quote:
Op woensdag 15 februari 2012 14:56 schreef RickoKun het volgende:[..]
OOOOOOOOOOOHHHHHHHHH DIIIEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
doe ik niet
hihihihi ben nu primair bezig met chin ups en pull ups, daarna heb ik niet veel kracht meer om te benchen, andersom ook niet trouwens. Volgens mij een kwestie van of/of ipv en/en, right?
Nee, chinups en pullups pakken rug en biceps, pec deck/bench pakken borst (en triceps).
quote:
Is dit een cutschema of een bulkschema? Voor een bulkschema veel te weinig kcal.
-edit- Oh, geen avondeten. Dat is al ~600 kcal en 30-40gr eiwitten, afhankelijk van wat je eet uiteraard (ik neem dit meestal als gemiddelde). Dan kom je veel te hoog uit in eiwitten, maar nog steeds laag in de kcal waarschijnlijk (dit hangt heel erg van je LBM af, ben je 92kg met 20% of 92kg met 12%? nomsayin'? hoe dan ook is <3k te weinig voor 92kg, al had je maar 65kg LBM).
's ochtends de yoghurt eruit, extra boterham erin. Verder vind ik het geen heel slecht schema, maar je hebt nog wat meer kcal nodig als je lekker wilt bulken. Wederom, zolang het in je macro's past kan je eigenlijk alles vreten, al helemaal als je nog geen buffel bent met een laag bodyfat.
Bereken eens je
onderhoud. Gebruik de Katch-McArdle formule het liefst.
[ Bericht 22% gewijzigd door Luchtkoker op 15-02-2012 16:35:32 ]