abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 17 april 2012 @ 21:18:04 #176
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_110459301
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 21:15 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ik ben gefrustreerd omdat ik toevallig 2 keer een aanvaring heb waar jij min of meer betrokken bij bent?
Je loopt allerhande DM's te versturen met dreigende ondertoon.
Dit ligt niet aan Joi of Kingtoppie, dat weet ik heel verdomde zeker nu. Jij doet vreemde dingen.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  dinsdag 17 april 2012 @ 21:19:28 #177
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_110459388
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 21:18 schreef Staal het volgende:

[..]

Je loopt allerhande DM's te versturen met dreigende ondertoon.
Dit ligt niet aan Joi of Kingtoppie, dat weet ik heel verdomde zeker nu. Jij doet vreemde dingen.
Dat mag duidelijk zijn ja.

Neo-Mullen wil je er rekening mee houden dat FOK! niet van jou is en jouw wil geen wet is.
pi_110459579
Wtf is dit voor gesamenspan :') en ik weet niet of een mod de mogelijkheid heeft om mijn DM geschiedenis te checken, maar ga in hemelsnaam je gang.
Praat niet over dingen als je er niets vanaf weet omdat het toevallig 2 keer is voorgekomen :')

Niemand lijkt verder in te gaan op de inhoud van de strekking, er wordt puur en alleen modder gegooid om de inhoud te vermijden lijkt het wel. Ik stel nogmaals de vraag: waarom is een eigen topic openen over een probleem of het contact opnemen via PM of DM na aanleiding van een post in het Hvjjn-topic geen goed alternatief, maar moet het hele topic meegenieten van elk dingetje dat wordt aangekaart?
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 17 april 2012 @ 21:28:07 #179
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_110459899
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 21:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wtf is dit voor gesamenspan :') en ik weet niet of een mod de mogelijkheid heeft om mijn DM geschiedenis te checken, maar ga in hemelsnaam je gang.
Praat niet over dingen als je er niets vanaf weet omdat het toevallig 2 keer is voorgekomen :')
Schei uit met je flauwekul joh. En wat kwam je hier aankaarten? Ja, Kingtoppie postte wat, ja nu niet maar ik wil er toch wel wat van zeggen.

Ik snap heel goed dat mods in R&P niet zitten te wachten op nog een slowchat. Maar men mag best wel eens iets tegen een ander zeggen. Ook wanneer jij iemand niet moet, dat is dan heel jammer voor je.
En dan hoef je geen DM's te versturen met dreigende ondertoon. Iedere DM van jou is teveel.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  dinsdag 17 april 2012 @ 21:28:52 #180
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_110459941
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 21:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wtf is dit voor gesamenspan :') en ik weet niet of een mod de mogelijkheid heeft om mijn DM geschiedenis te checken, maar ga in hemelsnaam je gang.
Al die DM's die jij mij destijds gestuurd heb, heb ik toen laten lezen door 2 moderators. Dus misschien ook beter als jij mij geen DM's meer stuurt, want je ziet: ik hou het niet privé. :)
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
  dinsdag 17 april 2012 @ 21:33:28 #181
262 Re
Kiss & Swallow
pi_110460192
Zijn we allemaal niet giga aan het overdrijven.... Dreigen, openbaren.... Hou eens op en zo.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_110460247
quote:
15s.gif Op dinsdag 17 april 2012 21:28 schreef Staal het volgende:

[..]

Schei uit met je flauwekul joh. En wat kwam je hier aankaarten? Ja, Kingtoppie postte wat, ja nu niet maar ik wil er toch wel wat van zeggen.

Ik snap heel goed dat mods in R&P niet zitten te wachten op nog een slowchat. Maar men mag best wel eens iets tegen een ander zeggen. Ook wanneer jij iemand niet moet, dat is dan heel jammer voor je.
En dan hoef je geen DM's te versturen met dreigende ondertoon. Iedere DM van jou is teveel.
Als je al mijn posts goed had doorgelezen had je ook gezien dat er niets mis is om soms een woordje met elkaar uit te wisselen. Dat is zelfs nodig anders word het gewoon een simpele opsomming.
Maar het lijkt soms een datingstopic te worden met vaak wederzijds geflirt enzo. Leuk voor degene die zich daar mee bezighouden, maar als buitenstaander is het alleen maar 'topicvervuiling'. Dat is het ENIGE dat ik hier in het FB-topic aan probeer te kaarten.

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 17:39 schreef Sneezeechu het volgende:
Ik voel me ellendig en zwaar kut ;(
quote:
12s.gif Op dinsdag 17 april 2012 17:50 schreef Staal het volgende:

[..]

Ik hoef er niets over te weten.
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 april 2012 17:54 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Ja godver dat wil ik ook helemaal niet, daar is dit topic niet voor bedoeld hoor dat je erop reageert ;(
Dit is gewoon jammerlijk natrappen in public. Daarop stuurde ik een DM dat ik een TR zou maken als het niet zou stoppen. Meer heeft niet plaatsgevonden.
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 17 april 2012 @ 21:34:53 #183
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_110460279
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2012 21:33 schreef Re het volgende:
Zijn we allemaal niet giga aan het overdrijven.... Dreigen, openbaren.... Hou eens op en zo.
Maak hem mod. Hij wil dolgraag. Lukt het op de voorgrond niet dan misschien wel op de achtergrond. Ik vind dat raar gedrag, sorry.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  dinsdag 17 april 2012 @ 21:35:45 #184
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_110460318
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 21:34 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Als je al mijn posts goed had doorgelezen had je ook gezien dat er niets mis is om soms een woordje met elkaar uit te wisselen. Dat is zelfs nodig anders word het gewoon een simpele opsomming.
Maar het lijkt soms een datingstopic te worden met vaak wederzijds geflirt enzo. Leuk voor degene die zich daar mee bezighouden, maar als buitenstaander is het alleen maar 'topicvervuiling'. Dat is het ENIGE dat ik hier in het FB-topic aan probeer te kaarten.

[..]

[..]

[..]

Dit is gewoon jammerlijk natrappen in public. Daarop stuurde ik een DM dat ik een TR zou maken als het niet zou stoppen. Meer heeft niet plaatsgevonden.
Het was een aanval naar Kingtoppie. Ik lees verdomde goed.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  dinsdag 17 april 2012 @ 21:36:14 #185
262 Re
Kiss & Swallow
pi_110460354
quote:
15s.gif Op dinsdag 17 april 2012 21:34 schreef Staal het volgende:

[..]

Maak hem mod. Hij wil dolgraag. Lukt het op de voorgrond niet dan misschien wel op de achtergrond. Ik vind dat raar gedrag, sorry.
Ik vind het vooral vermoeiend. Leven en laten leven
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_110460398
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 21:35 schreef Staal het volgende:

[..]

Het was een aanval naar Kingtoppie. Ik lees verdomde goed.
Waar the fuck maak je dat uit op? Ik noemde hem enkel en alleen omdat hij zich het meest schuld maakt aan het eerder genoemde gedrag.
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 17 april 2012 @ 21:41:28 #187
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_110460641
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 21:37 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Waar the fuck maak je dat uit op? Ik noemde hem enkel en alleen omdat hij zich het meest schuld maakt aan het eerder genoemde gedrag.
Maar vandaag niet maar eigenlijk vond je dat KT zijn bek moest houden want hier en daar ondersneeuwen. En diverse users vonden dat je liep te jankzakken en toen dacht je van nou dan snoer ik ze de mond wel even via DM.

Hou nou eens op man. Leven en laten leven. Het wordt mij gezegd maar ik ben niet zo moeilijk maar ik vind dat je zeurt en dat zeg ik je gewoon openlijk en niet stiekem en als jij dit en dat post dan doe ik wel eventjes van dattem. Snap je?
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  dinsdag 17 april 2012 @ 21:41:52 #188
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_110460663
Maar Neo-Mullen, blijkbaar voel je je op het moment niet zo goed. Daar hebben we een speciaal topic voor om dat te uiten...
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_110460666
Ik kom zelden in het bewuste topic maar tjonge jonge, WTF is er erg aan als iemand doorvraagt?! Dat heet interesse volgens mij, En dat je er geen SC van wil maken, dat snap ik allemaal wel, maar denk om de bloeddruk mensen! Klein voorbeeld A:: Ik voel me nerveus,want ik moet naar het ziekenhuis voor onderzoeken, B: Oh jammer voor je!

Dan vraag je toch verder, en wens je iemand succes! Maar goed ik zal het wel niet snappen
S. 2014
J. 2016
pi_110460683
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 21:34 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Als je al mijn posts goed had doorgelezen had je ook gezien dat er niets mis is om soms een woordje met elkaar uit te wisselen. Dat is zelfs nodig anders word het gewoon een simpele opsomming.
Maar het lijkt soms een datingstopic te worden met vaak wederzijds geflirt enzo. Leuk voor degene die zich daar mee bezighouden, maar als buitenstaander is het alleen maar 'topicvervuiling'. Dat is het ENIGE dat ik hier in het FB-topic aan probeer te kaarten.

[..]

[..]

[..]

Dit is gewoon jammerlijk natrappen in public. Daarop stuurde ik een DM dat ik een TR zou maken als het niet zou stoppen. Meer heeft niet plaatsgevonden.
Je dreigde en weet heel goed dat je blij mag zijn dat ik mij dus daadwerkelijk enorm kut voel maar jij weet dat schijnbaar zo goed dat jij het gore lef hebt om mij in DM te gaan lopen dreigen en nee Meneer Mullen die zeik pik ik niet net als anderen.
  dinsdag 17 april 2012 @ 21:44:24 #191
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_110460812
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 21:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik kom zelden in het bewuste topic maar tjonge jonge, WTF is er erg aan als iemand doorvraagt?! Dat heet interesse volgens mij, En dat je er geen SC van wil maken, dat snap ik allemaal wel, maar denk om de bloeddruk mensen! Klein voorbeeld A:: Ik voel me nerveus,want ik moet naar het ziekenhuis voor onderzoeken, B: Oh jammer voor je!

