SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ehmz, call me stupid, maar welke plugin en welke bsa?quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:47 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Nee, hij heeft Highres BSA bestanden toegevoegd, die je met de plugin aan en uit kan zetten.
Het zijn inderdaad die 2 ja. En die zet je aan door in het opstartscherm van Skyrim naar Data Files te gaan en die 2 .esm bestanden dubbel te klikken.quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:39 schreef vosss het volgende:
Ow wacht even, is het HighTexturePack01 en 02.esp die het zijn?
Die staan wel aan nu standaard. Ik dacht dat er 3 files van highreswater waren, maar dat is er maar 1 dan. Toch?
Of moet ik dat zelf nog ergens aanzetten?
Zit je godverdomme 5 uur te wachten en dan dit. Beetje jammer
watquote:Op woensdag 8 februari 2012 07:43 schreef Crocodi1e het volgende:
Yes! Vandaag heb ik geen school vanwege de kou.
DLC's komen er. Daar zijn Howard en de zijnen reeds mee bezig. Het worden grote uitbreidingen in elk geval. Althans dat hebben ze gezegd.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Is er eigenlijk al iets bekend over dlc en uitbreidingen?
Horse armor! YEAH!quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:18 schreef ems. het volgende:
Ik hoop dat ze de uitbreidingen een beetje interessant maken. Op uitzonderingen na vond ik de DLC's van Oblivion en fallout heel erg matig. Vooral omdat ze zo weinig met de main game te maken hadden.
quote:
Shivering Isles.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:18 schreef ems. het volgende:
Ik hoop dat ze de uitbreidingen een beetje interessant maken. Op uitzonderingen na vond ik de DLC's van Oblivion en fallout heel erg matig. Vooral omdat ze zo weinig met de main game te maken hadden.
Uitbreidingen á la bloodmoon kan ik echter verwelkomen.
Kan het niet hard genoeg benadrukken, dit soort dlc is voor mij (helaas) insta-buy!quote:
Ik geloof dat het meer om textures van bijvoorbeeld wapens ging, en in (veel) mindere mate om textures m.b.t. buitenwereld. Ik heb wat screens gezien met de verschillen, en je ziet idd zeer weinig verschil. Dus ik denk dat je best nog gebruik kan maken van alle andere texture mods.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:56 schreef DeeCruise het volgende:
Ik vraag me trouwens het volgende af waarbij ik me met name richt tot Drizzt en Vosss (aangezien jullie ook flink modden):
Ik heb net wat vids bekeken om verschillen te ontdekken met het nieuwe high-res pack, maar helaas zie je hier geen zak op. Comments geven wel overal hetzelfde aan: dat met name de characters een upgrade hebben gekregen.
Nu is mijn vraag aan jullie mede-modders: is het de moeite om eroverheen te zetten als je ook al realistic faces, bodies en eyes erop hebt zitten, of is het verschil met de pack toch noemenswaardig op andere gebieden (gebouwen, rotsen etc)?
Thanks alvast!
De wiki.quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:43 schreef Nezhi het volgende:
Gebruik je de wiki of de videos van Bethesda op youtube? Die filmpjes vind ik veel duidelijker, ik snapte er geen bal van op de wiki.
Ik ben nu bezig met die dungeon in de tutorial.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:56 schreef Nezhi het volgende:
Ik heb mijn eerste quest met Bendu Olo af
Vond ik tof, maar wel erg 'disconnected' van oblivion. Bloodmoon vond ik vetter. Maar het liefst heb ik gewoon standalones, á la new vegas.quote:
Hmm, ik heb hem gewoon binnengehaald omdat het geen kwaad kan EN mijn modjes zijn vooral modjes die wapens toevoegen, armor een andere kleur geeft en een oogkleur toevoegde (paars, voor m'n Drizzt)quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:56 schreef DeeCruise het volgende:
Ik vraag me trouwens het volgende af waarbij ik me met name richt tot Drizzt en Vosss (aangezien jullie ook flink modden):
Ik heb net wat vids bekeken om verschillen te ontdekken met het nieuwe high-res pack, maar helaas zie je hier geen zak op. Comments geven wel overal hetzelfde aan: dat met name de characters een upgrade hebben gekregen.
Nu is mijn vraag aan jullie mede-modders: is het de moeite om eroverheen te zetten als je ook al realistic faces, bodies en eyes erop hebt zitten, of is het verschil met de pack toch noemenswaardig op andere gebieden (gebouwen, rotsen etc)?
Thanks alvast!
sociale levenquote:
Ah, de verschillen -zijn- dus ook daadwerkelijk zo minimaal dat je ze niet kan zienquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:03 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
In dit filmpje komen wat plaatjes voorbij waarin je het verschil tussen vanille en high-res Skyrim kan zien:
Dit. Ik zie 10x meer verschil met de Skyrim HD mod dan met dit texturepack. Beetje teleurstellend wel als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:12 schreef ems. het volgende:
[..]
Ah, de verschillen -zijn- dus ook daadwerkelijk zo minimaal dat je ze niet kan zien
Ik zou het maar wel doen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:29 schreef eQuaL het volgende:
Heb je eigenlijk nog al die Detailed Body/Faces/etc mods nodig met deze HD update? Heb Skyrim namelijk opnieuw geinstalleerd, dus nog helemaal vanilla
quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:27 schreef drumstickNL het volgende:
Die creation kit add echt 1000 uur aan Skyrim.
Sjah, ik heb de download nu lopen, maar na de vids gezien te hebben moet ik zeggen dat ik begin te twijfelen. De skyrim HD mod van nexus levert een veel duidelijker verschil op...quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:41 schreef Snowbells het volgende:
Psst is die nieuwe download op steam het waard te downloaden?
quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:41 schreef DeHovenier het volgende:
Ik snap er nog weinig van. Hoe kan je nou een stuk grond oproepen (bv in de buurt van Whiterun) om daar een leuk huisje te bouwen?
Ok. Ik liep wat rond te kijken in die gebieden en nu is ie gecrashedquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:47 schreef kilozout het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij de Whiterunworld.
Als je daar op klikt dan kan je de omgeving van Whiterun aanpassen. Ik weet verder niet hoe je een huis kan bouwen.
