Moderator woensdag 8 februari 2012 @ 22:01:41 #126
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_107771537
registreer om deze reclame te verbergen
Komt vast helemaal goed :)

Trusten!

Ojee ben ik nu de topicstoppert?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_107771970
Nee hoor, ik zit even naar 24kitchen te kijken. Gaat over espresso c_/
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_107772791
ik moet nog een restje werken. Maar heb de concentratie van een fruitvlieg. :X
Ajeto!
  Moderator woensdag 8 februari 2012 @ 22:32:26 #129
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_107773257
ah fruitvlieg...
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_107775053
z96fruitvlieg40x40cm.jpg
pi_107779723
Jeetje Rocka, wat een gedoe joh! :{ en wat raar dat bso daar niet op ingrijpt... :?
Sasha ♥ Oscar
Op woensdag 3 april 2013 14:13 schreef miss_sly het volgende:
Je kunt niet schuldig zijn aan het hebben van een mening, hooguit aan het ventileren van een mening op een plaats, moment en toon die niet correct zijn.
pi_107780904
Goedemoggel...

Ik heb zo een echt kleuter!!!

Jenny belde vanmorgen "Mama ikke bent vandaag Lalig!!! Leyla niet!"
  donderdag 9 februari 2012 @ 09:05:22 #133
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_107780905
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 21:11 schreef Deepfreeze het volgende:
Gets Rocka.. Ze moeten daar toch veilig kunnen spelen.. En dan inderdaad maar op deze manier.

Diaan, hoe is het eigenlijk met Peace, na dat schiet incident? Krijgt hij nog hulp?
Lief dat je het vraagt... Hij is twee keer naar iemand vaan GGZ geweest en ze hebben besloten dat meer niet nodig is. Het gaat nu heel goed.

Rocka, jeetje, ik heb de foto niet gezien.. Maar het verhaal! Pff. Vervelend dat het zo moet, maar er is inderdaad geen andere keus.

Ow en mijn zoon wil vanmiddag niet schaatsen. Ook niet als ik meega om te helpen. *O* En ik heb echt aangedrongen. Vervelend. :N
pi_107781161
Tjee rockabella, lees je verhaal. Wat goed hoe je hier op reageer. Ik zou ook echt zo boos zijn. weet dat je ook altijd bij klachtencommisie terecht kan he (bso) Bso heeft hierin echt gefaald hoor!
Hebben zij actie ondernomen? (gesprekken met dat andere kind, ouders, gesproken over schorsing enz)
Bah het hoort een veilige omgeving te zijn.
Zelf werk ik op een kdv en mijn meiden gaan naar de bso in hetzelfde gebouw. Ook daar zie ik regelmatig dingen die ik zelf zo anders zou doen. Gelukkig zit ik er dan zelf kort bovenop, maar dan denk ik ook aan die ouders die dat niet zitten.
Nou zijn mijn meiden best wel uit een veilig haventje gekomen, en veel van de bso kinderen bij ons, komen toch wel 5 dagen in de week van sochtends tot savonds (voor en naschoolse) en komen uit een ander milieu. Klinkt vast weer niet netjes, maar toch is het zo. En toch merk je aan die kinderen (en ik vind dat dan logisch) vaak gesdragsproblematieken. Moeilijk hoor.
:* voor jullie.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_107781168
Rocka jemig zeg. Ik heb de foto ook niet gezien, maar pfff wat een verhaal.
Sneu voor B! :*
  donderdag 9 februari 2012 @ 09:25:48 #136
5428 miss_sly
Amsterdamse mama
pi_107781284
Goed opgepakt, Rocka! Wel heel vervelend dat ht zo moet, maar sommige dingen kunnen gewoon niet en hoeft een kind niet te pikken. Ik hoop,dat de bso het ook verder goed oppakt.
<3 Senna <3
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_107782509
Tico, van harte *O*

