abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_113965093
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 12:18 schreef kahlie het volgende:
Hai mensen,

Ik woon alweer een jaartje of 12 nu in Delft, maar post eigenlijk hier niet. Ik weet verder niet zoveel over mezelf te zeggen :P

Je vergeet je leeftijd en of je vrijgezel bent :Y)
pi_113965103
Oh en ik heb geen squash spullen voor je ;(
pi_113973455
quote:
14s.gif Op maandag 9 juli 2012 13:18 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Je vergeet je leeftijd en of je vrijgezel bent :Y)
Ik ben geen vrijgezel dus dan maakt de leeftijd niet meer uit ;)

quote:
2s.gif Op maandag 9 juli 2012 13:18 schreef KomtTijd... het volgende:
Oh en ik heb geen squash spullen voor je ;(
Jammer :'(
  maandag 9 juli 2012 @ 17:02:37 #154
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_113973929
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 12:18 schreef kahlie het volgende:
Hai mensen,

Ik woon alweer een jaartje of 12 nu in Delft, maar post eigenlijk hier niet. Ik weet verder niet zoveel over mezelf te zeggen :P

Mijn vraag was eigenlijk: heeft er toevallig iemand een squash racket over/wil hem voor een klein prijsje over doen? Squashen is echt ****-duur, maar ik wil het graag 6weken proberen bij het Squashcentrum/Sportfondsen-bad deze zomer voor slechts ¤36. Alleen is zo'n racket dan weer ¤2,75 per keer, dus dat wordt snel onbetaalbaar voor deze studente als ik 2-3x per week wil. En ik weet ook nog niet of ik het wel leuk vind, dus anders zit ik met een racket waar ik niets mee kan.

Had al op marktplaats gekeken, maar niets te vinden in Delft en in DH van die vintage rackets van ¤60. Beetje suf.

Kan iemand mij uit de brand helpen? :P
Squashen is wel leuk :) Op middelbaar paar weken gedaan via gym en jaren later toen ik ging studeren een racket gekocht, om daar nooit mee te gaan squashen.

Ligt ergens bij mn ouders in Rotterdam, maar geen idee waar. Kostte toen ook niet de hoofdprijs ook trouwens.
Ook hoi !
pi_113974397
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 16:52 schreef kahlie het volgende:

[..]

Ik ben geen vrijgezel dus dan maakt de leeftijd niet meer uit ;)

[..]

Jammer :'(
Hoe sterk is je vriend?
pi_113974545
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 17:02 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

Squashen is wel leuk :) Op middelbaar paar weken gedaan via gym en jaren later toen ik ging studeren een racket gekocht, om daar nooit mee te gaan squashen.

Ligt ergens bij mn ouders in Rotterdam, maar geen idee waar. Kostte toen ook niet de hoofdprijs ook trouwens.
Tja, ik zie ze staan vanaf ¤40 in de winkel. Dat is wel veel voor 6 weekjes vind ik. Waar heb jij hem gekocht dan?

quote:
6s.gif Op maandag 9 juli 2012 17:14 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Hoe sterk is je vriend?
Ik ben karateka dus ik geloof niet dat je bang moet zijn voor mijn vriend ;)
pi_113975826
quote:
6s.gif Op maandag 9 juli 2012 17:14 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Hoe sterk is je vriend?
:D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_113976052
Oh en welkom kahlie natuurlijk.
Leuk je uitgebreide restaurantverslag in CUL btw!
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_113976104
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2012 17:55 schreef mascara-klodder het volgende:
Oh en welkom kahlie natuurlijk.
Leuk je uitgebreide restaurantverslag in CUL btw!
Thanks mascara-klodder :)
Hier in Delft kun je natuurlijk ook super eten - van wat duurder tot een leuke prijs.
pi_113976372
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 17:56 schreef kahlie het volgende:

[..]

Thanks mascara-klodder :)
Hier in Delft kun je natuurlijk ook super eten - van wat duurder tot een leuke prijs.
absoluut, maar moet eerlijk zeggen dat ik hier zelden uiteten ga hoor.
Meestal Dordrecht of Rotterdam en laatste anderhalf jaar het meest in Dusseldorf of Hannover :+
(ex woont daar doordeweeks en ging regelmatig een weekje mee)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_113976580
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2012 18:03 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

absoluut, maar moet eerlijk zeggen dat ik hier zelden uiteten ga hoor.
Meestal Dordrecht of Rotterdam en laatste anderhalf jaar het meest in Dusseldorf of Hannover :+
(ex woont daar doordeweeks en ging regelmatig een weekje mee)
Wij eten nog weleens bij Cafe du Midi - lekker eerst wandelen in Delftse Hout en dan voor een redelijke prijs heerlijk op hun terras eten of binnen. In Rotterdam vind ik het moeilijk om een goede tent te vinden voor een redelijke prijs (Parkheuvel is natuurlijk fantastisch!) en dus eet ik daar bijna niet. Jij nog goede tips dan in het winkelgebied?
  maandag 9 juli 2012 @ 18:10:56 #162
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_113976693
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 17:17 schreef kahlie het volgende:

[..]

Tja, ik zie ze staan vanaf ¤40 in de winkel. Dat is wel veel voor 6 weekjes vind ik. Waar heb jij hem gekocht dan?

[..]

Ik ben karateka dus ik geloof niet dat je bang moet zijn voor mijn vriend ;)
Ooit bij de Daka. Ook voor rond dat bedrag volgens mij.

Ik zal eens kijken of ik 'm kan vinden
Ook hoi !
pi_113976744
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 18:10 schreef Inlognaam het volgende:

[..]

Ooit bij de Daka. Ook voor rond dat bedrag volgens mij.

Ik zal eens kijken of ik 'm kan vinden
Dank je wel :*
  maandag 9 juli 2012 @ 18:16:41 #164
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_113976936
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 18:08 schreef kahlie het volgende:

[..]

Wij eten nog weleens bij Cafe du Midi - lekker eerst wandelen in Delftse Hout en dan voor een redelijke prijs heerlijk op hun terras eten of binnen. In Rotterdam vind ik het moeilijk om een goede tent te vinden voor een redelijke prijs (Parkheuvel is natuurlijk fantastisch!) en dus eet ik daar bijna niet. Jij nog goede tips dan in het winkelgebied?
De McDonalds daar heeft altijd warme patat en de milkshake ananas is heerlijk _O_
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_113978025
Vlak de Bram Ladage niet uit :9
pi_113979089
quote:
6s.gif Op maandag 9 juli 2012 18:16 schreef Bravebart het volgende:

[..]

De McDonalds daar heeft altijd warme patat en de milkshake ananas is heerlijk _O_
*eep* Sorry, daar eet ik alleen met mijn moeder. Die moet daar weleens eten (gluten-vrije patat) als er verder niets anders te krijgen is. Het liefst eet ik daar NOOIT.

quote:
10s.gif Op maandag 9 juli 2012 18:39 schreef Loveless85 het volgende:
Vlak de Bram Ladage niet uit :9
Brammetje's patat is lekker ja, maar ik ben niet zo'n fastfood mens.
  maandag 9 juli 2012 @ 19:47:10 #167
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_113981489
Wat een goeie zeg, daar móéten eten!
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_113981723
quote:
10s.gif Op maandag 9 juli 2012 19:47 schreef Bravebart het volgende:
Wat een goeie zeg, daar móéten eten!
Nou... het wordt o.a. dus wel aangeraden door de coeliakie-vereniging :{ McDonalds is de enige die 100% zeker niets anders bij de friet gooit. Sommige kleine brasseries/bruin cafe's/snackbars zijn niet zo netjes en dan krijg je dus gluten in je patat. Ik heb niet zo zin om na een dagje shoppen met mijn mams in de ambu weggebracht te worden. Ze heeft ook zo'n toffe EPI-pen maar niet heus. ;( Gelukkig nog nooit gebeurd!

Ze heeft nogal wat allergie-problemen en dan is het gewoon lastig. Geen brood, geen pasta, geen vis, niet alle kruiden (uitkijken met salade dressings) etc. etc.
Ze woont ook in zo'n dorpje (wat dan weer wel een McDonalds heeft). Dus als ze honger heeft wordt het patat van de McDonalds.

Bij ons in Delft kan ze op ten minste 4 plekken eten:
- Leonidas (wel graag reserveren, maar hebben glutenvrij brood)
- Natuurlijk 015 (wel graag reserveren, maar hebben geloof ik sowieso wel wat - hebben daar High Tea gedaan was best tof)
- Stads Koffiehuis Delft (glutenvrije pannenkoeken en glutenvrij brood *O*)
- Vrij (glutenvrij brood)

Dus wij zijn gewoon tof *O*
  maandag 9 juli 2012 @ 20:09:59 #169
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_113982598
Stads Koffiehuys _O_
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_113983222
Denk niet dat het met "netjes" te maken heeft, McDonalds heeft gewoon alleen patat te frituren, terwijl echte snackbars er verschillende soorten snacks in gooien.
pi_114007261
quote:
14s.gif Op maandag 9 juli 2012 20:22 schreef KomtTijd... het volgende:
Denk niet dat het met "netjes" te maken heeft, McDonalds heeft gewoon alleen patat te frituren, terwijl echte snackbars er verschillende soorten snacks in gooien.
Juist niet, echte snackbars willen friet en snacks apart. Anders gaat de kwaliteit van je vet veel te snel achteruit en moet je telkens vervangen. Slechte snackbars malen daar niet om.

Anyways, racket gevonden in DH. Iemand anders haalt ze ook nog voor me op :D 2 stuks (eentje wat ouder) voor ¤12. Daar wordt een mens nu blij van :Y
  donderdag 12 juli 2012 @ 17:23:43 #172
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_114116445
OK, dan hoef ik ook niet meer te kijken naar dat ding. Nu ben ik nog niet in Rdam geweest, maar had anders morgen even gekeken.

Van flink rondmeppen met een squashracket word je ook blij :Y
Ook hoi !
pi_114116633
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 17:23 schreef Inlognaam het volgende:
OK, dan hoef ik ook niet meer te kijken naar dat ding. Nu ben ik nog niet in Rdam geweest, maar had anders morgen even gekeken.

Van flink rondmeppen met een squashracket word je ook blij :Y
Ik zal het laten weten volgende week als ik begonnen ben. Ben wel benieuwd. Ik wilde weer een actieve sport en dit is goed actief volgens mij :)
pi_114117630
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 18:08 schreef kahlie het volgende:

[..]

Wij eten nog weleens bij Cafe du Midi - lekker eerst wandelen in Delftse Hout en dan voor een redelijke prijs heerlijk op hun terras eten of binnen. In Rotterdam vind ik het moeilijk om een goede tent te vinden voor een redelijke prijs (Parkheuvel is natuurlijk fantastisch!) en dus eet ik daar bijna niet. Jij nog goede tips dan in het winkelgebied?
In het winkelgebied sowieso niet, altijd buiten het centrum, maar ik let nooit op waar we heen gingen. Tijdje terug bij en fantastische Japanner geweest, zou niet weten waar in Rotterdam :@
Ex en ik zijn inmiddels ook niet meer on speaking terms, dus kan het ook niet navragen.

Dordrecht kan ik je Villa Augustus aanraden (alles biologisch), geweldige accomodatie en heerlijk eten.

In het centrum van Dordt 'de Stroper', een visrestaurant. Altijd fantastisch gegeten voor een heel schappelijke prijs ook.

Wat ik in Rotterdam altijd leuk vond btw is het Westelijk Handelsterrein, ooit eens beland na de World Press tentoonstelling :)
Ook altijd goed gegeten.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_114118732
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 17:53 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

In het winkelgebied sowieso niet, altijd buiten het centrum, maar ik let nooit op waar we heen gingen. Tijdje terug bij en fantastische Japanner geweest, zou niet weten waar in Rotterdam :@
Ex en ik zijn inmiddels ook niet meer on speaking terms, dus kan het ook niet navragen.

Dordrecht kan ik je Villa Augustus aanraden (alles biologisch), geweldige accomodatie en heerlijk eten.

In het centrum van Dordt 'de Stroper', een visrestaurant. Altijd fantastisch gegeten voor een heel schappelijke prijs ook.

Wat ik in Rotterdam altijd leuk vond btw is het Westelijk Handelsterrein, ooit eens beland na de World Press tentoonstelling :)
Ook altijd goed gegeten.
Bedankt voor de tips! :)

Villa Augustus heeft m'n moeder een keertje gedaan. Gemengd tevreden. Ze geven online aan dat je daar glutenvrij kan eten, maar ben je daar, staat er op de kaart: "In onze keuken wordt met bloem gewerkt". Met andere woorden: ze kunnen niet 100% glutenvrij garanderen. En dat is best wel een bummer :( Bovendien staan er ook vrij veel saaie gerechten op de glutenvrije kaart (pasta met... knoflook!!) en wilde ze niets aanvullen of veranderen. De tuin daar schijnt wel super te zijn!

Westelijkhandelsterrein ben ik nog nooit geweest, maar klinkt interessant!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')