Dan vraag je toch verder, en wens je iemand succes! Maar goed ik zal het wel niet snappen
Dit dus.
Zolang het niet elke keer gebeurt er en niet telkens opnieuw doorgevraagd wordt door dezelfde persoon zodat er een soort slowchat ontstaat, is er niks mis mee.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_110460855
Wat een gejank hier zeg, bovendien worden er onwaarheden vertelt wat betreft de DM's. Ik heb letterlijk gezegd dat ik een TR zou sturen als het publiekelijk natrappen niet zou stoppen. Als dat al een bedreiging is weet ik het ook niet meer :')
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 21:44 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Dit dus.
Zolang het niet elke keer gebeurt er en niet telkens opnieuw doorgevraagd wordt door dezelfde persoon zodat er een soort slowchat ontstaat, is er niks mis mee.
Helemaal mee eens, altijd al geweest.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_110461144
quote:
15s.gif Op dinsdag 17 april 2012 21:41 schreef Staal het volgende:

[..]

Maar vandaag niet maar eigenlijk vond je dat KT zijn bek moest houden want hier en daar ondersneeuwen. En diverse users vonden dat je liep te jankzakken en toen dacht je van nou dan snoer ik ze de mond wel even via DM.
Pertinent onwaar wat je hier vertelt. Waar zeg ik dat KT zijn bek moest houden?

En ik heb alleen jou en die andere knakker aangesproken op dat natrappen in dat topic. Ik hebt alleen 'gedreigd' met een TR als het niet zou stoppen.
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 17 april 2012 @ 22:00:42 #194
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_110461798
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 21:50 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Pertinent onwaar wat je hier vertelt. Waar zeg ik dat KT zijn bek moest houden?

En ik heb alleen jou en die andere knakker aangesproken op dat natrappen in dat topic. Ik hebt alleen 'gedreigd' met een TR als het niet zou stoppen.
Dat lef heb je niet nee maar dat was wel hetgeen je graag even wilde aankaarten. Jah, nu niet maar Kingtoppie etc.

En de rest van je post spreekt voor zich. Ik laat me door jou gewoon niet bedreigen. Door niemand niet. Nergens heb ik iemand nagetrapt en met andere "knakkers" heb ik ook niets van doen. Ik laat me door jou geen regels opleggen, ik weet verdorie niet eens wie je bent joh.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_110514085
Zo ! ik zit met stomme verbazing dit topic te lezen, o.a. IK heb notabene gezegd tegen
Kingtoppie dat het vervelend is als hij steeds DM's stuurt en dat hij best iets gewoon aan
iemand gewoon op het forum mag vragen, daar is FOK toch voor?

Als diegene er niet over wil praten of er verder niets over kwijt wil dan kan je dat toch gewoon zeggen?

Ik begreep Kingtoppie in het begin ook verkeerd, het is gewoon een lief joch dat interesse toont
in mensen, daar zouden andere nog een voorbeeld aan kunnen nemen.

En rottige of dreig DM's stuurt Kingtoppie al hélemaal niet !

Ik weet niet wie Neo-Mullen is maar als ik één DM nu krijg dan is 1 druk op de knop voldoende
om hem te blokkeren, makkelijk zat (8>

Kingtoppie hier een beetje zwart lopen maken :') en dan nog mensen dreig DM's sturen ook?

Tsssssssssss :')
pi_110514419
Mja, ik vind persoonlijk niet dat neo-mullen mij zwart maakt oid.

Tegen mij is die ook nooit uitgevallen ofzo, doet altijd wel netjes...
Ik kan me alleen wel voorstellen dat hij een persoon is die alles moet hebben zoals hij het wilt en dat hij daarin soms wat uitschiet.

Maar dat is ook maar een gevoel.

:W
Rustig aan.
pi_110514513
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 23:36 schreef kingtoppie het volgende:
Mja, ik vind persoonlijk niet dat neo-mullen mij zwart maakt oid.

Tegen mij is die ook nooit uitgevallen ofzo, doet altijd wel netjes...
Ik kan me alleen wel voorstellen dat hij een persoon is die alles moet hebben zoals hij het wilt en dat hij daarin soms wat uitschiet.

Maar dat is ook maar een gevoel.

:W
Wat is dan het probleem hier ? :')

er is dus eigenlijk geen probleem :+
  woensdag 18 april 2012 @ 23:40:37 #198
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_110514593
Nu is het wel een keer klaar hoor.
Je moeder is een hamster
pi_110514597
- nee -

[ Bericht 99% gewijzigd door Crutch op 18-04-2012 23:42:13 ]
Rustig aan.
pi_110514644
- nee-

[ Bericht 98% gewijzigd door Crutch op 18-04-2012 23:42:19 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')