Verder heb ik dus de helft van de onderste 2 verdiepingen in mijn mod moeten terugzetten en dat ging wel goed. Met dubbel click en dan gewoon de xyz waarden instellen gaat het ook makkelijkquote:
Nou van de hoogte etc. Als je bij alle z waarden het zelfde nummer doet liggen ze allemaal even hoog. En dan afhankelijk van de grootte van de structuren kan de x-y doen.. maar als je ze met snap grid met 32 of 64 of zo doet kan je het meestal vrij goed instellen. je moet alleen WEL de juiste muren etc met elkaar gebruiken want ik zag bv wel dat de muren van de bardscollege (solitude muren oid) allemaal hoekjes hebben om precies om de pilaren heen te vallen. Die kan je niet zomaar gebruiken zonder die pilaren.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:10 schreef DeHovenier het volgende:
Welke xyz waarden moet je dan instellen?
Ja erg mooi.. Skyrim movie maker.quote:
vampier of bountyquote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:16 schreef StarGazer het volgende:
Wtf, ik word opeens door alles en iedereen aangevallen
Ja, en wat kan ik ertegen doen?quote:
Ja dat ligt er dus aan of je een bounty hebt of dat je een vampier bent...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:35 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ja, en wat kan ik ertegen doen?
Ah ok. Ik heb snap grid op 128 staan, maakt het uit of je 32 doet of 64? Je moet idd dezelfde elementen gebruiken in de kit. Maar ik wilde eens een shack bouwen aan t water vlakbij Riften, dus ik gebruikte de shack-kit, maar daar zitten geen daken bijquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:59 schreef Aezeal het volgende:
[..]
Nou van de hoogte etc. Als je bij alle z waarden het zelfde nummer doet liggen ze allemaal even hoog. En dan afhankelijk van de grootte van de structuren kan de x-y doen.. maar als je ze met snap grid met 32 of 64 of zo doet kan je het meestal vrij goed instellen. je moet alleen WEL de juiste muren etc met elkaar gebruiken want ik zag bv wel dat de muren van de bardscollege (solitude muren oid) allemaal hoekjes hebben om precies om de pilaren heen te vallen. Die kan je niet zomaar gebruiken zonder die pilaren.
Ben benieuwd, als ik heb gegeten ga ik het weer testen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:05 schreef Aezeal het volgende:
Ow keey
De foutjes die ik kon vinden aan het interieur en exterieur (zoals in beeld gebracht door Hovenier) zijn verbeterd. Geen gaten meer in mijn mooie zwevende kasteel.
Weapon plaques en mannequins blijft lastig. Ik zal beginnen met wat crafting stations neer te zetten zodat je meer aan het huis hebt (weinig moeite en veel plezier voor de gebruikers)
Kijk eens bij je criminele stats? Daar staat of je een bounty hebt ja ofte nee. Dan moet je gewoon die bounty betalen, of niet maar dan ga je naar het gevang, of je kan kiezen om je een weg naar buiten te vechten maar dan wordt je bounty alleen maar hoger, tenzij je alle witnesses killt.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:35 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ja, en wat kan ik ertegen doen?
Kom er net achter dat ik een vampier ben. Feeden dus? Bij slapende bewoners zeker? En is er een manier om van het vampier zijn helemaal af te komen?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:41 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ja dat ligt er dus aan of je een bounty hebt of dat je een vampier bent...
Vampier -> feeden
Bounty -> vluchten en later nog eens terugkomen
Lees dit maar door: http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Vampirismquote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:47 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Kom er net achter dat ik een vampier ben. Feeden dus? Bij slapende bewoners zeker? En is er een manier om van het vampier zijn helemaal af te komen?
Ok tnxquote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:48 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Lees dit maar door: http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Vampirism
Aight. Ik ben al level 18 met m'n nieuwe char.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:28 schreef Crocodi1e het volgende:
Dingdingding! Level 20 met mijn nieuwe char Nu maar naar de grijsbaarden.
Nice, wat voor soort char ben je?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:32 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Aight. Ik ben al level 18 met m'n nieuwe char.
Een Dunmer die zich concentreert op 1h, block, heavy armor en alchemy. Beetje destruction erbij ook.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:41 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Nice, wat voor soort char ben je?
cool! Ik ben een nord met de focus op: 1h, block, heavy armor en smithing.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Een Dunmer die zich concentreert op 1h, block, heavy armor en alchemy. Beetje destruction erbij ook.
Powerlevelen is niet zo slim nee met het scaling systeem. Gewoon als jij of een follower pantsers of wapens nodig heeft, smithen en niet kopen. Dan kom je er ook wel en je powerlevelt dan niet + je bespaart geld.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:24 schreef DeHovenier het volgende:
Oja, ik probeer ook een beetje te smithen, maar ik ga niet powerlevelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |