abonnement Unibet Coolblue
pi_108427443
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 14:16 schreef Crapbag het volgende:
Danku voor de nagel-complimenten :D

@AmyGrace: ohw lief die vogelkes met die kat O+
@Nynkje: mooie kleur paars. Af en toe vind ik hema lakjes best verrassend qua kleur
@afivi: bovenste is mooi O+ blauw met goud ziet er apart uit, niet oh wauw effect maar toch wel mooi
@sharana: allebei zijn ze erg :9~ (en wat lak je precies, mooi!)
@albinobambi: whoooh glitterz! Vooral de 2e is mooi!
@heaven: oeh nice! (en die stickers zijn gruwelijk haha, lang leve scotch tape ;) )
@holyme: mooooi, zit er erg strak op ook!
@incantrix: nee heb alleen deze gekocht omdat ik nog geen fel geel had

Mijn weekend-mani China Glaze Cha Cha Cha
[ afbeelding ]
Staat leuk bij jou zeg :D Bij mij staat die kleur echt waardeloos, maar bij jou staat hij wel mooi :Y
pi_108427462
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 15:39 schreef Sokkepok het volgende:
@ AmyGrace, ik vind je vogeltjes mani zo geweldig leuk! O+
@ Sharana_LV, wow! Supernetjes! Doe jij veel aan clean up, of lak je echt zo prachtig? :P
@ AlbinoBambi, altijd leuk wanneer je van vreemden complimenten krijgt op je nagels :P Mooie kleurtjes ook :)
@ Incantrix, buh mijn nagels vervellen ook zo erg.. Ik smeer me helemaal gek met Lemony Flutter en slik van die Huid, Haar & Nagel pillen van de Kruidvat en probeer zo min mogelijk te pulken, maar het blijft maar zo erg >.< Als je een wondermiddel vindt, laat het vooral weten.
@ Heaven7, netjes gelukt hoor met die stomme stickerdingen. ^O^
@ Holyme, vet netjes gestempeld weer ^^
@ Crapbag, wow, die kleur zou echt zo lelijk bij mijn huid staan xD Wel een tof kleurtje!
Gelukkig hoef ik nit zo veel clean up te doen :Y Alleen soms een randje iets netter maken, hoe vaker je lakt hoe netter het wordt :P
pi_108427487
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 18:39 schreef Sokkepok het volgende:
Nagels van eergister, Catrice - Pebble Beach met een sheer lakje van de Hema erover:
[ afbeelding ]
De roze shimmer was echt heel aanwezig ^^

Gisteren, Essence - Ben even de naam kwijt :P Sowieso iets met Blue in de naam :+
[ afbeelding ]

En vandaag een franken
[ afbeelding ]
Hier zit onder andere Gosh - Holographic in, dus ik ben benieuwd of 'ie holo wordt wanneer het zonnetje gaat schijnen. O+
Die tweede is leuk voor de zomerrrrr :D
  zondag 26 februari 2012 @ 21:11:16 #104
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_108436091
Thnx voor de tips all :) veel weet/doe ik al wel, zoals de glasvijl, niet buffen (nog nooit gedaan), insmeren.. AmyGrace, dat Slly Hansen-spulletje, zit dat in een oranje potje? Dat heb ik al eens gehad ooit, maar dat hielp bij mij niet. Hoewel ik misschien toch wel eens een poging 2 kan doen, lemony flutter doet natuurlijk niks met de nagels zelf. Hmm..

En ik zat al te twijfelen om nail envy te kopen, ik denk er nog even over na :)

Nogmaals dank.

En ooeehh, Crapbag, leuk!

En Sokkepokje aan de frankens :D volgens mij goed gelukt O+
3!
pi_108436532
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 21:11 schreef Incantrix het volgende:
Thnx voor de tips all :) veel weet/doe ik al wel, zoals de glasvijl, niet buffen (nog nooit gedaan), insmeren.. AmyGrace, dat Slly Hansen-spulletje, zit dat in een oranje potje? Dat heb ik al eens gehad ooit, maar dat hielp bij mij niet. Hoewel ik misschien toch wel eens een poging 2 kan doen, lemony flutter doet natuurlijk niks met de nagels zelf. Hmm..

