abonnement Unibet Coolblue
pi_107845979

© donroyco

Waar is dit topic voor bedoeld? :?

Hulp bij het zoeken naar de uitvoerende(n) en/of titel van een bepaald nummer, tabs, songteksten, etc...

Dit topic is een uitbreiding van de succesvolle 'Help, ik zoek een artiest/nummer!'- reeks.

Tips:

• Als het een recent nummer betreft, blader eerst het topic (evt. de vorige ook) even door, je hebt kans dat iemand anders de vraag al heeft gesteld.
• Als je een nummer zoekt uit een reclame, kijk dan eerst even op Ster.nl, of een van de andere sites in het onderstaand overzicht.
• Als je een nummer zoekt uit een film/tv-serie, kijk dan eerst bij de info over die film/tv-serie op IMDb
• Als je de muziek zoekt van een filmpje op YouTube, kijk dan eerst eens door de comments bij het filmpje.
• Heb je een stukje tekst uit een nummer?
Ga dan naar Google en zoek op: lyrics "jouw stukje tekst" (vergeet de aanhalingstekens niet)
• Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..
• Heb je een request geplaatst, en heb je daarna zelf al het nummer gevonden, schroom dan niet om nog even het nummer te vermelden, dit kan natuurlijk helpen met toekomstige vragen!
• Heb je een request geplaatst, en is het juiste antwoord gegeven, laat het even weten, toch leuk om te horen of we het goed hebben/hadden!
• Wanneer je op een request reageert, quote de betreffende post dan aub. Dan is duidelijk op wiens vraag je reageert, wat de algemene overzichtelijkheid bevordert.
• Gebruik voor het uploaden van samples sites als zippyshare.com, zodat samples direct beluisterd kunnen worden en niet eerst gedownload hoeven te worden, na het uitzitten van die fantastische wachttijden.

Handige links:

Midomi
Musipedia Whistle
Tunatic
Muziek van de reclame
Adformatie Campagnes
Muziek in de reclame (nieuw!)
Commercials (nieuw!)
Melodycatcher (nieuw!)
Met dank aan Baggeruser, Deetch, Noodly, RacerDKB & willem888 voor de bijdragen *O*

Waar is dit topic niet voor bedoeld? :N

• Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
• 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
• Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.

Vorige topics (2010): #277 - #278 - #279 - #280 - #281 - #282 - #283 - #284 - #285

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Een lief modje zal hem weer sticky maken.

Wijzigingen/toevoegingen aan deze OP zijn welkom! Omdat ik dit topic niet elke dag lees kan je het beste een PM doen naar donroyco

Game on!
pi_107846149

Origineel bericht staat in vorig deel, geen zin om op te zoeken om te quoten :P
  vrijdag 10 februari 2012 @ 22:53:54 #3
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_107847162
Als je de de clip kent is het volgens mij niet moeilijk, maar met de kennis die ik heb moeilijk te googlen:

Het genre is rock.
Een clip die donker is, maar met constant een oranje gloed om de objecten heen.
In de clip komt een dier in voor, volgens mij een hert.
De bandnaam bevat 4 of 5 Engelse woorden, vaak afgekort met de eerste letters.

Dank!
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
pi_107847384
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 22:53 schreef MichielPH het volgende:
Als je de de clip kent is het volgens mij niet moeilijk, maar met de kennis die ik heb moeilijk te googlen:

Het genre is rock.
Een clip die donker is, maar met constant een oranje gloed om de objecten heen.
In de clip komt een dier in voor, volgens mij een hert.
De bandnaam bevat 4 of 5 Engelse woorden, vaak afgekort met de eerste letters.

Dank!
Queens Of The Stone Age - No one knows?
  vrijdag 10 februari 2012 @ 23:02:31 #5
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_107847537
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 22:58 schreef kvd het volgende:

[..]

Queens Of The Stone Age - No one knows?
Precies!
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
pi_107862011
Vandaag om 12:05 gehoord bij Fresh FM.
Songtekst staat hieronder, maar denk ik niet goed, want Google vindt niks.
Het is ook gezongen door een vrouw.

Songtekst: 'i know i maybe got a midlife'

Het is weinig, maar ik hoop dat jullie er iets mee kunnen :)
CJ: I take a number 9.
Ryder: A number 9, just like his.
Sweet: A number 6 with extra dip.
Big Smoke: I'll have two number 9s, a number 9 large, a number 6 with extra dip, a number 7, two number 45s, one with cheese, and a large soda.
pi_107870897
Ik ben vorige week bij Red Bull Crashed Ice in Valkenburg geweest, en daar speelden ze gedurende de 1e ronde een soort van rocknummer wat onder andere een deuntje van tudututu had en een gedeelte van de tekst wat ik in de herrie meende te kunnen ontcijferen was you're so related... of iets wat daarop lijkt. you're so weet ik zeker, dat related allesbehalve.

Ik hoop dat iemand hier wat mee kan :)
pi_107875018
oke ik zoek dus een liedje uit de jaren 80 / 90, waarvan ik zelf denk te herinneren dat er "i believe " in zit. maar niet zeker. Hij komt nog vaak langs op de radio.

hij gaat ook bij het "i believe" stukje een octaaf ofzo omhoog. om vervolgens weer naar beneden te gaan. (ik kan dat stukje wel nurien maarja dat is me even teveel werk nu.) het zijn 2 (of meer) mannen die m zingen, ook een redelijk "flot" liedje.

Lekkere beschrijving wel :')
  Boks-Chick zaterdag 11 februari 2012 @ 22:17:49 #9
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_107875069
quote:
4s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:16 schreef gogosweden het volgende:
oke ik zoek dus een liedje uit de jaren 80 / 90, waarvan ik zelf denk te herinneren dat er "i believe " in zit. maar niet zeker. Hij komt nog vaak langs op de radio.

hij gaat ook bij het "i believe" stukje een octaaf ofzo omhoog. om vervolgens weer naar beneden te gaan. (ik kan dat stukje wel nurien maarja dat is me even teveel werk nu.) het zijn 2 (of meer) mannen die m zingen, ook een redelijk "flot" liedje.

Lekkere beschrijving wel :')

:?
lolwut
pi_107875159
quote:
nee ;( het is echt een klassieker. Daarom komt hij ook nog vaak langs op de radio. Hij is echt heeeel bekend. maar ik kan m niet vinden :'(
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 11 februari 2012 @ 22:23:21 #11
862 Arcee
Look closer
pi_107875297
quote:
4s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:16 schreef gogosweden het volgende:
oke ik zoek dus een liedje uit de jaren 80 / 90, waarvan ik zelf denk te herinneren dat er "i believe " in zit. maar niet zeker. Hij komt nog vaak langs op de radio.

hij gaat ook bij het "i believe" stukje een octaaf ofzo omhoog. om vervolgens weer naar beneden te gaan. (ik kan dat stukje wel nurien maarja dat is me even teveel werk nu.) het zijn 2 (of meer) mannen die m zingen, ook een redelijk "flot" liedje.

Lekkere beschrijving wel :')
Wat voor genre? Dance, rock, iets anders?
  Boks-Chick zaterdag 11 februari 2012 @ 22:24:19 #12
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_107875345
quote:
4s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:20 schreef gogosweden het volgende:

[..]

nee ;( het is echt een klassieker. Daarom komt hij ook nog vaak langs op de radio. Hij is echt heeeel bekend. maar ik kan m niet vinden :'(
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:23 schreef Arcee het volgende:

[..]

Wat voor genre? Dance, rock, iets anders?
dit idd, het is nu wel erg vaag en karig :P

snel nummer, langzaam nummer, alle info die je kan verzinnen
lolwut
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 11 februari 2012 @ 22:26:43 #13
862 Arcee
Look closer
pi_107875599
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:23 schreef Arcee het volgende:

[..]

Wat voor genre? Dance, rock, iets anders?
Rock/pop me dunkt.

t refrein is iniedergeval redelijk snel. de rest herinner ik me niet zo :{ Een weekje geleden nog op de radio gehoord (Zweedse) die oude hits mengt met nieuwe liedjes. beetje weinig informatie, iknow :o

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:26 schreef Arcee het volgende:
Deze kan het best 'es zijn:

Nee die is het niet, wel een goed liedje trouwens ^O^ het liedje wat ik zoek is ongeveer dubbel zo "snel" als dit, met gitaren en een drumstel
  ESF Reporter zaterdag 11 februari 2012 @ 22:31:44 #15
87554 Cee
Welluk?
pi_107875730
quote:
nee, Het liedje wat ik zoek is wel ongeveer het zelfde genre. Maar we zitten warm iniedergeval.

Ik weet ook niet zeker of "i believe" er wel in zit. Het klinkt in ieder geval zo. "point of no return" zou er ook in kunnen zitten. Maar daar ben ik niet helemaal zeker van. :@
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 11 februari 2012 @ 22:34:15 #17
862 Arcee
Look closer
pi_107875843
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 20:31 schreef J.B. het volgende:
Ik ben vorige week bij Red Bull Crashed Ice in Valkenburg geweest, en daar speelden ze gedurende de 1e ronde een soort van rocknummer wat onder andere een deuntje van tudututu had en een gedeelte van de tekst wat ik in de herrie meende te kunnen ontcijferen was you're so related... of iets wat daarop lijkt. you're so weet ik zeker, dat related allesbehalve.

Ik hoop dat iemand hier wat mee kan :)
Ik moest hier aan denken:

It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_107875853
-edit- my bad
pi_107875881
quote:
nee, ik ben zelf een offspring fan, maar deze is het niet jammergenoeg :N
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 11 februari 2012 @ 22:37:41 #21
862 Arcee
Look closer
pi_107875904
quote:
4s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:36 schreef gogosweden het volgende:
nee, ik ben zelf een offspring fan, maar deze is het niet jammergenoeg :N
Die was ook niet voor jou bedoeld. ;)
pi_107875955
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:37 schreef Arcee het volgende:

[..]

Die was ook niet voor jou bedoeld. ;)
oh shit sorry qoute niet gelezen :')
pi_107875991
quote:
4s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:36 schreef gogosweden het volgende:

[..]

nee, ik ben zelf een offspring fan, maar deze is het niet jammergenoeg :N
Niet zo ongeduldig, gogosweden ;) Ben mijn hoofd al over die vraag van jou aan het breken. Klinkt herkenbaar namelijk...
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_107876092
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:39 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Niet zo ongeduldig, gogosweden ;) Ben mijn hoofd al over die vraag van jou aan het breken. Klinkt herkenbaar namelijk...
:@
pi_107876582
Is het een droevig of bijvoorbeeld vrolijk liedje? En wat bedoel je met twee (of meer) mannen die zingen? Qua backing vocals?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_107876692
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
Is het een droevig of bijvoorbeeld vrolijk liedje? En wat bedoel je met twee (of meer) mannen die zingen? Qua backing vocals?
vrolijk. ehm die termen ken ik niet, ik weet alleen dat er dus in het reffrein 2 mannen tegelijk precies hetzelfde stukje zingen
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 11 februari 2012 @ 23:00:14 #27
862 Arcee
Look closer
pi_107876724
quote:
4s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:59 schreef gogosweden het volgende:
vrolijk. ehm die termen ken ik niet, ik weet alleen dat er dus in het reffrein 2 mannen tegelijk precies hetzelfde stukje zingen
En het is 'heeeel' bekend? Grote hit geweest?
pi_107876747
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 23:00 schreef Arcee het volgende:

[..]

