abonnement Unibet Coolblue
pi_108042478


Welkom in het enige echte West-Brabant-topic!
Dit topic is bedoeld als vervanging voor de topics Bergen op Zoom, Halsteren en Roosendaal. Deze OP vind je hier, vorige delen in deze reeks zijn op deze pagina te vinden. Creatievelingen die hun eigen foto aan de header willen toevoegen, kunnen de .psd downloaden.

En ik loop hier alleen in Tilburg-stad
ik heb eigenlijk nooit last van heimwee gehad
maar de mensen ze slapen, de wereld gaat dicht
en dan denk ik aan West-Brabant, want daar brandt nog licht
:D :D


ikspoorniet.jpg Ambrosius, Roosendaal
fok.PNG automatic_, Heerle
Vampire.gif Bamba, Hoogerheide
Chewbacca_maatschappij, Halsteren
Chinless, Veldhoven
gotroot.JPG Crazy987, Zevenbergen
graffity2.jpg Cylvia, Steenbergen
UdxHF.gif dockx, Sint Willebrord
7007_11.gif EDMAN-, Roosendaal
n.gif Esmerallda17, Zevenbergen
jtuycw.gif Exentric90, Cuijk
Fargo, Roosendaal
Faxieklein.jpg Faxie, Putte
LP.gif Fredo55, Tholen
avatar20530_23.gif gerbenp, Rucphen
Gutz, Roosendaal
Serious-Sam-Logo.jpg Hojdhopper, Bergen op Zoom
Ireyon, Roosendaal
bloody_fistsmall.jpg Kper_Norci, Oudenbosch
gnomeiverted.GIF Loedertje, Bergen op Zoom
lolchair.png RaakKinderCola, Bergen op Zoom
obama.jpg Ryan3, Woensdrecht
loller.gif Silven, Roosendaal
Stali, Woensdrecht
Strijkkraaltje, Bergen op Zoom
Suuz_, Etten-Leur
jpaap.jpg Teknomist, Bergen op Zoom
t_contrabaslkjbs.gif Thinkk-Pinkk, Bosschenhoofd
Timmmmm, Roosendaal
1442474%20copy.jpg TjetMaster, Bergen op Zoom
Hoi.png [url=http://forum.fok.nl/user/profile/304004[/url], Woensdrecht
Traxilletje, Halsteren



Ook op de kaart? Stuur Ireyon een PM!


Gemeente Bergen op Zoom
Gemeente Etten-Leur
Gemeente Halderberge
Gemeente Moerdijk
Gemeente Roosendaal
Gemeente Rucphen
Gemeente Steenbergen
Gemeente Woensdrecht
Gemeente Zundert




Franciscus Ziekenhuis
Lievensberg Ziekenhuis
Polikliniek Etten-Leur
GGD West-Brabant
PrivaZorg West-Brabant
Thuiszorg West-Brabant
Zorgtaxi West-Brabant


RBC Roosendaal
VV Steenbergen
West-Brabant Giants
WK Veldrijden (Hoogerheide 2009)


De Bergse Vastenavend
Brabants Historisch Informatie Centrum
Foxlake.nl, de site over Nieuw-Vossemeer
Historisch Centrum Het Markiezenhof
Jazzweekend
Rosada Factory Outlet
Skidôme Rucphen
St. Jan Cultuur
Museum Tongerlohuys
Toerisme in Willemstad
Vliegbasis Woensdrecht
Wonen in West-Brabant
Zeepkistenrace Woensdrecht


BN de Stem
Brabant10
Internet Bode
Omroep Brabant
Omroep BRTO


Bedrijventerreinen West-Brabant
Borchwerf
Havenschap Moerdijk

pi_108042632
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 12:31 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

foto
Kon geen groter plaatje vinden, maar ik zal allicht nog wel een foto op FB zetten.

  donderdag 16 februari 2012 @ 13:22:17 #3
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_108042701
quote:
2s.gif Op donderdag 16 februari 2012 13:20 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Kon geen groter plaatje vinden, maar ik zal allicht nog wel een foto op FB zetten.

[ afbeelding ]
Das een biertje? :D lachen
Ik ga maar weer als Zeeuws Meisje
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_108042909
Een bierpul idd :P

Wilde eerst als Elmo gaan, maar die pakken leken me een beetje te warm, dit is dan wat beter. En nu kan ik mezelf aanbieden als ik een leuke chick zie die ik een drankje aan wil bieden O-)
pi_108049477
Ik ga vrijdag als opwindpop, zaterdag in de optocht gewoon met mijn mantel en een pet op, 's avonds als spaanse schone, zondag optocht weer mantel + petje, 's avonds als piraat, maandag als wiske en dinsdag als zuurstok, in t roze. Denk ik nu, maar dat kan zomaar weer veranderen hoor. Ga je de optocht kijken Kper?
Prrrrr
pi_108052470
Optocht weet ik nog niet, ligt eraan in welke staat ik ben :D
pi_108053307
Mocht je gaan, wij lopen vooraan. Wel zwaaien dan he?
Prrrrr
pi_108057518
Ik ga als...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_108057713
Als ik je zie zal ik zwaaien :W
pi_108062222
quote:
6s.gif Op donderdag 16 februari 2012 20:53 schreef teknomist het volgende:
Ik ga als...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit dus :D
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_108062607
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  vrijdag 17 februari 2012 @ 10:50:19 #12
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_108072592
quote:
6s.gif Op donderdag 16 februari 2012 20:53 schreef teknomist het volgende:
Ik ga als...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat is juist het armzalige daar. Imo :)
verder lijkt het me namelijk erg gezellig daar.
Zag net op facebook een plaatje voorbijkomen van de peperbus, NICE
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_108075820
Armzalig, het is gewoon een andere carnavalscultuur... Beetje zoals Oeteldonk. We noemen het ook niet voor niks anders. Er zit weer meer detail in hoedjes, accessoires, lampenkappen e.d. Bergen op Zoom is de enige stad van Noord-Brabant (naast Steenbergen) met een haven en visserij, dus die invloeden zie je daar ook van terug; het is leuk als je de historie/cultuur van een stad in de kledij terugziet en ik houd wel van een beetje uniformiteit, goed voor de saamhorigheid. :P

Je hebt alleen wel iedere keer heel wat uit te leggen aan mensen van boven de rivieren, dat je niet verkleed gaat als "iets" en dat we hier al 3 weken bezig zijn. _O-
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_108075893
Oh, en dat je niet de polonaise doet, ook niet gaat hossen en al helemaal niet "Alaaf" zegt. :')
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_108075958
Doen jullie de polonaise niet? Beter! Misschien toch eens een keer naar Berrege gaan dan, als ik ergens een hekel aan heb is het wel polonaise. Laat mij maar lekker rustig mijn biertjes drinken hoor.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 14:37:26 #16
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_108079175
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 12:46 schreef teknomist het volgende:
Armzalig, het is gewoon een andere carnavalscultuur... Beetje zoals Oeteldonk. We noemen het ook niet voor niks anders. Er zit weer meer detail in hoedjes, accessoires, lampenkappen e.d. Bergen op Zoom is de enige stad van Noord-Brabant (naast Steenbergen) met een haven en visserij, dus die invloeden zie je daar ook van terug; het is leuk als je de historie/cultuur van een stad in de kledij terugziet en ik houd wel van een beetje uniformiteit, goed voor de saamhorigheid. :P

Je hebt alleen wel iedere keer heel wat uit te leggen aan mensen van boven de rivieren, dat je niet verkleed gaat als "iets" en dat we hier al 3 weken bezig zijn. _O-
Dit dus.. :Y
Je haalt ze er zo makkelijk uit, de mensen die van buiten de stad even een dagje komen zonder dat ze goed ingewijd worden door iemand uit Bergen..
Alle tradities maken het voor mij ook meer dan een pure zuippartij, wat het in mijn ogen al snel is wanneer je gewoon ieder jaar een ander pakje koopt en verkleed gaat als iets en je vervolgens vol laat lopen. Maar dat is wellicht ook het element van de chauvinistische Bergenaar in mij :P .

Vanavond gaan we weer de hort op... ^O^

@ Kper: Rustig je biertje drinken is vaak ook wel lastig in de bomvolle kroegen waar een dweilbandje staat te spelen en iedereen staat te hossen en te doen... :P
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_108079606
Ja, nou zijn mijn maten wel masters in het op precies de verkeerde plek gaan staan, recht in een looppad ofzo, maar ik zorg er toch altijd wel voor dat ik tactisch zo sta dat ik rustig mijn biertje kan drinken, en een beetje de boel in de gaten houden.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 14:55:57 #18
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_108079843
Mijn outfit hangt ook klaar 8-)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_108079935
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:55 schreef automatic_ het volgende:
Mijn outfit hangt ook klaar 8-)
En, hoe ga je?
  vrijdag 17 februari 2012 @ 15:01:11 #20
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_108079999
Als...idioot? Haha.
Ik heb een overgooi jurkje (dalmatiër motief), knal blauw shirtje en legging, beenwarmers en moet nog ff schoenen zoeken :+
Oja, en glitters in mijn haar O+
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  vrijdag 17 februari 2012 @ 15:04:10 #21
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_108080092
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:48 schreef Kper_Norci het volgende:
Ja, nou zijn mijn maten wel masters in het op precies de verkeerde plek gaan staan, recht in een looppad ofzo, maar ik zorg er toch altijd wel voor dat ik tactisch zo sta dat ik rustig mijn biertje kan drinken, en een beetje de boel in de gaten houden.
Hehe, ja dat verkeerd staan gaat mij ook altijd goed af. Maar naar mijn mening verschuift het looppad altijd naar waar ik op dat moment sta :P

Als je een goed plekje hebt gevonden dan is rustig bier drinken zeker mogelijk hoor, en anders gewoon zorgen dat je glas snel leeg is ;)
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_108080633
Mijn glazen bier zijn meestal te snel leeg... Alhoewel ik er op de avond zelf nooit zo'n last van heb, de dag er na wel :')
  vrijdag 17 februari 2012 @ 15:30:00 #23
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_108080943
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:20 schreef Kper_Norci het volgende:
Mijn glazen bier zijn meestal te snel leeg... Alhoewel ik er op de avond zelf nooit zo'n last van heb, de dag er na wel :')
Door de warmte verdampt het allemaal heel snel en verlies je veel vocht door zweten, dat zal het zijn...
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_108108421
Bedtijd!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_108108474
Nu net thuis, het was niet heel druk maar wel erg gezellig....
Dat belooft iets voor de komende dagen...
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_108110901
Ik was vannacht om 2 uur thuis ongeveer. Waar ben je geweest dan? Het was echt superdruk bij de Markies, Oosterwaal en 't Zwijnshoofd... Wel 1 van de leukste avonden tot nu toe. :Y
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  zondag 19 februari 2012 @ 09:42:18 #27
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_108141394
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 11:17 schreef teknomist het volgende:
Ik was vannacht om 2 uur thuis ongeveer. Waar ben je geweest dan? Het was echt superdruk bij de Markies, Oosterwaal en 't Zwijnshoofd... Wel 1 van de leukste avonden tot nu toe. :Y
Kroon, zwijnshoofd, provoost, de oude miller tim volgens mij heet het nu food,friends,drinks of ddd o.i.d. en beursplein 5 (daar stonden we letterlijk met zijn 6en binnen :') , ideaal voor de toiletstop van de dames)..

Maar gezellig was het sowieso,

Oosterwaal loop ik altijd voorbij en dan zie ik altijd een afgeladen kroeg, iedereen als haringen in een ton tot aan de deur. Het is daar meestal iets te druk naar mijn smaak.
Het zwijnshoofd vind ik meestal prima te doen, druk maar gezellig en ruimte als je op de goede plek staat.

Vannacht rondje gedweild via Zwijnshoofd, Geen flauw idee (zo rond etenstijd), kroon, mortier, (maar daar moesten we erg lang buiten wachten voor we er in konden), Den Enghel.

Mooi moment was nog dat bij de fietsenstalling een aantal van die opgeschoten kinderen (ik schat ze in de leeftijdscategorie 16-18) een potje wilden gaan matten terwijl 2 meter verder 4 agenten te voet, 2 te paard en een politiebusje stonden... :')
Het probleem was dan ook binnen 2 tellen opgelost en die kinderen hadden geloof ik niet gerekend op zo'n briesend paard in hun nek, die koppen :D :')

[ Bericht 8% gewijzigd door Tha_Bartman op 19-02-2012 10:30:53 ]
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_108143426
Wat kan een bakkie thee lekker smaken zeg als je nadorst voor 10 hebt.
pi_108144320
Het was gisteren weer echt kansloos. Begonnen bij de Kroon, toen Oosterwaal, Ierse Pub, 't Zwijnshoofd, Hemel, Cafe de Kaai, Mortier, Krijnen, Dobbertje, 't Zwijnshoofd, hamburger bij 't achterom, de Zaeck, Kroon, Ponderosa, Die Twee, Dobbertje, De Zet en vanaf toen kan ik me niks meer herinneren. :') Over een uur of drie weer de stad in. :')
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_108144839
Ik weet ook niet meer hoe ik thuis gekomen ben :')
  zondag 19 februari 2012 @ 13:31:27 #31
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_108145887
Den Enghel was gister ook niets. In tegenstelling tot vorige jaren was 't echt gewoon dood.
Alhoewel ik mij sowieso afvraag waarom we daarnaartoe gingen :')
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_108148306
Vandaag de stad met een Hanzehatter en waarschijnlijk nog een Oeteldonker. _O_
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_108148316
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2012 13:31 schreef KaBuf het volgende:
Den Enghel was gister ook niets. In tegenstelling tot vorige jaren was 't echt gewoon dood.
Alhoewel ik mij sowieso afvraag waarom we daarnaartoe gingen :')
Daar kom ik echt nooit...
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  zondag 19 februari 2012 @ 15:31:33 #34
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_108150399
quote:
10s.gif Op zondag 19 februari 2012 12:54 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik weet ook niet meer hoe ik thuis gekomen ben :')
Waar was je geweest?
En was je net bij de Kroon, tegen de gevel aangeplakt, schuilend voor de sneeuw? Bierpak aan en brilletje op? Dan heb ik je gezien.
Prrrrr
pi_108150738
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 15:31 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Waar was je geweest?
En was je net bij de Kroon, tegen de gevel aangeplakt, schuilend voor de sneeuw? Bierpak aan en brilletje op? Dan heb ik je gezien.
Standaarbuiten, optocht kijken bij een vriend van ons, en daarna nog ff naar de feesttent daar. En ik ben niet naar de optocht geweest, een paar van ons gingen naar Stampersgat, en de rest bleef net als ik uitbrakken :)
  zondag 19 februari 2012 @ 15:45:35 #36
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_108150879
Was het wat, de lampjesoptocht? Het was wel pokkeweer zeg.
Prrrrr
pi_108150999
Ja, d'r zaten hele mooie wagens tussen, we stonden bij die vriend van ons in de garagebox, optocht kwam er vlak langs dus we konden het goed zien. Van de regen hadden we dus ook niet zo'n last, maar het stond op een gegeven moment wel ff hard te regenen. Toen we terug reden was het volgens mij droog, maar ik weet eigenlijk niet eens hoe laat ik thuis was :')

Stond daarnet trouwens wel ff vies te sneeuwen, nu je het zegt.
  zondag 19 februari 2012 @ 16:23:49 #38
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_108152335
Jeps en daar liepen wij in te spelen dus. Ik heb goffer koude vingers! Waarheen ga je vanavond?
Prrrrr
pi_108153949
Vanavond blijf ik thuis, rest ging ook niet, morgenavond weer wel, dan gaan we naar het mannenkoorbal.
  zondag 19 februari 2012 @ 17:07:31 #40
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_108154002
Oh lachen, daar zijn wij tegen een uur of half 1 ook morgen! Rust lekker uit vandaag

Alle bands afgezegd voor Fidi.

[ Bericht 28% gewijzigd door mrspoeZ op 20-02-2012 10:26:51 ]
Prrrrr
  zondag 19 februari 2012 @ 20:27:11 #41
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_108161720
quote:
2s.gif Op zondag 19 februari 2012 12:35 schreef teknomist het volgende:
Het was gisteren weer echt kansloos. Begonnen bij de Kroon, toen Oosterwaal, Ierse Pub, 't Zwijnshoofd, Hemel, Cafe de Kaai, Mortier, Krijnen, Dobbertje, 't Zwijnshoofd, hamburger bij 't achterom, de Zaeck, Kroon, Ponderosa, Die Twee, Dobbertje, De Zet en vanaf toen kan ik me niks meer herinneren. :') Over een uur of drie weer de stad in. :')
Das een beste tour...
Dweilbandfestival was mooi, nu even uitbuiken en dan weer stadje in....

Edit:
Het rondje was: Provoost, kroon, oosterwaal, ponderosa, markies, zwijnshoofd..

Kroon en ponderosa waren beiden zo goed als leeg. Oosterwaal normaal druk, maar stond lekker bandje te blazen en de sfeer zat er lekker in. Markies was zeer druk maar oh zo gezellig, en stond ook een lekkere band te spelen.

Vanavond maar weer eens kijken of we daar binnen kunnen komen...:Y

[ Bericht 16% gewijzigd door Tha_Bartman op 20-02-2012 10:08:38 ]
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_108184975
Gisteren precies het klokje rond in de stad geweest. :D

Geniaal was toen de winnaar van het Dweilbandfestival als eerste de Mortier aandeed. _O_
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_108187475
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_108190060
Hij is natuurlijk alleen nog verdacht. :P
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_108192438
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2012 17:07 schreef mrspoeZ het volgende:
Oh lachen, daar zijn wij tegen een uur of half 1 ook morgen! Rust lekker uit vandaag

Alle bands afgezegd voor Fidi.
Wadan?
  maandag 20 februari 2012 @ 18:03:21 #46
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_108194858
Lang verhaal, komt neer op boycot door de bands nu. Iets met Carola Drenth en een noncommerciele intuïtie. Maar goed: toch veel plezier!
Prrrrr
pi_108214434
Zwaar veel plezier gehad, heeeeeeeeeeeeele leuke meid tegengekomen O+
  dinsdag 21 februari 2012 @ 11:46:11 #48
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_108219852
back to work :(
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_108221145
Laatste dag alweer. ;(
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_108221819
Maat van me ging z'n auto naar huis brengen, krijgt ie stukken op de A4 (bij Huijbergen) ... met z'n bullen aan. _O-
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  dinsdag 21 februari 2012 @ 16:58:04 #51
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_108229760
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 03:58 schreef Kper_Norci het volgende:
Zwaar veel plezier gehad, heeeeeeeeeeeeele leuke meid tegengekomen O+
Top!
Prrrrr
  dinsdag 21 februari 2012 @ 17:54:06 #52
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_108231492
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 03:58 schreef Kper_Norci het volgende:
Zwaar veel plezier gehad, heeeeeeeeeeeeele leuke meid tegengekomen O+
Oeh, leuk!!
Woont ze in de buurt?
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_108234927
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 17:54 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Oeh, leuk!!
Woont ze in de buurt?
Ja, ook uit Oudenbosch.

Nu komt het "wie zegt er het eerst wat tegen mekaar op Facebook" :')
  dinsdag 21 februari 2012 @ 19:42:09 #54
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_108235519
Hehe. Por haar dan :P
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_108249291
De mortier was legendarisch deze avond...
De ene na de andere band, krabbestamp, madamme, sperries, e.v.a dankjulliewel _O_

Nu is het jammergenoeg, maar teglijkertijd gelukkig, weer voorbij.
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_108258021
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 00:56 schreef Tha_Bartman het volgende:
De mortier was legendarisch deze avond...
De ene na de andere band, krabbestamp, madamme, sperries, e.v.a dankjulliewel _O_

Nu is het jammergenoeg, maar teglijkertijd gelukkig, weer voorbij.
Hier voor dat we naar het vallen van de kraai afgesloten bij 't Zwijnshoofd, ging niet normaal los daar. :D

En in 't Dobbertje gisteren nog 1 of andere Gypsy-dweilband gezien, dat was echt geniaal: gitaren, fluitjes en zigeunermeisjes. _O_
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_108262000
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 19:42 schreef automatic_ het volgende:
Hehe. Por haar dan :P
We zijn al berichtjes aan het sturen ;)

Pff, al de hele dag aan het wachten op een pakket wat vandaag bezorgd zou worden, vanmorgen naar de woningstichting gebeld voor de wc, die blijft maar doorspoelen, ze hebben de melding genoteerd en er zou een loodgieter gaan bellen voor een afspraak, maar wanneer? }:|
pi_108293504
quote:
2s.gif Op woensdag 22 februari 2012 14:07 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

We zijn al berichtjes aan het sturen ;)
Goed zo!! *O*
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_108294512
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2012 10:33 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Goed zo!! *O*
:Y *;
pi_108294620
Hihi. Leuk joh!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_108295256
Ja, wie weet wordt het nog wat.
pi_108295964
quote:
2s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:25 schreef teknomist het volgende:

[..]

Hier voor dat we naar het vallen van de kraai afgesloten bij 't Zwijnshoofd, ging niet normaal los daar. :D

En in 't Dobbertje gisteren nog 1 of andere Gypsy-dweilband gezien, dat was echt geniaal: gitaren, fluitjes en zigeunermeisjes. _O_
Voorin het zwijnshoofd zeker? Ik vond het achterin dit jaar een beetje dooie boel...