Nee. Of nouja, het verbetert -mi-ni-maal-. Als je snel internet hebt gewoon even doen. Als je echt verbetering wil zien echte mods gebruiken.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:41 schreef Snowbells het volgende:
Psst is die nieuwe download op steam het waard te downloaden?
Iedere keer dat ik jou zie posten over je vliegende huis concept zie ik de Ministry of Truth voor me, uit Morrowind..quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:01 schreef Aezeal het volgende:
Ik wil natuurlijk weer dingen waar de bestaande textures niet echt voor bedoeld zijn. Maar ik had gisteren voor het slapen net een idee dat mijn problemen wel oplost.
Dadelijk weer verder met mijn mod. Eerst de outside.. zodat ik mijn zwevende huisje kan bewonderen. en dan kijk ik binnen wel verder. Ik begin denk ik met het kopieren van de bard's guild interior (deel van mijn huis) en vandaar breidt ik het wel uit
Als het wat wordt verdiep ik me wel in scripts
Maar oorspronkelijk de maan die Vivec tegenhield zodat hij de stad niet vernietigde.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:48 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Een huis van bewaring is ook 'n huis
Vivec in elkaar rammen, dat was leukquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:51 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Maar oorspronkelijk de maan die Vivec tegenhield zodat hij de stad niet vernietigde.
Dat heb ik nooit gedaanquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:57 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Vivec in elkaar rammen, dat was leuk
Ik heb 'm uiteindelijk vermoord voor z'n soul 4000 chargepoints voor m'n Ebony Scimitar met Absorb Health.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:01 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Hij kan flink wat hebben, maar 't is me gelukt
De ultra reality mod, waarbij het lopen van stad naar stad je weken kost en per paard sowieso een paar dagen (real time). Verder moet je regelmatig eten en slapen, een beer is dodelijk, draken bestaan niet en je bent een gewone pachtboer die zijn complete opbrengst af moet staan aan de jarl...quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:01 schreef The_Substitute het volgende:
Is er trouwens al een mod die al die arenden individueel hun vleugels laat slaan?
[/mierenneukmodus]
Ik ookquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:43 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Iedere keer dat ik jou zie posten over je vliegende huis concept zie ik de Ministry of Truth voor me, uit Morrowind..
edit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je liegtquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:12 schreef zatoichi het volgende:
[..]
De ultra reality mod, waarbij het lopen van stad naar stad je weken kost en per paard sowieso een paar dagen (real time). Verder moet je regelmatig eten en slapen, een beer is dodelijk, draken bestaan niet en je bent een gewone pachtboer die zijn complete opbrengst af moet staan aan de jarl...
Maar de arenden slaan individueel met hun vleugels!
Dat heb ik ook vaak gehad jaquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:44 schreef Sloggi het volgende:
De eerste keer dat ik in Solitude was zag ik een schaduw. Ik denk help, een draak (ik was level vier).
Het bleek zo'n vogel te zijn.
Zoiets maar dan niet zo en eigenlijk meer gebaseerd op mijn telvanni mod die hetzelfde deed, en meer op de zwevende bergtoppen waar ik in de DnD mythologie over las. Ik wil er op termijn wel een draak laten wonen ala Moon's spawn (Anomander Rake > Drizzt btw)quote:
Heulemaal niet!quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:04 schreef Aezeal het volgende:
[..]
Zoiets maar dan niet zo en eigenlijk meer gebaseerd op mijn telvanni mod die hetzelfde deed, en meer op de zwevende bergtoppen waar ik in de DnD mythologie over las. Ik wil er op termijn wel een draak laten wonen ala Moon's spawn (Anomander Rake > Drizzt btw)
Ik denk ergens toch dat Vivec onsterfelijk is, omdat hij CHIM schijnt te hebben bereikt, wat volgens de echte lore nerds je gelijk stelt met een godquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:58 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ik heb 'm uiteindelijk vermoord voor z'n soul 4000 chargepoints voor m'n Ebony Scimitar met Absorb Health.
Dat ding was echt epic.
Drizzt maakt hem afquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:11 schreef Aezeal het volgende:
Kom op zeg.. hands down hij heeft alles
Dat heb ik nooit gehad, maar ik heb ze gelijk allemaal de lucht uit geschotenquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:44 schreef Sloggi het volgende:
De eerste keer dat ik in Solitude was zag ik een schaduw. Ik denk help, een draak (ik was level vier).
Het bleek zo'n vogel te zijn.
Irritant is het zeker als iets niet gaat zoals je wil en je weet niet waaromquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:45 schreef Aezeal het volgende:
GVD denk ik eindelijk wat te hebben vliegen (dat doet het) en dat ik een teleportje die kant op heb... eindelijk.. want ik had veel gekut met verschillende mods en saves en wtf (en ook foute mod files waar ik ook dingen veranderd had die niet veranderd moesten worden).
Maar alles klaar: ik teleport en.... val schijnbaar dwars door mijn bouwsel heen dood op de grond...
frustratie
Weinig verschil idd. Maargoed, ben toch de komende tijd zoet met de CKquote:Op donderdag 9 februari 2012 10:23 schreef STING het volgende:
En, hoe bevalt de High-res texture pack?
Kan helaas nog niet testen, videokaart is naar de leverancier terug voor een paar weken.
-edit-
Ah, waardeloos dus?
Moet dat? Kan je niet gewoon de (waardeloze) hi-res textures van bethesda laten staan en daar gewoon eventuele HD-packs overheen gooien?quote:Op donderdag 9 februari 2012 08:33 schreef DeeCruise het volgende:
Om even terug te komen op het modden: Ik ben afgestapt van de gratis " official" mod, in mijn ogen totaal waardeloos. Alles is nog steeds erg blurry, wat na wat zoekwerk prima te verklaren valt:
Standaard in-game textures zijn 1024 bij 1024, waar de official mod alles omhoog trekt naar 2048x2048.
De nexus mods zijn however 8K, dus ik heb de game in zijn geheel verwijdert, en alle nexus mods weer teruggezet. Jammer dat ze zo'n matige download aanbieden, per saldo dus gewoon niet de moeite waard.
Waar kan ik dit krijgenquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:19 schreef Jivis het volgende:
Dit al gepost? De resultaten van een Skyrim developers game jam. Onder andere een werebear ( ) en een vliegende vampierlord komen voorbij, maar ook kleine dingetjes zoals voetstappen in de sneeuw. Heel vet!
Same here, was ik wel impressed mee.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:48 schreef DeHovenier het volgende:
Net weer een detail gezien: een colonne mieren die van de grond naar een stompje boom marcheren omdat daar een tankard ligt
Lag er toevallig een dooie houthakker naast?quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:50 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Same here, was ik wel impressed mee.
@filmpje: Echt bijzonder wat ze allemaal gedaan hebben in 1 week. Vrijwel elk stukje was een goede toevoeging aan de game.
Beetje mixed feelings bij het filmpje.. Waarom zou je dit een maand NA Skyrim af is doen? En niet 2 maanden er vóór?quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:50 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
@filmpje: Echt bijzonder wat ze allemaal gedaan hebben in 1 week. Vrijwel elk stukje was een goede toevoeging aan de game.
Drizzt is zelf een sneakertquote:Op donderdag 9 februari 2012 01:51 schreef ems. het volgende:
Ik sneak attack drizzt zo door z'n hoofd.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:27 schreef vosss het volgende:
Die spears hadden er vanilla al in moeten zitten
Vergeet ik zomaar ff Levitationquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:31 schreef Sloggi het volgende:
Mwa, medium armour heb ik altijd wat overbodig gevonden. Acrobatics moet sowieso terug, net als levitation spells.
De meest overbodige skill in Skyrim is trouwens pickpocket. Waarom dat een aparte skill is is mij een raadsel.
Ik begrijp best dat ze short sword, longblade, axe, blunt en spear niet meer als aparte skills wilde hebben.. Maar een shortblade past toch prima onder one handed? Spears onder two handed en klaar.. Dan archery weer marksman noemen, en crossbows, darts en throwing stars en knives weer terug. Zó veel moeite kan dat niet kosten. Spears slechts een weekje, zoals ze al bewezen hebben.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En medium armor, sowieso 8 stuks armor (helm, 2 shoulderpieces, chest, legs, left+right gauntlet...), athletics, acrobatics, short swords,...
Medium armor was altijd wat achtergesteld omdat je de beste set in vanilla Morrowind niet ongestraft overal kon dragen (Oridinator armor), en omdat er sowieso weinig variatie in was. (Er waren 4 soorten bonemold ofzo, maar dat was dan weer behoorlijk low-end.. Dreugh was wel redelijk, maar geen complete set).quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:31 schreef Sloggi het volgende:
Mwa, medium armour heb ik altijd wat overbodig gevonden. Acrobatics moet sowieso terug, net als levitation spells.
De meest overbodige skill in Skyrim is trouwens pickpocket. Waarom dat een aparte skill is is mij een raadsel.
Alleen al hierom:quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:27 schreef vosss het volgende:
Die spears hadden er vanilla al in moeten zitten
Het gaat niet om de moeite, het gaat om de toegankelijkheid van het spel. Te veel verschillende skills wordt te ingewikkeld voor de gebruiker, niet voor de ontwikkelaar.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:55 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ik begrijp best dat ze short sword, longblade, axe, blunt en spear niet meer als aparte skills wilde hebben.. Maar een shortblade past toch prima onder one handed? Spears onder two handed en klaar.. Dan archery weer marksman noemen, en crossbows, darts en throwing stars en knives weer terug. Zó veel moeite kan dat niet kosten. Spears slechts een weekje, zoals ze al bewezen hebben.
Stiekem zitten er zelfs al crossbows in Skyrim.. Ze zitten wel stevig vast aan de armen van Sphere Centurions, maar toch..
Die Amerikanen ook altijd met hun Super Bowlquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
1.4 vandaag? Iemand hem al binnen?
hihi
En nu issie hartstikke dood?quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:05 schreef DeHovenier het volgende:
Leg ik net een Dragon neer, begint daarna een bandiet in de buurt met eem paar pijltjes op me te schieten. Eerder nam hij het ook op tegen die draak. Wat denkt 'ie nou
Bonemold was wel de gaafste set uit Morrowindquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:55 schreef Jeff89 het volgende:
Medium armor was altijd wat achtergesteld omdat je de beste set in vanilla Morrowind niet ongestraft overal kon dragen (Ordinator armor), en omdat er sowieso weinig variatie in was. (Er waren 4 soorten bonemold ofzo, maar dat was dan weer behoorlijk low-end.. Dreugh was wel redelijk, maar geen complete set).
Ongeveer hetzelfde gold voor spear.. Een beetje een ondergeschoven kindje, met relatief weinig variatie.
Ik. Van mij mag er wel een mod komen van skip intro.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wie saved er trouwens nog meer vlak voor Hadvar "who are you?" vraagt als je een nieuw char wil spelen?
Ik denk dat ik het een tikkie op ga voeren door een save te maken vlak nadat ik de grot bij Helgen uit ben, op een char die standaard met Ralof meegaat (meer loot, imperial troep is lichter en meer waard) en vanaf daar met showracemenu een nieuwe in mekaar flans
Ik heb een save bij character creation gemaaktquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wie saved er trouwens nog meer vlak voor Hadvar "who are you?" vraagt als je een nieuw char wil spelen?
Ik denk dat ik het een tikkie op ga voeren door een save te maken vlak nadat ik de grot bij Helgen uit ben, op een char die standaard met Ralof meegaat (meer loot, imperial troep is lichter en meer waard) en vanaf daar met showracemenu een nieuwe in mekaar flans
?quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:18 schreef Rijst het volgende:
Engelse jochies. Zelfs irl zijn het klootzakken.
Uiteraardquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En nu issie hartstikke dood?
Welk lvl ben je inmiddels?
Bij mij saved het spel al automatisch daar, en omdat ik overnieuw ben begonnen met een character heb ik nu 2 saves staan van het moment dat ik uit die kar stap.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wie saved er trouwens nog meer vlak voor Hadvar "who are you?" vraagt als je een nieuw char wil spelen?
