
dus
pi_108658339
Ik heb er nu 5 naar Australië verstuurd (6 incl die nieuwe), en er 2 vandaan gekregen. Dus het kan niet lang meer duren voor jij ook een keer Australië trekt :)

Ik heb trouwens 49 verschillende landen! Wat zal de 50ste worden!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_108658966
ik heb een aantal kaarten die al 3 jaar onderweg zijn :') daarvan is er 1 vorige week aangekomen _O- _O- _O- dat geloof je toch niet
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
  Moderator zaterdag 3 maart 2012 @ 11:50:06 #121
155227 crew  Guppy
dus
pi_108659009
Wat?! Dat is echt bizar!

Ik dacht trouwens dat ze na een jaar niet meer geregistreerd konden worden? Dan verdwijnen ze in ieder geval uit je travelling lijst
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_108659200
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 11:48 schreef Moeraskat het volgende:
ik heb een aantal kaarten die al 3 jaar onderweg zijn :') daarvan is er 1 vorige week aangekomen _O- _O- _O- dat geloof je toch niet
:')
Children of the night. What music they make.
  Redactie Sport zaterdag 3 maart 2012 @ 12:00:51 #123
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_108659259
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 11:48 schreef Moeraskat het volgende:
ik heb een aantal kaarten die al 3 jaar onderweg zijn :') daarvan is er 1 vorige week aangekomen _O- _O- _O- dat geloof je toch niet
Beter laat dan nooit. _O-
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_108659299
Tijd om m'n eerste 5 adressen te trekken :P
Children of the night. What music they make.
pi_108659509
Ze gaan naar de volgende landen:
- China (12 jarig meisje)
- Rusland (21 jarig meisje)
- Finland (tienermeisje)
- Duitsland (50jarige vrouw)
- Amerika (72 jarige opa :P)

Lekker dichtbij allemaal :')

Zometeen de stad in om kaarten te kopen. Misschien gelijk een voorraadje opbouwen. En een map kopen waar m'n ontvangen kaarten in komen.
Children of the night. What music they make.
  Moderator zaterdag 3 maart 2012 @ 12:12:39 #126
155227 crew  Guppy
dus
pi_108659543
Ik heb mijn ontvangen kaarten in een schoenendoos :@
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 3 maart 2012 @ 12:21:24 #127
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_108659715
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 11:48 schreef Moeraskat het volgende:
ik heb een aantal kaarten die al 3 jaar onderweg zijn :') daarvan is er 1 vorige week aangekomen _O- _O- _O- dat geloof je toch niet
:D

:*
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_108666512
Ik heb zonet een kaartje uit Japan gekregen O+ Met een babypoesje die sprekend op mijn babypoesje lijkt O+

Helaas geen ID, dus ik heb het formulier ingevuld. Hoelang duurt het ongeveer voordat ze het ID hebben gevonden?
  Moderator zaterdag 3 maart 2012 @ 16:03:29 #129
155227 crew  Guppy
dus
pi_108666696
Kan vrij snel gaan :Y Ik had een keer binnen een dag antwoord. Misschien dat het in het weekend wat langer duurt
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_108666749
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 11:50 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat?! Dat is echt bizar!

Ik dacht trouwens dat ze na een jaar niet meer geregistreerd konden worden? Dan verdwijnen ze in ieder geval uit je travelling lijst
ik kreeg een mailtje van die persoon, vandaar dat ik het weet :D
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_108666755
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 12:00 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Beter laat dan nooit. _O-
dat dacht ik ook ja :D !
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
  Moderator zaterdag 3 maart 2012 @ 16:05:38 #132
155227 crew  Guppy
dus
pi_108666770
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:04 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

ik kreeg een mailtje van die persoon, vandaar dat ik het weet :D
Hahaha, wat cool :D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_108666772
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 15:58 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik heb zonet een kaartje uit Japan gekregen O+ Met een babypoesje die sprekend op mijn babypoesje lijkt O+

Helaas geen ID, dus ik heb het formulier ingevuld. Hoelang duurt het ongeveer voordat ze het ID hebben gevonden?
bij mij zijn ze nooit gevonden :X
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_108666797
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:05 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Hahaha, wat cool :D
ja precies :D maar ik hou ook alles bij in een boekje, ook met swappen :D dus ik weet precies wat er uit gaat en niet aankomt. omdat idd die data gewist kan worden :9
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
  zaterdag 3 maart 2012 @ 16:07:01 #135
147091 janeway
live long and prosper
pi_108666827
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 11:48 schreef Moeraskat het volgende:
ik heb een aantal kaarten die al 3 jaar onderweg zijn :') daarvan is er 1 vorige week aangekomen _O- _O- _O- dat geloof je toch niet
Wauw er is nog hoop dus hahaha.. Tof hoor

Ik heb er nu 12 onderweg.. Niks ontvangende laatste tijd, want had even een stop

Moldova
Indonesia
Italy
United Kingdom
Poland
Germany
Finland
China
U.S.A.
Russia
Taiwan
Belarus

Ik moet nu weer een serie postzegels bestellen voor europa, en foto's laten afdrukken. Ik heb een zelfgemaakte kaart/foto die erg favo is bij ontvangers dus die wil ik wel meer versturen..

Laatst had ik een Italiaan die postzegels verzamelde daar heb ik een envelope nog wat zegels gedaan uit een uit postzegel album hihi. Hij helemaal blij

http://www.postcrossing.com/postcards/NL-1021932

Nu een lading binnengekomen kaartjes scannen die liggen er al een poosje.
De leukste kaarten hang ik op in de wc..Een hele muur vol al, best wel leuk.
Over vergeten Id's ik had er laatst eentje niet gedaan. Was aangekomen en id was blijkbaar toch gevonden.. Kreeg dus een mailtje of ik beter op de id's wil letten hahaha..
  Moderator zaterdag 3 maart 2012 @ 16:07:22 #136
155227 crew  Guppy
dus
pi_108666838
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:06 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

ja precies :D maar ik hou ook alles bij in een boekje, ook met swappen :D dus ik weet precies wat er uit gaat en niet aankomt. omdat idd die data gewist kan worden :9
Slim! En het is ook wel knap dat de ontvanger je e-mail adres nog heeft kunnen achterhalen!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_108666857
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:07 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Slim! En het is ook wel knap dat de ontvanger je e-mail adres nog heeft kunnen achterhalen!
die schrijf ik er meestal op. :) net zoals mn eigen adres en naam
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
  Moderator zaterdag 3 maart 2012 @ 16:09:48 #138
155227 crew  Guppy
dus
pi_108666923
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:07 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

die schrijf ik er meestal op. :) net zoals mn eigen adres en naam
Misschien is dat ook wel een idee ja. M'n website staat er wel op, maar goed, daar zullen ze niet zo gauw komen.

Ik hoop dat mijn bejaarde kaartjes ooit ook hun bestemming vinden. Al heb ik voor eentje echt geen hoop, die is twee dagen voor de tsunami in Japan die kant op gegaan. En sindsdien is de ontvanger ook niet meer online geweest... Ik vrees het ergste, voor de ontvanger dan ;(
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_108666977
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:09 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Misschien is dat ook wel een idee ja. M'n website staat er wel op, maar goed, daar zullen ze niet zo gauw komen.

Ik hoop dat mijn bejaarde kaartjes ooit ook hun bestemming vinden. Al heb ik voor eentje echt geen hoop, die is twee dagen voor de tsunami in Japan die kant op gegaan. En sindsdien is de ontvanger ook niet meer online geweest... Ik vrees het ergste, voor de ontvanger dan ;(
-O- gatver ik moet er niet aan denken........
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
  Moderator zaterdag 3 maart 2012 @ 16:12:00 #140
155227 crew  Guppy
dus
pi_108667014
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:11 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

-O- gatver ik moet er niet aan denken........
Ja, ik vind dat ook nog steeds een heel naar idee... Ergens ben ik blij dat die kaart niet meer in m'n travelling lijst staat, want elke keer als ik m zag staan moest ik er weer aan denken -O-
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_108667032
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:12 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ja, ik vind dat ook nog steeds een heel naar idee... Ergens ben ik blij dat die kaart niet meer in m'n travelling lijst staat, want elke keer als ik m zag staan moest ik er weer aan denken -O-
geloof ik wel ja.... zulke dingen zijn vreselijk, en dan komen ze ineens een stukje dichterbij..
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
  Moderator zaterdag 3 maart 2012 @ 16:14:06 #142
155227 crew  Guppy
dus
pi_108667076
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:12 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

geloof ik wel ja.... zulke dingen zijn vreselijk, en dan komen ze ineens een stukje dichterbij..
Inderdaad. Vooral dat ja. Ook wanneer er zoiets ergs gebeurd op een plek waar je wel eens geweest bent. Dan voelt dat ook altijd heel dichtbij.

Maar goed, meestal zijn het alleen maar blije dingen met Postcrossing :D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_108667128
ik ga er maar eens 1 naar taiwan sturen :)
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:14 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Inderdaad. Vooral dat ja. Ook wanneer er zoiets ergs gebeurd op een plek waar je wel eens geweest bent. Dan voelt dat ook altijd heel dichtbij.

Maar goed, meestal zijn het alleen maar blije dingen met Postcrossing :D
ja precies, dat is ook zoiets ja..
gelukkig wel :D
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
  Moderator zaterdag 3 maart 2012 @ 16:18:51 #144
155227 crew  Guppy
dus
pi_108667218
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:15 schreef Moeraskat het volgende:
ik ga er maar eens 1 naar taiwan sturen :)

Taiwan vind ik op een of andere manier altijd heel fascinerend!! Ik ben aan het uitzoeken hoe je daar kan reizen, maar er is niet zo heel veel over bekend... En ik krijg m'n vriend ook nog niet echt warm, geloof ik. Daarom ben ik altijd extra blij als er een kaartje uit Taiwan komt. Dan doe ik helemaal blij: "Moet je kijken hoe mooi! Daar moeten wij ook eens heen! O+ "
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_108667269
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:18 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Taiwan vind ik op een of andere manier altijd heel fascinerend!! Ik ben aan het uitzoeken hoe je daar kan reizen, maar er is niet zo heel veel over bekend... En ik krijg m'n vriend ook nog niet echt warm, geloof ik. Daarom ben ik altijd extra blij als er een kaartje uit Taiwan komt. Dan doe ik helemaal blij: "Moet je kijken hoe mooi! Daar moeten wij ook eens heen! O+ "
_O- herkenbaar :D
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
  Moderator zaterdag 3 maart 2012 @ 16:22:22 #146
155227 crew  Guppy
dus
pi_108667341
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:20 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

_O- herkenbaar :D
Vast wel he!

Maar andersom doet hij het ook hoor. Kom ik thuis, staat er pontificaal een kaartje met de Golden Gate Bridge in San Francisco op de tafel. "Kijk, daar wil ik ook nog eens heen!" gaat het dan. En dan zeg ik, "je wilde toch niet meer naar Amerika?" Hij: "Jamaar San Francisco O+ " Ik: " :') "
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_108667453
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:22 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Vast wel he!

Maar andersom doet hij het ook hoor. Kom ik thuis, staat er pontificaal een kaartje met de Golden Gate Bridge in San Francisco op de tafel. "Kijk, daar wil ik ook nog eens heen!" gaat het dan. En dan zeg ik, "je wilde toch niet meer naar Amerika?" Hij: "Jamaar San Francisco O+ " Ik: " :') "
_O- _O- geweldig :D
jij met hem mee hij met jou mee dan maar? :D
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_108671349
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:07 schreef janeway het volgende:

[..]

Wauw er is nog hoop dus hahaha.. Tof hoor

Ik heb er nu 12 onderweg.. Niks ontvangende laatste tijd, want had even een stop

Moldova
Indonesia
Italy
United Kingdom
Poland
Germany
Finland
China
U.S.A.
Russia
Taiwan
Belarus

Ik moet nu weer een serie postzegels bestellen voor europa, en foto's laten afdrukken. Ik heb een zelfgemaakte kaart/foto die erg favo is bij ontvangers dus die wil ik wel meer versturen..

Laatst had ik een Italiaan die postzegels verzamelde daar heb ik een envelope nog wat zegels gedaan uit een uit postzegel album hihi. Hij helemaal blij
[ afbeelding ]
http://www.postcrossing.com/postcards/NL-1021932

Nu een lading binnengekomen kaartjes scannen die liggen er al een poosje.
De leukste kaarten hang ik op in de wc..Een hele muur vol al, best wel leuk.
Over vergeten Id's ik had er laatst eentje niet gedaan. Was aangekomen en id was blijkbaar toch gevonden.. Kreeg dus een mailtje of ik beter op de id's wil letten hahaha..
:W Mede Delftenaar :P
Children of the night. What music they make.
pi_108671413
Ben weer terug uit de stad, heb 49 kaarten gekocht. Zometeen schrijven en dan volgende week op de bus!

Het viel me op dat er in de winkels waar ik geweest ben weinig leuke onderwerpen te vinden waren. Meestal toeristische kaartjes, en veel gebeurtenissen-kaarten, of dubbele kaarten, of kaarten met Nederlandse tekst erop.
Children of the night. What music they make.
  Moderator zaterdag 3 maart 2012 @ 18:47:02 #150
155227 crew  Guppy
dus
pi_108671967
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:24 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

_O- _O- geweldig :D
jij met hem mee hij met jou mee dan maar? :D
Ik zeg deal :D

Nee, voorlopig mogen we even niet meer op vakantie.

We zijn net terug, en hebben net een nieuwe keuken besteld. Dat wilden we eigenlijk al doen toen we dit huis kochten, in 2008. Maar goed, we zijn elk jaar gaan reizen van het keukenbudget :') En elke keer kwamen we terug, "nu gaan we echt een keuken kopen". Niet dus, steeds weer opnieuw op reis. Dus nu we terugkwamen, zijn we meteen naar een keukenzaak gegaan. De huidige keuken kon ècht niet meer, de keuken zelf is helemaal op en de apparatuur hangt met duct tape aan elkaar. Geen porem! Maar daar komt nu verandering in :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 18:27 schreef DeHovenier het volgende:
Ben weer terug uit de stad, heb 49 kaarten gekocht. Zometeen schrijven en dan volgende week op de bus!

Het viel me op dat er in de winkels waar ik geweest ben weinig leuke onderwerpen te vinden waren. Meestal toeristische kaartjes, en veel gebeurtenissen-kaarten, of dubbele kaarten, of kaarten met Nederlandse tekst erop.
Je bent anders flink losgegaan ^O^
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_108672242
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 18:47 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik zeg deal :D

Nee, voorlopig mogen we even niet meer op vakantie.

We zijn net terug, en hebben net een nieuwe keuken besteld. Dat wilden we eigenlijk al doen toen we dit huis kochten, in 2008. Maar goed, we zijn elk jaar gaan reizen van het keukenbudget :') En elke keer kwamen we terug, "nu gaan we echt een keuken kopen". Niet dus, steeds weer opnieuw op reis. Dus nu we terugkwamen, zijn we meteen naar een keukenzaak gegaan. De huidige keuken kon ècht niet meer, de keuken zelf is helemaal op en de apparatuur hangt met duct tape aan elkaar. Geen porem! Maar daar komt nu verandering in :)

[..]

Je bent anders flink losgegaan ^O^
Ja, dat wel :P

Maar ik heb nog niet veel gevarieerde onderwerpen.
Children of the night. What music they make.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 20:02:19 #152
147091 janeway
live long and prosper
pi_108674267
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 18:27 schreef DeHovenier het volgende:
Ben weer terug uit de stad, heb 49 kaarten gekocht. Zometeen schrijven en dan volgende week op de bus!

Het viel me op dat er in de winkels waar ik geweest ben weinig leuke onderwerpen te vinden waren. Meestal toeristische kaartjes, en veel gebeurtenissen-kaarten, of dubbele kaarten, of kaarten met Nederlandse tekst erop.
Ben je in de stad geweest.. Vooral rond de markt veel toeristen kaarten natuurlijk..
Maar bij the readshop op de wijnhaven verkopen ze ook veel leuk kaarten, niet alleen toeristen kaartjes.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 20:20:05 #153
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_108674847
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 16:03 schreef Guppyfriend het volgende:
Kan vrij snel gaan :Y Ik had een keer binnen een dag antwoord. Misschien dat het in het weekend wat langer duurt
Ik in 2 minuten :o
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_108675182
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:02 schreef janeway het volgende:

[..]

Ben je in de stad geweest.. Vooral rond de markt veel toeristen kaarten natuurlijk..
Maar bij the readshop op de wijnhaven verkopen ze ook veel leuk kaarten, niet alleen toeristen kaartjes.
Ja, rond de markt zitten veel toeristenwinkeltjes. Ik ben ook in een leuk winkeltje genaamd 'De Winkel' geweest, daar hadden ze ook leuke kaarten. En verder heb ik wat kaarten in een antiekzaak gekocht. In The Readshop ben ik idd ook geweest.
Children of the night. What music they make.
  Redactie Sport zaterdag 3 maart 2012 @ 21:22:48 #155
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_108677232
Ik mocht er vandaag weer een versturen naar Taiwan _O_ Ik vind dat zo'n leuk land om naar toe te sturen. :D Nu ook eindelijk 8 uit 8 travelling.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_108678051
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 22:50 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Jij had toch een tweede kaart gestuurd? :o Is die ook nog niet aangekomen?
nee ik heb het toch niet gedaan, iemand zij hier ook van ja het moet leuk blijven natuurlijk, als je steeds bij een kaart die niet aankomt er een kaart achter stuurt in de hoop dat die wel aankomt, ja dan stijgen de kosten natuurlijk ook...t is niet veel maar toch al wel snel 2 euro. Als je dat steeds doet...

guppyfriend dat is een verhaal zeg over japan, kan me voorstellen dat je blij bent dat dat nu uit je lijst is, anders zie je het steeds en denk je er steeds aan

de hovenier leuk dat je weer begint!!
pi_108679944
Vlissingen; ik ben het wel met je/jullie eens hoor. Zou het zelf ook niet doen namelijk. Ik had alleen in gedachten dat je er twee had gestuurd, daarom vond ik het al zo vreemd dat ze allebei nog niet zijn aangekomen ;)

Mijn poesiekaartje is nog niet gevonden, en ik heb zelf niet zoveel zin om 250 users bijlangs te gaan.. Heb maar een oproepje in m'n profiel gezet, who knows..
pi_108714804


Daar was ie al! Dit poesje lijkt sprekend op mijn eigen O+
pi_108762023
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 20:39 schreef Poesopstokje het volgende:
[ afbeelding ]

Daar was ie al! Dit poesje lijkt sprekend op mijn eigen O+
O+

Net mijn eerste kaartje geschreven, nog 4 te gaan :P
Children of the night. What music they make.
pi_108764504
Done. Morgenochtend op de bus, en dan maar afwachten.
Children of the night. What music they make.
pi_108786361
Eerste kaart is binnen in Duitsland! Heeft er 469 km over gedaan; net een nieuwe aangevraagd en weer Duitsland.

