quote: Op zaterdag 4 februari 2012 08:36 schreef TradeMarkie het volgende:Lekker warm binnen
quote: Op zaterdag 4 februari 2012 08:42 schreef _Ophelia_ het volgende:Môgge [..] Ik denk alleen dat mijn hond zo uit moet
quote: Op zaterdag 4 februari 2012 08:43 schreef Cobra4 het volgende:[..]Gewoon buiten de deur zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Puntenslijpsel: Dames en heren jongens en meisjes. ik wil graag even een publieke mededeling doen aangaande de geweldigheid van Cobra: Hij is geweldig. Dat's it. BrandX: Cobra O+ En dan nog x4 ook _O_Eska is de Kazin!
quote: Op zaterdag 4 februari 2012 09:21 schreef Cobra4 het volgende:Pssst, Wiebel! SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Goedemorgen Nobody expects the Spanish Inquisition!Revenge is a dish best served coldHomo Sapiens non urinat in ventum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote: Op zaterdag 4 februari 2012 09:21 schreef Cobra4 het volgende:Pssst, Wiebel! SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En ondertussen Soempie even afleiden We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that wayElk jaar Towel Day!(2)](3)
quote: Op zaterdag 4 februari 2012 09:09 schreef TradeMarkie het volgende:gewoon een sjaal om, muts op, handschoenen aan en dat beest een rondje mee naar buiten nemen Anders heb je de rest van de dag een te actieve hond in huis
quote: Op zaterdag 4 februari 2012 10:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:en hoeveel mensen hebben er met hun slaapzakje voor het postkantoor gelegen voor kaartjes van LowLands? Lijkt me best koud met dit weer
quote: Op zaterdag 4 februari 2012 09:39 schreef TradeMarkie het volgende:zo, nu eerst een uitsmijter
quote: Op zaterdag 4 februari 2012 10:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:[..]Hopelijk geen, want daar kan je ze niet krijgen
quote: Op vrijdag 3 februari 2012 21:22 schreef MadMaster het volgende:Voor Soempie...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wat een lachebekje. Goed cadeau MM! En die hond is echt geweldig. In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. ColliniHow much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
quote: Op zaterdag 4 februari 2012 10:45 schreef Nembrionic het volgende:grrrrrr
quote: Op zaterdag 4 februari 2012 10:46 schreef LadyBlack het volgende:Nem, nu op de radio de nieuwe van Florence + the Machine, daarom had ik het laatst over een vorige single! Wist wel dat ik al over een nieuwe had gehoord maar je bracht me in de war
quote: Op zaterdag 4 februari 2012 10:47 schreef Soempie het volgende:[..] Wat een lachebekje. Goed cadeau MM! En die hond is echt geweldig.
quote: Op zaterdag 4 februari 2012 10:47 schreef LadyBlack het volgende:[..]Jaloers of geen kaartjes meer
quote: Op zaterdag 4 februari 2012 10:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:ik heb wel een plaatje voor je[ afbeelding ]
quote: Op zaterdag 4 februari 2012 10:48 schreef Nembrionic het volgende:[..]Wat vindt je ervan?
quote: Op zaterdag 4 februari 2012 10:48 schreef Soempie het volgende:Cobra, haal dat plaatje eens weg. We gaan vanmiddag al naar de stad, met berenpak aan. Kan iedereen zien wat voor tokkies we zijn.
quote: Op zaterdag 4 februari 2012 10:48 schreef Nembrionic het volgende:[..]Jaloers...kaartverkoop begint over 12 minuten
quote: Op zaterdag 4 februari 2012 10:49 schreef LadyBlack het volgende:[..]
quote: Op zaterdag 4 februari 2012 10:51 schreef LadyBlack het volgende:Jojo
quote: Op zaterdag 4 februari 2012 10:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:[..]Wel solidair dat jullie ook in berenpak gaan, maar echt nodig lijkt het me niet
quote: Op zaterdag 4 februari 2012 10:53 schreef LadyBlack het volgende:Ik moet eigenlijk nog mn huis opruimen, stofzuigen en boodschappen doen voor ik om 12u mn moeder van de trein ga halen... Ohja, en daarvoor moet ik de auto natuurlijk nog krabben...
quote: Op zaterdag 4 februari 2012 10:49 schreef LadyBlack het volgende:[..]Ik vind er niet zoveel aan, ik krijg een Kate Bush-associatie De vorige vond ik dus wel mooi
quote: Op zaterdag 4 februari 2012 10:56 schreef Soempie het volgende:Is het hier gelukt met de kaarten voor LL? Of, lees ik nou niet goed?