abonnement Unibet Coolblue
pi_107738731


Release Date
Vrijdag 11 november 2011

Platforms
PC, PS3 & Xbox 360

Algemene info
Bron: http://www.gamefaqs.com/b(...)ls-v-skyrim/57934750

Reviews
IGN!
Gamekings!
Game-Informer!
Tweakers.net

Linkje naar overzicht van powers en skills per ras
http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Races

Aan te raden graphische mods voor PC:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_107738746
Ik wil het nu kopen op steam. :@
pi_107739164
CURVED. SWORDS.

_O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_107739260
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 00:47 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:

[..]

Nee, hij heeft Highres BSA bestanden toegevoegd, die je met de plugin aan en uit kan zetten.
Ehmz, call me stupid, maar welke plugin en welke bsa? :@

Als ik bij datafiles kijk staat daar alleen een skyrim.esm en 3 files van een highreswatermod? :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_107739303
Hoe enable ik die zooi? :@

Of is dat standaard enabled na downloaden via steam? Want ik zie 0 verschil namelijk :X

Mijn mods werken overigens allemaal nog.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_107739346
Ow wacht even, is het HighTexturePack01 en 02.esp die het zijn?

Die staan wel aan nu standaard. Ik dacht dat er 3 files van highreswater waren, maar dat is er maar 1 dan. Toch?

Of moet ik dat zelf nog ergens aanzetten?

Zit je godverdomme 5 uur te wachten en dan dit. Beetje jammer ;(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_107739609
Ik met m'n homies:


Ressurected bandit, ik, Sven
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_107740291
Yes! Vandaag heb ik geen school vanwege de kou. Nu kan ik lekker skyrimmen, mijn nieuwe char wat sterker maken.
Pogo dancing!
pi_107740299
Yes! Vandaag heb ik alleen 4 uurtjes school! Daarna meteen creation kit downloaden :D
pi_107740314
Verkapte tvt
pi_107741044
quote:
7s.gif Op woensdag 8 februari 2012 01:39 schreef vosss het volgende:
Ow wacht even, is het HighTexturePack01 en 02.esp die het zijn?

Die staan wel aan nu standaard. Ik dacht dat er 3 files van highreswater waren, maar dat is er maar 1 dan. Toch?

Of moet ik dat zelf nog ergens aanzetten?

Zit je godverdomme 5 uur te wachten en dan dit. Beetje jammer ;(
Het zijn inderdaad die 2 ja. En die zet je aan door in het opstartscherm van Skyrim naar Data Files te gaan en die 2 .esm bestanden dubbel te klikken.
Children of the night. What music they make.
  woensdag 8 februari 2012 @ 08:55:01 #13
188728 Lyzio
why do we fall
pi_107741072
Ik schijn maar gaan lekkere armor tegen te komen. Ben level 21 en loop nog altijd in een complete Steel-outfit (Fine). Iemand tips?

Ohja, en ik ben vast een enorme n00b, maar wat is de beste tactiek om een draak z.s.m. om te leggen?
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_107741624
Ik ben level 13 en ik loop in een Steel outfit. Als boots heb ik Steel Boots of Stamina, voegt 30 punten stamina toe. Als bracers heb ik Steel Bracers of Alchemy, voegt 17% sterkte toe aan m'n potions.

Als hij vliegt gewoon hem neerschieten met pijl en boog en/of fire/frost/shock spells en/of een Flame Atronach spammen. Als hij landt snel op hem toe rennen en op hem inhakken, en voorkomen dat ie vuur/frost spuwt door met je schild tegen hem aan te beuken (powerbash). Gewoon goed timen met blokken en slaan, en als hij weer wegvliegt weer healen. Ik herlaad altijd wel een keer in zo'n gevecht, want dan ga ik toch dood :P
Children of the night. What music they make.
pi_107741694
@Lyzio

Early game kwam ik al Steel Plate tegen, dat is redelijk sterk. Als je dat weet te boosten tot Legendary heb je zelfs geen sterkere armor meer nodig op de normale moeilijkheidsgraad.

Draken leg ik vaak om met pijl en boog icm een healing spell. Als de draak stil hangt of op de grond zit pijlen knallen, en zodra dat beest gaat vliegen wisselen naar healing spell en jezelf healen.
pi_107741712
Ik gebruik nooit pijl en boog.
Children of the night. What music they make.
pi_107741955
Neemt niet weg dat het een van de sterkste wapens in het spel is ;).

Je hebt geen hoge sneak skills nodig om een sneak attack te doen omdat je vanaf grote afstand kunt aanvallen. Zo'n 3x damage schot is altijd een lekker begin van een gevecht.

Met smithing kun je zonder rare fratsen zo 200 damage doen met een sneaky shot.
pi_107743443
Was deze al eens langs gekomen? Of is hij echt nieuw?
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=7440

Fuck yeah O+
pi_107743987
Is iemand nog meer die tutorial aan het doen van Lokirs Tomb? Hoe krijg je het voor elkaar om die grote gang aan te laten sluiten op dat kleine kamertje?
Children of the night. What music they make.
pi_107744727
Nvm , ik moest NorRmSmWallFrontExBg01 hebben. Dat stond niet in de kaart aangegeven.
Children of the night. What music they make.
pi_107745216
Gebruik je de wiki of de videos van Bethesda op youtube? Die filmpjes vind ik veel duidelijker, ik snapte er geen bal van op de wiki.
pi_107745991
Is er eigenlijk al iets bekend over dlc en uitbreidingen?
pi_107746043
quote:
14s.gif Op woensdag 8 februari 2012 07:43 schreef Crocodi1e het volgende:
Yes! Vandaag heb ik geen school vanwege de kou.
wat
Conscience do cost.
pi_107746110
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 12:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Is er eigenlijk al iets bekend over dlc en uitbreidingen?
DLC's komen er. Daar zijn Howard en de zijnen reeds mee bezig. Het worden grote uitbreidingen in elk geval. Althans dat hebben ze gezegd.

Geen releasedates tot dusver voor zover ik weet :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_107746170
Ik hoop dat ze de uitbreidingen een beetje interessant maken. Op uitzonderingen na vond ik de DLC's van Oblivion en fallout heel erg matig. Vooral omdat ze zo weinig met de main game te maken hadden.


Uitbreidingen á la bloodmoon kan ik echter verwelkomen.
Conscience do cost.
pi_107747120
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 12:18 schreef ems. het volgende:
Ik hoop dat ze de uitbreidingen een beetje interessant maken. Op uitzonderingen na vond ik de DLC's van Oblivion en fallout heel erg matig. Vooral omdat ze zo weinig met de main game te maken hadden.
Horse armor! YEAH!
  Moderator woensdag 8 februari 2012 @ 12:58:04 #27
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_107747192
quote:
6s.gif Op woensdag 8 februari 2012 12:55 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Horse armor! YEAH!
:')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_107747914
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 12:18 schreef ems. het volgende:
Ik hoop dat ze de uitbreidingen een beetje interessant maken. Op uitzonderingen na vond ik de DLC's van Oblivion en fallout heel erg matig. Vooral omdat ze zo weinig met de main game te maken hadden.

Uitbreidingen á la bloodmoon kan ik echter verwelkomen.
Shivering Isles.
pi_107748408
quote:
14s.gif Op woensdag 8 februari 2012 13:19 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Shivering Isles.
Kan het niet hard genoeg benadrukken, dit soort dlc is voor mij (helaas) insta-buy!
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_107748469
Gekocht. *O*
pi_107749240
Ik heb mijn eerste quest met Bendu Olo af *O*
pi_107749265
Ik vraag me trouwens het volgende af waarbij ik me met name richt tot Drizzt en Vosss (aangezien jullie ook flink modden):

Ik heb net wat vids bekeken om verschillen te ontdekken met het nieuwe high-res pack, maar helaas zie je hier geen zak op. Comments geven wel overal hetzelfde aan: dat met name de characters een upgrade hebben gekregen.

Nu is mijn vraag aan jullie mede-modders: is het de moeite om eroverheen te zetten als je ook al realistic faces, bodies en eyes erop hebt zitten, of is het verschil met de pack toch noemenswaardig op andere gebieden (gebouwen, rotsen etc)?

Thanks alvast!
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_107749492
Ik heb hem gisteravond laat nog even getest met uit en inschakelen, maar ik zie eerlijk gezegd vrij weinig verschil.

Ik heb hem gewoon over mijn gemodde versie heen geflikkerd dus ik weet niet of hij sommige textures wel pakt en andere die gemod zijn bv niet. Dat durf ik niet te zeggen.

Anyway, het draait wel allemaal net zo soepel als zonder, dus ik laat het maar aan staan. Anders moet ik die 2 vinkjes weer uitzetten en dat is me teveel werk :')
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_107749542
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 13:56 schreef DeeCruise het volgende:
Ik vraag me trouwens het volgende af waarbij ik me met name richt tot Drizzt en Vosss (aangezien jullie ook flink modden):

Ik heb net wat vids bekeken om verschillen te ontdekken met het nieuwe high-res pack, maar helaas zie je hier geen zak op. Comments geven wel overal hetzelfde aan: dat met name de characters een upgrade hebben gekregen.

Nu is mijn vraag aan jullie mede-modders: is het de moeite om eroverheen te zetten als je ook al realistic faces, bodies en eyes erop hebt zitten, of is het verschil met de pack toch noemenswaardig op andere gebieden (gebouwen, rotsen etc)?

Thanks alvast!
Ik geloof dat het meer om textures van bijvoorbeeld wapens ging, en in (veel) mindere mate om textures m.b.t. buitenwereld. Ik heb wat screens gezien met de verschillen, en je ziet idd zeer weinig verschil. Dus ik denk dat je best nog gebruik kan maken van alle andere texture mods.
pi_107749576
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 11:43 schreef Nezhi het volgende:
Gebruik je de wiki of de videos van Bethesda op youtube? Die filmpjes vind ik veel duidelijker, ik snapte er geen bal van op de wiki.
De wiki.
Children of the night. What music they make.
pi_107749590
Overigens werken al mijn mods (die bovenaan in de OP staan) allemaal nog gewoon zo te zien.

Ik heb gister 1x een CTD gehad. Verder geen problemen.

:)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_107749623
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 13:56 schreef Nezhi het volgende:
Ik heb mijn eerste quest met Bendu Olo af *O*
Ik ben nu bezig met die dungeon in de tutorial.
Children of the night. What music they make.
pi_107749727
Ok, dan gaan we hem straks maar eens binnenhalen. Het viel me erg op hoeveel mensen direct aangaven terug te switchen naar Skyrim HD via nexus daar de veranderingen daar wel allemaal goed merkbaar zijn, maar als de oude mods blijven werken dan zie ik het probleem niet zo.

@Vosss: had je die ctd's ook al voor het installeren van de " update" ?
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_107749751
Heel sporadisch (lees: 1x in de 15 uur ofzo).

Gister een uurtje of 4 gespeeld denk ik en 1x die CTD gehad. Niks om me zorgen over te maken lijkt me :)

Buiten dat save ik meer dan vaak zat :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_107749860
quote:
14s.gif Op woensdag 8 februari 2012 13:19 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Shivering Isles.
Vond ik tof, maar wel erg 'disconnected' van oblivion. Bloodmoon vond ik vetter. Maar het liefst heb ik gewoon standalones, á la new vegas.
Conscience do cost.
  Moderator woensdag 8 februari 2012 @ 14:18:19 #41
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_107749928
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 13:56 schreef DeeCruise het volgende:
Ik vraag me trouwens het volgende af waarbij ik me met name richt tot Drizzt en Vosss (aangezien jullie ook flink modden):

Ik heb net wat vids bekeken om verschillen te ontdekken met het nieuwe high-res pack, maar helaas zie je hier geen zak op. Comments geven wel overal hetzelfde aan: dat met name de characters een upgrade hebben gekregen.

Nu is mijn vraag aan jullie mede-modders: is het de moeite om eroverheen te zetten als je ook al realistic faces, bodies en eyes erop hebt zitten, of is het verschil met de pack toch noemenswaardig op andere gebieden (gebouwen, rotsen etc)?

Thanks alvast!
Hmm, ik heb hem gewoon binnengehaald omdat het geen kwaad kan :P EN mijn modjes zijn vooral modjes die wapens toevoegen, armor een andere kleur geeft en een oogkleur toevoegde (paars, voor m'n Drizzt) :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_107750303
Kleding, materials (hout etc) en buildings hebben vooral een upgrade gekregen.
pi_107751448
Op naar tutorial Layout 2 *O*
Children of the night. What music they make.
pi_107751688
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 13:33 schreef kilozout het volgende:
Gekocht. *O*
:W sociale leven :P
In dit filmpje komen wat plaatjes voorbij waarin je het verschil tussen vanille en high-res Skyrim kan zien:
Children of the night. What music they make.
pi_107751940
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 15:03 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

In dit filmpje komen wat plaatjes voorbij waarin je het verschil tussen vanille en high-res Skyrim kan zien:
Ah, de verschillen -zijn- dus ook daadwerkelijk zo minimaal dat je ze niet kan zien :')
Conscience do cost.
pi_107752016
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 15:12 schreef ems. het volgende:

[..]

Ah, de verschillen -zijn- dus ook daadwerkelijk zo minimaal dat je ze niet kan zien :')
Dit. Ik zie 10x meer verschil met de Skyrim HD mod dan met dit texturepack. Beetje teleurstellend wel als je het mij vraagt.
pi_107752520
Heb je eigenlijk nog al die Detailed Body/Faces/etc mods nodig met deze HD update? Heb Skyrim namelijk opnieuw geinstalleerd, dus nog helemaal vanilla :P
pi_107752952
quote:
11s.gif Op woensdag 8 februari 2012 15:29 schreef eQuaL het volgende:
Heb je eigenlijk nog al die Detailed Body/Faces/etc mods nodig met deze HD update? Heb Skyrim namelijk opnieuw geinstalleerd, dus nog helemaal vanilla :P
Ik zou het maar wel doen.
pi_107754597
Die creation kit controls zijn best kut om onder de knie te krijgen. :')
pi_107754684
Ik snap die heisa over HD textures niet. De meeste hd packs op Nexus zijn totaal andere textures. Wanneer ik ze installeer zie ik zelf het verschil niet, tenzij ik er met mijn neus op ga zitten. Het enige wat ik wel duidelijk zie is het verschil in low-res en high-res kleding.
pi_107754725
Die creation kit add echt 1000 uur aan Skyrim. :')
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_107754804
Het logo van de CK doet me denken aan de editor van de eerste Starcraft.
pi_107755847
Die filter op de Steam Workshop werkt niet :?
Children of the night. What music they make.
pi_107755944
*edit* lama
pi_107756609
Children of the night. What music they make.
pi_107756830
Ik krijg weer een hoop waarschuwingen als ik Whiterun Breezehome wil laden in de CK -O-
Children of the night. What music they make.
  woensdag 8 februari 2012 @ 17:29:06 #57
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_107757139
quote:
10s.gif Op woensdag 8 februari 2012 16:27 schreef drumstickNL het volgende:
Die creation kit add echt 1000 uur aan Skyrim. :')
:D _O_
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_107757610
Ik snap er nog weinig van. Hoe kan je nou een stuk grond oproepen (bv in de buurt van Whiterun) om daar een leuk huisje te bouwen?
Children of the night. What music they make.
pi_107757631
Psst is die nieuwe download op steam het waard te downloaden?
pi_107757663
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 17:41 schreef Snowbells het volgende:
Psst is die nieuwe download op steam het waard te downloaden?
Sjah, ik heb de download nu lopen, maar na de vids gezien te hebben moet ik zeggen dat ik begin te twijfelen. De skyrim HD mod van nexus levert een veel duidelijker verschil op...
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_107757828
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 17:41 schreef DeHovenier het volgende:
Ik snap er nog weinig van. Hoe kan je nou een stuk grond oproepen (bv in de buurt van Whiterun) om daar een leuk huisje te bouwen?


Bij de Whiterunworld.

Als je daar op klikt dan kan je de omgeving van Whiterun aanpassen. Ik weet verder niet hoe je een huis kan bouwen.
pi_107758040
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 17:47 schreef kilozout het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Bij de Whiterunworld.

Als je daar op klikt dan kan je de omgeving van Whiterun aanpassen. Ik weet verder niet hoe je een huis kan bouwen.
Ok. Ik liep wat rond te kijken in die gebieden en nu is ie gecrashed -O- :')
Children of the night. What music they make.
pi_107758132
Mijn dialogue views zijn helemaal weg zonder reden. ;(
pi_107759196
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 17:41 schreef Snowbells het volgende:
Psst is die nieuwe download op steam het waard te downloaden?
Nee. Of nouja, het verbetert -mi-ni-maal-. Als je snel internet hebt gewoon even doen. Als je echt verbetering wil zien echte mods gebruiken.
Conscience do cost.
pi_107760449
Ik wil natuurlijk weer dingen waar de bestaande textures niet echt voor bedoeld zijn. Maar ik had gisteren voor het slapen net een idee dat mijn problemen wel oplost.

Dadelijk weer verder met mijn mod. Eerst de outside.. zodat ik mijn zwevende huisje kan bewonderen. en dan kijk ik binnen wel verder. Ik begin denk ik met het kopieren van de bard's guild interior (deel van mijn huis) en vandaar breidt ik het wel uit :D

Als het wat wordt verdiep ik me wel in scripts :D
I'm right and you know it
pi_107765019
Level 13 met mijn nieuwe char :D
Pogo dancing!
pi_107766536
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 19:01 schreef Aezeal het volgende:
Ik wil natuurlijk weer dingen waar de bestaande textures niet echt voor bedoeld zijn. Maar ik had gisteren voor het slapen net een idee dat mijn problemen wel oplost.

Dadelijk weer verder met mijn mod. Eerst de outside.. zodat ik mijn zwevende huisje kan bewonderen. en dan kijk ik binnen wel verder. Ik begin denk ik met het kopieren van de bard's guild interior (deel van mijn huis) en vandaar breidt ik het wel uit :D

Als het wat wordt verdiep ik me wel in scripts :D
Iedere keer dat ik jou zie posten over je vliegende huis concept zie ik de Ministry of Truth voor me, uit Morrowind..

edit:


pi_107766785
Idd. Al was dat een gevangenis :P
Children of the night. What music they make.
pi_107766906
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 20:46 schreef DeHovenier het volgende:
Idd. Al was dat een gevangenis :P
Een huis van bewaring is ook 'n huis :P
pi_107767157
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 20:48 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Een huis van bewaring is ook 'n huis :P
Maar oorspronkelijk de maan die Vivec tegenhield zodat hij de stad niet vernietigde.
Children of the night. What music they make.
pi_107767569
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 20:51 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Maar oorspronkelijk de maan die Vivec tegenhield zodat hij de stad niet vernietigde.
Vivec in elkaar rammen, dat was leuk :D
pi_107767684
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 20:57 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Vivec in elkaar rammen, dat was leuk :D
Dat heb ik nooit gedaan :P
Children of the night. What music they make.
pi_107767850
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 20:59 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Dat heb ik nooit gedaan :P
Hij kan flink wat hebben, maar 't is me gelukt :P
pi_107771369
quote:
10s.gif Op woensdag 8 februari 2012 21:01 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Hij kan flink wat hebben, maar 't is me gelukt :P
Ik heb 'm uiteindelijk vermoord voor z'n soul :@ 4000 chargepoints voor m'n Ebony Scimitar met Absorb Health.
Dat ding was echt epic.
  woensdag 8 februari 2012 @ 21:59:16 #75
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_107771405
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  woensdag 8 februari 2012 @ 21:59:35 #76
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_107771425
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  woensdag 8 februari 2012 @ 22:01:46 #77
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_107771548
Is er trouwens al een mod die al die arenden individueel hun vleugels laat slaan?

[/mierenneukmodus]
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_107772154
quote:
2s.gif Op woensdag 8 februari 2012 22:01 schreef The_Substitute het volgende:
Is er trouwens al een mod die al die arenden individueel hun vleugels laat slaan?

[/mierenneukmodus]
De ultra reality mod, waarbij het lopen van stad naar stad je weken kost en per paard sowieso een paar dagen (real time). Verder moet je regelmatig eten en slapen, een beer is dodelijk, draken bestaan niet en je bent een gewone pachtboer die zijn complete opbrengst af moet staan aan de jarl...


Maar de arenden slaan individueel met hun vleugels!
  Moderator woensdag 8 februari 2012 @ 22:29:27 #79
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_107773100
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 20:43 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Iedere keer dat ik jou zie posten over je vliegende huis concept zie ik de Ministry of Truth voor me, uit Morrowind..

edit:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ook :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  woensdag 8 februari 2012 @ 22:29:28 #80
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_107773101
quote:
6s.gif Op woensdag 8 februari 2012 22:12 schreef zatoichi het volgende:

[..]

De ultra reality mod, waarbij het lopen van stad naar stad je weken kost en per paard sowieso een paar dagen (real time). Verder moet je regelmatig eten en slapen, een beer is dodelijk, draken bestaan niet en je bent een gewone pachtboer die zijn complete opbrengst af moet staan aan de jarl...

Maar de arenden slaan individueel met hun vleugels!
Je liegt :'(

Om een of andere reden stoor ik me eraan. Vooral als je bij Solitude staat, waar er zo'n 20-tal vliegen. :P
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_107774008
De eerste keer dat ik in Solitude was zag ik een schaduw. Ik denk help, een draak (ik was level vier).

Het bleek zo'n vogel te zijn.

:')
  Moderator woensdag 8 februari 2012 @ 22:46:13 #82
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_107774104
quote:
10s.gif Op woensdag 8 februari 2012 22:44 schreef Sloggi het volgende:
De eerste keer dat ik in Solitude was zag ik een schaduw. Ik denk help, een draak (ik was level vier).

Het bleek zo'n vogel te zijn.

:')
Dat heb ik ook vaak gehad ja _O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_107775081
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 22:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik ook :D
Zoiets maar dan niet zo en eigenlijk meer gebaseerd op mijn telvanni mod die hetzelfde deed, en meer op de zwevende bergtoppen waar ik in de DnD mythologie over las. Ik wil er op termijn wel een draak laten wonen ala Moon's spawn (Anomander Rake > Drizzt btw)
I'm right and you know it
pi_107775149
Het modden schiet niet op .. ik ben er vrij zeker van dat ik mijn huisje ergens heb zweven (waar is me nog niet helemaal duidelijk) en dat ik een wordwall zonder verdere functie naast Whiterun had gezet.. maar ik vind ze niet terug

Niet in mijn oude saves maar ook een nieuwe game en nieuwe char zie ik ze niet.
I'm right and you know it
  Moderator woensdag 8 februari 2012 @ 23:06:55 #85
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_107775217
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 23:04 schreef Aezeal het volgende:

[..]

Zoiets maar dan niet zo en eigenlijk meer gebaseerd op mijn telvanni mod die hetzelfde deed, en meer op de zwevende bergtoppen waar ik in de DnD mythologie over las. Ik wil er op termijn wel een draak laten wonen ala Moon's spawn (Anomander Rake > Drizzt btw)
:( Heulemaal niet!
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_107775442
Kom op zeg.. hands down hij heeft alles
I'm right and you know it
pi_107775652
Whiterunworld is dat niet de juiste wereld om dingen te plaatsen of zo? Ik zie als ik daar iets neerzet zowiezo de stables etc helemaal niet verschijnen.. ik vind het maar raar
I'm right and you know it
pi_107776661
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 21:58 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Ik heb 'm uiteindelijk vermoord voor z'n soul :@ 4000 chargepoints voor m'n Ebony Scimitar met Absorb Health.
Dat ding was echt epic.
Ik denk ergens toch dat Vivec onsterfelijk is, omdat hij CHIM schijnt te hebben bereikt, wat volgens de echte lore nerds je gelijk stelt met een god :P
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_107778228
GVD denk ik eindelijk wat te hebben vliegen (dat doet het) en dat ik een teleportje die kant op heb... eindelijk.. want ik had veel gekut met verschillende mods en saves en wtf (en ook foute mod files waar ik ook dingen veranderd had die niet veranderd moesten worden).

Maar alles klaar: ik teleport en.... val schijnbaar dwars door mijn bouwsel heen dood op de grond...

frustratie
I'm right and you know it
pi_107778407
Gebruik levitation dan.
pi_107778576
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 23:11 schreef Aezeal het volgende:
Kom op zeg.. hands down hij heeft alles
Drizzt maakt hem af
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_107779124
Ik sneak attack drizzt zo door z'n hoofd.
Conscience do cost.
pi_107780259
quote:
10s.gif Op woensdag 8 februari 2012 22:44 schreef Sloggi het volgende:
De eerste keer dat ik in Solitude was zag ik een schaduw. Ik denk help, een draak (ik was level vier).

Het bleek zo'n vogel te zijn.

:')
Dat heb ik nooit gehad, maar ik heb ze gelijk allemaal de lucht uit geschoten :')
Children of the night. What music they make.
pi_107780275
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 00:45 schreef Aezeal het volgende:
GVD denk ik eindelijk wat te hebben vliegen (dat doet het) en dat ik een teleportje die kant op heb... eindelijk.. want ik had veel gekut met verschillende mods en saves en wtf (en ook foute mod files waar ik ook dingen veranderd had die niet veranderd moesten worden).

