abonnement Unibet Coolblue
pi_108141718
Waar iedereen zijn gefundeerde mening over de geweldige producten van Big Pharma mag uiten.

Heb je een kwaaltje en kom je er niet vanaf, mogelijk dat één van de natuurgenezers in dit topic een verantwoord en ongevaarlijk middel in zijn kruidenkastje heeft staan. Zo niet, dan kun je altijd nog naar de door Big Pharma gesubsidieerde huisarts, maar wel op eigen risico.

Veel geld:


Veel mensen:


[ Bericht 15% gewijzigd door Hoppahoppa op 19-02-2012 10:25:07 ]
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  zondag 19 februari 2012 @ 10:24:32 #2
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_108141844
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 12:22 schreef Re het volgende:

[..]

Veel ziektes zijn chronisch en niet te genezen vooralsnog. En het is niet altijd aan de farma om onderzoek te doen naar permanente genezing ( bijv eiland van langerhans cel transplantatie in diabetes). Verder...

Een ontsteking/griepje is prima te genezen met een antibioticum of vaccin.
Kanker is prima te genezen met chemo en bestraling.

Dus niet zo dom lullen
Daar heb je het al, gelijk grijpen grijpen naar de meds, anders worden we niet beter!!!z!
  zondag 19 februari 2012 @ 10:29:41 #3
262 Re
Kiss & Swallow
pi_108141912
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 10:24 schreef Hans_van_Baalen het volgende:

[..]

Daar heb je het al, gelijk grijpen grijpen naar de meds, anders worden we niet beter!!!z!
hoe wilde je dan bijv. diabetes bestrijden?, kanker geneest ook vanzelf toch?

:')
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 19 februari 2012 @ 10:37:18 #4
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_108142003
Diabetes als de welvaartsziekte onder ons is te danken aan het oh zo gezonde voedingspatroon van de westerse mens. Derhalve is dit niet te genezen via medicatie, maar moet de oorzaak gevonden worden in een tekort of overschot aan bepaalde voedingsstoffen die de persoon met diabetes tot zich neemt.

Kanker genees je verder niet met chemokuur. Chemo (cytostatica) is niks anders dan je structureel je eigen cellen doden, in de hoop dat je daarmee ook de tumorcellen uitschakelt. Als je dan vervolgens een paar weken vrijwel levenloos aan de cytostatica in een ziekenhuisbed hebt gelegen, dat je dan nog durft te zeggen dat je bent genezen.. Je bent pas genezen als je voorkomen kunt dat je in remissie raakt, dus door je levensgewoonte aan te passen en je gezondheid de aandacht te geven. De ziekte had in eerste instantie voorkomen kunnen worden door dit al te doen.

Kanker zou je verder kunnen voorkomen door bijvoorbeeld minder kanker de lucht in te pompen. Maar goed, dan kom je weer bij de petrochemische industrie, en warempel, als dat niet dezelfde belanghebbenden als de farmaceuten zijn...
  zondag 19 februari 2012 @ 10:42:46 #5
262 Re
Kiss & Swallow
pi_108142091
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 10:37 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Diabetes als de welvaartsziekte onder ons is te danken aan het oh zo gezonde voedingspatroon van de westerse mens. Derhalve is dit niet te genezen via medicatie, maar moet de oorzaak gevonden worden in een tekort of overschot aan bepaalde voedingsstoffen die de persoon met diabetes tot zich neemt.

Kanker genees je verder niet met chemokuur. Chemo (cytostatica) is niks anders dan je structureel je eigen cellen doden, in de hoop dat je daarmee ook de tumorcellen uitschakelt. Als je dan vervolgens een paar weken vrijwel levenloos aan de cytostatica in een ziekenhuisbed hebt gelegen, dat je dan nog durft te zeggen dat je bent genezen.. Je bent pas genezen als je voorkomen kunt dat je in remissie raakt, dus door je levensgewoonte aan te passen en je gezondheid de aandacht te geven.
ja leuk maar de mens luistert niet, dus diabetes zal altijd blijven bestaan of is gewoon genetisch bepaald (type I) dus dan alsnog de vraag, eenmaal diabetes moet je gewoon dood of mag je medicatie nemen?

en chemo is niet het doden van je eigen cellen, het is meer het prepareren van cellen die reproduceren, door het DNA van die cellen te beschadigen kunnen deze niet meer delen, bestraling of andere medicatie kan dan deze cellen opruimen. En ook kanker is een genetische ziekte, dus vette pech als je borstkanker krijgt... had je moeder het ook maar niet moeten krijgen?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 19 februari 2012 @ 11:04:39 #6
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_108142482
Het menselijk lichaam is in eerste instantie prima in staat kankercellen zelf op te ruimen. Als je echter extra stressfactoren gaat toevoegen zoals vervuilde lucht, vervuilde bodem, ongezond / vervuild voedsel en gewoon een algemene ongezonde levensstijl dan is het lichaam niet meer in staat al die stressfactoren op te vangen en vergroot de kans op kanker.

