, ben blij dat alle stangen en schijven van ijzer zijn hier. Geeft toch een lekkerder geluid dan die bumper/hardplastic-achtige Technogym schijven in de gym bij mijn vriendin.
quote:
Flabbyness verschilt per dag eigenlijk, denk ook dat het eerder water retentie is, enige dag drink ik gewoon een stuk meer dan de andere, toen ik stageliep was het heel structureel 4-5 liter kraanwater per dag maar nu kom ik soms maar net over de helft. Vind vet aankomen niet erg nu, echt uit de hand loopt het niet in ieder geval en het is een fijn gevoel, dat ik tenminste een structureel energieoverschot heb.

quote:
Op woensdag 15 februari 2012 22:49 schreef Zith het volgende:Panzer is ook helemaal geen ecto, die gast groeit harder dan zyzz deed

Denk gewoon een meso die zwaar ondervoed was.
Hm, maar die polsen en enkels dan.

Ik denk zelf dat het een testosteronpiek is door late puberteit door ondervoeding, sinds ik zo ben gaan eten en trainen is alles in een stroomversnelling geraakt en gaat het heel hard allemaal. Alsof het aangewakkerd is zegmaar.
quote:
Denk eind maart/half april, hopen dat er dan ook wat betere voorspellingen zijn voor wanneer de zomer komt.