Maar alles klaar: ik teleport en.... val schijnbaar dwars door mijn bouwsel heen dood op de grond...

frustratie
Irritant is het zeker als iets niet gaat zoals je wil en je weet niet waarom :P
Children of the night. What music they make.
pi_107780452
Om even terug te komen op het modden: Ik ben afgestapt van de gratis " official" mod, in mijn ogen totaal waardeloos. Alles is nog steeds erg blurry, wat na wat zoekwerk prima te verklaren valt:

Standaard in-game textures zijn 1024 bij 1024, waar de official mod alles omhoog trekt naar 2048x2048.

De nexus mods zijn however 8K, dus ik heb de game in zijn geheel verwijdert, en alle nexus mods weer teruggezet. Jammer dat ze zo'n matige download aanbieden, per saldo dus gewoon niet de moeite waard.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_107782457
Ben gister opnieuw begonnen *O* .

Door drukte mijn oude save al twee maanden niet meer gebruikt dus gewoon maar opnieuw begonnen met een bijna identiek karakter als de vorige (Bosmer) :P .
pi_107782638
En, hoe bevalt de High-res texture pack?

Kan helaas nog niet testen, videokaart is naar de leverancier terug voor een paar weken. -O-


-edit-
Ah, waardeloos dus? :P
pi_107782858
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 10:23 schreef STING het volgende:
En, hoe bevalt de High-res texture pack?

Kan helaas nog niet testen, videokaart is naar de leverancier terug voor een paar weken. -O-

-edit-
Ah, waardeloos dus? :P
Weinig verschil idd. Maargoed, ben toch de komende tijd zoet met de CK :P
Children of the night. What music they make.
pi_107786271
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 08:33 schreef DeeCruise het volgende:
Om even terug te komen op het modden: Ik ben afgestapt van de gratis " official" mod, in mijn ogen totaal waardeloos. Alles is nog steeds erg blurry, wat na wat zoekwerk prima te verklaren valt:

Standaard in-game textures zijn 1024 bij 1024, waar de official mod alles omhoog trekt naar 2048x2048.

De nexus mods zijn however 8K, dus ik heb de game in zijn geheel verwijdert, en alle nexus mods weer teruggezet. Jammer dat ze zo'n matige download aanbieden, per saldo dus gewoon niet de moeite waard.
Moet dat? Kan je niet gewoon de (waardeloze) hi-res textures van bethesda laten staan en daar gewoon eventuele HD-packs overheen gooien?
Conscience do cost.
pi_107786534
Dit al gepost? De resultaten van een Skyrim developers game jam. Onder andere een werebear ( :') ) en een vliegende vampierlord komen voorbij, maar ook kleine dingetjes zoals voetstappen in de sneeuw. Heel vet!

Amen.
pi_107787132
Die mega-mudcrab :D.

Donkere dungeons hadden er wel in genomen vind ik. En vechten terwijl je op je paard zit is er dus ook zo in te bouwen; dit is eigenlijk de grootste reden dat ik mijn paard amper gebruik. Je moet eerst afstappen voor je iemand aan kunt vallen, het vertraagt het spel eigenlijk.

En de ijs/vuur/waterpijlen moeten er in. Thief FTW.
pi_107787202
quote:
2s.gif Op donderdag 9 februari 2012 12:19 schreef Jivis het volgende:
Dit al gepost? De resultaten van een Skyrim developers game jam. Onder andere een werebear ( :') ) en een vliegende vampierlord komen voorbij, maar ook kleine dingetjes zoals voetstappen in de sneeuw. Heel vet!

Waar kan ik dit krijgen :o :o :o :o :o :o :o :o :o _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_107787238
Oh wacht het was georganiseerd door bethesda. Dus dat betekend dat ze sommige dingen hiervan gaan implementeren in Skyrim? Hoe vet! Dag sociaal leven. Alweer.
pi_107787406
Gezien de laaiend enthousiaste reacties op teh interwebz kan ik me goed voorstellen dat we een aantal dingen hiervan terug gaan zien in een uitbreiding/DLC.

Vooral tof dat heel veel is gebaseerd op de spelbeleving, dat vind ik soms namelijk wat tegenvallen in Skyrim. Ik had ook graag gezien dat je progressie in bepaalde questlines echt invloed heeft op de spelomgeving. Dat is nu eigenlijk 0,0 het geval.
Amen.
pi_107787474
Net weer een detail gezien: een colonne mieren die van de grond naar een stompje boom marcheren omdat daar een tankard ligt :P
Children of the night. What music they make.
pi_107787535
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 12:48 schreef DeHovenier het volgende:
Net weer een detail gezien: een colonne mieren die van de grond naar een stompje boom marcheren omdat daar een tankard ligt :P
Same here, was ik wel impressed mee. :P

@filmpje: Echt bijzonder wat ze allemaal gedaan hebben in 1 week. :o Vrijwel elk stukje was een goede toevoeging aan de game.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_107787656
quote:
14s.gif Op donderdag 9 februari 2012 12:50 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Same here, was ik wel impressed mee. :P

@filmpje: Echt bijzonder wat ze allemaal gedaan hebben in 1 week. :o Vrijwel elk stukje was een goede toevoeging aan de game.
Lag er toevallig een dooie houthakker naast? :P
Children of the night. What music they make.
  donderdag 9 februari 2012 @ 13:08:37 #108
97079 Jeff89
Conquer All
pi_107788097
quote:
14s.gif Op donderdag 9 februari 2012 12:50 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

@filmpje: Echt bijzonder wat ze allemaal gedaan hebben in 1 week. :o Vrijwel elk stukje was een goede toevoeging aan de game.
Beetje mixed feelings bij het filmpje.. Waarom zou je dit een maand NA Skyrim af is doen? En niet 2 maanden er vóór?
Dan had ik nu misschien niet steeds om spears hoeven zeuren.. :P
En die magic/archery killcams zijn in principe gewoon hetzelfde idee als de killcams met guns in Fallout, evenals het companion managementsysteem waarvan ik me direct al afvroeg waarom ze dat niet hebben overgenomen.

Die seizoenen, waterflow en meer licht/donker mogelijkheden zijn wel erg tof, evenals mounted dragons en mounted combat :D
Spell combinations is ook grappig.. Doet me denken aan de MW soultrap/conjure glitch :P
  Moderator donderdag 9 februari 2012 @ 13:11:01 #109
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_107788176
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 01:51 schreef ems. het volgende:
Ik sneak attack drizzt zo door z'n hoofd.
Drizzt is zelf een sneakert :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_107788789
Die spears hadden er vanilla al in moeten zitten }:|
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Moderator donderdag 9 februari 2012 @ 13:28:29 #111
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_107788839
quote:
7s.gif Op donderdag 9 februari 2012 13:27 schreef vosss het volgende:
Die spears hadden er vanilla al in moeten zitten }:|
:Y

En medium armor, sowieso 8 stuks armor (helm, 2 shoulderpieces, chest, legs, left+right gauntlet...), athletics, acrobatics, short swords,... O-)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_107788944
Mwa, medium armour heb ik altijd wat overbodig gevonden. Acrobatics moet sowieso terug, net als levitation spells.

De meest overbodige skill in Skyrim is trouwens pickpocket. Waarom dat een aparte skill is is mij een raadsel.
  Moderator donderdag 9 februari 2012 @ 13:33:27 #113
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_107789001
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 13:31 schreef Sloggi het volgende:
Mwa, medium armour heb ik altijd wat overbodig gevonden. Acrobatics moet sowieso terug, net als levitation spells.

De meest overbodige skill in Skyrim is trouwens pickpocket. Waarom dat een aparte skill is is mij een raadsel.
Vergeet ik zomaar ff Levitation :o _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  donderdag 9 februari 2012 @ 13:55:23 #114
97079 Jeff89
Conquer All
pi_107789807
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 13:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

:Y

En medium armor, sowieso 8 stuks armor (helm, 2 shoulderpieces, chest, legs, left+right gauntlet...), athletics, acrobatics, short swords,... O-)
Ik begrijp best dat ze short sword, longblade, axe, blunt en spear niet meer als aparte skills wilde hebben.. Maar een shortblade past toch prima onder one handed? Spears onder two handed en klaar.. Dan archery weer marksman noemen, en crossbows, darts en throwing stars en knives weer terug. Zó veel moeite kan dat niet kosten. Spears slechts een weekje, zoals ze al bewezen hebben.
Stiekem zitten er zelfs al crossbows in Skyrim.. Ze zitten wel stevig vast aan de armen van Sphere Centurions, maar toch..

quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 13:31 schreef Sloggi het volgende:
Mwa, medium armour heb ik altijd wat overbodig gevonden. Acrobatics moet sowieso terug, net als levitation spells.

De meest overbodige skill in Skyrim is trouwens pickpocket. Waarom dat een aparte skill is is mij een raadsel.
Medium armor was altijd wat achtergesteld omdat je de beste set in vanilla Morrowind niet ongestraft overal kon dragen (Oridinator armor), en omdat er sowieso weinig variatie in was. (Er waren 4 soorten bonemold ofzo, maar dat was dan weer behoorlijk low-end.. Dreugh was wel redelijk, maar geen complete set).
Ongeveer hetzelfde gold voor spear.. Een beetje een ondergeschoven kindje, met relatief weinig variatie.
pi_107789885
Misschien zetten ze die dingen er wel in als gratis dlc pack :D
  donderdag 9 februari 2012 @ 13:58:04 #116
97079 Jeff89
Conquer All
pi_107789899
quote:
7s.gif Op donderdag 9 februari 2012 13:27 schreef vosss het volgende:
Die spears hadden er vanilla al in moeten zitten }:|
Alleen al hierom:

pi_107790040
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 13:55 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Ik begrijp best dat ze short sword, longblade, axe, blunt en spear niet meer als aparte skills wilde hebben.. Maar een shortblade past toch prima onder one handed? Spears onder two handed en klaar.. Dan archery weer marksman noemen, en crossbows, darts en throwing stars en knives weer terug. Zó veel moeite kan dat niet kosten. Spears slechts een weekje, zoals ze al bewezen hebben.
Stiekem zitten er zelfs al crossbows in Skyrim.. Ze zitten wel stevig vast aan de armen van Sphere Centurions, maar toch..
Het gaat niet om de moeite, het gaat om de toegankelijkheid van het spel. Te veel verschillende skills wordt te ingewikkeld voor de gebruiker, niet voor de ontwikkelaar.
pi_107790071
1.4 vandaag? Iemand hem al binnen?


hihi
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_107790139
Leg ik net een Dragon neer, begint daarna een bandiet in de buurt met eem paar pijltjes op me te schieten. Eerder nam hij het ook op tegen die draak. Wat denkt 'ie nou :')
Children of the night. What music they make.
  Moderator donderdag 9 februari 2012 @ 14:08:11 #120
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_107790223
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 14:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
1.4 vandaag? Iemand hem al binnen?


hihi
Die Amerikanen ook altijd met hun Super Bowl :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator donderdag 9 februari 2012 @ 14:08:41 #121
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_107790240
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 14:05 schreef DeHovenier het volgende:
Leg ik net een Dragon neer, begint daarna een bandiet in de buurt met eem paar pijltjes op me te schieten. Eerder nam hij het ook op tegen die draak. Wat denkt 'ie nou :')
En nu issie hartstikke dood? :9

Welk lvl ben je inmiddels?
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator donderdag 9 februari 2012 @ 14:10:37 #122
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_107790311
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 13:55 schreef Jeff89 het volgende:
Medium armor was altijd wat achtergesteld omdat je de beste set in vanilla Morrowind niet ongestraft overal kon dragen (Ordinator armor), en omdat er sowieso weinig variatie in was. (Er waren 4 soorten bonemold ofzo, maar dat was dan weer behoorlijk low-end.. Dreugh was wel redelijk, maar geen complete set).
Ongeveer hetzelfde gold voor spear.. Een beetje een ondergeschoven kindje, met relatief weinig variatie.
Bonemold was wel de gaafste set uit Morrowind :Y
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator donderdag 9 februari 2012 @ 14:13:48 #123
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_107790403
Wie saved er trouwens nog meer vlak voor Hadvar "who are you?" vraagt als je een nieuw char wil spelen? :P

Ik denk dat ik het een tikkie op ga voeren door een save te maken vlak nadat ik de grot bij Helgen uit ben, op een char die standaard met Ralof meegaat (meer loot, imperial troep is lichter en meer waard) en vanaf daar met showracemenu een nieuwe in mekaar flans :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_107790541
Engelse jochies. Zelfs irl zijn het klootzakken.
pi_107790647
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 14:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wie saved er trouwens nog meer vlak voor Hadvar "who are you?" vraagt als je een nieuw char wil spelen? :P

Ik denk dat ik het een tikkie op ga voeren door een save te maken vlak nadat ik de grot bij Helgen uit ben, op een char die standaard met Ralof meegaat (meer loot, imperial troep is lichter en meer waard) en vanaf daar met showracemenu een nieuwe in mekaar flans :P
Ik. Van mij mag er wel een mod komen van skip intro.
pi_107790725
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 14:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wie saved er trouwens nog meer vlak voor Hadvar "who are you?" vraagt als je een nieuw char wil spelen? :P

Ik denk dat ik het een tikkie op ga voeren door een save te maken vlak nadat ik de grot bij Helgen uit ben, op een char die standaard met Ralof meegaat (meer loot, imperial troep is lichter en meer waard) en vanaf daar met showracemenu een nieuwe in mekaar flans :P
Ik heb een save bij character creation gemaakt :P
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  Moderator donderdag 9 februari 2012 @ 14:34:25 #127
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_107790988
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 14:18 schreef Rijst het volgende:
Engelse jochies. Zelfs irl zijn het klootzakken.
?
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_107791103
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 14:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

En nu issie hartstikke dood? :9

Welk lvl ben je inmiddels?
Uiteraard :P

Level 19/20 ben ik nu.

quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 14:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wie saved er trouwens nog meer vlak voor Hadvar "who are you?" vraagt als je een nieuw char wil spelen? :P

Ik denk dat ik het een tikkie op ga voeren door een save te maken vlak nadat ik de grot bij Helgen uit ben, op een char die standaard met Ralof meegaat (meer loot, imperial troep is lichter en meer waard) en vanaf daar met showracemenu een nieuwe in mekaar flans :P
Bij mij saved het spel al automatisch daar, en omdat ik overnieuw ben begonnen met een character heb ik nu 2 saves staan van het moment dat ik uit die kar stap.
Children of the night. What music they make.
  donderdag 9 februari 2012 @ 14:39:32 #129
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_107791155
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_107791168
quote:
_O_
Hij zij tegen mij dat hij m'n piemel kapot zou maken zodat ik een nieuwe van mijn moeder kon krijgen.
pi_107791236
quote:
Hij heeft geen benen :? En geen armen :')
Niet eens een nek o|O

Wat een faler _O-
Children of the night. What music they make.
pi_107791313
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 14:41 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Hij heeft geen benen :? En geen armen :')
Niet eens een nek o|O

Wat een faler _O-
vroeg in de 2000's was het een epic game :D
Hij zij tegen mij dat hij m'n piemel kapot zou maken zodat ik een nieuwe van mijn moeder kon krijgen.
  donderdag 9 februari 2012 @ 14:47:00 #133
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_107791419
Dat is het nogsteeds.
Rayman's adventures _O_

Hoodlum havoc _O_
pi_107792834
Waar zit die schat van de Treasure Map 1? Ik ben nu bij de plek die is aangegeven, maar ik kan niks vinden :?

Heb je nog een gereedschap ervoor nodig?
Children of the night. What music they make.
  donderdag 9 februari 2012 @ 15:28:00 #135
97079 Jeff89
Conquer All
pi_107792852
quote:
7s.gif Op donderdag 9 februari 2012 14:02 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Het gaat niet om de moeite, het gaat om de toegankelijkheid van het spel. Te veel verschillende skills wordt te ingewikkeld voor de gebruiker, niet voor de ontwikkelaar.
Lees m'n post nog eens? Ik zeg dat ik alle begrip heb voor het schrappen van al die wapens als aparte skill.. Nu ze echter overgestapt zijn op het one/two handed systeem zie ik geen reden waarom ze shortblades en spears daar niet onder kunnen brengen.
pi_107793161
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 15:27 schreef DeHovenier het volgende:
Waar zit die schat van de Treasure Map 1? Ik ben nu bij de plek die is aangegeven, maar ik kan niks vinden :?

Heb je nog een gereedschap ervoor nodig?
pi_107793283
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 15:28 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Lees m'n post nog eens? Ik zeg dat ik alle begrip heb voor het schrappen van al die wapens als aparte skill.. Nu ze echter overgestapt zijn op het one/two handed systeem zie ik geen reden waarom ze shortblades en spears daar niet onder kunnen brengen.
Lezen is moeilijk.
  Moderator donderdag 9 februari 2012 @ 15:49:45 #138
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_107793612
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 15:27 schreef DeHovenier het volgende:
Waar zit die schat van de Treasure Map 1? Ik ben nu bij de plek die is aangegeven, maar ik kan niks vinden :?

Heb je nog een gereedschap ervoor nodig?
Gewoon naar de omgevallen boom gaan die ten noordoosten van de guardian stones ligt. Er is een treasure chest in de boom gezet :P

Wel humor, ik moet de map hebben, anders komt de chest niet tevoorschijn :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_107794987
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 12:11 schreef ems. het volgende:

[..]

Moet dat? Kan je niet gewoon de (waardeloze) hi-res textures van bethesda laten staan en daar gewoon eventuele HD-packs overheen gooien?
Dat zou in principe wel kunnen, maar ook mijn 8k nightingale armor texture mod werkte niet meer erdoor, evenals enkele andere. Dan maar liever opnieuw allemaal ;)
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_107795025
Rayman _O_
Pogo dancing!
pi_107795035
Een rayman mod voor skyrim lijkt me vet! En dan kun je Archery levelen als je je vuisten gebruikt :D

En zachtjes landen door je haar als helikopter te gebruiken _O_
Pogo dancing!
pi_107795676
Ze zouden het merendeel gewoon gratis moeten releasen, dingen die er eigenlijk al best in hadden kunnen zitten, zoals die snow footprints, speren en de flow-based water shader :P
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_107795721
quote:
14s.gif Op donderdag 9 februari 2012 16:31 schreef Crocodi1e het volgende:
Een rayman mod voor skyrim lijkt me vet! En dan kun je Archery levelen als je je vuisten gebruikt :D

En zachtjes landen door je haar als helikopter te gebruiken _O_
In dat geval mag er ook een Legend of Zelda mod komen _O_

Icluding majo , puntmuts en mastersword. Gras maaien voor geld.
  donderdag 9 februari 2012 @ 16:53:57 #144
97079 Jeff89
Conquer All
pi_107795733
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 16:53 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

In dat geval mag er ook een Legend of Zelda mod komen _O_

Icluding majo , puntmuts en mastersword. Gras maaien voor geld.
Het leuke van mods is dat je ze zelf kan maken hae ;)
pi_107795772
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 16:53 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Het leuke van mods is dat je ze zelf kan maken hae ;)
Tijd moet je wel hebben natuurlijk. Plus ik heb die skillz sowieso niet.
  Moderator donderdag 9 februari 2012 @ 17:13:45 #146
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_107796432
Meh, heb net een combinatie van unarmed-mods binnengehaald en geïnstalleerd, werkt het hele spul niet :{

Volgens de mods zou de 1h-skill omhoog gaan als je mept. Dat gebeurt niet. Ik zou harder meppen dan de standaard laffe klapjes, dat gebeurt gelukkig wel, maar is nogal nutteloos als je geen skill improve hebt. De fistweapons zouden in je inv niet zichtbaar zijn maar ik zie een axe als ik ff de iron fist weapon toevoeg :')

Heb de zooi er maar weer af gegooid ;(
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  donderdag 9 februari 2012 @ 17:18:54 #147
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_107796620
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 14:41 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Hij heeft geen benen :? En geen armen :')
Niet eens een nek o|O

Wat een faler _O-
Dus ook geen knieën. Perfecte adventurer dus.

<inkopper>
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_107796640
Xbox Patch vandaag *G*
pi_107796809
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 15:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Gewoon naar de omgevallen boom gaan die ten noordoosten van de guardian stones ligt. Er is een treasure chest in de boom gezet :P

Wel humor, ik moet de map hebben, anders komt de chest niet tevoorschijn :')
Ik ben daar al geweest maar ik heb niks gezien :P
Children of the night. What music they make.
pi_107798381
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 16:53 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

In dat geval mag er ook een Legend of Zelda mod komen _O_

Icluding majo , puntmuts en mastersword. Gras maaien voor geld.
Is er al een tijdje, dat grasmaaien zou ik maar erbij denken...

http://skyrim.nexusmods.com/downloads/file.php?id=2588
pi_107799054
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 13:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

:Y

En medium armor, sowieso 8 stuks armor (helm, 2 shoulderpieces, chest, legs, left+right gauntlet...), athletics, acrobatics, short swords,... O-)
Spears ja, maar waarschijnlijk te makkelijk te abuse door lengte.
Medium armor: nee, waarom?
8 stukken armor: niet perse
Athletics: niet perse
acrobatics: nee
shortswords: one handed is genoeg

levitation: nee, qua gameplay erg overpowered.

PS die teleport spell die enkele tegenstanders hebben. DIE vind ik wel grappig.
I'm right and you know it
pi_107799094
Amsilvi intervention / divine intervention was ook fijn.
pi_107799099
En niet haten op levitation :(.
pi_107799125
Ja die wel, maar ook erg overpowered eigenlijk.

PS als je over skills gaat zeiken dan wil ik graag zeggen dat ik de TOEVOEGINGEN van die spel ed PERKS erg goed vind.
I'm right and you know it
pi_107799195
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 18:37 schreef Sloggi het volgende:
En niet haten op levitation :(.
Ik haar levitation niet, erg leuk. Maar als je als mage kan vliegen naar veilige plekken kan je dan op afstand alles kaput maken. Of een hand zweven en andere hand lightning gooien... lijkt me wat over powered.

Een Flying/levitation shout (met cooldown en beperkte duur) daarentegen kan dat 2e punt iig weg nemen.
I'm right and you know it
pi_107799241
Overigens over mods: ik gebruik ze niet veel omdat wapen mods en spell mods een spel wat al niet heel erg moeilijk is nog veel makkelijker maken. Mods voor sterkere monsters ga ik misschien wel gebruiken.
I'm right and you know it
pi_107801181
Levitation terug ben ik niet zo enthousiast over. Mss dat je dan tot een bepaalde hoogte kan zweven ofzo.

Spriggans hebben toch ook teleport? En een soort leech health, erg irritant :(
Children of the night. What music they make.
pi_107801359
Geen teleport, ze zijn volgens mij gewoon invisible en lopen rond.
pi_107802088
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:40 schreef Nezhi het volgende:
Geen teleport, ze zijn volgens mij gewoon invisible en lopen rond.
Ja, maar dan kan je ze toch nog zien doordat ze een gele gloed uitstralen, en een kleine vervorming van de achtergrond. Bovendien hebben ze altijd van die kleine gele blaadjes om zich heen dwarrelen :P
Children of the night. What music they make.
pi_107803977
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 18:40 schreef Aezeal het volgende:

[..]

Ik haar levitation niet, erg leuk. Maar als je als mage kan vliegen naar veilige plekken kan je dan op afstand alles kaput maken. Of een hand zweven en andere hand lightning gooien... lijkt me wat over powered.

Een Flying/levitation shout (met cooldown en beperkte duur) daarentegen kan dat 2e punt iig weg nemen.
Tsja, smithing en enchantment zijn ook overpowered. En je kan geen twee dingen tegelijk voor zover ik weet, dus die handjes heb je toch echt nodig om te blijven zweven (hoewel je natuurlijk om en om kunt gebruiken en zo in de lucht kunt blijven met wat oefening).

Misbruik kun je altijd maken van bepaalde dingen, maar in Morrowind voegde het wel degelijk een hoop toe aan het spel. En het gaf je ook gewoon een geweldig gevoel van vrijheid: 'anything goes'. Dat gevoel mis ik een beetje in Skyrim en Oblivion.

Ik denk trouwens dat het er vooral is uitgehaald om praktische bezwaren: afgesloten steden enzo.
pi_107804350
quote:
7s.gif Op donderdag 9 februari 2012 20:33 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Tsja, smithing en enchantment zijn ook overpowered. En je kan geen twee dingen tegelijk voor zover ik weet, dus die handjes heb je toch echt nodig om te blijven zweven (hoewel je natuurlijk om en om kunt gebruiken en zo in de lucht kunt blijven met wat oefening).

Misbruik kun je altijd maken van bepaalde dingen, maar in Morrowind voegde het wel degelijk een hoop toe aan het spel. En het gaf je ook gewoon een geweldig gevoel van vrijheid: 'anything goes'. Dat gevoel mis ik een beetje in Skyrim en Oblivion.

Ik denk trouwens dat het er vooral is uitgehaald om praktische bezwaren: afgesloten steden enzo.
Helemaal eens met deze post :Y

Het had niet in de game gemoeten, maar ik verwelkom het wel als mod, maar dan wil ik wel meteen Telvanni gebouwen :Y
pi_107805242
Ben ik aan het lopen, valt er zonder enige waarschuwing een Blood Dragon op m'n hoofd :')
Children of the night. What music they make.
  donderdag 9 februari 2012 @ 21:04:07 #163
97079 Jeff89
Conquer All
pi_107805583
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 18:36 schreef Aezeal het volgende:

[..]

Spears ja, maar waarschijnlijk te makkelijk te abuse door lengte.
De lengte is juist HET real-life voordeel wat een speer heeft.. En daarnaast, abuse in singleplayer games moet geen probleem zijn. Dat is de vrije keuze van de speler.. Net als dat 't je vrij staat om smithing/enchantment achterlijk hoog te boosten.
quote:
Medium armor: nee, waarom?
Omdat bonemold, chainmail, mithril.. En omdat het kan!
quote:
8 stukken armor: niet perse
Jawel! En dan 2 verschillende schouderstukken dragen bijv.. En sowieso lekker veel enchantment slots :)
quote:
Athletics: niet perse
Jawel.. Of in ieder geval een spell oid om speed te boosten.
quote:
acrobatics: nee
Sowieso wel. Scrolls of Icarian Flight! Lekker over bergen en steden heen hoppen :P
quote:
shortswords: one handed is genoeg
Helemaal mee eens, en daarom is het extra debiel dat er geen onderscheid is tussen long en shortblades. Nu is er het onderscheid tussen sword en dagger, waarom zou er niet nog een stapje in zijn? Maak de huidige swords iets langer, sterker en langzamer, en de shortswords nog ietsje korter en sneller oid.

quote:
levitation: nee, qua gameplay erg overpowered.
Maar het opent wel allerlei unieke mogelijkheden, zoals bewezen is in Morrowind.. Maar eerlijk gezegd mis ik levitation niet héél erg.
quote:
PS die teleport spell die enkele tegenstanders hebben. DIE vind ik wel grappig.
Best tof, maar heel moeilijk te implementeren in combat, denk ik. Want waar teleport je jezelf naartoe als je 't activeert?
En nu je kan fasttravelen is mark/recall zoals in Morrowind nutteloos geworden, dus teleporten zullen we wel niet meer terugzien.
  donderdag 9 februari 2012 @ 21:11:31 #164
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_107805946
Iets leuks dat ik meemaakte toen ik nog pas net Skyrim speelde, was echt nog level 5 ofzo. Ik had op een of andere manier the Ritual stone geactiveerd, waarmee je dus een lichaam tot leven kunt wekken.
Ik random rondlopen, kom ik uit bij Karthspire. Ik daar in een hoek ergens met veel pijn en moeite een Hagraven geslacht, zie ik daar op zo'n altaar een dode giant liggen. Toen heb ik die Giant gereanimeerd en heeft die voor mij alle Forsworn uit dat kamp een kopje kleiner gemaakt.
Ok stelletje hokboeren
pi_107806195
Het zou trouwens leuk zijn als je bestaande armor ook kon omsmelten naar ingots.
Children of the night. What music they make.
  Moderator donderdag 9 februari 2012 @ 21:19:25 #166
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_107806279
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 21:17 schreef DeHovenier het volgende:
Het zou trouwens leuk zijn als je bestaande armor ook kon omsmelten naar ingots.
Dat kan met de Tytanis-mod :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_107806644
quote:
LOL! Hey listen!
  Moderator donderdag 9 februari 2012 @ 22:14:44 #168
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_107809610
Wuuuut, ik lees net iets tofs op de uesp:

quote:
It (Candle/Magelight) can be used outdoors at night to attract insects for use as alchemical ingredients.
:D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_107809648
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wuuuut, ik lees net iets tofs op de uesp:

[..]

:D
:D

Morgen uitproberen!
Children of the night. What music they make.
pi_107809883
Yay ik val niet meer door mijn kasteel heen. De basis was dus de bard's guild en ik ben als begin voor het interieur dus begonnen om dat te kopieren en wilde wat aanpassen (bards college heeft om te beginnen geen weapon racks en dat is natuurlijk het belangrijkste in elk huis)

Dus ik begin enthousiast wat muren te verwijderen om een grotere zaal te creeeren. Ik kan je nu al vertellen dat DAT geen goed idee is. Onder en boven de muren liepen de plafonds niet door en zelfs de pilaren aan de zijkant hadden toen een gat erin. En dat kan je ECHT niet simpel repareren (ik heb een en andere geschoven maar je creeert alleen maar andere gaten die ook niet te vullen zijn). Dus ik ga maar gewoon met de bestaande muren werken.

Is er iemand geintereseerd in een nieuw huisje? Of als je gewoon wil testen. Dan probeeer ik hem op steam te krijgen :D
I'm right and you know it
pi_107810196
Ik ben wel geïnteresseerd in een nieuw huisje. Ik probeer er zelf ook 1 te maken, maar ik ga daar morgen mee verder. Ik wil hem ook testen voor je, maar ik doe dat pas morgen.
Children of the night. What music they make.
pi_107810411
Beetje vreemde shit met die Creation Kit.

Op het moment dat ik iets wil testen dan ziet het er ingame heel anders uit, als ik daarna de kit opnieuw laad dan is mijn complete creatie veranderd in iets wat voor geen meter klopt..

Iemand enig idee hoe dit kan?

Ik save uiteraard alles etc.
pi_107810940
Ik weet het ook niet precies.. ik zou namelijk zweren dat ik mijn voordeur PRECIES in het frame had gezet.. wil ik testen zweeft ie wat.. maar misschien had ik dat nog niet gesaved (ik crash wel eens moet ik zeggen)
I'm right and you know it
pi_107811210
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_107811284
Ook heb ik besloten om maar niet meer aan de creation kit te komen.. .. ik wéét namelijk gewoon dat ik zoals gewoonlijk weer eindig in het maken van een enorme mod oid. :') damn them timesinks.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_107811327
quote:
Nee, maar hetzelfde muziekje zit in dit filmpje, en dat is wel al gepost :P

Children of the night. What music they make.
pi_107811357
quote:
14s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:48 schreef drumstickNL het volgende:
Ook heb ik besloten om maar niet meer aan de creation kit te komen.. .. ik wéét namelijk gewoon dat ik zoals gewoonlijk weer eindig in het maken van een enorme mod oid. :') damn them timesinks.
Moet je deze gast dan zien :')
http://frontierskyrim.wordpress.com/2012/02/
Children of the night. What music they make.
pi_107811440
Wat een posts heeft die gast al gemaakt. :o

quote:
I have been modding games since before it was even called modding. During the nineties I was changing games to my own liking without knowing that this business would become an important part of my life in the future. In 2005 I released my first mod to the public.
Maar ff op favorite drukken dan. :D

Zal verder wel geen baan/leven/insert iets hebben. :P
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_107811545
quote:
10s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:52 schreef drumstickNL het volgende:
Wat een posts heeft die gast al gemaakt. :o

[..]

Maar ff op favorite drukken dan. :D

Zal verder wel geen baan/leven/insert iets hebben. :P
Hij heeft een vriendin, dus hoe dat kan weet ik ook niet :D
Children of the night. What music they make.
pi_107811562
Ja daarom begin ik ook niet met quests of zo.. zelfs iets simpels kost dan al uren.. maar een huisje met stijl vind ik altijd wel leuk.

Ik houdt het ook gefaseerd. Als het teveel tijd kost doe ik de volgende stap niet

Plan
Zwevend huis exterieur maken --> gedaan
Teleport naar zwevend huis maken (ook wel deur genoemd) --> gedaan
Zwevend huis interieur maken --> er is nu dus iets maar het lijkt nog iets teveel op de Bards college (maar dat is op zich geen slecht huis).

Bovenstaande is eigenlijk de basis en natuurlijk zal ik wel blijven sleutelen aan interieur en exterieur maar dit wil ik iig bereiken.

Daarna heb ik een paar dingen op mijn verlang lijstje maar waarschijnlijk te moeilijk/ teveel moeite of tijd voor mij:
- zwevend huis beweegt van stad naar stad
- Met een druk op een knop of via een gesprek is er een aanval van draken/monsters etc op mijn huis te activeren (voor ECHTE combat).
- Verdedigers (guards, dwemer constructs oid)
- craften van constructs? (ik verwacht dat iemand dit nog wel voor me maakt eigenlijke)
I'm right and you know it
pi_107811676
Hij wil dit maken, en dat moet even groot als Skyrim worden:

Children of the night. What music they make.
  donderdag 9 februari 2012 @ 22:58:38 #182
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_107811692
heeft je karakter het niet koud op de sneeuwplekken in dit spel?
  donderdag 9 februari 2012 @ 22:59:09 #183
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_107811715
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:58 schreef DeHovenier het volgende:
Hij wil dit maken, en dat moet even groot als Skyrim worden:

[ afbeelding ]
wtf is dit voor shit
pi_107811817
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:55 schreef Aezeal het volgende:
Ja daarom begin ik ook niet met quests of zo.. zelfs iets simpels kost dan al uren.. maar een huisje met stijl vind ik altijd wel leuk.

Ik houdt het ook gefaseerd. Als het teveel tijd kost doe ik de volgende stap niet

Plan
Zwevend huis exterieur maken --> gedaan
Teleport naar zwevend huis maken (ook wel deur genoemd) --> gedaan
Zwevend huis interieur maken --> er is nu dus iets maar het lijkt nog iets teveel op de Bards college (maar dat is op zich geen slecht huis).

Bovenstaande is eigenlijk de basis en natuurlijk zal ik wel blijven sleutelen aan interieur en exterieur maar dit wil ik iig bereiken.

Daarna heb ik een paar dingen op mijn verlang lijstje maar waarschijnlijk te moeilijk/ teveel moeite of tijd voor mij:
- zwevend huis beweegt van stad naar stad
- Met een druk op een knop of via een gesprek is er een aanval van draken/monsters etc op mijn huis te activeren (voor ECHTE combat).
- Verdedigers (guards, dwemer constructs oid)
- craften van constructs? (ik verwacht dat iemand dit nog wel voor me maakt eigenlijke)
Ik wil morgen die tutorial afmaken, en dan weet ik een beetje hoe ik verder moet met m'n huisje. Doel is dat ik morgenavond een eigen Hideout vlakbij Whiterun heb, met een mapmarker.

Daarna wil ik een heel dorpje maken, of een groter huis, met daaromheem boerderijen en muren en wachters.
Children of the night. What music they make.
pi_107811850
quote:
6s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:58 schreef Nectar het volgende:
heeft je karakter het niet koud op de sneeuwplekken in dit spel?
Er was een mod in Morrowind waarbij het weer invloed had op je health en magicka. Dat was wel tof :P
Children of the night. What music they make.
  donderdag 9 februari 2012 @ 23:04:03 #186
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_107811937
quote:
4s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:59 schreef Nectar het volgende:

[..]

wtf is dit voor shit
een mod
Ok stelletje hokboeren
pi_107812141
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:58 schreef DeHovenier het volgende:
Hij wil dit maken, en dat moet even groot als Skyrim worden:

[ afbeelding ]
Succes.
pi_107812239
Moet even mijn huisdier uitlaten. ~O>

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_107812368
Kan iemand kijken of ze in de workshop de mod: Aezeal's Castle kunnen vinden. Ik heb hem geupload en kan hem WEL vinden onder "Your workshop files" maar niet als ik de workshop browse. (hij heeft nog geen preview plaatje btw)
I'm right and you know it
pi_107812660
A floating castle near Whiterun to serve as your home?
pi_107812915
YUP

Ik zou zeggen kijk er eens naar :D
I'm right and you know it
pi_107812980
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 23:28 schreef Aezeal het volgende:
YUP

Ik zou zeggen kijk er eens naar :D
Weet je wat? Ik ga het eens even checken voor je :P
pi_107813433
Dank.. volgens mij zit er een gat in de kelder vloer (zie ik nu in de editor.. geen idee hoe dat komt maar ik ga het fixen) misschien kunnen we dan ook proberen of ik de mod kan updaten.
I'm right and you know it
pi_107813555
Nou ik heb het even gecheckt en het was een gezellig tripje naar mijn dood.

Hier moet je dus in om naar het kasteel te gaan: :)
Hier ben je beland bij jouw kasteel: ;)
Hier kwam ik het kasteel binnen, maar ik zat meteen helemaal vast en kon niks: :?
Hier stapte ik dus weer de deur uit naar Skyrim, en wat gebeurt er dan: ;( ;(

Desalniettemin was het leuk om even een kijkje te nemen, en ga zo door man!! ^O^
pi_107813636
Owe ja.. dat met die deur had ik ook.. ik heb ge no clipped. Ga ik meteen fixen (geen idee wat precies het probleem is overigens) ik ga wel wat schuiven.
I'm right and you know it
pi_107813679
Ik test zelf wel eerst ff.

Ik had ook gedetailleerde info (met de locatie van de teleport) maar die is weg zie ik.
I'm right and you know it
pi_107813859
Ik heb niks gezien inderdaad. Ik zag een muur en dacht, hey dat is nieuw en dat zal wel van jouw zijn.
Maar op de map staat inderdaad niks beschreven. :@

Is het nou echt moeilijk om zoiets te maken, want zou het zelf ook weleens willen proberen. :?
pi_107813997
Ow op de MAP.. man daar heb ik nog helemaal niet aangedacht.. moet ik ook nog een keer doen.

Dit is niet erg moeilijk.. Het exterieur was een kwestie van kijken wat alle dingen zijn en ze gewoon plaatsen (blader wel even de eerste tutorials door (gebruik van W en E knop) gedetailleerde plaatsing doe ik ook wel door de info van iets te openen en gewoon de x,y, z as te verplaatsen.
Het interieur was gewoon bards guild cell kopieren (zie tutorial) en dan wat dingen deleten. (zoals ik zei: muren weghalen is een slecht idee want dat kan je niet makkelijk goed maken.

Mocht je mijn mod wat vinden hebben dan kan ik eventueel verzoekjes doen :D
Er komen sowieso veel meer weapon racks en alle crafting stations natuurlijk.
I'm right and you know it
pi_107814074
Ah ok, ja zal weleens de tutorials goed lezen en wellicht een poging wagen.

Ik blijf wel geabonneerd hoor. Ik ben wel benieuwd wat je er nog meer van gaat maken. _O- ^O^
pi_107814224
Ik heb nu weer een nieuwe versie gemaakt.. kan je eens kijken of het nu beter gaat met het huis in en uit komen? En of de weaponplaque's binnen net links van de ingang doen wat ze moeten doen?

(Ik zal niet elke 5 min je vragen iets te testen overigens maar wil even weten of het updaten zo goed gaat en of de activators van de deuren nu goed staan)
I'm right and you know it
pi_107814410
Uit het kasteel komen is nog een probleem, omdat ik steeds door de grond val en dood ben.
De weaponplaque's pakt mijn wapen wel, maar laat het niet zien en ben hem dus kwijt.
pi_107814617
hmmm geen idee hoe die dingen werken.. en ik snap niet dat je dood valt. maar ik zal het blijven proberen :D
I'm right and you know it
pi_107814644
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 00:20 schreef Aezeal het volgende:
hmmm geen idee hoe die dingen werken.. en ik snap niet dat je dood valt. maar ik zal het blijven proberen :D
Ik ben wel nu slapen man, moet morgen vroeg op. Zal het morgen wellicht weer even voor je checken.

Succes nog!
pi_107814679
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 00:20 schreef Aezeal het volgende:
hmmm geen idee hoe die dingen werken.. en ik snap niet dat je dood valt. maar ik zal het blijven proberen :D
Heb je de "checkpoint" al ergens geplaatst?
quote:
Linking doors is the tricky part and where many modders tire. Here’s some simple tips on how to do it: Double click the door and take a note of the ID number. Then go outside to your exterior cell and double click the door you want to linkt o the interior. Just tick the box teleport and choose your interior cell in the dropdown. Then choose the door with the number you took note of in the second dropdown (Reference). Click View Teleport Marker. Place the marker where the player is supposed to end up standing when he uses the door. Again, click View Teleport marker and place the marker on the other side as well. With a bit of practice, you’ll be a pro in no-time.
Van http://frontierskyrim.wordpress.com/2012/02/
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
  Moderator vrijdag 10 februari 2012 @ 00:34:20 #205
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_107814894
Turian de allesdinges zegt hoi:



quote:
Major:

Alteration (alles, aangezien ik robes draag)
Block (5/5 Shield Wall en verder iig tot elemental protection)
Destruction (zal vast wel weer fire worden)
One-Handed (maces)

Minor:

Alchemy (tot aan Benefactor)
Enchanting (middelste- en rechtertak)
Restoration (regeneration, respite, recovery, avoid death)
Smithing (om maces te maken en te improven)
:P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_107814970
Jij krijgt er ook echt geen genoeg van he? _O-
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_107815094
Ja de teleport markers stonden er (ander kon hij helemaal niet naar binnen of buiten) moet ze denk ik anders positioneren. (maar als ik na elke verandering de creation kit uit ga om te testen duurt het eeuwen)
I'm right and you know it
  Moderator vrijdag 10 februari 2012 @ 00:51:22 #208
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_107815164
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 00:39 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Jij krijgt er ook echt geen genoeg van he? _O-
Nope :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_107815621
lol mijn halve interior is een halve meter naar beneden verplaatst (ook deels vloeren en muren), mijn mannequins die kijken naar me en volgen me door de kamer (als NPC's dus)

Ik snap die mannequins niet die heb ik gekopieerd uit Hjerim
I'm right and you know it
pi_107815639
Ik wil mods op de xbox :(
pi_107815860
Nou de vloeren liggen geloof ik weer recht..

Iedereen is welkom om eens een kijkje te komen nemen.
I'm right and you know it
  vrijdag 10 februari 2012 @ 03:03:16 #212
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_107816121
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_107817560
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 02:01 schreef Aezeal het volgende:
Nou de vloeren liggen geloof ik weer recht..

Iedereen is welkom om eens een kijkje te komen nemen.
Hoe kan je zoeken in die Workshop :?
Ik wil best jouw mod uitproberen, maar dan moet ik m eerst vinden :P

Over mannequins:
"I simply made a new copy of the mannequin from the Actors list.

Copied all 4 objects from a player home.
1. XMarkerHeading linked to the Mannequin.
2. NobleTableRound01 from the static folder to stand on.
3. PlayerHouseMannequin which is an Actor and linked to the XMarkerHeading.
4. MannequinActivateTrig which is an activator. Not sure how its linked to the mannequin yet, but if you copy from a player house its setup correctly already.

You then click an object and press '1' twice to make it 'invisible' so you can select objects below it. Do this until you can select the PlayerHouseMannequin. Select it.
On the toolbar, use the >Edit >Search & Replace... feature to change that mannequin to the one you created.

The linked refs also serve to make the reference a persistent one (Persist Location column= (all) ). That means it doesn't get rebuilt / repositioned when the cell is reloaded. I think you could add a self ref link on the mannequin actor to achieve the same result.

The trigger is a bounding box around the mannequin that accepts the player activation request "'E' - Activate Mannequin", which then activates the mannequin inventory from the actor."

Misschien heb je daar wat aan.

[ Bericht 8% gewijzigd door DeHovenier op 10-02-2012 09:09:00 ]
Children of the night. What music they make.
pi_107817581
quote:
Blijft een episch filmpje.
Children of the night. What music they make.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 09:32:46 #215
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_107818174
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 00:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Nope :D
Zou je niet eens een keer meer quests gaan doen volgens mij ben je nog nooit verder als de intro gekomen ? :9
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_107819115
Wilde ik net een text-based RPG engine maken in mIRC, komt Bethesda met een Creation kit ;(
pi_107819307
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 08:58 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Hoe kan je zoeken in die Workshop :?
Ik wil best jouw mod uitproberen, maar dan moet ik m eerst vinden :P

Over mannequins:
"I simply made a new copy of the mannequin from the Actors list.

Copied all 4 objects from a player home.
1. XMarkerHeading linked to the Mannequin.
2. NobleTableRound01 from the static folder to stand on.
3. PlayerHouseMannequin which is an Actor and linked to the XMarkerHeading.
4. MannequinActivateTrig which is an activator. Not sure how its linked to the mannequin yet, but if you copy from a player house its setup correctly already.

You then click an object and press '1' twice to make it 'invisible' so you can select objects below it. Do this until you can select the PlayerHouseMannequin. Select it.
On the toolbar, use the >Edit >Search & Replace... feature to change that mannequin to the one you created.

The linked refs also serve to make the reference a persistent one (Persist Location column= (all) ). That means it doesn't get rebuilt / repositioned when the cell is reloaded. I think you could add a self ref link on the mannequin actor to achieve the same result.

The trigger is a bounding box around the mannequin that accepts the player activation request "'E' - Activate Mannequin", which then activates the mannequin inventory from the actor."

Misschien heb je daar wat aan.
Nou in de categorie houses: Aezeal's Castle.
FS1986 kon hem vinden dus hij zou er moeten zijn neem ik aan :D
I'm right and you know it
pi_107819399
Ik kan hem zelf overigens ook niet vinden tenzij ik onder my files oid kijk moet ik bekennen
I'm right and you know it
pi_107819407
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:26 schreef Aezeal het volgende:
Ik kan hem zelf overigens ook niet vinden tenzij ik onder my files oid kijk moet ik bekennen
Een search functie waarin je kan typen zou idd geen kwaad kunnen
I'm right and you know it
pi_107819473
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:27 schreef Aezeal het volgende:

[..]

Een search functie waarin je kan typen zou idd geen kwaad kunnen
Ik vind hem wel onder houses en dan selecteren op most recent. Met 30/pagina staat ie nu op pagina 2.

Kijk eens zou ik zeggen. Ik ga nu ff winkelen en dan avonddienst dus ik lees het wel.

Feedback over alles wat het niet doet hoor ik graag :D
I'm right and you know it
pi_107820167
Ik heb hem gevonden, maar ik maak eerst m'n tutorial af.
Children of the night. What music they make.
pi_107820227
Vraagje (4:15)
Zit dat nou in de creation kit? Het is me niet helemaal duidelijk.
Ik heb namelijk skyrim op pc niet gekocht, omdat ik op ps3 al gekocht had. Maar wil graag ook dat dat steden openen geen laadtijden heeft. Maar het is me niet duidelijk of dat nou een mod is, of een onderdeel van de creation kit.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_107820320
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:59 schreef delano.888 het volgende:
Vraagje (4:15)
Zit dat nou in de creation kit? Het is me niet helemaal duidelijk.
Ik heb namelijk skyrim op pc niet gekocht, omdat ik op ps3 al gekocht had. Maar wil graag ook dat dat steden openen geen laadtijden heeft. Maar het is me niet duidelijk of dat nou een mod is, of een onderdeel van de creation kit.
Bijna alles ingame in dat filmpje zijn verschillende mods waarmee de Steam Workshop is gelaunched.

Weet iemand hier hoe ik een npc kan laten spawnen in Tamriel, en een quest marker boven op hem zet? Het lukt mij niet. Er verschijnt gewoon niets. De NPC heb ik op initially disabled gezet, maar hij moet worden enabled bij queststage 10 (Alias wordt enabled), maar hij staat er niet. Ik heb zelf MapMarkers neergelegd, deze toegevoegd aan papyrus script properties met ObjectReference, en die AddtoMap bij de queststage.
pi_107820576
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:03 schreef Nezhi het volgende:

[..]

Bijna alles ingame in dat filmpje zijn verschillende mods waarmee de Steam Workshop is gelaunched.

Weet iemand hier hoe ik een npc kan laten spawnen in Tamriel, en een quest marker boven op hem zet? Het lukt mij niet. Er verschijnt gewoon niets. De NPC heb ik op initially disabled gezet, maar hij moet worden enabled bij queststage 10 (Alias wordt enabled), maar hij staat er niet. Ik heb zelf MapMarkers neergelegd, deze toegevoegd aan papyrus script properties met ObjectReference, en die AddtoMap bij de queststage.
Het is dus een mod, waarom kan ik die dan niet vinden op skyrimnexus?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  vrijdag 10 februari 2012 @ 11:15:38 #225
189961 ex
aperture science
pi_107820647
Oef, de laatste 2 weken maar 3 uurtjes gespeeld :). Dit weekend (voorral vanavond & morgen) maar even een inhaal slag maken. Tijd om smithing naar 100 te trainen en om de quest lines af te maken \o/.

Dan ben ik er wel klaar mee denk ik voor een tijdje :P.
The cake is a lie!
pi_107820675
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 11:13 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Het is dus een mod, waarom kan ik die dan niet vinden op skyrimnexus?
http://skyrim.nexusmods.com/downloads/file.php?id=8058
?
pi_107820965
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_107821060
Nee.