» Sent: 1 postcard
» Received: 0 postcards
» Traveling: 5 postcards out of 5
» Sent distance: 469 km (291 miles)
» Received distance: 0 km (0 miles)

Traveling: USA, Finland, Rusland, Oekraïne en nu weer een nieuwe Duitsland dus :-)
pi_108786436
Leuk! Nu komt er ook een kaartje jouw kant op ;)

Had je nog een leuke Hurray gekregen uit Duitsland?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 6 maart 2012 @ 18:13:25 #163
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_108789662
O+ vandaag lagen er 3 kaarten in de bus

eentje uit NL, eentje uit Polen en een uit Rusland

t zorgde wel even voor een glimlach op mn gezicht, fijn na een klote dag!

wat zijn die Hurrays?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Moderator dinsdag 6 maart 2012 @ 18:17:31 #164
155227 crew  Guppy
dus
pi_108789765
De mails die je krijgt als je kaartjes geregistreerd worden, beginnen met "Hurray!!" ;)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 6 maart 2012 @ 18:53:13 #165
147091 janeway
live long and prosper
pi_108790697
Vandaag weer een uit rusland binnen..
  dinsdag 6 maart 2012 @ 19:18:11 #166
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_108791715
Ik fietste vandaag met toeval door de Oosterstraat in Groningen (nadat mijn fiets eindelijk na 3 maanden gemaakt was. Lekke banden zijn bitches.) en daar blijkt dus een winkeltje te zitten, geheel geweid aan kaarten! Ben even naar binnen gelopen, wát een leuke kaartjes allemaal :D. Ik heb overigens niks gekocht, er ligt nog een stapel en budgettair is het niet zo'n strak plan :'). Maar als ik straks weer wat ruimer zit en ik weer kaarten mag versturen zal ik er zeker weer een bezoekje doen!

Oja, en er is vandaag een kaartje uit Sint-Petersburg gekomen. Met een brug. Twee jaar geleden was ik er zelf, en toen waren de Russen waar we te gast waren al helemaal enthousiast over bruggen. Klaarblijkelijk waren ze niet de enigen. Waarom ze die bruggen helemaal fantastisch vinden is me tot op heden nog steeds een raadsel.
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
pi_108803563
Hoe kan het trouwens dat China en Rusland altijd zo lang onderweg zijn?
Laatst had ik een kaartje naar Spanje die er 2 dagen over deed, en een kaartje vanuit Japan 7 dagen.. Amerika is ook altijd wel snel, max 15 dagen.
pi_108803910
Mzzz... ik heb een kaartje naar Ruslamnd en China vandaag op de bus gedaan....ben benieuwd :P
Children of the night. What music they make.
pi_108812019
Ver weg, slechte posterijen? En niet iedereen kan daar niet elke dag op internet he. Ik had ook eens een rus die deed er 50 dagen over en toen zag ik ook dat hij op 1 dag 15 kaarten had geregistreed ofzo...
I had a signature once. It was awful.
  woensdag 7 maart 2012 @ 15:04:20 #170
342418 VKV
Plausibel
pi_108822694
Heb me ook aangemeld, er zijn er inmiddels al vier ontvangen in Duitsland (2x), Oekraïne en Amerika :)
  woensdag 7 maart 2012 @ 15:18:07 #171
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_108823289
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 10:12 schreef zoeperzazke het volgende:
Ver weg, slechte posterijen? En niet iedereen kan daar niet elke dag op internet he. Ik had ook eens een rus die deed er 50 dagen over en toen zag ik ook dat hij op 1 dag 15 kaarten had geregistreed ofzo...
Misschien dat ze naar Amerika toe ook al onderscheid maken in welk vliegtuig welke post moet en die naar Rusland gewoon alleen naar Moskou. Daarnaast is zeker een deel van Rusland (Siberie bijv), moelijker bereikbaar..

denk ik :@
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_108823446
Zou dat het zijn? Mijn kaartjes naar Japan en Brazilië zijn zojuist na 9 dagen aangekomen.
Vind het nogal een verschil :o
pi_108824493
Ik kreeg vandaag drie kaartjes (Minsk, Polen en Oekraine) en tot mijn grote verbazing zijn alle kaartjes geregistreerd. Nu kan ik dus weer 9 nieuwe adresjes aanvragen, ben benieuwd of er een speciaal land bij zit of zo. Vast niet. :')
pi_108825247
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 15:48 schreef searchanddestroy het volgende:
Ik kreeg vandaag drie kaartjes (Minsk, Polen en Oekraine) en tot mijn grote verbazing zijn alle kaartjes geregistreerd. Nu kan ik dus weer 9 nieuwe adresjes aanvragen, ben benieuwd of er een speciaal land bij zit of zo. Vast niet. :')
wat vinden jullie speciale landen?

gister 1 uit litouwen gehad, vandaag kreeg ik er 4 1 uit, engeland, australie, letland, en duitsland.

nu sta ik op 7 verzonden
10 ontvangen,
en nog 6 onderweg

:)
  woensdag 7 maart 2012 @ 16:40:52 #175
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_108826795
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 16:08 schreef vlissingen het volgende:

[..]

wat vinden jullie speciale landen?

gister 1 uit litouwen gehad, vandaag kreeg ik er 4 1 uit, engeland, australie, letland, en duitsland.

nu sta ik op 7 verzonden
10 ontvangen,
en nog 6 onderweg

:)
Landen waar niet veel postcrossers zijn bijvoorbeeld.

Ik kreeg ooit een PM van iemand uit Haïti, daar zijn maar echt een paar mensen Postcrossing actef Ze zou mijn adres hebben getrokken en mij dus een paar weken terug een kaart hebben verstuurd. Wil ik haar een vriendelijk antwoord sturen, zie ik dat ze pas die dag was geregistreerd, Dus zette ik mijn vraagtekens erbij of ze echt wel iets had verstuurd. Ik zette ook jn mijn antwoord dat ik dat gezien had. Helemaal niks meer van gehoord, wel erg zonde dus....

Maar goed ik denk dat andere speciale landen zijn, de landen die dus laag staan in het aantal gebruikers of aantal verzonden kaarten, of landen waar je een band mee hebt. In mijn geval zou dat Luxemburg zijn. Ik ben nog maar in 5 verschillende landen geweest :@
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_108830364
Als je tien kaarten kan versturen dan krijg je toch al gauw landen zoals België, Duitsland, Rusland, Oekraine, Polen, USA, Belarus, Taiwan, China... beetje die standaard landen dus. Als er dan ineens een totaal ander land verschijnt dan vind ik dat al gauw speciaal. :')
  Moderator woensdag 7 maart 2012 @ 18:27:00 #177
155227 crew  Guppy
dus
pi_108830829
Ik vind het ook leuk als ik een land krijg waar ik geweest ben, of naar toe wil
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  woensdag 7 maart 2012 @ 18:32:01 #178
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_108831000
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 18:13 schreef searchanddestroy het volgende:
Als je tien kaarten kan versturen dan krijg je toch al gauw landen zoals België, Duitsland, Rusland, Oekraine, Polen, USA, Belarus, Taiwan, China... beetje die standaard landen dus. Als er dan ineens een totaal ander land verschijnt dan vind ik dat al gauw speciaal. :')
Ja klopt. Belgie krijg ik zelf overigens niet vaak. Pas 2 keer gehad. Maar misschien kijken ze ook wel naar de afstand. Eindhoven is natuurlijk niet ver van de Belgische grens. Sterker nog een kaart van mij naar Frankrijk heeft hemelsbreed minder km moeten afleggen dan mijn verste adres binnen Nederland :D

Nu heb ik van minder grote landen kaarten onderweg naar Chili en Singapore.. :) :)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_108835282
@Bos: niet gewoon omdat er in Belgie minder postcrossers zijn?

Mijn laatst 8 kaarten waren naar: Wit-Rusland, Duitsland, Rusland, Canada, Taiwan, Polen, Litouwen en Ukraine.
  woensdag 7 maart 2012 @ 20:36:05 #180
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_108837300
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 20:02 schreef Jum het volgende:
@Bos: niet gewoon omdat er in Belgie minder postcrossers zijn?

Mijn laatst 8 kaarten waren naar: Wit-Rusland, Duitsland, Rusland, Canada, Taiwan, Polen, Litouwen en Ukraine.
Zou ook kunnen hoor, grotere kans zelfs :@
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 8 maart 2012 @ 13:09:09 #181
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_108860682
zo jammer he, als men niets in t profiel heeft staan -O-


nog 5 kaarten van me zijn onderweg, waarvan eentje naar Rusland die nu 16 dagen onderweg is.
ben eens benieuwd hoelang de andere 3 naar Rusland erover doen

[ Bericht 36% gewijzigd door Ynske op 08-03-2012 13:22:00 ]
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_108862717
16 dgn Rusland is niet zo heel lang. Vaak doen ze er gewoon 3 weken over.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_108864788
Vangst voor vandaag;


Mijn tweede uit Argentinië, ik ben verwend O+


Uit Duitsland O+


Hele aparte (zelfgemaakte) uit Duitsland. Heeft er 30 dagen over gedaan.
pi_108866995
Die uit Duitsland is tof! O+ Ik kreeg er vandaag ook eentje uit Duitsland, die user was in Londen geweest en had daar kaartjes gekocht. Ze las toevallig op m'n profiel dat ik Engeland erg tof vind dus ze heeft me zo'n kaartje gestuurd. :-)

edit: Ik kreeg vandaag ook die gratis Greenpeace kaartjes binnen, ze zijn errrg leuk! O+
pi_108867125
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 16:21 schreef searchanddestroy het volgende:

edit: Ik kreeg vandaag ook die gratis Greenpeace kaartjes binnen, ze zijn errrg leuk! O+
Ik heb ook 2 pakketjes gehad. Wel 2 keer dezelfde 3, weet niet of dat standaard is :@
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  donderdag 8 maart 2012 @ 18:43:58 #186
342418 VKV
Plausibel
pi_108872173
Ik hoop dat ik binnenkort ook m'n eerste kaart krijg... :)
pi_108873098
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 18:43 schreef VKV het volgende:
Ik hoop dat ik binnenkort ook m'n eerste kaart krijg... :)
ik denk dat je het best kan rekenen op een dag of 10 na het registreren van je eerste ontvangen kaart. Dat hangt af van het land van herkomst en wanneer de kaart is verstuurd. Kan natuurlijk eerder zijn, als je kaart uit bijvoorbeeld, Duiitsland of Zwitserland komt, maar ook langer als de kaart uit Australie of ZuidAmerika moet komen, wat je natuulijk niet weeet
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  donderdag 8 maart 2012 @ 19:19:20 #188
342418 VKV
Plausibel
pi_108873408
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 19:11 schreef Bos81 het volgende:

[..]

ik denk dat je het best kan rekenen op een dag of 10 na het registreren van je eerste ontvangen kaart. Dat hangt af van het land van herkomst en wanneer de kaart is verstuurd. Kan natuurlijk eerder zijn, als je kaart uit bijvoorbeeld, Duiitsland of Zwitserland komt, maar ook langer als de kaart uit Australie of ZuidAmerika moet komen, wat je natuulijk niet weeet
Ben vandaag precies 10 dagen geregistreerd :P Heb nu 9 kaarten de deur uit, morgen weer even naar de Bruna om een nieuwe lading kaarten en postzegels in te slaan :)
  donderdag 8 maart 2012 @ 19:19:34 #189
342418 VKV
Plausibel
pi_108873416
-dubbel-
pi_108873625
ook hier een nieuwe 'postcrosser'!!

ik heb het een aantal keer gezien bij mijn schoonmoeder en vond het iedere keer wel grappig.
nu ligt ze in het ziekenhuis en ben al 2 weekjes voor haar aan het schrijven.
dus zodoende heb ik zelf maar een accountje aangemaakt omdat ik het denk ik wel leuker
vind als er kaartjes speciaal aan mij op de mat liggen.
dus ben sinds gisteren officieel lid! :W

heb gisteren eerst allemaal kaartjes aangeschaft en postzegels gehaald. plus 2 leuke blikken van de zeeman. 1 voor de lege kaarten en een voor de aangekomen kaartjes.
alleen had ik allemaal dubbele kaarten gekocht omdat ik die zelf het leukst vind. maar lees net dus bij mijn adressen die ik aangevraagd heb dat ze ze allemaal liever niet hebben.. ;(
heb ik weer..
maar toch maar een dubbele gepakt en meteen me excuses aangeboden.
er moest er een naar taiwan, finland, rusland, china ennnnnnn USA.

jeetje wat een tekst! o|O maar ben ook zo enthousiast haha :P
pi_108876562
Ik had tien kaartjes gekocht en 1 velletje Wereld + Europa postzegels en was zo'n 14 euro kwijt. Ik wil nu weer gewoon wachten tot alle kaartjes geregistreerd zijn, zo valt 't qua kosten nog een beetje mee. :)
pi_108882671
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2012 19:24 schreef xXmadelonXx het volgende:
ook hier een nieuwe 'postcrosser'!!

ik heb het een aantal keer gezien bij mijn schoonmoeder en vond het iedere keer wel grappig.
nu ligt ze in het ziekenhuis en ben al 2 weekjes voor haar aan het schrijven.
dus zodoende heb ik zelf maar een accountje aangemaakt omdat ik het denk ik wel leuker
vind als er kaartjes speciaal aan mij op de mat liggen.
dus ben sinds gisteren officieel lid! :W

heb gisteren eerst allemaal kaartjes aangeschaft en postzegels gehaald. plus 2 leuke blikken van de zeeman. 1 voor de lege kaarten en een voor de aangekomen kaartjes.
alleen had ik allemaal dubbele kaarten gekocht omdat ik die zelf het leukst vind. maar lees net dus bij mijn adressen die ik aangevraagd heb dat ze ze allemaal liever niet hebben.. ;(
heb ik weer..
maar toch maar een dubbele gepakt en meteen me excuses aangeboden.
er moest er een naar taiwan, finland, rusland, china ennnnnnn USA.

jeetje wat een tekst! o|O maar ben ook zo enthousiast haha :P
Hoi, welkom! :*

Volgende keer zo'n dubbel kaartje doormidden knippen, paar lijntjes tekenen en voilà, iedereen blij ;)
Heb ik zelf ook wel een paar keer gedaan, geen commentaar op gehad.
  Redactie Sport donderdag 8 maart 2012 @ 22:28:59 #193
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_108884459
Ik kreeg vandaag voor de 3e (?) keer een kaartje uit Wit-Rusland. Eentje met een zwaan er op met de tekst "Fauna of Belarus" Ik had er al een in deze serie, wie weet of ik er nog meer krijg. _O_
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_108885716
ja oh sorry ik bedoelde eigenlijk van welk speciaal land wil je graag een kaart. Maar heb net gezien dat er idd, wel heel veel speciale landen zijn!

ja ynske een leeg profiel is echt vervelend, had er pas ook 1 getrokken die persoon had ook maar 1 kaart verstuurd, en was een maand lang al niet online geweest. Maar ze heeft de kaart gister geregistreerd dus ik was helemaal blij

mijn frustratie ligt nog steeds in de nederlandse kaart die is nu bijna een maand onderweg..tegelijk op de post gegaan met andere kaarten die zijn wel aangekomen.

@poesopstokje, die uit argentie is leuk zeg!

madelon welkom!!
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 22:28 schreef DeLuna het volgende:
Ik kreeg vandaag voor de 3e (?) keer een kaartje uit Wit-Rusland. Eentje met een zwaan er op met de tekst "Fauna of Belarus" Ik had er al een in deze serie, wie weet of ik er nog meer krijg. _O_
haha die heb ik van de week ook gehad die zwaan uit wit rusland
pi_108885949
quote:
14s.gif Op donderdag 8 maart 2012 19:24 schreef xXmadelonXx het volgende:
ook hier een nieuwe 'postcrosser'!!

ik heb het een aantal keer gezien bij mijn schoonmoeder en vond het iedere keer wel grappig.
nu ligt ze in het ziekenhuis en ben al 2 weekjes voor haar aan het schrijven.
dus zodoende heb ik zelf maar een accountje aangemaakt omdat ik het denk ik wel leuker
vind als er kaartjes speciaal aan mij op de mat liggen.
dus ben sinds gisteren officieel lid! :W

heb gisteren eerst allemaal kaartjes aangeschaft en postzegels gehaald. plus 2 leuke blikken van de zeeman. 1 voor de lege kaarten en een voor de aangekomen kaartjes.
alleen had ik allemaal dubbele kaarten gekocht omdat ik die zelf het leukst vind. maar lees net dus bij mijn adressen die ik aangevraagd heb dat ze ze allemaal liever niet hebben.. ;(
heb ik weer..
maar toch maar een dubbele gepakt en meteen me excuses aangeboden.
er moest er een naar taiwan, finland, rusland, china ennnnnnn USA.

jeetje wat een tekst! o|O maar ben ook zo enthousiast haha :P
welkom

Als je een beetje handig bent kun je van die dubbele kaarten, een enkele maken.. Gewoon netjes in de rand knippen ;)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_108900624
Holy sh*t! Worden er zomaar 5 kaarten binnen 3 dagen geregistreerd.. Heel mijn stats uit verband :P

42 sent, 34 received

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2012 12:29:35 ]
pi_108910110
ik moet zeggen dat het wachten voor je eerste kaartje erg lang duur haha..
2 dagen zijn ze nu onderweg. had vandaag ook groeten uit holland kaarten gehaald.
dit keer wel gewoon ansichtkaarten.. :')
  vrijdag 9 maart 2012 @ 17:04:44 #198
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_108910234
Ik probeer nu lekker door te trekken tot de 100 sent (nog 11 te gaan). Dan zet ik mijn stats even op 11 traveling en wacht dan echt tot die teller op 0 staat....
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_108910925
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 17:01 schreef xXmadelonXx het volgende:
ik moet zeggen dat het wachten voor je eerste kaartje erg lang duur haha..
2 dagen zijn ze nu onderweg. had vandaag ook groeten uit holland kaarten gehaald.
dit keer wel gewoon ansichtkaarten.. :')
Joh geeft toch niets ;) Zoals we al zeiden, die dubbele kun je gewoon netjes doorknippen, kun je ze lsnog sturen ;)
En inderdaad, het kan soms langs duren. Maar als je er eenmaal inzit krijg je zo de een na de ander!

