abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 15 februari 2012 @ 22:41:02 #26
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_108028482
Zijn er meer mensen met een pre-order kit? Ik kreeg vandaag de mail dat ik de game kan kiezen waarop ik korting wil krijgen, maar als ik op de link klik moet ik weer mijn pre-order code invoeren. Dat heb ik dus al gedaan, anders had ik die mail niet gehad. :')

Sony :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Redactie Games donderdag 16 februari 2012 @ 10:14:24 #27
181272 crew  Noppie2000
pi_108037503
Ik ga lekker wachten met het kopen van Vita :) Voor de games hoef ik het nu nog niet te doen. Eerst maar lekker verkopen afwachten en leuke acties *In Amerika nu al acties in maart aangekondigd als: koop 2 games, betaal er 1 (geldig voor alle Vita games)*. Als dit soort acties ook hierheen komen op één of andere manier, zal ik er eens naar kijken :)
pi_108049587
Ah, Sony heeft ook door dat de mail niet goed is

http://www.eurogamer.net/(...)discount-code-errors
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 17 februari 2012 @ 11:07:45 #29
314007 Digi_Djeff
Better Call Saul!
pi_108073048
De Vita leeft echt niet hè? Zelfs een week voor dat die uitkomt hoor je er bijna niemand over.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 11:36:45 #30
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_108073905
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 11:07 schreef Digi_Djeff het volgende:
De Vita leeft echt niet hè? Zelfs een week voor dat die uitkomt hoor je er bijna niemand over.
Minder dan 3DS voor mijn gevoel, maar het is een mooi apparaatje. Heb je de reviews op FOK!games al gelezen?

http://games.fok.nl/review/525931/1/1/50/playstation-vita.html

http://games.fok.nl/revie(...)ed-golden-abyss.html
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_108076427
Even meelurken. Ik heb mijn PSP Go pasgeleden weer eens uit de kast getrokken en ben weer overtuigd dat dedicated portables toch nog niet helemaal verdrongen zijn door de smartphones.

Al vind ik GTA 3 op mijn iPhone wel een stuk beter dan de GTA's op mijn PSP. Ik wacht dus nog even af hoe GTA op de Vita gaat zijn. En zodra er een God of War-game op de Vita komt, wordt het een verplichte aankoop :)
pi_108077322
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 13:07 schreef Splackavellie02 het volgende:
Even meelurken. Ik heb mijn PSP Go pasgeleden weer eens uit de kast getrokken en ben weer overtuigd dat dedicated portables toch nog niet helemaal verdrongen zijn door de smartphones.

Al vind ik GTA 3 op mijn iPhone wel een stuk beter dan de GTA's op mijn PSP. Ik wacht dus nog even af hoe GTA op de Vita gaat zijn. En zodra er een God of War-game op de Vita komt, wordt het een verplichte aankoop :)
Vind veel spellen op knoploze apparaten nog steeds onspeelbaar. Dan maar iets minder mooi.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_108077400
Had iemand dit überhaupt verwacht?
quote:
Sony: PS2- en PS3-games worden niet speelbaar op PS Vita
Sony Computer Entertainment heeft bekendgemaakt dat het bedrijf geen plannen heeft om de PlayStation Vita compatibel te maken met PlayStation 2- en/of PlayStation 3-games. Dit staat in een uitgebreide faq over de nieuwe handheld.

In de lijst met veelgestelde vragen, die Sony heeft gepubliceerd op het officiële Europese PlayStation blog, wordt ook de vraag behandeld of de PlayStation Vita compatibel is met de overige platforms van PlayStation. Hierop antwoordt Sony dat er geen plannen zijn om spellen van de PlayStation 3 of de PlayStation 2 geschikt te maken voor gebruik op de PlayStation Vita.

Daarmee doelt Sony vooral op downloadable games voor de PlayStation 3, inclusief het aanbod aan 'PS2 Classics' dat Sony digitaal uitbrengt voor de PlayStation 3. In dit aanbod zitten onder andere oude klassiekers als God Hand en SSX: On Tour. Hoewel de PlayStation Vita volgens Sony wat game-ervaring betreft niet hoeft onder te doen voor de PlayStation 3, zullen deze games niet speelbaar zijn op de Vita.

De enige backward compatibility die de PlayStation Vita wel heeft, is met een aantal PlayStation Portable-games. Gamers die een gedownloade versie hebben van een PSP-game die door Sony is opgenomen in een lijst met ondersteunde games, kunnen de Vita-versie gratis downloaden. De ondersteuning geldt niet voor games die gebruikers op umd hebben aangeschaft; deze moeten opnieuw worden aangeschaft als de gebruiker ze op de PlayStation Vita wil spelen.

Hoewel Sony in de faq dus stelt dat er geen games voor de PS2 of PS3 op de Vita gespeeld kunnen worden, wordt niet uitgesloten dat er van games die eerder voor de consoles verschenen nog wel Vita-remakes uitgebracht kunnen worden. Concrete voorbeelden daarvan zijn er echter nog niet.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_108077454
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 13:38 schreef Aether het volgende:

[..]