Kanker is ook gewoon een product van de consumeringsmaatschappij .
  zondag 19 februari 2012 @ 11:05:47 #7
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_108142509
quote:
3s.gif Op zondag 19 februari 2012 10:42 schreef Re het volgende:

[..]

ja leuk maar de mens luistert niet, dus diabetes zal altijd blijven bestaan of is gewoon genetisch bepaald (type I) dus dan alsnog de vraag, eenmaal diabetes moet je gewoon dood of mag je medicatie nemen?
Mag je lekker zelf beslissen.
pi_108142529
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 11:04 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Het menselijk lichaam is in eerste instantie prima in staat kankercellen zelf op te ruimen. Als je echter extra stressfactoren gaat toevoegen zoals vervuilde lucht, vervuilde bodem, ongezond / vervuild voedsel en gewoon een algemene ongezonde levensstijl dan is het lichaam niet meer in staat al die stressfactoren op te vangen en vergroot de kans op kanker.

Kanker is ook gewoon een product van de consumeringsmaatschappij .
:')
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  zondag 19 februari 2012 @ 11:11:21 #9
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_108142594
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 11:06 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

:')
Ja vrij ver gezocht he.

Misschien moet je eens kijken hoe vaak de farmaceutische industrie de afgelopen decennia heeft geprobeerd gezonde supplementen zoals vitaminen, mineralen en andere sporenelementen heeft geprobeerd te verbieden en aan de banden te leggen (omdat ze gezond zijn). Toen dat niet lukte, en boetes van honderden miljoenen later, is er een andere weg ingeslagen door zelf de vitaminen te gaat verkopen tegen de hoofdprijs.

Wie denk je dat de %ADH bedacht heeft? Geen voedingsdeskundigen in ieder geval, dat kan ik je alvast vertellen.
  zondag 19 februari 2012 @ 11:11:49 #10
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_108142601
Wauw, we zijn weer terug gekomen op mijn vraag van een paar topics geleden. Wat is er nou precies mis met symptoombestrijding, en wat nou als dat het enige is wat je kan doen?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_108144704
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 11:11 schreef ATuin-hek het volgende:
Wauw, we zijn weer terug gekomen op mijn vraag van een paar topics geleden. Wat is er nou precies mis met symptoombestrijding, en wat nou als dat het enige is wat je kan doen?
Verwacht maar geen antwoorden.
Medicijnen zijn kut. Basta.
pi_108144828
zo is dat, medicijnen zijn kut...basta..en ik kan het weten..ik deel ze dagelijks uit..
pi_108147327
Goedebetaalde medici, ziekenhuizen, apothekers en farmaceutische fabrikanten hebben er belang bij dat zoveel mogelijk mensen ziek worden en ziek blijven. Zo is hun omzet verzekerd. }:|

Het wordt anders als de mensen wakker worden en inzien dat ze zichzelf gezonder kunnen maken met geest en lichaam, biologische kennis dat nu geheim wordt gehouden en een gezonde levenswijze. :)

Dan zijn die corrupte medici en big farma out of business, })

FOR EVER !
  zondag 19 februari 2012 @ 14:53:08 #14
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_108148973
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 14:11 schreef Bankfurt het volgende:
Goedebetaalde medici, ziekenhuizen, apothekers en farmaceutische fabrikanten hebben er belang bij dat zoveel mogelijk mensen ziek worden en ziek blijven. Zo is hun omzet verzekerd. }:|

Het wordt anders als de mensen wakker worden en inzien dat ze zichzelf gezonder kunnen maken met geest en lichaam, biologische kennis dat nu geheim wordt gehouden en een gezonde levenswijze. :)

Dan zijn die corrupte medici en big farma out of business, })

FOR EVER !
Waarom werken de verzekeringsmaatschappijen hier eigenlijk aan mee?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_108149195
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 14:53 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Waarom werken de verzekeringsmaatschappijen hier eigenlijk aan mee?
zolang ze de premie hoger kunnen krijgen is het niet zo'n probleem. voorbeeld uit de autowereld; http://www.trosradar.nl/a(...)r-wil-hoge-rekening/

de innige samenwerking tussen verzekeringsmaatschappijen en aanbieders van zorg is dan ook zeer onwenselijk. het levert niet een goedkopere - maar juist een duurder totaal plaatje op voor de consument. plus een monopolie positie voor de vraagkant van de markt - dat is niet meer zozeer de consument / patiënt maar veel meer een 5 tal grote verzekeringsmaatschappijen.
  zondag 19 februari 2012 @ 15:06:20 #16
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_108149495
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 14:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

zolang ze de premie hoger kunnen krijgen is het niet zo'n probleem. voorbeeld uit de autowereld; http://www.trosradar.nl/a(...)r-wil-hoge-rekening/

de innige samenwerking tussen verzekeringsmaatschappijen en aanbieders van zorg is dan ook zeer onwenselijk. het levert niet een goedkopere - maar juist een duurder totaal plaatje op voor de consument. plus een monopolie positie voor de vraagkant van de markt - dat is niet meer zozeer de consument / patiënt maar veel meer een 5 tal grote verzekeringsmaatschappijen.
Ze kunnen dan idd meer premie vragen, maar moeten ook meer daarvan weer aan oa de farmaceuten betalen. Daarom vraag ik het.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_108149629
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 15:06 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ze kunnen dan idd meer premie vragen, maar moeten ook meer daarvan weer aan oa de farmaceuten betalen. Daarom vraag ik het.
ik geloof niet zo in de theorie dat je alle ziekten kan uitroeien door gezond te leven. maar preventie helpt natuurlijk prima.
om in te gaan op jouw bedachte situatie; geen zieken = geen reden om te verzekeren, en organisaties hebben de neiging zichzelf in stand te willen houden.
pi_108150530
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 15:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

ik geloof niet zo in de theorie dat je alle ziekten kan uitroeien door gezond te leven. maar preventie helpt natuurlijk prima.