En ik zat al te twijfelen om nail envy te kopen, ik denk er nog even over na :)

Nogmaals dank.

En ooeehh, Crapbag, leuk!
En Sokkepokje aan de frankens :D volgens mij goed gelukt O+
Nail envy ken ik niet, maar ik hoor ook goede dingen over trind kreatinbehandeling. Die doet veel meer dan de trind nair repair.
  zondag 26 februari 2012 @ 21:19:32 #106
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_108436821
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2012 21:16 schreef An24 het volgende:

[..]

Nail envy ken ik niet, maar ik hoor ook goede dingen over trind kreatinbehandeling. Die doet veel meer dan de trind nair repair.
Oh, dat is ook wel een goede tip, ik meen dat kreatin(e) juist bij dit type problemen wordt aangeraden. Het zit alleen ook in die Herome-kuren, maar die helpen bij mij ook niet (meer). Trind was ik al bijna weer vergeten, ik ga vandeweek even kijken. Thnx!
3!
pi_108437199
Succes!
pi_108437546
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 21:11 schreef Incantrix het volgende:
Thnx voor de tips all :) veel weet/doe ik al wel, zoals de glasvijl, niet buffen (nog nooit gedaan), insmeren.. AmyGrace, dat Slly Hansen-spulletje, zit dat in een oranje potje? Dat heb ik al eens gehad ooit, maar dat hielp bij mij niet. Hoewel ik misschien toch wel eens een poging 2 kan doen, lemony flutter doet natuurlijk niks met de nagels zelf. Hmm..

En ik zat al te twijfelen om nail envy te kopen, ik denk er nog even over na :)

Nogmaals dank.

En ooeehh, Crapbag, leuk!

En Sokkepokje aan de frankens :D volgens mij goed gelukt O+
Het goedje dat ik noemde is van Trind, niet van Sally Hansen. :)
  maandag 27 februari 2012 @ 09:15:08 #109
305858 Miss_V
oei mooi lakje.... help
pi_108452966
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 15:34 schreef Nynkje het volgende:
Mooie mani's zijn er weer gemaakt!
@ Sokkepok: Flakies <3 Vooral blauwe vind ik altijd erg mooi :D
@ Lissy88: Mooi!
@ Crapbag: Woah, das een vette kleur! Ik heb zelf nog helemaal geen geel/goud, moet ik ook maar eens inslaan :)
@ AmyGrace: Mooi als altijd, vooral de mani met het katje vind ik leuk <3

Ik heb vandaag lekker een simpel paars lakje van de Hema op :) Omdat ik die nog nooit gedragen heb:
[ afbeelding ]
Mooie paars zeg! O+
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 16:46 schreef afivi het volgende:
Hallon, ik ben weer terug van verkansie :D Mijn nagels hebben drie weken pauze gehad en kunnen er weer vol tegenaan met enkele nieuwe aanwinstjes:

[ afbeelding ]
Missha HGR01

[ afbeelding ]
Barielle Falling Star

Mooien mani's hier weer boven! :)
Mooie kleurtjes! O+
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 15:08 schreef Sharana_LV het volgende:
OPI - Here today aragon tomorrow Suede
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Models Own Pinky Brown
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
OWI wat mooi! En zo perfect gelakt. :9~
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 15:23 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Wat lak jij toch mooi. O+ Daar kan ik nog wat van leren.

Voor de rest heb ik ook veel moois langs zien komen. Amy, die nagels met vogeltjes + kat zijn echt geweldig!

[ afbeelding ]
Catrice Blue's Brothers Vol. II met China Glaze Snow Globe. Hier kreeg ik zelfs van vreemden complimentjes op. Altijd leuk. :D

[ afbeelding ]
Icing Tiger's Blood. Ik vind hem helemaal geweldig, maar op de foto komt hij niet zo goed over.

[ afbeelding ]
En dit heb ik gisteren gelakt. Niet zo netjes alleen. :') De andere hand ziet er beter uit, maarjaaaa.
Paars is Wet 'n Wild Buffy the Violet Slayer met een laagje Back Alley Deals, zwart is Black Crème met een laagje Diamond in The Rough. Alle 4 Wet 'n Wild dus. :) Sparkly!
Nice *O*
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2012 09:39 schreef Incantrix het volgende:
Geen mooi lakje, maar juist iets heel lelijks: mijn naakte nagels. Maar ik wil wel eens weten of jullie nog tips hebben, ik heb nog steeds hoop dat er iemand is die weet hoe ik hiervanaf kom. Mijn nagels (met name wijs- en middelvingers) splijten dus. Héél erg:

[ afbeelding ]

Daardoor zijn mijn nagels zwak en enorm dun (zie de 'kuil' cq deuk aan de bovenkant van de nagel):

[ afbeelding ]

En is er altijd wel één zo kort dat het sneu is:

[ afbeelding ]

dat is ook de reden dat ik nooit alles op dezelfde lengte heb, dan zou ik altijd alles tot aan het vlees af moeten vijlen :')

(let niet op de droge nagelriemen, in de winter valt daar bij mij niet tegenop te smeren :@ )

Dussehm.. Halp? Iemand tips? Heb dit echt al mijn hele leven en heb al veeeel geprobeerd -O-
Ow ik heb hier van tijd tot tijd ook last van. Behalve wat de anderen al gezegd hebben, kan ik je aanraden om niet aan de schilfertjes van je nagels te pulken. Ik weet het het is zo irritant dat je er niet vanaf kunt blijven. En een goede nagelverharder en iedere dag goed in de olie zetten is enige wat ik aan het lijstje met tips kan toevoegen. Ik gebruik altijd een nagelverharder van Sally Hansen (Hard as Nails Nailgrowth treatment)

quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 10:40 schreef Holyme het volgende:
@Sharana wat heb je toch prachtige nagels, en mooie lakjes! Vooral HTAT O+

@AlbinoBambi, leuk al die glitters! Tiger's Blood is denk ik erg mooi :)

@Incantrix, pff even wat standaard tips. Alleen vijlen met glasvijl in 1 richting en na het vijlen de tips nog even nalopen met een buffervijl (niet de grove kant, maar echt de uiteindes even glad maken). Je nagels voorlopig niet buffen, ze zijn al erg dun, daarmee maak je ze nog dunner. Als je nagels chippen, dan kan je met een buffervijl wel even de boel voorzichtig weer gladmaken, dat zou ik dan weer wel doen zodat het niet zo snel nog verder afbladdert.
OPI Nail Envy heb ik wel veel goede dingen over gehoord, ikzelf gebruikte eerst soms Essence nail hardener en die werkte prima voor me. Als je nagels erg buigzaam zijn (wat me wel lijkt als ze zo dun zijn en snel chippen), dan zou zoiets misschien wel kunnen werken voor je, maar soms werkt iets wel goed voor de een en minder voor 'n ander. Da's dus uitproberen denk ik :)
Ook altijd nagellak dragen, mijn nagels zijn veel kwetsbaarder als ik geen lak draag. En misschien alles een tijdje erg kort houden, zodat alles goed kan uitgroeien en dan pas weer langer laten worden?

@heaven, oh die stickertjes, wat een drama zijn die dingen! Wel netjes gedaan :)

[ afbeelding ]
CG Sweet Hook met CC Wild At Heart en Konad m51.
Ow zooo mooi! O+
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 14:16 schreef Crapbag het volgende:
Danku voor de nagel-complimenten :D

@AmyGrace: ohw lief die vogelkes met die kat O+
@Nynkje: mooie kleur paars. Af en toe vind ik hema lakjes best verrassend qua kleur
@afivi: bovenste is mooi O+ blauw met goud ziet er apart uit, niet oh wauw effect maar toch wel mooi
@sharana: allebei zijn ze erg :9~ (en wat lak je precies, mooi!)
@albinobambi: whoooh glitterz! Vooral de 2e is mooi!
@heaven: oeh nice! (en die stickers zijn gruwelijk haha, lang leve scotch tape ;) )
@holyme: mooooi, zit er erg strak op ook!
@incantrix: nee heb alleen deze gekocht omdat ik nog geen fel geel had

Mijn weekend-mani China Glaze Cha Cha Cha
[ afbeelding ]
Gezellig kleurtje zeg! *O* x
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 18:39 schreef Sokkepok het volgende:
Nagels van eergister, Catrice - Pebble Beach met een sheer lakje van de Hema erover:
[ afbeelding ]
De roze shimmer was echt heel aanwezig ^^

Gisteren, Essence - Ben even de naam kwijt :P Sowieso iets met Blue in de naam :+
[ afbeelding ]

En vandaag een franken
[ afbeelding ]
Hier zit onder andere Gosh - Holographic in, dus ik ben benieuwd of 'ie holo wordt wanneer het zonnetje gaat schijnen. O+
Mooi! Mooie combi en Franken :9~
Benieuwd naar meer foto's en nailart? Kijk op mijn blog: http://nailartaddictions.wordpress.com/
  maandag 27 februari 2012 @ 18:49:36 #110
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_108472667
Even een vraagje:
Ik heb een cracle setje bij de Action gekocht (lang leve de Action trouwens *O* )
1.39 maar hè! Een lakje, een cracle lakje en een topcoat en dat voor dat geld!

Maar kan ik die cracle nou ook op een andere nagellak gebruiken of zou ie dan niet zo goed werken?
Wat denken jullie?
pi_108472739
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 18:49 schreef tass het volgende:
Even een vraagje:
Ik heb een cracle setje bij de Action gekocht (lang leve de Action trouwens *O* )
1.39 maar hè! Een lakje, een cracle lakje en een topcoat en dat voor dat geld!

Maar kan ik die cracle nou ook op een andere nagellak gebruiken of zou ie dan niet zo goed werken?
Wat denken jullie?
tuurlijk kan dat
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_108472861
Dutch'ya just love OPI?




Sok, ben benieuwd, doe nog eens een update als de zon schijnt :D
pi_108472892
ik heb cracle lak van kruitvat en missporty gehad maar die werkte niet ...
dus ik dacht, nou dan zal die van rimmel wel werken.. niet dus ;(
hoe kan het dat bij mij geen enkele cracle werkt?! :o
de enige die het doet is die van pupa met een witte onderlaag in een doosje :{
pi_108472978
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 18:54 schreef deadly_kiss het volgende:
ik heb cracle lak van kruitvat en missporty gehad maar die werkte niet ...
dus ik dacht, nou dan zal die van rimmel wel werken.. niet dus ;(
hoe kan het dat bij mij geen enkele cracle werkt?! :o
de enige die het doet is die van pupa met een witte onderlaag in een doosje :{
Hoe doe je het precies dan?
pi_108473014
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 18:54 schreef deadly_kiss het volgende:
ik heb cracle lak van kruitvat en missporty gehad maar die werkte niet ...
dus ik dacht, nou dan zal die van rimmel wel werken.. niet dus ;(
hoe kan het dat bij mij geen enkele cracle werkt?! :o
de enige die het doet is die van pupa met een witte onderlaag in een doosje :{
Probeer eens met wat nattere nagellak. Dus dat het og niet helemaal droog is maar 'tacky'. Als dat niet werkt, wachten tot het wat droger is.

Anders proberen een wat dunnere laag, of een wat dikkere laag. Het is proberen met die dingen.
pi_108473553
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 18:54 schreef deadly_kiss het volgende:
ik heb cracle lak van kruitvat en missporty gehad maar die werkte niet ...
dus ik dacht, nou dan zal die van rimmel wel werken.. niet dus ;(
hoe kan het dat bij mij geen enkele cracle werkt?! :o
de enige die het doet is die van pupa met een witte onderlaag in een doosje :{
Doe je er wel een nagellak laag onder? Of op je blote nagel?
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_108479277
Nagels van vandaag:
Princess for a day
pi_108479484
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 18:57 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Probeer eens met wat nattere nagellak. Dus dat het og niet helemaal droog is maar 'tacky'. Als dat niet werkt, wachten tot het wat droger is.