Vind veel spellen op knoploze apparaten nog steeds onspeelbaar. Dan maar iets minder mooi.
Veel spellen zijn op een touchscreen inderdaad een stuk minder fijn om te spelen dan met knoppen. God of War zou bijvoorbeeld onmogelijk zijn om op alleen een touchscreen te spelen volgens mij. Maar ik vind dat Rockstar GTA3 heel goed geport heeft. Het rijden zuigt, maar dat was in het origineel ook zo, en voor de rest speel ik dat spel liever op mijn iPhone dan Vice City Stories op mijn PSP.

The Warriors is dan weer een stuk leuker op de PSP dan GTA 3 op de iPhone.
pi_108078663
Die touchpad op de achterkant is trouwens echt hopeloos, ik heb hem uitgeschakeld.

Je kan dat ding niet normaal vasthouden zonder de achterkant aan te raken, wat resulteert in allemaal onbedoelde acties... Zal wel voor Japanners gemaakt zijn -O-
Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.
  Redactie Games vrijdag 17 februari 2012 @ 14:58:47 #36
181272 crew  Noppie2000
pi_108079919
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:22 schreef BramPowert het volgende:
Die touchpad op de achterkant is trouwens echt hopeloos, ik heb hem uitgeschakeld.

Je kan dat ding niet normaal vasthouden zonder de achterkant aan te raken, wat resulteert in allemaal onbedoelde acties... Zal wel voor Japanners gemaakt zijn -O-
Daar was ik vanaf het eerste moment al bang voor, jammerlijk om te zien dat het ook echt zo is.
pi_108088075
Bij de Intertoys kan de Vita ook worden besteld:

- Vita
- Willekeurige game
- 25 euro tegoedbon voor de Intertoys

Dus opzich heb je dan voor 300 euro de Vita, een game (van 40 euro) en een 8GB kaartje (waarbij de 25 euro tegoedbon is gebruikt).

Denkt dat ik maar voor deze pre-order ga, aangezien Amazon niet lukt.

Anderen bij de Intertoys besteld?
pi_108093752
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 14:58 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Daar was ik vanaf het eerste moment al bang voor, jammerlijk om te zien dat het ook echt zo is.
Ik had er nooit bij nagedacht, totdat ik Fifa ging spelen (met het touchpad schiet je). Blijk ik dus iedere 2 seconden op de achterkant te drukken, wat resulteerde in schoten op doel vanaf de middellijn.

En grote boeren klauwen heb ik niet.. erg jammer. Had leuk uitgewerkt kunnen worden. En als ik probeer om het touchpad te vermijden om er gewend aan te raken krijg ik pijn in mijn vingers na 10 minuten.
Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.
pi_108110239
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 11:07 schreef Digi_Djeff het volgende:
De Vita leeft echt niet hè? Zelfs een week voor dat die uitkomt hoor je er bijna niemand over.
Het is hier i.t.t. andere fora wel erg rustig inderdaad.

quote:
7s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 17:57 schreef R4m0n_46 het volgende:
Anderen bij de Intertoys besteld?
Ik ben afgelopen dinsdag naar het Sony event geweest en daar heb ik de PSVita Wifi+3G besteld voor 299. Voor deze prijs kreeg ik er wel nog het een en ander bij, namelijk het Starterspakket, een Vodafone prepaid kaart, een 4Gb memory card en 4 spellen (Reality Fighter, Little Deviants, Modnation Racers en Uncharted). Geen slechte deal dus :)

Bij opwaarderen van het tegoed op de Vodafone kaart met 20 euro krijg je trouwens ook Wipeout gratis.

[ Bericht 2% gewijzigd door SToRM81 op 18-02-2012 10:49:14 ]
PSN id: NL_SToRM
pi_108110315
De enige musthaves van de Vita launchgames zijn:
Rayman Origins
Uncharted
Gravity Daze
Ultimate Marvel vs. Capcom
------------
Dan heb je nog degelijke titels die de moeite waard zijn
Wipeout
FIFA 12
Blazblue
F1 2011
Virtua Tennis
Shinobido
-------------
En de rest is allemaal bagger
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_108110348
Niet alle PSP-spellen worden vanaf het begin correct geëmuleerd/ondersteund:
XSEEDGames twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 06:26:49 @reson8er @adolson Ys I&II may not be compatible with Vita yet after all! Will need to research more. Hopefully in future PSN update! reageer retweet
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_108110405
@Asskicker14: ik vind het toch een mooi aantal, launchtitels zijn meestal niet de beste games. Wellicht dat ik Reality Fighters en Little Deviants wel verkoop, de andere 2 ga ik wel houden.
Misschien dat ik Rayman er nog bij koop, maar daarover twijfel ik want die is de helft goedkoper op de PS3. Het ziet er in ieder geval wel ontzettend goed uit op de Vita.
Ik zie trouwens het spel Everybody's Golf niet in je lijst. Dat is toch wel een zeer goed spel, die ga ik waarschijnlijk wel zeker halen.

Ik heb ook nog een preorder-pakket gekregen waarin ook 5 euro korting zat voor een spel en dat ga ik gebruiken om Escape Plan te kopen, dat lijkt me echt een geweldig spel. Stardust is ook wel de moeite denk ik zo.

[ Bericht 15% gewijzigd door SToRM81 op 18-02-2012 10:57:17 ]
PSN id: NL_SToRM
pi_108110624
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 10:39 schreef SToRM81 het volgende:

[..]

Het is hier i.t.t. andere fora wel erg rustig inderdaad.

[..]

Ik ben afgelopen dinsdag naar het Sony event geweest en daar heb ik de PSVita Wifi+3G besteld voor 299. Voor deze prijs kreeg ik er wel nog het een en ander bij, namelijk het Starterspakket, een Vodafone prepaid kaart, een 4Gb memory card en 4 spellen (Reality Fighter, Little Deviants, Modnation Racers en Uncharted). Geen slechte deal dus :)

Bij opwaarderen van het tegoed op de Vodafone kaart met 20 euro krijg je trouwens ook Wipeout gratis.
Was die event vrij toegankelijk voor het publiek?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zaterdag 18 februari 2012 @ 11:32:56 #44
314007 Digi_Djeff
Better Call Saul!
pi_108111254
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 10:39 schreef SToRM81 het volgende:

[..]

Het is hier i.t.t. andere fora wel erg rustig inderdaad.

[..]

Ik ben afgelopen dinsdag naar het Sony event geweest en daar heb ik de PSVita Wifi+3G besteld voor 299. Voor deze prijs kreeg ik er wel nog het een en ander bij, namelijk het Starterspakket, een Vodafone prepaid kaart, een 4Gb memory card en 4 spellen (Reality Fighter, Little Deviants, Modnation Racers en Uncharted). Geen slechte deal dus :)

Bij opwaarderen van het tegoed op de Vodafone kaart met 20 euro krijg je trouwens ook Wipeout gratis.
Bij dat event was ik ook en natuurlijk ook gebruik gemaakt van de deal. Alleen wel jammer dat iemand van sony eerst loopt te vertellen dat je als verkoper een klant het best een 16GB kaartje kan verkopen en ze er volgens ( bij die aanbieding ) er een 4GB kaartje bij doen xD.
pi_108111265
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 11:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Was die event vrij toegankelijk voor het publiek?
Nee, het was enkel voor winkelpersoneel van de FRS en dergelijke. Maar ik had het geluk dat ik viavia ook mee kon gaan :D

Ik lees trouwens zojuist iets zeer interessants op de US PlayStation Blog:
quote:
[list]
• If you purchase Hustle Kings for PS Vita, you will get Hustle Kings on PS3 for free. If you already own Hustle Kings on PS3, you’ll be able to download the PS Vita version for free.
• If you purchase WipEout 2048, you will be able to download WipEout 2048’s DLC packs, WipEout HD and HD Fury for free when they launch on PS Vita later this spring (if you already own the PS3 versions)
• DLC purchased for the PS3 version of Ultimate Marvel vs. Capcom 3 can be used on the PS Vita version for free (and vice versa).
[/list]
Hustle Kings, Wipeout HD en Fury kan ik dus al gratis downloaden.
Dit zijn wel goeie ontwikkelingen :)
PSN id: NL_SToRM
  zaterdag 18 februari 2012 @ 12:15:57 #46
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_108112253
Dat zou wel heel nice zijn :9
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
pi_108121944
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 11:03 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Was die event vrij toegankelijk voor het publiek?
Nee, winkels en pers.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_108135837
Nu de MediaMarkt en Saturn aanbiedingen bekend worden, ben ik toch wel blij dat ik niet voor de Amazon pre-orders ben gegaan.

Er werd gesproken over een 2 halen 1 betalen actie op Vita games bij MM Eindhoven. Ik ga er maar vanuit dat dit alleen is icm. een Vita zelf?

Hopelijk komen de folders snel online. Dan kan ik misschien ook nog even een pre-order kit meepakken.
pi_108141992
Hoe gaan jullie de PS Vita beschermen? Ik zit te twijfelen welke case ik moet kopen, die van het starterpakket lijkt mij niet ideaal en een pouch gebruik ik liever niet omdat je de Vita erin moet 'sliden' wat op den duur zeker krassen gaat opleveren. De VIP case van Thrustmaster lijkt mij wel wat, een simpele maar doeltreffende bescherming. Aan de andere kant lijkt mij de 4Gamers Travel Case (met rits) ook een mooi en ideaal dingetje :P .

Sowieso ga ik een Hori screen protector kopen voor het scherm, alleen wat gaan jullie voor de achterkant (touchpad) gebruiken? Daar wil ik eigenlijk ook een protector op omdat ik het al zie gebeuren dat de logo's op het touchpad eraf gaan slijten ;) .
pi_108148644
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')