donderdag 9 februari 2012 @ 17:32:38 #1
268457 robuust89
Kan direct uit de hoek komen
pi_107797092
registreer om deze reclame te verbergen
35lvp0z.png

XTC Verzameltopic: Alles over XTC

OP
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  donderdag 9 februari 2012 @ 17:34:45 #2
268457 robuust89
pi_107797155
LaPo:
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:27 schreef Bozepiemel het volgende:

[..]

Een kwartje is 45 mg, dat is wel erg weinig. Ik zou lekker met een halve beginnen, dat is prima voor de eerste keer.
pi_107797265
Eens met Bozepiemel. Tenzij je een chick bent.
  donderdag 9 februari 2012 @ 17:45:59 #4
268457 robuust89
pi_107797514
Bromfiets, hoeveel weeg je?
(je zit meestal wel goed met 100 mg ja ^O^ )
pi_107797548
Mensen ervaring met bijpakken met een 'minieme' hoeveelheid? Dus bijvoorbeeld een kwart van een speaker als je met een halfje bent begonnen. Wil 't volgende maand weer eens gaan doen op een feest en heb geen zin om compleet wazig te zijn op het einde, maar wil ook wel een beetje lekker gaan :P.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  donderdag 9 februari 2012 @ 17:48:56 #6
268457 robuust89
pi_107797617
quote:
5s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:47 schreef yosander het volgende:
Mensen ervaring met bijpakken met een 'minieme' hoeveelheid? Dus bijvoorbeeld een kwart van een speaker als je met een halfje bent begonnen. Wil 't volgende maand weer eens gaan doen op een feest en heb geen zin om compleet wazig te zijn op het einde, maar wil ook wel een beetje lekker gaan :P.
Dat doe ik ja, nog steeds een goed resultaat.
pi_107797670
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:48 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Dat doe ik ja, nog steeds een goed resultaat.
Oke, en wat voor pauzes houd je dan aan?
  donderdag 9 februari 2012 @ 17:58:32 #8
268457 robuust89
pi_107797939
quote:
11s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:50 schreef yosander het volgende:

[..]

Oke, en wat voor pauzes houd je dan aan?
Wat ik doe:
Hele (100 mg)
na een uur na inslag een halve (50 mg)
uur daarna nog een halve, en dat is het :P
pi_107798069
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:58 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Wat ik doe:
Hele (100 mg)
na een uur na inslag een halve (50 mg)
uur daarna nog een halve, en dat is het :P
Hmm, de laatste keer deed ik twee keer een hele van 100mg, maar wel met een pauze van ruim twee uur ertussen (en inslaan duurt bij mij ook altijd wel zo'n 45-60 minuten). Kon toen wat mij betreft nog wel een stuk harder, zal m'n pauze(s) de volgende keer wat kleiner maken :P.
  donderdag 9 februari 2012 @ 18:16:33 #10
243666 Bromfiets
Dus niet snorfiets
pi_107798449
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:45 schreef robuust89 het volgende:
Bromfiets, hoeveel weeg je?
(je zit meestal wel goed met 100 mg ja ^O^ )
Ik weeg 80 kg :P
  donderdag 9 februari 2012 @ 18:17:05 #11
243666 Bromfiets
Dus niet snorfiets
pi_107798464
ik bedoelde eigenlijk ook meer van kwartje pakken en half uur later nog een kwartje pakken...
  donderdag 9 februari 2012 @ 18:21:28 #12
268457 robuust89
pi_107798600
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 18:17 schreef Bromfiets het volgende:
ik bedoelde eigenlijk ook meer van kwartje pakken en half uur later nog een kwartje pakken...
Dat is persoonlijk, als je een geleidelijke come-up wil kan je dat doen.
  donderdag 9 februari 2012 @ 18:30:00 #13
243666 Bromfiets
Dus niet snorfiets
pi_107798874
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2012 18:21 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Dat is persoonlijk, als je een geleidelijke come-up wil kan je dat doen.
dat lijkt me de eerste keer wel handig...
pi_107799415
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 18:30 schreef Bromfiets het volgende:

[..]

Heb toevallig afgelopen week twee vrienden mee gehad die nieuw waren op gebied van XTC. Allebei zo rond de 80kg (ik gok de één 80kg, de ander 85kg) en allebei met een speaker op pad. Die van 80kg begon met een halve, ging lekker zoals het hoort, maar niet keihard/te hard. De ander, 85kg, begon met een kwart, een kwartier later nog een kwart en die kwam niet helemaal in zijn space. Vijf kwartier à 1,5 uur na inname eerste kwart nam hij nog een halve bij, toen ging hij lekker maar ook niet heel hard/te hard.

Beter geen net-niet ervaring/inslag eerste keer hebben als je het mij vraagt, zou gewoon een halve pakken, gaat echt niet fout.
pi_107799800
Pas geleden weer is Human Traffic gekeken, zoveel herkenning gewoon , niet normaal :D
pi_107800395
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 18:17 schreef Bromfiets het volgende:
Gewoon een halve nemen, en een uur of 2 later de andere.
FC Utrecht
Housemusic is a universal language, spoken and understood by all.
Mijn muziek.
pi_107800684
quote:
Ik doe dit altijd omdat ik bang ben om te hard te agan na een halve bijpakken. Ik vind het fijn, pak meestal elk uur een kwartje.

Wat ik wel wil weten is of het verstandig is en het kwaad kan om met een beetje griep/verkoudheid/keelpijn een snoepje te droppen. Het is immers 3 maanden geleden en keek best wel uit naar dit feest zaterdag. Dat het slecht is weten we allemaal. Maar ervaringen?
pi_107801133
Mwa, volgens mij maakt het niet heel veel uit. Verkouden ben je toch al. Je moet alleen niet verwachten dat je dan maandag weer top fit ben :p
pi_107801167
Je zal de dag(en) erna inderdaad nog wat rotter zijn dan normaal.
FC Utrecht
Mijn muziek.
pi_107801622
Yep. Naja, die verkoudheid is sinds dinsdag wel bezig dus misschien dat het morgen of overmorgen toch nog wat weg-ebt. :D
pi_107801635
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:25 schreef deman13 het volgende:

[..]

Ik doe dit altijd omdat ik bang ben om te hard te agan na een halve bijpakken. Ik vind het fijn, pak meestal elk uur een kwartje.

Wat ik wel wil weten is of het verstandig is en het kwaad kan om met een beetje griep/verkoudheid/keelpijn een snoepje te droppen. Het is immers 3 maanden geleden en keek best wel uit naar dit feest zaterdag. Dat het slecht is weten we allemaal. Maar ervaringen?
Gewoon gooien aansteller :')
pi_107801697
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:45 schreef Drs_Pauper het volgende:

[..]

Gewoon gooien aansteller :')
Haha, heb altijd dat ik bang ben om 'te hard' te gaan..
  donderdag 9 februari 2012 @ 19:47:55 #23
64925 kikoooooo
Kwart over partytime
pi_107801762
quote:

[..]

Daar ga je niks vab merken. Wss is je griep gewoon over na je space. Heb ik ook al eens gehad.
I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. I have never felt so great. All the next day I felt like a 'citizen of the universe' rather than a citizen of the planet.
Een reden om een Mac te nemen :')
pi_107801822
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:46 schreef deman13 het volgende:

[..]

Haha, heb altijd dat ik bang ben om 'te hard' te gaan..
Als je elk uur een kwartje pakt is het echt zonde van je pil vind ik. Kan je beter een hele pakken, of desnoods twee keer een halve.
pi_107801930
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:47 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Daar ga je niks vab merken. Wss is je griep gewoon over na je space. Heb ik ook al eens gehad.
Serieus? Of is dit gewoon een troll? :')

quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:49 schreef Drs_Pauper het volgende:

[..]

Als je elk uur een kwartje pakt is het echt zonde van je pil vind ik. Kan je beter een hele pakken, of desnoods twee keer een halve.
Ja, ik ga Zaterdag, mits ik mij goed voel maar eens een halfje droppen als vervolg.
Ik heb wel speakers trouwens, mocht dat uitmaken qua dosering.
pi_107802048
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 18:30 schreef Bromfiets het volgende:

[..]

Als je dat doet zal je er voor de rest van je leven waarschijnlijk spijt van hebben. Je bent 80kg, 45mg is dan echt heel weinig. Die halve pil zal zeker goed vallen, als je telkens met kwartjes zit te klooien dan heb je kans dat ie er nooit echt inhakt.
  donderdag 9 februari 2012 @ 19:58:36 #27
366603 Romsel
Sowieso baas!
pi_107802256
quote:
Toen ik voor de eerste keer pakte was ik de drie dagen daarvoor niet lekker.
Veel diaree, kotsen etc. Gewoon gedropt en niks gemerkt.
Het had zelfs een opluchtende/laxerende werking.
Maar daar zal ik niet teveel over in detail treden hihi ;)
pi_107802264
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:50 schreef deman13 het volgende:

[..]

[..]

Ja, ik ga Zaterdag, mits ik mij goed voel maar eens een halfje droppen als vervolg.
Ik heb wel speakers trouwens, mocht dat uitmaken qua dosering.
Gewoon die hele speaker pakken. Als nooit eens een hoge dosis neemt mis je gewoon die echte mdma experience :D
  donderdag 9 februari 2012 @ 20:08:42 #29
64925 kikoooooo
Kwart over partytime
pi_107802726
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:50 schreef deman13 het volgende:

[..]

[..]

Ik ben serieus :)
I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. I have never felt so great. All the next day I felt like a 'citizen of the universe' rather than a citizen of the planet.
pi_107803079
quote:

[..]

Ik doe dit altijd omdat ik bang ben om te hard te agan na een halve bijpakken.

pi_107803644
Hooooooi! Laatst is een pil (tweede keer) helemaal verkeerd bij mij gevallen. Ik werd redelijk depressief en schrok van mezelf in de spiegel enzo. :') Ik ben naar huis gebracht en heb de hele nacht rondgelopen in mijn kamer terwijl iedereen fun had. :') Beetje jammer en vreemd ook.
pi_107804527
quote:
17s.gif Op donderdag 9 februari 2012 20:26 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Hooooooi! Laatst is een pil (tweede keer) helemaal verkeerd bij mij gevallen. Ik werd redelijk depressief en schrok van mezelf in de spiegel enzo. :') Ik ben naar huis gebracht en heb de hele nacht rondgelopen in mijn kamer terwijl iedereen fun had. :') Beetje jammer en vreemd ook.
Hallo, dat is vervelend. Weet je nog welke pil het was? En hoeveel van die pil had je naar binnengewerkt?

En van je zelf schrikken als je in de spiegel kijkt hoort er nou eenmaal bij.
pi_107804774
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 20:43 schreef Bozepiemel het volgende:

[..]

Hallo, dat is vervelend. Weet je nog welke pil het was? En hoeveel van die pil had je naar binnengewerkt?

En van je zelf schrikken als je in de spiegel kijkt hoort er nou eenmaal bij.
Hoi. Ja, best wel. ;( Een witte mickey mouse (ik had al gezocht op internet maar heb niets kunnen vinden over die pil), aangenomen van een goede vriend van me. Half, had 'm gedeeld met een vriendin. Zij reageerde d'r wel goed op. Ik begrijp het niet helemaal maar goed, volgende keer beter! ^O^
pi_107805641
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 20:47 schreef Lauzi-1993 het volgende:

[..]

Hoi. Ja, best wel. ;( Een witte mickey mouse (ik had al gezocht op internet maar heb niets kunnen vinden over die pil), aangenomen van een goede vriend van me. Half, had 'm gedeeld met een vriendin. Zij reageerde d'r wel goed op. Ik begrijp het niet helemaal maar goed, volgende keer beter! ^O^
Volgende keer beter inderdaad, hij is waarschijnlijk gewoon fout gevallen aangezien je vriendin er wel goed op ging.

Voor de volgende keer koop wat bekendere pillen, zodat je weet dat ze zuiver zijn en weet hoeveel mg mdma er in zit (via dit forum of andere forums te checken). En sinds het je nieuwe bent met xtc; probeer het gebruik maximaal te houden op 1 keer per 2 maanden.

En nog een waarschuwing; er zijn flink sterke pillen in de omloop, pillen van 200mg mdma zijn geen uitzondering. Voor een dame van 60 kg kan dat teveel om er in 1 keer in te knallen. Probeer er achter te komen welke dosissen voor jouw geschikt zijn.
pi_107805712
quote:
Ja, zaterdag gedaan. Begonnen met een halve speaker, toen uurtje later kwart erin en weer een uur later nog een kwart erin. Werkt prima.
Op 25-09-2008 19:32 schreef beverton
whehehe het is Patriek Lodiers van de lama's
pi_107805770
quote:
14s.gif Op donderdag 9 februari 2012 21:06 schreef Radioheader het volgende:

[..]

Ja, zaterdag gedaan. Begonnen met een halve speaker, toen uurtje later kwart erin en weer een uur later nog een kwart erin. Werkt prima.
Denk dat ik dat maar ga aanhouden :Y.
pi_107805948
quote:
14s.gif Op donderdag 9 februari 2012 21:06 schreef Radioheader het volgende:

[..]

Zo doe ik het ook altijd. Gaat prima, al voel ik nooit wat van dat laatste kwartje.
Have you ever had a dreams, that- s- that- you- um- you had- you- you d- you w- you could- you do- you wi- you wan's- you- you could do so- you- you do- you could- you- you wan- you wan' 'em to do you so much- you could do anything?
pi_107811132
Dat gekut met die kwartjes altijd. Laatst een keer geprobeerd, had 140mg fluoramfetamine en ruim 2 uur later een kwartje q-dance. Voelde er vrij weinig van, ruim een uur later nog een kwartje en nog steeds niks, behalve vaagheid tijdens de after :') .
pi_107811339
Kwartjes ben ik ook geen voorstander van. Gewoon twee keer ~100mg pakken dan.

Dit soort reacties snap ik ook echt niet:

quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 16:54 schreef Bromfiets het volgende:
Zaterdag op hard bass voor het eerst, heb witte speakers, begin mooi met een kwartje :)
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 16:59 schreef Esenes het volgende:
Verstandig :)
Waarom zou je aangeven dat het 'verstandig' is als je helemaal niks weet over gewicht en welke batch? Begin gewoon met 1mg-1.5mg/kg en een paar uur later nog zo'n dosis. Beter iets teveel dan te weinig.

Je kan ook doorslaan in voorzichtigheid. Net-niet gaan is het naarste wat er is. ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 21:11 schreef SjaakKlapkaak het volgende:

[..]

Zo doe ik het ook altijd. Gaat prima, al voel ik nooit wat van dat laatste kwartje.
Dan is het dus niet prima haha. Gewoon volgende keer een halve erin. Dan ga je in die tweede space nog wel lekker.
pi_107811411
quote:
14s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:49 schreef De_kromme het volgende:
Kwartjes ben ik ook geen voorstander van. Gewoon twee keer ~100mg pakken dan.

