Pikachu is niet belastend?quote:Op maandag 13 februari 2012 23:37 schreef TJV het volgende:
Ik verwacht allemaal belastend materiaal, krijg ik zo'n kutplaatje. Wat een anticlimax zeg..
Die is supervet Die moet ik maar is downloaden.quote:
Ik bedoelde want als in ik wil.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:20 schreef TJV het volgende:
[..]
Is toch leuk? Ben wel benieuwd wat voor plaatjes ze van me heeft.
quote:Op maandag 13 februari 2012 22:07 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Lol, gelijmd nog wel
Kan je überhaupt nog wel wat met je hand?Meh nog wel wat, als ik vekeerd beweeg doet t wel pijn ja. Vandaar dat ik nu ook wakker benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
Dat is afval van een metaal bewerking. Meestal erg dun en poreus. Deze dus alleen erg dun. Dwars door de werkhandschoen heen.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:08 schreef drumstickNL het volgende:
Wat is een lintspaan eigenlijk?
En sterkte met je hand.
Gewoon op datum sorterenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:03 schreef Flodder450 het volgende:
Ik moet mijn screens van drumpie eens catagotiseren op update
nee. per update is handigerquote:
quote:
twitter:jeb_ twitterde op dinsdag 14-02-2012 om 10:38:12 Added the new world format to the svn trunk... Will be in next snapshot! Also, snapshot will probably be tomorrow, not Thursday. reageer retweet
quote:Maximum build height has been increased to 256 (was 128)
Empty sections of the world are not loaded into memory
Block ids have been increased to 4096 (was 256) by adding a 4 bit data layer (similar to how meta data is stored)
Block ordering have been changed from x/z/y to y/z/x in order to improve compression
Packets for sending chunks have been updated (a full 128-high chunk is smaller than the old format, and a chunk with lots of empty space is much smaller)
Biomes are saved per x/z column, which means they can be altered by tools
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:56 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.mojang.com/2012/02/14/new-minecraft-map-format-anvil/
OMFG !
eindelijkquote:Maximum build height has been increased to 256 (was 128)
hendig..quote:Empty sections of the world are not loaded into memory
dus ze kunnen lekker veer nieuwe blocks adden?quote:Block ids have been increased to 4096 (was 256) by adding a 4 bit data layer (similar to how meta data is stored)
eindelijk een officieel ondersteunde MCedit?quote:Biomes are saved per x/z column, which means they can be altered by tools
wat ik daar uit begrijp: een chunk is nu slechts 16x16x16 i.p.v 16x128x16? (m.a.w. er zijn meer chunks?)quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:56 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.mojang.com/2012/02/14/new-minecraft-map-format-anvil/
OMFG !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |