abonnement Unibet Coolblue
pi_107674171







Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Officiele FSV-website
Lunatic News
FR12
Feyenoord Netwerk
FR Fans
Feyenoord Training
Plattegrond van de Kuip


FEYENOORD! 4-2! Niks meer aan toe te voegen behalve:


Hier vind je de OP.

Quote van de week:

quote:
JJ van Gangelen: What happened with the penalty?
Guidetti: "I put it in the top corner. That's what I know happened with the penalty."
pi_107674182
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:57 schreef Helpmefok het volgende:
Schenkveld (Hattrick _O_)
Het is Schenkeveld en hij scoorde geen hattrick
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_107674259
Fuck Guidetti, Bartje in de spits volgend seizoen!
pi_107674277
quote:
19s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:59 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Het is Schenkeveld en hij scoorde geen hattrick
Je hebt gelijk, hoe ik daar nou weer bij kom.

Laatste posts:

quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:57 schreef Helpmefok het volgende:
Als we nu op dit moment eens kijken naar plekken die écht goed bezet zijn.

RB is goed met Leerdam, valt die weg hebben we de poppen aan het dansen. Al ben ik nog steeds gecharmeerd van deze held (dat nummer is trouwens fucking mooi, zegt 'ie in een emotionele bui):


RB: "Voldoende" bezet.
RCV en LCV hebben we nu dus Indi, Schenkveld (Hattrick _O_), Vlaar, Vrij. "Zeer Goed" bezet.
LB hebben we Nelom en een ander nietszeggend figuur. Ramsteijn eventueel volgend jaar ook, al is ook hij CV. LB: "Matig" bezet.

Middenveld is natuurlijk zeer goed met Bakkal, Ahmadi, Clasie, Mokotjo, et cetera. Zeer goede bezetting zeker nu Vormer ook komt, een vertrekkende speler daar kun je opvangen.

Dan de 'wingers': die zijn natuurlijk niet het beoogde niveau al ben ik zeer gecharmeerd van Schaken die het gewoon prima doet (NEC was hij wel kut :')). Ik ben Cabral dankbaar voor de minimaal 9 punten die we dankzij hem binnenhengelden (Roda, RKC en nog 1 wedstrijd) maar hij moet eens leren vooruit te kijken in plaats van naar de bal. Net als Wijnaldem :{ niet echt mijn ding.

De spitsenpositie blijft een drama en je mag tot god bidden dat Guidetti nog een jaar blijft.
Doelman Mulder is op dit moment echt uitstekend, lekker laten staan.

Kortom: noodzaak voor volgend seizoen: LB, Spits, eventueel een flankspeler rechts met aanvallende intenties.
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:58 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Nee hoor. Geel zei het nog afgelopen zomer, 'alleen bij een extreem bod doen wij Fer en Wijnaldum van de hand'. "Goed" was niet goed genoeg voor hem (Munsterman vond 2 miljoen voor Fer een goed bod :'))

Zeker nu we categorie 2 worden kan hij dus iets meer blufpokeren, en dat zie ik hem ook uitstekend doen.
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:58 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Dat denk ik niet hoor. Van Geel laat bijvoorbeeld Clasie en BMI echt niet voor een 'aardig' bod gaan.
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:58 schreef De_kromme het volgende:
Happel, kap eens met selectief editen.
Tevens; eigen naamtopic :D De arrogantie, arrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 6 februari 2012 @ 15:01:54 #5
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_107674318
Help me fok... kom op kerel..
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_107674443


Met naamsbekendheid komt haat
pi_107674592
Kappen nou :{
Noot noot.
pi_107674643
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 15:06 schreef SjaakBauer het volgende:

Tot slot nog even een niet-zo-mooi berichtje:

[quote]Het is zeer de vraag of Karim El Ahmadi volgend seizoen nog in De Kuip voetbalt. Het contract van de middenvelder loopt na dit seizoen nog maar één jaar door, een logisch moment voor een vertrek. „Ik laat alles op me afkomen. Eigenlijk heb ik nog helemaal niet met Feyenoord over mijn toekomst gesproken. Ik heb het goed naar mijn zin en ik zou best bij Feyenoord willen blijven. Aan de andere kant is het ook mooi om als voetballer eens ergens anders te kijken”, hield El Ahmadi in alle opties open.
Die is dus weg na dit seizoen. :{. Ik snap ook niet dat Geel niet over zijn toekomst gesproken heeft???

[ Bericht 18% gewijzigd door Jojoortje op 06-02-2012 15:09:14 ]
pi_107674669
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 15:08 schreef Helpmefok het volgende:


Tot slot nog even een niet-zo-mooi berichtje:

[..]

Die is dus weg na dit seizoen. :{. Ik snap ook niet dat Geel niet over zijn toekomst gesproken heeft???
Heeft van Geel echt al wel gedaan

[ Bericht 20% gewijzigd door Jojoortje op 06-02-2012 15:09:31 ]
pi_107674706
Ik vermoed dat hij een gesprek heeft gehad, aangegeven te hebben dat als er een mooie club komt hij weg wilt. Zo niet gaat hij gewoon bijtekenen. Feyenoord werkt daar ook aan mee.
pi_107674773
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 15:08 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Heeft van Geel echt al wel gedaan
Waarom zegt hij dan in de media van niet? :{. Ik heb zelf sterk de indruk (ook wegens de versterkingen die nu bekend zijn geworden) dat Van Geel al een deal in kannen en kruiken heeft wat betreft Ahmadi.
pi_107674779
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 15:10 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Waar lul je over totaalmongool. Ik ben 6 jaar lang elk jaar uit, thuis, europees, beker, ALLES geweest. Dit jaar heb ik 9 wedstrijden bezocht. Helaas vereist mijn functie zo nu en dan dat ik op zondag moet werken. Kom nou alsjeblieft niet doen alsof jij het brood hebt uitgevonden of dat ik het geld voor een seizoenskaart niet heb, dat is het hele punt niet. Voor mij is het op dit moment goedkoper losse wedstrijdkaarten te kopen dan een seizoenskaart, en ik MOET op zondag werken wegens carriére- en rekeningperspectieven (zondagen worden 300% uitbetaald).

Kan je nu alsjeblieft weer over tot de orde van de dag, discussiëren over Feijenoord in plaats van jouw gezwets over mijn persoon? Echt, wat ben jij verschrikkelijk vermoeiend zeg.
Hou toch eens op met jezelf verantwoorden tegenover die dwaas. Zorgt er vor dat hij sneller weg is.
pi_107674876
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 15:11 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Waarom zegt hij dan in de media van niet? :{. Ik heb zelf sterk de indruk (ook wegens de versterkingen die nu bekend zijn geworden) dat Van Geel al een deal in kannen en kruiken heeft wat betreft Ahmadi.
Rust in de tent houden. Als van Geel of Karim nu gaat lopen roepen dat Karim deze zomer weggaat zorgt het voor extra, onnodige, onrust en verslechterd het de concurrentiepositie van de club deze zomer.
pi_107674923
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 15:12 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Rust in de tent houden. Als van Geel of Karim nu gaat lopen roepen dat Karim deze zomer weggaat zorgt het voor extra, onnodige, onrust en verslechterd het de concurrentiepositie van de club deze zomer.
Dat denk ik dus ook. Maar de komst van Vormer / Goossens en de (gewenste) verlenging van o.a. Mokotjo (die binnenkort OOK nog eens concurrentie van Vormer kan verwachten) geeft 'iets' weer zou je zeggen.
pi_107674962
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 15:14 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dat denk ik dus ook. Maar de komst van Vormer / Goossens en de (gewenste) verlenging van o.a. Mokotjo (die binnenkort OOK nog eens concurrentie van Vormer kan verwachten) geeft 'iets' weer zou je zeggen.
Dat doet het zeker. Club en speler brengen het gewoon niet naar buiten, daar wordt mee gewacht tot de zomer of wanneer een club zich daadwerkelijk meldt voor Karim
pi_107675030
Vriendelijk verzoek: Optyfen als het niet over Feyenoord gaat. Kan mij het nu schelen dat jij 300% uitbetaald krijgt terwijl Feyenoord speelt. Al was je Ten Have himself met 100 diploma's, ook dat boeit me geen reet. Rot op, contact gestoorde.
pi_107675060
quote:
17s.gif Op maandag 6 februari 2012 15:17 schreef Typisch het volgende:
Vriendelijk verzoek: Optyfen als het niet over Feyenoord gaat. Kan mij het nu schelen dat jij 300% uitbetaald krijgt terwijl Feyenoord speelt. Al was je Ten Have himself met 100 diploma's, ook dat boeit me geen reet. Rot op, contact gestoorde.
Dit dus. Opbokken
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_107675067
quote:
17s.gif Op maandag 6 februari 2012 15:17 schreef Typisch het volgende:
Vriendelijk verzoek: Optyfen als het niet over Feyenoord gaat. Kan mij het nu schelen dat jij 300% uitbetaald krijgt terwijl Feyenoord speelt. Al was je Ten Have himself met 100 diploma's, ook dat boeit me geen reet. Rot op, contact gestoorde.
Jongen, luister nou. De_Kromme komt mij steeds lastigvallen terwijl ik concreet over Feijenoord lul, ik reageer erop en jullie denken allemaal dat 't aan mij ligt? :'). Ga toch fietsen stelen joh.
  maandag 6 februari 2012 @ 15:18:22 #19
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_107675074
De_Kromme, zout eens op met je gezuig. En ga nou niet hypocriet zitten huilen dat je niks doet, dat doe je wel. Klagen mag je in FB, misschien dat ik zin heb om er op in te gaan.

Terug naar waar dit topic over gaat. Feyenoord.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_107675099
LOL

Mensen hebben geen idee wat hier aan de hand is.

Karim ligt overigens in de lijn der verwachting dath ij weggaat. Maar dat was toch ook niet zo heel onverwachts.
pi_107675113
quote:
14s.gif Op maandag 6 februari 2012 15:18 schreef Happel het volgende:
De_Kromme, zout eens op met je gezuig. En ga nou niet hypocriet zitten huilen dat je niks doet, dat doe je wel. Klagen mag je in FB, misschien dat ik zin heb om er op in te gaan.

Terug naar waar dit topic over gaat. Feyenoord.
^O^.

quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 15:15 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Dat doet het zeker. Club en speler brengen het gewoon niet naar buiten, daar wordt mee gewacht tot de zomer of wanneer een club zich daadwerkelijk meldt voor Karim
Dat is dus best bagger want met het (verwachte) vertrek van Bakkel en Guidetti is in principe je hele aanvallende linie weg :(.

Dit seizoen dan maar extra genieten ^O^.
pi_107675125
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 15:18 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Jongen, luister nou. De_Kromme komt mij steeds lastigvallen terwijl ik concreet over Feijenoord lul, ik reageer erop en jullie denken allemaal dat 't aan mij ligt? :'). Ga toch fietsen stelen joh.
Ja. Gister ging het nog over Toornstra die zo geweldig was. En nu gaat het weer over jouw leventje waar ik bijna al meer van weet dan die van mijn buurman. Dat ligt aan jou. Alleen al hoe je binnenkomt iets van: hauahuahauh fapfapfapafp geil op miijjjjj want denkbeeldige vriendi is er nu even niet!! ahahahah kromme jonge lang gezien ahahjafhua! en nog meer typaids uit je vingers.

Rot gewoon op.
pi_107675129
Ik heb gister trouwens echt zitten genieten van de supporters, vooral in de tweede helft. De langzame versie van hand in hand is _O_
pi_107675198
Helpmefok :)
pi_107675207
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 15:19 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik heb gister trouwens echt zitten genieten van de supporters, vooral in de tweede helft. De langzame versie van hand in hand is _O_
Eens. Ik hoop dat het komende week ook in De Kuip overgenomen wordt op die manier.

Sowieso zijn de liederen rustiger geworden. En het "You'll never walk Alone-oh-one-oh-one-oh-one" is nu enkel 'Alone-oh-one' geworden. Ook daar dus vooruitgang ^O^.

Nee, de supporters zijn dit jaar nog beter dan ooit. Niet gek ook want we worden aardig verwend door de prachtige club die Feijenoord heet ^O^
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')