Dit soort reacties snap ik ook echt niet:

[..]

[..]

Waarom zou je aangeven dat het 'verstandig' is als je helemaal niks weet over gewicht en welke batch? Begin gewoon met 1mg-1.5mg/kg en een paar uur later nog zo'n dosis. Beter iets teveel dan te weinig.

Je kan ook doorslaan in voorzichtigheid. Net-niet gaan is het naarste wat er is. ;)

[..]

Dan is het dus niet prima haha. Gewoon volgende keer een halve erin. Dan ga je in die tweede space nog wel lekker.
Beter te veel dan te weinig? Ik volg je wel hoor, maar beter te weinig dan te veel :P
pi_107811540
quote:
2s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:51 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Beter te veel dan te weinig? Ik volg je wel hoor, maar beter te weinig dan te veel :P
Er staat 'beter iets te veel, dan iets te weinig'. Prima advies lijkt me. Niet gaan kloten met kwartjes joh (behalve als je een chick bent en niks weegt natuurlijk).

Zelf niet eens zoveel drang om het op korte termijn te doen, over een tijdje maar eens een leuk feestje uitzoeken. En sowieso deze zomer op een festival, nog nooit outdoor gebruikt. Iemand aanraders? :D
pi_107811643
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:55 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Er staat 'beter iets te veel, dan iets te weinig'. Prima advies lijkt me. Niet gaan kloten met kwartjes joh (behalve als je een chick bent en niks weegt natuurlijk).

Zelf niet eens zoveel drang om het op korte termijn te doen, over een tijdje maar eens een leuk feestje uitzoeken. En sowieso deze zomer op een festival, nog nooit outdoor gebruikt. Iemand aanraders? :D
Ja weet ik. Maar daar ben ik het niet mee eens. Als je de 1e keer gebruikt weet je niet echt wat je overkomt (zoals Bromfiets die je hierboven quote). Te hard gaan is dan erg verwarrend, als je niet hard genoeg gaat kan je gewoon bij pakken en dan begint je space iets later, gaat het ook langer door. Verlies je niets door.
pi_107811705
quote:

[..]

Ik vind niets zo vervelend als dat 'net niet gevoel', dus inderdaad wel gewoon een fatsoenlijke dosis pakken.
En 7th sunday is een leuk festival ^O^ heb je vanalles wat.
pi_107811879
quote:
2s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:57 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Ja weet ik. Maar daar ben ik het niet mee eens. Als je de 1e keer gebruikt weet je niet echt wat je overkomt (zoals Bromfiets die je hierboven quote). Te hard gaan is dan erg verwarrend, als je niet hard genoeg gaat kan je gewoon bij pakken en dan begint je space iets later, gaat het ook langer door. Verlies je niets door.
kan ik me ook wel in vinden :Y
pi_107811919
Ik heb vaak zat kwartjes genomen. Zelfs van pillen van 100 mg (en toen woog ik 90/95 kg). Ik heb echt meer dan genoeg mensen prima zien gaan op 50 mg. Die daarna nog een keer bijnamen.
Dus als je rustig aan wilt doen kun je gemakkelijk een kwart speaker nemen. Als je echt niks voelt kun je altijd nog wat extra nemen, echt geen man of vrouw overboord.
pi_107812028
quote:
2s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:57 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Ik weet natuurlijk niks over het gewicht van die Bromfiets. Maar als hij 18+ is en op gemiddeld gewicht zit, zou ik nooit 50mg aanraden om mee te beginnen. Pak in ieder geval minimaal 1mg/kg.

En dan kan je, als je wilt, een paar uur hierna nog wat bijpakken.

quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 23:03 schreef Radioheader het volgende:
Ik heb vaak zat kwartjes genomen. Zelfs van pillen van 100 mg (en toen woog ik 90/95 kg). Ik heb echt meer dan genoeg mensen prima zien gaan op 50 mg. Die daarna nog een keer bijnamen.
Dus als je rustig aan wilt doen kun je gemakkelijk een kwart speaker nemen. Als je echt niks voelt kun je altijd nog wat extra nemen, echt geen man of vrouw overboord.
Beginnen met 25mg? Dude.. Enige mensen die ik prima heb zien in mijn omgeving gaan op 50mg zijn kleine chicks.. Ben het ook niet met je eens dat er geen man overboord is, als je niks voelt van 25mg. Dat is gewoon zonde van je (eerste) trip zo'n net-niet ervaring. Gewoon iets meer pakken is helemaal niks mis mee.
pi_107812562
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 23:06 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Ik weet natuurlijk niks over het gewicht van die Bromfiets. Maar als hij 18+ is en op gemiddeld gewicht zit, zou ik nooit 50mg aanraden om mee te beginnen. Pak in ieder geval minimaal 1mg/kg.

En dan kan je, als je wilt, een paar uur hierna nog wat bijpakken.

[..]

Beginnen met 25mg? Dude.. Enige mensen die ik prima heb zien in mijn omgeving gaan op 50mg zijn kleine chicks.. Ben het ook niet met je eens dat er geen man overboord is, als je niks voelt van 25mg. Dat is gewoon zonde van je (eerste) trip zo'n net-niet ervaring. Gewoon iets meer pakken is helemaal niks mis mee.
Ik begon toen met 50 mg en steeds 25 mg bijgenomen. Prima trip geweest. Ken ook heel veel gasten die zijn begonnen met 50 mg en daarna bijnemen. Kan echt prima, en absoluut geen net-niet ervaring. Maargoed, ik ken ook zat gasten die zijn begonnen met 100 mg en dat doe ik zelf ook weleens en dat gaat ook prima.
pi_107813083
Meh, ik ben geen voorstander van de trip met lage dosissen MDMA te 'verlengen'. Ik snap je punt wel, het is inderdaad altijd nog mogelijk om bij te pakken. En wellicht is het voor je eerste keer wel iig 'safe'. Hier denk ik echter dat het al verkeerd gaat, je zit er half in met een lage dosis en denkt 'He, ik kan nog wel wat bijpakken eigenlijk'. Dan maak je geen optimaal gebruik van de drug imo..

Natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen: mensen die uiterst gevoelig voor MDMA zijn, of juist heel veel nodig hebben. Maar over het algemeen denk ik, dat het aan te raden is om minimaal 1mg/kg te pakken bij je eerste keer. Zo wordt je meteen 'goed' de wondere wereld van XTC ingeschoten. ;)
  donderdag 9 februari 2012 @ 23:50:51 #49
140043 Isdatzo
Algemeen expert.
pi_107813767
Wat hij zegt.

Mijn eerste keer begon met een halve blauwe boom (90mg of zo, ik weeg +/- 75kg) en dat was een geweldige ervaring _O_ .

De 2e helft toen eigenlijk te laat genomen, maar dat is een ander verhaal.
Op dinsdag 2 maart 2010 00:20 schreef L.no het volgende:
Ik weet niet waar je het over hebt, maar Isdatzo heeft vast gelijk.
pi_107814202
Hoeveel nemen de vrouwen hier? Mijn vriendin gaat voor het eerst mee naar een feest. Wil haar een halve triforce geven om te beginnen, ze is 60 kilo. Ze heeft 1 x thuis een pil gehad, 2 x een halve en dat ging prima.
pi_107814347
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 00:05 schreef stoeltafel het volgende:
Hoeveel nemen de vrouwen hier? Mijn vriendin gaat voor het eerst mee naar een feest. Wil haar een halve triforce geven om te beginnen, ze is 60 kilo. Ze heeft 1 x thuis een pil gehad, 2 x een halve en dat ging prima.
Van de triforce pakte ik ook altijd halve, bijpakken naar behoefte. Was perfect voor mij ^O^
  vrijdag 10 februari 2012 @ 08:08:14 #52
64925 kikoooooo
Kwart over partytime
pi_107816999
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 21:05 schreef Bozepiemel het volgende:

[..]

Voor de volgende keer koop wat bekendere pillen, zodat je weet dat ze zuiver zijn en weet hoeveel mg mdma er in zit (via dit forum of andere forums te checken).
Laat ze testen man. Testcentra zijn er niet voor niets. Fora zijn onbetrouwbaar
pi_107817329
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 00:10 schreef Immie9 het volgende:

[..]

Van de triforce pakte ik ook altijd halve, bijpakken naar behoefte. Was perfect voor mij ^O^
Mooi om te horen. Halve moet inderdaad goed te doen zijn. Zelf neem ik vaak een hele omdat die er dan zo lekker bij nemen. Hoeveel nam jij totaal dan als meisje?

Zelf neem ik altijd twee zware pillen op een avond. In het verleden wel eens 3 pillen maar toen kreeg ik altijd buikpijn dus dat doe ik nooit meer :) Hoop nu dat de piek wat langer duurt dan de vorige keer op Loudness. Ging toen op twee triforce echt super lekker alleen was de piek maar 2 uurtjes. Heb nu 10 weken rust gepakt
pi_107818785
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 08:40 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Mooi om te horen. Halve moet inderdaad goed te doen zijn. Zelf neem ik vaak een hele omdat die er dan zo lekker bij nemen. Hoeveel nam jij totaal dan als meisje?

Zelf neem ik altijd twee zware pillen op een avond. In het verleden wel eens 3 pillen maar toen kreeg ik altijd buikpijn dus dat doe ik nooit meer :) Hoop nu dat de piek wat langer duurt dan de vorige keer op Loudness. Ging toen op twee triforce echt super lekker alleen was de piek maar 2 uurtjes. Heb nu 10 weken rust gepakt
Het is eigenlijk heel simpel, als je met veel mg begint, heb je een hogere piek die korter duurt.
Als je met minder mg begint, heb je een lagere piek die langer duurt.
FC Utrecht
Mijn muziek.
pi_107819753
Deze kwam een paar topics terug langs, gelukkig weer gevonden dankzij Google.

1023379_700b.jpg

Zou 'm wel op shirt willen of zo, komen zeker mooie gesprekken uit voort op feestjes met mensen die wel weten waar ze mee bezig zijn :D
pi_107819931
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 09:57 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Het is eigenlijk heel simpel, als je met veel mg begint, heb je een hogere piek die korter duurt.
Als je met minder mg begint, heb je een lagere piek die langer duurt.
Waarom zou minder mg 'langer' duren? Als je met veel mg begint, heb je een hogere piek, maar dit betekent niet dat je er dan ook sneller 'uit' raakt. Het enige wat belangrijk is als je je trip wilt verlengen, is op tijd bijpakken (en niet te weinig). Gewoon eenzelfde dosis als je begindosis.

Een tweede keer bijpakken heeft imo weinig nut, dan kan je alleen wat 'langer' door, maar de meeste effecten van XTC zijn al verdwenen. Daarom is het zo belangrijk om goed te doseren..
pi_107819987
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:48 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Waarom zou minder mg 'langer' duren? Als je met veel mg begint, heb je een hogere piek, maar dit betekent niet dat je er dan ook sneller 'uit' raakt. Het enige wat belangrijk is als je je trip wilt verlengen, is op tijd bijpakken (en niet te weinig). Gewoon eenzelfde dosis als je begindosis.

Een tweede keer bijpakken heeft imo weinig nut, dan kan je alleen wat 'langer' door, maar de meeste effecten van XTC zijn al verdwenen. Daarom is het zo belangrijk om goed te doseren..
Hoge piek > sneller je serotonine op

Lagere piek > minder snel je serotonine op
FC Utrecht
Mijn muziek.
pi_107820145
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:51 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Heb je daar een bron van? Het klinkt op zich wel logisch dat je 'meer' serotonine verbruikt als je harder gaat, maar ik geloof je niet op je bejaarde leeftijd. ;) En waarom zou je niet zo hoog mogelijk willen pieken? Je moet natuurlijk ook niet te hard gaan, maar een 'langere' lage piek is imo een stuk minder dan een steady hoge piek. Ik denk niet dat je je piek extra lang vast kan houden, als je met een lage dosis begint (dan kom je niet eens tot een piek).

Goed doseren is het advies. ^O^
pi_107820292
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:56 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Heb je daar een bron van? Het klinkt op zich wel logisch dat je 'meer' serotonine verbruikt als je harder gaat, maar ik geloof je niet op je bejaarde leeftijd. ;) En waarom zou je niet zo hoog mogelijk willen pieken? Je moet natuurlijk ook niet te hard gaan, maar een 'langere' lage piek is imo een stuk minder dan een steady hoge piek. Ik denk niet dat je je piek extra lang vast kan houden, als je met een lage dosis begint (dan kom je niet eens tot een piek).

Goed doseren is het advies. ^O^
Zal het eens opzoeken, kan me een grafiek herinneren waarin dat duidelijk werd, een hoge piek daalde veel sneller dan een minder hoge piek.

En in mijn ervaring is het ook gewoon zo, zelfde geldt voor vrienden.
FC Utrecht
Mijn muziek.
pi_107820385
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:02 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Zal het eens opzoeken, kan me een grafiek herinneren waarin dat duidelijk werd, een hoge piek daalde veel sneller dan een minder hoge piek.

En in mijn ervaring is het ook gewoon zo, zelfde geldt voor vrienden.
Alsnog gaat het nu om het verschil tussen een lage piek en een normale piek he. Als je 1mg/kg-1.5mg/kg pakt, heb je echt niet een 'te' hoge piek. Onder deze startdosis hou je een lage piek misschien langer vast, maar waarom zou je niet gewoon goed willen pieken? Ben benieuwd naar je grafiekje btw.
pi_107820480
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:05 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Alsnog gaat het nu om het verschil tussen een lage piek en een normale piek he. Als je 1mg/kg-1.5mg/kg pakt, heb je echt niet een 'te' hoge piek. Onder deze startdosis hou je een lage piek misschien langer vast, maar waarom zou je niet gewoon goed willen pieken? Ben benieuwd naar je grafiekje btw.
Zoek het van 't weekend even op, zit nu op werk dus ga niet zoeken naar drugs-sites. :P
FC Utrecht
Mijn muziek.
pi_107820585
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:09 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Zoek het van 't weekend even op, zit nu op werk dus ga niet zoeken naar drugs-sites. :P
Ach man, je zit in het XTC-topic op Fok! Dan kan dat er ook nog wel bij. ;)

Pillreports is wel geblokkeerd hier. :D
pi_107821163
Zo, ben een stuk meer opgeknapt. Morgen even afwachten maar denk dat ik mij fit genoeg voel om morgen weer eens te knallen!
pi_107821166
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:41 schreef EdNoolk het volgende:

[ afbeelding ]

Zou 'm wel op shirt willen of zo, komen zeker mooie gesprekken uit voort op feestjes met mensen die wel weten waar ze mee bezig zijn :D
Haha ja is van mij :9

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:51 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Lijkt mij ook logisch :)
pi_107821273
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:29 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Haha ja is van mij :9
Echt zó nice gewoon. Zou nog iets mooier/beter kunnen, klein detail (zoals die grote doppen, geniaal). Is toch ook gebruikelijk in de meme om die bezem te veranderen? Zou je ook nog iets vets mee kunnen doen. En natuurlijk zonder afsnijding aan de linker kant, al is het nu maar een klein stukje.

Denk er serieus over om de op een t-shirt te laten zetten, daarom vraag ik dit. Nog meer mensen evt interesse? Wil wel een kwalitatief goed shirt met een mooie druk, niet zo'n 'ik strijk er even over heen' print.
pi_107821383
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:32 schreef EdNoolk het volgende:

[..]

Echt zó nice gewoon. Zou nog iets mooier/beter kunnen, klein detail (zoals die grote doppen, geniaal). Is toch ook gebruikelijk in de meme om die bezem te veranderen? Zou je ook nog iets vets mee kunnen doen. En natuurlijk zonder afsnijding aan de linker kant, al is het nu maar een klein stukje.

Denk er serieus over om de op een t-shirt te laten zetten, daarom vraag ik dit. Nog meer mensen evt interesse? Wil wel een kwalitatief goed shirt met een mooie druk, niet zo'n 'ik strijk er even over heen' print.
Ja klopt ;) Maar ik ben absoluut geen fotoshop pro :P Vond dit gewoon leuk. Maar als je er nog wat mee wil, ga je gang :Y)
Afsnijding zat er al in geloof ik.
pi_107821596
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:35 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Ja klopt ;) Maar ik ben absoluut geen fotoshop pro :P Vond dit gewoon leuk. Maar als je er nog wat mee wil, ga je gang :Y)
Afsnijding zat er al in geloof ik.
Ik kan al helemaal niet photoshoppen, gewoon 0 zegmaar. Iemand anders misschien hier die er wat mee aan kan? Ben serieus en dit is niet zomaar een opleving of zo. Als je nu zo'n meme maakt zit er iig geen afsnijding in.

Ik zal het zelf nog even proberen, maar als iemand met tijd over het zou willen doen; heel graag! Als ik ze uiteindelijk laat drukken krijg je sowieso een exemplaar.
pi_107821967
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:41 schreef EdNoolk het volgende:

[..]

Ik kan al helemaal niet photoshoppen, gewoon 0 zegmaar. Iemand anders misschien hier die er wat mee aan kan? Ben serieus en dit is niet zomaar een opleving of zo. Als je nu zo'n meme maakt zit er iig geen afsnijding in.

Ik zal het zelf nog even proberen, maar als iemand met tijd over het zou willen doen; heel graag! Als ik ze uiteindelijk laat drukken krijg je sowieso een exemplaar.
Ja ik zie het inderdaad :) Toen viel het me niet op.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 12:24:09 #69
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_107823129
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:41 schreef EdNoolk het volgende:

[ afbeelding ]

Haha, als iemand deze netjes uit werkt wil ik hem echt wel graag op een shirt inderdaad! _O-
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
pi_107824158
Tekst:

2ldedi.jpg

Doppen:

15dkrjt.jpg

Speaker:

slmah1.jpg

Tot zover mijn paintskills, die zijn er dus níet. Ben 20 minuten bezig geweest voordat ik een beetje fatsoenlijke doppen op dat ding kreeg.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 13:08:13 #71
363935 Kriebelhoest
Hoestdrankverslaafde
pi_107824423
Je zou een pil op de steel van die bezem moeten painten.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 13:11:11 #72
268457 robuust89
pi_107824511
Die tweede _O_
Die bezem hoef je niet perse te modden ivm herkenbaarheid van de meme.
pi_107824534
Jezus... Die mysteryland gozer in 2008, die superman. Zal die echt alleen MDMA op hebben? Nee toch? :P
  vrijdag 10 februari 2012 @ 13:15:55 #74
64925 kikoooooo
Kwart over partytime
pi_107824652
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:11 schreef deman13 het volgende:
Jezus... Die mysteryland gozer in 2008, die superman. Zal die echt alleen MDMA op hebben? Nee toch? :P
Kan best hoor.

Net als deze pipo:
:')
pi_107824762
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:08 schreef Kriebelhoest het volgende:
Je zou een pil op de steel van die bezem moeten painten.
Vond die speaker in de mond ook niet zo'n succes, ook omdat er over X maanden weer wat anders is. Pil? Wat voor kleur? Welk plaatje?

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:11 schreef robuust89 het volgende:
Die tweede _O_
Die bezem hoef je niet perse te modden ivm herkenbaarheid van de meme.
Dus jij zegt; zo laten en drukken maar?
  vrijdag 10 februari 2012 @ 13:21:50 #76
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_107824860
Je bent het kaakschaatsen vergeten

4g2elt.jpg

Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
Zooey & Selah O+
https://soundcloud.com/tomvadek
pi_107825333
Ik heb er ook maar ééntje gemaakt:

24goowz.jpg
pi_107825599
Gecombineerd:

1zvpi4j.jpg
pi_107827720
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:58 schreef EdNoolk het volgende:
Tekst:

[ afbeelding ]

Doppen:

[ afbeelding ]

Speaker:

[ afbeelding ]

Tot zover mijn paintskills, die zijn er dus níet. Ben 20 minuten bezig geweest voordat ik een beetje fatsoenlijke doppen op dat ding kreeg.
Eigenlijk moet het nog slecht geschreven zijn met paint, die letters :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:21 schreef N-E-R-D het volgende:

[ afbeelding ]

_O_
Die kaakschaats :D
De beste wmb :Y)
pi_107831121
quote:
Lowlands.
Ja, ik generaliseer.
pi_107831168
Morgen ga ik weer :Y)
Met zijn 4en, avondje chillen en genieten.
Van tevoren allemaal een kleine portie truffels om de boel wat op te fleuren, lijkt ons wel eens leuk ^O^
pi_107831491
Bijna 5 uur, ook beetje prutsen. :P

15dkrjt.jpg
Ja, ik generaliseer.
pi_107831609
beter gwoon die speaker naar binnen klappen wat dan
Drank is ook drugs.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 16:37:42 #84
243666 Bromfiets
Dus niet snorfiets
pi_107831639
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 16:32 schreef Northside het volgende:

[ afbeelding ]
alleen de kaakschaats nog :D
pi_107831716
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 16:22 schreef Northside het volgende:

[..]

Lowlands.
185 euro las ik? Helemaal doorgedraaid daar. En het is altijd kutweer bij LL.

Beter een feestje met alleen maar gebruikers, als het lekker weer is. O+ Last-minute maar wat regelen.
pi_107831888
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 16:39 schreef De_kromme het volgende:
Beter een feestje met alleen maar gebruikers, als het lekker weer is. O+ Last-minute maar wat regelen.
Probleem is vaak dat de leukste festivals ruim vantevoren zijn uitverkocht, tot er slechte weersvoorspellingen zijn, dan kun je last-minute nog wel wat regelen maar dan wil je eigenlijk niet. ;)
FC Utrecht
Mijn muziek.
pi_107832767
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 16:43 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Probleem is vaak dat de leukste festivals ruim vantevoren zijn uitverkocht, tot er slechte weersvoorspellingen zijn, dan kun je last-minute nog wel wat regelen maar dan wil je eigenlijk niet. ;)
Waarom zou een 2e of 3e rangs festival voor maar 30-40 euro niet leuk kunnen zijn? Zeker met een paar eekhoorns erin :P
Drank is ook drugs.
pi_107832965
Ja, als je het zo gaat bekijken :')
pi_107833103
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 17:11 schreef DuTank het volgende:

[..]

Waarom zou een 2e of 3e rangs festival voor maar 30-40 euro niet leuk kunnen zijn? Zeker met een paar eekhoorns erin :P
Vorig jaar naar het klein opgezette Have a nice day festival geweest. http://www.haveanicedayfestival.nl/#welkom
Top dag gehad.
Dus ja ook kleine festivals kunnen echt heel leuk zijn.
Every living creature on earth dies alone
pi_107833140
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 16:39 schreef De_kromme het volgende:
185 euro las ik? Helemaal doorgedraaid daar. En het is altijd kutweer bij LL.

Tsja, ik vind het ook (te) duur. Maar als je een leuk outdoor festival wil waar meer drugs worden gebruikt dan een klein Zuid-Amerikaans land op een maand produceert: Lowlands.
Ja, ik generaliseer.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 17:31:52 #91
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_107833385
Jaaa korte zomerfestivals met veel drugs en techno, zin in
pi_107833652
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 17:23 schreef DonnieDarko1979 het volgende:

[..]

Vorig jaar naar het klein opgezette Have a nice day festival geweest. http://www.haveanicedayfestival.nl/#welkom
Top dag gehad.
Dus ja ook kleine festivals kunnen echt heel leuk zijn.
ik zal jullie iets verklappen: kleine festivals zijn bijna altijd leuker.
pi_107834127
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:21 schreef N-E-R-D het volgende:

[ afbeelding ]

Kijk, dit bedoel ik dus. Geniaal! Zou je die ook in 'mijn' versie willen verwerken? Die zonder speaker in mond, maar wel met grote doppen (de 2e van de 3 op de vorige pagina). Bedankt!

quote:
2s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:48 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Eigenlijk moet het nog slecht geschreven zijn met paint, die letters :P

[..]

_O_
Die kaakschaats :D
De beste wmb :Y)
Weet dat het origineel met slecht geschreven tekst is, maar tegenwoordig zie je bijna alleen nog maar op deze manier. Is wat meer herkenbaar denk ik zo.

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 16:32 schreef Northside het volgende:

[ afbeelding ]
Thanks! Ik vind 'm alleen niet zo mooi als ik eerlijk ben. Ook niet heel herkenbaar (op shirt is minder duidelijk). Het idee wil ik er zeker in verwerken!
  vrijdag 10 februari 2012 @ 18:00:53 #94
222292 MacorgaZ
Chocomel is lekker
pi_107834344
Dat meme-plaatje is sowieso afgezaagd :r
When I get sad I stop being sad and be AWESOME instead. True story! ~Barney Stinson
pi_107834495
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 18:00 schreef MacorgaZ het volgende:
Dat meme-plaatje is sowieso afgezaagd :r
Oke dan doen we het niet O+

pi_107834591
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 17:53 schreef EdNoolk het volgende:

Thanks! Ik vind 'm alleen niet zo mooi als ik eerlijk ben. Ook niet heel herkenbaar (op shirt is minder duidelijk). Het idee wil ik er zeker in verwerken!
En bedankt voor de moeite, Northside. In your face. :D

jimmieboy, welke kleine festivals ga jij zoal heen dan? Moet je nog ergens draaien deze zomer?
pi_107834924
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 18:09 schreef De_kromme het volgende:
Ik raak paint NOOIT MEER AAN! :'(
Ja, ik generaliseer.
pi_107835220
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 18:21 schreef Northside het volgende:

[..]

_O-
Ik vond hem best goed ;)
pi_107835807
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 18:21 schreef Northside het volgende:

[..]

:o :@ :'(

Was niet bot bedoeld :*
pi_107842783
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 18:09 schreef De_kromme het volgende:

[..]

jimmieboy, welke kleine festivals ga jij zoal heen dan? Moet je nog ergens draaien deze zomer?
moet iig op gaasper pleasure draaien. en wil dit jaar zeker naar technootjes festival. 2e area van voltt is ook altijd tof, de line-up vorig jaar was alleen verschrikkelijk kut.
pi_107843376
Gaasper pleasure klinkt wel relaxt. Ziet er helemaal niet zo klein uit op het filmpje? We hebben een heuse techno-DJ is onze gelederen. *O* Ga binnenkort wel rondkijken wat voor festivals de zomer biedt.

pi_107843760
het heeft 1 grote stage en 2 mini stages.
pi_107844442
Gaasper pleasure was hartstikke tof vorig jaar, alleen jammer van het weer. Welcome to the future is ook een aanrader.
pi_107844671
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 21:54 schreef Bozepiemel het volgende:
Welcome to the future is ook een aanrader.
idd. goeie sfeer daar altijd. alleen jammer dat ze op bijna elke stage dezelfde soort muziek programmeren.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 22:13:19 #105
160693 Me.
"Normale" user
pi_107845437

[ Bericht 100% gewijzigd door Me. op 11-02-2012 10:56:45 ]
Not guilty by reason of insanity
  vrijdag 10 februari 2012 @ 22:41:56 #106
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_107846659
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 17:53 schreef EdNoolk het volgende:

[..]

Kijk, dit bedoel ik dus. Geniaal! Zou je die ook in 'mijn' versie willen verwerken? Die zonder speaker in mond, maar wel met grote doppen (de 2e van de 3 op de vorige pagina). Bedankt!

[..]
Alsjeblieft.

kxiu1.jpg
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
Zooey & Selah O+
https://soundcloud.com/tomvadek
pi_107847241
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 21:58 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

idd. goeie sfeer daar altijd. alleen jammer dat ze op bijna elke stage dezelfde soort muziek programmeren.
Heb gehoord dat de verhouding vrouw/man 70/30 is en er super veel mooie vrouwen lopen, waar?
pi_107847277
It's all true
pi_107847290
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 22:55 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Heb gehoord dat de verhouding vrouw/man 70/30 is en er super veel mooie vrouwen lopen, waar?
dat is natuurlijk onzin. maar er lopen wel mooie vrouwen rond.
pi_107847504
zeker wel een merkbare meerderheid
pi_107848486
Ik vond vorig jaar Source Festival heel erg vet. Hadden echt vette namen. Onder andere: DVS1, Martyn, Regis en Nosaj Thing op de zaterdag en op zondag: Tensnake, Robert Hood, Modeselektor en Moodymann. Helaas zijn ze failliet, maar was lekker afwisselend qua muziek en ook een gezellige sfeer.

Dit jaar denk ik erover om naar Soenda festival te gaan en dat Gaasper Pleasure ziet er ook wel goed uit en heb ik veel goede verhalen over gehoord. Voor het eerst sinds een paar jaar niet naar Lowlands.
pi_107848874
Onze matti Alberto Stegemans nu op Ned 1 (P&W) :+
pi_107849456
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 23:38 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Onze matti Alberto Stegemans nu op Ned 1 (P&W) :+
Had hij nog wat te melden :+ ?
pi_107849537
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 23:01 schreef Speedy_T het volgende:
zeker wel een merkbare meerderheid
vrouwen vallen gewoon meer op
  zaterdag 11 februari 2012 @ 01:58:33 #116
268221 SmokeSome
Official Pistol Gang
pi_107852278
zo stijf als wat van de rotondes op dit moment nteeeeering
It ain't hard to convince me to do some dumb shit. Especially when I'm on that get high and drunk shit.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 02:06:40 #117
78242 heiden6
ha sempre ragione
pi_107852349
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 01:58 schreef SmokeSome het volgende:
zo stijf als wat van de rotondes op dit moment nteeeeering

Ideale lokatie voor een feestje, zo'n rotonde.
Please continue.
The experiment requires that you continue.
It is absolutely essential that you continue.
You have no other choice, you must go on.
pi_107852722
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 22:55 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

En toch ga ik deze discussie weer aanvoeren: schijt aan de vrouwen op feesten :')
Drank is ook drugs.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 10:36:21 #119
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_107854443
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 03:12 schreef DuTank het volgende:

[..]