Dat lijkt me idd tof om te zien, ik heb ooit in het groene paard een band gezien die ook een banjo hadden dat was ook erg tof...
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_108297281
In het cafégedeelte ja, achterin kom ik echt nooit, tenzij voor een hamburger.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_108299603
Bah bah, ik kwam fris uit bed, maar zit nu echt enorm in te kakken. Lekker hoor, weer gaan werken na de carnaval :r
pi_108300382
* teknomist heeft nog vakantie tot maandag. _O_
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_108300644
Dat ga ik volgend jaar ook maar eens doen denk ik.
pi_108304161
Heerlijk om te acclimatiseren naar het normale leven weer. Vandaag allemaal gezond voedsel (vette vis, bramen, rode chocolade, salade) in huis gehaald, pakken naar de stomerij gebracht en qua voorjaarsschoonmaak maar eens begonnen bij de PC.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_108304437
Rode chocola, wtf?
pi_108304730
Ja man, dat is gezond, bevat onverzadigde vetten, werkt bloeddruk verlagend et cetera.

http://www.marksdailyappl(...)olate/#axzz1nDRX8vwM
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_108305048
En ook wat minder gezonds gehaald:

http://img41.imageshack.us/img41/244/gdquad01.jpg (copy/paste deze link)

Ik kon dit nieuw biertje niet laten staan... :@
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_108305380
quote:
2s.gif Op donderdag 23 februari 2012 15:47 schreef teknomist het volgende:
En ook wat minder gezonds gehaald:

[ http://img41.imageshack.us/img41/244/gdquad01.jpg (copy/paste deze link) ]

Ik kon dit nieuw biertje niet laten staan... :@
Dat zou ik ook niet kunnen :P
Nog een excuus: van alle dagen stevig drinken naar totaal niets drinken schijnt ook niet goed voor je te zijn, dus onder het mom van rustig afbouwen is de aankoop zeer verstandig ;)

Ik heb alleen een stevige verkoudheid overgehouden aan de vastenavend, maar dat trekt vanzelf wel weer weg.
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_108305541
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 15:55 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

Dat zou ik ook niet kunnen :P
Nog een excuus: van alle dagen stevig drinken naar totaal niets drinken schijnt ook niet goed voor je te zijn, dus onder het mom van rustig afbouwen is de aankoop zeer verstandig ;)

Ik heb alleen een stevige verkoudheid overgehouden aan de vastenavend, maar dat trekt vanzelf wel weer weg.
Amy Winehouse agrees
pi_108305554
Ben me ook al aan het afvragen of ik nog bier lust. Zo maar eens een experimentje doen.
Prrrrr
pi_108306013
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 15:55 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

Dat zou ik ook niet kunnen :P
Nog een excuus: van alle dagen stevig drinken naar totaal niets drinken schijnt ook niet goed voor je te zijn, dus onder het mom van rustig afbouwen is de aankoop zeer verstandig ;)

Ik heb alleen een stevige verkoudheid overgehouden aan de vastenavend, maar dat trekt vanzelf wel weer weg.
Klopt, plotseling stoppen is inderdaad schadelijk. Alcoholisten die moeten of gaan afkicken, moeten eerst ook afbouwen...
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_108306088
quote:
14s.gif Op donderdag 23 februari 2012 15:58 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Amy Winehouse agrees
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_108306183
quote:
2s.gif Op donderdag 23 februari 2012 16:12 schreef teknomist het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:')
pi_108307146
quote:
2s.gif Op donderdag 23 februari 2012 16:12 schreef teknomist het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_108320210
Na 5 dagen op bier, friet, hamburgers en sigaretten geleefd te hebben, de ene vreetkick na de andere nu. :')
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_108328072
quote:
2s.gif Op donderdag 23 februari 2012 21:10 schreef teknomist het volgende:
Na 5 dagen op bier, friet, hamburgers en sigaretten geleefd te hebben, de ene vreetkick na de andere nu. :')
Hier rode wijn en chips.. en daar gingen de goede voornemens :p
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_108330967
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:07 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

Hier rode wijn en chips.. en daar gingen de goede voornemens :p
Hehe, misschien moet ik eens op zo'n detox-vakantie gaan .... :P
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  vrijdag 24 februari 2012 @ 10:57:44 #81
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_108338222
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 00:10 schreef teknomist het volgende:

[..]

Hehe, misschien moet ik eens op zo'n detox-vakantie gaan .... :P
Hehe :P

Mijn verkoudheid is in ieder geval afgenomen, conclusie: Rode wijn en chips helpen.. :Y
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  vrijdag 24 februari 2012 @ 11:09:51 #82
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_108338643
Bijna weekend _O_
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_108338727
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 11:09 schreef EDMAN- het volgende:
Bijna weekend _O_
Dit. Nogmaals, volgend jaar ben ik de hele week vrij. :Y

En dan volgend jaar weer lopen klagen, maar dan dat het zo kut is om na een dikke week vakantie weer te beginnen :')
pi_108341815
Godver, ik begin verkouden en koortsig te worden. Hopelijk zet het niet door, morgen dagje shoppen in Essen en Antwerpen.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  vrijdag 24 februari 2012 @ 12:37:33 #85
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_108341940
Shoppen in Essen.....? :?
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_108341956
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:57 schreef Tha_Bartman het volgende:
Mijn verkoudheid is in ieder geval afgenomen, conclusie: Rode wijn en chips helpen.. :Y
Vandaag maar eens aan de kruidenthee en cognac.
Ik ben blij dat ik sterke weerstand heb, anders was ik nu waarschijnlijk doodziek. :P
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_108342015
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 12:37 schreef automatic_ het volgende:
Shoppen in Essen.....? :?
De Caigny, en voor schoenen naar de Brantano. (Dat laatste was overigens jouw tip ooit, heb daar toen heerlijke schoenen gekocht waar ik al 2 jaar op loop, maar nu gaten gaan vertonen.)
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  vrijdag 24 februari 2012 @ 12:42:36 #88
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_108342143
Ooo echt? Haha. Grappig!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_108342234
Ja, niet echt in Essen natuurlijk.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_108342462
Ik krijg zin in bier als ik aan Essen denk :9
  vrijdag 24 februari 2012 @ 12:54:20 #91
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_108342554
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 12:52 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik krijg zin in bier als ik aan Essen denk :9
Je bent geconditioneerd!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_108342771
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 12:54 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Je bent geconditioneerd!
Ja, niet meer dan logisch natuurlijk wanneer je bedenkt dat als we naar Essen gaan we ook altijd weer bezopen terug komen ;)
pi_108342827
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 12:52 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik krijg zin in bier als ik aan Essen denk :9
En ijs.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_108342883
Ik hou niet zo van ijs eigenlijk.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 16:13:11 #95
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_108350559
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 12:52 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik krijg zin in bier als ik aan Essen denk :9
Check hier nog een!
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  vrijdag 24 februari 2012 @ 16:17:24 #96
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_108350714
De Caigny = heilig _O_
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_108350982
Van de andere kant is het helemaal niet slecht om na de carnaval gelijk te gaan werken. Met dit grauwe weer val je wel in een beetje leegte zo...
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_108351709
Sowieso heb je dat wel na een aantal vrije dagen of een vakantie, moet er dan ook altijd ff een paar dagen weer inkomen hoor.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 17:25:28 #99
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_108352905
Nah beetje bijkomen, tachtig wassen doen, vloer zes keer dweilen na afterparties en foto;s kijken vind ik toch wel heul lekker voor ik weer moet gaan werken hoor.
Prrrrr
pi_108364429
Woensdag ben ik lekker uit gebrakt en gisteren een voorjaarsschoonmaak gedaan zowel qua huishouden als qua laptop, maar vandaag was ik wel een beetje depressief en het weer hielp ook niet echt mee... Ik heb genoeg hobby's, maar die laatste vrije dag voor het weekend, ik werd een beetje depri van :P
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_108364561
En nu is er weer genoeg alcohol in de man, dus we gaan er voor. :+
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  vrijdag 24 februari 2012 @ 23:35:48 #102
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_108368889
Waarvoor?
Prrrrr
pi_108372546
Het weekend. :')
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  zondag 26 februari 2012 @ 23:54:06 #104
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_108446540
Bah... Was bij ons...
http://www.bndestem.nl/re(...)-trein-in-Heerle.ece

Van die auto is echt niets meer over...
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  maandag 27 februari 2012 @ 00:40:20 #105
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_108448472
Handig... Er komt nu een trein aanrijden en staat stil op het spoor. Ze zullen wel de signalering aan het testen zijn ofzo. Dit gaat een korte nacht worden... ;(
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_108453088
Goeiemorgen allemaal!
  maandag 27 februari 2012 @ 09:35:45 #107
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_108453280
Hoi! Ik ben brak ;( :Z :O
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_108453466
Slecht geslapen? Die auto zit goed in de prak trouwens. Niet bekend over hoe het met het slachtoffer is?
  maandag 27 februari 2012 @ 09:48:59 #109
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_108453571
Jup. Ze zijn tot ongeveer 2.00 bezig geweest met het testen van de spoorbomen, dus ik hoorde continue spoorbelletjes + mijn slaapkamer was verlicht... En daarbij komen er ook bepaalde herinneringen bij mij naar boven n.a.v. het ongeluk met mijn vader toen.
Heb de muziek maar aangezet en uiteindelijk ben ik wel in slaap gevallen. Maar goed, mijn wekker ging vrij vroeg _O-

Nope. Op een gegeven moment hebben ze hem/haar in de ambulance gedaan & het leek dat hij/zij wel rechtop zat. De ambulance is toen ongeveer 10 - 15 minuten blijven staan en daarna weggereden. Blijkbaar stond er aan de andere kant een trauma helikopter en is hij met spoed naar R'dam gevlogen. Maar als je die auto ziet... Bizar als je daar nog "heel" uitkomt...
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_108453951
Hhmm, ja ik weet niet wat er met je vader precies gebeurd is, maar ik begrijp dat het ook zoiets was? Maar ik kan wel begrijpen dat je dan wel het een en ander aan herinneringen krijgt ja.
  maandag 27 februari 2012 @ 10:13:54 #111
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_108454179
DM :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_108459433
Zo, eindelijk een beetje aan het herstellen van de griep, 2 dagen platgelegen... Vandaag voor het eerst ziek gemeld bij mijn nieuwe baan. Toevallig net na de carnaval en daar nog speciaal een week vrij voor genomen...

http://www.brabantsdagbla(...)-ligt-op-de-loer.ece
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  maandag 27 februari 2012 @ 12:58:58 #113
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_108459512
Ja, je hoort het veel!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_108459658
teknomist en ziek zijn, het moet niet gekker worden. Beterschap jong.
pi_108459832
quote:
14s.gif Op maandag 27 februari 2012 13:03 schreef Kper_Norci het volgende:
teknomist en ziek zijn, het moet niet gekker worden. Beterschap jong.
He ja, laatste keer griep bij mij was op de basisschool. :') Maar goed, hebben we dit voor de komende jaren ook weer gehad.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_108460014
Ik zat op de kleuterschool een keer in mijn eentje in de klas omdat iedereen de bof had behalve ik :')
pi_108460116
Bofte jij even.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_108460185
Ja :')
pi_108465470
Wat een depressief weer is het. :r
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  maandag 27 februari 2012 @ 15:56:44 #120
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_108466045
Idd, en stoppen met roken bevordert de slaap ook niet echt :(
zombienation hierzo
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_108467907
Sport je?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  maandag 27 februari 2012 @ 17:17:51 #122
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_108469386
quote:
2s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:39 schreef teknomist het volgende:
Sport je?
Yes, die week toevallig 5 keer gaan fitnessen. Hardlopen / fietsen en heb 1 avond gezaalvoetbalt :)
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_108469525
^O^
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_108484783
Roosendalers op Fok! :D
  maandag 27 februari 2012 @ 22:41:20 #125
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_108485399
Hiep Hoi w/
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_108493625
Goeiemorgen!
  dinsdag 28 februari 2012 @ 09:37:28 #127
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_108493898
quote:
2s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:22 schreef teknomist het volgende:
^O^
Ging idd lekker, alleen dat slecht slapen :(. Vanacht wéér waklker om 02:00, 04:00 en 06:00. Rare dromen, zweten e.d.
ff volhouden nog :)

Moggûh!

[ Bericht 0% gewijzigd door EDMAN- op 28-02-2012 11:21:54 ]
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_108494241
Haha, Eddie stopt met roken en ziet gewoon a la Trainspotting babies over het plafond kruipen enzo _O-
  dinsdag 28 februari 2012 @ 11:21:28 #129
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_108496193
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 09:55 schreef Kper_Norci het volgende:
Haha, Eddie stopt met roken en ziet gewoon a la Trainspotting babies over het plafond kruipen enzo _O-
Niet alleen met roken :@, dan snapte gij em wel denk ik zo
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_108496344
Drinken? Blowen? Tja, als je met alles tegelijk stopt dan is het dubbel zwaar natuurlijk. Aan de andere kant, als je stopt met roken maar je blowt gewoon door schiet het ook niet echt op natuurlijk.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 11:34:47 #131
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_108496548
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 11:27 schreef Kper_Norci het volgende:
Drinken? Blowen? Tja, als je met alles tegelijk stopt dan is het dubbel zwaar natuurlijk. Aan de andere kant, als je stopt met roken maar je blowt gewoon door schiet het ook niet echt op natuurlijk.
Nee daarom. Had ik dus eerder gedaan, stoppen met roken en daarna wel blowen (1tje 's avonds zegmaar), maar dat werkt dus niet.

Is ook verder niet dat ik er afhankelijk van was ofzo, voor ik hier wordt afgeschildert als junk ;). Maar doe het al zoooolang, dat het toch effect heeft op het lichaam blijkbaar. Des te meer reden om te kappen *O*
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_108497132
Ik ben daar ook achtergekomen. Nu blow ik ook niet iedere avond, maar toch wel geregeld, beetje met periodes eigenlijk, de ene maand alleen in het weekend, en dan heb ik weer een maand dat ik er doordeweeks ook eentje rook 's avonds, gewoon maar net waar ik zin in heb.

Maar goed, ik ben dus half gestopt met roken, nu rook ik overdag niet meer en alleen 's avonds, en dan ook maar een peuk of 5 ofzo. Ik wilde dus helemaal stoppen, maar dat was echt niet te doen als je dan ook nog tussendoor een jointje rookt. Op zich ben ik wel tevreden nu, want eerlijk is eerlijk, nu ik zoveel minder rook dan eerst geniet ik veel meer van de sigaretten die ik nu rook. En het scheelt al ontiegelijk veel geld natuurlijk.

Aan de ene kant zou ik nog wel helemaal willen stoppen met roken, maar dan moet ik mezelf echt wel heel veel druk opleggen en ik weet niet of ik dat wel kan. Alleen in ieder geval. Het is toch een stuk anders als je alleen woont, en je 's avonds in een leeg huis thuiskomt, of dat er al iemand op de bank zit (die voor je gekookt heeft, je pantoffeltjes en biertje heeft klaargezet en misschien ook nog wel lekkere vieze dingetjes met je wilt doen :9 ) .
  dinsdag 28 februari 2012 @ 12:01:35 #133
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_108497434
Same story :). Ik stop ook puur met roken voor de financiën :'), niet eens voor de conditie/gezondheid (wat wel mooi meegenomen is trouwens).

En blowen.. tja. Ik kwam er ook gewoon slecht uit 's ochtends, vaak te laat op werk (is redelijk flexibel hier, maar dan ben ik ook later klaar). Vaak als een zombie op kantoor zitten enz..

Ik zal het heus nog sporadisch doen op feestjes e.d. Maar ik sport direct meer, heb toevallig direct bijna alleen maar goede werkdagen. Vind m'n werk zelfs leuker (wat logisch is als je alerter en wakkerder bent). Ik weet iig wel (al jaren) dat m'n korttermijngeheugen behoorlijk is aangetast, maar nog niet op het punt dat ik er écht last van heb gelukkig.

Jij woont alleen.. ik woon samen met een maat die rookt :'). Is ook niet erg handig (die is na 1 dag stoppen alweer doorgegaan).

s' avonds roken trouwens,w at jij nu doet, deed ik ook al vanaf 1 januari. Werkte in feite prima :)
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_108497874
Op zich heb ik er niet zo heel veel last van als ik 's avonds geblowd heb, mits ik op tijd naar bed gegaan ben, anders is het ook living dead hiero. Gewoon een beetje duf enzo, maar ik ben sowieso al geen ochtendmens, nooit geweest ook.

Kortetermijngeheugen is bij mij ook minder geworden hoor, maar ook mijn geheugen is nooit mijn sterkste punt geweest, en het is ook niet dat ik na 5 minuten al vergeten ben wat ik aan het doen was, dus daar maak ik me ook niet zo druk om.

Lijkt me heel apart trouwens, samenwonen met een maat, niks voor mij denk ik, heb toch liever wat meer privacy (lees rukken wanneer je wilt :') ) Alhoewel het wel gezellig is natuurlijk. Nee, dan toch liever samen wonen met een chickie ;)

Dat meisje wat ik met carnaval tegenkom gaat nog wel ff duren denk ik voordat we evt. wat gaan afspreken, vorige week heeft ze de sleutel van haar huisje gekregen, dus die gaat nu allemaal klussen en afgelopen weekend is haar oma overleden. Naja, niks aan te doen natuurlijk, maar ik wil eigenlijk liever wat sneller duidelijkheid, maarja.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 12:20:26 #135
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_108497976
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 12:17 schreef Kper_Norci het volgende:
Lijkt me heel apart trouwens, samenwonen met een maat, niks voor mij denk ik, heb toch liever wat meer privacy (lees rukken wanneer je wilt :') ) Alhoewel het wel gezellig is natuurlijk. Nee, dan toch liever samen wonen met een chickie ;)

Dat meisje wat ik met carnaval tegenkom gaat nog wel ff duren denk ik voordat we evt. wat gaan afspreken, vorige week heeft ze de sleutel van haar huisje gekregen, dus die gaat nu allemaal klussen en afgelopen weekend is haar oma overleden. Naja, niks aan te doen natuurlijk, maar ik wil eigenlijk liever wat sneller duidelijkheid, maarja.
hehehe, het is ook heel apart. Handig is dat wij beiden totaal verschillende schema's hebben. Ik heb hem bijvoorbeeld al sinds zaterdag niet gezien. Terwijl we allebei wel thuis zijn :). En rukken kan op je kamer. Ik heb hem al een keer betrapt hahaha, hij dacht dat ik niet thuis was, en had z'n volume op max staan :D.
'LEKKER BEZIG JONGEN!'
'klootzak!'

Over dat meisje: ze wil wel afspreken dus? Goed teken toch?
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_108498141
Hahaha, ik zie het zo voor me :')

Ik weet niet of ze wil afspreken, we hebben elkaar al wel via FB wat berichtjes gestuurd, beetje smalltalk enzo, maar ik heb er niet echt een heel positief gevoel over. Nu heb ik ook wel het geduld van een klein kind met Sinterklaas en denk ik vaak veels te veel over dingen na, maar ik denk dat zij zoiets heeft van leuk voor carnaval maar meer ook niet. Dat geeft niet, maar dan wil ik het wel weten natuurlijk. Maarja, om haar nu net een paar dagen nadat haar oma is overleden te gaan vragen wat denk je ervan is ook zo wat natuurlijk.

Zag bij jou laatst ook nog wel een leuke chick in je vriendenlijst staan, ga ik daar toch achteraan :P
pi_108498210
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 09:37 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

Ging idd lekker, alleen dat slecht slapen :(. Vanacht wéér waklker om 02:00, 04:00 en 06:00. Rare dromen, zweten e.d.
ff volhouden nog :)

Moggûh!
G'tje?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  dinsdag 28 februari 2012 @ 13:24:58 #138
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_108500070
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 12:29 schreef teknomist het volgende:

[..]

G'tje?
Nee als er iets is wat ik haat :)
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  dinsdag 28 februari 2012 @ 13:25:46 #139
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_108500097
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 12:26 schreef Kper_Norci het volgende:
Hahaha, ik zie het zo voor me :')

Ik weet niet of ze wil afspreken, we hebben elkaar al wel via FB wat berichtjes gestuurd, beetje smalltalk enzo, maar ik heb er niet echt een heel positief gevoel over. Nu heb ik ook wel het geduld van een klein kind met Sinterklaas en denk ik vaak veels te veel over dingen na, maar ik denk dat zij zoiets heeft van leuk voor carnaval maar meer ook niet. Dat geeft niet, maar dan wil ik het wel weten natuurlijk. Maarja, om haar nu net een paar dagen nadat haar oma is overleden te gaan vragen wat denk je ervan is ook zo wat natuurlijk.

Zag bij jou laatst ook nog wel een leuke chick in je vriendenlijst staan, ga ik daar toch achteraan :P
hahaha wie?????

ah joh, gewoon afwachten tot je haar weer ziet. niet te aanhankelijk / wanhopig zijn / lijken ;)
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_108500207
Ik heb echt weinig met blowen, heb het uiteraard geregeld gedaan op feestjes, verjaardagen, festivals e.d., maar alleen bij de comedown van M vind ik het lekker en op afterparty's om de scherpe kantjes er vanaf te halen.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_108500283
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 13:25 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

hahaha wie?????
Eén van je 10.000 nichtjes?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_108500831
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 13:25 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

hahaha wie?????

ah joh, gewoon afwachten tot je haar weer ziet. niet te aanhankelijk / wanhopig zijn / lijken ;)
Ik zag laatst in die balk waar je reacties ziet een reactie van jou staan bij iemand, en toen ik ff foto's ging kijken dacht ik O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_108500872
S. & M. van O.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  dinsdag 28 februari 2012 @ 13:49:10 #144
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_108500977
_O-
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_108501002
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 13:46 schreef teknomist het volgende:
S. & M. van O.
Ik hoop dat ik de dominant in de relatie ben als ik dat zo zie :')
  dinsdag 28 februari 2012 @ 13:51:23 #146
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_108501038
Kper; je kunt toch vragen om een keer iets te gaan doen ofzo?
Dan zegt zij vanzelf wel of ze daar al aan toe is (na het overlijden van haar oma) & het is niet dat je meteen vraagt of ze een relatie wil ofzo.
Ik herken het overigens wel een beetje... Dingen die met carnaval beginnen.. Tja.. Dan weet je nooit hoe het zit _O-
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_108501556
Gewoon platte seks, verder geen gedoe.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_108501860
Snap ik auto, maar ze is ook druk bezig met klussen, dus die heeft de komende weken sowieso geen tijd. Aan de andere kant wekt ze met de frequentie van berichten sturen e.d. nou ook weer niet de indruk dat zij wel zo snel mogelijk wil afspreken, of meer interesse dan normaal heeft. Dan kan je zeggen van, dat weet je niet of je moet er niet zo over nadenken, maar mijn ervaring is dat mijn gevoel eigenlijk altijd correct is.

Ach, ik zie het ook wel hoor, ik laat het denk ik wel van haar afhouden. Als ze geemancipeerd genoeg is kan ze ook wel aan mij vragen of ik een keer wil afspreken. En wat tekno zegt kan ook, maar meestal komt daar na verloop van tijd ook altijd wel gezeik van.
pi_108502166
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 14:15 schreef Kper_Norci het volgende:
En wat tekno zegt kan ook, maar meestal komt daar na verloop van tijd ook altijd wel gezeik van.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_108502441
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 14:24 schreef teknomist het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Niet precies het gezeik wat ik bedoelde, maar in extremis heb je wel gelijk ja :')
  dinsdag 28 februari 2012 @ 14:31:42 #151
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_108502473
quote:
Snap ik auto, maar ze is ook druk bezig met klussen, dus die heeft de komende weken sowieso geen tijd. Aan de andere kant wekt ze met de frequentie van berichten sturen e.d. nou ook weer niet de indruk dat zij wel zo snel mogelijk wil afspreken, of meer interesse dan normaal heeft. Dan kan je zeggen van, dat weet je niet of je moet er niet zo over nadenken, maar mijn ervaring is dat mijn gevoel eigenlijk altijd correct is.

Ach, ik zie het ook wel hoor, ik laat het denk ik wel van haar afhouden. Als ze geemancipeerd genoeg is kan ze ook wel aan mij vragen of ik een keer wil afspreken. En wat tekno zegt kan ook, maar meestal komt daar na verloop van tijd ook altijd wel gezeik van.
Je bent echt niet 24/7 aan het klussen en ik denk dat je ook een keer blij bent om iets anders te doen. Maar goed... Dat denk ik dan ;)

En ja, wat tekno zegt... Daar komt gezeik van / het brengt je soms in lastige posities ;(
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_108502620
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 14:31 schreef automatic_ het volgende:

En ja, wat tekno zegt... Daar komt gezeik van / het brengt je soms in lastige posities ;(
Ja, kijk maar naar Rikki & Sjoerd. :(
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  dinsdag 28 februari 2012 @ 14:37:20 #153
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_108502706
Ehm... wie?
Ik had het meer over mijzelf overigens _O-
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_108502774
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 14:37 schreef automatic_ het volgende:
Ehm... wie?
Ik had het meer over mijzelf overigens _O-
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_108502806
Lastige positiekleding?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  dinsdag 28 februari 2012 @ 14:42:26 #156
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_108502884
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 13:44 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ik zag laatst in die balk waar je reacties ziet een reactie van jou staan bij iemand, en toen ik ff foto's ging kijken dacht ik O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahahaha Mandy van O. (haar zus is mooier btw), is het nichtje van een vriend van me. Beiden bezet jongen, helaas (met vrienden van me, Roosendaal equals Incest.)
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  dinsdag 28 februari 2012 @ 14:42:58 #157
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_108502904
Ik kijk geen GTST Tek!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_108502905
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 14:31 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Je bent echt niet 24/7 aan het klussen en ik denk dat je ook een keer blij bent om iets anders te doen. Maar goed... Dat denk ik dan ;)

En ja, wat tekno zegt... Daar komt gezeik van / het brengt je soms in lastige posities ;(
Nou ja, toevallig had ik eigenlijk hetzelfde toen ik aan het klussen was, toen was er dus ook iemand die wanhopig probeerde met me af te spreken en dat was gewoon fucking irritant. Ik weet niet hoeveel zij allemaal bezig is, maar ik was dus de weekenden en doordeweeks 's avonds aan de slag, als ik dan thuis kwam had ik echt geen zin om nog ff met iemand af te gaan spreken.

Ik heb toen nog wel afgesproken, maar het voelde niet echt heel rlxd, aangezien er anderen in mijn huis toen aan het klussen waren terwijl ik zelf de hort op was. Dus ja, op zich had ik af en toe na het klussen wel behoefte om iets anders te doen, niet daten/afspreken maar gewoon koud biertje en voetjes omhoog.
pi_108502957
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 14:42 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

hahahaha Mandy van O. (haar zus is mooier btw), is het nichtje van een vriend van me. Beiden bezet jongen, helaas (met vrienden van me, Roosendaal equals Incest.)
Kwestie van smaak, maar bezet, tja, story of my life I guess ;)
pi_108502961
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  dinsdag 28 februari 2012 @ 14:44:55 #161
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_108502981
quote:
Nou ja, toevallig had ik eigenlijk hetzelfde toen ik aan het klussen was, toen was er dus ook iemand die wanhopig probeerde met me af te spreken en dat was gewoon fucking irritant. Ik weet niet hoeveel zij allemaal bezig is, maar ik was dus de weekenden en doordeweeks 's avonds aan de slag, als ik dan thuis kwam had ik echt geen zin om nog ff met iemand af te gaan spreken.

Ik heb toen nog wel afgesproken, maar het voelde niet echt heel rlxd, aangezien er anderen in mijn huis toen aan het klussen waren terwijl ik zelf de hort op was. Dus ja, op zich had ik af en toe na het klussen wel behoefte om iets anders te doen, niet daten/afspreken maar gewoon koud biertje en voetjes omhoog.
Ja, maar dat was jij :) Het wil niet zeggen dat dat voor/bij haar ook zo is natuurlijk.
Als je echt interesse hebt, dan kan je ook aan haar vragen hoe het met het klussen gaat en zo kan je inschatten of je haar wel / niet "moet" vragen.
Maar goed; als jij nu al zoiets hebt van "laat het maar vanuit haar komen", bladiebla, dan heb je er misschien zelf ook minder / weinig zin in.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_108502995
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 14:42 schreef automatic_ het volgende:
Ik kijk geen GTST Tek!
:{w
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_108503020
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 14:42 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

hahahaha Mandy van O. (haar zus is mooier btw), is het nichtje van een vriend van me. Beiden bezet jongen, helaas (met vrienden van me, Roosendaal equals Incest.)
"Alles kan kapot."
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  dinsdag 28 februari 2012 @ 14:48:49 #164
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_108503115
Mooi motto!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_108503203
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 14:42 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

hahahaha Mandy van O. (haar zus is mooier btw), is het nichtje van een vriend van me. Beiden bezet jongen, helaas (met vrienden van me, Roosendaal equals Incest.)
Duckface alert!
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_108503290
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 14:44 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ja, maar dat was jij :) Het wil niet zeggen dat dat voor/bij haar ook zo is natuurlijk.
Als je echt interesse hebt, dan kan je ook aan haar vragen hoe het met het klussen gaat en zo kan je inschatten of je haar wel / niet "moet" vragen.
Maar goed; als jij nu al zoiets hebt van "laat het maar vanuit haar komen", bladiebla, dan heb je er misschien zelf ook minder / weinig zin in.
Ik heb er hardstikke veel zin in, ik denk alleen dat het niet echt wederzijds is. Vandaar dat ik dat zei. Ik ga nog wel peilen hoor hoe en wat, ik gun ze alleen ff wat tijd. Als mijn oma dood zou gaan zou ik ook ff een paar weken geen zin of interesse hebben in dingen. Maar daarvoor had ik ook al een beetje het idee dat ze niet echt heel enthousiast was. Met drank op tijdens carnaval was dat iets anders.

quote:
11s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 14:51 schreef teknomist het volgende:

[..]

Duckface alert!
Sick my duck! :{w :')
  dinsdag 28 februari 2012 @ 14:55:50 #167
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_108503368
quote:
Ik heb er hardstikke veel zin in, ik denk alleen dat het niet echt wederzijds is. Vandaar dat ik dat zei. Ik ga nog wel peilen hoor hoe en wat, ik gun ze alleen ff wat tijd. Als mijn oma dood zou gaan zou ik ook ff een paar weken geen zin of interesse hebben in dingen. Maar daarvoor had ik ook al een beetje het idee dat ze niet echt heel enthousiast was. Met drank op tijdens carnaval was dat iets anders.
Ik ben nogal van het "life goes on" principe... Dus ik zou daar minder mee hebben, denk ik. Maar ik snap je aan de andere kant ook wel en ik herken het ook wel even bij mijzelf. Ik zit nu deels met hetzelfde, haha. Al zitten daar nog wel meer haken & ogen aan.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_108503462
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 14:53 schreef Kper_Norci het volgende:
Als mijn oma dood zou gaan zou ik ook ff een paar weken geen zin of interesse hebben in dingen.
Misschien is het juist een goed moment, omdat ze emotioneel wellicht wat minder stabiel is.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  dinsdag 28 februari 2012 @ 15:00:08 #169
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_108503515
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 14:51 schreef teknomist het volgende:

[..]

Duckface alert!
hahaha, die doen het erom :)
ik zei al tegen ze: mensen die jullie niet kennen gaan er dus wél vanuit dat jullie 2 van die sletjes zijn :)
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  dinsdag 28 februari 2012 @ 15:00:56 #170
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_108503532
Misbruik maken van de situatie :P

Het speelt, in mijn ogen, ook wel mee hoe oma is overleden. Bedoel; als mijn oma dood gaat, terwijl ze al helemaal "op" is, dan is dat heel anders, dan wanneer ze van de één op de andere dag gaat & nog erg fit is etc.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_108503774
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 14:58 schreef teknomist het volgende:

[..]