En het is 'heeeel' bekend? Grote hit geweest?
:Y
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 11 februari 2012 @ 23:01:59 #29
862 Arcee
Look closer
pi_107876793
Eind jaren 80 of begin jaren 90?
pi_107876898
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 23:01 schreef Arcee het volgende:
Eind jaren 80 of begin jaren 90?
hele goede vraag, geen idee. Denk dat het wel wat meer richting de 90 zal liggen.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 11 februari 2012 @ 23:08:16 #31
862 Arcee
Look closer
pi_107877016
Ik moet op één of andere manier aan Kiss denken, maar dat zal wel door die eerdere vraag van J.B. komen (dit zou die van hem ook weleens kunnen zijn trouwens):

It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_107877073
quote:
nee dat is m niet :N Het liedje wat ik zoek is sneller en flotter, als je hem hoort krijg je zin om weer actief bezig te gaan als je bijvoorbeeld op werk een beetje de motivatie kwijt was
pi_107877309
quote:
4s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 23:10 schreef gogosweden het volgende:

[..]

nee dat is m niet :N Het liedje wat ik zoek is sneller en flotter, als je hem hoort krijg je zin om weer actief bezig te gaan als je bijvoorbeeld op werk een beetje de motivatie kwijt was
Mja, dat heb ik dan weer hiermee:


Maar dat zou wel heel sterk zijn. :+
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  zondag 12 februari 2012 @ 11:37:02 #35
303136 Roland1000
Google is your best friend!
pi_107885682
quote:
4s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 23:10 schreef gogosweden het volgende:

[..]

nee dat is m niet :N Het liedje wat ik zoek is sneller en flotter, als je hem hoort krijg je zin om weer actief bezig te gaan als je bijvoorbeeld op werk een beetje de motivatie kwijt was
Hmmm dan zal deze het ook niet zijn...

Van het concert des levens, krijgt niemand een program.
  zondag 12 februari 2012 @ 12:37:29 #36
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_107887310
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 20:31 schreef J.B. het volgende:
Ik ben vorige week bij Red Bull Crashed Ice in Valkenburg geweest, en daar speelden ze gedurende de 1e ronde een soort van rocknummer wat onder andere een deuntje van tudututu had en een gedeelte van de tekst wat ik in de herrie meende te kunnen ontcijferen was you're so related... of iets wat daarop lijkt. you're so weet ik zeker, dat related allesbehalve.

Ik hoop dat iemand hier wat mee kan :)
Deze?

And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
pi_107887402
quote:
4s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:16 schreef gogosweden het volgende:
oke ik zoek dus een liedje uit de jaren 80 / 90, waarvan ik zelf denk te herinneren dat er "i believe " in zit. maar niet zeker. Hij komt nog vaak langs op de radio.

hij gaat ook bij het "i believe" stukje een octaaf ofzo omhoog. om vervolgens weer naar beneden te gaan. (ik kan dat stukje wel nurien maarja dat is me even teveel werk nu.) het zijn 2 (of meer) mannen die m zingen, ook een redelijk "flot" liedje.

Lekkere beschrijving wel :')

?

[ Bericht 56% gewijzigd door starla op 12-02-2012 12:46:02 ]
I feel kinda Locrian today
  zondag 12 februari 2012 @ 12:41:17 #38
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_107887437
quote:
Ik zie nu vier clipjes, welke is het?
pi_107888200
Ik zoek deze:
Tutututuduududtutuu waar is dat feest? Hier is dat feestje!

Maar dan het orgineel. Dus zonder waar is dat feestje. Als die er is tenminste :P
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  zondag 12 februari 2012 @ 13:04:20 #40
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_107888240
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 13:02 schreef DuTank het volgende:
Ik zoek deze:
Tutututuduududtutuu waar is dat feest? Hier is dat feestje!

Maar dan het orgineel. Dus zonder waar is dat feestje. Als die er is tenminste :P
pi_107888316
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 13:02 schreef DuTank het volgende:
Ik zoek deze:
Tutututuduududtutuu waar is dat feest? Hier is dat feestje!

Maar dan het orgineel. Dus zonder waar is dat feestje. Als die er is tenminste :P
Staat gewoon in de comments van youtube ;)
I feel kinda Locrian today
pi_107891495
[quote] Ik ben vorige week bij Red Bull Crashed Ice in Valkenburg geweest, en daar speelden ze gedurende de 1e ronde een soort van rocknummer wat onder andere een deuntje van tudututu had en een gedeelte van de tekst wat ik in de herrie meende te kunnen ontcijferen was you're so related... of iets wat daarop lijkt. you're so weet ik zeker, dat related allesbehalve.

Ik hoop dat iemand hier wat mee kan :) [quote]

Het lukt me om de een of andere reden niet om te quoten vandaag, maar keep 'em seperated en Bohemian Like you is het sowieso niet :( Het tudututu gedeelte was volledig instrumenteel en "you're so related gedeelte kwam aan het einde van het refrein. Het was rock/pop achtig, maar deed me ook enigszins aan indie denken.
pi_107891549
Argh... editen lukt ook al niet, foutje bij de afsluitquote.
  zondag 12 februari 2012 @ 17:29:27 #44
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_107898186
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 20:31 schreef J.B. het volgende:
Ik ben vorige week bij Red Bull Crashed Ice in Valkenburg geweest, en daar speelden ze gedurende de 1e ronde een soort van rocknummer wat onder andere een deuntje van tudututu had en een gedeelte van de tekst wat ik in de herrie meende te kunnen ontcijferen was you're so related... of iets wat daarop lijkt. you're so weet ik zeker, dat related allesbehalve.

Ik hoop dat iemand hier wat mee kan :)
Deze misschien?

  zondag 12 februari 2012 @ 17:30:34 #45
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_107898228
O, wacht. 'Enigszins indie.' Dan zal het Aerosmith vast niet zijn.
pi_107899113
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 14:29 schreef J.B. het volgende:
[quote] Ik ben vorige week bij Red Bull Crashed Ice in Valkenburg geweest, en daar speelden ze gedurende de 1e ronde een soort van rocknummer wat onder andere een deuntje van tudututu had en een gedeelte van de tekst wat ik in de herrie meende te kunnen ontcijferen was you're so related... of iets wat daarop lijkt. you're so weet ik zeker, dat related allesbehalve.

Ik hoop dat iemand hier wat mee kan :) [quote]

Het lukt me om de een of andere reden niet om te quoten vandaag, maar keep 'em seperated en Bohemian Like you is het sowieso niet :( Het tudututu gedeelte was volledig instrumenteel en "you're so related gedeelte kwam aan het einde van het refrein. Het was rock/pop achtig, maar deed me ook enigszins aan indie denken.

"you're so electric"
pi_107928776
quote:
TOP dat is hem!!! Heeeeel erg bedankt :)
pi_107949913
Ik zit me al uren af te vragen hoe een spaanstalig liedje heet, begin jaren 90, met gitaren en een trompetsolo, gezongen door een man, zit ook koortje bij.

Een couplet begint ongeveer als dit http://www.krapuul.nl/pix/hoeheetdit.wav heb net even op pianootje ingespeeld.

Wie kan me helpen ik word er gek van.
pi_107950236
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 22:15 schreef jvdheuvel67 het volgende:
Ik zit me al uren af te vragen hoe een spaanstalig liedje heet, begin jaren 90, met gitaren en een trompetsolo, gezongen door een man, zit ook koortje bij.

Een couplet begint ongeveer als dit http://www.krapuul.nl/pix/hoeheetdit.wav heb net even op pianootje ingespeeld.

Wie kan me helpen ik word er gek van.
das een makkie
pi_107950283
YAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Ik kan weer verder gaan met mijn leven. Bedankt.
pi_107950370
Graag gedaan, twijfelde even door het stukje tekst, maar je pianospel maakte het heel makkelijk. Geniet van het leven ;)
pi_107953361
Net de commercial van de film Click die komt vrijdag op sbs!
maar het liedje wat er onder zat komt me zo bekend voor,iemand enig idee?
pi_107973993
Hmm voor een filmpje zoek ik een stuk muziek met piano er in. Nou struikelde ik pas over Fresku-Twijfel, hierin komt een melodie op piano voor waarvan ik dacht dat dit afkomstig was uit een ander stuk.

Iemand een idee?

pi_107991694
quote:
Repost:

Ik zoek een nummer, het is een dance nummer.
Het enige kleine stukje dat ik weet is 'Do you believe, you believe!'.
Dat stukje komt er constant tussen door. Het is een vrouw die het zingt.
Volgens mij is het een nieuw nummer.

Groeten Brian!
Heb m zelf gevonden, mocht het iemand boeien!
De clip zullen de meeste hier sowieso wel mooi vinden dus; worth posting.

"Death is nothing to us, since when we are, death has not come, and when death has come, we are not."
pi_107991763
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 23:21 schreef cookie18 het volgende:
Net de commercial van de film Click die komt vrijdag op sbs!
maar het liedje wat er onder zat komt me zo bekend voor,iemand enig idee?
Zal er op letten. Zit het ook in de film zelf? Dan kun eventueel op IMDB kijken :)
"Death is nothing to us, since when we are, death has not come, and when death has come, we are not."
pi_107992330
Ik ben op zoek naar een nummer waar ik alleen nog vaag weet hoe de videoclip is. Dat is namelijk een vrij dikke zwarte vrouw die boven op een rots staat (alá lion king) te zingen. Het is een beetje een afrikaans nummer, ergens uit de 90's voor zover ik me kan herinneren. Kan ook begin 2000-2002 geweest zijn though :P
pi_107992484
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 23:36 schreef TwyLight het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer waar ik alleen nog vaag weet hoe de videoclip is. Dat is namelijk een vrij dikke zwarte vrouw die boven op een rots staat (alá lion king) te zingen. Het is een beetje een afrikaans nummer, ergens uit de 90's voor zover ik me kan herinneren. Kan ook begin 2000-2002 geweest zijn though :P
pi_107992555
Jaaaaa
pi_107992725
Is overigens wel een man ;)
pi_107992749
Zag het ja :') en ook minder dik dan ik me herinnerde :P
pi_108004752
iemand een idee welk liedje gebruikt wordt in de reclame van Mademakers keukens?

Cashback? Check <a href="http://spaarcentje.nl/?ref=10867">Spaarcentje</a> of <a href="http://www.shopbuddie.nl/?r=49a08ba692225eadf6049ca9d63f2518">Shopbuddie</a>
  woensdag 15 februari 2012 @ 16:14:32 #62
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_108010166
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 22:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
Welk nummer gebruikt Comedy Central bij de leader voor That 70's Show The Graham Norton Show? Het is een vrij nieuw nummer, heeft iets weg van de intro van Calvin Harris - Feel So Close.
Nog even terugkomend op m'n eigen verzoek: zojuist werd hij gedraaid tijdens het Popduel op 3FM, ik bedoelde Gotye - Learnalilgivinanlovin!


Zoek de verschillen :+
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_108016093
ik ben op zoek naar een feest/carnaval/dance nummer.....haha!
er zit iets in van Stop! Do it with me (en dan) Oe Oe Oe Oe hoor je vele mensen doen!!

heel bekend maar kom er niet op! ook mijn soundhound niet als ik het voor doe haha
pi_108016584
Hallo,

Ik zoek een hardstyle nummer.

de tekst is een beetje op een geile manier gezongen (gesproken)
vrouwen stem (klinkt beetje alla TnT)

ze zingt

Lick my neck lick my... ect ect (even later) ow baby you make my crazzyyyy!

*Boem boem boem boem...*

Wie kent dit nummer?

Dat is hem ja :) bedankt

[ Bericht 5% gewijzigd door SaxoPower op 15-02-2012 19:24:01 ]
My Saxo Goes Bwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhp.
automaat, dan krijg je dat :)
  woensdag 15 februari 2012 @ 19:21:55 #65
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_108017338
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:02 schreef SaxoPower het volgende:
Hallo,

Ik zoek een hardstyle nummer.

de tekst is een beetje op een geile manier gezongen (gesproken)
vrouwen stem (klinkt beetje alla TnT)

ze zingt

Lick my neck lick my... ect ect (even later) ow baby you make my crazzyyyy!

*Boem boem boem boem...*

Wie kent dit nummer?

Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_108032848


Iets anders, maar zag dit plaatje en het deed me denken aan een album hoes. Weet iemand toevallig welke? 't Gaat om die blauwe buizen, niet zozeer om de persoon er in. Kan me herinneren dat ik zoiets al eens eerder heb gezien. Iemand die 't herkent?
pi_108033284
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:51 schreef secondant het volgende:
iemand een idee welk liedje gebruikt wordt in de reclame van Mademakers keukens?

ff vragen in de comments. Is een account van Mandemakers dus waarschijnlijk geilt de paarse broek op reacties :P
  donderdag 16 februari 2012 @ 00:56:34 #68
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_108033534
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:51 schreef secondant het volgende:
iemand een idee welk liedje gebruikt wordt in de reclame van Mademakers keukens?

Ik versta ook helemaal niet wat ze nou precies zingt :?
My mama didn't raise no fool
  donderdag 16 februari 2012 @ 09:10:21 #69
147650 based
my very own drum!
pi_108036327
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 00:21 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
[ afbeelding ]

Iets anders, maar zag dit plaatje en het deed me denken aan een album hoes. Weet iemand toevallig welke? 't Gaat om die blauwe buizen, niet zozeer om de persoon er in. Kan me herinneren dat ik zoiets al eens eerder heb gezien. Iemand die 't herkent?
waarschijnlijk een grote gok, maar misschien het album Tommy van The Who ?
I believe in a long, prolonged, derangement of the senses in order to obtain the unknown
pi_108040825
De reclame van OMO, de melodie etc. doet me echt denken aan een ander liedje. De tekst is:

Leren of spelen voor een kind is het fijn
Om lekker druk bezig te zijn
Vuil wordt je toch wel, wat je ook doet
Maar met omo komt alles weer goed
Vuil worden is heel gewoon
Dus van mij geen gezeur
Want bij wit én bij kleur
Omo wast door en door schoon
Niet duur!

Ik dacht eerst dat het gebaseerd was op de leader van de voetbalserie All Stars maar dat bleek niet zo te zijn.

Heeft iemand enig idee waarom dit voor mij bekend voorkomt?
- Met zuidelijke groet -
pi_108041389
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 18:48 schreef KJTDominicus het volgende:
ik ben op zoek naar een feest/carnaval/dance nummer.....haha!
er zit iets in van Stop! Do it with me (en dan) Oe Oe Oe Oe hoor je vele mensen doen!!

heel bekend maar kom er niet op! ook mijn soundhound niet als ik het voor doe haha
Paffendorf - where are you bedoelde ik :-)
pi_108044898
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 09:10 schreef based het volgende:

[..]

waarschijnlijk een grote gok, maar misschien het album Tommy van The Who ?
Nee, dat was hem niet. Die staat hier in de platenkast :). Misschien heb ik 't wel gedroomd, dat zou ook zomaar kunnen. Maar ik zou toch zweren dat ik het eens ergens gezien heb.
pi_108060654
iemand enig idee welk liedje wordt gebruikt op 24 min 10 sec?

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1240537

Het liedje begint op 24 min 10 sec.
pi_108060754
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 21:53 schreef darkie_blue het volgende:
iemand enig idee welk liedje wordt gebruikt op 24 min 10 sec?

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1240537

Het liedje begint op 24 min 10 sec.
MGMT - Kids
pi_108062322
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 21:55 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

MGMT - Kids
Dank!
pi_108080051
Ik zoek een heel leuk liedje..

En het is een beetje moeilijk uit te leggen. Het is de laatste tijd vrij veel op 3fm, maar ik vind 'm niet in de mega top 50. Er zit een housebeat in, maar vrij laid back (niet Guetta-style in your face). Er wordt gezongen door een vrouw met ook een tamelijk relaxte stem - dus geen totale lading ad libs - en op de een of andere manier ben ik ervan overtuigd dat het van Magnetic Man is, maar dat kan niet echt. Ik kan op zich een stukje uitschrijven van wat ik in m'n hoofd hoor als het nodig is, maar wie weet doet dit al een belletje rinkelen :)
pi_108080114
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:02 schreef NJlo het volgende:
Ik zoek een heel leuk liedje..

En het is een beetje moeilijk uit te leggen. Het is de laatste tijd vrij veel op 3fm, maar ik vind 'm niet in de mega top 50. Er zit een housebeat in, maar vrij laid back (niet Guetta-style in your face). Er wordt gezongen door een vrouw met ook een tamelijk relaxte stem - dus geen totale lading ad libs - en op de een of andere manier ben ik ervan overtuigd dat het van Magnetic Man is, maar dat kan niet echt. Ik kan op zich een stukje uitschrijven van wat ik in m'n hoofd hoor als het nodig is, maar wie weet doet dit al een belletje rinkelen :)
pi_108080507
quote:
Neen helaas.. Veel minder in your face, minder 90s, stem is ook hoger, zachter (gezongen dan, niet zozeer in de mix) en 'blanker' - whatever that may mean.

Dit liedje gooit me bijna direct terug in een xtc trip in '94 ook al was ik toen 3 ;)
pi_108080600
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:16 schreef NJlo het volgende:

[..]

Neen helaas.. Veel minder in your face, minder 90s, stem is ook hoger, zachter (gezongen dan, niet zozeer in de mix) en 'blanker' - whatever that may mean.

Dit liedje gooit me bijna direct terug in een xtc trip in '94 ook al was ik toen 3 ;)
Kun je niet even wat neuriën/fluiten ? :)
pi_108081164
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:19 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Kun je niet even wat neuriën/fluiten ? :)
http://dl.dropbox.com/u/37352349/My%20Song.mp3

Check die awesome doo-doo-doo en studio skillzzzz
pi_108081284
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:34 schreef NJlo het volgende:

[..]

http://dl.dropbox.com/u/37352349/My%20Song.mp3

Check die awesome doo-doo-doo en studio skillzzzz
Heb je dit zelf opgenomen? :P
Klinkt nog goed ook
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_108081658
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:38 schreef Wootism het volgende:

[..]

Heb je dit zelf opgenomen? :P
Klinkt nog goed ook
Ja ik wil 'm wel uitbrengen denk ik, moet ik wel weten wie het geschreven heeft ivm buma-rechten enzo..

;)
pi_108081772
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:34 schreef NJlo het volgende:

[..]

http://dl.dropbox.com/u/37352349/My%20Song.mp3

Check die awesome doo-doo-doo en studio skillzzzz
Lijkt op :

  vrijdag 17 februari 2012 @ 15:49:57 #84
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_108081818
quote:
Die moet het wel zijn. :P

Trouwens, +1 voor je neuriekwaliteiten _O_
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_108081994
quote:
JAAAAAAA! Tenks man! Verklaart ook meteen waarom ik aan Magnetic Man dacht ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:49 schreef donroyco het volgende:

[..]

Die moet het wel zijn. :P

Trouwens, +1 voor je neuriekwaliteiten _O_
Haha dankje :) Zijn al die studie-uren toch nog ergens goed voor ;)
pi_108082085
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:53 schreef NJlo het volgende:

[..]

JAAAAAAA! Tenks man! Verklaart ook meteen waarom ik aan Magnetic Man dacht ;)

[..]

Haha dankje :) Zijn al die studie-uren toch nog ergens goed voor ;)
Graag gedaan, en idd je neurië kwaliteiten zorgden ervoor dat het een makkie was. ;)
pi_108107137
Hoi, kent iemand het liedje die op dat tijdstip begint? Wanneer de radio aan gaat dus.
Ik heb de lyrics gegoogled, maar ik kon niks vinden.


Volgens mij is de eerste zin die ze zingt 'Today, I saw a rainbow. As the rain washed my misery"
pi_108107155
Zo werkt het niet. Misschien zo: http://www.you tube.com/watch?feature=player_detailpage&v=tCjEJaK1_NY#t=924s
  zaterdag 18 februari 2012 @ 01:21:20 #89
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_108107206
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 01:19 schreef Zeepvloertje het volgende:
Zo werkt het niet. Misschien zo: http://www.you tube.com/watch?feature=player_detailpage&v=tCjEJaK1_NY#t=924s
Jawel, het gaat om 'Today, I saw a rainbow' etc.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zaterdag 18 februari 2012 @ 14:57:09 #90
323626 vp-3
Ik ben de baas!
pi_108116946
Iets minder dan een uur geleden kwam er een liedje van Maria Mena op radio 2.
Ik kan dit lied nergens terug vinden. Heeft er iemand die dit toevallig ook heeft gehoord en weet wat de titel is?
  zaterdag 18 februari 2012 @ 15:38:13 #91
310900 Doutzen
winnen is voor winnaars
pi_108118070
Momenteel wel veel op de radio, een vrouw die zingt '....let's get physical' of 'so typical' in een danceachtig nummer.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 15:38:51 #92
284294 BBQSausage
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_108118082
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 15:38 schreef Doutzen het volgende:
Momenteel wel veel op de radio, een vrouw die zingt '....let's get physical' of 'so typical' in een danceachtig nummer.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 15:41:19 #93
310900 Doutzen
winnen is voor winnaars
pi_108118140
quote:
Die bedoelde ik! Bedankt!
  zaterdag 18 februari 2012 @ 15:53:31 #94
284294 BBQSausage
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_108118510
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 15:41 schreef Doutzen het volgende:

[..]

Die bedoelde ik! Bedankt!
:D Dat kon er maar eentje zijn. :7
pi_108118675
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 12:14 schreef De-Hamster het volgende:
De reclame van OMO, de melodie etc. doet me echt denken aan een ander liedje. De tekst is:

Leren of spelen voor een kind is het fijn
Om lekker druk bezig te zijn
Vuil wordt je toch wel, wat je ook doet
Maar met omo komt alles weer goed
Vuil worden is heel gewoon
Dus van mij geen gezeur
Want bij wit én bij kleur
Omo wast door en door schoon
Niet duur!

Ik dacht eerst dat het gebaseerd was op de leader van de voetbalserie All Stars maar dat bleek niet zo te zijn.

Heeft iemand enig idee waarom dit voor mij bekend voorkomt?
Niemand die hem weet?
- Met zuidelijke groet -
pi_108129866

WIE O WIE weet de eerste track? Diegene is echt een held.

Danku Danku Danku Danku
pi_108130079
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 14:57 schreef vp-3 het volgende:
Iets minder dan een uur geleden kwam er een liedje van Maria Mena op radio 2.
Ik kan dit lied nergens terug vinden. Heeft er iemand die dit toevallig ook heeft gehoord en weet wat de titel is?
Maria Mena - Habits
  zaterdag 18 februari 2012 @ 22:12:59 #98
323626 vp-3
Ik ben de baas!
pi_108130765
dankje SLP_ :)
pi_108133218
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 23:23 schreef BriaNL het volgende:

[..]

Zal er op letten. Zit het ook in de film zelf? Dan kun eventueel op IMDB kijken :)
Ik heb geen idee hij zat in de promo
pi_108143569
Ik ben op zoek naar een nummer dat ik al vaker in een clubachtige setting heb gehoord, en volgens mij behoort het tot de house muziek.

De enige vocalen die je af en toe hoort zijn:
housemusic...... housemusic................... housemusic......... househousehousehousemusic

Gaat er bij iemand na deze magere omschrijving een lichtje branden? :P
  Boks-Chick zondag 19 februari 2012 @ 12:20:17 #101
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_108143921
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 15:59 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Niemand die hem weet?
mss herinner je je de tune omdat die vroeger ook door Omo werd gebruikt in reclames?

lolwut
pi_108146702
Ik zoek het nummer van deze vanaf 9:30, en begint ook bij 12:08
http://www.rtl.nl/xl/#/u/10ee10b0-4e97-4fe5-9634-133367a90fe4/

alvast bedankt :)

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2012 13:59:00 ]
  zondag 19 februari 2012 @ 14:00:47 #103
284294 BBQSausage
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_108146886
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 13:54 schreef Rivalo het volgende:
Ik zoek het nummer van deze vanaf 9:30, en begint ook bij 12:08
http://www.rtl.nl/xl/#/u/10ee10b0-4e97-4fe5-9634-133367a90fe4/

alvast bedankt :)
pi_108159909
Niemand?? :o


Ik ben op zoek naar een nummer dat ik al vaker in een clubachtige setting heb gehoord, en volgens mij behoort het tot de house muziek.

De enige vocalen die je af en toe hoort zijn:
housemusic...... housemusic................... housemusic......... househousehousehousemusic

Gaat er bij iemand na deze magere omschrijving een lichtje branden?
pi_108168368
Effe tussendoor ik zoek na een band dat rock vocalen heeft en soort van techno-rock heeft kwa instrumentaal, hoop dat iemand wat weet :D
  ESF Reporter zondag 19 februari 2012 @ 22:29:55 #107
87554 Cee
Welluk?
pi_108168577
quote:
15s.gif Op zondag 19 februari 2012 22:26 schreef tomy800 het volgende:
Effe tussendoor ik zoek na een band dat rock vocalen heeft en soort van techno-rock heeft kwa instrumentaal, hoop dat iemand wat weet :D
Iets van Pendulum misschien?

pi_108172977
quote:
9s.gif Op zondag 19 februari 2012 19:46 schreef banketstaaf het volgende:
Niemand?? :o

Ik ben op zoek naar een nummer dat ik al vaker in een clubachtige setting heb gehoord, en volgens mij behoort het tot de house muziek.

De enige vocalen die je af en toe hoort zijn:
housemusic...... housemusic................... housemusic......... househousehousehousemusic

Gaat er bij iemand na deze magere omschrijving een lichtje branden?
Iets meer info mag best... Mannen/vrouwenstem, hoeveel BPM desnoods, andere eigenschappen? :)
pi_108174461
quote:
9s.gif Op zondag 19 februari 2012 19:46 schreef banketstaaf het volgende:
Niemand?? :o

Ik ben op zoek naar een nummer dat ik al vaker in een clubachtige setting heb gehoord, en volgens mij behoort het tot de house muziek.

De enige vocalen die je af en toe hoort zijn:
housemusic...... housemusic................... housemusic......... househousehousehousemusic

Gaat er bij iemand na deze magere omschrijving een lichtje branden?

Of een van de 100 remixes ervan, a capella is ook te vaak gebruikt al.
pi_108175549
Ik zoek een liedje dat gebruikt wordt bij de reclame op de publieke omroep, met allemaal fragmenten van programma's die daar worden uitgezonden.

Tekst is iets met 'Yeahyeahyeahyeahyeahyeah, that's what we are'

of zoiets.
pi_108179184
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 02:23 schreef Rumille het volgende:
Ik zoek een liedje dat gebruikt wordt bij de reclame op de publieke omroep, met allemaal fragmenten van programma's die daar worden uitgezonden.

Tekst is iets met 'Yeahyeahyeahyeahyeahyeah, that's what we are'

of zoiets.
Ik ken de reclame niet, maar ik kan me herinneren dat ik een keertje The Naked And Famous op NL3 heb gehoord en daar komt wel yeahyeahyeahyeah in voor :P


Dus misschien dat het deze is!
pi_108191134
Hmm, nee dat is 'm niet :{ Toch bedankt.
  maandag 20 februari 2012 @ 16:41:26 #113
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_108191423
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 16:34 schreef Rumille het volgende:
Hmm, nee dat is 'm niet :{ Toch bedankt.
Deze bedoel je, denk ik:


Dat is Nickelback:

pi_108192913
Ik maak mezelf maar van kant, ik vond een Nickelback nummer redelijk klinken. Komt denk ik doordat er sportbeelden tussen zitten.
  maandag 20 februari 2012 @ 17:21:56 #115
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_108200232
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 22:29 schreef Cee het volgende:

[..]

Iets van Pendulum misschien?

En deze dame is de winnaar, precies wat ik zocht (Alhoewel het voorbeeld een beetje te traag/lang ging maar de andere liedjes zijn korter en die vind ik geweldig)

Nu zoek ik na een band zoals RED,Breaking Benjamin (Heb Skillet,Linkin Park,Avenged Sevenfold,Metallica, Three Days Grace en Story of The Year al gehad.)
  maandag 20 februari 2012 @ 22:06:42 #117
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_108206739
quote:
15s.gif Op maandag 20 februari 2012 20:12 schreef tomy800 het volgende:

[..]

En deze dame is de winnaar, precies wat ik zocht (Alhoewel het voorbeeld een beetje te traag/lang ging maar de andere liedjes zijn korter en die vind ik geweldig)

Nu zoek ik na een band zoals RED,Breaking Benjamin (Heb Skillet,Linkin Park,Avenged Sevenfold,Metallica, Three Days Grace en Story of The Year al gehad.)
Lees de openingspost eens.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_108207190
Heeft niemand de promo gezien van de film click die vrijdag bij Sbs tezien was?
  maandag 20 februari 2012 @ 22:16:28 #119
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_108207270
Ik zoek een hiphop nummer (rap).

't Is wel een club waardig nummer. Helaas kan ik niks over de tekst zeggen.
De beat is echter aardig herkenbaar. Je zou kunnen zeggen dat het een 'drup' geluid heeft.

Ik denk dat mensen die het nummer wel kennen 't weten.
pi_108221959
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 22:16 schreef RickoKun het volgende:
Ik zoek een hiphop nummer (rap).

't Is wel een club waardig nummer. Helaas kan ik niks over de tekst zeggen.
De beat is echter aardig herkenbaar. Je zou kunnen zeggen dat het een 'drup' geluid heeft.

Ik denk dat mensen die het nummer wel kennen 't weten.
Mogelijk deze drup?

pi_108222018
Herkansing van mijn eigen vraag:

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 13:13 schreef Laevid het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik hoop dat iemand met deze beschrijving herkent. Het deed mij denken aan een mix tussen Shantel en de Freestylers. Het was een relatief rustig, maar goed dansbaar drum&bass nummer dat vol zat met getrompetter. Er zat ook een mannenstem in die het op een gegeven moment had over iets van "Let it into your brain" en nog een hoop meer, maar dat kon ik niet allemaal onthouden ;). Er was niet echt iets van een zang-refrein had ik het idee.
pi_108222187
Met carnaval werd er telkens een dance nummer gedraaid met een trompet er in weet iemand hoe dit nummer heet?
Het is niet Destination Calabria
pi_108222351
quote:
9s.gif Op maandag 20 februari 2012 17:14 schreef Rumille het volgende:
Ik maak mezelf maar van kant, ik vond een Nickelback nummer redelijk klinken. Komt denk ik doordat er sportbeelden tussen zitten.
Wat heeft iedereen toch tegen Nickelback? Het is geen Justin Bieber, toch? :')
pi_108241888
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 14:57 schreef vp-3 het volgende:
Iets minder dan een uur geleden kwam er een liedje van Maria Mena op radio 2.
Ik kan dit lied nergens terug vinden. Heeft er iemand die dit toevallig ook heeft gehoord en weet wat de titel is?
Ik weet niet of je hem al hebt maar misschien is het homeless ?
pi_108242014
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 22:16 schreef RickoKun het volgende:
Ik zoek een hiphop nummer (rap).

't Is wel een club waardig nummer. Helaas kan ik niks over de tekst zeggen.
De beat is echter aardig herkenbaar. Je zou kunnen zeggen dat het een 'drup' geluid heeft.

Ik denk dat mensen die het nummer wel kennen 't weten.
Misschien Chris Brown ft Ludacris - Wet The Bed ?
  woensdag 22 februari 2012 @ 00:52:12 #126
345445 Sdre
optimist tot in de kist
pi_108249208
Carnavalsnummer op het deuntje van gloria
  woensdag 22 februari 2012 @ 01:25:03 #127
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_108249737
Engelse (klassieke) rock waarin uiteindelijk '...and again and again and again' voorkomt en dan langzaam uitfade. Zeer bekend nummer. Again wordt uitgesproken als 'Agaaaaaaaaaaain' in plaats van 'ugen.'
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  woensdag 22 februari 2012 @ 01:49:34 #128
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_108250016
Laat maar, ik heb, m al al.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  woensdag 22 februari 2012 @ 02:54:41 #129
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_108250442
quote:
Neen, t is een vrij recente volgens mij :@
Laten we zeggen dat er meer "computereffect" aan de drup zit.
De "drup" is de beat
  woensdag 22 februari 2012 @ 02:56:29 #130
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_108250456
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 21:44 schreef nikki-me het volgende:

[..]

Misschien Chris Brown ft Ludacris - Wet The Bed ?
Neen, ook niet ;( hij is veel 'rauwer'
Ik zal t desnoods donderdag ff vragen aan vrienden, ik kan t enigszins na doen
pi_108250499
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 01:49 schreef JAM het volgende:
Laat maar, ik heb, m al al.
Welke is het? :)
Brutal. Fucking. Metal.
  woensdag 22 februari 2012 @ 03:09:52 #132
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_108250514
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2012 03:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Welke is het? :)
The Cure. A forest. Dat ik me maar wat kapot schaam dat ik dat niet gelijk wist; ik hoorde het eerder op de radio maar pardoes; zo herinnerde ik mij weer.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_108281392
Ik zoek een redelijk oud liedje. Het was redelijk van 10 jaar geleden ofzo

een meisje die maar menselijke lichamen keek en skelleten zag...

In de clip viel ze van de trap en brak ze haar arm, ..argh kan niet op die bandnaam komen.. :r
pi_108281799
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 21:54 schreef Mister.Brown het volgende:
Ik zoek een redelijk oud liedje. Het was redelijk van 10 jaar geleden ofzo

een meisje die maar menselijke lichamen keek en skelleten zag...

In de clip viel ze van de trap en brak ze haar arm, ..argh kan niet op die bandnaam komen.. :r
Ah ik weet wat je bedoelt! Dat ze ook lopen te sexen op het toilet enzo
Weet ook de naam niet. Dus je hebt eigenlijk niks aan deze comment :')
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_108281842
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 22:01 schreef Wootism het volgende:

[..]

Ah ik weet wat je bedoelt! Dat ze ook lopen te sexen op het toilet enzo
Weet ook de naam niet. Dus je hebt eigenlijk niks aan deze comments :')
precies, die bedoel ik :)
  woensdag 22 februari 2012 @ 22:02:53 #136
345445 Sdre
optimist tot in de kist
pi_108281885
oh oh oh jeronimus
pi_108281946
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 22:02 schreef Mister.Brown het volgende:

[..]

precies, die bedoel ik :)
Heb gezocht op "music video, skeletons toilet" :')

[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_108282458
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 22:03 schreef Wootism het volgende:

[..]

Heb gezocht op "music video, skeletons toilet" :')

:)
  woensdag 22 februari 2012 @ 22:12:46 #139
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_108282510
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 01:25 schreef JAM het volgende:
Engelse (klassieke) rock waarin uiteindelijk '...and again and again and again' voorkomt en dan langzaam uitfade. Zeer bekend nummer. Again wordt uitgesproken als 'Agaaaaaaaaaaain' in plaats van 'ugen.'
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 01:49 schreef JAM het volgende:
Laat maar, ik heb, m al al.
Welke was het dan?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  woensdag 22 februari 2012 @ 22:17:30 #140
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_108282808
quote:
7s.gif Op woensdag 22 februari 2012 22:12 schreef donroyco het volgende:

[..]

[..]

Welke was het dan?
Gokje, The Cure met A Forest.
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_108283581
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 03:09 schreef JAM het volgende:

[..]

The Cure. A forest. Dat ik me maar wat kapot schaam dat ik dat niet gelijk wist; ik hoorde het eerder op de radio maar pardoes; zo herinnerde ik mij weer.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  woensdag 22 februari 2012 @ 22:31:03 #142
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_108283688
quote:
6s.gif Op woensdag 22 februari 2012 22:29 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Niet scherp meer zo laat :')
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_108284364
Ik zoek 'm nog steeds; een dancy nummer met een lichte mannenstem die iets zingt van "You're the sweetest dream" als chorus...
pi_108287218
Ik ben dus op zoek naar een band die ik een paar keer heb gezien op tmf, zo'n 3/4 jaar geleden gok ik. Het was een soort rap maar niet van dat soort gangster rap. Het waren twee blanke jongens en volgens mij ook nog een bandje erbij.