Ik denk dat ik het een tikkie op ga voeren door een save te maken vlak nadat ik de grot bij Helgen uit ben, op een char die standaard met Ralof meegaat (meer loot, imperial troep is lichter en meer waard) en vanaf daar met showracemenu een nieuwe in mekaar flans
quote:
Hij heeft geen benen En geen armenquote:
vroeg in de 2000's was het een epic gamequote:Op donderdag 9 februari 2012 14:41 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hij heeft geen benen En geen armen
Niet eens een nek
Wat een faler
Lees m'n post nog eens? Ik zeg dat ik alle begrip heb voor het schrappen van al die wapens als aparte skill.. Nu ze echter overgestapt zijn op het one/two handed systeem zie ik geen reden waarom ze shortblades en spears daar niet onder kunnen brengen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:02 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Het gaat niet om de moeite, het gaat om de toegankelijkheid van het spel. Te veel verschillende skills wordt te ingewikkeld voor de gebruiker, niet voor de ontwikkelaar.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:27 schreef DeHovenier het volgende:
Waar zit die schat van de Treasure Map 1? Ik ben nu bij de plek die is aangegeven, maar ik kan niks vinden
Heb je nog een gereedschap ervoor nodig?
Lezen is moeilijk.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:28 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Lees m'n post nog eens? Ik zeg dat ik alle begrip heb voor het schrappen van al die wapens als aparte skill.. Nu ze echter overgestapt zijn op het one/two handed systeem zie ik geen reden waarom ze shortblades en spears daar niet onder kunnen brengen.
Gewoon naar de omgevallen boom gaan die ten noordoosten van de guardian stones ligt. Er is een treasure chest in de boom gezetquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:27 schreef DeHovenier het volgende:
Waar zit die schat van de Treasure Map 1? Ik ben nu bij de plek die is aangegeven, maar ik kan niks vinden
Heb je nog een gereedschap ervoor nodig?
Dat zou in principe wel kunnen, maar ook mijn 8k nightingale armor texture mod werkte niet meer erdoor, evenals enkele andere. Dan maar liever opnieuw allemaalquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:11 schreef ems. het volgende:
[..]
Moet dat? Kan je niet gewoon de (waardeloze) hi-res textures van bethesda laten staan en daar gewoon eventuele HD-packs overheen gooien?
In dat geval mag er ook een Legend of Zelda mod komenquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:31 schreef Crocodi1e het volgende:
Een rayman mod voor skyrim lijkt me vet! En dan kun je Archery levelen als je je vuisten gebruikt
En zachtjes landen door je haar als helikopter te gebruiken
Het leuke van mods is dat je ze zelf kan maken haequote:Op donderdag 9 februari 2012 16:53 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
In dat geval mag er ook een Legend of Zelda mod komen
Icluding majo , puntmuts en mastersword. Gras maaien voor geld.
Tijd moet je wel hebben natuurlijk. Plus ik heb die skillz sowieso niet.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:53 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Het leuke van mods is dat je ze zelf kan maken hae
Dus ook geen knieën. Perfecte adventurer dus.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:41 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hij heeft geen benen En geen armen
Niet eens een nek
Wat een faler
Ik ben daar al geweest maar ik heb niks gezienquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gewoon naar de omgevallen boom gaan die ten noordoosten van de guardian stones ligt. Er is een treasure chest in de boom gezet
Wel humor, ik moet de map hebben, anders komt de chest niet tevoorschijn
Is er al een tijdje, dat grasmaaien zou ik maar erbij denken...quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:53 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
In dat geval mag er ook een Legend of Zelda mod komen
Icluding majo , puntmuts en mastersword. Gras maaien voor geld.
Spears ja, maar waarschijnlijk te makkelijk te abuse door lengte.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En medium armor, sowieso 8 stuks armor (helm, 2 shoulderpieces, chest, legs, left+right gauntlet...), athletics, acrobatics, short swords,...
Ik haar levitation niet, erg leuk. Maar als je als mage kan vliegen naar veilige plekken kan je dan op afstand alles kaput maken. Of een hand zweven en andere hand lightning gooien... lijkt me wat over powered.quote:
Ja, maar dan kan je ze toch nog zien doordat ze een gele gloed uitstralen, en een kleine vervorming van de achtergrond. Bovendien hebben ze altijd van die kleine gele blaadjes om zich heen dwarrelenquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:40 schreef Nezhi het volgende:
Geen teleport, ze zijn volgens mij gewoon invisible en lopen rond.
Tsja, smithing en enchantment zijn ook overpowered. En je kan geen twee dingen tegelijk voor zover ik weet, dus die handjes heb je toch echt nodig om te blijven zweven (hoewel je natuurlijk om en om kunt gebruiken en zo in de lucht kunt blijven met wat oefening).quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:40 schreef Aezeal het volgende:
[..]
Ik haar levitation niet, erg leuk. Maar als je als mage kan vliegen naar veilige plekken kan je dan op afstand alles kaput maken. Of een hand zweven en andere hand lightning gooien... lijkt me wat over powered.
Een Flying/levitation shout (met cooldown en beperkte duur) daarentegen kan dat 2e punt iig weg nemen.
Helemaal eens met deze postquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:33 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Tsja, smithing en enchantment zijn ook overpowered. En je kan geen twee dingen tegelijk voor zover ik weet, dus die handjes heb je toch echt nodig om te blijven zweven (hoewel je natuurlijk om en om kunt gebruiken en zo in de lucht kunt blijven met wat oefening).
Misbruik kun je altijd maken van bepaalde dingen, maar in Morrowind voegde het wel degelijk een hoop toe aan het spel. En het gaf je ook gewoon een geweldig gevoel van vrijheid: 'anything goes'. Dat gevoel mis ik een beetje in Skyrim en Oblivion.
Ik denk trouwens dat het er vooral is uitgehaald om praktische bezwaren: afgesloten steden enzo.
De lengte is juist HET real-life voordeel wat een speer heeft.. En daarnaast, abuse in singleplayer games moet geen probleem zijn. Dat is de vrije keuze van de speler.. Net als dat 't je vrij staat om smithing/enchantment achterlijk hoog te boosten.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:36 schreef Aezeal het volgende:
[..]
Spears ja, maar waarschijnlijk te makkelijk te abuse door lengte.
Omdat bonemold, chainmail, mithril.. En omdat het kan!quote:Medium armor: nee, waarom?
