abonnement Unibet Coolblue
pi_108230703
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 17:26 schreef kruidkoekje het volgende:

[..]

Oh gelukkig maar O+
kijk ik zou gerust een opleiding willen volgen naast werken, maar ik heb geen idee wat, niets spreekt me aan. Dus vind het moeilijk, dus verdien ik ook gewoon niet veel.

ja als ik zie hoe men ma aan t huis was gekomen toen ze 20 was, ging inderdaad veel gemakkelijker..
Huh maar je zit niet op school? Werkt 32 uur? en verdient 600 euro? 32 uur per maand hoop ik dan.. 32 uur per week dan kan je niet maar 600 euro per maand verdienen lijkt me.....
pi_108230785
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 17:29 schreef ChicaChula het volgende:

[..]

Huh maar je zit niet op school? Werkt 32 uur? en verdient 600 euro? 32 uur per maand hoop ik dan.. 32 uur per week dan kan je niet maar 600 euro per maand verdienen lijkt me.....
Nee zit niet op school. Heb pedagogisch werk gedaan, opleieding, maar daar is te weinig werk in te vinden. Dus vandaar dat ik nu in de winkel werk. Nee ik werk 32 uur per week.. dus bij 4 weken 128 uur, en dan verdien ik dus voor 128 uur per maand 595 euro.. Ben 19.
pi_108230866
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 17:31 schreef kruidkoekje het volgende:

[..]

Nee zit niet op school. Heb pedagogisch werk gedaan, opleieding, maar daar is te weinig werk in te vinden. Dus vandaar dat ik nu in de winkel werk. Nee ik werk 32 uur per week.. dus bij 4 weken 128 uur, en dan verdien ik dus voor 128 uur per maand 595 euro..
OMG ben ik zo wereldvreemd?! ik wist niet eens dat dat mocht joh.. Maar sowieso snap ik het ook niet want ik verdiende dat al toen ik in de Only werkte toen ik 17 was op donderdagavond, zaterdag en zondag.....?

Kan je niet beter wat anders gaan doen dan? horeca, administratie ofzo?
pi_108230973
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 17:34 schreef ChicaChula het volgende:

[..]

OMG ben ik zo wereldvreemd?! ik wist niet eens dat dat mocht joh.. Maar sowieso snap ik het ook niet want ik verdiende dat al toen ik in de Only werkte toen ik 17 was op donderdagavond, zaterdag en zondag.....?

Kan je niet beter wat anders gaan doen dan? horeca, administratie ofzo?
dat wat mocht? ja ik vind 't ook weinig , maar dit is men eerste echte baandje. half jaar contract dan kan ik beter daarna kijken dan nu al kappen lijkt me. Want heb verder geen ervaringen buiten de kinderopvang om.

En ik weet ook niet waar men interesses liggen wat ik zou kunnen doen. Ik wil wel een baan voor later, en der een studie voor volgen maar weet niet wat. Verdient administratie een beetje dan?
Liefst doe ik naast het werken dan een thuis studie, maar ik heb het idee dat je dan helemaal niet aan een baan ermee komt..

Sorry dames,:@
pi_108231008
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 17:38 schreef kruidkoekje het volgende:

[..]

dat wat mocht? ja ik vind 't ook weinig , maar dit is men eerste echte baandje. half jaar contract dan kan ik beter daarna kijken dan nu al kappen lijkt me. Want heb verder geen ervaringen buiten de kinderopvang om.

En ik weet ook niet waar men interesses liggen wat ik zou kunnen doen. Ik wil wel een baan voor later, en der een studie voor volgen maar weet niet wat. Verdient administratie een beetje dan?

Sorry dames,:@
Hmm geen idee, misschien kun je zo een test doen? beroepstest zoiets?
pi_108231149
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 17:39 schreef ChicaChula het volgende:

[..]

Hmm geen idee, misschien kun je zo een test doen? beroepstest zoiets?
Daar ben ik maar van af gestapt :@ daar heb ik er nu zoveel van gedaan :') of t ware allemaal foute tests..
  dinsdag 21 februari 2012 @ 17:50:55 #232
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_108231403
En een duaal opleiding dan? Is misschien wel moeilijker te vinden maar dan heb je wel vast werk en je mag/moet naar school (wat dan vaak door je werk betaald wordt) moet je idd wel weten wat je wil. Of gewoon een loi cursus?
Maar het lijkt me idd sterk dat als je 32 uur per week werkt je maar zo weinig verdient....t zal wel waar zijn...maar tis kinderarbeid. Ik hoop voor je dat het beter wordt
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_108231538
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 17:50 schreef Tyler-Girl het volgende:
En een duaal opleiding dan? Is misschien wel moeilijker te vinden maar dan heb je wel vast werk en je mag/moet naar school (wat dan vaak door je werk betaald wordt) moet je idd wel weten wat je wil. Of gewoon een loi cursus?
Maar het lijkt me idd sterk dat als je 32 uur per week werkt je maar zo weinig verdient....t zal wel waar zijn...maar tis kinderarbeid. Ik hoop voor je dat het beter wordt
'
eigenlijk zou ik dit men ouders moeten laten lezen. Heb het ook al een aantal keer aangegeven dat ik vind dat ik te weinig verdien. Maar dan beginnen ze over vroeger en al :')

ik verdien bruto 653 euro per maand d acht ik en netto is het 595, door loonheffingskorting.
Is een loi cursus beetje te doen, ben bang dat bedrijven je daarmee niet snel aan nemen.
ben nu de loi test aan het doen :)
  dinsdag 21 februari 2012 @ 18:02:11 #234
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_108231771
Ja vroeger....daar heb je nu wat aan :P (hoe oud zijn je ouders als ik vragen mag? ben blij dat die van mij niet zo "bekrompen" zijn, sorry dat ik het zeg :@ )

Maar ik heb geen idd of een loi cursus geaccepteerd wordt....ze zeggen wel dat het gewoon geloofwaardige cursussen en opleidingen zijn, dus zou wel moeten.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_108231975
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 18:02 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ja vroeger....daar heb je nu wat aan :P (hoe oud zijn je ouders als ik vragen mag? ben blij dat die van mij niet zo "bekrompen" zijn, sorry dat ik het zeg :@ )

Maar ik heb geen idd of een loi cursus geaccepteerd wordt....ze zeggen wel dat het gewoon geloofwaardige cursussen en opleidingen zijn, dus zou wel moeten.
45 jaar. :')
ah oke :) , ik kom uit op jurist, parketsecretaris , en hbo bachelor opleidingen.. maar ik ben bang dat ik dat niet aan kan en te hoog gegrepen zal zijn dus wat ik nu aan de test heb, weing :+
pi_108232072
Heb je pedagogische opleiding op mbo gedaan? Kun je altijd een hbo opleiding daarvan gaan volgen! SPH, ik heb daar 1 jaar gezeten en driekwart van mijn klas kwam van het mbo af. Dan kun je toch wat meer..

Het winkel werken heb ik ook gedaan, vond vooral de kortingen leuk :')
pi_108232128
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 18:10 schreef Nevertheless. het volgende:
Heb je pedagogische opleiding op mbo gedaan? Kun je altijd een hbo opleiding daarvan gaan volgen! SPH, ik heb daar 1 jaar gezeten en driekwart van mijn klas kwam van het mbo af. Dan kun je toch wat meer..

Het winkel werken heb ik ook gedaan, vond vooral de kortingen leuk :')
ja op mbo niveau. Ja maar ik heb alleen niveau 3 dus moet eerst niveau 4 hebben ( wat ik me nu dus ook weer bedenk :+ )
pi_108232246
Ik zou toch voor dat traject gaan, heb je uitzicht op een betere baan! Eeuwig in een winkel lijkt me ook niks..

En loi zou ik ook niet zo snel aan beginnen, volgens mij wordt dat door vele echt niet als een volwaardig opleiding gezien. ncoi is volgens mij een instelling die wat beter bekend staat.Je kan natuurlijk ook altijd deeltijd studie volgen? En daarnaast dan werken.
pi_108232282
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 18:15 schreef Nevertheless. het volgende:
Ik zou toch voor dat traject gaan, heb je uitzicht op een betere baan! Eeuwig in een winkel lijkt me ook niks..

En loi zou ik ook niet zo snel aan beginnen, volgens mij wordt dat door vele echt niet als een volwaardig opleiding gezien. ncoi is volgens mij een instelling die wat beter bekend staat.Je kan natuurlijk ook altijd deeltijd studie volgen? En daarnaast dan werken.
maar ik heb niets met sph, ik wil niet met kinderen, jongeren werken. Dat vond ik toen leuk toen ik net 15 was en moest beslissen welke opleiding ik wilde doen, maar tijdens men opleiding vond ik het niet leuk genoeg, ja voor die 2 en half jaar. Maar niet om nog mee verder te gaan.

Oke bedankt ga ik daar ook eens kijken :)
  dinsdag 21 februari 2012 @ 18:26:30 #240
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_108232574
Je zou dan ook een heel andere niveau 4 opleiding kunnen doen. Ik heb sociaal juridisch gedaan en dat vond ik best leuk. Veel recht enzo en dat moet je ook wel trekken, maar levert idd wel meer geld in het laatje als in een winkel staan.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_108232704
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 18:26 schreef Tyler-Girl het volgende:
Je zou dan ook een heel andere niveau 4 opleiding kunnen doen. Ik heb sociaal juridisch gedaan en dat vond ik best leuk. Veel recht enzo en dat moet je ook wel trekken, maar levert idd wel meer geld in het laatje als in een winkel staan.
ja maar dan wil ik wel thuisstudie doen want heb het geld nu gewoon nodig en wil ook wel iets qua ervaring hebben drek. Sowieso houd ik er niet van dat klassikaal les hebben en "samenwerken" met jongeren, ik heb niet zo snel meer een klik, band met mensen. Tot mijn 18e wel, maar het is daarna af gaan zakken helaas..
  dinsdag 21 februari 2012 @ 18:35:57 #242
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_108232853
hmm ja samenwerken is ook niet mijn sterkste kant, dan zou idd een avondstudie wel een uitkomst zijn. En dan misschien toch al ergens solliciteren en gewoon vermelden dat je met een studie bezig bent en graag de theorie in de praktijk wil brengen...ofzo :P ik lul ook maar wat
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_108232936
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 18:35 schreef Tyler-Girl het volgende:
hmm ja samenwerken is ook niet mijn sterkste kant, dan zou idd een avondstudie wel een uitkomst zijn. En dan misschien toch al ergens solliciteren en gewoon vermelden dat je met een studie bezig bent en graag de theorie in de praktijk wil brengen...ofzo :P ik lul ook maar wat
ja idd. maar ja ik moet toch nog heel veel over na denken en doen. Binnenkort maar misschien even topicje openen :)

Thanks voor de hulp allemaal :) nu gaan we weer over op de schoenen :+
pi_108233352
Hoeveel paar schoenen hebben jullie eigenlijk allemaal? En dan bedoel ik qua hakken
  dinsdag 21 februari 2012 @ 19:02:37 #245
149959 SQ
snelle trees
pi_108233886
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 17:03 schreef Nevertheless. het volgende:
Dat te weinig ruimte voor kleding is zo herkenbaar, onze slaapkamer is niet al te groot en er is geen ruimte voor een kast. Zitten 2 inbouwkasten en heb maar een kledingrek naast mn bed staan en schoenen rek en dan staat al het zomerspul nog opgeborgen in de kelder achja.

Oh en cadeautjes van de New Look zijn binnen! Heel kleurrijk heerlijk voor het voorjaar zo blij mee O+

[ afbeelding ]
oooh mooi, allemaal!! O+
disclaimer
pi_108234108
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 18:49 schreef Nevertheless. het volgende:
Hoeveel paar schoenen hebben jullie eigenlijk allemaal? En dan bedoel ik qua hakken
Ik heb er niet zo heel veel, 5 volgens mij. :@
  dinsdag 21 februari 2012 @ 19:11:21 #247
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_108234281
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 18:49 schreef Nevertheless. het volgende:
Hoeveel paar schoenen hebben jullie eigenlijk allemaal? En dan bedoel ik qua hakken
Nog maar 3, waarvan 2 enkellaarsjes en 1 sleehak....

Valt nog best mee toch :P (ow ja heb ook nog 1 paar laarzen liggen...maar die draag ik nooit meer dus die tel ik niet mee) :D
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_108235489
Jezus 600 euro verdienen voor 32 uur in de week werken?
Toen ik fulltime in de horeca werkte verdiende ik nog meer. Ik zou toch maar eens verder gaan kijken!
Ik heb toen ik 21 was op een kantoor gewerkt en verdiende daar ongeveer 10 euro per uur, was ongeschoold werk.
Daarvoor heb ik op een callcenter gewerkt en dat verdiende 9 euro per uur excl. toeslagen. Op zaterdag 150% en op zondag 200%. Ik werkte dus elke zondag :D
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_108235695
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 19:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Jezus 600 euro verdienen voor 32 uur in de week werken?
Toen ik fulltime in de horeca werkte verdiende ik nog meer. Ik zou toch maar eens verder gaan kijken!
Ik heb toen ik 21 was op een kantoor gewerkt en verdiende daar ongeveer 10 euro per uur, was ongeschoold werk.
Daarvoor heb ik op een callcenter gewerkt en dat verdiende 9 euro per uur excl. toeslagen. Op zaterdag 150% en op zondag 200%. Ik werkte dus elke zondag :D
ja ;( pfff oke :P
wat voor werk deed je op het kantoor dan hoe kom je daar voor in aanmerking zonder scholing?
  dinsdag 21 februari 2012 @ 19:50:06 #250
149959 SQ
snelle trees
pi_108235884
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 18:49 schreef Nevertheless. het volgende:
Hoeveel paar schoenen hebben jullie eigenlijk allemaal? En dan bedoel ik qua hakken
euh, hoge hakken heb ik nu 8, midheels 3 en sleehakken 2. Denk ik.
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')