Ik ken geen tekst en ik weet de melodie ook niet meer, ik kan me alleen de 2 muziek videos nog herinneren.
Ik de eerste clip die ik me kan herinneren zie je de twee jongens met ontbloot bovenlijf rappen in een garage met microfoons rappen, met het bandje erbij volgens mij. Je ziet ze ook wat skateboarden.
In de tweede clip die ik me kan herinneren zie je een soort animatie van een man die word omgebouwd tot robot en gaat vechten in een soort oorlog in een stad. Tussendoor zie je ze rappen.
Het is in het Engels en volgens mij zijn ze ook Engels (of Amerikaans) en de naam zijn twee engelse woorden met een & ertussen zoals ....&....

sorry voor het lange stukje maar ik wil zoveel mogelijk info geven want ik zoek hier al zó lang naar
pi_108288246
Klinkt als The Beastie Boys.
I feel kinda Locrian today
pi_108288414
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 23:47 schreef Charleeey het volgende:
Ik ben dus op zoek naar een band die ik een paar keer heb gezien op tmf, zo'n 3/4 jaar geleden gok ik. Het was een soort rap maar niet van dat soort gangster rap. Het waren twee blanke jongens en volgens mij ook nog een bandje erbij.

Ik ken geen tekst en ik weet de melodie ook niet meer, ik kan me alleen de 2 muziek videos nog herinneren.
Ik de eerste clip die ik me kan herinneren zie je de twee jongens met ontbloot bovenlijf rappen in een garage met microfoons rappen, met het bandje erbij volgens mij. Je ziet ze ook wat skateboarden.
In de tweede clip die ik me kan herinneren zie je een soort animatie van een man die word omgebouwd tot robot en gaat vechten in een soort oorlog in een stad. Tussendoor zie je ze rappen.
Het is in het Engels en volgens mij zijn ze ook Engels (of Amerikaans)
en de naam zijn twee engelse woorden met een & ertussen zoals ....&....

sorry voor het lange stukje maar ik wil zoveel mogelijk info geven want ik zoek hier al zó lang naar
Dikgedrukt deed me denken aan:

Cursief deed me denken aan:

Maar ik ken lang niet alles van de Beastie Boys, dus die eerste zou ook eentje van hen kunnen zijn :)
pi_108290557
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 00:24 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dikgedrukt deed me denken aan:

Cursief deed me denken aan:

Maar ik ken lang niet alles van de Beastie Boys, dus die eerste zou ook eentje van hen kunnen zijn :)
Nee, het zijn niet de Beastie Boys, daar had ik zelf ook al naar gekeken.
Die waar ik het over heb waren volgens mij ook niet zo erg bekend dus ben bang dat dit een onmogelijke zoektocht is :'(
pi_108293891
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 23:47 schreef Charleeey het volgende:
Ik ben dus op zoek naar een band die ik een paar keer heb gezien op tmf, zo'n 3/4 jaar geleden gok ik. Het was een soort rap maar niet van dat soort gangster rap. Het waren twee blanke jongens en volgens mij ook nog een bandje erbij.

Ik ken geen tekst en ik weet de melodie ook niet meer, ik kan me alleen de 2 muziek videos nog herinneren.
Ik de eerste clip die ik me kan herinneren zie je de twee jongens met ontbloot bovenlijf rappen in een garage met microfoons rappen, met het bandje erbij volgens mij. Je ziet ze ook wat skateboarden.
In de tweede clip die ik me kan herinneren zie je een soort animatie van een man die word omgebouwd tot robot en gaat vechten in een soort oorlog in een stad. Tussendoor zie je ze rappen.
Het is in het Engels en volgens mij zijn ze ook Engels (of Amerikaans) en de naam zijn twee engelse woorden met een & ertussen zoals ....&....

sorry voor het lange stukje maar ik wil zoveel mogelijk info geven want ik zoek hier al zó lang naar
Komt me heel bekend voor maar kan niet bedenken wie het zijn ;(
pi_108300292

Vanaf 5:55 hoor je een gitaarstuk op de achtergrond, en het komt zo bekend voor. Het is sowieso Foo Fighters, maar welk nummer?
Rise and rise again, until lambs become lions...
  donderdag 23 februari 2012 @ 13:38:27 #150
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_108300431
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 13:34 schreef Stinus het volgende:

Vanaf 5:55 hoor je een gitaarstuk op de achtergrond, en het komt zo bekend voor. Het is sowieso Foo Fighters, maar welk nummer?
Deze denk ik
pi_108301274
quote:
Thanks :)
Ik was alle muziek van hen aan het doorspitten, omdat ik verwachtte dat dit stukje aan het begin van een nummer zou zijn, niet dus haha.
Rise and rise again, until lambs become lions...
pi_108312880
OK dit is een heel bekend nummer, maar ik weet de titel niet en versta de tekst niet.

How I Met Your Mother, seizoen 5, episode 10, de laatste twee minuten.
SPOILER: ik weet niet of dit mag
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anyone?
pi_108317008
quote:
17s.gif Op donderdag 23 februari 2012 19:21 schreef Coke. het volgende:
OK dit is een heel bekend nummer, maar ik weet de titel niet en versta de tekst niet.

How I Met Your Mother, seizoen 5, episode 10, de laatste twee minuten.
SPOILER: ik weet niet of dit mag
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anyone?
Ik hoor alleen een soort kerstmuziekje maar daar zit geen tekst in :P

Ooh het begint iets eerder :P Dit is Grizzly Bear met Two Weeks

pi_108320739
quote:
17s.gif Op donderdag 23 februari 2012 19:21 schreef Coke. het volgende:
OK dit is een heel bekend nummer, maar ik weet de titel niet en versta de tekst niet.

How I Met Your Mother, seizoen 5, episode 10, de laatste twee minuten.
SPOILER: ik weet niet of dit mag
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anyone?
Je kan toch gewoon in het vervolg googlen op de muziek van die ep? Zeker bij zo'n populaire serie vind je dat makkelijk.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_108321325
T
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 20:21 schreef SLP_ het volgende:

[..]

Ik hoor alleen een soort kerstmuziekje maar daar zit geen tekst in :P

Ooh het begint iets eerder :P Dit is Grizzly Bear met Two Weeks

Thanks! :D

quote:
7s.gif Op donderdag 23 februari 2012 21:18 schreef Seam het volgende:

[..]

Je kan toch gewoon in het vervolg googlen op de muziek van die ep? Zeker bij zo'n populaire serie vind je dat makkelijk.
Oh helemaal niet aan gedacht, ik google altijd op de tekst. :') Bedankt voor de tip haha.
pi_108322539
tijdens carnaval een nummer gehoord wat niet echt 100% carnaval was.
Zingt/verteld een neger in (klonk als Trafassi)
Ook beetje bubbling en leek alsof je in een foute XTC trip zat :+
Net efkes anges
  donderdag 23 februari 2012 @ 21:50:18 #157
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_108322925
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 21:43 schreef Sjoerd102 het volgende:
tijdens carnaval een nummer gehoord wat niet echt 100% carnaval was.
Zingt/verteld een neger in (klonk als Trafassi)
Ook beetje bubbling en leek alsof je in een foute XTC trip zat :+
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  donderdag 23 februari 2012 @ 21:51:07 #158
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_108322989
Ik keek laatst een film waar een liedje in zat met zingende kinderen, maar ik kan het nergens vinden!

Hier het fragment:


Ik ben benieuwd!
The Outside Agency
  donderdag 23 februari 2012 @ 22:46:51 #159
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_108326637
Er was net in de rust van Manchester United - Ajax een voorproefje van Jong Oranje - Jong Schotland.
Het was echt een soort clubbanger, met een vrij eentonig eenvoudig deuntje. ( Tum tum....... Tum tum......... Tum tum......tum tum ( lager ). Hoop dat ik hiermee een beter zetje geef.
Hoop ook heel erg dat iemand het weet !
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
  donderdag 23 februari 2012 @ 23:20:30 #160
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_108328886
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:46 schreef OudeBok het volgende:
Er was net in de rust van Manchester United - Ajax een voorproefje van Jong Oranje - Jong Schotland.
Het was echt een soort clubbanger, met een vrij eentonig eenvoudig deuntje. ( Tum tum....... Tum tum......... Tum tum......tum tum ( lager ). Hoop dat ik hiermee een beter zetje geef.
Hoop ook heel erg dat iemand het weet !
Als ik goed geluisterd heb, was het Sandro Silva & Quintino - Epic
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  donderdag 23 februari 2012 @ 23:33:47 #161
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_108329528
quote:
7s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:20 schreef donroyco het volgende:

[..]

Als ik goed geluisterd heb, was het Sandro Silva & Quintino - Epic
Top ! Heel erg bedankt.
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 07:32:04 #162
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_108334511
quote:
Nee het was Gas op die lollie, van Feest DJ Ruud
Net efkes anges
pi_108351998
hallo fokkers!

zojuist kwam ik een kattebelletje tegen, in mijn tas.
op vakantie heb ik in frankrijk iets fantastisch op de radio gehoord.

het briefje luidt als volgt:

"Mfmradio 3 september 10:45. Boneur cest ca le."

De zender, tijdstip, en het refrein?

Het was een mannenstem, met gitaar.
"Oh, dat is makkelijk, zo'n doe-het-zelf-zaak, als ik jou vraag om een boor te pakken, zeg jij gewoon: doe het zelf"
pi_108352110
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 16:57 schreef paaskannekoekje het volgende:
hallo fokkers!

zojuist kwam ik een kattebelletje tegen, in mijn tas.
op vakantie heb ik in frankrijk iets fantastisch op de radio gehoord.

het briefje luidt als volgt:

"Mfmradio 3 september 10:45. Boneur cest ca le."

De zender, tijdstip, en het refrein?

Het was een mannenstem, met gitaar.
Op 25-09-2008 19:32 schreef beverton
whehehe het is Patriek Lodiers van de lama's
pi_108352206
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
  vrijdag 24 februari 2012 @ 17:12:37 #166
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_108352487
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2012 02:56 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Neen, ook niet ;( hij is veel 'rauwer'
Ik zal t desnoods donderdag ff vragen aan vrienden, ik kan t enigszins na doen

:') dat was em
pi_108352662
Laatst hoorde ik een nummer op Studio Brussel. Het had een DnB-achtige beat met fluitinstrumenten als melodie, iets als saxofoon oid.

Een naam werd gegeven maar ik kon het niet goed verstaan. Het nummer heette iets van "Give and Faith" maar daar kan ik dus niks over vinden. Iemand een idee?
pi_108352803
edit
pi_108376060
quote:
Dan was je omschrijving wel goed in ieder geval. Doet me inderdaad wel denken aan een broer van Drop It Like It's Hot...
pi_108376071
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 17:18 schreef Faazz het volgende:
Laatst hoorde ik een nummer op Studio Brussel. Het had een DnB-achtige beat met fluitinstrumenten als melodie, iets als saxofoon oid.

Een naam werd gegeven maar ik kon het niet goed verstaan. Het nummer heette iets van "Give and Faith" maar daar kan ik dus niks over vinden. Iemand een idee?
Nou zitten er geen fluitinstrumenten in, maar Studio Brussel + DnB + Give And Faith, doet mij toch erg denken aan:

  zaterdag 25 februari 2012 @ 15:34:08 #171
64108 EgoTrippin
what I mean, not what I say
pi_108384685
Hoi, wie weet waar het volgende fluitmuziekje van is:

http://vocaroo.com/i/s0fQcOFQ8eOs

???
of niet
pi_108384830
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 15:34 schreef EgoTrippin het volgende:
Hoi, wie weet waar het volgende fluitmuziekje van is:

http://vocaroo.com/i/s0fQcOFQ8eOs

???
Da's van Turks Fruit.
Maar bijna wilde ik na 3 seconden al afhaken..
  zaterdag 25 februari 2012 @ 15:46:27 #173
64108 EgoTrippin
what I mean, not what I say
pi_108384966
Dat is het :D
of niet
  zaterdag 25 februari 2012 @ 19:20:48 #174
354487 K4rJ4kC
Steelt geen auto's.
pi_108391570
niet echt een standaard verzoek maar weet iemand waar ik deze versie van het is een nacht kan vinden?
Just for one moment, thought I'd found my way.
Destiny unfolded, I watched it slip away.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 20:49:11 #175
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_108394885
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:51 schreef secondant het volgende:
iemand een idee welk liedje gebruikt wordt in de reclame van Mademakers keukens?

Gram - A place to be with you
http://www.gramgramgram.com/media/videos.pl
pi_108394929

Hoe heet dat nummer ook alweer dat je vanaf 0:19 hoort?
-
  zaterdag 25 februari 2012 @ 20:50:57 #177
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_108394948
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 20:50 schreef Ritmo het volgende:

Hoe heet dat nummer ook alweer dat je vanaf 0:19 hoort?
LOL. Daarvoor kwam ik hier ook _O- :o :o.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 20:51:27 #178
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_108394963
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 20:50 schreef Ritmo het volgende:

Hoe heet dat nummer ook alweer dat je vanaf 0:19 hoort?
  zaterdag 25 februari 2012 @ 20:51:40 #179
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_108394969
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 20:50 schreef Ritmo het volgende:

Hoe heet dat nummer ook alweer dat je vanaf 0:19 hoort?
Lees de reacties }:|
pi_108394987
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 20:50 schreef blup het volgende:

[..]

LOL. Daarvoor kwam ik hier ook _O- :o :o.
Haha echt? :D
-
pi_108395008
Ah thx.
-
  zaterdag 25 februari 2012 @ 20:52:46 #182
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_108395017
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 20:52 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Haha echt? :D
Ja serieus, ik kon alleen niet de goede trailer vinden die jij daar wel hebt, in andere trailers zit hij niet.
pi_108395056
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 20:52 schreef blup het volgende:

[..]

Ja serieus, ik kon alleen niet de goede trailer vinden die jij daar wel hebt, in andere trailers zit hij niet.
Lees de reacties? :D Moet iedereen eerst de gehele laatste 2 topics doorspitten? :P
Maar het is vooral die a-track remix die echt vet is.
@ BasenAad, ook thx :)
-
  zaterdag 25 februari 2012 @ 20:58:39 #184
354487 K4rJ4kC
Steelt geen auto's.
pi_108395237
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 20:53 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Lees de reacties? :D Moet iedereen eerst de gehele laatste 2 topics doorspitten? :P
Maar het is vooral die a-track remix die echt vet is.
@ BasenAad, ook thx :)
hij bedoelt de youtube reacties ^O^
Just for one moment, thought I'd found my way.
Destiny unfolded, I watched it slip away.
pi_108401811
Ik hoorde vandaag op tv een vrolijk nummer wat vroeger altijd in de dicotheek gedraaid werd, maar waarvan ik de naam niet meer kan herinneren.

Het was achtergrondmuziek bij een kinderprogramma, dus werd er nogal veel doorheen geroepen. Daardoor konden SoundHound e.d. er ook niets van maken. Misschien weten jullie het wel:

http://www.uitzendinggemi(...)1873/popout#00:17:48

Alvast bedankt!
  zondag 26 februari 2012 @ 10:25:39 #187
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_108407630
quote:
Vaak gehoord maar ja, hoe heet ie ook al weer..nu wil ik het ook weten.
pi_108408709
quote:
10CC - Good Morning Judge
  zondag 26 februari 2012 @ 13:31:01 #189
279054 WARE_HEIDEN
Locatie: Het vagevuur
pi_108412951
zo'n nieuwe dancehit met een panfluit zoek ik :')
meer kan ik er niet over vertellen maar al een paar keer gehoord op de radio
  zondag 26 februari 2012 @ 13:42:54 #190
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_108413457
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 23:56 schreef gekkehenkie11 het volgende:
Ik hoorde vandaag op tv een vrolijk nummer wat vroeger altijd in de dicotheek gedraaid werd, maar waarvan ik de naam niet meer kan herinneren.

Het was achtergrondmuziek bij een kinderprogramma, dus werd er nogal veel doorheen geroepen. Daardoor konden SoundHound e.d. er ook niets van maken. Misschien weten jullie het wel:

http://www.uitzendinggemi(...)1873/popout#00:17:48

Alvast bedankt!
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zondag 26 februari 2012 @ 13:47:19 #191
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_108413665
quote:
6s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 19:20 schreef K4rJ4kC het volgende:
niet echt een standaard verzoek maar weet iemand waar ik deze versie van het is een nacht kan vinden?
Zal binnenkort wel op een nieuwe DWDD Recordings-cd komen. Hou deze pagina in de gaten.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zondag 26 februari 2012 @ 14:33:56 #192
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_108415908
Er is zo'n auto reclame waar deze leader in voorkomt, ik kan het merk niet meer herinneren maar de leader ging zo (@0:10):

Met soundhound kan ik hem echter niet vinden, weet iemand de naam van dit nummer?
  Boks-Chick zondag 26 februari 2012 @ 14:35:24 #193
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_108415969
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 14:33 schreef Holograph het volgende:
Er is zo'n auto reclame waar deze leader in voorkomt, ik kan het merk niet meer herinneren maar de leader ging zo (@0:10):

Met soundhound kan ik hem echter niet vinden, weet iemand de naam van dit nummer?
het gitaartringeltje doet me denken aan deze:

lolwut
pi_108421525
quote:
7s.gif Op zondag 26 februari 2012 11:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

10CC - Good Morning Judge
^O^
  zondag 26 februari 2012 @ 20:13:41 #195
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_108431298
Kan iemand mij a.u.b. vertellen wat de muziek is uit deze commercial. Ze hebben meer commercials, maar vrijwel overal zit deze muziek onder.

AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
______________________________________________________________________________
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*
pi_108431424
Ben op zoek naar de naam/componist van het intro-nummer van het concert in de film The Blues Brothers. Is het voor de gelegenheid gecomponeerd, of is het deel van een langer nummer? Op de soundtrack staat ie niet en ook van de credits van de film word ik niet wijzer.

  zondag 26 februari 2012 @ 20:17:23 #197
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_108431477
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 20:16 schreef Farenji het volgende:
Ben op zoek naar de naam/componist van het intro-nummer van het concert in de film The Blues Brothers. Is het voor de gelegenheid gecomponeerd, of is het deel van een langer nummer? Op de soundtrack staat ie niet en ook van de credits van de film word ik niet wijzer.

pi_108432077
quote:
Dank! Het is dus van Otis (die dood is), en oorspronkelijk zit er wel tekst bij.

pi_108435866
Ik ben op zoek naar de naam en artiest van dit happyhardcorenummer:


  zondag 26 februari 2012 @ 21:17:29 #200
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_108436636
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 21:08 schreef jeoren het volgende:
Ik ben op zoek naar de naam en artiest van dit happyhardcorenummer:


Is het misschien deze?
pi_108439624
Dat is m. Bedankt!
  maandag 27 februari 2012 @ 00:16:29 #202
354487 K4rJ4kC
Steelt geen auto's.
pi_108447564
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 13:47 schreef donroyco het volgende:

[..]

Zal binnenkort wel op een nieuwe DWDD Recordings-cd komen. Hou deze pagina in de gaten.
nee ik bedoel de versie van guus meeuwis die op 1:07 begint :D
Just for one moment, thought I'd found my way.
Destiny unfolded, I watched it slip away.
  maandag 27 februari 2012 @ 00:21:48 #203
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_108447802
quote:
6s.gif Op maandag 27 februari 2012 00:16 schreef K4rJ4kC het volgende:

[..]

nee ik bedoel de versie van guus meeuwis die op 1:07 begint :D
Je wilt precies dat ene optreden? Of wat bedoel je?
My mama didn't raise no fool
pi_108448292
edit, lezen is ook een vak....
pi_108455695
quote:
Super bedankt!
  maandag 27 februari 2012 @ 11:16:40 #206
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_108456011
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 11:06 schreef gekkehenkie11 het volgende:

[..]

Super bedankt!
Geen dank, gekke Henkie.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_108461939
Ik zoek een mashup!

Van Eurythmics - Sweet Dreams en Pancake - Don't Turn Your Back On Me. Dit is geen warez request trouwens, maar ik wil weten van wie en wat die mashup is. Kan echt niets vinden :(.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_108464708
Gevonden :).

Pancake vs. Eurythmics - Don't Turn Your Sweet Dreams Back (Christiaan Ketelaars Mashup).
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_108466879
hij gaat zo van 'She's On Fire Ehee'
Soort van bubbeling muziek Weet iemand wie dit zingt?

en zoek ook 1 die gaat zo van: 'Whine up' ( niet die van Kat Deluna)

alvast bedankt
  maandag 27 februari 2012 @ 16:37:59 #210
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_108467819
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:17 schreef _svm_ het volgende:
hij gaat zo van 'She's On Fire Ehee'
Soort van bubbeling muziek Weet iemand wie dit zingt?

??
AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
______________________________________________________________________________
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*
  maandag 27 februari 2012 @ 16:39:18 #211
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_108467893
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:17 schreef _svm_ het volgende:
en zoek ook 1 die gaat zo van: 'Whine up' ( niet die van Kat Deluna)

??
AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
______________________________________________________________________________
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*
  maandag 27 februari 2012 @ 16:51:39 #212
354487 K4rJ4kC
Steelt geen auto's.
pi_108468434
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 00:21 schreef La_Vita het volgende:

[..]

Je wilt precies dat ene optreden? Of wat bedoel je?
ja dat optreden van guus meeuwis dat op 1:07 begint in dat filmpje dat stukje van twee seconden
Just for one moment, thought I'd found my way.
Destiny unfolded, I watched it slip away.
pi_108471020
Ik zoek dat lied dat met een hoge stem door een man gezongen wordt. Het gaat iets van: All the rough face and all the rough faceeees, yea we get enough.

Zo zal het wel absoluut niet gaan, maar in mijn gedachte spookt dat de hele tijd rond. Best een bekend lied.
What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?
  maandag 27 februari 2012 @ 18:04:15 #214
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_108471091
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 18:02 schreef WatskeZegt het volgende:
Ik zoek dat lied dat met een hoge stem door een man gezongen wordt. Het gaat iets van: All the rough face and all the rough faceeees, yea we get enough.

Zo zal het wel absoluut niet gaan, maar in mijn gedachte spookt dat de hele tijd rond. Best een bekend lied.
pi_108471131
What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?
pi_108472570
Hoorde zojuist een liedje bij éénvandaag op Ned1.
Schrale omschrijving:
piano: tuuuu du tudududu tuuu du tudududu

Beetje somber liedje.
Het fragment staat nog niet op uitzendinggemist :(
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 27 februari 2012 @ 20:27:43 #217
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_108477358
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 18:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
tuuuu du tudududu tuuu du tudududu
Doet me denken aan de tune van het NOS
:')
My mama didn't raise no fool
pi_108478418
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 20:27 schreef La_Vita het volgende:

[..]

Doet me denken aan de tune van het NOS
:')
:D ja sorry

Heb ;m al gevonden. De aflevering kwam op uitzending gemist en soundhound op m'n telefoon hielp me uit de brand :)

Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 27 februari 2012 @ 23:32:01 #219
303136 Roland1000
Google is your best friend!
pi_108487691
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:17 schreef _svm_ het volgende:
hij gaat zo van 'She's On Fire Ehee'
Soort van bubbeling muziek Weet iemand wie dit zingt?

en zoek ook 1 die gaat zo van: 'Whine up' ( niet die van Kat Deluna)

alvast bedankt
Gokje voor je eerste request:



[ Bericht 2% gewijzigd door Roland1000 op 27-02-2012 23:39:50 ]
Van het concert des levens, krijgt niemand een program.
pi_108508141
hoe heet dat liedje bij die reclame op rtl7 voor de wedstrijd van (jong) oranje?

Het is een dance/trance achtig iets?
#TeamMiley
  dinsdag 28 februari 2012 @ 17:17:27 #221
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_108508299
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 17:12 schreef arachide. het volgende:
hoe heet dat liedje bij die reclame op rtl7 voor de wedstrijd van (jong) oranje?

Het is een dance/trance achtig iets?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_108516229
Hey allemaal, even een vraagje voor diegenen die gisteren de aflevering van de BNN serie Feuten (datum: 27 2 2012) gezien hebben. Op een gegeven moment is op 13.35 minuten van de aflevering een Frans dance/house nummer op de achtergrond te horen, met als je goed luistert een franse (vrouwen)stem, piano, en verder bestaat de melodie uit gefluit. Kan iemand me helpen met de titel en artiest hiervan? BVD.
Check dus aub even de aflevering vanaf 13.35 minuut en verder en vertel het me http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1242074
pi_108516638
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 20:34 schreef AdreCorti het volgende:
Hey allemaal, even een vraagje voor diegenen die gisteren de aflevering van de BNN serie Feuten (datum: 27 2 2012) gezien hebben. Op een gegeven moment is op 13.35 minuten van de aflevering een Frans dance/house nummer op de achtergrond te horen, met als je goed luistert een franse (vrouwen)stem, piano, en verder bestaat de melodie uit gefluit. Kan iemand me helpen met de titel en artiest hiervan? BVD.
Check dus aub even de aflevering vanaf 13.35 minuut en verder en vertel het me http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1242074
Deze toevallig?

It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_108523361
hahahaha, ik zocht precies hetzelfde nummer ook door de serie.
Deze is het:
pi_108525750
Hi,

Ik heb op zoek naar een nummer van de jaren 90 (of misschien iets ervoor of iets erna). Hierin is een blanke, redelijk gezette rapper de lead, en kan me nog herinneren dat hij je "zal overrijden met zijn Maserati" als ?? Meer weet ik helaas niet! Iemand enig idee? Heb erg lang gegoogled en ook youtube geeft helaas niets... Dank alvast!
pi_108529943
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 22:51 schreef musicfinder23 het volgende:
hahahaha, ik zocht precies hetzelfde nummer ook door de serie.
Deze is het:
Wooow, super bedankt! Had hier echt zo lang naar gezocht!
  woensdag 29 februari 2012 @ 10:39:22 #227
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_108536895
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 23:30 schreef Nemesis3 het volgende:
Hi,

Ik heb op zoek naar een nummer van de jaren 90 (of misschien iets ervoor of iets erna). Hierin is een blanke, redelijk gezette rapper de lead, en kan me nog herinneren dat hij je "zal overrijden met zijn Maserati" als ?? Meer weet ik helaas niet! Iemand enig idee? Heb erg lang gegoogled en ook youtube geeft helaas niets... Dank alvast!
Even voor de duidelijkheid, is het Nederlandstalig?
pi_108537793
Dit gaat heel vaag klinken dus hoop dat het lukt.

Ik zoek een clip die ik vroeger altijd op tv zag. Het is geen geweldig nummer, maar ik zoek het al een tijdje.

Het is een liedje van begin 2000. Ik denk ongeveer 2000 - 2003 die periode. De videoclip speelt zich af in een autogarage en de melodie ken ik nog uit mijn hoofd maar de enige tekst die ik weet is (in het refrein) "girl, Uptown Girl". Het kan nog eens verkeerd verstaan zijn ook. Het is moeilijk uit te leggen maar het nummer stond in die tijd wel in de top40. Hopelijk kent iemand het.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 29-02-2012 11:15:25 ]
  Boks-Chick woensdag 29 februari 2012 @ 11:13:04 #229
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_108537868
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:10 schreef Rens-Reith het volgende:
Dit gaat heel vaag klinken dus hoop dat het lukt.

Ik zoek een clip die ik vroeger altijd op tv zag. Het is geen geweldig nummer, maar ik zoek het al een tijdje.

Het is een liedje van begin 2000. Ik denk ongeveer 2000 - 2003 die periode. De videoclip speelt zich af in een autogarage en de melodie ken ik nog uit mijn hoofd maar de enige tekst die ik weet is (in het refrein) "girl, you make me upside down". Het kan nog eens verkeerd verstaan zijn ook. Het is moeilijk uit te leggen maar het nummer stond in die tijd wel in de top40. Hopelijk kent iemand het.
Uptown girl van Billy Joel denk ik dat je bedoelt, en het is al wat ouder :P
lolwut
pi_108537912
quote:
19s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:13 schreef BrandX het volgende:

[..]

Uptown girl van Billy Joel denk ik dat je bedoelt, en het is al wat ouder :P
Slechts 20 jaar eerder :')

I feel kinda Locrian today
pi_108537917
quote:
19s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:13 schreef BrandX het volgende:

[..]

Uptown girl van Billy Joel denk ik dat je bedoelt, en het is al wat ouder :P
JA maar waarom denk ik dan gelijk aan de periode 2000-2003. Was hij dan heel veel op tv ofzo? Het is hem wel bedankt! En ja ik verstond het dus helemaal fout, ik kende het heel erg vaag maar waarschijnlijk zoek ik dan de remix ervan, want dit is langzamer dan de versie die ik ken.

Je hebt me wel verder geholpen, nu zoek ik even de vernieuwende versie ervan. Maar bedankt!
pi_108538000
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_108538001
Ik heb inmiddels de versie gevonden die ik bedoelde. Het ging dus om de versie uit 2001 van Westlife.

Edit: Nu ik het terugluister weet ik pas wat voor een kutnummer het is haha. Maar ik zocht die al een tijdje, dus even in me muziekmap gedaan. Thanks voor de hulp.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 29-02-2012 11:19:28 ]
pi_108538016
quote:
Ja precies die zocht ik inderdaad, had hem net al gevonden :)
Bedankt!
pi_108538082
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:17 schreef Rens-Reith het volgende:
Ik heb inmiddels de versie gevonden die ik bedoelde. Het ging dus om de versie uit 2001 van Westlife.

Edit: Nu ik het terugluister weet ik pas wat voor een kutnummer het is haha. Maar ik zocht die al een tijdje, dus even in me muziekmap gedaan. Thanks voor de hulp.
Maar dit heeft niets met een autogarage te maken :?
I feel kinda Locrian today
pi_108540928
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 10:39 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Even voor de duidelijkheid, is het Nederlandstalig?
Nope, Engelstalig...
  woensdag 29 februari 2012 @ 18:52:54 #238
368083 Virtuoos
Nogal Technisch
pi_108553864
Weet iemand hoe het blues nummer heet wat hier op 52:00 wordt opgezet?
  woensdag 29 februari 2012 @ 19:54:15 #239
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_108556659
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 18:52 schreef Virtuoos het volgende:
Weet iemand hoe het blues nummer heet wat hier op 52:00 wordt opgezet?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  woensdag 29 februari 2012 @ 20:04:20 #240
368083 Virtuoos
Nogal Technisch
pi_108557169
quote:
Held. Bedankt!
  woensdag 29 februari 2012 @ 20:07:44 #241
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_108557334
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 20:04 schreef Virtuoos het volgende:

[..]

Held. Bedankt!
Geen dank.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  woensdag 29 februari 2012 @ 23:11:04 #242
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_108568916
Vraagje. Al weken hoor ik dit muziekje in de teasers voor NCRV's Connected (vanaf 20 seconden)


Help mij, wat is het? Ik ken het ergens van, ongetwijfeld uit een film. Hellup!

Alvast dank.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_108569327
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:11 schreef Verbal het volgende:
Vraagje. Al weken hoor ik dit muziekje in de teasers voor NCRV's Connected (vanaf 20 seconden)


Help mij, wat is het? Ik ken het ergens van, ongetwijfeld uit een film. Hellup!

Alvast dank.

V.
Herkende het ook meteen, is dat niet van Requim for a Dream?
Zal wel van Clint Mansell & Kronos Quartet zijn

[ Bericht 0% gewijzigd door Wootism op 29-02-2012 23:24:30 ]
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
  woensdag 29 februari 2012 @ 23:24:42 #244
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_108569616
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:18 schreef Wootism het volgende:

[..]

Herkende het ook meteen, is dat niet van Requim for a Dream?
YESSSSS Thank you :)

Track heet Party. Geweldig. Spot on...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_108577224
Ik hoorde gisteren in de kroeg een oud hip-hopnummer wat zo'n 5-10 jaar geleden een hit was. Het refrein bevat klanken als 'iiiaa iaaa - ooo oooow' (kan je nog niet veel mee misschien :') ) maar ik hoorde ook dat in het nummer de naam van Nate Dogg gezegd werd. Kan op YT zo snel niet vinden wat ik zoek. Iemand enig idee?
pi_108578769
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 10:17 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik hoorde gisteren in de kroeg een oud hip-hopnummer wat zo'n 5-10 jaar geleden een hit was. Het refrein bevat klanken als 'iiiaa iaaa - ooo oooow' (kan je nog niet veel mee misschien :') ) maar ik hoorde ook dat in het nummer de naam van Nate Dogg gezegd werd. Kan op YT zo snel niet vinden wat ik zoek. Iemand enig idee?
Dat lijkt me Nelly - E.I.

'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_108579418
Thanks, dat is 'm inderdaad :) !
Geen idee waar ik Nate Dogg gehoord dacht te hebben...
  donderdag 1 maart 2012 @ 23:31:59 #248
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_108609442
Ik zoek een liedje, beetje trance/dance achtig, en dat gaat zo met een vrouwenstem die zingt: 'and now I'm free falling' en dat is alles wat ik weet. Iemand?
#26 || Luciano da Silva
pi_108609832
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 23:31 schreef joppie_saus het volgende:
Ik zoek een liedje, beetje trance/dance achtig, en dat gaat zo met een vrouwenstem die zingt: 'and now I'm free falling' en dat is alles wat ik weet. Iemand?
?
  donderdag 1 maart 2012 @ 23:46:50 #250
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_108610067
Dat is hem ja. Thanks!
#26 || Luciano da Silva
pi_108662130
Ik zoek een disco/electro track. Met galloperende bass en falsetto stemmetje eroverheen. Het is een modern nummer. Ze draaien het wel eens in alternatieve clubs

Wat ik ken heb ik ingeneuried:


please help
  zaterdag 3 maart 2012 @ 13:55:06 #252
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_108662528
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 13:42 schreef tbros2000 het volgende:
Ik zoek een disco/electro track. Met galloperende bass en falsetto stemmetje eroverheen. Het is een modern nummer. Ze draaien het wel eens in alternatieve clubs

Wat ik ken heb ik ingeneuried:


please help
Ik moest gelijk hier aan denken, tis 'm niet denk ik :P
  Moderator zaterdag 3 maart 2012 @ 14:14:41 #253
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_108663107
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 13:42 schreef tbros2000 het volgende:
Ik zoek een disco/electro track. Met galloperende bass en falsetto stemmetje eroverheen. Het is een modern nummer. Ze draaien het wel eens in alternatieve clubs

Wat ik ken heb ik ingeneuried:


please help
_O_ helden neurie _O_

(ik denk dat dit mijn nieuwe ringtone wordt :D )
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_108669945
ik zoek een liedje je hoort: You got the move I got, You got the move I got, You got the move I got.. :P
pi_108677161
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 13:42 schreef tbros2000 het volgende:
Ik zoek een disco/electro track. Met galloperende bass en falsetto stemmetje eroverheen. Het is een modern nummer. Ze draaien het wel eens in alternatieve clubs

Wat ik ken heb ik ingeneuried:


please help
Verschrikkelijk! Ik weet wat je bedoelt, maar ik kom er niet op!
  zondag 4 maart 2012 @ 10:13:54 #256
303136 Roland1000
Google is your best friend!
pi_108689320
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 21:20 schreef SLP_ het volgende:

[..]

Verschrikkelijk! Ik weet wat je bedoelt, maar ik kom er niet op!
Same here 8)7
Van het concert des levens, krijgt niemand een program.
  zondag 4 maart 2012 @ 10:29:27 #257
340327 WatskeZegt
Popin' Molly
pi_108689489
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 13:42 schreef tbros2000 het volgende:
Ik zoek een disco/electro track. Met galloperende bass en falsetto stemmetje eroverheen. Het is een modern nummer. Ze draaien het wel eens in alternatieve clubs

Wat ik ken heb ik ingeneuried:


please help
What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?
pi_108691411
nee die is het niet watskezegt
  zondag 4 maart 2012 @ 13:59:09 #259
286575 Roces18
Chef de party
pi_108694811

Begint vanaf 0:25 en loopt een stuk door tot 0:40. Heb al gezocht maar kon het in ieder geval niet vinden!