[ Bericht 92% gewijzigd door STING op 10-02-2012 12:40:16 ]
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  vrijdag 10 februari 2012 @ 11:36:22 #229
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_107821401
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  Moderator vrijdag 10 februari 2012 @ 12:14:26 #230
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_107822844
quote:
8s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 09:32 schreef genakt het volgende:

[..]

Zou je niet eens een keer meer quests gaan doen volgens mij ben je nog nooit verder als de intro gekomen ? :9
Ik heb het een keer uitgespeeld op een 48 dunmer sneakwarrior (geen assassin, Drizzt is een good guy :P ), ben redelijk ver gekomen met een 40 en een 38, maar die ben ik kwijtgeraakt door corrupt savefiles ;(

Conclusie: ik ben wèl verder gekomen dan de intro :6
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 10 februari 2012 @ 12:38:41 #231
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_107823606
Dus op hoeveel uren sta je nu?
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  Moderator vrijdag 10 februari 2012 @ 12:43:39 #232
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_107823763
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:38 schreef The_Substitute het volgende:
Dus op hoeveel uren sta je nu?
Alles bij mekaar genomen incl. Skyrim wel opgestart maar alt-tabbed (en dat is ZEKER de helft van de tijd) naar bureaublad: 673 uur. Maak daar ongeveer 325 echt gespeelde uren van :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_107824060
..non est vivere sed valere vita est ..
  vrijdag 10 februari 2012 @ 13:01:20 #234
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_107824211
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Alles bij mekaar genomen incl. Skyrim wel opgestart maar alt-tabbed (en dat is ZEKER de helft van de tijd) naar bureaublad: 673 uur. Maak daar ongeveer 325 echt gespeelde uren van :P
Whoo.

Nog ff een jaartje doorspelen, dan ben ik je wel voorbij. :7
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  Moderator vrijdag 10 februari 2012 @ 13:15:13 #235
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_107824631
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:01 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Whoo.

Nog ff een jaartje doorspelen, dan ben ik je wel voorbij. :7
Pff, net ff uitgerekend, 325/24 = 13,5 dag aan speeltijd van 11/11/11 tot nu :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_107825768
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:30 schreef Aezeal het volgende:

[..]

Ik vind hem wel onder houses en dan selecteren op most recent. Met 30/pagina staat ie nu op pagina 2.

Kijk eens zou ik zeggen. Ik ga nu ff winkelen en dan avonddienst dus ik lees het wel.

Feedback over alles wat het niet doet hoor ik graag :D
Goed, ik deed maar gelijk coc aezealscastle en toen was ik in je kasteel. Ik kwam er later achter dat je een teleport had ingebouwd die in de buurt van Whiterun staat.

Toen ik binnen was, ging ik gelijk naar buiten, en wat ik zag was dit:


Ik deed tgm aan en sprong naar beneden om het geheel van onderaf te bekijken:


Toen coc'e ik weer naar binnen en ging een beetje rondlopen. In een kamer zag ik dit:


Je kan naar beneden kijken maar je valt niet, je staat alleen een stukje lager dan de grond:


In de hal zag ik ook dit:


De deur bij de Mannequins kan wel open maar je kan er niet door :')


Ga ik weer naar buiten, zie ik een gat in de grond:


En er ontbreken wel meer dingen buiten:


Als laatste die teleporteerkamer. Hoort dat er zo uit te zien, met die zwevende deur?


En die weapon plates eten je wapens op. Die mannequins werken wel, tenminste, ik kan ze mijn armor equippen maar ik weet niet of ze rondlopen.
En veel boeken liggen op de grond, en toen ik binnen was hoorde ik een raar geluid, dat bleek dus een boek te zijn dat klem zat in een boekenplank. En je kan geen boeken in de boekenkasten zetten.
Children of the night. What music they make.
pi_107826193
Bij de Creation Kit krijg ik niks te zien als ik een actor in de cell zet, iemand enig idee hoe dit kan?
pi_107826712
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:01 schreef kilozout het volgende:
Bij de Creation Kit krijg ik niks te zien als ik een actor in de cell zet, iemand enig idee hoe dit kan?
Nee, ik hou me (nog) niet bezig met actors.
Children of the night. What music they make.
pi_107833117
quote:
Jaw dropping......
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_107834207
Dat met die grond buiten vind ik erg raar, die was er bij mij altijd wel en die heb ik niet meer veranderd.
De grond binnen dat klopt wel, is waarschijnlijk het laatste van gisteren wat ik nog moet terug zetten.

En die deur moet wel zweven idd.

Dat van de boekenkasten snap ik helemaal niet die zijn gewoon gekopieerd geworden geweest uit de bards guild, die heb ik niet zelf erin gezet.
I'm right and you know it
pi_107834263
Het is echt frusterend om zelf uit te zoeken hoe alles werkt en hoe je alles vindt in de CK :')
Children of the night. What music they make.
pi_107834617
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 17:58 schreef DeHovenier het volgende:
Het is echt frusterend om zelf uit te zoeken hoe alles werkt en hoe je alles vindt in de CK :')
Ik frustreer me met name eraan dat je zo makkelijk dingen verplaatst terwijl je met iets anders bezig bent. Dat met die vloeren IN het huis in mijn mod moet haast gebeurd zijn toen ik met de weapon racks en mannequins bezig was. Achteraf kan je dan alles handmatig weer goed maken (of ik moet de cel weggooien en opnieuw kopieren.
Zo'n weapon rack maken is ook nog niet eenvoudig trouwens, allemaal losse delen. En heb ik ze gekopieerd doen ze het nog niet. (die plaques boven daar heb ik misschien last van collisions want ik vond mijn ebony one handed sword terug in het struikje ernaast... vannacht wordt die dus gedelete.. sowieso teveel clutter in al die huizen.)

Ben nog steeds erg verbaasd dat er delen van de grond extern bij mijn huissje weg zijn... daar heb ik gewoon ingame over heen gelopen.. en van onder was het ook helemaal dicht.
I'm right and you know it
pi_107834964
Als jullie een huisje bouwen, zetten jullie die dan in de Tamriel worldspace of in bijv. SolitudeWorld? :)
pi_107835549
tamriel.. whiterun world zag ik niet ingame
I'm right and you know it
pi_107838531
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 18:10 schreef Aezeal het volgende:

[..]

Ik frustreer me met name eraan dat je zo makkelijk dingen verplaatst terwijl je met iets anders bezig bent. Dat met die vloeren IN het huis in mijn mod moet haast gebeurd zijn toen ik met de weapon racks en mannequins bezig was. Achteraf kan je dan alles handmatig weer goed maken (of ik moet de cel weggooien en opnieuw kopieren.
Zo'n weapon rack maken is ook nog niet eenvoudig trouwens, allemaal losse delen. En heb ik ze gekopieerd doen ze het nog niet. (die plaques boven daar heb ik misschien last van collisions want ik vond mijn ebony one handed sword terug in het struikje ernaast... vannacht wordt die dus gedelete.. sowieso teveel clutter in al die huizen.)

Ben nog steeds erg verbaasd dat er delen van de grond extern bij mijn huissje weg zijn... daar heb ik gewoon ingame over heen gelopen.. en van onder was het ook helemaal dicht.
Die Ebony Greatsword lag bij mij op de grond.
Children of the night. What music they make.
pi_107838654
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 18:22 schreef Nezhi het volgende:
Als jullie een huisje bouwen, zetten jullie die dan in de Tamriel worldspace of in bijv. SolitudeWorld? :)
Ik moet het eerst nog voor elkaar zien te krijgen dat ik zo'n ding kan neerzetten. Een huis heeft toch een exterior nodig en een interior? Exterior hoe het van de buitenkant uitziet en interior hoe het van de binnenkant uit ziet. Ik probeer dan een exterior te maken van allerlei onderdelen, zoals muren, pilaren, bovenstukken, verdiepingen enzo... maar of ze komen nooit goed te zitten (allerlei kieren en gaten), of ik kan bepaalde onderdelen niet vinden. Ik wil altijd zelf huis ontwerpen en bouwen.
Children of the night. What music they make.
pi_107840989
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 20:01 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Die Ebony Greatsword lag bij mij op de grond.
Ja daar had ik hem ook geplaatst zodat mijn (nieuwe char) iets had om te proberen op de racks
I'm right and you know it
pi_107841013
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 20:03 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ik moet het eerst nog voor elkaar zien te krijgen dat ik zo'n ding kan neerzetten. Een huis heeft toch een exterior nodig en een interior? Exterior hoe het van de buitenkant uitziet en interior hoe het van de binnenkant uit ziet. Ik probeer dan een exterior te maken van allerlei onderdelen, zoals muren, pilaren, bovenstukken, verdiepingen enzo... maar of ze komen nooit goed te zitten (allerlei kieren en gaten), of ik kan bepaalde onderdelen niet vinden. Ik wil altijd zelf huis ontwerpen en bouwen.
Exterior )en interior) ook altijd maken met de gridsnap aan anders lukt het nooit.

In de tutorials komt dit ook naar voren en zeggen ze dat je het niet kan eyeballen.
I'm right and you know it
pi_107842143
Ik heb ook eens heel simpel een mod gemaakt die een huis ergens toevoegd, moet zeggen dat het wel aardig werkt, alleen kan de CK enorm irritant doen :')
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_107842603
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 20:46 schreef Aezeal het volgende:

[..]

Exterior )en interior) ook altijd maken met de gridsnap aan anders lukt het nooit.

In de tutorials komt dit ook naar voren en zeggen ze dat je het niet kan eyeballen.
Dat sowieso.
Children of the night. What music they make.
pi_107843909
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 21:19 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Dat sowieso.
Verder heb ik dus de helft van de onderste 2 verdiepingen in mijn mod moeten terugzetten en dat ging wel goed. Met dubbel click en dan gewoon de xyz waarden instellen gaat het ook makkelijk
I'm right and you know it
pi_107845313
Welke xyz waarden moet je dan instellen?
Children of the night. What music they make.
  Forum Admin vrijdag 10 februari 2012 @ 22:14:57 #253
35723 crew  GGMM
pi_107845508
quote:
Ongelooflijk vet.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_107847399
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 22:10 schreef DeHovenier het volgende:
Welke xyz waarden moet je dan instellen?
Nou van de hoogte etc. Als je bij alle z waarden het zelfde nummer doet liggen ze allemaal even hoog. En dan afhankelijk van de grootte van de structuren kan de x-y doen.. maar als je ze met snap grid met 32 of 64 of zo doet kan je het meestal vrij goed instellen. je moet alleen WEL de juiste muren etc met elkaar gebruiken want ik zag bv wel dat de muren van de bardscollege (solitude muren oid) allemaal hoekjes hebben om precies om de pilaren heen te vallen. Die kan je niet zomaar gebruiken zonder die pilaren.
I'm right and you know it
pi_107851504
Ow keey

De foutjes die ik kon vinden aan het interieur en exterieur (zoals in beeld gebracht door Hovenier) zijn verbeterd. Geen gaten meer in mijn mooie zwevende kasteel.

Weapon plaques en mannequins blijft lastig. Ik zal beginnen met wat crafting stations neer te zetten zodat je meer aan het huis hebt (weinig moeite en veel plezier voor de gebruikers)
I'm right and you know it
pi_107852674
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 22:14 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ongelooflijk vet.
Inderdaad :D
pi_107853881
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 22:14 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ongelooflijk vet.
Ja erg mooi.. Skyrim movie maker.
Alleen dat zwaard van de "goeie" op het eind.. beetje jammer net of je regelrecht een JRPG/manga oid binnen loopt
I'm right and you know it
pi_107855108
Wtf, ik word opeens door alles en iedereen aangevallen :?
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  zaterdag 11 februari 2012 @ 11:28:59 #259
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_107855298
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 11:16 schreef StarGazer het volgende:
Wtf, ik word opeens door alles en iedereen aangevallen :?
vampier of bounty
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_107855443
quote:
11s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 11:28 schreef wise het volgende:

[..]

vampier of bounty
Ja, en wat kan ik ertegen doen? :')
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  zaterdag 11 februari 2012 @ 11:41:37 #261
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_107855585
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 11:35 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Ja, en wat kan ik ertegen doen? :')
Ja dat ligt er dus aan of je een bounty hebt of dat je een vampier bent...

Vampier -> feeden
Bounty -> vluchten en later nog eens terugkomen
Ok stelletje hokboeren
  zaterdag 11 februari 2012 @ 11:42:16 #262
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_107855603
Grrr ik heb die DLC geinstalleerd en nu crasht Skyrim na een paar minuten, terwijl ik wel aan de specs voldoe. Heb al met mijn videosettings zitten stoeien, maar hij blijft het doen :(.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_107855633
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 22:59 schreef Aezeal het volgende:

[..]

Nou van de hoogte etc. Als je bij alle z waarden het zelfde nummer doet liggen ze allemaal even hoog. En dan afhankelijk van de grootte van de structuren kan de x-y doen.. maar als je ze met snap grid met 32 of 64 of zo doet kan je het meestal vrij goed instellen. je moet alleen WEL de juiste muren etc met elkaar gebruiken want ik zag bv wel dat de muren van de bardscollege (solitude muren oid) allemaal hoekjes hebben om precies om de pilaren heen te vallen. Die kan je niet zomaar gebruiken zonder die pilaren.
Ah ok. Ik heb snap grid op 128 staan, maakt het uit of je 32 doet of 64? Je moet idd dezelfde elementen gebruiken in de kit. Maar ik wilde eens een shack bouwen aan t water vlakbij Riften, dus ik gebruikte de shack-kit, maar daar zitten geen daken bij :?

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 01:05 schreef Aezeal het volgende:
Ow keey

De foutjes die ik kon vinden aan het interieur en exterieur (zoals in beeld gebracht door Hovenier) zijn verbeterd. Geen gaten meer in mijn mooie zwevende kasteel.

Weapon plaques en mannequins blijft lastig. Ik zal beginnen met wat crafting stations neer te zetten zodat je meer aan het huis hebt (weinig moeite en veel plezier voor de gebruikers)
Ben benieuwd, als ik heb gegeten ga ik het weer testen.
Children of the night. What music they make.
pi_107855686
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 11:35 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Ja, en wat kan ik ertegen doen? :')
Kijk eens bij je criminele stats? Daar staat of je een bounty hebt ja ofte nee. Dan moet je gewoon die bounty betalen, of niet maar dan ga je naar het gevang, of je kan kiezen om je een weg naar buiten te vechten maar dan wordt je bounty alleen maar hoger, tenzij je alle witnesses killt.
Children of the night. What music they make.
pi_107855726
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 11:41 schreef padlarf het volgende:

[..]

Ja dat ligt er dus aan of je een bounty hebt of dat je een vampier bent...

Vampier -> feeden
Bounty -> vluchten en later nog eens terugkomen
Kom er net achter dat ik een vampier ben. Feeden dus? Bij slapende bewoners zeker? En is er een manier om van het vampier zijn helemaal af te komen?
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_107855745
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 11:47 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Kom er net achter dat ik een vampier ben. Feeden dus? Bij slapende bewoners zeker? En is er een manier om van het vampier zijn helemaal af te komen?
Lees dit maar door: http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Vampirism
Children of the night. What music they make.
pi_107856004
quote:
Ok tnx
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_107856580
Dingdingding! Level 20 met mijn nieuwe char :DNu maar naar de grijsbaarden.
Pogo dancing!
pi_107856662
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 12:28 schreef Crocodi1e het volgende:
Dingdingding! Level 20 met mijn nieuwe char :DNu maar naar de grijsbaarden.
Aight. Ik ben al level 18 met m'n nieuwe char.
Children of the night. What music they make.
pi_107856910
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 12:32 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Aight. Ik ben al level 18 met m'n nieuwe char.
Nice, wat voor soort char ben je?
Pogo dancing!
pi_107857640
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 12:41 schreef Crocodi1e het volgende:

[..]

Nice, wat voor soort char ben je?
Een Dunmer die zich concentreert op 1h, block, heavy armor en alchemy. Beetje destruction erbij ook.
Children of the night. What music they make.
pi_107857642
Het 2e woord van unrelenting force geleerd en ook whirlwind sprint. Nu moet ik de horn terughalen maar dat kan nog wel even wachten.
Pogo dancing!
pi_107857680
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 13:09 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Een Dunmer die zich concentreert op 1h, block, heavy armor en alchemy. Beetje destruction erbij ook.
cool! Ik ben een nord met de focus op: 1h, block, heavy armor en smithing.
Pogo dancing!
pi_107858061
Oja, ik probeer ook een beetje te smithen, maar ik ga niet powerlevelen.
Children of the night. What music they make.
pi_107858291
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 13:24 schreef DeHovenier het volgende:
Oja, ik probeer ook een beetje te smithen, maar ik ga niet powerlevelen.
Powerlevelen is niet zo slim nee met het scaling systeem. Gewoon als jij of een follower pantsers of wapens nodig heeft, smithen en niet kopen. Dan kom je er ook wel en je powerlevelt dan niet + je bespaart geld.
Pogo dancing!
pi_107858491
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 01:05 schreef Aezeal het volgende:
Ow keey

De foutjes die ik kon vinden aan het interieur en exterieur (zoals in beeld gebracht door Hovenier) zijn verbeterd. Geen gaten meer in mijn mooie zwevende kasteel.

Weapon plaques en mannequins blijft lastig. Ik zal beginnen met wat crafting stations neer te zetten zodat je meer aan het huis hebt (weinig moeite en veel plezier voor de gebruikers)
Goed, ik ben net wezen kijken, en er zitten geen gaten meer in de vloer. Maar ik kwam wel wat anders tegen. Toen ik de voordeur uitstapte had ik het geluk dat ik werd aangevallen door een draak. Deze draak vliegt echter door de grond en de torens heen. Ook is dat beest veel kleiner, bijna even groot als jou (aaahh, lief babydraakje, koetjiekoetjiekoe :P). Ik weet niet hoe je dat kan fixen?






Children of the night. What music they make.
pi_107858571

Huzaren hebben ook gekromde zwaarden! Huzzah!
pi_107858761
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 13:31 schreef Crocodi1e het volgende:

[..]

Powerlevelen is niet zo slim nee met het scaling systeem. Gewoon als jij of een follower pantsers of wapens nodig heeft, smithen en niet kopen. Dan kom je er ook wel en je powerlevelt dan niet + je bespaart geld.
Idd. En voor de rest veel potions maken die ik kan verkopen! Ingredienten verzamelen is leuk, want je komt nog eens ergens en je wordt altijd aangevallen door bandieten/dieren, en je ontdekt altijd wel wat.

Wat wel kan is veel sieraden smithen, want die zijn meer waard. Maar silver/gold ore is moeilijker te krijgen.
Children of the night. What music they make.
pi_107859241
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 13:48 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Idd. En voor de rest veel potions maken die ik kan verkopen! Ingredienten verzamelen is leuk, want je komt nog eens ergens en je wordt altijd aangevallen door bandieten/dieren, en je ontdekt altijd wel wat.

Wat wel kan is veel sieraden smithen, want die zijn meer waard. Maar silver/gold ore is moeilijker te krijgen.
Hmm ja aan alchemy doe ik niet zoveel. Ik kan een health en stamina potion maken en een poison van 25 damage maar voor de rest niet zoveel. Ik verzamel wel altijd alle ingredienten die ik kan vinden, want ze wegen bijna niks en als ik er heel veel heb kan ik er toch mooi veel gold mee verdienen door ze te verkopen. Sieraden smithen doe ik niet. Er is trouwens een spell waarmee je iron ore in silver ore kan veranderen, waarna je silver ore weer in gold ore kan veranderen. Ik vond deze spell aan het einde van
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pogo dancing!
pi_107859714
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 14:07 schreef Crocodi1e het volgende:

[..]

Hmm ja aan alchemy doe ik niet zoveel. Ik kan een health en stamina potion maken en een poison van 25 damage maar voor de rest niet zoveel. Ik verzamel wel altijd alle ingredienten die ik kan vinden, want ze wegen bijna niks en als ik er heel veel heb kan ik er toch mooi veel gold mee verdienen door ze te verkopen. Sieraden smithen doe ik niet. Er is trouwens een spell waarmee je iron ore in silver ore kan veranderen, waarna je silver ore weer in gold ore kan veranderen. Ik vond deze spell aan het einde van
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die SpellTome heb ik ook gevonden. Transmute, toch? Komt mooi uit want ik heb 50 iron ore's die ik dan mooi kan omsmelten naar zilver/goud.
Children of the night. What music they make.
pi_107859831
Ik loop een grot uit, valt er opeens een draak dood uit de lucht.

Gratis Dragon Soul :').
pi_107860064
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 14:25 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Die SpellTome heb ik ook gevonden. Transmute, toch? Komt mooi uit want ik heb 50 iron ore's die ik dan mooi kan omsmelten naar zilver/goud.
Ja Transmute is het idd. Nou da's chill, 50 silver of gold ores :D
Pogo dancing!
pi_107860077
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 14:29 schreef Sloggi het volgende:
Ik loop een grot uit, valt er opeens een draak dood uit de lucht.

Gratis Dragon Soul :').
The divines are smiling to you, traveler.
Pogo dancing!
pi_107860132
I used to be a flying dragon...
Conscience do cost.
  Moderator zaterdag 11 februari 2012 @ 14:43:18 #285
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_107860227
Die transmute is handig idd :9
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_107860284
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 14:40 schreef ems. het volgende:
I used to be a flying dragon...
Heb je deze al gehad? :D

Children of the night. What music they make.
pi_107860733
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 12:41 schreef Crocodi1e het volgende:

[..]

Nice, wat voor soort char ben je?
Ik had het verkeerd, ben al level 24 :P
Children of the night. What music they make.
pi_107862569
Zo, The Mask of Clavicus Vile is van mij *O*
Children of the night. What music they make.
  Moderator zaterdag 11 februari 2012 @ 16:05:41 #289
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_107862597
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 16:04 schreef DeHovenier het volgende:
Zo, The Mask of Clavicus Vile is van mij *O*
*O*
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_107862656
En nu ben ik ook 110% Fireproof *O*
Children of the night. What music they make.
pi_107862865
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 14:07 schreef Crocodi1e het volgende:

[..]

Hmm ja aan alchemy doe ik niet zoveel. Ik kan een health en stamina potion maken en een poison van 25 damage maar voor de rest niet zoveel. Ik verzamel wel altijd alle ingredienten die ik kan vinden, want ze wegen bijna niks en als ik er heel veel heb kan ik er toch mooi veel gold mee verdienen door ze te verkopen. Sieraden smithen doe ik niet. Er is trouwens een spell waarmee je iron ore in silver ore kan veranderen, waarna je silver ore weer in gold ore kan veranderen. Ik vond deze spell aan het einde van
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, combineer Blue Mountain Flower plus Blue Butterfly Wing en je hebt een potion dat je wel voor 300 coins per flesje kan verkopen! Daar verdien je goed aan, maar alle merchants hebben te weinig geld, dat is wel jammer.
Children of the night. What music they make.
  Moderator zaterdag 11 februari 2012 @ 16:18:17 #292
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_107862902
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 16:08 schreef DeHovenier het volgende:
En nu ben ik ook 110% Fireproof *O*
In Skyrim kun je beter frostproof zijn :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zaterdag 11 februari 2012 @ 16:20:08 #293
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_107862956
Ik ben die Argonian trouwens alweer beu :') Eerst maar eens verder gaan met m'n lvl 32 Blackguard :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_107863321
En als je Oblivion niet hebt uitgespeeld, kun je beter niet die quest van Sheogorath doen. Want dan weet je hoe de MQ van OBL eindigt.

Zoals ik dus :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 16:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

In Skyrim kun je beter frostproof zijn :P
Mja, het is handig qua dragons, maar er zijn wel meer dragons dan alleen Firedragons :P
Children of the night. What music they make.
  Moderator zaterdag 11 februari 2012 @ 16:33:44 #295
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_107863343
Gewoon 100% magicproof zijn :9
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_107863423
Wat heeft die Sheogorath een irritante stem! Als ik hem spreek doe ik altijd gelijk het geluid uit :')
Children of the night. What music they make.
  Moderator zaterdag 11 februari 2012 @ 16:37:23 #297
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_107863452
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 16:36 schreef DeHovenier het volgende:
Wat heeft die Sheogorath een irritante stem! Als ik hem spreek doe ik altijd gelijk het geluid uit :')
Ik vind hem juist gaaf :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_107863606
Ik heb zin om nu weer een nieuwe char te beginnen, maar ik wil eigenlijk ook wel verder gaan met mijn huidige. Wat zal ik doen?
Pogo dancing!
pi_107863762
Waar jij het meest zin in hebt? :P
Conscience do cost.
pi_107863830
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 16:50 schreef ems. het volgende:
Waar jij het meest zin in hebt? :P
Maar het is 50/50 :P

Ik ga denk ik gewoon een nieuwe maken en dan afwisselen met mijn andere.

#FoK!exit
Pogo dancing!
  zaterdag 11 februari 2012 @ 16:55:21 #301
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_107863878
Vol.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')