American Football is gewoon wel leuk om naar te kijken mits het zonder al die tusenpauzes was, ik irriteer me echt dood daarna, net wanneer het spannend word krijg je weer zo een reclame, zelfs de commentatoren moeten de reclame hardop lezen, in iedere sporttak.. A
an de andere kant verklaart dit wel waarom salarissen van 10 miljoen (dat Messi en Ronaldo verdienen, de top dus) normale salarissen zijn, voor de middenmoot eigelijk. Hell zelfs in honkbal verdienen de reserves dergelijke salarissen, iemand die daar 3rde in de pikorde staat verdient meer dan een spelers in de top van de eredivisie die de ster is.
De best verdiende sporter uit NL was ook jaren lang achter elkaar een honkballer waar 90% nooit van gehoord had.
Maar kijk in Amerika ziet men het ook echt als een uitje he, je hebt zoveel entertainment dat de uitslag van de wedstrijd niet uit hoort te maken, het word zo leuk gemaakt buiten de wedstrijd om dat je terug wilt komen. En je zit daar ook bij American Football rond de 3 uur waar een normale voetbal wedstrijd 2 uur max bent.
Ik ga het wel kijken omdat het gewoon een leuk evenement is, een finale, je kan er dan over praten en toch lachen om te zien als een mooie TD word gescoord.