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 17:04 schreef Bos81 het volgende:
Ik probeer nu lekker door te trekken tot de 100 sent (nog 11 te gaan). Dan zet ik mijn stats even op 11 traveling en wacht dan echt tot die teller op 0 staat....
Dat hou ik mezelf ook steeds voor, maar dat wil niet echt lukken :') Zojuist weer 5 aangevraagd, zit weer op 9/9
  Moderator vrijdag 9 maart 2012 @ 22:42:49 #200
155227 crew  Guppy
dus
pi_108924440
Ik heb een ontvanger in Duitsland maar eens een berichtje gestuurd, want mijn kaart naar haar is expired. Eens vragen of ze m misschien per ongeluk vergeten is. Kan gebeuren.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_108927402
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 17:26 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Joh geeft toch niets ;) Zoals we al zeiden, die dubbele kun je gewoon netjes doorknippen, kun je ze lsnog sturen ;)
En inderdaad, het kan soms langs duren. Maar als je er eenmaal inzit krijg je zo de een na de ander!

ja ik ga denk ik morgen aan de slag. en houd er een stel dubbel voor degene die het niet erg vinden :)
pi_108933759
Mijn kaartjes naar Duitsland en Finland zijn aangekomen *O*
Children of the night. What music they make.
pi_108948522
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_108967402
Ik kan weer 2 adressen aanvragen, de eerste gaat naar Taiwan:

quote:
I'll be just any beautiful postcards and stamps. I would be very grateful if cards have teiy:
Building
Illustration
Animal
Insect
Music
Band
Lekker makkelijk dus :P

En de tweede gaat naar Costa Rica *O*
Children of the night. What music they make.
  zondag 11 maart 2012 @ 14:36:57 #205
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_108969197
Met een beetje mazzel haal ik binnen 2 weken de 100ste sent kaart. Sta op 91. Nu zijn er 10 traveling, waarvan er drie zo meteen op de bus gaan. Alleen die naar Duitsland zal wel binnen een week worden geregistreerd, Die anderen gaan naar China en Rusland dus zullen wel over de twee weken gaan.

Daarnaast zijn er nog 7 onderweg naar (aantal dagen) : Engeland ( 2), Oekraine (5), VS (8), Chili (8), Singapore (12), Japan (23) en Wit-Rusland (36),,

Let's hope so
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_108969449
Mijn kaartje naar Oekraine is nu 3 dagen onderweg, en nog een heleboel vijf dagen: Belarus, Taiwan, Finland, Duitsland, Nieuw Zeeland, USA, Rusland. En over drie dagen is mijn kaartje naar China expired...



O+
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 11 maart 2012 @ 14:45:53 #207
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_108969600
Echt handig nu, ik print mn kaarten zelf nu, afhankelijk van wat men leuk vind kan ik mn eigen foto's gebruiken :D
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zondag 11 maart 2012 @ 14:48:40 #208
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_108969734
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 14:42 schreef searchanddestroy het volgende:
Mijn kaartje naar Oekraine is nu 3 dagen onderweg, en nog een heleboel vijf dagen: Belarus, Taiwan, Finland, Duitsland, Nieuw Zeeland, USA, Rusland. En over drie dagen is mijn kaartje naar China expired...

[ afbeelding ]

O+
DIe is leuk.

@ Ynske. Ik denk dat ik ook binnenkort even ga kijken of ik leuke foto's heb voor op ansichtkaarten, lijkt me toch wel leuk enzo..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_108979194
Zelf kaarten maken vind ik ook leuk, maar zijn helaas zo duur per stuk..
Met die sets heb je gelijk weer 20/50 van dezelfde, da's ook jammer.

Maar ik heb inmiddels een grote collectie kaarten verzameld, dus ik mag van mezelf ook niks meer kopen :@

@DeHovenier; jouw UI _O-
  zondag 11 maart 2012 @ 21:45:48 #210
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_108988541
Pff, kaartje Duitsland binnen, nieuw adres aangevraagd, mag hij weer naar Duitsland. Idem dito voor Finland. Zou graag weer naar een bijzonder land willen versturen.

Ik hoop dat er binnenkort weer een paar kaarten geregistreerd worden! Taiwan (30), Rusland (25), China (16), Wit-Rusland (16) en Amerika (16) staan nog open. Ook nog eentje naar Duitsland, maar die moet nog op de post :P. Amerika verwacht ik wel een dezer dagen, hopelijk komt de rest er ook snel achteraan!

Nu maar even een leuk kaartje schrijven aan iemand die een bijzonder kort profiel heeft :D.
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
  zondag 11 maart 2012 @ 21:47:38 #211
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_108988638
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 21:45 schreef Finland. het volgende:
Pff, kaartje Duitsland binnen, nieuw adres aangevraagd, mag hij weer naar Duitsland. Idem dito voor Finland. Zou graag weer naar een bijzonder land willen versturen.

Ik hoop dat er binnenkort weer een paar kaarten geregistreerd worden! Taiwan (30), Rusland (25), China (16), Wit-Rusland (16) en Amerika (16) staan nog open. Ook nog eentje naar Duitsland, maar die moet nog op de post :P. Amerika verwacht ik wel een dezer dagen, hopelijk komt de rest er ook snel achteraan!

Nu maar even een leuk kaartje schrijven aan iemand die een bijzonder kort profiel heeft :D.
Komt allemaal wel, je moet natuurlijk ook mazzel hebben en zodra je er meer traveling mag hebben, wordt die kans natuurlijk ook groter..

Ik ben wel benieuwd hoeveel kaartjes ik deze week krijg. Donderdag ben ik jarig, zal dus leuk zijn als ik die dag leuke kaartjes krijg..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zondag 11 maart 2012 @ 23:44:22 #212
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_108995572
Dat is waar, maar inmiddels moest meer dan een kwart naar Duitsland, dan word je er wel een beetje tureluurs van. Maar goed, nog een paar kaarten en dan mogen er 8 tegelijkertijd onderweg :D.
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
pi_109021911
hoelang duurt het gemiddeld om een kaartje te versturen? en te ontvangen.?
pi_109022109
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 19:34 schreef xXmadelonXx het volgende:
hoelang duurt het gemiddeld om een kaartje te versturen? en te ontvangen.?
Ligt eraan welk land natuurlijk.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_109022330
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 19:38 schreef Miniem het volgende:

[..]

Ligt eraan welk land natuurlijk.
ik heb er een naar finland, usa, taiwan, china en naar rusland.
ze zijn 5 dagen aan het reizen. is natuurlijk niet zo lang maar ik had onderhand al wel
verwacht dat er teminste eentje geregistreerd zou worden ;(
pi_109022371
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 19:43 schreef xXmadelonXx het volgende:

[..]

ik heb er een naar finland, usa, taiwan, china en naar rusland.
ze zijn 5 dagen aan het reizen. is natuurlijk niet zo lang maar ik had onderhand al wel
verwacht dat er teminste eentje geregistreerd zou worden ;(
Geduld.
Ineens worden ze allemaal achter elkaar geregistreerd :P
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  maandag 12 maart 2012 @ 19:44:55 #217
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_109022424
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 19:34 schreef xXmadelonXx het volgende:
hoelang duurt het gemiddeld om een kaartje te versturen? en te ontvangen.?
Wat Miniem zegt +

Als je bij het profiel van een desbetreffende user klikt op het blauwe van Postcards sent of Postcards received. Zie je onderaan de pagina (Na het cirkeldiagram) een overzicht hoe lang kaarten uit een bepaald land gemiddeld genomen onderweg zijn geweest. Als die user nog geen kaarten uit Nederland heeft kun je bijvoorbeeld gaan zoeken bij andere mensen uit dat land.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_109022812
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 19:44 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Wat Miniem zegt +

Als je bij het profiel van een desbetreffende user klikt op het blauwe van Postcards sent of Postcards received. Zie je onderaan de pagina (Na het cirkeldiagram) een overzicht hoe lang kaarten uit een bepaald land gemiddeld genomen onderweg zijn geweest. Als die user nog geen kaarten uit Nederland heeft kun je bijvoorbeeld gaan zoeken bij andere mensen uit dat land.
het ligt allemaal rond de 2 weken.. nja zal toch idd geduld moeten gaan kweken haha :P

laatste vraagje:
waar kan je zien als iemand zo'n hurray heeft neergezet?

nu zal ik stoppen met de vragen haha, ben ook nog maar een groentje hierin
pi_109022881
Finland is meestal maar een paar dagen de rest rond 2 weken. en een hurray krijg je via de mail.
pi_109022947
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 19:53 schreef soapie het volgende:
Finland is meestal maar een paar dagen de rest rond 2 weken. en een hurray krijg je via de mail.
oke dankjewel!!
pi_109026447
Hoi Madelon, ook welkom ;)
Vragen mag altijd hoor, zo ben ik zelf ook bekend geworden met PC!
pi_109028275
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 20:56 schreef Poesopstokje het volgende:
Hoi Madelon, ook welkom ;)
Vragen mag altijd hoor, zo ben ik zelf ook bekend geworden met PC!
ja ik vind het echt super leuk! alleen niet verwacht dat je er een beetje hebberig van word xD

haha in elke winkel kijk ik nu of ze leuke kaarten hebben.
en helaas ook ongeduldig.. ik denk dat ik tot nu toe wel bijna alle symptomen heb van een postcrosser :P
pi_109029728
Haha dat komt wel goed hoor ;)
Dat zei ik ook al tegen andere nieuwe PC-ers hier; voor je het weet loopt het storm, en kun je de een na de ander versturen. Kan soms erg snel gaan hoor. Ik ben eind december lid geworden, en zit al boven de 40 sent.
pi_109029768
Zo, morgen gaan er 2 kaarten op de bus :P
Children of the night. What music they make.
pi_109030674
Werkt verslavend hè? ;)

Wow en >40 sinds eind december?? Ik heb er 24 op 'sent' staan, sinds eind november. Wel wat pech gehad met 2 x expired (eentje is later alsnog geregistreerd) en 2 keer een user die meer dan een maand niet online was. Dat vertraagt natuurlijk flink.

