quote: Op donderdag 9 februari 2012 12:39 schreef wc-eend het volgende:[..]Bol heeft hem niet en overal is de prijs hoger dan 45 euro.. daarnaast heb ik 35 euro aan FRS bonnen en een gewone VVV bon van 20 euro.. liefst haal ik hem gewoon in de winkel dan...
quote: Op donderdag 9 februari 2012 12:28 schreef Poit het volgende:SDTJUH!!Ken je deze??http://grooveshark.com/#!/album/Game+Time+EP/6706990
quote: Op donderdag 9 februari 2012 12:59 schreef Dr.Mikey het volgende:Iemand hier potje soulv voor ps3?
quote: Op donderdag 9 februari 2012 13:36 schreef SuperFruitig het volgende:Kan iemand mij vertellen waarom ik op mijn KUTMAC niet fatsoenlijk PNG's kan weergeven (kleurtechnisch)? Als ik save for web doe vanuit Photoshop krijg ik een lelijk kutbestand. Als ik dat lelijke kutbestand vervolgens in Photoshop weer open is er niks aan de hand en ziet het uit zoals het uit moet zien. Als ik het open op een Windows bak is er niks aan de hand en ziet het er goed uit. Maar op mijn SUPERGOEIE MAC VOOR ECHTE ONTWERPERS WANT WINDOWS IS KUT werkt het weer voor geen ene flikker DAFUQ?
quote: Op donderdag 9 februari 2012 13:44 schreef SuperFruitig het volgende:KUTMAC IK KRIJG NU AL DE HERPES
quote: Op donderdag 9 februari 2012 13:39 schreef Wessiej het volgende:http://games.fok.nl/revie(...)peas-experience.htmlBeste geem ooit ledies en sjentleman.
quote: Op donderdag 9 februari 2012 14:00 schreef SuperFruitig het volgende:Mooh zelfst als ik een gewone kleur (#98c043) in mijn photoshop naast mijn safari/firefox/chrome leg is het gewoon TOTAAL een andere kleur Ik snap er echt geen kut meer van.
quote: Op donderdag 9 februari 2012 14:07 schreef Sharana_LV het volgende:De fuck, ik snap soms echt even niets van mannen Maargoed, heb het probleem opgelost door niet meer op whatsapp te reageren IS HET AL WEEKEND?
quote: Op donderdag 9 februari 2012 14:08 schreef SocialDisorder het volgende:[..]wat is er niet te snappen?voetbal, sex en bier. Niet per sé in die volgorde, mag ook tegelijk.
quote: Op donderdag 9 februari 2012 14:07 schreef Sharana_LV het volgende:De fuck, ik snap soms echt even niets van mannen
quote: Op donderdag 9 februari 2012 14:17 schreef Rossdale het volgende:[..]Probeer eens iets met logica te beredeneren. Niet doordenken of proberen in te vullen wat de man in kwestie wel eens ergens over zou kunnen denken, wat zijn mening zou kunnen zijn als jij dit of dat doet.Mannen zijn simpel en logisch. Vrouwen zijn emotioneel en onlogisch.
quote: Op donderdag 9 februari 2012 14:12 schreef Sharana_LV het volgende:[..]Mijn hoofd stond net zo: En staat nu nog zo: Ik ben met het gewoon gekapt met het gesprek opgeloooooooooooooost!