Jawel! En dan 2 verschillende schouderstukken dragen bijv.. En sowieso lekker veel enchantment slotsquote:8 stukken armor: niet perse
Jawel.. Of in ieder geval een spell oid om speed te boosten.quote:Athletics: niet perse
Sowieso wel. Scrolls of Icarian Flight! Lekker over bergen en steden heen hoppenquote:acrobatics: nee
Helemaal mee eens, en daarom is het extra debiel dat er geen onderscheid is tussen long en shortblades. Nu is er het onderscheid tussen sword en dagger, waarom zou er niet nog een stapje in zijn? Maak de huidige swords iets langer, sterker en langzamer, en de shortswords nog ietsje korter en sneller oid.quote:shortswords: one handed is genoeg
Maar het opent wel allerlei unieke mogelijkheden, zoals bewezen is in Morrowind.. Maar eerlijk gezegd mis ik levitation niet héél erg.quote:levitation: nee, qua gameplay erg overpowered.
Best tof, maar heel moeilijk te implementeren in combat, denk ik. Want waar teleport je jezelf naartoe als je 't activeert?quote:PS die teleport spell die enkele tegenstanders hebben. DIE vind ik wel grappig.
Dat kan met de Tytanis-modquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:17 schreef DeHovenier het volgende:
Het zou trouwens leuk zijn als je bestaande armor ook kon omsmelten naar ingots.
LOL! Hey listen!quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:14 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Is er al een tijdje, dat grasmaaien zou ik maar erbij denken...
http://skyrim.nexusmods.com/downloads/file.php?id=2588
quote:It (Candle/Magelight) can be used outdoors at night to attract insects for use as alchemical ingredients.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wuuuut, ik lees net iets tofs op de uesp:
[..]
Nee, maar hetzelfde muziekje zit in dit filmpje, en dat is wel al gepostquote:
Moet je deze gast dan zienquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:48 schreef drumstickNL het volgende:
Ook heb ik besloten om maar niet meer aan de creation kit te komen.. .. ik wéét namelijk gewoon dat ik zoals gewoonlijk weer eindig in het maken van een enorme mod oid. damn them timesinks.
Maar ff op favorite drukken dan.quote:I have been modding games since before it was even called modding. During the nineties I was changing games to my own liking without knowing that this business would become an important part of my life in the future. In 2005 I released my first mod to the public.
Hij heeft een vriendin, dus hoe dat kan weet ik ook nietquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:52 schreef drumstickNL het volgende:
Wat een posts heeft die gast al gemaakt.
[..]
Maar ff op favorite drukken dan.
Zal verder wel geen baan/leven/insert iets hebben.
wtf is dit voor shitquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:58 schreef DeHovenier het volgende:
Hij wil dit maken, en dat moet even groot als Skyrim worden:
[ afbeelding ]
Ik wil morgen die tutorial afmaken, en dan weet ik een beetje hoe ik verder moet met m'n huisje. Doel is dat ik morgenavond een eigen Hideout vlakbij Whiterun heb, met een mapmarker.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:55 schreef Aezeal het volgende:
Ja daarom begin ik ook niet met quests of zo.. zelfs iets simpels kost dan al uren.. maar een huisje met stijl vind ik altijd wel leuk.
Ik houdt het ook gefaseerd. Als het teveel tijd kost doe ik de volgende stap niet
Plan
Zwevend huis exterieur maken --> gedaan
Teleport naar zwevend huis maken (ook wel deur genoemd) --> gedaan
Zwevend huis interieur maken --> er is nu dus iets maar het lijkt nog iets teveel op de Bards college (maar dat is op zich geen slecht huis).
Bovenstaande is eigenlijk de basis en natuurlijk zal ik wel blijven sleutelen aan interieur en exterieur maar dit wil ik iig bereiken.
Daarna heb ik een paar dingen op mijn verlang lijstje maar waarschijnlijk te moeilijk/ teveel moeite of tijd voor mij:
- zwevend huis beweegt van stad naar stad
- Met een druk op een knop of via een gesprek is er een aanval van draken/monsters etc op mijn huis te activeren (voor ECHTE combat).
- Verdedigers (guards, dwemer constructs oid)
- craften van constructs? (ik verwacht dat iemand dit nog wel voor me maakt eigenlijke)
Er was een mod in Morrowind waarbij het weer invloed had op je health en magicka. Dat was wel tofquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:58 schreef Nectar het volgende:
heeft je karakter het niet koud op de sneeuwplekken in dit spel?
Succes.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:58 schreef DeHovenier het volgende:
Hij wil dit maken, en dat moet even groot als Skyrim worden:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben wel nu slapen man, moet morgen vroeg op. Zal het morgen wellicht weer even voor je checken.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:20 schreef Aezeal het volgende:
hmmm geen idee hoe die dingen werken.. en ik snap niet dat je dood valt. maar ik zal het blijven proberen
Heb je de "checkpoint" al ergens geplaatst?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:20 schreef Aezeal het volgende:
hmmm geen idee hoe die dingen werken.. en ik snap niet dat je dood valt. maar ik zal het blijven proberen
Van http://frontierskyrim.wordpress.com/2012/02/quote:Linking doors is the tricky part and where many modders tire. Here’s some simple tips on how to do it: Double click the door and take a note of the ID number. Then go outside to your exterior cell and double click the door you want to linkt o the interior. Just tick the box teleport and choose your interior cell in the dropdown. Then choose the door with the number you took note of in the second dropdown (Reference). Click View Teleport Marker. Place the marker where the player is supposed to end up standing when he uses the door. Again, click View Teleport marker and place the marker on the other side as well. With a bit of practice, you’ll be a pro in no-time.
quote:Major:
Alteration (alles, aangezien ik robes draag)
Block (5/5 Shield Wall en verder iig tot elemental protection)
Destruction (zal vast wel weer fire worden)
One-Handed (maces)
Minor:
Alchemy (tot aan Benefactor)
Enchanting (middelste- en rechtertak)
Restoration (regeneration, respite, recovery, avoid death)
Smithing (om maces te maken en te improven)
Nopequote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:39 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Jij krijgt er ook echt geen genoeg van he?
Hoe kan je zoeken in die Workshopquote:Op vrijdag 10 februari 2012 02:01 schreef Aezeal het volgende:
Nou de vloeren liggen geloof ik weer recht..