Vandaag had ik deze in de bus O+ (ik ben dol op varkens ;) )
  maandag 12 maart 2012 @ 22:07:12 #226
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_109030911
Die is leuk Eska :D
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_109031826
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 22:03 schreef Eska het volgende:
Werkt verslavend hè? ;)

Wow en >40 sinds eind december?? Ik heb er 24 op 'sent' staan, sinds eind november. Wel wat pech gehad met 2 x expired (eentje is later alsnog geregistreerd) en 2 keer een user die meer dan een maand niet online was. Dat vertraagt natuurlijk flink.

Vandaag had ik deze in de bus O+ (ik ben dol op varkens ;) )
[ afbeelding ]
Ik heb een tic; ik moet ten alle tijden 9/9 sent hebben. :'(
Dan gaat het wel snel ja haha
  maandag 12 maart 2012 @ 22:38:22 #228
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_109033005
Ik ben ook volgens mij wel hard bezig met 91 sent in een half jaar met flink een aantal kaarten boven de 40 dagen onderweg en expired).

Edit make it 92. net een hurray gehad, nu een kaart naar Taiwan,,, again..

[ Bericht 24% gewijzigd door Bomenverzameling op 12-03-2012 22:50:06 ]
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator maandag 12 maart 2012 @ 23:47:09 #229
155227 crew  Guppy
dus
pi_109036167
Oh, ik vind Taiwan leuk :)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_109039725
Ik heb ook alles direct gestuurd zodra het kon, altijd dezelfde dag nog. Vanaf half december lid en nu 34 gestuurd. Het is toch ooi een kwestie van geluk....

Mijn stomme duitser is al 50 dagen niet online geweest inmiddels :(
I had a signature once. It was awful.
pi_109040811
Zal er wel mee te maken hebben dat ik relatief veel Europa heb ;)
Mijn kaartje naar China is nu 49 dagen onderweg.
  dinsdag 13 maart 2012 @ 10:18:31 #232
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_109041916
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 23:47 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh, ik vind Taiwan leuk :)
Om te ontvangen vind ik ze nog wel leuk, vaak wel leuke kaartjes, maar verzenden mwa. Ligt denk ik ook wel aan het profiel van de ontvanger, hoewel het vaak wel van die vrolijke meiden zijn van rond de 18-20
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 13 maart 2012 @ 11:46:53 #233
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_109044111
Taiwan O+ in 9 dagen aangekomen
mn eerste kaart met eigen foto is net geregistreerd

quote:
"Thank you to send postcards
I will treasure it
It is very cool, I like it!!!
=)"
kun je die teksten van de hurray ook ergens nog op de site terugvinden?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_109048496
Da's snel! :o

En nee, die Hurrays krijg je alleen in je mailbox.
Misschien een idee om een extra inbox aan te maken voor je PC mailtjes/hurrays?
  dinsdag 13 maart 2012 @ 15:52:40 #235
367531 AppleMartini
Chuckaplopper
pi_109051034
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 07:50 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb ook alles direct gestuurd zodra het kon, altijd dezelfde dag nog. Vanaf half december lid en nu 34 gestuurd. Het is toch ooi een kwestie van geluk....

Mijn stomme duitser is al 50 dagen niet online geweest inmiddels :(
Argh dit heb ik met een Indiër :( Niet leuk!

Inmiddels wel een kaartje uit Australië en Rusland! *O* Zo gaaf, heb er nu nog 3 travelling waarvan dus één naar die Indiër, eentje naar Amerika en eentje naar Duitsland.
  dinsdag 13 maart 2012 @ 16:05:20 #236
342418 VKV
Plausibel
pi_109051526
Hebben jullie ook al een adres in het Chinees moeten schrijven? Nog een hele uitdaging! :o
  dinsdag 13 maart 2012 @ 17:14:24 #237
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_109054245
Dus inclusief tekens? Dat niet, zou persoonlijk gewoon het adres printen en plakken. Zometeen schrijf je het verkeerd en raakt hij misschien expired :O. Pinyin durf ik overigens nog wel aan :P.

Had net even op de profielen gekeken van de mensen waar ik een kaartje heen heb gestuurd, allemaal de afgelopen 5 uur online geweest (en eentje 20 uur geleden). Pff, moet echt meer geduld kweken :D.
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
  dinsdag 13 maart 2012 @ 17:38:12 #238
342418 VKV
Plausibel
pi_109055012
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 17:14 schreef Finland. het volgende:
Dus inclusief tekens? Dat niet, zou persoonlijk gewoon het adres printen en plakken. Zometeen schrijf je het verkeerd en raakt hij misschien expired :O. Pinyin durf ik overigens nog wel aan :P.

Had net even op de profielen gekeken van de mensen waar ik een kaartje heen heb gestuurd, allemaal de afgelopen 5 uur online geweest (en eentje 20 uur geleden). Pff, moet echt meer geduld kweken :D.
Haha ja incl tekens, hoop dattie aankomt :P Zal sowieso nog wel even duren..
pi_109055307
Kaartje naar Amerika is vandaag aangekomen, hij was er blij mee :P

quote:
"THANKS FOR THE P.C. I LIKE THE WIND MILL P C I HAVE REC. 3 P C FROM THE NETHERLANDS AND SEND4 P.C. TO THE NETHERLANDS. HAPPY CROSSING"
Inmiddels 4 ontvangen uit NL, en 4 verstuurd, van de 17 ontvangen en 17 verzonden. Best veel :P
Children of the night. What music they make.
  dinsdag 13 maart 2012 @ 17:50:05 #240
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_109055397
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 17:14 schreef Finland. het volgende:
Dus inclusief tekens? Dat niet, zou persoonlijk gewoon het adres printen en plakken. Zometeen schrijf je het verkeerd en raakt hij misschien expired :O. Pinyin durf ik overigens nog wel aan :P.

Had net even op de profielen gekeken van de mensen waar ik een kaartje heen heb gestuurd, allemaal de afgelopen 5 uur online geweest (en eentje 20 uur geleden). Pff, moet echt meer geduld kweken :D.
Spreek jij toevallig Russisch of Oekraïens.

Ik kreeg dit gisteren in een Hurray en ik kom er geen wijs uit en Google Translate ook niet.

I navernoya vnests them to the list of their desires"

:@ :@
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_109055766
Volgende kaart gaat weer naar Finland.
Children of the night. What music they make.
pi_109058015
Ik zat eens te kijken hoeveel km elk kaartje nou precies moet afleggen en Nieuw Zeeland springt er toch wel bovenuit: 18,330 km.

En een keer 142 km naar Duitsland.
  dinsdag 13 maart 2012 @ 19:00:13 #243
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_109058264
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 18:54 schreef searchanddestroy het volgende:
Ik zat eens te kijken hoeveel km elk kaartje nou precies moet afleggen en Nieuw Zeeland springt er toch wel bovenuit: 18,330 km.

En een keer 142 km naar Duitsland.
Wat bij mij opvalt is, dat er een kaart naar Frankrijk minder heeft moeten afleggen dan een naar een Nederlandse in de provincie Groningen.

Mijn kortste is naar iemand in Belgie. Naar Duitsland zitten er ook kaarten bij van onder de 100 km. Tot nu toe is afgezien van de kaarten naar Australie, Chili het verst wat een kaart van mij heeft afgelegd (al moet deze nog worden geregistreerd)

[ Bericht 0% gewijzigd door Bomenverzameling op 13-03-2012 20:16:15 ]
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 13 maart 2012 @ 20:20:13 #244
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_109062441
Toch nog 2 kaartjes op de mat en dat na 19.00 uur :o



http://www.postcrossing.com/postcards/RU-832576

+



http://www.postcrossing.com/postcards/DE-1283682

Vooral die eerste vind ik echt zo wow, ik had ook in mijn profiel gezegd graag kaarten van vossen in de sneeuw wil ontvangen

O+
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 13 maart 2012 @ 21:15:36 #245
342418 VKV
Plausibel
pi_109065609
Die zijn mooi Bos81!
pi_109069304
Wauw :o Gefaved O+
En wat een toeval, twee tegelijk.

Ik mag er morgen weer twee versturen, nog even afwachten waar na toe.
pi_109080075
GAAAAAAAAF die vossenkaarten!!!
pi_109084088
Aaaahjeuj me eerste kaartje is geregistreerd! In finland.
Hij was echt helemaal gelukkig en kreeg een heel verhaal over mijn kaart (hij was graphic designer ofzo)
Ik ben echt blij haha :p
pi_109097117
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 12:05 schreef xXmadelonXx het volgende:
Aaaahjeuj me eerste kaartje is geregistreerd! In finland.
Hij was echt helemaal gelukkig en kreeg een heel verhaal over mijn kaart (hij was graphic designer ofzo)
Ik ben echt blij haha :p
Dat doet Postcrossing met je. En het gaat nooit over ~O>

Net mijn eerste kaartje in de bus gehad...uit Finland :P
Heeft er 5 dagen over gedaan.


Kent iemand Fins? :P
Children of the night. What music they make.
pi_109098206
Garfield! O+

En nee, je zult toch google even moeten raadplegen ;)
pi_109099947
volgende kaartje al geschreven. dit keer naar nederland..
vind dat toch net iets minder leuk dan naar verre landen zeg maar.
maar daarintegen ben ik nu overal blij mee haha :P
pi_109102175
Ach, ze komen wel lekker snel aan ;)

Vaak dan :o
pi_109102234
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 19:22 schreef xXmadelonXx het volgende:
volgende kaartje al geschreven. dit keer naar nederland..
vind dat toch net iets minder leuk dan naar verre landen zeg maar.
maar daarintegen ben ik nu overal blij mee haha :P
Je kan die optie ook uitzetten hea :P
Children of the night. What music they make.
pi_109102274
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 18:45 schreef Poesopstokje het volgende:
Garfield! O+

En nee, je zult toch google even moeten raadplegen ;)
Ik dacht dat je Fins kon -O-

Weer een illusie armer ;(
Children of the night. What music they make.
pi_109102986
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 20:02 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ik dacht dat je Fins kon -O-

Weer een illusie armer ;(
Hoe kom je daar nou weer bij dan _O-
  woensdag 14 maart 2012 @ 20:18:08 #256
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_109103215
@ Bos81
Nee, helaas niet, al heb ik een donkerbruin vermoeden dat ze hem gaat toevoegen aan haar favorieten of bij haar favoriete kaartjes gaat doen. Het is namelijk niet de eerste keer dat een Rus de verschillen tussen he/she en dergelijke niet kent (wat ooit eens een vet awkward moment opleverde met een Russische toen ik vroeg of ze dus een vriendin had, iets dat in Rusland niet geheel geaccepteerd wordt).

Vandaag een kaartje uit Zwitserland, extra leuk, want die had ik nog niet in de lijst :D. Vandaag is het kaartje naar China aangekomen dus ik heb direct weer een kaartje aangevraagd. En deze mag naaaaaar: China :P.
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
  Redactie Sport woensdag 14 maart 2012 @ 20:19:51 #257
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_109103332
Zo leuk! Mag een kaartje sturen naar een jongen uit Litouwen die van voetbal houdt. Heb dus een uitgekozen met het Abe Lenstra stadion erop! :D
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_109104269
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 20:01 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Je kan die optie ook uitzetten hea :P
ja ik heb het net even gedaan. kan het in de toekomst altijd nog terugdraaien.
pi_109104376
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 18:12 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Dat doet Postcrossing met je. En het gaat nooit over ~O>

Net mijn eerste kaartje in de bus gehad...uit Finland :P
Heeft er 5 dagen over gedaan.
[ afbeelding ]

Kent iemand Fins? :P
het gaat over dat pad. dat het een speciaal pad is ofzo haha :P
pi_109104493
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 20:18 schreef Finland. het volgende:
@ Bos81
Nee, helaas niet, al heb ik een donkerbruin vermoeden dat ze hem gaat toevoegen aan haar favorieten of bij haar favoriete kaartjes gaat doen. Het is namelijk niet de eerste keer dat een Rus de verschillen tussen he/she en dergelijke niet kent (wat ooit eens een vet awkward moment opleverde met een Russische toen ik vroeg of ze dus een vriendin had, iets dat in Rusland niet geheel geaccepteerd wordt).

Vandaag een kaartje uit Zwitserland, extra leuk, want die had ik nog niet in de lijst :D. Vandaag is het kaartje naar China aangekomen dus ik heb direct weer een kaartje aangevraagd. En deze mag naaaaaar: China :P.
Jij kan vast Fins!

quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 20:38 schreef xXmadelonXx het volgende:

[..]

het gaat over dat pad. dat het een speciaal pad is ofzo haha :P
Oeh :9
Children of the night. What music they make.
pi_109105022
Forest is, the path is, where is, quiet girl with milk
Bos is, is het pad, waar is, stil meisje met melk

*O*
  woensdag 14 maart 2012 @ 21:15:37 #262
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_109106439
@DeHovenier
Nee, ook niet :P. Ik spreek Nederlands, Engels en Duits (en Drents :D). Daarnaast nog een klein beetje Spaans maar dat zakt steeds verder weg. Zwitserduits kan ik ook (verstaan), alhoewel ik daar vaak even in moet komen. Ik leer op dit moment wel Frans en Russisch, het Russisch staat alleen even op een lager pitje. Verder zou ik graag een keer Fins en Italiaans willen leren. O ja, en Fries, maar zolang mijn opa thuis is mag ik dat niet met mijn oma praten van hem :P (mijn oma is half Friesche, maar spreekt eigenlijk alleen Drents).
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
pi_109107445
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 21:15 schreef Finland. het volgende:
@DeHovenier
Nee, ook niet :P. Ik spreek Nederlands, Engels en Duits (en Drents :D). Daarnaast nog een klein beetje Spaans maar dat zakt steeds verder weg. Zwitserduits kan ik ook (verstaan), alhoewel ik daar vaak even in moet komen. Ik leer op dit moment wel Frans en Russisch, het Russisch staat alleen even op een lager pitje. Verder zou ik graag een keer Fins en Italiaans willen leren. O ja, en Fries, maar zolang mijn opa thuis is mag ik dat niet met mijn oma praten van hem :P (mijn oma is half Friesche, maar spreekt eigenlijk alleen Drents).
Jeee noch in Frysk! Kom dr gesellig by, ik wol dy wol wot wurdsjes leare hjer ;)
En sa moeilik is it net hjer, wy prate ollinig faak sa snel, don is it wot moelik te ferstean!
pi_109107944
:D

Je hebt wel ambities Finland :P

quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 21:35 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Jeee noch in Frysk! Kom dr gesellig by, ik wol dy wol wot wurdsjes leare hjer ;)
En sa moeilik is it net hjer, wy prate ollinig faak sa snel, don is it wot moelik te ferstean!
Als ik het lees dan begrijp ik het wel ongeveer, maar idd, als je het hoort dan denk je :? omdat ze snel praten. Mijn vader is een Fries, maar hij praat alleen Fries als hij met z'n familie praat. Ik kan het niet spreken noch schrijven.
Children of the night. What music they make.
pi_109111401
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 21:43 schreef DeHovenier het volgende:
:D

Je hebt wel ambities Finland :P

[..]

Als ik het lees dan begrijp ik het wel ongeveer, maar idd, als je het hoort dan denk je :? omdat ze snel praten. Mijn vader is een Fries, maar hij praat alleen Fries als hij met z'n familie praat. Ik kan het niet spreken noch schrijven.
Fries O+
Ik schrijf ook altijd wat Friese woordjes -met vertaling- op mijn kaartjes. Word wel gewaardeerd vaak.

Vandaag héél toevallig in een winkeltje geweest waar ze ansichtkaarten met de Friese vlag verkochten. Niet helemaal strak, beetje schilderachtig, heeeul mooi. ¤0,45 /stuk O+
  donderdag 15 maart 2012 @ 00:54:50 #266
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_109117346
Ik had er laatst een, die woonde in Finland, maar sprak ook Fries en Nederlands. Jammergenoeg kwam ik er pas achter nádat ik de postzegel erop geplakt had en de kaart had beschreven :P.

Vertelde laatst met het vriezen hier over de elfstedentocht. Erg grappig, want die Amerikanen kunnen zich daar helemaal niks bij voorstellen, ze vroeg zich in de Hurray helemaal af waarom we ons zo konden kwellen en pijnigen en wat de reden was om 200 km te schaatsen. Hahahaha leuk om te lezen.
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
pi_109118691
Ik heb wel een keer een kaart naar een Nederlandse vrouw in Noorwegen mogen sturen. Dat is dan ook wel leuk, dus gewoon in het Nederlands. Toen had ik er een Postcrossing postzegel opgedaan en dat vond ze ook heel erg leuk..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_109119965
Kreeg gisteren een kaartje met rode kat èn cavia! http://www.postcrossing.com/postcards/DE-1285732

Daarnet nog een berichtje ontvangen van iemand uit Taiwan die mijn adres wilde controleren want het eerste kaartje dat ze probeerde te sturen kwam terug.
pi_109122398
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 22:31 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Fries O+
Ik schrijf ook altijd wat Friese woordjes -met vertaling- op mijn kaartjes. Word wel gewaardeerd vaak.

Vandaag héél toevallig in een winkeltje geweest waar ze ansichtkaarten met de Friese vlag verkochten. Niet helemaal strak, beetje schilderachtig, heeeul mooi. ¤0,45 /stuk O+
Waar was dat winkeltje?

quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 00:54 schreef Finland. het volgende:
Ik had er laatst een, die woonde in Finland, maar sprak ook Fries en Nederlands. Jammergenoeg kwam ik er pas achter nádat ik de postzegel erop geplakt had en de kaart had beschreven :P.

Vertelde laatst met het vriezen hier over de elfstedentocht. Erg grappig, want die Amerikanen kunnen zich daar helemaal niks bij voorstellen, ze vroeg zich in de Hurray helemaal af waarom we ons zo konden kwellen en pijnigen en wat de reden was om 200 km te schaatsen. Hahahaha leuk om te lezen.
Dat is wel jammer idd.

Gekke Amerikanen :P

Ik had een Duitse die Nederlands kon, maar bij het schrijven van de kaart was ik dat vergeten dus schreef ik 'm in het engels -O-

Ik kreeg wel een Hurray in het Nederlands terug, dat wel.
Children of the night. What music they make.
pi_109123770
@DeHovenier; in een winkelcentrumpje in Noordwolde Fr.
Moest er heel toevallig heen voor een sollicitatie, en toen zag ik dat winkeltje dus. Knutselwinkeltje zeg maar.

