Heuj!
quote:
Die blíjft bezig.

Ondanks dat ik al een week niets van me heb laten horen. "Ben je er nog? Wat heb je nu aan?"
Sorbo!

Men, ff zeiken.
Een vriend van N. is getrouwd met een schooljuffrouw (basisschool dus). En dat is ze 24 uur per dag...

Sjeuzus, wat is dát mens belerend. Op alles wat ik vertel, is haar standaardreactie: "Nee, Laura, dat is niet waar..." Om vervolgens een heel relaas te houden over de manier die volgens haar wél de juiste is. Ze zoekt het ook gewoon op. Laatst vroeg ze uit het niets: "Flos jij wel eens?" Om, toen ik antwoordde dat ik er idd af en toe een touwtje doorheen rag, te gaan zitten verkondigen hóe ik dat dan wel niet moest doen. En als voorbeeld pakte ze het peper- en zoutvat erbij.:')
Ze lijkt het ook echt niet aan te voelen wanneer de situatie niet naar zulk soort gesprekken is. Tijdens O&N bijvoorbeeld, waar alleen maar slap geouwehoerd wordt, doet ze het ook. Dodelijk vermoeiend. Ik probeer altijd om maar vooral níet met 'r in gesprek te raken, maar op de één of andere manier weet ze me altijd te vinden en te grijpen.
Maar goed, waar ik naartoe wil, is dat de dus schooljuf is. En alles beter weet. Maar de berichten die ze op FB post, staan altijd krom van de taalfouten.
Nu dit weer:
quote:
Hallo, met de glazenwassers, we hebben u ramen gewassen, nou dan controleer ik even..... Ik heb het zelf gedaan hoor!
Nou er is geen enkele raam schoon!
Dus helaas....... Overnieuw!
Ik hoop zó dat ze me een keer aanspreekt op spelling. Ik bewaar ál d'r krabbels!
[ Bericht 2% gewijzigd door Ssserpente op 21-02-2012 20:28:51 ]