BVD
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  zondag 4 maart 2012 @ 19:48:32 #260
357491 Foxxwood.
S-s-super lemon gang!
pi_108711555


[ Bericht 100% gewijzigd door Foxxwood. op 05-03-2012 12:39:05 (nummer gevonden) ]
  zondag 4 maart 2012 @ 22:29:03 #261
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_108722408
Ik ben op zoek naar een nummer dat vandaag rond 19:00 uur op 3fm gedraaid werd. Iemand die weet welke ik bedoel of waar ik dat kan vinden?
pi_108722582
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 22:29 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer dat vandaag rond 19:00 uur op 3fm gedraaid werd. Iemand die weet welke ik bedoel of waar ik dat kan vinden?
http://www.3fm.nl/welkliedjewasdat/zoeken#search
pi_108724820
Weet iemand hoe het nummer heet (of van welke film het is) dat hier wordt gespeeld (doorspelen naar 7:45): http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1242730

Is volgens mij van een film die ik gezien heb, maar weet niet maar welke. Moet dat weten :P
pi_108724941
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 23:12 schreef Palomar het volgende:
Weet iemand hoe het nummer heet (of van welke film het is) dat hier wordt gespeeld (doorspelen naar 7:45): http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1242730

Is volgens mij van een film die ik gezien heb, maar weet niet maar welke. Moet dat weten :P
  zondag 4 maart 2012 @ 23:24:26 #265
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_108725355
Waar doet het deuntje van 0:08-0:14 in dit liedje me steeds aan denken? Volgens mij heeft het liedje waaraan ik denk iets met "Always remember me", maar weet het niet zeker.
Ik hoop heul erg dat iemand dit herkent want it's killing me :p


Edit: oeps, al gevonden:
vanaf 1:20

Nu ben ik alleen nog wel nieuwsgierig of ik de enige ben die het op elkaar vind lijken :X

[ Bericht 24% gewijzigd door Mr.Houdoe op 04-03-2012 23:29:48 ]
pi_108726863
quote:
Thnx, zo te zien niet van een film dus. Verwar ik het denk ik met iets anders ;)
pi_108727679
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 23:24 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Waar doet het deuntje van 0:08-0:14 in dit liedje me steeds aan denken? Volgens mij heeft het liedje waaraan ik denk iets met "Always remember me", maar weet het niet zeker.
Ik hoop heul erg dat iemand dit herkent want it's killing me :p


Edit: oeps, al gevonden:
vanaf 1:20

Nu ben ik alleen nog wel nieuwsgierig of ik de enige ben die het op elkaar vind lijken :X
Lol, ik had dus never nooit aan noisettes gedacht hahaha
  maandag 5 maart 2012 @ 00:22:53 #268
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_108727730
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
  Moderator maandag 5 maart 2012 @ 01:05:13 #269
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_108728927
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 13:42 schreef tbros2000 het volgende:
Ik zoek een disco/electro track. Met galloperende bass en falsetto stemmetje eroverheen. Het is een modern nummer. Ze draaien het wel eens in alternatieve clubs

Wat ik ken heb ik ingeneuried:


please help
Het komt me bekend voor maar ik kan het niet plaatsen :D Kun je nog meer erbij nurien?

Edit: is het deze?



[ Bericht 14% gewijzigd door MaJo op 05-03-2012 01:12:19 ]
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Boks-Chick maandag 5 maart 2012 @ 01:40:44 #270
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_108729786
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 13:42 schreef tbros2000 het volgende:
Ik zoek een disco/electro track. Met galloperende bass en falsetto stemmetje eroverheen. Het is een modern nummer. Ze draaien het wel eens in alternatieve clubs

Wat ik ken heb ik ingeneuried:


please help
het is het vast niet, maar het doet mij helemaal aan:


denken, vanaf 0.55 ongeveer :D
lolwut
pi_108732848
Mayo
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 01:05 schreef MaJo het volgende:

[..]

Het komt me bekend voor maar ik kan het niet plaatsen :D Kun je nog meer erbij nurien?

Edit: is het deze?

Ja deze is het! bedankt!
  Moderator maandag 5 maart 2012 @ 11:56:51 #272
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_108736364
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 09:48 schreef tbros2000 het volgende:
Mayo

[..]

Ja deze is het! bedankt!
Geen dank :) en goed geneuried! :D
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  maandag 5 maart 2012 @ 16:56:21 #273
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_108746445
Kan iemand mij vertellen hoe het nummer heet uit deze commercial?

AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
______________________________________________________________________________
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*
pi_108753010
Ik zoek een nummer waar ik eigenlijk helemaal niks van weet behalve dat het stukje vanaf 0:40 van het onderstaande nummer ook bijna hetzelfde voorkomt. Dus dat 'ahhhaaahhahha' ofzo xD
Dat deuntje/stukje muziek komt dus ook voor in het nummer dat ik zoek.

Dus vanaf 00:40
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
  Moderator maandag 5 maart 2012 @ 21:20:48 #275
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_108759282
Ik zoek trouwens ook een nummer. Het is ongeveer 3 jaar oud en wordt veel gedraaid in het alternatieve circuit. Het wordt gezongen door een vrouw en in het refrein zingt ze 'la di day, la di day, la di day la la la la la" (ik versta altijd bladerdeeg :')) Hij wordt ook gebruikt in de coca cola light reclame die op het moment op tv is. Van wie is dit nummer? Ik wil hem namelijk als mama appelsap insturen maar ik weet dus niet van wie het is _O-
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  maandag 5 maart 2012 @ 21:21:32 #276
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_108759338
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 21:20 schreef MaJo het volgende:
Ik zoek trouwens ook een nummer. Het is ongeveer 3 jaar oud en wordt veel gedraaid in het alternatieve circuit. Het wordt gezongen door een vrouw en in het refrein zingt ze 'la di day, la di day, la di day la la la la la" (ik versta altijd bladerdeeg :')) Hij wordt ook gebruikt in de coca cola light reclame die op het moment op tv is. Van wie is dit nummer? Ik wil hem namelijk als mama appelsap insturen maar ik weet dus niet van wie het is _O-
Moet je 'm eerst naar Gerard Ekdom sturen, voor Dokter Pop :P
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_108759425
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 21:20 schreef MaJo het volgende:
Ik zoek trouwens ook een nummer. Het is ongeveer 3 jaar oud en wordt veel gedraaid in het alternatieve circuit. Het wordt gezongen door een vrouw en in het refrein zingt ze 'la di day, la di day, la di day la la la la la" (ik versta altijd bladerdeeg :')) Hij wordt ook gebruikt in de coca cola light reclame die op het moment op tv is. Van wie is dit nummer? Ik wil hem namelijk als mama appelsap insturen maar ik weet dus niet van wie het is _O-
Deze?

“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Moderator maandag 5 maart 2012 @ 21:48:15 #278
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_108761118
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 21:22 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Deze?

Yep :Y Het klinkt toch alsof ze bladerdeeg zingt? :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator maandag 5 maart 2012 @ 21:48:41 #279
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_108761142
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 21:21 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Moet je 'm eerst naar Gerard Ekdom sturen, voor Dokter Pop :P
_O_ Zat ik ook aan te denken :D Maar het antwoord is gegeven dus ik kan hem insturen :s)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 5 maart 2012 @ 21:54:42 #280
862 Arcee
Look closer
pi_108761573
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 21:48 schreef MaJo het volgende:
Yep :Y Het klinkt toch alsof ze bladerdeeg zingt? :')
Ja, goeie wel. :Y
pi_108778731
Ik zoek een hitje van enkele maanden oud waarin het refrein van Avril Lavigne - I'm with you voorkomt als sample - het stukje waarin je hoort 'yeeaa yeiii yeeaa' - vanaf 2.21

Iemand? :)
pi_108778880
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:03 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik zoek een hitje van enkele maanden oud waarin het refrein van Avril Lavigne - I'm with you voorkomt als sample - het stukje waarin je hoort 'yeeaa yeiii yeeaa' - vanaf 2.21

Iemand? :)
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  dinsdag 6 maart 2012 @ 13:23:30 #283
265433 Kalebatz
Mrttmttmtt
pi_108779421
Ik zoek het nummer van de Citroen Ds3 reclame. Die zie ik altijd op discovery channel, in de reclame zie je een strijkorkest met een soort Marilyn Manson-achtige muziek erachter. Is dit MM? Wie kent het?
Feel the fuzz!
pi_108780127
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:23 schreef Kalebatz het volgende:
Ik zoek het nummer van de Citroen Ds3 reclame. Die zie ik altijd op discovery channel, in de reclame zie je een strijkorkest met een soort Marilyn Manson-achtige muziek erachter. Is dit MM? Wie kent het?

en het is de Citroen DS5 ;)
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  dinsdag 6 maart 2012 @ 13:45:26 #285
265433 Kalebatz
Mrttmttmtt
pi_108780319
HELD
Feel the fuzz!
pi_108780595
Thanks Chatgirl, dat is 'm.
pi_108782903
Hee! Ik zoek DnB nummers waar fluit een rol in speelt! Zoals te horen in dit nummer:


Klinkt goed, iemand nog goede tips? :P
  dinsdag 6 maart 2012 @ 14:50:21 #288
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_108782940
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 14:49 schreef Faazz het volgende:
Hee! Ik zoek DnB nummers waar fluit een rol in speelt! Zoals te horen in dit nummer:


Klinkt goed, iemand nog goede tips? :P
Lees de OP eens.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_108784038
Ik zoek een nummer van een jaar of 3 (?) geleden, en ik kan niet meer op de naam komen.
De clip was erg surrealistisch: dansend in.. oh nvm
Emiliana Torrini - Jungle Drum
Thanks!
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_108789733
Ik zoek een dance nummer.... Jaartje of 10 oud... De clip lijkt een beetje te gaan over Russische ruimtevaart.... En het deuntje klinkt beetje als: tututututu tutututu haha kan niet echt text uitleggen! Bedankt alvast!!
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 18:17:39 #291
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_108789768
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 18:16 schreef piertje2 het volgende:
Ik zoek een dance nummer.... Jaartje of 10 oud... De clip lijkt een beetje te gaan over Russische ruimtevaart.... En het deuntje klinkt beetje als: tututututu tutututu haha kan niet echt text uitleggen! Bedankt alvast!!
pi_108789799
quote:
Wat een baas! Zit al hele middag in soundhound te fluiten! Hahaha bedankt
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
pi_108798480
Ben op zoek naar volgens mij een 1dags dance nummertje waarin een paar leuke dames ouch ouch baby ?? Ofzo zongen krijg op youtube niks.
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 22:11:45 #294
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_108801107
Super bedankt voor degene die zo supersnel was om te reageren op Love is just..van Cake!!
  dinsdag 6 maart 2012 @ 22:13:29 #295
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_108801171
Maar deze bedoelde ik helaas niet :(
  dinsdag 6 maart 2012 @ 22:14:19 #296
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_108801210
Het is een nummer met Love is a four letter word! Hoewel Cake beats ass dit nummer nog meer! Ik hoor het wel eens op q
  dinsdag 6 maart 2012 @ 22:15:09 #297
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_108801253
Het is echt een heel recent nummer..denk nog geen 2 weken oud
  Boks-Chick dinsdag 6 maart 2012 @ 22:15:24 #298
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_108801266
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 22:14 schreef Spellmeista het volgende:
Het is een nummer met Love is a four letter word! Hoewel Cake beats ass dit nummer nog meer! Ik hoor het wel eens op q
ik weet wel dat Laura Hocking & The Long Goodbye het gecoverd heeft, maar overal waar ik kijk en zoek staat toch echt dat John McCrea van Cake het geschreven heeft :P

edit: ah je zoekt een recente cover
lolwut
  dinsdag 6 maart 2012 @ 22:15:58 #299
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_108801297
Ja, het is een nieuw nummer
pi_108801430
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  dinsdag 6 maart 2012 @ 22:19:06 #301
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')