En toch ga ik deze discussie weer aanvoeren: schijt aan de vrouwen op feesten :')
Mannen die op een feest komen om wijven te versieren :')
pi_107854534
Ik kan die ''hogere-piek-sneller-uitgewerkt'' grafiek niet meer vinden Kromme, of ik heb het gedroomd, of ik kan m gewoon echt niet meer vinden. :P
FC Utrecht
Mijn muziek.
pi_107854677
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 10:36 schreef ikjijallebei het volgende:

[..]

Mannen die op een feest komen om wijven te versieren :')
Niet zozeer om vrouwen te versieren. Maar ik vind de sfeer in een gemixed pupliek ook altijd een stuk beter.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 11:05:55 #122
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_107854963
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 10:41 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik kan die ''hogere-piek-sneller-uitgewerkt'' grafiek niet meer vinden Kromme, of ik heb het gedroomd, of ik kan m gewoon echt niet meer vinden. :P
Da's toch logisch? Als je langzaam begint bouw je geleidelijk op en duurt het wat langer en de piek is wat lager.

In 1x veel knal je in het begin heel hard, met erg hoge piek, en is wat korter naar mijn mening.

Maargoed, das een herhaling van wat jij eerder zei.
Ik ben het met je eens.
pi_107854968
Vanavond had ik er zin in. 1 dealer gesproken, maar die had geen X. Wel poppers, speed en OD?

Dus op n beetje alcohol dik dik genoten van Armin. In Bogota *O*
Hmmm, hedde ge wel gelijk in.. 1 schone dame in de hand is beter dan 10 in het zwembad.
Best things in life start with an F: Fun, Freedom, Fantasy...and Females who share all these!
The only limit is your own imagination
pi_107855524
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 22:41 schreef N-E-R-D het volgende:

[..]

Alsjeblieft.

[ afbeelding ]
Mond gewoon omgekeerd zie ik nu, nice! Kleuren zijn ook wat mooier en de 'USE' heeft wat meer schaduw dan die van mij.

Iemand anders nog suggesties? Hij is al bijna afdrukwaardig!
  zaterdag 11 februari 2012 @ 11:50:03 #125
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_107855767
quote:
Ik geloof je hoor, heb 'm hier een paar topics geleden ook voorbij zien komen :Y
pi_107855820
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 03:12 schreef DuTank het volgende:

[..]

Mee eens, alsof ik de feesten daarvoor uit kies. Ga voor de muziek alleen de muziek bij WTTF vind ik niks maar ga met vrienden mee vandaar. Vanavond Hardbass en me vriendin gaat voor het eerst mee en aan de pillen, gaat zo vet worden. Heb thuis alleen maar zware pillen, 170mg+ dus ga me vriendin laten beginnen met een kwartje en dan ieder uur een kwartje erbij, denk dat 1 pil wel genoeg is. Ze heeft 1 x eerder een pil genomen, een jaar geleden.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 13:30:44 #127
174211 RadioSlut
Veni Vidi Vudel
pi_107858256
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 22:41 schreef N-E-R-D het volgende:

[..]

Alsjeblieft.

[ afbeelding ]
Geniaal. _O_
Ik kwam, ik zag en ik heb gevudeld.
pi_107858903
quote:
>insert leeftijd-vergeetachtigheid grap<
Ja, ik generaliseer.
pi_107865829
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 08:40 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Ik ben meer van het thuis trippen, maar gemiddeld zat ik bij die trifoce op 2 voor een hele middag. Meer heeft vaak weinig toevoegende waarde...
pi_107865970
* DannyDeko twijfelt zwaar of die ook gaat snoepen op Hardbass vanavond. Ben eigenlijk altijd soort van principieel tegen drugs geweest maar wil toch wel eens weten hoe het is... twijfel twijfel 8)7
pi_107866143
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 18:05 schreef DannyDeko het volgende:
* DannyDeko twijfelt zwaar of die ook gaat snoepen op Hardbass vanavond. Ben eigenlijk altijd soort van principieel tegen drugs geweest maar wil toch wel eens weten hoe het is... twijfel twijfel 8)7
Hallo Danny :P
Als je bereid bent het te proberen, zorg dat je een goede pil hebt zonder troep erin, dat je weet hoeveel milligram MDMA er inzit en dat je niet te veel pakt :) Genoeg (water) drinken en plezier maken :Y)
pi_107866206
Vanavond mag ik weer! Samen met 3 vrienden, we hebben der zin in ^O^
pi_107866259
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 18:13 schreef Immie9 het volgende:
Aanwezig :9
pi_107866331
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 18:10 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Hallo Danny :P
Als je bereid bent het te proberen, zorg dat je een goede pil hebt zonder troep erin, dat je weet hoeveel milligram MDMA er inzit en dat je niet te veel pakt :) Genoeg (water) drinken en plezier maken :Y)
Hallo :Y) Maten van mij hebben 't vaker gedaan en weten er dus meer van af. Neem aan dat ze me ook geen troep zullen geven.
Maarre, aangezien ik hier verder helemaal niet thuis in ben.. wat is het 'ergste' wat er fout kan gaan. Wil namelijk niet m'n avondje laten verpesten omdat ik 't zo nodig een keer wilde proberen :)
pi_107866446
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 18:17 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Hallo :Y) Maten van mij hebben 't vaker gedaan en weten er dus meer van af. Neem aan dat ze me ook geen troep zullen geven.
Maarre, aangezien ik hier verder helemaal niet thuis in ben.. wat is het 'ergste' wat er fout kan gaan. Wil namelijk niet m'n avondje laten verpesten omdat ik 't zo nodig een keer wilde proberen :)
- Te hard gaan. Het even allemaal niet meer kunnen volgen. > Even gaan zitten, praten met wat vrienden en water drinken dan komt het goed.
- Als je te weinig drinkt verlies je te veel vocht door een hoge lichaamstemperatuur (merk je vanzelf wel), kan gevaarlijk zijn.
- Je space duurt zo'n 4 uur vanaf het moment dat hij inslaat, als hardbass om 4 uur is afgelopen en jij begint om 10 uur 's avonds met spacen dan zijn je laatste 2 uren waarschijnlijk het minst leuk, terwijl dat het leukste van het feest is ;)
- Je geeft al je geld uit aan drinken/fruit/andere dingen terwijl het niet je plan was, dat is ook niet handig :P
pi_107866595
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 18:20 schreef StijnDa het volgende:

[..]

- Te hard gaan. Het even allemaal niet meer kunnen volgen. > Even gaan zitten, praten met wat vrienden en water drinken dan komt het goed.
- Als je te weinig drinkt verlies je te veel vocht door een hoge lichaamstemperatuur (merk je vanzelf wel), kan gevaarlijk zijn.
- Je space duurt zo'n 4 uur vanaf het moment dat hij inslaat, als hardbass om 4 uur is afgelopen en jij begint om 10 uur 's avonds met spacen dan zijn je laatste 2 uren waarschijnlijk het minst leuk, terwijl dat het leukste van het feest is ;)
- Je geeft al je geld uit aan drinken/fruit/andere dingen terwijl het niet je plan was, dat is ook niet handig :P
Maar iets als een bad trip is er zo goed als niet met mdma, toch??
Ik was sowieso van plan om maar een halfje te doen, gewoon om het eens te proberen en ik niet per se het hele stadion hoef rond te stuiteren :P
pi_107866606
Silk Road bij EenVandaag nu :P Over illegale verkoop zonder dat het gecheckt kan worden.
pi_107866622
quote:

[..]

met n halve beginnen dan kan je eigelijk niet te hard gaan

en geld uitgeven ken ik, 70 euro op n avond uitgegeven geen idee waar aan :') volgens mij heb ik iedereen getracteerd :P
Nothing is what it seems.
pi_107866642
dave clarke vanavond! wie nog meer?
pi_107866669
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 18:25 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Ik was sowieso van plan om maar een halfje te doen, gewoon om het eens te proberen en ik niet per se het hele stadion hoef rond te stuiteren :P
Pak dat halfje dan wel wat later op de avond zoals Stijnda al zij. Het is jammer van het feestje als je op het einde al gaat dippen.
pi_107866675
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 18:25 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Nee ;) Je kan alleen te hard gaan, zodat je het niet meer volgt en moeite hebt met coördinatie. Maar een halve zal prima zijn, al heb je pillen met 80mg en met 200mg MDMA. Je kan op www.pillreports.com meestal wel opzoeken (door de kleur en logo) hoeveel MDMA er in zit, maar je vrienden zullen het ook wel weten hoop ik :P
Als je dan toch bezig bent kan je ook 2 uur na je 1e halve, nog een halve pakken ;) Dan verleng je de space wel aanzienlijk :)
pi_107866932
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 18:26 schreef Shame.Arrow het volgende:
dave clarke vanavond! wie nog meer?
Als hardbass niet vandaag was, was dit hem geworden.
Roosje is een fijne tent :)
Have you ever had a dreams, that- s- that- you- um- you had- you- you d- you w- you could- you do- you wi- you wan's- you- you could do so- you- you do- you could- you- you wan- you wan' 'em to do you so much- you could do anything?
  zaterdag 11 februari 2012 @ 18:37:42 #143
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_107866959
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 18:13 schreef Immie9 het volgende:
Dacht dat jij tot ten minste de zomer niet meer zou gebruiken? Of was die discussie met iemand anders hier?
pi_107867027
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 18:37 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

Dacht dat jij tot ten minste de zomer niet meer zou gebruiken? Of was die discussie met iemand anders hier?
Dat ben ik niet geweest. Ik beloof geen dingen die ik toch niet nakom ;)
  zaterdag 11 februari 2012 @ 18:41:50 #145
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_107867087
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 18:39 schreef Immie9 het volgende:

[..]

Dat ben ik niet geweest. Ik beloof geen dingen die ik toch niet nakom ;)
Oké dan laten mijn hersenen me in de steek, anyway enjoy vanavond! :D
pi_107868017
Zal wel lukken! Jullie horen nog wel hoe het was :Y
  zaterdag 11 februari 2012 @ 19:43:23 #147
268457 robuust89
pi_107869217
Naar mijn idee kan je wel "bad" gaan, in de vorm dat je niet meer geniet van je omgeving en dat je gedachten je opslokken en blijft malen over alles en nog wat. Daar kan je je achteraf wel kut om voelen (zonde van de trip), maar daar kom je ook wel weer overheen eigenlijk :P
Mijn 2 cent.
pi_107870048
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 19:43 schreef robuust89 het volgende:
Naar mijn idee kan je wel "bad" gaan, in de vorm dat je niet meer geniet van je omgeving en dat je gedachten je opslokken en blijft malen over alles en nog wat. Daar kan je je achteraf wel kut om voelen (zonde van de trip), maar daar kom je ook wel weer overheen eigenlijk :P
Mijn 2 cent.
Dat is niet 'bad' gaan in de klassieke zin, zoals iemand die nieuw is dat ziet. Die denken aan EHBO, schuim op de mond, epileptische aanvallen en weet ik wat nog meer. En nee, dat kan in principe dus niet.
Ja, ik generaliseer.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 20:11:02 #149
140043 Isdatzo
Algemeen expert.
pi_107870156
quote:

Zulks een waarheid :') .
  zaterdag 11 februari 2012 @ 20:24:01 #150
280735 Deeltjesversneller
not for human consumption
pi_107870597
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 20:11 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Zulks een waarheid :') .
Op die momenten heb ik best ¤2,50 over voor een banaan hoor :Y geen spijt van achteraf. Had wel een keer ¤50 minder in m'n portemonnee, kon er maar niet opkomen waar ik het aan had uitgegeven, en ik was ook niet van de kaart vond ik.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 20:27:46 #151
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_107870725
Ik ben wel eens 'bad' gegaan :')

had al 3 witte molens achter de kiezen, toen besloten om 1.5 nog bij te nemen met iemand, maar na een kwartier vroeg iemand: jo gasten, double drop dan??? Was die 1.5 al vergeten, zodoende 3.5 in 1 kwartier ingenomen,daarna nog een paffie gerookt.

Ik zag toen overal slangen, tijgers, etc etc in overvloed, ik werd er behoorlijk bang van.
toen deed ik m'n ogen dicht maar toen werd het alleen maar erger, in de vorm van andere vervelende hallucinaties.

Werd echt helemaal gek in m'n kop.

al met al niet een geslaagde avond.

Volgende dag(en) overigens geen kater gehad, dat was het enige pluspuntje.

Wat een loser was ik toen ik 17/18 was eigenlijk, nu ik dit zo teruglees :')
pi_107870950
Ja inderdaad, behoorlijke kneus als je er twee ineens neemt.
  zondag 12 februari 2012 @ 13:27:58 #153
174211 RadioSlut
Veni Vidi Vudel
pi_107889063
Herkent iemand dit? :')
Ik ga redelijk veel om met mensen die drugs gebruiken of eraan kunnen komen. Als het dan ter sprake komt, dat diegene gebruikt, zeggen ze haast gelijk van: Nee, je krijgt geen drugs, dat is slecht voor je en ik wil niet dat zo'n lief meisje als jij aan de drugs gaat.

Ik voel me zo achtergesteld! ;(
  zondag 12 februari 2012 @ 13:39:49 #154
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_107889538
quote:
14s.gif Op zondag 12 februari 2012 13:27 schreef RadioSlut het volgende:
Ik ga redelijk veel om met mensen die drugs gebruiken of eraan kunnen komen. Als het dan ter sprake komt, dat diegene gebruikt, zeggen ze haast gelijk van: Nee, je krijgt geen drugs, dat is slecht voor je en ik wil niet dat zo'n lief meisje als jij aan de drugs gaat.

Ik help ook geen lieve meisjes aan drugs. Sletten boeit me niet, maar het geeft zo'n naar gevoel (lijkt me) als ik een pilletje ofzo geef aan een braaf meisje. Denk dat adt bij hun ook zo is ;)
pi_107889990
quote:
14s.gif Op zondag 12 februari 2012 13:27 schreef RadioSlut het volgende:

Overdreven. Ik had ook zo'n vriend maar feitelijk slaat het nergens op aangezien het helemaal niet zo heel slecht is (als je het maar met mate doet). En hij werd bijvoorbeeld boos wanneer ik eens had geblowd terwijl hijzelf van alles doet. :') Gelukkig heeft mijn beste vriendin een vriend die ons wel drugs wil geven en misschien moet je ook eens naar de juiste feestjes gaan; dan komt het sowieso wel goed.
pi_107890063
Gisteren naar hardbass geweest met mijn vriendin. Ik had als pil een 8tje met een rond erom heen. Pil is ongeveer 170mg, begonnen met een halve, twee uur later weer een halve en 2 uur later een hele.

