abonnement Unibet Coolblue
pi_107847012
ik ben druk bezig ;) maar vind het lekkerder werken om ook nog wat leuks erbij te doen :P
pi_107847114
Dat werkt altijd fijner inderdaad. Ik heb de afgelopen dagen weinig anders gedaan tussen het werk door :)

Moet je nog tot lang?
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
pi_107847137
ow nee, ik ben niet aan het werk, maar gewoon thuis bezig aan programmaboekjes..
en daarmee ga ik door tot het af is :P
pi_107847194
Dat is wel slim idd. Uitstel werkt toch niet. Moet je nog veel doen? Met welk programma maak je ze?
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
pi_107847394
InDesign...

Ja, moet nog aardig wat. Vooral details en opvulling enzo. Maarja dat moet vandaag af, want maandag naar de drukker anders zijn ze niet op tijd klaar :P
pi_107847596
Heftig. Indesign vond ik altijd zo vreselijk programma. Was beter als Quark Xpress wat eerst moesten gebruiken.

Voor schol of voor werk?
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
pi_107847709
ja, het is ook niet mijn favoriete programma. Maar het geeft wel het mooiste resultaat. Alleen jammer dat mijn laptop het bijna niet meer trekt... geduld is een schone zaak :P

Het is voor de programmaboekjes van de concerten van volgende week van het studentenorkest waar ik bij speel :) dus 300 man die mijn boekje in handen krijgen :D
pi_107847742
Dat is wel leuk. Is het leuke aan grafisch werk je ziet je werk overal terug. Welk instrument speel je als ik vragen mag?
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
pi_107847858
ik speel klarinet :)

ja die boekjes worden wel steeds indrukwekkender, het eerste boekje dat ik vorig jaar maakte was niet zo geweldig maar hoe meer ik het programma leer kennen hoe mooier ze worden :)
pi_107847936
Sjiek!

Dat is het mooi zien dat je zelf er in groeit. Ik had dat toen ik vorig jaar een nieuw logo voor onze opvang heb ontwerpen stond er zelf versteld van
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
pi_107848062
nouja het echte ontwerpen heb ik laten doen, maar gewoon de teksten en plaatjes in de boekjes plaatsen kan ik nog wel :P
pi_107848112
opmaken is iets wat vaak onderschat word. Wat jij doet maakt of een boekje fijn leest en duidelijk is of niet.
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
pi_107848167
true :)
pi_107848187
En omdat mensen vaak zo'n boekje mee naar huis nemen naar afloop is het zelfs een aandenken/visitekaartje.
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
pi_107848277
jaa, zeker. Vorig jaar werden alle boekjes gekopieerd, kwaliteit was zo beroerd dat ik dit jaar de voorwaarde heb gesteld dat ik het boekje alleen in elkaar wilde zetten als het bij een fatsoenlijke drukker geprint zou worden. Gelukt :D
pi_107848461
Heel goed. eigen voorwaarden stellen. maar zo'n boekje is gewoon PR technisch ook belangrijk moet goed zijn. Ook naar eventuele sponsors etc toe
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
pi_107848493
ja, vind ik ook. Ben nu bezig alle advertenties te plaatsen. Wat een gepuzzel 8)7
pi_107848530
Ik benijd je niet op een vrijdagavond. Het is een klein stukje van wat ik ook op mijn werk doe dus
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
pi_107848708
ik heb er nu eindelijk tijd voor vanwege de tentamens. En het moet wel nu, anders is het te laat :P

wat doe je voor werk?
pi_107848821
Ik doe sign. (beletteringen, full colour prints etc maken) en zeefdruk
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
pi_107848914
oh haha grappig :)
pi_107848934
Dus mocht je ooit een leuke sticker of belettering nodig hebben.
Ik heb grafisch management als opleiding gedaan, maar voelde me fijner op de werkvloer om met mijn handen bezig te zijn.
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
pi_107849085
ik zal het onthouden :)

ja kan ik me wel voorstellen. Ik doe nu wo, maar ik weet dat ik eigenlijk niet gemaakt ben voor leiderschap. Maar ach, zo dicht bij het diploma... ;)
pi_107849216
je kunt altijd nog kijken toch. eerst dat diploma.

Ik ben ook niet gemaakt om leiding te geven aan een groot team. Ik ben een people's manager type dus samen laten we het gebeuren. Dat werkt vaak beter in kleinere teams.
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
pi_107849654
maen slaap lekker strakjes.
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')