quote:
Op maandag 5 maart 2012 09:00 schreef Sant. het volgende:[..]
Wij zoeken juist zo min mogelijk Nederlanders, als ik iets niet moet ik het dat wel. Wij waren in Solden en gingen apres skien. Kom ik aan de bar, word ik in het Nederlands aangesproken wat ik wil drinken.. Nee dank je..
Wij zoeken juist de Duitse tenten op, veel gezelliger!
Maar goed, ieder zijn ding, al ben je de eerste die ik hoor die zegt dat Ischgl tegenvalt..
Ja, had er ook hoge verwachtingen van.. Ben inmiddels in Nauders, Serfaus/Fiss/Ladis, Kaprun, Sölden, Neustift en Alpbach geweest en qua skigebied staat het gewoon niet op 1, wel in de top 3 hoor.

Mja kwam ook doordat we nu sinds jaren weer een keer in de voorjaarsvakantie zaten (wat ik veel te druk vind) en doordat ik met een groep met vooral beginners was. We konden dus niet vaak in een leuk bergrestaurantje lunchen bijvoorbeeld, maar moesten in de vreetschuur eten bij de gondel.
En verder vond ik de après-ski dus wel echt tegenvallen, Kuhstall was of 18-jarigen of 40-jarigen, wel prima sfeer verder, Schatzi's was echt heel oostblok, Nicki's Stadl weer voor bejaarden en uiteindelijk kregen we de tip van onze hoteleigenaar om naar de Pascha te gaan. Nou heb nog nooit zo gelachen. Er waren werkelijk alleen maar kerels die kwijlend naar elkaar of naar de danseressen op de blokken keken. Vriendin van me en ik dachten eigenlijk dat het stiekem een gayclub was, maar dat was volgens de barman toch echt niet zo.
Mja, misschien stel ik te hoge eisen hoor, zoek gewoon een beetje een studenterig gebeuren, heb geen behoefte eraan om te hossen met veertigers.

En of het dan nou Duitsers zijn of Nederlanders maakt niet zoveel uit, maar in Ischgl vond ik gewoon geen van beide.