De inslag kwam niet net zoals het echt lekkere gevoel, zonde. Laatste keer was begin december. Hoe langer ik XTC gebruik hoe minder het wordt, echt jammer. De pauzes zijn vaak goed, pak ook nooit meer zoveel. De worden veel feestjes boven. Geen in in kaakschaatsen zonder een super gevoel.
  zondag 12 februari 2012 @ 14:18:53 #157
174211 RadioSlut
Veni Vidi Vudel
pi_107891073
quote:
7s.gif Op zondag 12 februari 2012 13:50 schreef Lauzi-1993 het volgende:

[..]

Overdreven. Ik had ook zo'n vriend maar feitelijk slaat het nergens op aangezien het helemaal niet zo heel slecht is (als je het maar met mate doet). En hij werd bijvoorbeeld boos wanneer ik eens had geblowd terwijl hijzelf van alles doet. :') Gelukkig heeft mijn beste vriendin een vriend die ons wel drugs wil geven en misschien moet je ook eens naar de juiste feestjes gaan; dan komt het sowieso wel goed.
Wat vesta jij onder 'de juiste feestjes'? :D
  zondag 12 februari 2012 @ 14:20:59 #158
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_107891175
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 13:51 schreef stoeltafel het volgende:
Gisteren naar hardbass geweest met mijn vriendin. Ik had als pil een 8tje met een rond erom heen. Pil is ongeveer 170mg, begonnen met een halve, twee uur later weer een halve en 2 uur later een hele.

De inslag kwam niet net zoals het echt lekkere gevoel, zonde. Laatste keer was begin december. Hoe langer ik XTC gebruik hoe minder het wordt, echt jammer. De pauzes zijn vaak goed, pak ook nooit meer zoveel. De worden veel feestjes boven. Geen in in kaakschaatsen zonder een super gevoel.
Hoe lang gebruik je al? Want dat klinkt als een hoge tolerantie die je hebt opgebouwd.

Wellicht nu een pauze houden tot de zomer? Desnoods tot die tijd een keer 4-FA proberen als je toch beetje wilt spacen, al zou je XTC tolerantie er ook wel eens voor kunnen zorgen dat je daar ook weinig van voelt.
pi_107891508
Gebruik denk ik nu 2 jaar. Afgelopen zomer tot de nu bijna niks gebruikt en stops gehad van 3 maanden. Daarvoor wel 1 x in de maand maar qua aantallen altijd normaal gebleven, max 2 stuks.
  zondag 12 februari 2012 @ 14:41:22 #160
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_107891985
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 14:30 schreef stoeltafel het volgende:
Gebruik denk ik nu 2 jaar. Afgelopen zomer tot de nu bijna niks gebruikt en stops gehad van 3 maanden. Daarvoor wel 1 x in de maand maar qua aantallen altijd normaal gebleven, max 2 stuks.
Klinkt zeker niet als abnormaal gebruik vind ik. Ken ook genoeg mensen die vaker gebruiken en die het effect nog wel vol hebben (al gebruiken ze wel steeds ietsje meer, 2-3 speakers).
  zondag 12 februari 2012 @ 14:57:09 #161
108129 Kassaa
Achterlicht.
pi_107892555
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 14:30 schreef stoeltafel het volgende:
Probeer eens piracetam, heb wel gelezen dat dat de 'magic' terug kan brengen. Heb daar zelf geen ervaring mee, gebruik het nu een paar dagen en voel me er iets opgeruimder en optimistischer door, maar heb het nog niet gepreload voor iets (en ben ik nog niet echt van plan).
Fietstas.
pi_107892638
quote:

Dat gevoel heb ik ook, de empathie en euforie zijn gewoon minder. De magie die ik vroeger ervoer is nu bijna niet meer aanwezig. Ik ga proberen tot aan Awakenings in april niks meer te gebruiken.
alcohol=harddrugs
pi_107892938
quote:
7s.gif Op zondag 12 februari 2012 13:50 schreef Lauzi-1993 het volgende:

[..]

Zorg gewoon dat je het zelf regelt, ben je van dat gezeik af.
pi_107893521
quote:

Heb het ook. Gebruik nu ook zo'n 2 jaar. Heb misschien 12 keer gebruikt, maar laatste 2 keer was het niet meer zoals in het begin, ik werd eigenlijk alleen maar vaag maar geen love gevoel. Ga nu maar lange pauze inlassen, misschien eens wat anders proberen.
pi_107894920
Wat betalen jullie eigenlijk voor een pilletje? Ik speakers/defqons 10 voor 30 euro. En een gram m 25 euro.
pi_107895423
Heel zonde want het kan zo vet zijn. Nu krijg ik alleen maar wat vaagheid/domheid, zweten, kaakschaatsen dus absoluut niet relax. Komenden maanden niks op de plannen maar vraag me echt af of het gevoel terug komt. Vorig jaar had ik ook al een pauze van 4 maanden en nu weer 10 weken. Naja geduld is het enige wat kan helpen
pi_107895668
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 16:16 schreef stoeltafel het volgende:
Heel zonde want het kan zo vet zijn. Nu krijg ik alleen maar wat vaagheid/domheid, zweten, kaakschaatsen dus absoluut niet relax. Komenden maanden niks op de plannen maar vraag me echt af of het gevoel terug komt. Vorig jaar had ik ook al een pauze van 4 maanden en nu weer 10 weken. Naja geduld is het enige wat kan helpen
Dit idd :{ Voor mij langere tijd geen x iig. Ik ga de 4-FA/Methylone combi weer is proberen op het volgende feest.
alcohol=harddrugs
pi_107896054
Wat is een goede opvolger/vervanger van X? Verder nog geen ervaring met drugs, heb wel LSD en paddo's op mijn lijst staan maar dat doe ik pas als de tijd rijp is en meer vrienden zin hebben.
  zondag 12 februari 2012 @ 16:38:43 #169
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_107896265
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 16:33 schreef EdNoolk het volgende:
Wat is een goede opvolger/vervanger van X? Verder nog geen ervaring met drugs, heb wel LSD en paddo's op mijn lijst staan maar dat doe ik pas als de tijd rijp is en meer vrienden zin hebben.
4-FMP - Vragen & Antwoorden #10 Slomepiemel

Vind ik voor op feestjes erg goede vervanger voor XTC, zit qua werking tussen mdma en speed in, maar dan van allebei de light versie zeg maar.
pi_107896339
Gister totaal geen inslag gevoeld, het sloop er echt in en ging zwaar hallucineren, echt een rare nacht.
pi_107897430
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 16:22 schreef julian6 het volgende:

[..]

Dit idd :{ Voor mij langere tijd geen x iig. Ik ga de 4-FA/Methylone combi weer is proberen op het volgende feest.
4-fa werkt niet bij mij door mijn ADHD:( echt zonde maar nuchter gaat ook best prima.
  zondag 12 februari 2012 @ 17:10:07 #172
268457 robuust89
pi_107897472
Of je gaat aan het bier, of roep ik nu iets heel geks?
pi_107897554
quote:
10s.gif Op zondag 12 februari 2012 17:10 schreef robuust89 het volgende:
Prima voor in de kroeg, maar op feesten tot 7 uur trek ik niet op alcohol
pi_107897705
2C-B dan :P?
  zondag 12 februari 2012 @ 17:17:26 #175
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_107897743
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 17:16 schreef Kwalberto het volgende:
2C-B dan :P?
Niet zo ideaal voor op feestjes toch?
pi_107897785
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2012 17:17 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

Niet zo ideaal voor op feestjes toch?
In kleinere hoeveelheden prima te doen imo.
  zondag 12 februari 2012 @ 17:23:32 #177
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_107897960
quote:
14s.gif Op zondag 12 februari 2012 17:18 schreef Kwalberto het volgende:

[..]

In kleinere hoeveelheden prima te doen imo.
Wat is een kleinere hoeveelheid volgens jou?
  zondag 12 februari 2012 @ 17:24:09 #178
243666 Bromfiets
Dus niet snorfiets
pi_107897975
Ik ben gister voor het eerst gegaan op hardbass, begonnen met een kwart speaker die sloeg naar 20 min aan. Gelijk kaakschaatsen en doppen voor het leven, extreme vrolijkheid en verliefdheid. daarna 3 kwartier later nog een kwartje, om na nog een half uur nog een kwartje te nemen en toen ging ik echt heerlijk hard. Ik kon mn kaken niet meer op elkaar houden, heb wel 15 waterijsjes gekocht, heb alleen de helft uitgedeelt (voornamelijk aan leuke meisjes *; , ruilen voor een kusje :P ) ik vind het echt een avond om nooit meer te vergeten :D.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_107898114
quote:
10s.gif Op zondag 12 februari 2012 17:10 schreef robuust89 het volgende:
Niet echt maar dan ga ik liever nuchter, werkt ook prima alleen is het dan jammer dat iedereen lekker spaced behalve jij zelf maar de komende feestjes nuchter en dan hopelijk lekker trippen in de zomer.
  zondag 12 februari 2012 @ 17:31:20 #180
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_107898258
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 17:27 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Niet echt maar dan ga ik liever nuchter, werkt ook prima alleen is het dan jammer dat iedereen lekker spaced behalve jij zelf maar de komende feestjes nuchter en dan hopelijk lekker trippen in de zomer.
Trippen doe je niet op XTC ;)
  zondag 12 februari 2012 @ 17:40:55 #181
268457 robuust89
pi_107898560
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 17:24 schreef Bromfiets het volgende:
Ik ben gister voor het eerst gegaan op hardbass, begonnen met een kwart speaker die sloeg naar 20 min aan. Gelijk kaakschaatsen en doppen voor het leven, extreme vrolijkheid en verliefdheid. daarna 3 kwartier later nog een kwartje, om na nog een half uur nog een kwartje te nemen en toen ging ik echt heerlijk hard. Ik kon mn kaken niet meer op elkaar houden, heb wel 15 waterijsjes gekocht, heb alleen de helft uitgedeelt (voornamelijk aan leuke meisjes *; , ruilen voor een kusje :P ) ik vind het echt een avond om nooit meer te vergeten :D.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D
pi_107898838
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2012 17:23 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

Wat is een kleinere hoeveelheid volgens jou?
Ik heb pilletjes waar ik meestal een kwartje van neem, geen idee hoeveel mg dat is.
  zondag 12 februari 2012 @ 19:02:01 #183
141808 Knuck-les
ik bats je moeder.
pi_107901186
Godver wat is X toch soms ook rotspul. Realiseer me net dat ik vorige week 50 euro aan water en ijsjes heb gespendeerd en dat de avond voor mijn gevoel veel te snel voorbij is gegaan. Het zou verboden moeten worden :(
  zondag 12 februari 2012 @ 19:16:27 #184
140043 Isdatzo
Algemeen expert.
pi_107901704
Kijk je voordat je naar binnen gaat ff of je genoeg geld hebt. "Oooooh dat komt wel goed".

En 's morgens is zo'n beetje alles op en je hebt geen druppel alcohol gehad :') .
pi_107901788
quote:
10s.gif Op zondag 12 februari 2012 19:16 schreef Isdatzo het volgende:
Kijk je voordat je naar binnen gaat ff of je genoeg geld hebt. "Oooooh dat komt wel goed".

En 's morgens is zo'n beetje alles op en je hebt geen druppel alcohol gehad :') .
Het mooie is dat je ook altijd álles op maakt :P Normaal gesproken kom je nooit goed uit en hou je altijd wat kleingeld over, maar op feesten/opstap is het eindresultaat altijd ¤0,00. Kan ik me echt over verbazen soms :P
  zondag 12 februari 2012 @ 19:42:19 #186
140043 Isdatzo
Algemeen expert.
pi_107902636
Da's gewoon één van de natuurwetten, jeweettoch.
pi_107902701
Ik heb er nooit problemen met bizarre gelduitgave onder invloed, ik herken het wel in mijn maten. Zelf koop ik lekker ijsjes en af en toe een ballonnetje. Me maten daarentegen kopen allemaal waardeloze shit zoals zonnebrillen, waaiers, kettinkjes en andere troep die ze op festivals verkopen.
pi_107903632
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2012 16:38 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

4-FMP - Vragen & Antwoorden #10 Slomepiemel

Vind ik voor op feestjes erg goede vervanger voor XTC, zit qua werking tussen mdma en speed in, maar dan van allebei de light versie zeg maar.
Word er niet warm van. Het enige positieve voor mij wat ik kan vinden is dat het minder 'nep' voelt dan MDMA. Grote nadelen zijn vooral dat je je heel leegt schijnt te voelen volgende dag, en dat de tijd dat het effect heeft heel erg verschilt; echt een no-no als je na een feest weer gewoon naar huis(met ouders) gaat. Methylone daarentegen klinkt wel lekker!
  zondag 12 februari 2012 @ 20:08:56 #189
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_107903734
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 20:06 schreef EdNoolk het volgende:

[..]

Word er niet warm van. Het enige positieve voor mij wat ik kan vinden is dat het minder 'nep' voelt dan MDMA. Grote nadelen zijn vooral dat je je heel leegt schijnt te voelen volgende dag, en dat de tijd dat het effect heeft heel erg verschilt; echt een no-no als je na een feest weer gewoon naar huis(met ouders) gaat. Methylone daarentegen klinkt wel lekker!
De volgende dag ben je juist veel beter/frisser dan met mdma :P
  zondag 12 februari 2012 @ 20:12:31 #190
140043 Isdatzo
Algemeen expert.
pi_107903940
Idd. Na een nachtje mdma hoef je me echt niet aan te spreken als je niet uitgescholden wil worden :+ .
  zondag 12 februari 2012 @ 20:18:24 #191
64925 kikoooooo
Kwart over partytime
pi_107904236
Voor de mensen die er niet lekker inkomen, want dat zijn er nog wel wat op de laatste pagina : het echte xtc-gevoel dat ik wel thuis ervaar, had ik de laatste paar keer op een feest ook totaal niet. En ik gebruik iets van 4x per jaar. Puntje pep doet echt de truc bij mij.
pi_107914188
Gisteravond een erg fijne avond gehad :Y) Met 3 goede vrienden gaan chillen, 2 eekhoorntjes en een halve Roche totaal voor mij.
Veel (verschillende) muziek geluisterd, lol gemaakt maar ook goede gesprekken gehad.
Paar uurtjes geslapen en vandaag een moeë dag gehad, maar het was het zeker waard :Y)
pi_107916131
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 18:25 schreef StijnDa het volgende:
Silk Road bij EenVandaag nu :P Over illegale verkoop zonder dat het gecheckt kan worden.
Interessant om terug te kijken?

@PBateman, geloof het ook wel van die grafiek. Maar het ging er meer om dat je moet oppassen ook niet 'te weinig' serotonine te gebruiken in het begin. Dan krijg je dus die net-niet ervaring. @Bromfiets; mooi dat je een kwartje niet als net-niet ervaarde! Het kan dus wel. :)
pi_107916603
quote:
17s.gif Op zondag 12 februari 2012 22:59 schreef StijnDa het volgende:
Gisteravond een erg fijne avond gehad :Y) Met 3 goede vrienden gaan chillen, 2 eekhoorntjes en een halve Roche totaal voor mij.
Veel (verschillende) muziek geluisterd, lol gemaakt maar ook goede gesprekken gehad.
Paar uurtjes geslapen en vandaag een moeë dag gehad, maar het was het zeker waard :Y)
Was inderdaad weer een zeer geslaagde avond! Zo thuis in een klein groepje blijft toch echt wel mijn favoriete setting :Y
Jammer dat ik vandaag wel weer helemaal naar de tering ben... achja, je moet er wat voor overhebben.
pi_107918816
quote:
14s.gif Op zondag 12 februari 2012 23:30 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Interessant om terug te kijken?

@PBateman, geloof het ook wel van die grafiek. Maar het ging er meer om dat je moet oppassen ook niet 'te weinig' serotonine te gebruiken in het begin. Dan krijg je dus die net-niet ervaring. @Bromfiets; mooi dat je een kwartje niet als net-niet ervaarde! Het kan dus wel. :)
Heb je eigenlijk überhaupt wel voorbeelden van de net-niet ervaringen? Zelf een keer meegemaakt ofzo?
  maandag 13 februari 2012 @ 09:02:59 #196
360764 BMS-THAD
Thad Castle, at your service.
pi_107920931
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 01:09 schreef Radioheader het volgende:

[..]

Heb je eigenlijk überhaupt wel voorbeelden van de net-niet ervaringen? Zelf een keer meegemaakt ofzo?
Ik heb het vaak genoeg gezien bij beginners die niet echt die inslag kregen, maar een beetje op het 'misselijke' of 'bedrukte' punt bleven. Kan het niet goed omschrijven maar heb dat soms net even voor inslag. Heb zelf één keer iemand gehad die niet eens meer durfde te nemen omdat hij dit al als onprettig ervaarde..
Ik geef dus ook liever meteen een halve aan een beginner, liever iets(!) te veel, dan te weinig.
Get this guy a jockstrap and a cookie!
  maandag 13 februari 2012 @ 09:07:21 #197
64925 kikoooooo
Kwart over partytime
pi_107920996
quote:
2s.gif Op maandag 13 februari 2012 09:02 schreef BMS-THAD het volgende:

[..]

Ik geef dus ook liever meteen een halve aan een beginner, liever iets(!) te veel, dan te weinig.
QFT
  maandag 13 februari 2012 @ 10:11:03 #198
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_107922153
quote:

[..]

Ik heb wel een paar keer net-niet ervaringen gehad voor mijn gevoel. Ik voel me dan vooral heel erg down, geïrriteerd om alles en iedereen, maar wel een beetje drukkend gevoel, alsof het er bijna aan zit te komen.

Ik heb toen gewoon rond gelopen, chill gepraat met een vriendin en uiteindelijk wel wat bijgenomen, waarbij ik een half uur later er wel goed in zat.
pi_107922437
quote:

[..]

Zelf nooit meegemaakt, maar genoeg zien gebeuren bij beginnende vrienden die gespannen zijn en dan toch maar iets minder dan 1mg/kg nemen. Blijven hangen in een oppervlakkige trip. 'Nou, was dat XTC?' Laatst nog een maat die met 50mg begon, we hadden van tevoren gezegd; je kan beter iets meer pakken of na een uur nog een 50mg bijpakken. Maar op een gegeven moment moet je het zelf weten natuurlijk. En dan achteraf miepen haha, standaard. ;)
pi_107924269
Vraagje over het serotine. Gisteren had ik 2 pillen van 170mg gehad en merkte bijna alleen maar negatieve effecten. Nu was mijn vorige keer begin december. Ongeveer 9 weken en van juli 2011 tot december heb ik maar 3 x pillen gehad.

Als je tolerantie opbouwt, duurt het aanmaken van serotine dan ook langer? Zou het ook te maken kunnen hebben met mijn ADHD? Daarom werken mijn hersenen iets anders.

Vindt het echt jammer en niet echt logisch. Begin 2011 heb ik wel regelmatig een feestje gehad in de vorm van 1 x per maand maar nooit extreem.

Preloaden, kan dat nog helpen? Volgende feestje is rebirth waar ik lekker ga bobben :)
pi_107924797
Serotonine. Hoe je een xtc trip ervaart hangt niet alleen samen met hoe vaak je gebruikt, negen weken is een prima pauzetijd. Ik weet niet wat je precies negatief vond, maar ik zou het zelf vooral zoeken in set en/of setting (dan ga ik ervan uit dat de pillen gewoon goede kwaliteit waren).
pi_107924891
Ben je er niet gewoon teveel mee bezig stoeltafel?

‘’Over 9 weken ga ik weer, lang genoeg pauze gehad dus hopelijk de magie weer’’
‘’Nog maar 2 weken, ik heb 170mg pillen gehaald, begin met een halve, een uur later weer een halve, een uur later nog een hele.’’
‘’Ga ook preloaden voor het beste gevoel’’

Etc etc.

Als het dan eenmaal zover is zijn je verwachtingen misschien zo hoog geworden dat het effect tegenvalt, ook omdat je er dan echt op zit te wachten.
FC Utrecht
Mijn muziek.
pi_107929065
Mijn pillen zijn altijd van goede kwaliteit. De setting was goed, hardbass was oke qua muziek en verder was mijn vriendin voor het eerst mee.

PBateman heeft een beetje gelijk hoewel ik er niet veel mee bezig ben maar onbewust misschien wel. Ook had ik vanmorgen een belangrijk assessment. Binnen vind ik de feesten sowieso nooit echt geweldig. Nu weer lekker pauze en op naar de zomer
pi_107929843
Zo, sinds 26 November ben ik weer eens gegaan deze Zaterdag. Begon rond 12 uur met een kleine helft. Vervolgens voelde ik hem om half 2 echt goed, heerlijk gevoel en om half 3 een kwart bijgepakt waarna ik echt niet meer te stoppen was. Lulkicks, gekke bekken, veel roken en genieten. Totaal 0,75 op en tot 6 uur zeker vermaakt. Vrienden die geen tolerantie hebben hadden 2 speakers op en het om 6 uur helemaal gehad. Less is more!

Was weer bang dat ik schokken zou krijgen bij het slapen. Gelukkig niet! Komt denk toch door de antibiotica vorige keer.

Tevens geen kater en niet te hard gegaan. Komt denk ik doordat ik veel sport de laatste tijd!

Nu weer wachten tot: TBA...
pi_107930545
Geen tolerantie en twee speakers klinkt niet echt geloofwaardig. Als je geen tolerantie hebt dus je hebt zelden XTC gehad dan begin je met een kwartje/halfje en dan ga je zeker geen 2e speaker, lijkt mij.

Ik sport ook veel en heb alleen katers vanaf 3 pillen, van het weekend 2 pillen gehad en gelukkig nergens last van :)
pi_107931254
Tolerwntie als in laatste keer 4 maanden geleden, en 4 maanden pauze. Ik verkondig geen leugens op een anoniem internet forum, hoor. :')
pi_107931611
Aha, goed dat jullie er zo verstandig er mee om gaan. Als ik af en toe de verhalen op feesten hoor, echt zieke aantallen en de freqentie is ook extreem. Nu pak ik meestal een feestje eens per 6/7/8 weken en toch spreek ik altijd dezelfde mensen. Aantallen van 6+ zijn normaal. Vraag me af of die mensen nog kunnen genieten en hoe de volgende dag is. Het love gevoel moet sowieso weg zijn.
  maandag 13 februari 2012 @ 16:41:54 #208
108129 Kassaa
Achterlicht.
pi_107934512
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:37 schreef stoeltafel het volgende:
Vraagje over het serotine. Gisteren had ik 2 pillen van 170mg gehad en merkte bijna alleen maar negatieve effecten. Nu was mijn vorige keer begin december. Ongeveer 9 weken en van juli 2011 tot december heb ik maar 3 x pillen gehad.

Als je tolerantie opbouwt, duurt het aanmaken van serotine dan ook langer? Zou het ook te maken kunnen hebben met mijn ADHD? Daarom werken mijn hersenen iets anders.

Vindt het echt jammer en niet echt logisch. Begin 2011 heb ik wel regelmatig een feestje gehad in de vorm van 1 x per maand maar nooit extreem.

Preloaden, kan dat nog helpen? Volgende feestje is rebirth waar ik lekker ga bobben :)
Wat ik hierboven al zei, kijk eens naar piracetam. Veel mensen die zo de magie weer hervinden, misschien dat het helpt!
Fietstas.
pi_107935968
sorry voor de lange poll, maar ik ben wel benieuwd eigelijk wat voor iedereen gemiddeld is?
ikzelf 100 tot 150 mg

Poll: hoeveel mg gebruik je ong gemiddeld op een avond als je pakt
50 tot 100
100 tot 150
150 tot 200
200 tot 250
250 tot 300
300 tot 350
350 tot 400
400 tot 450
450 tot 500
500 tot 550
550 tot 600
600 tot 650
650 tot 700
700 tot 750
750 tot 800
800 tot 850
850 tot 900
900 tot 950
950 tot 1000
1000 of meer
Tussenstand:
results.cgi?pid=378539&layout=3&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier
pi_107937003
2 defqons op op trancesetting afgelopen zaterdag, ben in tijden niet zo hard gegaan :D was wel de 1e keer dat ik het combineerde met wat GHB, dus dat kan er oa voor hebben gezorgt.

tevens ook resultaat ervan gehad: 169mg, getest bij vijverweg te Sittard :)
  maandag 13 februari 2012 @ 17:56:33 #211
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_107937170
150-200mg meestal.
pi_107937443
100-150mg (driekwart eekhoorn)

en dan zie ik er al behoorlijk verrot uit.
alcohol=harddrugs
pi_107937701
Ik heb door een domme rekenfout een verkeerd antwoord gegeven. Zegt misschien wel genoeg..
pi_107937782
Bescheiden uitslag tot zover.
pi_107937824
en dan nog een keer een vraag, vorige keer wist vrijwel niemand hoe het echt zat, maar mdma zorgt er dus voor dat gedurende een periode er meer van bepaalde stofjes (serotinine) wordt vrijgegeven

klopt het dat naar mate je meer mdma neemt er dus meer stofjes worden afgescheden?

en na hoeveel tijd zou dan je stofjesvoorraad op zijn?

en mag ik concluderen dat je na bv 100 mg mdma je stofjesvoorraad minder ''aangetast'' (niet geheel verbruikt) is dan wanneer je 400 mg gebruikt?

dus dat ''hoe minder mdma je gebruikt hoe kortere pauze (nogmaalgesproken 6 tot 8 weken) je hoeft te houden?

ik hoop dat iemand er verstand van heeft, ik vraag het me af :P
pi_107937841
quote:
9s.gif Op maandag 13 februari 2012 18:11 schreef Speedy_T het volgende:
Ik heb door een domme rekenfout een verkeerd antwoord gegeven. Zegt misschien wel genoeg..
wat was het en wat had het moeten zijn :P?
pi_107937865
Kom toch net boven de 400mg uit denk ik. Zat er 100mg onder
pi_107937895
400 - 450 :@

Zit je ook zo op met bomen / eekhoorns
I painted a sunny day on the insides of my eyelids
  maandag 13 februari 2012 @ 18:21:40 #219
182073 invine
blablabla etc.
pi_107938089
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 18:14 schreef Shame.Arrow het volgende:
en dan nog een keer een vraag, vorige keer wist vrijwel niemand hoe het echt zat, maar mdma zorgt er dus voor dat gedurende een periode er meer van bepaalde stofjes (serotinine) wordt vrijgegeven

klopt het dat naar mate je meer mdma neemt er dus meer stofjes worden afgescheden?

en mag ik concluderen dat je na bv 100 mg mdma je stofjesvoorraad minder ''aangetast'' (niet geheel verbruikt) is dan wanneer je 400 mg gebruikt?

dus dat ''hoe minder mdma je gebruikt hoe kortere pauze (nogmaalgesproken 6 tot 8 weken) je hoeft te houden?

Die vraag is al voorbij gekomen, geloof dat het in theorie zo zou moeten werken.
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_107938195
quote:
9s.gif Op maandag 13 februari 2012 18:11 schreef Speedy_T het volgende:
_O-

Leuke poll.
pi_107938399
quote:

Ja.

Dat blijft gokken, maar het ligt er ook aan wat je 'op' vindt. Het zal nooit geheel afwezig zijn, maar als je een avond of 2 veel gebruikt denk ik wel dat je een heel eind zit :) Lang niet op, maar zo veel op dat je er niet vrolijk van wordt, letterlijk en figuurlijk. Maar dat is mijn inschatting.

Ja dat mag ja aan nemen.

In dat opzicht wel, maar je serotonine receptoren krijgen het ook zwaar te verduren, en die moet je ook rust gunnen, en er zijn nog wel wat factoren. Het is wel logisch wat je zegt, minder pakken, minder opmaken/beschadigen dus eerder hersteld, maar wat voor tijd je daar aan vast kan maken, dat weet niemand en is voor iedereen anders.
  maandag 13 februari 2012 @ 18:44:41 #222
64925 kikoooooo
Kwart over partytime
pi_107938951
quote:

Volgens mij komt dat hier aan bod:
pi_107940764
quote:
2s.gif Op maandag 13 februari 2012 18:30 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Ja.

Dat blijft gokken, maar het ligt er ook aan wat je 'op' vindt. Het zal nooit geheel afwezig zijn, maar als je een avond of 2 veel gebruikt denk ik wel dat je een heel eind zit :) Lang niet op, maar zo veel op dat je er niet vrolijk van wordt, letterlijk en figuurlijk. Maar dat is mijn inschatting.

Ja dat mag ja aan nemen.

In dat opzicht wel, maar je serotonine receptoren krijgen het ook zwaar te verduren, en die moet je ook rust gunnen, en er zijn nog wel wat factoren. Het is wel logisch wat je zegt, minder pakken, minder opmaken/beschadigen dus eerder hersteld, maar wat voor tijd je daar aan vast kan maken, dat weet niemand en is voor iedereen anders.
Serotonine wordt gebruikt om heel veel lichamelijke processen mee te regelen dus het is nooit echt op :P Ik denk dat het ook veel met tolerantie te maken heeft en het daarom beter is om gewoon 1,5 maand pauze te houden tussen gebruik.
alcohol=harddrugs
  maandag 13 februari 2012 @ 22:07:11 #224
333036 Drs_Pauper
Erkend kutuser
pi_107949469
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 14:56 schreef stoeltafel het volgende:
Geen tolerantie en twee speakers klinkt niet echt geloofwaardig. Als je geen tolerantie hebt dus je hebt zelden XTC gehad dan begin je met een kwartje/halfje en dan ga je zeker geen 2e speaker, lijkt mij.

Ik sport ook veel en heb alleen katers vanaf 3 pillen, van het weekend 2 pillen gehad en gelukkig nergens last van :)
De meeste personen die ik ken nemen die speakers gewoon in z'n geheeld. Al dat gezeur hier over kwartjes en te hoge doseringen. Eén keer 400 mg mdma zal je naar alle waarschijnlijk niet doden:')Hoogstens zullen ze zich op de avond klote voelen, hebben ze weer een lesje geleerd..
pi_107949675
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 22:07 schreef Drs_Pauper het volgende:

[..]

De meeste personen die ik ken nemen die speakers gewoon in z'n geheeld
Ja dat zijn vast lui die het elke week doen en zoveel nodig hebben (of ze zijn 2 meter 20 en wegen 150 kilo)
\,,/
  maandag 13 februari 2012 @ 22:52:46 #226
333036 Drs_Pauper
Erkend kutuser
pi_107952012
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 22:10 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Ja dat zijn vast lui die het elke week doen en zoveel nodig hebben (of ze zijn 2 meter 20 en wegen 150 kilo)
Helemaal niet :')

Ze nemen het, net als ik, eens in de twee maanden. Persoonlijk vind ik 2 speakers voldoende voor een lange avond. En ook zij hebben een normaal postuur.
pi_107953057
Is het ook, maar een hele speaker lijkt me overdreven. Zeker om daarna nog een hele bij te nemen.
\,,/
pi_107953534
ik had zaterdag om 1 uur 100mg, om kwart over 2 weer 100 mg en om kwart over 4 90 mg
die laatste had wmb niet gehoeven, hierdoor ging het plassen net iets te moeilijk, sliep ik pas om 10 uur, en kon ik geen sex meer hebben :( vorige keer met 2x 100 mg ging dat prima namelijk en had ik een heerlijke dag :P (klaarkomen lukte niet natuurlijk, hard worden wel.... win win!)

(waren speakers, die pillen, oude en nieuwe batch vandaar verschillen in mg)
  maandag 13 februari 2012 @ 23:29:38 #229
pi_107953762
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 22:07 schreef Drs_Pauper het volgende:

[..]

De meeste personen die ik ken nemen die speakers gewoon in z'n geheeld. Al dat gezeur hier over kwartjes en te hoge doseringen. Eén keer 400 mg mdma zal je naar alle waarschijnlijk niet doden:')Hoogstens zullen ze zich op de avond klote voelen, hebben ze weer een lesje geleerd..
Waarom zou je je klote willen voelen op x :? wat is er lastig aan om 100 mg te nemen ipv 200 als je dan gewoon een vette avond hebt, vinden je vrienden je niet stoer als je geen hele neemt?
pi_107953996
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2012 23:29 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Waarom zou je je klote willen voelen op x :? wat is er lastig aan om 100 mg te nemen ipv 200 als je dan gewoon een vette avond hebt, vinden je vrienden je niet stoer als je geen hele neemt?
Dit dus. Wat een onzin, meteen 200mg pakken. :') Ja, als je een half jaar lang elk weekend gebruikt misschien.

Gebruik zelf rond de ~200mg per avond. Derde keer bijpakken voegt imo niet zoveel toe. Alhoewel je dan wel wat langer door kan..
pi_107954014
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 23:24 schreef Shame.Arrow het volgende:
klaarkomen lukte niet natuurlijk... win win!

confused.jpg
pi_107954247
quote:

Heeft niet alleen met de afgifte van serotonine (en nog wel meer neurotransmitters als dopamine en noradrenaline; maar in mindere mate) te maken, maar ook met de stimulatie van de receptoren. Bij veelvuldig (teveel) stimulatie daarvan sterven ze en dan loop je dus schade op en zal het effect zekers minder zijn (of je moet beduidend meer gebruiken).

[ Bericht 0% gewijzigd door yosander op 13-02-2012 23:46:09 ]
  dinsdag 14 februari 2012 @ 00:04:30 #233
333036 Drs_Pauper
Erkend kutuser
pi_107955004
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 23:34 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Dit dus. Wat een onzin, meteen 200mg pakken. :') Ja, als je een half jaar lang elk weekend gebruikt misschien.

Gebruik zelf rond de ~200mg per avond. Derde keer bijpakken voegt imo niet zoveel toe. Alhoewel je dan wel wat langer door kan..
er zijn ook mensen die er meteen goed in willen zitten..
pi_107955414
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 23:34 schreef tech4u het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
sex is lekker met pillen op, lekker intens etc, en als je niet komt kan je kei lang door ;)
pi_107955427
Hele kan opzich wel maar speaker lijkt me net iets te zwaar. Vindt het altijd wel fijn als die er lekker in klapt.
pi_107955444
quote:
2s.gif Op maandag 13 februari 2012 23:41 schreef yosander het volgende:

[..]

Heeft niet alleen met de afgifte van serotonine (en nog wel meer neurotransmitters als dopamine en noradrenaline; maar in mindere mate) te maken, maar ook met de stimulatie van de receptoren. Bij veelvuldig (teveel) stimulatie daarvan sterven ze en dan loop je dus schade op en zal het effect zekers minder zijn (of je moet beduidend meer gebruiken).
en wat voor invloed heeft 6/8 weken rust op de receptoren?
pi_107955582
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 00:04 schreef Drs_Pauper het volgende:

[..]

er zijn ook mensen die er meteen goed in willen zitten..
Daar heb je echt geen 200mg voor nodig hoor, tenzij je uitzonderlijk groot bent. Met 150 knalt'ie er ook gelijk goed op, zelf vind ik 130 de max om mee te beginnen.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 00:22:27 #238
358881 Kamergezocht
O nee, toch niet.
pi_107955589
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 00:17 schreef Shame.Arrow het volgende:

[..]

Bijkomen van de stortvloed aan serotonine, het omschakelen naar de 'normale dosis' van dit spul, en het opnieuw opbouwen van een serotonine voorraad. Als je je receptoren die rust niet zou geven worden ze overbelast, en volgens sommige onderzoeken worden ze daarna op lange termijn óf minder gevoelig óf kunnen ze zelfs volledig afsterven.
Buikpijn in m'n kaken van het lachen.
pi_107955604
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 00:17 schreef Shame.Arrow het volgende:

[..]

Die worden dan weer gevoeliger, nadat ze eerst afgestompt zijn door de overdosis die ze voor hun kiezen hebben gekregen.
pi_107955624
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 00:22 schreef Kamergezocht het volgende:

[..]

Bijkomen van de stortvloed aan serotonine, het omschakelen naar de 'normale dosis' van dit spul, en het opnieuw opbouwen van een serotonine voorraad. Als je je receptoren die rust niet zou geven worden ze overbelast, en volgens sommige onderzoeken worden ze daarna óf minder gevoelig óf ze sterven zelfs volledig af.
en dan is de vraag bij hoeveel mg gaan de receptoren ''kapot, kan je bijvoorbeeld om de 2 weken 100 mg pakken of moet je bij alle keren boven de 50 mg al 6 weken rust houden...
  dinsdag 14 februari 2012 @ 00:30:20 #241
358881 Kamergezocht
O nee, toch niet.
pi_107955813
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 00:23 schreef Shame.Arrow het volgende:

[..]

en dan is de vraag bij hoeveel mg gaan de receptoren ''kapot, kan je bijvoorbeeld om de 2 weken 100 mg pakken of moet je bij alle keren boven de 50 mg al 6 weken rust houden...
Ik denk niet dat je daar een absoluut getal aan kan verbinden. Of je nu 100mg of 300mg pakt op een avond, de klap voor je receptoren zal niet schrikbarend veel groter zijn. Het is namelijk niet zo dat je hersenen dan ook 3 keer meer serotonine vrijgeven.
Het ligt meer aan de tijd die je tussen de keren laat zitten zodat de receptoren zichzelf kunnen herstellen. Als je elk weekend 100 mg gebruikt, is dat veel schadelijker dan dat je om de drie maanden 500 mg gebruikt, omdat je geen tijd hebt om te herstellen.
Buikpijn in m'n kaken van het lachen.
pi_107956969
5-HTP - EEN GOED IDEE?
21 februari 2003
Het in Nederland nog relatief onbekende voedingssupplement 5-HTP begint langzaam maar zeker door te sijpelen in fitnesskringen. Je zou er minder honger van krijgen en er harder en langer door kunnen trainen. Maar is het slikken van 5-HTP wel zo’n goed idee?

Aminozuur
5-HTP wordt door het lichaam gemaakt van het aminozuur tryptofaan. Tryptofaan als supplement was de voorloper van 5-HTP (5-hydroxytryptofaan). Eind jaren tachtig werd het van de markt gehaald doordat een aantal mensen waren overleden door het gebruik van vervuilde tryptofaansupplementen. Hoewel het alles met de vervuiling en verder niks met het aminozuur te maken had, zakte de verkoop van tryptofaan volledig in. Vooral Amerikaanse fabrikanten van voedingssupplementen proberen het nu met 5-HTP, dat een vergelijkbare werking heeft.

5-HTP is de directe voorloper van de neurotransmitter serotonine, hetgeen betekent dat in het lichaam er nog maar één chemische stap nodig is om van 5-HTP serotonine te maken. Neurotransmitters zijn stoffen die de chemische processen in onze hersenen reguleren, en serotonine is een van de belangrijkste. Lage serotoninewaarden in de hersenen zorgen voor vermoeidheid, een sterk verlangen naar zoetigheid en depressieve gevoelens. Een verstoorde serotoninestofwisseling kan ook agressie, dwangmatig gedrag en angst veroorzaken. Sommige artsen zien de moderne levensstijl (slechte voeding, veel stress) als oorzaak van chronisch verlaagde serotoninewaarden.

Slank en sterk
5-HTP is dan ook ingezet om het verlangen naar zoetigheid af te zwakken en energieker te worden. Dat zou helpen bij het afslanken en de energie boost zou zorgen voor meer puf om te trainen. Soms wordt 5-HTP ook gebruikt als milde spierpijnverlichter. Om effectief te zijn moet 5-HTP in relatief hoge concentraties (300-900 mg per dag) genomen worden, en de meeste 5-HTP supplementen zijn erg laag gedoseerd. Het voedingssupplement kent echter bijwerkingen, zoals misselijkheid en verhoging van de bloeddruk. Mensen die last hebben van hart- en vaatziekten en/of een hoge bloeddruk doen er beter aan dit supplement links te laten liggen. Evenals mensen die antidepressiva of medicijnen voor gewichtsverlies slikken. Het wetenschappelijk bewijs dat 5-HTP een nuttig supplement is voor de fitnesser, is mager.

Een gezonde manier om de serotoninewaarden in de hersenen weer wat op te krikken is sporten. Uit onderzoek is gebleken dat meer beweging en minder overgewicht het serotoninepeil opkrikken. Verder moet je voeding voldoende eiwitten en koolhydraten bevatten. In feite een bekend verhaal: betere voeding en meer beweging. Dat is een beter idee dan 5-HTP!

http://www.eigenkracht.nl(...)een%20goed%20idee%3F
  dinsdag 14 februari 2012 @ 10:19:40 #243
64925 kikoooooo
Kwart over partytime
pi_107960363
pi_107960549
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 01:26 schreef stoeltafel het volgende:
5-HTP - EEN GOED IDEE?
21 februari 2003
Het in Nederland nog relatief onbekende voedingssupplement 5-HTP begint langzaam maar zeker door te sijpelen in fitnesskringen. Je zou er minder honger van krijgen en er harder en langer door kunnen trainen. Maar is het slikken van 5-HTP wel zo’n goed idee?

Aminozuur
5-HTP wordt door het lichaam gemaakt van het aminozuur tryptofaan. Tryptofaan als supplement was de voorloper van 5-HTP (5-hydroxytryptofaan). Eind jaren tachtig werd het van de markt gehaald doordat een aantal mensen waren overleden door het gebruik van vervuilde tryptofaansupplementen. Hoewel het alles met de vervuiling en verder niks met het aminozuur te maken had, zakte de verkoop van tryptofaan volledig in. Vooral Amerikaanse fabrikanten van voedingssupplementen proberen het nu met 5-HTP, dat een vergelijkbare werking heeft.

5-HTP is de directe voorloper van de neurotransmitter serotonine, hetgeen betekent dat in het lichaam er nog maar één chemische stap nodig is om van 5-HTP serotonine te maken. Neurotransmitters zijn stoffen die de chemische processen in onze hersenen reguleren, en serotonine is een van de belangrijkste. Lage serotoninewaarden in de hersenen zorgen voor vermoeidheid, een sterk verlangen naar zoetigheid en depressieve gevoelens. Een verstoorde serotoninestofwisseling kan ook agressie, dwangmatig gedrag en angst veroorzaken. Sommige artsen zien de moderne levensstijl (slechte voeding, veel stress) als oorzaak van chronisch verlaagde serotoninewaarden.

Slank en sterk
5-HTP is dan ook ingezet om het verlangen naar zoetigheid af te zwakken en energieker te worden. Dat zou helpen bij het afslanken en de energie boost zou zorgen voor meer puf om te trainen. Soms wordt 5-HTP ook gebruikt als milde spierpijnverlichter. Om effectief te zijn moet 5-HTP in relatief hoge concentraties (300-900 mg per dag) genomen worden, en de meeste 5-HTP supplementen zijn erg laag gedoseerd. Het voedingssupplement kent echter bijwerkingen, zoals misselijkheid en verhoging van de bloeddruk. Mensen die last hebben van hart- en vaatziekten en/of een hoge bloeddruk doen er beter aan dit supplement links te laten liggen. Evenals mensen die antidepressiva of medicijnen voor gewichtsverlies slikken. Het wetenschappelijk bewijs dat 5-HTP een nuttig supplement is voor de fitnesser, is mager.

Een gezonde manier om de serotoninewaarden in de hersenen weer wat op te krikken is sporten. Uit onderzoek is gebleken dat meer beweging en minder overgewicht het serotoninepeil opkrikken. Verder moet je voeding voldoende eiwitten en koolhydraten bevatten. In feite een bekend verhaal: betere voeding en meer beweging. Dat is een beter idee dan 5-HTP!

http://www.eigenkracht.nl(...)een%20goed%20idee%3F
Ik blijf erbij dat je beter Tryptofaan (gelijk) binnen kan krijgen. Koolhydraten werkt ook, want die zorgen ervoor dat er meer ruimte voor de Tryptofaan is om door de bloed-hersen-barriere te komen.
Drank is ook drugs.
pi_107961019
FC Utrecht
Mijn muziek.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 10:53:01 #246
360764 BMS-THAD
pi_107961027
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 17:20 schreef Shame.Arrow het volgende:
sorry voor de lange poll, maar ik ben wel benieuwd eigelijk wat voor iedereen gemiddeld is?
ikzelf 100 tot 150 mg
400-450. :@
Soms iets meer, soms minder, ligt aan de lengte van het feest..
pi_107963378
quote:
Wehe leuk.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 12:38:07 #249
140043 Isdatzo
Algemeen expert.
pi_107964307
quote:
Haha, geniaal :D . Thanks.
pi_107982239
Die reacties zijn echt achterlijk. :')
pi_107982377
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 20:35 schreef Coke. het volgende:
Die reacties zijn echt achterlijk. :')
ZE ZOUDE DA KIND AF MOETE NEMEN!!!! VIEZE JUNK
pi_107982650
........ de reacties van een aantal mensen uit dit subforum zijn nog erger dan de reacties aan het begin.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 22:09:11 #253
333036 Drs_Pauper
Erkend kutuser
pi_107987421
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 10:53 schreef BMS-THAD het volgende:

[..]

Dit, gewoon zoals het heurt :)
pi_107997685
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 10:53 schreef BMS-THAD het volgende:

[..]

Als ik besluit om heel lang te knallen, gaan er zeker wel 2,5 eekhoorns in.
Maar ik begin liever meestal pas om een uur of 2/3 als het feest tot 7 duurt. Dan 1,5 eekhoorn ofzo
Drank is ook drugs.
pi_107998463
Afgelopen zaterdag 1,5 eekhoorn en 1 speaker gehad :) Ging erg lekker ondanks dat de keer ervoor 3 weken geleden was :) Nu weer een maandje of 4 rust pakken!
pi_108007063
Zaterdag maar 0,75 gehad en echt prima vermaakt. Veel energie en lekker los gegaan.. Maar niet 24/7 een grijns van hier tot tokio.. Volgende keer dus wel iets meer nemen. Wel voor 't eerst hang ogen gehad i.c.m een motorboot in m'n mond.

Had om 12 uur een halfje gepakt en om 3 uur een kwartje en rond 6 uur voelde ik m'n onderrug en was het weg..
pi_108008235
Na meerdere keren pillen gebruiken verdwijnt dat euforische ook wel langzaam.

Bij hard bass ging ik niet echt lekker. Werd alleen maar vaag enz, maar dat blije was er niet tot nauwelijks. Had ergens wel verwacht dat ik lekker zou gaan omdat ik al een tijd geen pillen op heb.

Nu even een pauze inlassen tot de zomer.
pi_108008522
Op Hard Bass zou ik ook met een chagrijnige kop rond lopen, ongeacht de hoeveelheid MDMA in mijn mik.
FC Utrecht
Mijn muziek.
  woensdag 15 februari 2012 @ 15:36:41 #259
360764 BMS-THAD
pi_108008592
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:28 schreef Esenes het volgende:

Bij hard bass ging ik niet echt lekker. Werd alleen maar vaag enz, maar dat blije was er niet tot nauwelijks. Had ergens wel verwacht dat ik lekker zou gaan omdat ik al een tijd geen pillen op heb.

Wat is 'een tijd'?
pi_108009044
quote:
6s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Op Hard Bass zou ik ook met een chagrijnige kop rond lopen, ongeacht de hoeveelheid MDMA in mijn mik.
Waarom meteen zo'n kinderachtige opmerking? Ieder z'n eigen smaak toch, grote kans dat ik een hekel heb aan muziek waar jij van houdt. Je bent toch oud zat..

Laatste keer was 1 pil bij Thrillogy 29 oktober. Ik weet dat meerdere dingen invloed hebben op je space, maar ik was ook niet moe en had vrij goed gegeten dus zou even niet weten waar het aan lag.
pi_108009129
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:47 schreef Esenes het volgende:

[..]

Waarom meteen zo'n kinderachtige opmerking? Ieder z'n eigen smaak toch, grote kans dat ik een hekel heb aan muziek waar jij van houdt. Je bent toch oud zat..
Woensdagdipje ? Erg lange tenen iig....
FC Utrecht
Mijn muziek.
pi_108009247
Ik heb nergens last van ;)
Wil er alleen mee zeggen dat ik het een kansloze opmerking vind, thats all.
pi_108009309
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:52 schreef Esenes het volgende:
Ik heb nergens last van ;)
Wil er alleen mee zeggen dat ik het een kansloze opmerking vind, thats all.
Die post-icons zijn er niet voor niets he.

het was een flauw grapje, vandaar ook de smiley links van de post...
FC Utrecht
Mijn muziek.
  woensdag 15 februari 2012 @ 15:57:46 #264
pi_108009475
Hard Bass 2010 was mijn leukste feestje tot nu toe *O* eerste keer x op een feestje had er waarschijnlijk ook een belang in ;)
pi_108009502
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:28 schreef Esenes het volgende:

Tsja, ik heb op Thrillogy 2,5 eekhoorn gehad, op XQ noiseocontrollers 2,5 eekhoorn en op hardbass 1,5 eekhoorn en 1 speaker. Ging op hardbass toch veruit het hardste en kwam dichtbij het gevoel van de eerste keer :D Waar het aan ligt, ik denk toch voeding/vermoeidheid/sfeer/show :)

quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:57 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Hard Bass 2010 was mijn leukste feestje tot nu toe *O*
Eens :) Vond afgelopen zaterdag wel in de buurt komen moet ik zeggen!
  woensdag 15 februari 2012 @ 16:45:03 #266
360764 BMS-THAD
pi_108011536
quote:

[..]
Laatste keer was 1 pil bij Thrillogy 29 oktober. Ik weet dat meerdere dingen invloed hebben op je space, maar ik was ook niet moe en had vrij goed gegeten dus zou even niet weten waar het aan lag.
Vreemd, want de pauze is lang zat..

Ben toch blij dat ik tot nu toe telkens nog een behoorlijk fijne space heb, met ~8 weken interval per keer. *afkloppen*
pi_108011606
God ik zou nou wel weer eens wat willen hebben, heb het alleen nooit zelf gekocht dus heb geen idee hoe al dat gedoe met kopen werkt, wat overigens hier ook niet mag worden gesproken, dus is ook geen vraag ofzo :P

Vraag wel eens wat rond xD
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
  woensdag 15 februari 2012 @ 17:12:20 #268
243666 Bromfiets
Dus niet snorfiets
pi_108012764
Gewoon een account op partyflock aanmaken ...
pi_108012779
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 16:46 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
God ik zou nou wel weer eens wat willen hebben, heb het alleen nooit zelf gekocht dus heb geen idee hoe al dat gedoe met kopen werkt, wat overigens hier ook niet mag worden gesproken, dus is ook geen vraag ofzo :P

Vraag wel eens wat rond xD
Mind says: Rrrrright..
pi_108013784
quote:

[..]

:'). Maar om toch even serieus te reageren; hoe vaak heb je in totaal gebruikt? En eerder is al besproken dat je miss te hoge verwachtingen hebt en denkt dat het 'zeker' goed moet gaan met zon lange pauze.

Zelf waarschijnlijk weer op 31 maart. :)
pi_108013873
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:12 schreef Bromfiets het volgende:
Gewoon een account op partyflock aanmaken ...
Dit inderdaad.
pi_108013885
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:12 schreef Trippii het volgende:

[..]

Mind says: Rrrrright..
Snap niet welke boodschap je probeert over te brengen 8)7
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_108014061
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:44 schreef Trinitrobenzeen het volgende:

[..]

Snap niet welke boodschap je probeert over te brengen 8)7
Haha, was gewoon een mindfart, geen aandacht aan besteden ;).
pi_108014176
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:48 schreef Trippii het volgende:

[..]

Haha, was gewoon een mindfart, geen aandacht aan besteden ;).
Haha oke, accountje is aangemaakt, eens even rondkijken daar, geen idee hoe dat allemaal werkt.
pi_108014208
Mensen naar QULT? Moet nog even bepalen wat er m'n lichaam in gaat zaterdag ;)
pi_108014425
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:43 schreef Bozepiemel het volgende:

[..]

Dit inderdaad.
Kom er niet echt uit op dat forum xD
pi_108017628
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:41 schreef De_kromme het volgende:

[..]

:'). Maar om toch even serieus te reageren; hoe vaak heb je in totaal gebruikt? En eerder is al besproken dat je miss te hoge verwachtingen hebt en denkt dat het 'zeker' goed moet gaan met zon lange pauze.

18 keer in totaal. Dat is vaak ook met te korte pauzes geweest, vandaar die break van 3,5 maand. Ach, nu lekker wachten tot de zomer :) Feesten zonder pillen heb ik ook geen problemen mee gelukkig.
  woensdag 15 februari 2012 @ 19:31:46 #278
pi_108017796
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 18:00 schreef Trinitrobenzeen het volgende:

[..]

Kom er niet echt uit op dat forum xD
Misschien gewoon een paar jaar wachten tot het een keer op je pad komt, je komt jong over.
pi_108018335
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:31 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Misschien gewoon een paar jaar wachten tot het een keer op je pad komt, je komt jong over.
Is allang op m'n pad gekomen, is alleen moeilijke locatie.
pi_108023321
Veel mensen die de euforie niet meer krijgen. Ik heb het zelf ook nooit meer gehad na de eerste 3 keer :( . Ik heb constant pauzes van een maand gehad en die eerste 3 keer niet erg veel genomen, ik leef gezond, set en setting is goed, geen depressie of ADHD etc. Maar die eerste 3 keer was duurde de euforie ook al niet zo lang en als ik de verhalen hier en om me heen mag geloven ook niet zo intens.
pi_108024091
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 21:20 schreef terdege het volgende:
Veel mensen die de euforie niet meer krijgen. Ik heb het zelf ook nooit meer gehad na de eerste 3 keer :( . Ik heb constant pauzes van een maand gehad en die eerste 3 keer niet erg veel genomen, ik leef gezond, set en setting is goed, geen depressie of ADHD etc. Maar die eerste 3 keer was duurde de euforie ook al niet zo lang en als ik de verhalen hier en om me heen mag geloven ook niet zo intens.
Dat is dan ook erg kort, daar ligt het waarschijnlijk aan. Probeer is een pauze van 3 maanden in te lassen.
pi_108033470
Elk nadeel heeft z'n voordeel: ik heb nog nooit echt euforie meegemaakt (zeker niet m'n eerste keer), dus dat heb ik ook nog nooit gemist :D .
pi_108033738
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:41 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Waar ga je 31 maart heen? Zijn dan veel leuke feesten.
pi_108033955
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 01:06 schreef Radioheader het volgende:
Ik ga in ieder geval naar Kräk "Terug naar de loods", lijkt me vetter dan Chateau en vorige week zaterdag is me erg goed bevallen (was ook een feest van Kräk) :Y .
pi_108034272
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 01:18 schreef Jedi_Pimp het volgende:

[..]

Ik ga in ieder geval naar Kräk "Terug naar de loods", lijkt me vetter dan Chateau en vorige week zaterdag is me erg goed bevallen (was ook een feest van Kräk) :Y .
Ooh ja, ik ga zelf naar Dekmantel 5 years anniversary. Maar, waarschijnlijk niet aan de xtc(nuchter blijven). Op koninginnenacht waarschijnlijk weer.
pi_108034311
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 01:18 schreef Jedi_Pimp het volgende:

[..]

Ik ben daar ook wel bij denk ik. Ik ga geen X gebruiken alleen, 8 april weer :) op awakenings
alcohol=harddrugs
pi_108034368
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 01:40 schreef julian6 het volgende:

[..]

Ik ben daar ook wel bij denk ik. Ik ga geen X gebruiken alleen, 8 april weer :) op awakenings
Nee maar wel fluor en/of methylone, net als ik :P
  donderdag 16 februari 2012 @ 08:59:58 #288
360764 BMS-THAD
pi_108036174
Mag ik vragen wat er zo leuk is aan x op koninginnedag? Specifiek een feest, of gewoon als je door de stad banjert?
Heb zelf al op veel manieren koninginnedag geviert, maar heb niet het idee dat je lekker kunt gaan tussen de (vaak stomdronken) mensen.
pi_108036301
quote:
5s.gif Op donderdag 16 februari 2012 08:59 schreef BMS-THAD het volgende:
Mag ik vragen wat er zo leuk is aan x op koninginnedag? Specifiek een feest, of gewoon als je door de stad banjert?
Heb zelf al op veel manieren koninginnedag geviert, maar heb niet het idee dat je lekker kunt gaan tussen de (vaak stomdronken) mensen.
Weet niet, vorig jaar vrienden zien doen. Maar, lijkt me ook niks.
  donderdag 16 februari 2012 @ 09:35:47 #290
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_108036765
quote:
Ik stond op een illegaal feestje in het bos met Koninninnedag, dus dat was wel een geschikt moment :)
pi_108036854
quote:
Ik heb Q-night/day in een technotent gevierd, bijna iedereen zat daar aan de X :D
pi_108037115
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 01:06 schreef Radioheader het volgende:

[..]

Focus lijkt me wel wat, 17,50 maar voor o.a. Onur Ozer. :)
FC Utrecht
Mijn muziek.
pi_108040899
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 21:33 schreef Bozepiemel het volgende:
Dat is dan ook erg kort, daar ligt het waarschijnlijk aan. Probeer is een pauze van 3 maanden in te lassen.
Of die 'magie' heb je echt alleen maar bij de eerste paar keer en daarna nooit meer. Dat kan natuurlijk ook nog, niet alles is op te lossen met pauzes.
Ja, ik generaliseer.
pi_108040995
Sad but true :P
pi_108041192
De echte magie is weg ja, maar het blijft verwonderlijk :Y)
pi_108042084
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 12:16 schreef Northside het volgende:

[..]

Of die 'magie' heb je echt alleen maar bij de eerste paar keer en daarna nooit meer. Dat kan natuurlijk ook nog, niet alles is op te lossen met pauzes.
:Y
FC Utrecht
Mijn muziek.
  donderdag 16 februari 2012 @ 13:49:29 #297
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_108043532
Niet verwonderlijk dat die "magie" weg is; het is in principe een synoniem voor "pure nieuwigheid". Dat geldt natuurlijk voor alles wat leuk en interessant is ;)
  donderdag 16 februari 2012 @ 14:06:28 #298
pi_108044024
quote:
2010 op een klein maar gezellig hardstyle feestje midden in de stad xtc gehad, was leuk ^O^ iedereen is toch wel vrolijk op zo'n dag.
2011 met een fles wodka door de stad gelopen, was ook leuk :P
pi_108047589
Witte Speakertjes, is dat wat ? Veel goeds over gehoord iig.
  donderdag 16 februari 2012 @ 16:20:19 #300
268457 robuust89
pi_108047740
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 16:14 schreef toastmann het volgende:
Witte Speakertjes, is dat wat ? Veel goeds over gehoord iig.
Dat zijn pillen met een MDMA gehalte van rond de 200 milligram.
pi_108047881
Oh! Dat is heel mooi :7

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')