quote: Op donderdag 9 februari 2012 17:06 schreef HappyBob het volgende:Hier kan ik wel wat mee
quote: Op donderdag 9 februari 2012 17:08 schreef Trollscience het volgende:[..]Hoe bedoel je .
quote: Op donderdag 9 februari 2012 17:09 schreef HappyBob het volgende:[..]Ik scheur de kleding van je lijf en gooi je in de hoek van je kamer waar ik tedere liefde met je bedrijf.
quote: Op donderdag 9 februari 2012 17:10 schreef Trollscience het volgende:[..]Even mijn signature aanpassen.
quote: Op donderdag 9 februari 2012 17:12 schreef 2Happy4U het volgende:Over 3 kwartier weer werken.Is this real life?
quote: Op donderdag 9 februari 2012 17:13 schreef Trollscience het volgende:[..]Wat voor werk doe je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. This quiet offends Slaanesh! Things will get LOUD now!
quote: Op donderdag 9 februari 2012 17:13 schreef 2Happy4U het volgende:[..]Albert Heijn En ook nog bij m'n oom zo nu en dan.En ik heb me aangemeld bij de Duinrell als SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren.Kut voor je dan Badmeester Will we cross paths? Somewhere else tonight...Hier schreef RockNijntje:PDD-NOS is toch dat je vocabulaire voor de helft uit scheldwoorden bestaat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren.
quote: Op donderdag 9 februari 2012 17:12 schreef HappyBob het volgende:[..]Is this just fantasy?
quote: Op donderdag 9 februari 2012 17:13 schreef 2Happy4U het volgende:[..]Albert Heijn En ook nog bij m'n oom zo nu en dan.En ik heb me aangemeld bij de Duinrell als SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren.Albert Heijn. Ik mis het. Omdat peer.
quote: Op donderdag 9 februari 2012 17:13 schreef 2Happy4U het volgende:[..]Albert Heijn En ook nog bij m'n oom zo nu en dan.En ik heb me aangemeld bij de Duinrell als SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren.de nieuwe Benno L I don’t know you who you areI don’t even know your nameI don’t know what you say
quote: Op donderdag 9 februari 2012 17:16 schreef Beach het volgende:[..]de nieuwe Benno L
quote: Op donderdag 9 februari 2012 17:14 schreef Trollscience het volgende:[..]Kut voor je dan Badmeester
quote: Op donderdag 9 februari 2012 17:15 schreef Omdatappel het volgende:[..]Albert Heijn. Ik mis het.
quote: Op donderdag 9 februari 2012 17:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:[..]Caught in a landsIide
quote: Op donderdag 9 februari 2012 17:17 schreef 2Happy4U het volgende:[..]Ik kom jou rug wel eens insmeren oké ? [..]Mwa, ik vind 't leuker dan bij de Digros toendertijd. Vanavond is dan ook mijn 2e keer dat ik er ben dus kan nog niet veel zeggen om eerlijk te zijn [..]Ssst
quote: Op donderdag 9 februari 2012 17:17 schreef JanPiraat het volgende:[..]No escape from reality
quote: Op donderdag 9 februari 2012 17:17 schreef Trollscience het volgende:[..]*jouw.Schiet maar een beetje uit dan .
quote: Op donderdag 9 februari 2012 17:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:[..]Open your eyessssss
quote: Op donderdag 9 februari 2012 17:20 schreef JanPiraat het volgende:.
quote: Op donderdag 9 februari 2012 17:18 schreef 2Happy4U het volgende:[..]Hoe kan ik dat fout hebben gedaan Zie je, werken is slecht voor mijn mentale toestand Hihi
quote: Op donderdag 9 februari 2012 17:20 schreef Trollscience het volgende:[..]Wat stond hier ik was niet snel genoeg[..]
quote: Op donderdag 9 februari 2012 17:21 schreef Bloempje. het volgende:MAAMAAAAAAAAAAJUST KILLED A MAAAAANNNNSorry, tofste stukje, ik weet dat we daar niet waren.