quote: Op donderdag 9 februari 2012 22:20 schreef ThunderBitch het volgende:Misschien zijn de mensen ook wel een beetje Dewi-moe.
quote: Op donderdag 9 februari 2012 22:18 schreef Cee het volgende:Hij heeft een keer het toilet van de zus van m'n collega gefixt.
quote: Op donderdag 9 februari 2012 22:20 schreef D. het volgende:[..]Slecht voor Lois Lane
quote: Op donderdag 9 februari 2012 22:22 schreef Maartel het volgende:51 tegen 50??Oh wacht.. t zijn geen procenten hoop ik?
quote: Op donderdag 9 februari 2012 22:22 schreef Joooo-pi het volgende:Geen pech voor Pechler
quote:Dewi Pechler baalt van hobbelige carrièreLaatste update: 8 februari 2012 08:12 infoROTTERDAM - Dewi Pechler is niet echt te spreken over het verloop van haar carrière.Foto: ANPDe zangeres zegt woensdag in het AD dat haar deelname aan The Winner Is... een herhaalde poging is om haar loopbaan nieuw leven in te blazen.De korte successen die Dewi had, zijn nooit echt uitgegroeid tot iets structureels. Ook op financieel gebied kan een nieuwe impuls geen kwaad. "Ik doe ook mee voor het geld. Dat kan ik best gebruiken."Zeven jaar na haar vierde plek in Idols probeerde Dewi in 2009 een nieuwe start te maken door mee te doen aan Popstars. Die opleving was van korte duur."Het liefst wil ik als succesvol artiest blijven bestaan, maar ik weet dat zoiets maar voor een paar mensen is weggelegd. Ik zou liegen als ik zei dat het uitblijven van gegarandeerd succes, niet frustrerend is."Met zingen alleen kan de Haarlemse nu niet rondkomen. Ze werkt dan ook drie tot vier dagen per week in een tweedehandskledingzaak.