Anders proberen een wat dunnere laag, of een wat dikkere laag. Het is proberen met die dingen.
ik heb al van alles gedaan... zowel mijn eigen nagel als acriel.
of verwacht ik teveel van die lakjes? :{
zonder onderlaag, met onderlaag, helemaal laten drogen of na 30sec al er overheen..
het maakt allemaal niet uit.
ik dacht eigenlijk dat dit door de kwaliteit zou komen want dievan pupa doet het dus hardstikke goed!
maar nu heb ik er een van rimmel, een zilvere... en daar zie ik heel lichtjes een barstje in maar dan lijkt het net alsof ik gewoon heel droog heb gelakt waardoor er steepjes in zitten |:(
pi_108480400
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 20:59 schreef deadly_kiss het volgende:

[..]

ik heb al van alles gedaan... zowel mijn eigen nagel als acriel.
of verwacht ik teveel van die lakjes? :{
zonder onderlaag, met onderlaag, helemaal laten drogen of na 30sec al er overheen..
het maakt allemaal niet uit.
ik dacht eigenlijk dat dit door de kwaliteit zou komen want dievan pupa doet het dus hardstikke goed!
maar nu heb ik er een van rimmel, een zilvere... en daar zie ik heel lichtjes een barstje in maar dan lijkt het net alsof ik gewoon heel droog heb gelakt waardoor er steepjes in zitten |:(
Vriendinnetje van mij heeft ook die zilveren van Rimmel, haalt bij haar ook niet zoveel uit.
Terwijl mijn cheap-ass La Femme Beauty crackles het wel supergoed doen, en ik ook veel positiefs hoor over die van de Action. Prijs zegt niet zoveel volgensmij, want hoe die van OPI opdroogt vind ik ook niet zo'n succes.
pi_108480556
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 20:59 schreef deadly_kiss het volgende:

[..]

ik heb al van alles gedaan... zowel mijn eigen nagel als acriel.
of verwacht ik teveel van die lakjes? :{
zonder onderlaag, met onderlaag, helemaal laten drogen of na 30sec al er overheen..
het maakt allemaal niet uit.
ik dacht eigenlijk dat dit door de kwaliteit zou komen want dievan pupa doet het dus hardstikke goed!
maar nu heb ik er een van rimmel, een zilvere... en daar zie ik heel lichtjes een barstje in maar dan lijkt het net alsof ik gewoon heel droog heb gelakt waardoor er steepjes in zitten |:(
Moet altijd met kleurtje eronder. Dat sowieso, wel gek zeg, dat h4etniet werkt ;( Dat zijn alle tips die ik heb....
pi_108480864
ik zal misschien wel net toevallig de ''minder goed werkende cracle's'' gekocht hebben 8)7
pi_108485793
OPI - Glacier Bay Blues




[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2012 22:50:33 ]
pi_108487911
@ RenRen-, en ik maar denken dat het een simpele paars was.. ^^' Mooi!
@ Lissy88, mooi kleurtje. Is het echt roze of koraalroze?
@ Sharana_LV, ik vind jouw nagels ook outer-space prachtig! Mooie lengte, mooi gelakt, mooie nagelriemen.. Zucht..
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
pi_108488227
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 21:22 schreef deadly_kiss het volgende:
ik zal misschien wel net toevallig de ''minder goed werkende cracle's'' gekocht hebben 8)7

En hier is je kans om voor weinig geld nog andere te proberen. :P
http://www.kruidvat.nl/do(...)ne.html#/zoompage/7/
(even rechtsonder op deze pagina kijken)
pi_108488742
@Sharana_LV Mooie kleur :)
@Sokkepok Ik vind het een barbieroze kleur.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')