quote:
Op zondag 19 februari 2012 06:36 schreef Marrije het volgende:[..]
klopt hoor TB, in rls was dat de gewoonte. Sterker nog, daar was de regel 5 min wachten en als de lapo'er dan geen nieuwe had geopend mocht een ander het doen. Met als uitzondering de als een trein lopende cos'en, daar stond dan vaak de volgende al klaar net voor de lopende dicht ging. Maar dat werd dan vaak ff geregeld, wie zet m klaar, ok. Haha, heel gedoe om een nieuw topic
Maar hier bij gtst zijn er volgens mij nauwelijks zulke problemen.
Ik weet nog dat mensen soms de opmerking kregen dat ze wellicht te lui waren om een nieuwe te openen. Dat gebeurde mij dus ook.
Gelukkig wist ik hoe dat moest, want in die periode had je nog geen automatisch openen enzo, dus je moest zelf copieren, nummer ophogen en alles wat erbij komt kijken.
Voor mensen die dat niet konden of niet wisten dat het gewenst was, was de 5 minuten regel een perfecte oplossing, want dan zat je niet te wachten op de persoon die de laatste post had.
Als toch meerdere nieuwe topics waren geopend, werd door de mod gekeken wie de eerste was. Zoiets was het ongeveer (oja, soms werd er al een topic geopend alvorens de lopende dicht was, omdat men persé wilde openen).
Ach, al doende leert men.
Hier gaat het zoals ik me kan herinneren inderdaad wel goed, het aantal posts is meestal niet zo hoog, dus minder mensen die de drang voelen om te openen om een ander voor te zijn.