abonnement Unibet Coolblue
pi_108156120
Nog geen enkele mod gebruikt :)
  zondag 19 februari 2012 @ 18:06:49 #277
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_108156192
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2012 17:49 schreef Morgen- het volgende:

[..]

Weet je ook welke quest?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_108156344
quote:
6s.gif Op zondag 19 februari 2012 18:06 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooh aha thanks ^O^
pi_108157017
Ik ben nog steeds niet verder gegaan met de mainquest :')
pi_108157675
Als je de perk neemt waarbij fire-magic 25% sterker word, word dan ook je fire breath shout sterker?
Pogo dancing!
pi_108157813
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2012 16:40 schreef Morgen- het volgende:
Welke shout gebruiken jullie eigenlijk het meest? Ik Become Ethereal... Om van bergen af te springen :D
Fire Breath.
Children of the night. What music they make.
pi_108157982
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 14:19 schreef padlarf het volgende:

[..]

Archery en Sneak lijken me wel de skills om op te focusen inderdaad. Light Armor lijkt me ook wel nuttig. Misschien Conjuration om vijanden bezig te houden terwijl je ze beschiet. Smithing/Enchanting voor betere bogen.
Conjuration is overbodig en maakt het spel imo erg saai. Gewoon standaard archery/sneak tot die 3x sneak attack skill (de rest is nauwelijks nuttig) en daarnaast zou ik lekker 1h trainen voor als ze alsnog dichterbij komen (wat ze niet komen gezien je iedereen 1shot).

Nu een amulet die me 30% improved stealth geeft ofzo. Tegenstanders zien me pas als ik recht voor hun neus sta :')
Conscience do cost.
pi_108163898
Ben ik dus een beetje aan het verkennen, zie ik op de local map Mzinchaleft én Blackreach staan! Dus ik ga naar de plek van Blackreach is de poort van de lift dicht :')

Nu dus maar eventjes een kijkje nemen in Mzinchaleft.
Pogo dancing!
  zondag 19 februari 2012 @ 21:50:09 #284
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_108166094
Sneaken wordt ook aardig saai. In dungeons loopt dat zo langzaam
pi_108166414
Met Shadow Warrior kan je gewoon overal langs rennen en dan stealthen naast de enemy :)
pi_108169666
Het begint een beetje onoverzichtelijk te worden met al die markers :')

Op zondag 12 augustus 2012 04:06 schreef Geo4kant het volgende:
kijg een zikete jonge kut negerinnte gezicht met je kut torll van kutpsv :'0 ophoerE
pi_108170134
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 11:05 schreef padlarf het volgende:

[..]

Je hoeft alleen maar lid te worden, het is de eerste quest die je krijgt.
Een andere questline - die ik links wilde laten liggen, journal staat al vol genoeg - moéten triggeren om een totaal los daarvan staande quest tot een goed einde te brengen? Ik vind dat een nogal slordige ingame-flaw...

quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2012 16:40 schreef Morgen- het volgende:
Welke shout gebruiken jullie eigenlijk het meest? Ik Become Ethereal... Om van bergen af te springen :D
Unrelenting force en disarm opponent (of hoe heet dat ding). Al geef je wel een aardige tip. Gebruikte die shout echt nooit. :)
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_108170149
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 21:54 schreef Nezhi het volgende:
Met Shadow Warrior kan je gewoon overal langs rennen en dan stealthen naast de enemy :)
Met archery ernaast headshot je ze allemaal zonder dat ze enig idee hebben waar je uithangt :+

Ik gebruik als shouts eigenlijk voornamelijk

- Unrelenting force; omdat het leuk is om enemies van torens etc af te blazen
- die life detect dingest; om nog net wat meer legale cheats te gebruiken
- die instafreeze; als ik zin heb om zo'n enemy om te laten vallen.
Conscience do cost.
pi_108170245
Mijn bow is niet goed genoeg om te one-shotten :')
Ik heb nu die nightinggale bow maar die doet maar 63 damage (meestal wel 3x damage bonus).
pi_108170437
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 23:03 schreef Nezhi het volgende:
Mijn bow is niet goed genoeg om te one-shotten :')
Ik heb nu die nightinggale bow maar die doet maar 63 damage (meestal wel 3x damage bonus).
Hangt er ook een beetje vanaf hoe je je perks hebt natuurlijk. Als je smithing en/of enchanting enigszins hebt getraind schieten je damage de lucht in, door middel van enchanting of hardere weapon upgrades dus. :)
Conscience do cost.
pi_108170575
Ja, mijn nightinggale bow is legendary dacht ik, of de ene ervoor. Enchanting is daarentegen wel compleet kut maar die Bow kan ik toch niet enchanten. Kan ik beter een Daedric Bow zelf maken/zoeken en die dan upgraden+enchanten?
pi_108170665
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 22:50 schreef Hooidraad het volgende:
Het begint een beetje onoverzichtelijk te worden met al die markers :')

[ afbeelding ]
Haha, ik heb die cave midden in de map ook nog niet 'ontdekt'.
pi_108172533
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 23:00 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Een andere questline - die ik links wilde laten liggen, journal staat al vol genoeg - moéten triggeren om een totaal los daarvan staande quest tot een goed einde te brengen? Ik vind dat een nogal slordige ingame-flaw...

[..]

Unrelenting force en disarm opponent (of hoe heet dat ding). Al geef je wel een aardige tip. Gebruikte die shout echt nooit. :)
Ik gebruik hem soms ook als ik een draak tegen kom. Ik heb nog geen Dragonrend, dus ik moet hem doden met een bow. Als hij dan zo boven mij gaat vliegen, schiet ik eerst een pijl en dan become ethereal, dan voel ik niks van zijn vuur :@ eigenlijk wel mietjesachtig, maar zo heb ik minder potions nodig :D
  maandag 20 februari 2012 @ 00:09:49 #294
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_108172745
Ik heb pas de Disintegrate perk van de Destruction skills geunlocked. Heel zo'n draak verandert in een klein hoopje as als ik hem dood met Chain Lightning :')
Ok stelletje hokboeren
pi_108173117
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2012 00:03 schreef Morgen- het volgende:

[..]

Ik gebruik hem soms ook als ik een draak tegen kom. Ik heb nog geen Dragonrend, dus ik moet hem doden met een bow. Als hij dan zo boven mij gaat vliegen, schiet ik eerst een pijl en dan become ethereal, dan voel ik niks van zijn vuur :@ eigenlijk wel mietjesachtig, maar zo heb ik minder potions nodig :D
Dragonrend heb (en ken) ik niet eens, maar wel een archer-skill > 70 daarentegen met aardig wat bijbehorende perks. De frost dragons lach ik - als Nord met 50 % cold resistance - vierkant uit, maar bij de fire dragons is het dan wel weer rennen en healen geblazen als ze je skinny ass weer eens onder je vandaan proberen te roosteren. :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Hungry_Joe op 20-02-2012 01:31:00 ]
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_108174868
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 00:21 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dragonrend heb (en ken) ik niet eens, maar wel een archer-skill > 70 daarentegen met aardig wat bijbehorende perks. De frost dragons lach ik - als Nord met 50 % cold resistance - vierkant uit, maar bij de fire dragons is het dan wel weer rennen en healen geblazen als ze je skinny ass weer eens onder je vandaan proberen te roosteren. :D
hoe ben je zo hoog gekomen :o ik ben pas 28 :P ik vind boogschieten echt moeilijk :@
pi_108175057
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2012 01:31 schreef Morgen- het volgende:

[..]

hoe ben je zo hoog gekomen :o ik ben pas 28 :P ik vind boogschieten echt moeilijk :@
Het gekke is; ik speelde in een grijs verleden Morrowind en Oblivion helemaal stuk en heb me daar nooit aan gewaagd, gewoon omdat ik ofwel een tank van een fighter of een kick-ass mage had.

Nu begon ik met een thief en dat leek me wel een beetje in lijn daarmee te liggen. In het begin level je zo snel dat alle ''opstartproblemen'' met die klasse verwaarloosbaar zijn. Fiks aantal perks in combinatie met sneak erop, en voila.

I never looked back :D
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_108175217
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 23:10 schreef Nezhi het volgende:
Ja, mijn nightinggale bow is legendary dacht ik, of de ene ervoor. Enchanting is daarentegen wel compleet kut maar die Bow kan ik toch niet enchanten. Kan ik beter een Daedric Bow zelf maken/zoeken en die dan upgraden+enchanten?
Als je enchanting op 100 en smithing op 90 hebt kan je geloof ik de sterkste items maken in het spel. Vergeet niet vooraf nog zo'n elixer of smthing/enchanting (oid) te drinken waardoor de gemaakte items/enchants nóg meer overpowered zijn :+
Conscience do cost.
pi_108175768
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 01:54 schreef ems. het volgende:

[..]

Als je enchanting op 100 en smithing op 90 hebt kan je geloof ik de sterkste items maken in het spel. Vergeet niet vooraf nog zo'n elixer of smthing/enchanting (oid) te drinken waardoor de gemaakte items/enchants nóg meer overpowered zijn :+
Op mijn level kost dat teveel perks, tijd en geld ;(
pi_108175774
Wie gaat hem sluiten? Kzit op mobiel dus dan moet een mod hem koppelen, wat pas morgen kan
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')