abonnement Unibet Coolblue
pi_108495803
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 11:03 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Als je iets terugstuurt moet je idd een euro betalen, maar als je een maandfactuur gebruikt, kost dat ook een euro per maand. Dat vergeet ik steeds :') En ik word zowat gedwongen een maandfactuur te gebruiken, ook al klik ik acceptgiro aan: als ik wat aan de bestelling toevoeg, hebben ze er automatisch een maandfactuur van gemaakt en kan ik het niet meer veranderen. Ik vind het gewoon zo onoverzichtelijk.
Kijk, daar wist ik nog geen eens iets van af! Ik kies ook altijd acceptgiro maar dan krijg ik nog steeds zo'n stomme maandfactuur.
pi_108496580
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 11:04 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Mijn vriend zei ook al dat ik nog 15 euro kreeg maar ik vind het zo vreemd want volgens mij heb ik nog nooit teveel betaald. Maarja het zal wel aan mij liggen :')
Nou je "krijgt" het niet... Je kunt het ook niet terug krijgen over het algemeen, het kan alleen in mindering gebracht worden van een volgende factuur...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_108496876
Volgens mij kun je het wel terug laten boeken, duurt alleen vaak wel een paar weken en tegen die tijd bestellen de meeste wel weer opnieuw :')
know'm sayin?
×
word? word.
pi_108497806
Ja idd. Ik vind het geen drama. Ik bestel toch wel weer een keer :P
pi_108497967
Ik heb voor het eerst sinds lange tijd weer iets bij de H&M besteld, toen de website nog de oude layout had kreeg je een track&trace nummer wanneer je bestelling verzonden was. Krijg je die nu nog steeds? Ik kan hem namelijke nergens vinden en het pakket staat al wel een paar dagen op "verzonden".
pi_108498256
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 12:20 schreef K.Weenie het volgende:
Ik heb voor het eerst sinds lange tijd weer iets bij de H&M besteld, toen de website nog de oude layout had kreeg je een track&trace nummer wanneer je bestelling verzonden was. Krijg je die nu nog steeds? Ik kan hem namelijke nergens vinden en het pakket staat al wel een paar dagen op "verzonden".
Als het goed is staat er dan bij Mijn bestellingen (in het menuutje links) de gehele inhoud van het pakketje. In de balk erboven staat Verzendstatus: Verzonden en daarachter (Volg pakketje) daar kun je dan op klikken. Vervolgens moet je op de T&T pagina nog wel op het NL vlaggetje klikken anders zie je nog niks (heel raar systeem trouwens, dat staat ook nergens vermeld verder :'))
know'm sayin?
×
word? word.
pi_108499331
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 12:30 schreef alors het volgende:

[..]

Als het goed is staat er dan bij Mijn bestellingen (in het menuutje links) de gehele inhoud van het pakketje. In de balk erboven staat Verzendstatus: Verzonden en daarachter (Volg pakketje) daar kun je dan op klikken. Vervolgens moet je op de T&T pagina nog wel op het NL vlaggetje klikken anders zie je nog niks (heel raar systeem trouwens, dat staat ook nergens vermeld verder :'))
Achter "verzonden" staat er bij mij niks, misschien ligt het ding dan nog niet bij TNT en moet ik blijven wachten. :') Toch bedankt!
pi_108500473
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 13:01 schreef K.Weenie het volgende:

[..]

Achter "verzonden" staat er bij mij niks, misschien ligt het ding dan nog niet bij TNT en moet ik blijven wachten. :') Toch bedankt!
Nee, het kan ook zijn dat het brievenbuspost wordt, dan heb je geen track & trace nummer.. Ik weet niet hoeveel dingen je hebt besteld? :P
pi_108501080


ik heb deze besteld O+
Op vrijdag 24 februari 2012 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sooph is echt zo'n meisje die je wilt knuffelen. Niet schenken, geven of raken.
http://magnificenttttt.tumblr.com
pi_108501120
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 13:35 schreef Joell het volgende:

[..]

Nee, het kan ook zijn dat het brievenbuspost wordt, dan heb je geen track & trace nummer.. Ik weet niet hoeveel dingen je hebt besteld? :P
Aah, die optie had ik nog niet overwogen. :') Denk het wel, het is de blauwe Versace bikini. B-)
pi_108501151
Er staat tegenwoordig wel de week wanneer het bij je aankomt. Dat was vroeger nooit volgens mij, dan moest je maar afwachten wanneer het kwam :P

Nu staat er bij mij week 5 t/m 9 maart. En ik moet zeggen dat het altijd wel klopt bij mij wanneer het aan zou moeten komen.
pi_108546870
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 13:52 schreef Sooph het volgende:
[ afbeelding ]

ik heb deze besteld O+
Die is leuk zeg! :)
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108548165
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:47 schreef Nyan het volgende:

[..]

Die is leuk zeg! :)
Ja vond ik ook! Die twee andere kleuren zijn ook wel leuk :D dus ik hoop dat ie een beetje goed zit.
Op vrijdag 24 februari 2012 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sooph is echt zo'n meisje die je wilt knuffelen. Niet schenken, geven of raken.
http://magnificenttttt.tumblr.com
pi_108551015
Ik kreeg vanochtend een mailtje dat mijn bestelling onderweg is. Sneller als verwacht! :D Heb het gister pas besteld.
pi_108551639
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:19 schreef Sooph het volgende:

[..]

Ja vond ik ook! Die twee andere kleuren zijn ook wel leuk :D dus ik hoop dat ie een beetje goed zit.
:') Ik wou dat ze zulke truien niet in zoveel kleuren hadden haha :P Ik word er altijd vreselijk hebberig van..!
Iemand bij mij op de opleiding heeft m geloof ik en hij zit heel leuk.. Maar goed, de pasmaten van de H&M zijn inderdaad soms buitenaards..
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108551976
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 17:39 schreef loezzzje het volgende:
Ik kreeg vanochtend een mailtje dat mijn bestelling onderweg is. Sneller als verwacht! :D Heb het gister pas besteld.
Ja ze zijn heel snel de laatste tijd met leveren geloof ik als ik dat zo lees in dit topic... :) Wel fijn! Wat had je besteld?
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108553490
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 18:04 schreef Nyan het volgende:

[..]

Ja ze zijn heel snel de laatste tijd met leveren geloof ik als ik dat zo lees in dit topic... :) Wel fijn! Wat had je besteld?
idd heel fijn dat ze zo snel zijn ja :)

ik had vorig jaar een witte spijkerbroek gekocht en daar had ik nog niet echt iets leuks op dus ik heb nou deze 2 topjes gekocht. hopelijk staan ze er leuk op :) Die groene vind ik vooral heel mooi, ik heb ook groene ogen dus hopelijk steekt het ook een beetje mooi af :P





ohja en ik ga sinds kort naar de sportschool dus ik heb ook een sportbroek besteld :P
pi_108553632
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 18:42 schreef loezzzje het volgende:

[..]

idd heel fijn dat ze zo snel zijn ja :)

ik had vorig jaar een witte spijkerbroek gekocht en daar had ik nog niet echt iets leuks op dus ik heb nou deze 2 topjes gekocht. hopelijk staan ze er leuk op :) Die groene vind ik vooral heel mooi, ik heb ook groene ogen dus hopelijk steekt het ook een beetje mooi af :P

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2012/Look_0017689_4.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[ARTICLE_LOOK_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2012/Look_0016563_1.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[ARTICLE_LOOK_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Die zijn echt leuk! Is ook makkelijk met de zomer straks... Ik vind witte spijkerbroeken sowieso moeilijk met combineren.. Maar die topjes kunnen er wel goed op idd! :)
Oei wel uitkijken met de sportbroeken, daar heb ik er van besteld (van een soort stretchkatoen) en die gingen na een tijdje ontzettend pluizen en pillen (en had ze niet in de droger gemieterd) Ik hoop dat die van jou van betere kwaliteit zijn...
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_108554395
Ik heb ook al een mailtje gekregen dat mijn bestelling onderweg is! Gisteren besteld.
Maar bij Mijn H&M staat nog in behandeling en niet verzonden, en bij de TNT is hij alleen nog maar aangemeld :9
pi_108555223
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 18:45 schreef Nyan het volgende:

[..]

Die zijn echt leuk! Is ook makkelijk met de zomer straks... Ik vind witte spijkerbroeken sowieso moeilijk met combineren.. Maar die topjes kunnen er wel goed op idd! :)
Oei wel uitkijken met de sportbroeken, daar heb ik er van besteld (van een soort stretchkatoen) en die gingen na een tijdje ontzettend pluizen en pillen (en had ze niet in de droger gemieterd) Ik hoop dat die van jou van betere kwaliteit zijn...
Ja, daarom duurde het zolang tot ik iets erop had. Ik kon niks leuks vinden, hopelijk staat dit er leuk op :)

Oei ok thanks, ik zal als ik hem binnen heb eens kijken wat voor kwaliteit het is :)
pi_108558552
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 13:35 schreef Joell het volgende:

[..]

Nee, het kan ook zijn dat het brievenbuspost wordt, dan heb je geen track & trace nummer.. Ik weet niet hoeveel dingen je hebt besteld? :P
brievenbus post nou dat gaat niet passen, onze buren hebben toevallig, een brievenbus kan net een dun papiertje in maar enveloppen niet :')
pi_108559885
Waarom is die groene top niet te vinden in de h&m winkels?
Hai :D
pi_108559958
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 18:42 schreef loezzzje het volgende:

[..]

idd heel fijn dat ze zo snel zijn ja :)

ik had vorig jaar een witte spijkerbroek gekocht en daar had ik nog niet echt iets leuks op dus ik heb nou deze 2 topjes gekocht. hopelijk staan ze er leuk op :) Die groene vind ik vooral heel mooi, ik heb ook groene ogen dus hopelijk steekt het ook een beetje mooi af :P

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2012/Look_0017689_4.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[ARTICLE_LOOK_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2012/Look_0016563_1.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[ARTICLE_LOOK_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

ohja en ik ga sinds kort naar de sportschool dus ik heb ook een sportbroek besteld :P
wooww die groene top is gaaf!!
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_108560259
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 20:52 schreef PixieDot het volgende:
Waarom is die groene top niet te vinden in de h&m winkels?
Kan hem online ook al niet vinden :{
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_108560532
Op vrijdag 24 februari 2012 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sooph is echt zo'n meisje die je wilt knuffelen. Niet schenken, geven of raken.
http://magnificenttttt.tumblr.com
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')