Ik ga zo met oudste naar de huisarts. Hij heeft al een tijdje ontstoken ogen die maar niet beter worden en ook nog een enorme koorstslip erbij nu. Zag dat vanaf zijn mondhoek de huid helemaal rood werd richting hals. Dat vind ik echt eng :{
Mijn schaatstocht van vandaag maar afgezegd dus.
pi_107782663
Kennen jullie het verhaal van iemand die der schoonmoeder in huis nam en dat die schoonmoeder vlak daarna een hele rijke vent ontmoet met wie ze nu gaat samenwonen en dat ze wel gewoon blijft mee betalen aan ons huis. En dat die hele rijke meneer een hele leuke grote boot heeft en een vakantiehuisje in Spanje? Kennen jullie dat verhaal? Nee? Das de mijne O+ *O*
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_107782786
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 10:24 schreef MeNicole2 het volgende:
Kennen jullie het verhaal van iemand die der schoonmoeder in huis nam en dat die schoonmoeder vlak daarna een hele rijke vent ontmoet met wie ze nu gaat samenwonen en dat ze wel gewoon blijft mee betalen aan ons huis. En dat die hele rijke meneer een hele leuke grote boot heeft en een vakantiehuisje in Spanje? Kennen jullie dat verhaal? Nee? Das de mijne O+ *O*
dat klinkt als een win-win situatie *O*
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_107782865
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 10:30 schreef Estrys het volgende:

[..]

dat klinkt als een win-win situatie *O*
Dat dacht ik. Enige nadeel is dat ik mijn oppas kwijt ben }:| Nu kan ik de kinderen nog thuis laten als ik Mikael naar school breng. Maar dat kan dus straks niet meer. Moet ik alles en iedereen aankleden en lopend naar school :o Totdat Matthias mee kan op de fiets! Maar ja als dat alles is!!!
pi_107782943
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 10:33 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Dat dacht ik. Enige nadeel is dat ik mijn oppas kwijt ben }:| Nu kan ik de kinderen nog thuis laten als ik Mikael naar school breng. Maar dat kan dus straks niet meer. Moet ik alles en iedereen aankleden en lopend naar school :o Totdat Matthias mee kan op de fiets! Maar ja als dat alles is!!!
die rijke meneer gaat zeker geen nanny voor je betalen? O-) ;)
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_107783019
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 10:36 schreef Estrys het volgende:

[..]

die rijke meneer gaat zeker geen nanny voor je betalen? O-) ;)
Als ik het hem zou vragen :P
Ik had het er ook al met hem over dat de kinderopvangtoeslag verandert was enzo. En dat ik weer paar uur ging werken maar het zo sneu vond dat Matthias niet in zijn eigen huis zou zijn enzo. Mocht op zijn kosten wel een oppas in huis nemen.
pi_107784724
Laat hem dan een goede fiets voor je kopen!
sany0519b.jpg
All in all it's just another brick in the wall.
All in all you're just another brick in the wall.
pi_107784785
;( Heb net een nieuwe fiets. Ik kan met zo'n fiets niet achter het huis komen. De draai vanuit de poort haal ik niet ivm de schuur. Anders had ik er al 1 gehad!
  donderdag 9 februari 2012 @ 11:32:58 #145
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107784854
Darn wat een gevaarte, je zou bijna denken dat hij achter 2 wielen heeft, voor de stabiliteit enzo :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_107785239
Waarom zet je op die fiets geen babydrager dan?
OF doe je er een dure goede fietskar achter?
All in all it's just another brick in the wall.
All in all you're just another brick in the wall.
pi_107785520
Waarom maken we ons er druk om?
pi_107785567
Vanmorgen kennismakingsochtnd gehad op Oscar's toekomstige school en als we hem inschrijven dan stijgt Sasha ook meteen op de wachtlijst en wellicht is er toch wel snel een plekje! *O*
*hoopt
Sasha ♥ Oscar
Op woensdag 3 april 2013 14:13 schreef miss_sly het volgende:
Je kunt niet schuldig zijn aan het hebben van een mening, hooguit aan het ventileren van een mening op een plaats, moment en toon die niet correct zijn.
  donderdag 9 februari 2012 @ 11:52:18 #149
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107785631
Dat zou wel heel fijn zijn BE *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_107785947
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 11:48 schreef Ticootje het volgende:
Waarom maken we ons er druk om?
Ik niet hoor. Ik hoef zelf maar 2 dagen te lopen :P

BE das helemaal mooi *O*

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')