Iedereen is welkom om eens een kijkje te komen nemen.
Blijft een episch filmpje.quote:
Zou je niet eens een keer meer quests gaan doen volgens mij ben je nog nooit verder als de intro gekomen ?quote:
Nou in de categorie houses: Aezeal's Castle.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:58 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hoe kan je zoeken in die Workshop
Ik wil best jouw mod uitproberen, maar dan moet ik m eerst vinden
Over mannequins:
"I simply made a new copy of the mannequin from the Actors list.
Copied all 4 objects from a player home.
1. XMarkerHeading linked to the Mannequin.
2. NobleTableRound01 from the static folder to stand on.
3. PlayerHouseMannequin which is an Actor and linked to the XMarkerHeading.
4. MannequinActivateTrig which is an activator. Not sure how its linked to the mannequin yet, but if you copy from a player house its setup correctly already.
You then click an object and press '1' twice to make it 'invisible' so you can select objects below it. Do this until you can select the PlayerHouseMannequin. Select it.
On the toolbar, use the >Edit >Search & Replace... feature to change that mannequin to the one you created.
The linked refs also serve to make the reference a persistent one (Persist Location column= (all) ). That means it doesn't get rebuilt / repositioned when the cell is reloaded. I think you could add a self ref link on the mannequin actor to achieve the same result.
The trigger is a bounding box around the mannequin that accepts the player activation request "'E' - Activate Mannequin", which then activates the mannequin inventory from the actor."
Misschien heb je daar wat aan.
Een search functie waarin je kan typen zou idd geen kwaad kunnenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:26 schreef Aezeal het volgende:
Ik kan hem zelf overigens ook niet vinden tenzij ik onder my files oid kijk moet ik bekennen
Ik vind hem wel onder houses en dan selecteren op most recent. Met 30/pagina staat ie nu op pagina 2.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:27 schreef Aezeal het volgende:
[..]
Een search functie waarin je kan typen zou idd geen kwaad kunnen
Bijna alles ingame in dat filmpje zijn verschillende mods waarmee de Steam Workshop is gelaunched.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:59 schreef delano.888 het volgende:
Vraagje (4:15)
Zit dat nou in de creation kit? Het is me niet helemaal duidelijk.
Ik heb namelijk skyrim op pc niet gekocht, omdat ik op ps3 al gekocht had. Maar wil graag ook dat dat steden openen geen laadtijden heeft. Maar het is me niet duidelijk of dat nou een mod is, of een onderdeel van de creation kit.
Het is dus een mod, waarom kan ik die dan niet vinden op skyrimnexus?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:03 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Bijna alles ingame in dat filmpje zijn verschillende mods waarmee de Steam Workshop is gelaunched.
Weet iemand hier hoe ik een npc kan laten spawnen in Tamriel, en een quest marker boven op hem zet? Het lukt mij niet. Er verschijnt gewoon niets. De NPC heb ik op initially disabled gezet, maar hij moet worden enabled bij queststage 10 (Alias wordt enabled), maar hij staat er niet. Ik heb zelf MapMarkers neergelegd, deze toegevoegd aan papyrus script properties met ObjectReference, en die AddtoMap bij de queststage.
http://skyrim.nexusmods.com/downloads/file.php?id=8058quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Het is dus een mod, waarom kan ik die dan niet vinden op skyrimnexus?
woops srryquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:16 schreef Nezhi het volgende:
[..]
http://skyrim.nexusmods.com/downloads/file.php?id=8058
?
fuckquote:
Ik heb het een keer uitgespeeld op een 48 dunmer sneakwarrior (geen assassin, Drizzt is een good guy ), ben redelijk ver gekomen met een 40 en een 38, maar die ben ik kwijtgeraakt door corrupt savefilesquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:32 schreef genakt het volgende:
[..]
Zou je niet eens een keer meer quests gaan doen volgens mij ben je nog nooit verder als de intro gekomen ?
Alles bij mekaar genomen incl. Skyrim wel opgestart maar alt-tabbed (en dat is ZEKER de helft van de tijd) naar bureaublad: 673 uur. Maak daar ongeveer 325 echt gespeelde uren vanquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:38 schreef The_Substitute het volgende:
Dus op hoeveel uren sta je nu?
Hoe vetquote:
Whoo.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Alles bij mekaar genomen incl. Skyrim wel opgestart maar alt-tabbed (en dat is ZEKER de helft van de tijd) naar bureaublad: 673 uur. Maak daar ongeveer 325 echt gespeelde uren van
Pff, net ff uitgerekend, 325/24 = 13,5 dag aan speeltijd van 11/11/11 tot nuquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:01 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Whoo.
Nog ff een jaartje doorspelen, dan ben ik je wel voorbij.
Goed, ik deed maar gelijk coc aezealscastle en toen was ik in je kasteel. Ik kwam er later achter dat je een teleport had ingebouwd die in de buurt van Whiterun staat.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:30 schreef Aezeal het volgende:
[..]
Ik vind hem wel onder houses en dan selecteren op most recent. Met 30/pagina staat ie nu op pagina 2.
Kijk eens zou ik zeggen. Ik ga nu ff winkelen en dan avonddienst dus ik lees het wel.
Feedback over alles wat het niet doet hoor ik graag
Nee, ik hou me (nog) niet bezig met actors.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:01 schreef kilozout het volgende:
Bij de Creation Kit krijg ik niks te zien als ik een actor in de cell zet, iemand enig idee hoe dit kan?
Jaw dropping......quote:
Ik frustreer me met name eraan dat je zo makkelijk dingen verplaatst terwijl je met iets anders bezig bent. Dat met die vloeren IN het huis in mijn mod moet haast gebeurd zijn toen ik met de weapon racks en mannequins bezig was. Achteraf kan je dan alles handmatig weer goed maken (of ik moet de cel weggooien en opnieuw kopieren.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:58 schreef DeHovenier het volgende:
Het is echt frusterend om zelf uit te zoeken hoe alles werkt en hoe je alles vindt in de CK
Die Ebony Greatsword lag bij mij op de grond.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:10 schreef Aezeal het volgende:
[..]