Preventie is idd stap 1.

Maar dat is precies wat die zorg-industrie niet wil; dat betekent minder business.

quote:
om in te gaan op jouw bedachte situatie; geen zieken = geen reden om te verzekeren, en organisaties hebben de neiging zichzelf in stand te willen houden.
Bij autoverzekeringen gaat het om een beter systeem: bonus/malus; hierbij worden verzekerden gestimuleerd hun eigen schade en claims te beperken. Het gaat om een positief ingebouwd stuurmechanisme dat leidt tot gezond en effectief positief gedrag.

Dat is precies wat de zorgmanagers, Big Farma en zorgverzekeraars absoluut niet willen: dat de patient gaat nadenken en dat de patient zijn eigen gedrag positief kan beinvloeden en zichzelf daaarme kan belonen.

Artsen zouden eigenlijk ook beloond moeten worden op basis van de gezondheidsontwikkeling van de patient i.p.v. uren en handelingen declareren.

Arts en patient moeten samenwerken in een win-win situatie; dat is de enige manier om het zorgmonster te elimineren.

Zorgorganisaties van tegenwoordig zijn allemaal mini Sovjet-republiekjes. }:|
  zondag 19 februari 2012 @ 15:39:14 #19
262 Re
Kiss & Swallow
pi_108150647
Het is zo makkelijk om anderen de schuld te geven van je eigen falen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_108163162
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 10:37 schreef Hans_van_Baalen het volgende:De ziekte had in eerste instantie voorkomen kunnen worden door dit al te doen.
Als persoon die een erg nabij iemand (die niet rookte, niet dronk, veel sportte en gezond at) heeft verloren aan kanker, hoop ik dat je van een viaduct af valt en je nek breekt.

groetjes&kusjes
oompaloompa
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_108163462
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 20:57 schreef oompaloompa het volgende:

groetjes&kusjes
oompaloompa
klinkt niet echt gemeend
pi_108163523
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 20:57 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Als persoon die een erg nabij iemand (die niet rookte, niet dronk, veel sportte en gezond at) heeft verloren aan kanker, hoop ik dat je van een viaduct af valt en je nek breekt.

groetjes&kusjes
oompaloompa
Kijk. Dat heet nou iemand de goede wensen doen.
pi_108166106
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 21:04 schreef dadgad het volgende:

[..]

Kijk. Dat heet nou iemand de goede wensen doen.
Ik begrijp haar wel . Al is het een tikje onparlementair.
Dat rücksichtlos medicijnen en artsen afkammen en beweren dat elke ziekte te voorkomen is, is hemeltergend.
pi_108171740
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 21:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik begrijp haar wel . Al is het een tikje onparlementair.
Dat rücksichtlos medicijnen en artsen afkammen en beweren dat elke ziekte te voorkomen is, is hemeltergend.
Tjah. Ik heb ook mensen aan kanker verloren. (oma recent, opa lang terug etc.) Desondanks kan ik me om zulke uitspraken niet zo druk maken eigenlijk, maar anderzijds begrijp ik Oompa wel, verlies kan moeilijk zijn.

Ik vind het verder trouwens maar frappant hoe ongelooflijk veel kankergevallen de mens als soort meemaakt, zeker in vergelijking tot andere species. Toch, een bijzonder verschil?
pi_108172741
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 23:39 schreef dadgad het volgende:

[..]

Tjah. Ik heb ook mensen aan kanker verloren. (oma recent, opa lang terug etc.) Desondanks kan ik me om zulke uitspraken niet zo druk maken eigenlijk, maar anderzijds begrijp ik Oompa wel, verlies kan moeilijk zijn.

Ik vind het verder trouwens maar frappant hoe ongelooflijk veel kankergevallen de mens als soort meemaakt, zeker in vergelijking tot andere species. Toch, een bijzonder verschil?
Tja, die doen niet aan wortelkanaalbehandelingen.

http://articles.mercola.c(...)d=20120218_DNL_art_1

Nee, het lijkt niet te kloppen wat je zegt:

quote:
Cancer accounts for about 10 percent of all human deaths. If you think that sets us apart, scientists have news for you: Wild animals die of cancer at about the same rate, and it threatens some species with extinction.
http://www.livescience.com/9680-cancer-kills-wild-animals.html
Het grote verschil is imo vnl dat WIJ er in de hoofdzaak verantwoordelijk voor zijn.
Willens en wetens.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')