Misschien is het juist een goed moment, omdat ze emotioneel wellicht wat minder stabiel is.
Jammer dat ik mijn blauwe Ka net verkocht heb :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 15:00 schreef automatic_ het volgende:
Misbruik maken van de situatie :P

Het speelt, in mijn ogen, ook wel mee hoe oma is overleden. Bedoel; als mijn oma dood gaat, terwijl ze al helemaal "op" is, dan is dat heel anders, dan wanneer ze van de één op de andere dag gaat & nog erg fit is etc.
Het was meer dat laatste, met kort ziekbed, dat dan weer wel. Maar ik vind het wel ver gaan eigenlijk dat we aan de hand van hoe oma dood is gegaan we gaan bepalen wanneer we haar het beste kunnen voorstellen om te gaan daten _O- Tja, de een zijn dood is de ander zijn brood natuurlijk :')

Zal ik haar anders morgen buiten bij het crematorium opwachten? :')
pi_108503822
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 15:08 schreef Kper_Norci het volgende:
Zal ik haar anders morgen buiten bij het crematorium opwachten? :')
Goed idee, kan ze effe "stoom" bij je afblazen. :P
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  dinsdag 28 februari 2012 @ 15:13:14 #173
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_108503936
Zo bedoelde ik dat ook niet... Maar er is een verschil van "verdriet" vind ik.
Wanneer iemand ziek is, geen uitweg meer heeft, bladiebla, vind ik het "minder" erg en zou ik eerder op date gaan met iemand dan wanneer het allemaal plots is.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_108504061
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 15:13 schreef automatic_ het volgende:
Zo bedoelde ik dat ook niet... Maar er is een verschil van "verdriet" vind ik.
Wanneer iemand ziek is, geen uitweg meer heeft, bladiebla, vind ik het "minder" erg en zou ik eerder op date gaan met iemand dan wanneer het allemaal plots is.
Ja, ik snap het wel hoor, maar ik vind het aan de andere kant ook een beetje "overanalyseren" zeg maar. En zo goed ken ik haar niet om dat allemaal precies in te schatten. Ik ga gewoon een beetje haar reacties peilen en we zien wel. Ik probeer ook altijd dingen van te voren iets minder positief in te schatten, dan kan het nooit tegenvallen. Beetje zelfbescherming denk ik.
pi_108504501
Ik zeg altijd maar: nooit geschoten is altijd mis. En met een "blauwtje lopen" is ook niks mis.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_108504575
Is ook, ik heb alleen een hekel aan (veel) moeite doen voor niks.
pi_108504764
Als het zo'n type is "waar je veel moeite voor moet doen" en je echt moet veroveren, dan houdt het voor mij al op. Want dat zijn vaak van die types die eenmaal in een relatie ook verwachten dat je haar continu probeert het hof te maken. Ik houd van gelijkwaardigheid in een relatie, zeg maar vriendschap-plus.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_108505010
Nah, ik geloof niet dat het zo'n type is, anders had ik er niet zo snel mee staan zoenen. Maar ik bedoelde meer m.b.t. blauwtjes lopen dat ik die moeite van versieren/veroveren zonde van mijn tijd vind als het niks wordt zeg maar.

Overigens zit ik ook totaal niet te wachten op zo'n type die jij beschrijft, ik heb al een hekel aan van die types die zeggen dat de man alle moeite moet doen, een leuke meid die mij gaat versieren vind ik een stuk beter, want die vage signalen die vrouwen afgeven snappen wij toch geen fuck van, nee als ze ja bedoelen enzo.
pi_108505559
Of vrouwen die vallen op status en je auto/creditcard/dr dre-koptelefoon.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  dinsdag 28 februari 2012 @ 16:05:29 #180
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_108506009
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 15:32 schreef teknomist het volgende:
Als het zo'n type is "waar je veel moeite voor moet doen" en je echt moet veroveren, dan houdt het voor mij al op. Want dat zijn vaak van die types die eenmaal in een relatie ook verwachten dat je haar continu probeert het hof te maken. Ik houd van gelijkwaardigheid in een relatie, zeg maar vriendschap-plus.
mee eens :)
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_108506065
quote:
13s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 15:52 schreef teknomist het volgende:
Of vrouwen die vallen op status en je auto/creditcard/dr dre-koptelefoon.
Dan blijf ik nog lang vrijgezel als het daar aan ligt :')
  dinsdag 28 februari 2012 @ 16:26:52 #182
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_108506636
Ik zit even in lurk modus 8-)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_108506864
Ik zoek gewoon een vrouw met een goede baan, ga ik lekker parttime werken, beetje het huishouden doen, lekker koken en veel muziek maken.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_108506903
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 16:08 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Dan blijf ik nog lang vrijgezel als het daar aan ligt :')
Ach, sociale status is een heel breed begrip.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  dinsdag 28 februari 2012 @ 16:49:10 #185
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_108507409
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 16:32 schreef teknomist het volgende:
Ik zoek gewoon een vrouw met een goede baan, ga ik lekker parttime werken, beetje het huishouden doen, lekker koken en veel muziek maken.
wow, wij hebben hetzelfde doel in het leven :D
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_108507547
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 16:49 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

wow, wij hebben hetzelfde doel in het leven :D
Het mooiste is; ook geen overhemden strijken. _O_
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  dinsdag 28 februari 2012 @ 16:53:40 #187
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_108507550
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 16:32 schreef teknomist het volgende:
Ik zoek gewoon een vrouw met een goede baan, ga ik lekker parttime werken, beetje het huishouden doen, lekker koken en veel muziek maken.
Succes met zoeken! ;)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_108507608
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 16:53 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Succes met zoeken! ;)
Ik ben idd ook bang dat dat een lange zoektocht gaat worden ;)
pi_108507708
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 16:53 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Succes met zoeken! ;)
Er lopen genoeg gescheiden MILFs rond. Kerel die ik ken zit ook in zo'n situatie. :P
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_108507726
Lekker motiverend trouwens.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  dinsdag 28 februari 2012 @ 17:17:25 #191
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_108508298
quote:
16s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 16:58 schreef teknomist het volgende:
Lekker motiverend trouwens.
Sorry :P
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  dinsdag 28 februari 2012 @ 19:41:11 #192
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_108513520
Ik zoek gewoon een [strike]lekker[/strike] lief verpleegstertje :P
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_108514208
Zeker om de temperatuur op te nemen? :9~
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  dinsdag 28 februari 2012 @ 19:58:20 #194
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_108514378
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 16:32 schreef teknomist het volgende:
Ik zoek gewoon een vrouw met een goede baan, ga ik lekker parttime werken, beetje het huishouden doen, lekker koken en veel muziek maken.
Ik zoek een leuke vent die mijn huishouden wil doen, voor me kookt en met me wil muzieken. Is dat wat?
Prrrrr
pi_108515969
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 19:58 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Ik zoek een leuke vent die mijn huishouden wil doen, voor me kookt en met me wil muzieken. Is dat wat?
Klinkt goed, van wat voor keuken houd je? En waar woon je?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  dinsdag 28 februari 2012 @ 20:43:12 #196
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_108516637
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 20:29 schreef teknomist het volgende:

[..]

Klinkt goed, van wat voor keuken houd je? En waar woon je?
Van mn rode hoogglanskeuken :). En van alles wat met liefde wordt klaargemaakt. Maar ach, ik val in de categorie bejaard, dus dat wordt niks.
Prrrrr
pi_108516940
Toch vrees ik dat je voor mij als GILF-hunter nog te jong bent.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  dinsdag 28 februari 2012 @ 20:50:12 #198
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_108516999
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 20:49 schreef teknomist het volgende:
Toch vrees ik dat je voor mij als GILF-hunter nog te jong bent.
Ja helaas, nog geen kleinkinderen hier. Ik zal mn kinderen tot spoed aanzetten.
Prrrrr
pi_108517089
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 20:50 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Ja helaas, nog geen kleinkinderen hier. Ik zal mn kinderen tot spoed aanzetten.
Gewoon wachten tot die blauwe Ford Ka langs komt.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  dinsdag 28 februari 2012 @ 20:52:10 #200
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_108517124
Krijg je daar kleinkinderen van?
Prrrrr
pi_108517225
In theorie wel, al weet ik niet hoe oud die dreumes van jou zijn. Een en ander moet biologisch al wel mogelijk zijn uiteraard.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  dinsdag 28 februari 2012 @ 20:55:33 #202
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_108517309
t Zijn puberjongetjes. Lukt dat dan?
Prrrrr
pi_108517495
Ja hoor. Desnoods stuur je ze naar een spermabank, dan ben je ook wel een beetje GILF.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_108519502
Ik twijfel of ik morgen moet gaan werken. Op zich ben ik wel redelijk opgeknapt, opgeknapt genoeg om te gaan werken in ieder geval. Echter, ik ben sinds vrijdag niet echt buiten geweest en als ik morgen ga werken ben ik gelijk van half zeven tot half acht van huis. Dat is op zich wel gelijk een grote overgang. Het is ook niet druk op mijn werk en het is een schrikkeldag, dus ik zou ook nog eens "gratis" werken morgen. Van de andere kant, als ik kan werken moet ik gaan werken van mezelf.

Keuzes. :')
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_108519798
Ach, ik zet gewoon de wekker om 6 uur en kijk hoe ik me voel.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  dinsdag 28 februari 2012 @ 21:52:59 #206
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_108520194
Kan je niet thuis werken?
Prrrrr
pi_108520505
Nope.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_108521300
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 21:39 schreef teknomist het volgende:
Ik twijfel of ik morgen moet gaan werken. Op zich ben ik wel redelijk opgeknapt, opgeknapt genoeg om te gaan werken in ieder geval. Echter, ik ben sinds vrijdag niet echt buiten geweest en als ik morgen ga werken ben ik gelijk van half zeven tot half acht van huis. Dat is op zich wel gelijk een grote overgang. Het is ook niet druk op mijn werk en het is een schrikkeldag, dus ik zou ook nog eens "gratis" werken morgen. Van de andere kant, als ik kan werken moet ik gaan werken van mezelf.

Keuzes. :')
Hoe bedoel je gratis werken, je wordt toch per maand betaald? Dus elke maand met 31 dagen werk ik één dag voor niks dan, óf hoe moet ik dat zien?
pi_108521374
Overigens zou ik herstellende van griep beter een dag teveel thuisblijven dan te weinig, ken er twee die daarna een longontsteking kregen.
pi_108521557
Ik heb een jaarsalaris en een jaar is normaliter gebaseerd op 365 dagen. Dit jaar heeft 366 dagen dus een dag extra voor hetzelfde jaarsalaris. (Even afgezien van de feestdagen.)
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_108521668
quote:
3s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:16 schreef Kper_Norci het volgende:
Overigens zou ik herstellende van griep beter een dag teveel thuisblijven dan te weinig, ken er twee die daarna een longontsteking kregen.
Ah, dat is geen leuk vooruitzicht nee.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_108522291
Als je je echt goed voelt zal het zo'n vaart niet lopen, maar diegene die ik ken kwamen nog half ziek op het werk zeg maar.
pi_108522767
Oh nee, ik ben wel redelijk hersteld. Ik heb nog wel veel last van een kriebelhoest, waardoor ik praat als een jankend wijf. :')
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  dinsdag 28 februari 2012 @ 22:47:41 #214
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_108523128
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:40 schreef teknomist het volgende:
Oh nee, ik ben wel redelijk hersteld. Ik heb nog wel veel last van een kriebelhoest, waardoor ik praat als een jankend wijf. :')
Blijf dan maar thuis. Worden ze alleen maar gek van je :D
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_108526282
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:47 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Blijf dan maar thuis. Worden ze alleen maar gek van je :D
Haha, ik blijf thuis, ik heb de knoop al doorgehakt. :P
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_108534989
En lekker thuis tekno?
  woensdag 29 februari 2012 @ 09:27:37 #217
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_108535180
Die ligt nu lekker uit te slapen :)
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_108535480
Groot gelijk heeft ie, moet je buiten kijken, lekker somber kutweertje ook weer.
  woensdag 29 februari 2012 @ 10:17:17 #219
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_108536338
Idd :D
wel goed geslapen vanacht hiep hoi *O*
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_108536488
Ik ook, maar ik ben een keer laat naar bed gegaan, was de tijd een beetje uit het oog verloren. Maar toch weer fris en fruitig uit bed gekomen. En een half uur douchen scheelt ook wel :')
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 29 februari 2012 @ 10:27:32 #221
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_108536606
ook ik blijf vandaag toch maar thuis, na al een paar dagen tegen griep aan te zitten. zo weer terug naar bed.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_108536820
Beterschap!
pi_108537565
quote:
5s.gif Op woensdag 29 februari 2012 09:19 schreef Kper_Norci het volgende:
En lekker thuis tekno?
Jup, net een uurtje wakker.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_108537575
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 10:27 schreef Tokus het volgende:
ook ik blijf vandaag toch maar thuis, na al een paar dagen tegen griep aan te zitten. zo weer terug naar bed.
Beterschap, het heerst echt momenteel de griep... hoor het echt overal om me heen.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_108537751
quote:
2s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:03 schreef teknomist het volgende:

[..]

Beterschap, het heerst echt momenteel de griep... hoor het echt overal om me heen.
Ik ook, vooral hier :P
  woensdag 29 februari 2012 @ 11:22:01 #226
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_108538154
Hier op kantoor idd ook ja, 4 afwezigen. Pussy's *kuch*
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_108539111
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:22 schreef EDMAN- het volgende:
Hier op kantoor idd ook ja, 4 afwezigen. Pussy's *kuch*
Die 4 afwezigen liggen thuis een beetje uit te zieken/gamen/films kijken en denken: "laat die EDMAN maar lekker werken!"
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_108539150
quote:
2s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:09 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ik ook, vooral hier :P
Logisch, dat mensen meer op FOK! zitten als ze ziek zijn thuis. :P
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  woensdag 29 februari 2012 @ 13:41:14 #229
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_108542514
quote:
6s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:55 schreef teknomist het volgende:

[..]

Die 4 afwezigen liggen thuis een beetje uit te zieken/gamen/films kijken en denken: "laat die EDMAN maar lekker werken!"
Misschien wel, maar toch :)
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_108542934
Haha, mijn stagiar hier is ook net naar huis gegaan, voelde zich ook niet lekker. En ik maar lekker frietjes eten, terwijl hij bijna zat te kotsen van die lucht _O- :W
pi_108543419
Ik heb een keer bij een klant gezeten waar ze echt bijna elke dag friet aten. Maar dat waren allemaal van die lui die na het werk nog eens 50 km gingen wielrennen, ik moest mezelf daar echt in bescherming nemen. :D
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_108543515
Damn, dan mogen ze idd wel een hoop fietsen als ze elke dag friet eten. Dat lijkt me trouwens ook niet echt lekker, doe mij maar wat meer afwisseling.
pi_108543567
quote:
2s.gif Op woensdag 29 februari 2012 14:12 schreef Kper_Norci het volgende:
Damn, dan mogen ze idd wel een hoop fietsen als ze elke dag friet eten. Dat lijkt me trouwens ook niet echt lekker, doe mij maar wat meer afwisseling.
Maandag: mayonaise
Dinsdag: curry
Woensdag: pindasaus
Donderdag: ketchup
Vrijdag: joppie

Hoeveel variatie wil je hebben?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_108543596
Zo, volgens mij vloog er net een joekel van een militair vliegtuig over...
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_108543601
Wat denk je van variatie van spul wat er onder de saus zit? :D
pi_108543654
quote:
2s.gif Op woensdag 29 februari 2012 14:14 schreef teknomist het volgende:
Zo, volgens mij vloog er net een joekel van een militair vliegtuig over...
Heb ik een paar weken terug ook gezien, vloog zeker ook zo achterlijk laag dat je al Bijlmer taferelen in gedachten krijgt.
pi_108543827
quote:
6s.gif Op woensdag 29 februari 2012 14:15 schreef Kper_Norci het volgende:
Wat denk je van variatie van spul wat er onder de saus zit? :D
Goed punt!
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  woensdag 29 februari 2012 @ 14:28:06 #238
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_108544023
Frietje pepersaus!
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_108544330
Pepersaus op mijn biefstuk ja!
pi_108544460
Noscapine, hoestdrankje waarmee je geen auto mag rijden of een machine mag bedienen.

Je wordt er inderdaad een beetje vaag van.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_108544680
Ach tekno, nothing you can't handle toch :7
pi_108544979
Precies, ik ben wel wat gewend.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  woensdag 29 februari 2012 @ 14:54:16 #243
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_108545038
Wazige woensdag. Verslapen vanmorgen, gelukkig wel iedereen op tijd op school, maar het blijft erg hangen merk ik. Middagdutje?
Prrrrr
pi_108545333
Middagdutje zou ik niet doen, volgens mij kom je dan vanavond helemaal moeilijk in slaap.
pi_108545362
Daar word je alleen nog maar waziger van denk ik. Een frisse middagwandeling doet meer wonderen denk ik.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  woensdag 29 februari 2012 @ 15:02:46 #246
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_108545364
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 14:54 schreef mrspoeZ het volgende:
Wazige woensdag. Verslapen vanmorgen, gelukkig wel iedereen op tijd op school, maar het blijft erg hangen merk ik. Middagdutje?
je hebt kinderen?
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  woensdag 29 februari 2012 @ 15:06:30 #247
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_108545484
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:02 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

je hebt kinderen?
Uhm, ja.
En Teknomist: ben al buiten geweest, zelfs al gewerkt, maar ben echt beetje brakkig. Ga zo wel even trampolinespringen ofzo, of schoonmaken. En dan vroeg mijn bed in vanavond.
Prrrrr
pi_108545684
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:06 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Uhm, ja.
En Teknomist: ben al buiten geweest, zelfs al gewerkt, maar ben echt beetje brakkig. Ga zo wel even trampolinespringen ofzo, of schoonmaken. En dan vroeg mijn bed in vanavond.
  woensdag 29 februari 2012 @ 15:15:59 #249
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_108545775
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:06 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Uhm, ja.
haha is niet erg hoor :D, wel grappig. Hoe oud?
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  woensdag 29 februari 2012 @ 15:17:47 #250
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_108545829
13 en 14.
Prrrrr
  woensdag 29 februari 2012 @ 15:19:42 #251
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_108545900
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:17 schreef mrspoeZ het volgende:
13 en 14.
Cool
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_108546019
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:17 schreef mrspoeZ het volgende:
13 en 14.
Als ik ooit kinderen krijg vrees ik voor de periode vanaf deze leeftijd. Dan kijk ik naar mezelf en dan denk ik op die leeftijd begon bij mij het experimenteren. Nou weet ik natuurlijk niet onder wat voor soort regime ze vallen bij mrspoeZ thuis, en misschien valt het allemaal wel mee, maar ik zou als ouder met samengeknepen billen thuis zitten.

Of je hebt een dochter en ze komt op een gegeven moment met zo'n kut rappertje thuis :X
  woensdag 29 februari 2012 @ 15:27:23 #253
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_108546147
Ik ben ook echt errug blij dat ik geen dochter heb.. ben meer een jongensmoeder. Mijn oudste is makkelijk en braaf, daar maak ik me wat dat betreft niet zoveel zorgen om, de jongste is duidelijk ernstig erfelijk belast met de experimenteerdrang van zowel zijn vader als van mij en daar ga ik nog wel avonturen mee beleven, vermoed ik zo. Er staan nu al van die brugklasmeisjes aan de deur; mevrouw, komt ... buiten? :D
Prrrrr
  woensdag 29 februari 2012 @ 15:32:24 #254
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_108546344
das alleen maar grappig :D, als er meisjes aan de deur komen (andersom is natuurlijk klote, daddy's little girl blijven ze vanaf!)

drank lijkt me het grootste probleem. wij (ik dus) begon daar een beetje mee op 15/16. tegenwoordiger ben je al triest als je op je 13e niet ooit dronken ben geweest (krijg ik het idee)
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  woensdag 29 februari 2012 @ 15:35:53 #255
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_108546474
Volgens mij zijn mijn jongens daar allebei niet mee bezig nog. Jongste had laatst wel in de Emté een tray met van die Jupilerfrisdrank gekregen, op de datum, onverkoopbaar want smerig, dat ziet er uit als bier maar is gewoon 7up met een kleurtje. Hij vond het wel erg stoer om met zijn matties foto's te maken van zichzelf met glazen daarvan in hun handen. Grinnik, ik moet daar wel om lachen hoor.
Prrrrr
  woensdag 29 februari 2012 @ 15:36:53 #256
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_108546509
hahaha dat is idd grappig :D

maar daar begint het wel he.. bier is blijkbaar stoer ;)
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_108546561
Het is al wel een hosselaartje dus!

Wat Eddie zegt is trouwens wel waar, fuck, ik hoorde laatst iets over een meisje van 8 in Engeland die half in coma in het ziekenhuis lag na een avondje zuipen, wtf. Maar met drugs moet je ook gewoon uitkijken. Alles door mekaar doen enzo, moet je maar eens aan tekno vragen volgens mij :') No offence meant offcourse. Ik heb overigens vroeger ook dingen gedaan waarvan ik nu denk van waarom? Of hoe heb ik dit overleefd?

Uit ervaring kan ik zeggen dat het beter is om er als ouder gewoon open over te zijn, mijn ouders waren op dat gebied meer van die zwartekousen die er nooit over wilden praten. Wat dat betreft had ik veel liever gehad dat mijn pa had gezegd van, kom Kper, we gaan eens met zijn 2en een jointje roken, i.p.v. dat het zo moeilijk bespreekbaar was.
  woensdag 29 februari 2012 @ 15:39:43 #258
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_108546600
quote:
2s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:38 schreef Kper_Norci het volgende:
Uit ervaring kan ik zeggen dat het beter is om er als ouder gewoon open over te zijn, mijn ouders waren op dat gebied meer van die zwartekousen die er nooit over wilden praten. Wat dat betreft had ik veel liever gehad dat mijn pa had gezegd van, kom Kper, we gaan eens met zijn 2en een jointje roken, i.p.v. dat het zo moeilijk bespreekbaar was.
Is ook niet altijd goed :). Mijn ouders wisten het en tolereerden het... Het is nou niet dat ik er daarna normaler mee omging
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  woensdag 29 februari 2012 @ 15:41:27 #259
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_108546662
Mijn kinderen zien genoeg, misschien soms wel iets te veel. Ik geef altijd antwoord op alles wat ze vragen, zeker mijn jongste vindt het allemaal erg interessant. Ik vertel ook mijn eigen ervaringen en benadruk vooral wat ik zelf als leidraad heb genomen toen ik wilde uitproberen wat er nou zo leuk aan drugs is; pas doen als je iemand hebt gevonden die er wat van afweet en die voor je wil en kan zorgen als er iets niet goed gaat. Voorlopig zijn ze nog heel open en vrij in het vertellen van wat ze doen en willen en denken, dus ik hoop maar dat ze dat blijven doen.
Prrrrr
pi_108546665
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:39 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

Is ook niet altijd goed :). Mijn ouders wisten het en tolereerden het... Het is nou niet dat ik er daarna normaler mee omging
Is ook voor iedereen verschillend natuurlijk, maar het feit dat mijn ouders deden alsof het een doodzonde was wakkerde voor mij wel meer de neiging aan om het toch eens te proberen, niet eens altijd dus om het effect van iets te weten.
pi_108546720
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:41 schreef mrspoeZ het volgende:
Mijn kinderen zien genoeg, misschien soms wel iets te veel. Ik geef altijd antwoord op alles wat ze vragen, zeker mijn jongste vindt het allemaal erg interessant. Ik vertel ook mijn eigen ervaringen en benadruk vooral wat ik zelf als leidraad heb genomen toen ik wilde uitproberen wat er nou zo leuk aan drugs is; pas doen als je iemand hebt gevonden die er wat van afweet en die voor je wil en kan zorgen als er iets niet goed gaat. Voorlopig zijn ze nog heel open en vrij in het vertellen van wat ze doen en willen en denken, dus ik hoop maar dat ze dat blijven doen.
^O^
  woensdag 29 februari 2012 @ 15:50:30 #262
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_108547002
Das idd netjes :)
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_108547152
quote:
2s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:38 schreef Kper_Norci het volgende:
Maar met drugs moet je ook gewoon uitkijken. Alles door mekaar doen enzo, moet je maar eens aan tekno vragen volgens mij :')
Ik was vroeger ook wel van de cocktails en dan niet de pina coladas en de margarita's. :')
Leuke tijd, niks aan overgehouden. Maar ja, had ook wel eens mis kunnen lopen...
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_108547519
Mijn ouders konden er ook heel krampachtig doen, maar bij mij begon het pas toen ik net 2 jaar op kamers woonde, dus relatief laat. Dus ja toen ik begon te experimenteren was ik allang het huis uit. (Hetzelfde geldt voor alcohol, mijn eerste biertje kreeg ik toen ik 17 was.)
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  woensdag 29 februari 2012 @ 16:27:21 #265
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_108548495
Me 2, eerste pil was ik 20. Paddo's was ik 20. Je gaat dan iets beter met zaken om.
Jointje was ik 17 (i.t.t. vrienden die het allemaal bij hun 14e wel hadden geprobeert).
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_108549063
Ik stond op mijn 6e al op het schoolplein te dealen

Eerste biertje rond mijn 14e, toen gingen we bijvoorbeeld ook iedere zondagavond "vrijdansen" bij de dansschool, lees zuipen dus, want dansen vond ik niks aan en ik heb de souplesse van een roestig tuinhekje.

Eerste jointje rond mijn 16e, maar toen werd ik er om de één of andere reden niet echt stoned van, dat kwam pas toen ik een paar jaar niet geblowd had en er daarna weer 1 opstak. Voor de rest een hoop geexperimenteerd tussen mijn 16e en 20e, niet heel extreem ofzo, maar wel op manieren en momenten waarvan je achteraf denkt waarom :')

Enige wat ik eigenlijk nog een keer zou willen proberen is DMT, maar ik ben bang dat ik daar iets van een hartstilstand van krijgt ofzo :') Documentaire die ik er laatst over keek was bizar interessant in ieder geval.
pi_108550884
Eerste biertje op 17e dus, eerste jointje op mijn 18e, eerste pil op mijn 23e en toen ging het snel; bijna alle recreatieve drugs wel geprobeerd. Gelukkig nooit echt verslaafd geweest behalve een tijdje aan de ketamine, maar die drug slaat nergens op dus daar was ik ook weer snel klaar mee. Ik ben nu alleen nog een stevige drinker (in de weekenden en vakanties dan) en heel af en toe een pilletje of wat sos. :)

En ik ben een weekendroker. :P
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  woensdag 29 februari 2012 @ 19:07:50 #268
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_108554418
Ik denk dat ik net tegenkom met wie jij gezoend hebt Kper. Prins Jan wenste haar sterkte.

[ Bericht 18% gewijzigd door mrspoeZ op 29-02-2012 19:33:19 ]
Prrrrr
pi_108554760
^)
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_108556452
De puppy-moordenaar is gewoon iemand die hier ergens in de buurt woont.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  woensdag 29 februari 2012 @ 19:52:39 #271
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_108556564
Wie?
Prrrrr
pi_108557040
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  woensdag 29 februari 2012 @ 20:03:10 #273
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_108557112
Oh jakkes. Niet netjes van die meneer.
Prrrrr
pi_108557223
http://news.google.nl/new(...)um=2&ved=0CCsQqgIwAQ

Het is landelijk nieuws geweest, die gast kan echt niet meer over straat zonder over zijn schouder te kijken.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  woensdag 29 februari 2012 @ 20:07:12 #275
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_108557296
Zulk nieuws boeit me nooit zo, dus ik heb het niet meegekregen.
Prrrrr
pi_108557419
Ik had er normaliter ook overheen gelezen, maar als jezelf een Jack Russel hebt en die gast ook nog eens in dezelfde wijk woont, dan valt het wel op. :')
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_108559733
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 19:07 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik denk dat ik net tegenkom met wie jij gezoend hebt Kper. Prins Jan wenste haar sterkte.
Dat zou goed kunnen, crematie was vanavond.
pi_108576207
Goeiemorgen!
  donderdag 1 maart 2012 @ 09:40:57 #279
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_108576542
quote:
2s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:41 schreef Kper_Norci het volgende:

Enige wat ik eigenlijk nog een keer zou willen proberen is DMT, maar ik ben bang dat ik daar iets van een hartstilstand van krijgt ofzo :') Documentaire die ik er laatst over keek was bizar interessant in ieder geval.
Heb het 2 keer iemand zien doen en erover horen praten (ik denk dat Teknomist die persoon kent. Roy?). Schijnt heeeeel bizar te zijn, maar wel heel vet.
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_108576687
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 09:40 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

Heb het 2 keer iemand zien doen en erover horen praten (ik denk dat Teknomist die persoon kent. Roy?). Schijnt heeeeel bizar te zijn, maar wel heel vet.
DMT wordt schijnbaar ook in je hersenen aangemaakt en zou een verklaring kunnen zijn voor verschijnselen als bijvoorbeeld bijna dood ervaringen. Ik heb deze docu een tijdje terug gezien, zwaar interessant.

pi_108581355
Om nog even terug te komen op wanneer we ons eerste biertje dronken...

http://www.telegraaf.nl/b(...)nd_al_dronken__.html

:')
  donderdag 1 maart 2012 @ 13:00:49 #282
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_108582549
Goedemiddag! :W
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_108582767
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 13:00 schreef automatic_ het volgende:
Goedemiddag! :W
:W
  donderdag 1 maart 2012 @ 13:12:06 #284
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_108583020
hey hallo

moeeeeeee
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_108583085
Door vannacht zeker?
  donderdag 1 maart 2012 @ 13:54:13 #286
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_108584682
Ik val bijna in slaap ;(
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_108584808
Ik heb lekker mijn mp3 speler mee naar het werk genomen, Dave Clark knalt hier nu uit de speakers, en ik geloof niet dat ik hier bij in slaap val.
  donderdag 1 maart 2012 @ 14:02:47 #288
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_108584899
Nee, dat geloof ik ook niet, haha.
Ik kan even geen muziek opzetten ;(
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_108584968
Das minder, tja dan goed je best doen om wakker te blijven eej
  donderdag 1 maart 2012 @ 14:35:28 #290
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_108585864
Komt helemaal goed! ;)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  donderdag 1 maart 2012 @ 15:04:30 #291
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_108586815
quote:
2s.gif Op donderdag 1 maart 2012 13:13 schreef Kper_Norci het volgende:
Door vannacht zeker?
Yes! Stelletje vuile viezerikken

4 Belgen in 1 huis (40+) allemaal werkloos volgens mij (ze maken alleen lawaai doordeweeks na 01:00 :') )

Ohja, that reminds me, ff Aramis bellen om een klacht in te dienen als volgt:
'als jullie niks doen sta ik straks niet meer voor mezelf in.'

(ik ben niet zo liev als ik m'n nachtrust niet krijg)
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_108587139
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 15:04 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

Yes! Stelletje vuile viezerikken

4 Belgen in 1 huis (40+) allemaal werkloos volgens mij (ze maken alleen lawaai doordeweeks na 01:00 :') )

Ohja, that reminds me, ff Aramis bellen om een klacht in te dienen als volgt:
'als jullie niks doen sta ik straks niet meer voor mezelf in.'

(ik ben niet zo liev als ik m'n nachtrust niet krijg)
Zo heeft een oom van mij het ook een keer gedaan. Politie gebeld voor ik weet niet meer wat, maar ze wilde niet komen. Mijn oom zegt, da's goed, dan regel ik het zelf wel, steek ik ze wel kapot. Binnen 2 minuten stond er politie voor de deur...
  donderdag 1 maart 2012 @ 15:46:17 #293
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_108588311
Ik kan ook alleen een klacht indienen op maandag tussen 13:00 en 14:00..

zo even een mailtje sturen dan maar.
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 1 maart 2012 @ 15:54:55 #294
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_108588613
quote:
2s.gif Op donderdag 1 maart 2012 15:15 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Zo heeft een oom van mij het ook een keer gedaan. Politie gebeld voor ik weet niet meer wat, maar ze wilde niet komen. Mijn oom zegt, da's goed, dan regel ik het zelf wel, steek ik ze wel kapot. Binnen 2 minuten stond er politie voor de deur...
en dan kwamen ze met je oom praten, dat hij zulke dingen niet mag doen en zeggen?
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_108588741
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 15:46 schreef EDMAN- het volgende:
Ik kan ook alleen een klacht indienen op maandag tussen 13:00 en 14:00..

zo even een mailtje sturen dan maar.
Wat een onzin. :')

quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2012 15:54 schreef Tokus het volgende:

[..]

en dan kwamen ze met je oom praten, dat hij zulke dingen niet mag doen en zeggen?
Inderdaad. :')
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 1 maart 2012 @ 16:02:25 #296
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_108588878
er is dan echt iets serieus mis met de prioriteiten van de politie.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_108589049
Heb je gisteren het nieuws gezien over het aantal aangiftes en wat er uiteindelijk voor de rechter komt? Ik geloof dat er van de 800.000 aangiftes per jaar maar 94.000 bij het OM komen, en dat daarvan weer maar een stuk of 50.000 veroordelingen uitkomen. Sowieso 500.000 aangiftes wordt direct of na een tijdje in de prullenbak gegooid. Nou snap ik best dat van die 500.000 er heel veel gejatte fietsen en dat soort aangiftes tussen zitten, maar toch, je kan hier onderhand beter crimineel worden dan dat je een baan zoekt.
pi_108598290
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 16:02 schreef Tokus het volgende:
er is dan echt iets serieus mis met de prioriteiten van de politie.
Terwijl het bijna voltallige leger loopt te oefenen duimendraaien. Laat die lekker de politie steunen bij handhaving.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_108615774
Nog 1 dagje! *O*
pi_108616373
Nog zeven uur en dan weekend *O*
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_108616805
En ja hoor, de eerste longontsteking is gesignaleerd op het werk. ^O^
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')