Ik frustreer me met name eraan dat je zo makkelijk dingen verplaatst terwijl je met iets anders bezig bent. Dat met die vloeren IN het huis in mijn mod moet haast gebeurd zijn toen ik met de weapon racks en mannequins bezig was. Achteraf kan je dan alles handmatig weer goed maken (of ik moet de cel weggooien en opnieuw kopieren.
Zo'n weapon rack maken is ook nog niet eenvoudig trouwens, allemaal losse delen. En heb ik ze gekopieerd doen ze het nog niet. (die plaques boven daar heb ik misschien last van collisions want ik vond mijn ebony one handed sword terug in het struikje ernaast... vannacht wordt die dus gedelete.. sowieso teveel clutter in al die huizen.)
Ben nog steeds erg verbaasd dat er delen van de grond extern bij mijn huissje weg zijn... daar heb ik gewoon ingame over heen gelopen.. en van onder was het ook helemaal dicht.
Ik moet het eerst nog voor elkaar zien te krijgen dat ik zo'n ding kan neerzetten. Een huis heeft toch een exterior nodig en een interior? Exterior hoe het van de buitenkant uitziet en interior hoe het van de binnenkant uit ziet. Ik probeer dan een exterior te maken van allerlei onderdelen, zoals muren, pilaren, bovenstukken, verdiepingen enzo... maar of ze komen nooit goed te zitten (allerlei kieren en gaten), of ik kan bepaalde onderdelen niet vinden. Ik wil altijd zelf huis ontwerpen en bouwen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:22 schreef Nezhi het volgende:
Als jullie een huisje bouwen, zetten jullie die dan in de Tamriel worldspace of in bijv. SolitudeWorld?
Ja daar had ik hem ook geplaatst zodat mijn (nieuwe char) iets had om te proberen op de racksquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:01 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Die Ebony Greatsword lag bij mij op de grond.
Exterior )en interior) ook altijd maken met de gridsnap aan anders lukt het nooit.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:03 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik moet het eerst nog voor elkaar zien te krijgen dat ik zo'n ding kan neerzetten. Een huis heeft toch een exterior nodig en een interior? Exterior hoe het van de buitenkant uitziet en interior hoe het van de binnenkant uit ziet. Ik probeer dan een exterior te maken van allerlei onderdelen, zoals muren, pilaren, bovenstukken, verdiepingen enzo... maar of ze komen nooit goed te zitten (allerlei kieren en gaten), of ik kan bepaalde onderdelen niet vinden. Ik wil altijd zelf huis ontwerpen en bouwen.
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:46 schreef Aezeal het volgende:
[..]
Exterior )en interior) ook altijd maken met de gridsnap aan anders lukt het nooit.
In de tutorials komt dit ook naar voren en zeggen ze dat je het niet kan eyeballen.
Verder heb ik dus de helft van de onderste 2 verdiepingen in mijn mod moeten terugzetten en dat ging wel goed. Met dubbel click en dan gewoon de xyz waarden instellen gaat het ook makkelijkquote:
Nou van de hoogte etc. Als je bij alle z waarden het zelfde nummer doet liggen ze allemaal even hoog. En dan afhankelijk van de grootte van de structuren kan de x-y doen.. maar als je ze met snap grid met 32 of 64 of zo doet kan je het meestal vrij goed instellen. je moet alleen WEL de juiste muren etc met elkaar gebruiken want ik zag bv wel dat de muren van de bardscollege (solitude muren oid) allemaal hoekjes hebben om precies om de pilaren heen te vallen. Die kan je niet zomaar gebruiken zonder die pilaren.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:10 schreef DeHovenier het volgende:
Welke xyz waarden moet je dan instellen?
Ja erg mooi.. Skyrim movie maker.quote:
vampier of bountyquote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:16 schreef StarGazer het volgende:
Wtf, ik word opeens door alles en iedereen aangevallen
Ja, en wat kan ik ertegen doen?quote:
Ja dat ligt er dus aan of je een bounty hebt of dat je een vampier bent...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:35 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ja, en wat kan ik ertegen doen?
Ah ok. Ik heb snap grid op 128 staan, maakt het uit of je 32 doet of 64? Je moet idd dezelfde elementen gebruiken in de kit. Maar ik wilde eens een shack bouwen aan t water vlakbij Riften, dus ik gebruikte de shack-kit, maar daar zitten geen daken bijquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:59 schreef Aezeal het volgende:
[..]
Nou van de hoogte etc. Als je bij alle z waarden het zelfde nummer doet liggen ze allemaal even hoog. En dan afhankelijk van de grootte van de structuren kan de x-y doen.. maar als je ze met snap grid met 32 of 64 of zo doet kan je het meestal vrij goed instellen. je moet alleen WEL de juiste muren etc met elkaar gebruiken want ik zag bv wel dat de muren van de bardscollege (solitude muren oid) allemaal hoekjes hebben om precies om de pilaren heen te vallen. Die kan je niet zomaar gebruiken zonder die pilaren.
Ben benieuwd, als ik heb gegeten ga ik het weer testen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:05 schreef Aezeal het volgende:
Ow keey
De foutjes die ik kon vinden aan het interieur en exterieur (zoals in beeld gebracht door Hovenier) zijn verbeterd. Geen gaten meer in mijn mooie zwevende kasteel.
Weapon plaques en mannequins blijft lastig. Ik zal beginnen met wat crafting stations neer te zetten zodat je meer aan het huis hebt (weinig moeite en veel plezier voor de gebruikers)
Kijk eens bij je criminele stats? Daar staat of je een bounty hebt ja ofte nee. Dan moet je gewoon die bounty betalen, of niet maar dan ga je naar het gevang, of je kan kiezen om je een weg naar buiten te vechten maar dan wordt je bounty alleen maar hoger, tenzij je alle witnesses killt.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:35 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ja, en wat kan ik ertegen doen?
Kom er net achter dat ik een vampier ben. Feeden dus? Bij slapende bewoners zeker? En is er een manier om van het vampier zijn helemaal af te komen?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:41 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ja dat ligt er dus aan of je een bounty hebt of dat je een vampier bent...
Vampier -> feeden
Bounty -> vluchten en later nog eens terugkomen
Lees dit maar door: http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Vampirismquote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:47 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Kom er net achter dat ik een vampier ben. Feeden dus? Bij slapende bewoners zeker? En is er een manier om van het vampier zijn helemaal af te komen?
Ok tnxquote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:48 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Lees dit maar door: http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Vampirism
Aight. Ik ben al level 18 met m'n nieuwe char.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:28 schreef Crocodi1e het volgende:
Dingdingding! Level 20 met mijn nieuwe char Nu maar naar de grijsbaarden.
Nice, wat voor soort char ben je?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:32 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Aight. Ik ben al level 18 met m'n nieuwe char.
Een Dunmer die zich concentreert op 1h, block, heavy armor en alchemy. Beetje destruction erbij ook.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:41 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Nice, wat voor soort char ben je?
cool! Ik ben een nord met de focus op: 1h, block, heavy armor en smithing.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Een Dunmer die zich concentreert op 1h, block, heavy armor en alchemy. Beetje destruction erbij ook.
Powerlevelen is niet zo slim nee met het scaling systeem. Gewoon als jij of een follower pantsers of wapens nodig heeft, smithen en niet kopen. Dan kom je er ook wel en je powerlevelt dan niet + je bespaart geld.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:24 schreef DeHovenier het volgende:
Oja, ik probeer ook een beetje te smithen, maar ik ga niet powerlevelen.
Goed, ik ben net wezen kijken, en er zitten geen gaten meer in de vloer. Maar ik kwam wel wat anders tegen. Toen ik de voordeur uitstapte had ik het geluk dat ik werd aangevallen door een draak. Deze draak vliegt echter door de grond en de torens heen. Ook is dat beest veel kleiner, bijna even groot als jou (aaahh, lief babydraakje, koetjiekoetjiekoe ). Ik weet niet hoe je dat kan fixen?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:05 schreef Aezeal het volgende:
Ow keey
De foutjes die ik kon vinden aan het interieur en exterieur (zoals in beeld gebracht door Hovenier) zijn verbeterd. Geen gaten meer in mijn mooie zwevende kasteel.
Weapon plaques en mannequins blijft lastig. Ik zal beginnen met wat crafting stations neer te zetten zodat je meer aan het huis hebt (weinig moeite en veel plezier voor de gebruikers)
Idd. En voor de rest veel potions maken die ik kan verkopen! Ingredienten verzamelen is leuk, want je komt nog eens ergens en je wordt altijd aangevallen door bandieten/dieren, en je ontdekt altijd wel wat.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:31 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Powerlevelen is niet zo slim nee met het scaling systeem. Gewoon als jij of een follower pantsers of wapens nodig heeft, smithen en niet kopen. Dan kom je er ook wel en je powerlevelt dan niet + je bespaart geld.
Hmm ja aan alchemy doe ik niet zoveel. Ik kan een health en stamina potion maken en een poison van 25 damage maar voor de rest niet zoveel. Ik verzamel wel altijd alle ingredienten die ik kan vinden, want ze wegen bijna niks en als ik er heel veel heb kan ik er toch mooi veel gold mee verdienen door ze te verkopen. Sieraden smithen doe ik niet. Er is trouwens een spell waarmee je iron ore in silver ore kan veranderen, waarna je silver ore weer in gold ore kan veranderen. Ik vond deze spell aan het einde vanquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:48 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Idd. En voor de rest veel potions maken die ik kan verkopen! Ingredienten verzamelen is leuk, want je komt nog eens ergens en je wordt altijd aangevallen door bandieten/dieren, en je ontdekt altijd wel wat.
Wat wel kan is veel sieraden smithen, want die zijn meer waard. Maar silver/gold ore is moeilijker te krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pogo dancing!
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:07 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Hmm ja aan alchemy doe ik niet zoveel. Ik kan een health en stamina potion maken en een poison van 25 damage maar voor de rest niet zoveel. Ik verzamel wel altijd alle ingredienten die ik kan vinden, want ze wegen bijna niks en als ik er heel veel heb kan ik er toch mooi veel gold mee verdienen door ze te verkopen. Sieraden smithen doe ik niet. Er is trouwens een spell waarmee je iron ore in silver ore kan veranderen, waarna je silver ore weer in gold ore kan veranderen. Ik vond deze spell aan het einde vanDie SpellTome heb ik ook gevonden. Transmute, toch? Komt mooi uit want ik heb 50 iron ore's die ik dan mooi kan omsmelten naar zilver/goud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Children of the night. What music they make.
Ja Transmute is het idd. Nou da's chill, 50 silver of gold oresquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:25 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Die SpellTome heb ik ook gevonden. Transmute, toch? Komt mooi uit want ik heb 50 iron ore's die ik dan mooi kan omsmelten naar zilver/goud.
The divines are smiling to you, traveler.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:29 schreef Sloggi het volgende:
Ik loop een grot uit, valt er opeens een draak dood uit de lucht.
Gratis Dragon Soul .
Ik had het verkeerd, ben al level 24quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:41 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Nice, wat voor soort char ben je?
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:04 schreef DeHovenier het volgende:
Zo, The Mask of Clavicus Vile is van mij
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:07 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Hmm ja aan alchemy doe ik niet zoveel. Ik kan een health en stamina potion maken en een poison van 25 damage maar voor de rest niet zoveel. Ik verzamel wel altijd alle ingredienten die ik kan vinden, want ze wegen bijna niks en als ik er heel veel heb kan ik er toch mooi veel gold mee verdienen door ze te verkopen. Sieraden smithen doe ik niet. Er is trouwens een spell waarmee je iron ore in silver ore kan veranderen, waarna je silver ore weer in gold ore kan veranderen. Ik vond deze spell aan het einde vanNou, combineer Blue Mountain Flower plus Blue Butterfly Wing en je hebt een potion dat je wel voor 300 coins per flesje kan verkopen! Daar verdien je goed aan, maar alle merchants hebben te weinig geld, dat is wel jammer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Children of the night. What music they make.
In Skyrim kun je beter frostproof zijnquote:
Mja, het is handig qua dragons, maar er zijn wel meer dragons dan alleen Firedragonsquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
In Skyrim kun je beter frostproof zijn
Ik vind hem juist gaafquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:36 schreef DeHovenier het volgende:
Wat heeft die Sheogorath een irritante stem! Als ik hem spreek doe ik altijd gelijk het geluid uit
Maar het is 50/50quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |