abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 12 april 2012 @ 01:06:13 #151
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_110215014
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 00:37 schreef Renesite het volgende:
Hmmmhmmm. Leuke aflevering. Alleen die Daan..., zou hij dat meisje hebben verkracht dan? :+
Volgens mij is het eerder de broer van Eva (zie seizoen 1).
Hij is de enige die dat kan weten van die muziek...
Hij was in een instelling in België geplaatst, maar mogelijk is hij nu ontsnapt.
Wel vreemd dat hij opeens na 6 seizoenen weer zou opduiken, maargoed het zou wel de enige logische verklaring zijn.
Allmighty & Allrighty :D!
Op 16-04-2007 22:29 schreef Noodly het volgende:
ik wilde even zeggen dat ik die nickname altijd zo leuk vind :@ _O_
pi_110220287
Vanaf deze week Flikken Antwerpen bij de Tros, gekocht van België. Dat die Belgen Flikken Gent maar hadden doorgezet. 8)7
  donderdag 12 april 2012 @ 10:30:01 #153
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_110220368
Daan de Vos! Gisteren zag ik Daan de Vos ;) bij ons in de winkel... Ik heb mijn collega's even het eindshot voorgedaan van Flikken...

Enne Flikken Antwerpen bestaat al sinds 2004 maar heeft een naamsveranderng ondergaan per dit seizoen in Nederland.
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_110220417
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 10:30 schreef YskaFredriksson het volgende:
Daan de Vos! Gisteren zag ik Daan de Vos ;) bij ons in de winkel... Ik heb mijn collega's even het eindshot voorgedaan van Flikken...

Enne Flikken Antwerpen bestaat al sinds 2004 maar heeft een naamsveranderng ondergaan per dit seizoen in Nederland.
Ooh, ik herkende wel die ene acteur die in een andere serie al de hoofdrol had. Was dat niet Zone Stad of iets dergelijke?
pi_110224872
De serie heet in België Zone Stad, maar zal hier Flikken Antwerpen gaan heten :)
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_110323186
Flikken Antwerpen is ook wel leuk :)
pi_110323437
Dat met die bom in die op afstand bestuurbare helikopter snapte ik niet helemaal.
Marion merkte op dat de schade aan de auto van Stark wel meeviel, wat ook echt zo was, en dat de auto van de president vanzelfsprekend beter bepantserd was en dat de president dus ook niets was overkomen door die bom.
Vervolgens liet Stark een filmpje zien waarop zo'n helikopter op een auto neerstortte en die auto in lichterlaaie zette. Snapte niet echt wat hij daarmee nou precies wilde zeggen...
Iemand hier die dat wel snapte?

Zou het trouwens zo zijn dat, als de Amerikaanse president in Nederland is, de plaatsen waar hij zich bevind op dat moment Amerikaans grondgebied zijn en dat de Amerikaanse autoriteiten (veiligheidsdienst etc.) dan volledige jurisdictie hebben?

En waarom heeft Zone Stad hier opeens een andere naam gekregen?
Een paar jaar geleden was die serie, gewoon onder de naam Zone Stad ook op de Nederlandse televisie. Elke zondagavond heel laat (volgens mij om 0:00)
Vond dat altijd een leuke serie om naar te kijken, jammer dat 't toen gestopt is, maja om twaalf uur 's nachts hoef je ook niet veel kijkers meer te verwachten.

[ Bericht 12% gewijzigd door hh84 op 14-04-2012 20:02:51 ]
OS: Win7 Ultimate x64, Mobo: ASRock X79 Extreme6, Processor: Intel Core i7 4820K 3.7GHz,
GFX: EVGA GeForce GTX 770 2.0GB GDDR5, Mem: Corsair Vengeance 32GB (4x8GB) - DIMM 240-pins - DDR3 - 1600 MHz / PC3-12800,
HDD: Samsung 970 EVO 1TB
pi_110324409
Zone Stad was toch altijd dat met zon oude politieman met zo'n demente vrouw enzo?
pi_110613432
Nee, dat was meer een man tussen de mid-dertig en mid-veertig -> Guy van de Sande die Tom de inspecteur speelt met Lien als college die nou in seizoen 5 vervangend hoofdinspecteur is.
pi_113290071
Even een aantal updates, ze zijn nu weer begonnen met filmen voor seizoen 7.

Van de site:

Op 20 februari vroegen we of jullie Esmee van Rooy (Jamie Grant) terug wilden zien. Er is naar de vele reacties geluisterd! In seizoen 7 speelt ze weer mee.

Momenteel zijn de opnames voor de nieuwe serie volop aan de gang. Victor Reinier twitterde: "Vandaag een lange maar mooie draaidag op de set van Flikken. De sfeer is weer super dit jaar en we maken prachtige dingen."

Victor Reinier maakte woensdag 20 juni zijn regiedebuut in het zevende seizoen van Flikken Maastricht.. Victor heeft het scenario geschreven voor een aflevering van Flikken Maastricht en neemt tevens de regie voor zijn rekening van deze aflevering.

Zoals Victor Reinier zelf zegt: Dit is inderdaad mijn regiedebuut. Iets waarvan ik al heel lang wist dat het ooit moest gaan gebeuren...

TROS-presentatrice Vivienne van den Assem, die haar carrière ooit begon als actrice in Goudkust, keert terug naar haar 'roots'. Zij zal een doorlopende rol krijgen in het zevende seizoen van Flikken Maastricht. Wat haar rol precies inhoudt blijft nog even geheim...
pi_113290433
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 22:08 schreef Hippos het volgende:
Even een aantal updates, ze zijn nu weer begonnen met filmen voor seizoen 7.

Van de site:

Op 20 februari vroegen we of jullie Esmee van Rooy (Jamie Grant) terug wilden zien. Er is naar de vele reacties geluisterd! In seizoen 7 speelt ze weer mee.

Momenteel zijn de opnames voor de nieuwe serie volop aan de gang. Victor Reinier twitterde: "Vandaag een lange maar mooie draaidag op de set van Flikken. De sfeer is weer super dit jaar en we maken prachtige dingen."

Victor Reinier maakte woensdag 20 juni zijn regiedebuut in het zevende seizoen van Flikken Maastricht.. Victor heeft het scenario geschreven voor een aflevering van Flikken Maastricht en neemt tevens de regie voor zijn rekening van deze aflevering.

Zoals Victor Reinier zelf zegt: Dit is inderdaad mijn regiedebuut. Iets waarvan ik al heel lang wist dat het ooit moest gaan gebeuren...

TROS-presentatrice Vivienne van den Assem, die haar carrière ooit begon als actrice in Goudkust, keert terug naar haar 'roots'. Zij zal een doorlopende rol krijgen in het zevende seizoen van Flikken Maastricht. Wat haar rol precies inhoudt blijft nog even geheim...
Ben vooral blij dat O+ Jamie Grant O+ weer in de serie te zien zal zijn :)

Overigens lijkt onze grote vriend Daan de Vos ook een rol te spelen in seizoen 7; de makers zijn/waren iig op zoek naar een look-a-like van Thomas Acda voor de draaidag morgen (Thomas kan zelf niet ivm optreden van Acda en de Munnik).

Dus zoals het er nu uitziet, lijkt seizoen 7 een tof seizoen te worden _O_
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_113304150
Ik zal een aantal mensen hiermee tegen de schenen schoppen, maar die Daan de Vos mag er wat mij betreft wel eens uit. Hij blijft steeds maar terugkomen en het wordt ongeloofwaardiger wat mij betreft. En er mag wel eens een nieuw pad ingeslagen worden vind ik...
Only the strong survive
pi_113304503
Daan de Vos is een schijtirritant personage inderdaad. Ben benieuwd of die verkrachting met die vader (die het niet kon zijn) nog een vervolg krijgt.
pi_113306391
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 10:32 schreef TheGOAT het volgende:
Ik zal een aantal mensen hiermee tegen de schenen schoppen, maar die Daan de Vos mag er wat mij betreft wel eens uit. Hij blijft steeds maar terugkomen en het wordt ongeloofwaardiger wat mij betreft. En er mag wel eens een nieuw pad ingeslagen worden vind ik...
Ik vind deze post eerlijk gezegd wat ongeloofwaardig. Daan de Vos zat in seizoen 4 met een rol, in seizoen 5 is hij alleen teruggeweest om de verhaallijn af te sluiten en seizoen 6 in de laatste aflevering 10 seconden om de verhaallijn te openen voor seizoen 7. Het is niet dat hij er elk seizoen een paar afleveringen bij is.
pi_113306417
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 10:52 schreef Paxcon het volgende:
Daan de Vos is een schijtirritant personage inderdaad. Ben benieuwd of die verkrachting met die vader (die het niet kon zijn) nog een vervolg krijgt.
Je bent gek ;) Daan is tof!
pi_113306533
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 12:03 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ik vind deze post eerlijk gezegd wat ongeloofwaardig. Daan de Vos zat in seizoen 4 met een rol, in seizoen 5 is hij alleen teruggeweest om de verhaallijn af te sluiten en seizoen 6 in de laatste aflevering 10 seconden om de verhaallijn te openen voor seizoen 7. Het is niet dat hij er elk seizoen een paar afleveringen bij is.
Nee maar z'n schaduw hangt der altijd over heen en opeens vrij gepleit uit de gevangenis?
Only the strong survive
pi_113306794
Daan de vos.... ik ben te laat ingestapt in deze geweldige serie om hem goed te kennen. Maar ben wel benieuwd :)
pi_113306829
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 12:04 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Je bent gek ;) Daan is tof!
QFT _O_ _O_ _O_

quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 12:07 schreef TheGOAT het volgende:

[..]

Nee maar z'n schaduw hangt der altijd over heen en opeens vrij gepleit uit de gevangenis?
Och, da's net zo geloofwaardig als het feit dat Eva en Wolfs iedere week binnen 2 werkdagen een zaak oplossen :') Dáár mogen ze eens iets aan doen; dat een zaak echt een aflevering of 3 beslaat.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_113306975
quote:
3s.gif Op zondag 24 juni 2012 12:15 schreef fotostarter het volgende:
Daan de vos.... ik ben te laat ingestapt in deze geweldige serie om hem goed te kennen. Maar ben wel benieuwd :)
Eén hint:



Meer is niet nodig :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  zondag 24 juni 2012 @ 12:26:35 #170
58711 soapie
Zeeperd
pi_113307194
Daan is tof!!!
pi_113330284
Daan is vervelend.

[ Bericht 19% gewijzigd door sylvesterrr op 25-06-2012 10:13:48 ]
pi_113352430
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 20:53 schreef sylvesterrr het volgende:
Dan is vervelend.
Dan wel ja. Daan niet.
pi_113353617
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 09:18 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Dan wel ja. Daan niet.
:@ Daan is wel vervelend.
pi_113662073
Eindelijk het seizoen helemaal gekeken en ik vond het minder dan seizoen 6. Maar goed er komt een seizoen 7 met Esmee die terugkeert en Daan de Vos. En een rol voor Vivienne van den Assem dus het kan niet beter. Nog even wachten tot het op de buis komt.
pi_113684916
Wanneer zou het dan weer op tv komen, vanaf januari waarschijnlijk? Maar tof dat Daan terugkomt iig! :Y
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')