Ik ben ze trouwens nooit eerder tegengekomen, dus helemaal blij O+
pi_109131155
Nou 2e kaartje geregistreerd. Die naar taiwan. Wel in 8 dagen. Had echt me best erop gedaan krijg niet eens een bedankje..
pi_109135541
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 15:04 schreef xXmadelonXx het volgende:
Nou 2e kaartje geregistreerd. Die naar taiwan. Wel in 8 dagen. Had echt me best erop gedaan krijg niet eens een bedankje..
Die heb je er ook tussenzitten idd.
Children of the night. What music they make.
pi_109135876
Oooh mijn eerste kaartje naar Engeland O+
Nog niet een van gekregen/gestuurd :)
pi_109137590
quote:
[quote]0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 17:21 schreef Poesopstokje het volgende:
Oooh mijn eerste kaartje naar Engeland O+
Nog niet een van gekregen/gestuurd :)
Die heb ik nog niet gehad. Net een kaartje naar Finland op de bus gedaan.

quote:
Postcards Sent: 3
Postcards Received: 1
Maar er staan nog 5 kaarten op 'traveling' :P
Children of the night. What music they make.
pi_109137831
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 18:19 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Die heb ik nog niet gehad. Net een kaartje naar Finland op de bus gedaan.

[..]

Maar er staan nog 5 kaarten op 'traveling' :P
Ik heb het idee dat jij al jaren in dit topic post :X
pi_109138245
men 3e kaartje al geregistreerd!! zo gaat het van niks in een keer naar 2 op een dag haha :P
pi_109138285
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 18:30 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat jij al jaren in dit topic post :X
Hoezo :P
Children of the night. What music they make.
pi_109143309
Oekraine heeft er maar 8 dagen over gedaan (eigenlijk zes, want ik deed ze iets later op de post). Normaal duurt dat zo'n 30 dagen... haha.
  donderdag 15 maart 2012 @ 21:43:33 #279
351378 OzBunyip
King of the mountain
pi_109148160
Pfff, eindelijk een Hurray voor m'n kaartje naar Rusland... heeft er 39 dagen over gedaan!

Nou die naar China nog, die is al even lang onderweg...
pi_109148994
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 21:43 schreef OzBunyip het volgende:
Pfff, eindelijk een Hurray voor m'n kaartje naar Rusland... heeft er 39 dagen over gedaan!

Nou die naar China nog, die is al even lang onderweg...
Die van mij (China en Rusland) zijn nog altijd traveling.... en dat zal wel ff duren ook, uitgaande van jouw post -O-
Children of the night. What music they make.
pi_109150071
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 18:45 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Hoezo :P
Ik heb geen idee :p Voelt vertrouwd ofzo haha

quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 20:31 schreef searchanddestroy het volgende:
Oekraine heeft er maar 8 dagen over gedaan (eigenlijk zes, want ik deed ze iets later op de post). Normaal duurt dat zo'n 30 dagen... haha.
Gelukkig! Ik heb er ook net eentje op de bus gedaan, hopelijk is die net zo snel ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 21:43 schreef OzBunyip het volgende:
Pfff, eindelijk een Hurray voor m'n kaartje naar Rusland... heeft er 39 dagen over gedaan!

Nou die naar China nog, die is al even lang onderweg...
Mijn China is ook al 52 dagen onderweg :o

Overigens deze week nog geen kaartjes gekregen :( Kijk elke dag weer beteuterd in je brievenbus..
pi_109150093
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 22:11 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik heb geen idee :P Voelt vertrouwd ofzo haha

[..]

Gelukkig! Ik heb er ook net eentje op de bus gedaan, hopelijk is die net zo snel ;)

[..]

Mijn China is ook al 52 dagen onderweg :o

Overigens deze week nog geen kaartjes gekregen :( Kijk elke dag weer beteuterd in je brievenbus..
  donderdag 15 maart 2012 @ 22:12:49 #283
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_109150157
Kaartje naar Taiwan aangekomen. Dus even een nieuw adres aangevraagd, de volgende mag wederom naar Taiwan. Is me nu al de vierde keer dat een kaart aankomt en ik hetzelfde land weer krijg om op te sturen.

Gelukkig was dat kaartje 25, nu mag ik er 8 tegelijkertijd versturen. De andere mag naar Polen :).
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
pi_109150518
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 17:21 schreef Poesopstokje het volgende:
Oooh mijn eerste kaartje naar Engeland O+
Nog niet een van gekregen/gestuurd :)
Engeland heeft bij mij ook lang geduurd voor ik daar het eerste kaartje uit kreeg. Portugal wat ook hoog staat in de meesten kaarten per landen top heb ik slechts 1 kaart naar toe mogen sturen en nog geen enkele uit gekregen..

Vandaag helaas maar 1 kaart ontvangen, ik had op meer gehoopt, gezien ik er 7 meer sent dan received heb, maar goed dat trekt nog wel eens bij natuurlijk.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_109150611
» Sent: 46 postcards

» Received: 37 postcards

» Traveling: 9 postcards out of 9

Ik denk dat ik mezelf nu toch écht even in de hand moet houden :o
Even alles aan laten komen om de verhoudingen wat recht te trekken.

(55 kaartjes à 85/95 ct postzegel :o )

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2012 22:19:58 ]
pi_109151028
Ik ben bijna aan de 100 sent (nu 93 met 10 onderweg) Als die 100 bereikt is vul ik mijn sent aan tot 11 traveling en dan wacht ik een keer tot alle traveling weg zijn, ook al expired er een kaart. Dan maar 2 maanden niks verzenden.. ;(
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_109151215
» Sent: 49 postcards
» Received: 46 postcards
» Traveling: 3 postcards out of 9

Nog 3 te gaan. En nog 1 en ik mag er 10 versturen. En dan toch zo veel mogelijk proberen om 10 kaarten in 1 keer op de bus te doen, vervolgens wachten tot ze allemaal zijn aangekomen en dan pas weer versturen.
pi_109151649
Ja zo ga ik het nu ook maar doen.
Het wordt een beetje een obsessie nu :@ en het moet wel leuk blijven natuurlijk.

Ik weet soms van ellende niet wat ik moet schrijven.. Want hij MOET en ZAL nog voor 5u op de bus :') Alsof dat wat uitmaakt, maar goed.

Ik ga wachten! Wish me luck ;)
pi_109153513
5u? 6u hier max. Ik moet mijn kaarten weer 'ns aanvullen........
Children of the night. What music they make.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 10:39:26 #290
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_109161163
Ik kom er achter dat het meisje in Taiwan nog geen enkel kaartje heeft ontvangen en het meisje uit Polen nog maar eentje. Daar ga ik even extra hard m'n best voor doen!
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 11:39:58 #291
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_109162921
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 23:08 schreef DeHovenier het volgende:
5u? 6u hier max. Ik moet mijn kaarten weer 'ns aanvullen........
Friesland he. Daar sorteren ze nog met de hand. :P
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_109163156
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 11:39 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Friesland he. Daar sorteren ze nog met de hand. :P
:') Ja echt.. En ze komen met klompen en tractors de post ophalen, en per paard en wagen wordt het bezorgd :D
  vrijdag 16 maart 2012 @ 11:50:34 #293
342418 VKV
Plausibel
pi_109163310
Eerste vier kaarten binnen! Uit Zwitserland, Zweden, Finland en Taiwan :D
  vrijdag 16 maart 2012 @ 14:00:30 #294
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_109167573
Kaartje binnen uit Macau *O* *O* *O*

Land met nog maar 4 cijfers als ID _O_ _O_
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_109170202
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 14:00 schreef Bos81 het volgende:
Kaartje binnen uit Macau *O* *O* *O*

Land met nog maar 4 cijfers als ID _O_ _O_
Nog nooit van gehoord :o
Wel vet ^O^
pi_109170284
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 10:35 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Waar was dat winkeltje?

Kiek's wat ik heb gevonden! Heel toevallig bij een andere Fokker;

  vrijdag 16 maart 2012 @ 16:02:51 #297
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_109171660
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 15:15 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Nog nooit van gehoord :o
Wel vet ^O^
LIgt bij China, is volgens mij ook gewoon Chinees grondgebied, of is in bepaalde dingen zelfstandig. Zoals Hong Kong e.d.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator vrijdag 16 maart 2012 @ 16:38:36 #298
155227 crew  Guppy
dus
pi_109172959
Jup, ik ben er geweest :Y voormalige kolonie van Portugal. Erg leuke plaats, ik heb er toen ook ansichtkaarten gekocht :D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_109192114
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 16:38 schreef Guppyfriend het volgende:
Jup, ik ben er geweest :Y voormalige kolonie van Portugal. Erg leuke plaats, ik heb er toen ook ansichtkaarten gekocht :D
Degene die mij een kaart stuurde is een Chinese, maar woont en studeert in Macau. Ik kreeg ook eenkaart van haar van haar Chinese thuisstad. Maar goed dat ik nu een kaart heb met een ID uit Macau, met poststempels en postzegels daarvandaan, neemt niemand me meer af :P
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator zaterdag 17 maart 2012 @ 07:00:35 #300
155227 crew  Guppy
dus
pi_109195157
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 00:43 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Degene die mij een kaart stuurde is een Chinese, maar woont en studeert in Macau. Ik kreeg ook eenkaart van haar van haar Chinese thuisstad. Maar goed dat ik nu een kaart heb met een ID uit Macau, met poststempels en postzegels daarvandaan, neemt niemand me meer af :P
Het was in Macau ook niet makkelijk om postkaarten te kopen, weet ik nog. Het is wel toeristisch, maar de toeristen die er komen, komen voornamelijk voor de casino's. Het is een beetje het Vegas van China. En tja, die mensen kopen niet veel ansichtkaarten ;)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_109195897
Ik doe schlüss..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')