quote: Op zaterdag 4 februari 2012 12:59 schreef maurisioo het volgende:[..]ik speel met default wil wel een andere, maar kan geen mooie vinden
quote: Op zaterdag 4 februari 2012 00:46 schreef Timwonnacott het volgende:Net 2 uur rondgevlogen in de aquila world save Minecraft Timelapse - Aquila
quote: Op zaterdag 4 februari 2012 15:09 schreef Timwonnacott het volgende:Ik ben het er niet mee eens.
quote: Op zaterdag 4 februari 2012 15:13 schreef Snorrenbaard het volgende:[..]Gij speelt niet eens op mFok! ;p
quote: Op zaterdag 4 februari 2012 14:34 schreef Sitethief het volgende:[..]Zieke shit man, ook veel toffe design ideeën die ik lekker ga kopieren .
quote: Op zaterdag 4 februari 2012 14:36 schreef Berend. het volgende:Vanaf nu hebben we een treefarm! Typ /warp treefarm* Je mag nog gewoon normale tree's weghalen, maar dan wel helemaal weghalen aub!Mocht je het er niet mee eens zijn, omdat het niet legit genoeg is.. PM me dan even
quote: Op zaterdag 4 februari 2012 11:49 schreef bobbernaut het volgende:Kleurtjes..[ afbeelding ]krijg je door dit[..]
quote: Op zaterdag 4 februari 2012 17:00 schreef bobbernaut het volgende:je mag niet eens meedoen met event als je geen TS hebt.. sad..
quote: Op zaterdag 4 februari 2012 17:00 schreef Snorrenbaard het volgende:[..]je zegt net dat je komt
quote: Op zaterdag 4 februari 2012 17:01 schreef bobbernaut het volgende:[..]ja kan weer niet lang verhaal :\ dat ts op ios werkt ook voor geen meter..
quote: Op zaterdag 4 februari 2012 17:03 schreef Snorrenbaard het volgende:[..]laat berend dan gewoon fixen, of stop met janken
quote: Op zaterdag 4 februari 2012 17:04 schreef bobbernaut het volgende:[..]nee, denk je ik vertrouw m op mijn computer? en ik zeg alleen maar dat het jammer is dat je dan event niet mag joinen, bij drump mocht je tenminste wel weer joinen..
quote: Op zaterdag 4 februari 2012 17:06 schreef Snorrenbaard het volgende:[..]Gast bij Drumpie had jij op mijn account een event gespeeld, dus niet zomaar gejoint.
quote: Op zaterdag 4 februari 2012 17:06 schreef Jajong het volgende:And so it begins...
quote: Op zaterdag 4 februari 2012 17:08 schreef bobbernaut het volgende:[..]ja maar bij andere events kon je ook gewoon joinen, ook pvp, TS was een optie..
quote: Op zaterdag 4 februari 2012 17:09 schreef MineraalWater het volgende:[..][ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
quote: Op zaterdag 4 februari 2012 17:10 schreef Snorrenbaard het volgende:[..]ga je nu weer terug naar FOK!Craft, omdat er weer iets in jou nadeel wordt beslist ( in jou ogen)?